Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (4)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 4 )
Project Manager
Kaniowska 23B, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 29.03.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
odpowiedzialność zarówno za kontakty z klientem, jak i za jakość pracy prezentowanej klientowi
przygotowanie i zatwierdzanie z klientem harmonogramów projektów oraz ich bieżąca aktualizacja w porozumieniu z klientem w trakcie realizacji projektu
koordynowanie prac działu strategii i diagnostyki, współudział w pracach i spotkaniach – odbiór i zgłaszanie uwag do opracowanych koncepcji, materiałów, pomysłów, analiz, raportów etc
kontrola zgodności przygotowywanych materiałów z ustaleniami zawartymi w umowie i w ofercie
kontraktowanie oraz nadzór nad pracą podwykonawców zewnętrznych i freelancerów
udział w prezentacjach i spotkaniach z klientem
nadzór nad komunikacją i przepływem informacji w zespole projektowym
udział w negocjacjach z klientem i wewnętrzna koordynacja procesu przygotowania umowy
nadzór nad finansową stroną projektu (kontrola budżetu projektowego, pozyskiwanie faktur od podwykonawców, rozliczanie projektu z klientem we współpracy z finansami, sygnalizowanie nieprawidłowości lub zmian w budżecie projektu, analizowanie i kontrola rentowności projektów)
inicjatywa w kontaktach z klientem – przewidywanie i podejmowanie adekwatnych do sytuacji działań (antycypowanie ryzyk, itp.), utrzymywanie stałego kontaktu z klientem, budowanie relacji
dbanie o archiwizację dokumentacji projektowej
aktualizowanie danych w systemach wewnętrznych
praca z wykorzystaniem różnych narzędzi, w szczególności teamogy, microsoft365, slack
koordynacja przygotowywania case’ów do prezentacji przetargowych
Realizacja zróżnicowanych projektów strategicznych. Od portfela marek, przez strategię marki, portfolio produktowe, aż po strategie brandingowe i plany aktywności marki
Ścisła współpraca z interdyscyplinarnym zespołem z badaczami/analitykami/designerami
Współprojektowanie procesów strategicznych
Przygotowywanie i prezentowanie dokumentów strategicznych
Uczestniczenie i moderowanie warsztatów z klientami