1. Pracodawca
  2. Wrocław
  3. ACTIVEMED sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

ACTIVEMED sp. z o.o.

WROCŁAW, UL. BRZESKA 5-15 / U1

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (14) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 14 )

Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. helpdesk

Brzeska 5-15, Wrocław
Wygasła: 08.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • O projekcie
  • ActiveMed Sp. z o.o. powstał z myślą o codziennym wspieraniu funkcjonowania przychodni, szpitali, gabinetów lekarskich oraz aptek. Zapewniamy sprawne zaplecze informatyczne placówek medycznych i aptek. Pomoc naszych konsultantów pozwala na sprawne, bezpieczne i bezproblemowe funkcjonowanie cyfrowego zaplecza służby zdrowia
  • Poszukujemy nowej osoby do naszego działu, która będzie wspierała placówki medyczne w codziennej pracy a także podczas wdrożeń systemów medycznych na terenie całego kraju
  • Jeżeli chcesz się rozwijać i szukasz wyzwań, lubisz pracować pod presją czasu a rozwiązywanie problemów motywuje Cię do wzmożonej pracy. Jesteś dyspozycyjny i ekscytują cię wyjazdy służbowe a praca jest Twoją pasją – zapraszamy do naszego zespołu
  • Do Twoich codziennych zadań będzie należało:
  • • rozwiązywanie case’ów zgłaszanych przez naszych klientów oraz edukacja klientów w zakresie nowości w oprogramowaniu;
  • • praca w systemie ticketowym: wsparcie użytkowników - telefonicznie i mailowo;
  • • przyjmowanie i rejestrowanie zapytań, raportowanie;
  • • samodzielna obsługa zapytań od pracowników w obszarze systemów medycznych oraz sprzętu IT (komputery, drukarki, kasy fiskalne);
  • • instalacja i konfiguracja oprogramowania medycznego i biurowego na urządzeniach klientów (komputery PC, notebooki, tablety itp.);
  • • przekazywanie spraw dotyczących wsparcia drugiego stopnia;
  • • realizacja zgłoszeń w lokalizacji klienta na terenie kraju;
  • • zgłaszanie i usuwanie problemów oraz usterek w działaniu oprogramowania;
  • • budowanie profesjonalnego wizerunku „help desk”;
  • • nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji u klienta;
  • • proponowanie usprawnień w podległych systemach;
  • • rejestracja i klasyfikacja zgłoszeń wraz z właściwym określeniem ich priorytetu;
  • • przekazywanie zgłoszeń do innych grup wsparcia w ramach organizacji
Pokaż więcej >>
od 4000 do 6500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. helpdesk

Brzeska 5-15, Wrocław
Wygasła: 24.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • O projekcie
  • ActiveMed Sp. z o.o. powstał z myślą o codziennym wspieraniu funkcjonowania przychodni, szpitali, gabinetów lekarskich oraz aptek. Zapewniamy sprawne zaplecze informatyczne placówek medycznych i aptek. Pomoc naszych konsultantów pozwala na sprawne, bezpieczne i bezproblemowe funkcjonowanie cyfrowego zaplecza służby zdrowia
  • Poszukujemy nowej osoby do naszego działu, która będzie wspierała placówki medyczne w codziennej pracy a także podczas wdrożeń systemów medycznych na terenie całego kraju
  • Jeżeli chcesz się rozwijać i szukasz wyzwań, lubisz pracować pod presją czasu a rozwiązywanie problemów motywuje Cię do wzmożonej pracy. Jesteś dyspozycyjny i ekscytują cię wyjazdy służbowe a praca jest Twoją pasją – zapraszamy do naszego zespołu
  • Do Twoich codziennych zadań będzie należało:
  • • rozwiązywanie case’ów zgłaszanych przez naszych klientów oraz edukacja klientów w zakresie nowości w oprogramowaniu;
  • • praca w systemie ticketowym: wsparcie użytkowników - telefonicznie i mailowo;
  • • przyjmowanie i rejestrowanie zapytań, raportowanie;
  • • samodzielna obsługa zapytań od pracowników w obszarze systemów medycznych oraz sprzętu IT (komputery, drukarki, kasy fiskalne);
  • • instalacja i konfiguracja oprogramowania medycznego i biurowego na urządzeniach klientów (komputery PC, notebooki, tablety itp.);
  • • przekazywanie spraw dotyczących wsparcia drugiego stopnia;
  • • realizacja zgłoszeń w lokalizacji klienta na terenie kraju;
  • • zgłaszanie i usuwanie problemów oraz usterek w działaniu oprogramowania;
  • • budowanie profesjonalnego wizerunku „help desk”;
  • • nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji u klienta;
  • • proponowanie usprawnień w podległych systemach;
  • • rejestracja i klasyfikacja zgłoszeń wraz z właściwym określeniem ich priorytetu;
  • • przekazywanie zgłoszeń do innych grup wsparcia w ramach organizacji
Pokaż więcej >>
od 4000 do 6500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. helpdesk

Brzeska 5-15, Wrocław
Wygasła: 28.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • O projekcie
  • ActiveMed Sp. z o.o. powstał z myślą o codziennym wspieraniu funkcjonowania przychodni, szpitali, gabinetów lekarskich oraz aptek. Zapewniamy sprawne zaplecze informatyczne placówek medycznych i aptek. Pomoc naszych konsultantów pozwala na sprawne, bezpieczne i bezproblemowe funkcjonowanie cyfrowego zaplecza służby zdrowia
  • Poszukujemy nowej osoby do naszego działu, która będzie wspierała placówki medyczne w codziennej pracy a także podczas wdrożeń systemów medycznych na terenie całego kraju
  • Jeżeli chcesz się rozwijać i szukasz wyzwań, lubisz pracować pod presją czasu a rozwiązywanie problemów motywuje Cię do wzmożonej pracy. Jesteś dyspozycyjny i ekscytują cię wyjazdy służbowe a praca jest Twoją pasją – zapraszamy do naszego zespołu
  • Do Twoich codziennych zadań będzie należało:
  • • rozwiązywanie case’ów zgłaszanych przez naszych klientów oraz edukacja klientów w zakresie nowości w oprogramowaniu;
  • • praca w systemie ticketowym: wsparcie użytkowników - telefonicznie i mailowo;
  • • przyjmowanie i rejestrowanie zapytań, raportowanie;
  • • samodzielna obsługa zapytań od pracowników w obszarze systemów medycznych oraz sprzętu IT (komputery, drukarki, kasy fiskalne);
  • • instalacja i konfiguracja oprogramowania medycznego i biurowego na urządzeniach klientów (komputery PC, notebooki, tablety itp.);
  • • przekazywanie spraw dotyczących wsparcia drugiego stopnia;
  • • realizacja zgłoszeń w lokalizacji klienta na terenie kraju;
  • • zgłaszanie i usuwanie problemów oraz usterek w działaniu oprogramowania;
  • • budowanie profesjonalnego wizerunku „help desk”;
  • • nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji u klienta;
  • • proponowanie usprawnień w podległych systemach;
  • • rejestracja i klasyfikacja zgłoszeń wraz z właściwym określeniem ich priorytetu;
  • • przekazywanie zgłoszeń do innych grup wsparcia w ramach organizacji
Pokaż więcej >>
od 4000 do 6500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Social Media & Content Specialist

mazowieckie
Wygasła: 19.12.2020
Specjalista
od 5500 do 7000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. wdrożeń oprogramowania medycznego

Brzeska 5-15
Wygasła: 16.12.2020
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Konsultant/-ka wsparcia działu farmacji

Brzeska 1-15/U1
Wygasła: 10.10.2019
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Konsultant/-ka wsparcia działu medycznego

Wrocław
Wygasła: 04.04.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. serwisu i wdrożeń

Wrocław
Wygasła: 24.11.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Konsultant/-ka wsparcia działu medycznego

Wrocław
Wygasła: 09.05.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Konsultant/-ka wsparcia działu medycznego

Wrocław
Wygasła: 10.12.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/-tka ds. Obsługi Klienta - Wdrożeniowiec

Wrocław
Wygasła: 21.01.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/-tka ds. Obsługi Klienta - Wdrożeniowiec

Wrocław
Wygasła: 17.09.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/-tka ds. Obsługi Klienta - Wdrożeniowiec

Wrocław
Wygasła: 30.06.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/-tka ds. Obsługi Klienta - Wdrożeniowiec

Wrocław
Wygasła: 28.05.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie ACTIVEMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.