Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (14)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 14 )
Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. helpdesk
Brzeska 5-15, Wrocław
Wygasła: 08.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
O projekcie
ActiveMed Sp. z o.o. powstał z myślą o codziennym wspieraniu funkcjonowania przychodni, szpitali, gabinetów lekarskich oraz aptek. Zapewniamy sprawne zaplecze informatyczne placówek medycznych i aptek. Pomoc naszych konsultantów pozwala na sprawne, bezpieczne i bezproblemowe funkcjonowanie cyfrowego zaplecza służby zdrowia
Poszukujemy nowej osoby do naszego działu, która będzie wspierała placówki medyczne w codziennej pracy a także podczas wdrożeń systemów medycznych na terenie całego kraju
Jeżeli chcesz się rozwijać i szukasz wyzwań, lubisz pracować pod presją czasu a rozwiązywanie problemów motywuje Cię do wzmożonej pracy. Jesteś dyspozycyjny i ekscytują cię wyjazdy służbowe a praca jest Twoją pasją – zapraszamy do naszego zespołu
Do Twoich codziennych zadań będzie należało:
• rozwiązywanie case’ów zgłaszanych przez naszych klientów oraz edukacja klientów w zakresie nowości w oprogramowaniu;
• praca w systemie ticketowym: wsparcie użytkowników - telefonicznie i mailowo;
• przyjmowanie i rejestrowanie zapytań, raportowanie;
• samodzielna obsługa zapytań od pracowników w obszarze systemów medycznych oraz sprzętu IT (komputery, drukarki, kasy fiskalne);
• instalacja i konfiguracja oprogramowania medycznego i biurowego na urządzeniach klientów (komputery PC, notebooki, tablety itp.);
• przekazywanie spraw dotyczących wsparcia drugiego stopnia;
• realizacja zgłoszeń w lokalizacji klienta na terenie kraju;
• zgłaszanie i usuwanie problemów oraz usterek w działaniu oprogramowania;
Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. helpdesk
Brzeska 5-15, Wrocław
Wygasła: 24.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
O projekcie
ActiveMed Sp. z o.o. powstał z myślą o codziennym wspieraniu funkcjonowania przychodni, szpitali, gabinetów lekarskich oraz aptek. Zapewniamy sprawne zaplecze informatyczne placówek medycznych i aptek. Pomoc naszych konsultantów pozwala na sprawne, bezpieczne i bezproblemowe funkcjonowanie cyfrowego zaplecza służby zdrowia
Poszukujemy nowej osoby do naszego działu, która będzie wspierała placówki medyczne w codziennej pracy a także podczas wdrożeń systemów medycznych na terenie całego kraju
Jeżeli chcesz się rozwijać i szukasz wyzwań, lubisz pracować pod presją czasu a rozwiązywanie problemów motywuje Cię do wzmożonej pracy. Jesteś dyspozycyjny i ekscytują cię wyjazdy służbowe a praca jest Twoją pasją – zapraszamy do naszego zespołu
Do Twoich codziennych zadań będzie należało:
• rozwiązywanie case’ów zgłaszanych przez naszych klientów oraz edukacja klientów w zakresie nowości w oprogramowaniu;
• praca w systemie ticketowym: wsparcie użytkowników - telefonicznie i mailowo;
• przyjmowanie i rejestrowanie zapytań, raportowanie;
• samodzielna obsługa zapytań od pracowników w obszarze systemów medycznych oraz sprzętu IT (komputery, drukarki, kasy fiskalne);
• instalacja i konfiguracja oprogramowania medycznego i biurowego na urządzeniach klientów (komputery PC, notebooki, tablety itp.);
• przekazywanie spraw dotyczących wsparcia drugiego stopnia;
• realizacja zgłoszeń w lokalizacji klienta na terenie kraju;
• zgłaszanie i usuwanie problemów oraz usterek w działaniu oprogramowania;
Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. helpdesk
Brzeska 5-15, Wrocław
Wygasła: 28.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
O projekcie
ActiveMed Sp. z o.o. powstał z myślą o codziennym wspieraniu funkcjonowania przychodni, szpitali, gabinetów lekarskich oraz aptek. Zapewniamy sprawne zaplecze informatyczne placówek medycznych i aptek. Pomoc naszych konsultantów pozwala na sprawne, bezpieczne i bezproblemowe funkcjonowanie cyfrowego zaplecza służby zdrowia
Poszukujemy nowej osoby do naszego działu, która będzie wspierała placówki medyczne w codziennej pracy a także podczas wdrożeń systemów medycznych na terenie całego kraju
Jeżeli chcesz się rozwijać i szukasz wyzwań, lubisz pracować pod presją czasu a rozwiązywanie problemów motywuje Cię do wzmożonej pracy. Jesteś dyspozycyjny i ekscytują cię wyjazdy służbowe a praca jest Twoją pasją – zapraszamy do naszego zespołu
Do Twoich codziennych zadań będzie należało:
• rozwiązywanie case’ów zgłaszanych przez naszych klientów oraz edukacja klientów w zakresie nowości w oprogramowaniu;
• praca w systemie ticketowym: wsparcie użytkowników - telefonicznie i mailowo;
• przyjmowanie i rejestrowanie zapytań, raportowanie;
• samodzielna obsługa zapytań od pracowników w obszarze systemów medycznych oraz sprzętu IT (komputery, drukarki, kasy fiskalne);
• instalacja i konfiguracja oprogramowania medycznego i biurowego na urządzeniach klientów (komputery PC, notebooki, tablety itp.);
• przekazywanie spraw dotyczących wsparcia drugiego stopnia;
• realizacja zgłoszeń w lokalizacji klienta na terenie kraju;
• zgłaszanie i usuwanie problemów oraz usterek w działaniu oprogramowania;