Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (5456)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 5456 )
Inżynier Jakości Wewnętrznej
Wrocławska 43, Mirków (pow. wrocławski)
Wygasła: 14.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zarządzanie wewnętrznym procesem reklamacji (akcje natychmiastowe, analiza przyczyny źródłowej, definicja i wdrożenia działań korygujących, potwierdzenie ich efektywności + zamknięcie procesu 8D),
Analiza problemów jakościowych w procesie produkcyjnym wraz z analizą kosztów braków (IDC = Internal defect cost/IFC = Internal failure cost),
Kontrola poprawnego wykonania działań sortujących oraz ich zatwierdzenie, a także decyzja o zwolnieniu wyrobu,
Regularny przegląd wyrobów blokowanych oraz dbałość o utrzymanie celu zgodnie z KPI
Udział w projektach oraz transferach ze swojego obszaru,
Przygotowywanie dokumentacji Safe Launch, pilnowanie prawidłowego przebiegu procesu Safe Launch oraz analiza rezultatów,
Wsparcie w przygotowaniu dokumentacji PPAP, zlecenia pomiarów i testów zgodnie z wymaganiami klienta,
Wsparcie procesu zatwierdzania zmian QAP (Quality Assurance Plan) oraz pilnowanie z odpowiedzialnym działem jego terminowości i prawidłowego przebiegu,
Identyfikacja i zatwierdzanie Poka Yoke ze swojego obszaru,
Inicjalizacja alertów jakościowych dot. wykrytych wewnętrznych niezgodności oraz dopilnowanie szkolenia Operatorów, Kontrolerów, Liderów, śledzenie alertów ze swojego obszaru,
Wkład w proces PFMEA, plan kontroli i schemat przepływu procesu na swoim obszarze produkcyjnym oraz ich regularne przeglądy,
Wsparcie rozwoju standardów Bosch dotyczących procesu zatwierdzania i potwierdzania procesów,
Kontakt z Lead Plantem oraz udział w przeglądach IQN (International Quality Network), wymiana dobrych praktyk
As a Cyber Security Engineer in Network Security Monitoring team, you will be responsible for the installation, automation, operation and monitoring of our platforms within the Bosch Corporate Cyber Security
You will work closely within cross-functional teams to operate:
Intrusion Detection Systems based on firewalls (IDS),
Network Detection & Response systems (NDR),
Privileged Session Monitoring systems (PSM) and
System management applications on Linux servers
Be part of an international team providing the network monitoring infrastructure for over 400’000 endpoints in 450 locations
To continuously improve the “Network Security Monitoring” landscape, you will implement new technical and organizational requirements and enjoy refining and testing new approaches to automate our configuration management
Współudział w opracowywaniu kolejnych faz rozwoju produktu zgodnie z APQP,
Praca w międzynarodowych zespołach odpowiedzialnych za wdrażanie nowych komponentów w tym: definiowanie metod pomiarowych dla dostarczanych komponentów oraz odpowiedniego zakresu kontroli dostaw,
Nadzór nad procesem reklamacji do dostawców,
Współpraca z dostawcami w różnych fazach APQP oraz przy działaniach po reklamacyjnych,
Analiza problemów jakościowych związanych z komponentami,
Nadzorowanie i ocena efektywności akcji korygujących,
Udział w projektach mających na celu poprawę wyników jakościowych dostawców,
Koordynacja akcji sortowania komponentów,
Nadzór nad procesem rozliczania kosztów reklamacji,
Analiza, ocena oraz monitoring wyników jakościowych dostawców
Responsible for the local implementation of the EU retail strategic framework: retail range portfolio introduction based on local market requirements, channel conflict mitigation, pricing consistency assessment, campaigns, and budget follow-up for local implementation
Support to local key accounts to understand customer needs for marketing actions
Know your market: update business potential by product group and by customer, support development plans and diversification (product and/or customer), monitor local retail business KPIs
Plan, implement and assess (ROI) marketing campaigns
Support for e-tail segment development: translation coordination of B2C optimized content, identification of data flow between Bosch and chains, data delivery coordination
Create an internal network and know all stakeholders and functions to secure efficient knee-joint between marketing and regional retail key accounts
Play an integral role in new business pitches and hold responsibility for the effective on-boarding of new clients
Create business proposals for new and existing opportunities
Give a rundown of the level of competition and general market activities to team management
Establish relationship with clients and provide high standard of customer service
Write business plans for all current and opportunity tender business
Manage RfQs and steer margin
Competitive intelligence: Benchmark local competitor activity on 4P’s and general market approach, offer action plans and identify quick wins
Negotiation and implementation of commercial agreements, including contracting
Obliczanie potrzebnej liczby opakowań zwrotnych w przepływie między dostawcami a zakładem Bosch,
Zamawianie opakowań zwrotnych,
Kontrola i przygotowywanie budżetu w zakresie opakowań zwrotnych,
Przygotowywanie/tworzenie dokumentacji procesowej (instrukcji stanowiskowych) dla bieżących i nowych procesów logistycznych z zakresu przepływu opakowań zwrotnych,
Wprowadzanie / modyfikacja instrukcji pakowania w SAP (S4Hana),
Wsparcie techniczne/merytoryczne dla procesów logistycznych - zarządzanie opakowaniami,
Optymalizowanie procesów w zakresie logistyki wewnętrznej - przepływ opakowań,
Nadzór nad prawidłowym przepływem opakowań w obszarze produkcji - magazynu - dostawcy,
Nadzór nad procesem inwentaryzacji ciągłej/rocznej w obszarze opakowań zwrotnych, wprowadzanie oraz analiza wyników, definiowanie działań usprawniających
Płatny Staż w dziale Service Desk z językiem niemieckim
Składowa 35, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 25.04.2024
pełny etat
umowa zlecenie
praca hybrydowa
praktykant / stażysta
Obowiązki:
Po przeszkoleniu dołączysz do grupy wsparcia IT (0-line), ułatwiającej życie naszym pracownikom
Na etapie wstępnym będziesz odpowiadać za proste zgłoszenia informatyczne (np. resetowanie haseł, odblokowywanie kont użytkowników), a po nabraniu doświadczenia w miarę możliwości zaangażujemy Cię do bardziej zaawansowanych zadań
Codziennie będziesz szlifować swoje zdolności językowe, a jednocześnie poznasz tajniki świata wsparcia IT, dzięki czemu otworzą się dla Ciebie nowe możliwości rozwoju Twojej kariery
Będziesz pracować samodzielnie, a dla nas najważniejsze jest, aby Twoje zaangażowanie służyło innym pracownikom Bosch
Our global expert network develops, rolls-out and supports cross-divisional solutions within the Bosch Business Mobility Sector with outstanding user friendliness.
We strive for lean processes and best in class standards and are in the middle of the digital transformation for Bosch Mobility including the move to SAP S/4.
As a member of the global Process Solution Team, you will be required to use your skills and knowledge in the area of Packaging.
You will be part of the global team to drive our digital transformation projects to successful implementations.
You will coordinate and facilitate Packaging process standardization with other Process Experts, the Process Managers and the IT departments.
Model, develop and document robust solutions, focusing on IT Service Management (ITSM) component utilizing ServiceNow platform
Ability to develop data modeling and design
Translate user and architectural requirements into secure, well-tested implementations
Develop detailed technical design, including outlining the architecture, workflows, and configurations of ServiceNow solutions in area of ITSM
Overlook full SDLC to develop, unit-test, deploy, maintain codebases and peer review code changes
Define and detail overall platform architecture of ServiceNow and on-prem systems with architects from other areas within organization
Remain up-to-date on industry trends, share knowledge among teams, abide by industry best practices and ensures technical governance and policies are being adhered to
Work collaboratively with Business Process Analysts and development teams across multiple time zones and locations
Our global expert network develops, rolls-out and supports cross-divisional solutions within the Bosch Business Mobility Sector with outstanding user friendliness
We strive for lean processes and best in class standards and are in the middle of the digital transformation for Bosch Mobility including the move to SAP S/4
You will coordinate and facilitate process standardization with other Process Experts, Process Managers and the Bosch inhouse IT departments
As a member of the S/4 transformation program, you will shape the future processes for all Bosch Mobility entities in the area of logistics execution. This includes the definition of workbooks, testing and releasing of the processes and developments and the hand-over to the rollout project teams
You will consult, train and guide the Bosch process experts as well as the key users in the plants on their way from the current SAP R/3 application landscape towards S/4HANA. In addition, you will continuously support and consult them for process incidents once live on the new applications
Software Architect Embedded Base SW (POSIX) - Off-Road Robotics Core Team
Jutrzenki 105, Włochy, Warszawa
Wygasła: 20.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
senior specialist (Senior), expert
Obowiązki:
Refine and extend Base SW (BSW) architecture requirements for BODAS NextGen Robotics Controller for Off-Highway Vehicles
Design BSW architecture concepts based on evolving requirements
Lead and contribute to development, documentation, implementation and testing of complex BSW architecture concepts according to safety processes targeting chosen POSIX OS with BSW Team in BGSW Poland
Integrate BSW in a CI/CD pipeline, perform tasks related to SW maintenance
Support demo activities using the developed SW, create tools for debugging and presentation
Technical leadership of BSW Team
Work closely with other teams on overall software, HW, system and tools integration
Praca z inżynierami produktu w zakresie poprawy jakości, obniżania kosztów oraz doskonalenia jakości konwencjonalnych oraz mechatronicznych serw hamulcowych,
Udział w projektach nowych produktów,
Przeprowadzanie, zlecanie i nadzorowanie testów na komponentach i produktach,
Tworzenie i modyfikacja dokumentacji technicznej (rysunki, BoM, itp.),
Nadzór nad dokumentacją techniczną produktu,
Współpraca z innymi procesami / działami / lokacjami
Our global expert network develops, rolls-out and supports cross-divisional solutions within the Bosch Business Mobility Sector with outstanding user friendliness
We strive for lean processes and best in class standards and are in the middle of the digital transformation for Bosch Mobility including the move to SAP S/4HANA
As a member of the global Process Solution Team, you will be required to use your skills and knowledge in the area of Intralogistics-to-Demand, covering all logistics execution processes in our SAP R/3 and SAP S/4HANA applications
You will be part of the global team to drive our digital transformation projects to successful rollout implementations
You will coordinate and facilitate process standardization with other Process Experts, the Process Managers and the IT departments
Zarządzanie wewnętrznym procesem reklamacji (akcje natychmiastowe, analiza przyczyny źródłowej, definicja i wdrożenia działań korygujących, potwierdzenie ich efektywności + zamknięcie procesu 8D),
Analiza problemów jakościowych w procesie produkcyjnym wraz z analizą kosztów braków (IDC = Internal defect cost/IFC = Internal failure cost),
Kontrola poprawnego wykonania działań sortujących oraz ich zatwierdzenie, a także decyzja o zwolnieniu wyrobu,
Regularny przegląd wyrobów blokowanych oraz dbałość o utrzymanie celu zgodnie z KPI
Udział w projektach oraz transferach ze swojego obszaru,
Przygotowywanie dokumentacji Safe Launch, pilnowanie prawidłowego przebiegu procesu Safe Launch oraz analiza rezultatów,
Wsparcie w przygotowaniu dokumentacji PPAP, zlecenia pomiarów i testów zgodnie z wymaganiami klienta,
Wsparcie procesu zatwierdzania zmian QAP (Quality Assurance Plan) oraz pilnowanie z odpowiedzialnym działem jego terminowości i prawidłowego przebiegu,
Identyfikacja i zatwierdzanie Poka Yoke ze swojego obszaru,
Inicjalizacja alertów jakościowych dot. wykrytych wewnętrznych niezgodności oraz dopilnowanie szkolenia Operatorów, Kontrolerów, Liderów, śledzenie alertów ze swojego obszaru,
Wkład w proces PFMEA, plan kontroli i schemat przepływu procesu na swoim obszarze produkcyjnym oraz ich regularne przeglądy,
Wsparcie rozwoju standardów Bosch dotyczących procesu zatwierdzania i potwierdzania procesów,
Kontakt z Lead Plantem oraz udział w przeglądach IQN (International Quality Network), wymiana dobrych praktyk
Przygotowywanie miesięcznej sprawozdawczości dla danego obszaru biznesowego
Ścisła współpraca z kadrą zarządzającą i jednostkami wewnętrznymi w przygotowywaniu budżetu i prognoz oraz monitoring ich realizacji i wyjaśnianie odchyleń
Proaktywne przygotowywanie analiz finansowych, prezentacji i raportów, rekomendowanie rozwiązań optymalizacyjnych
Monitorowanie i analiza kluczowych wskaźników ekonomicznych oraz adresowanie ewentualnych ryzyk
Inicjowanie i wdrażanie pomysłów na optymalizację procesów i automatyzację raportowania (Microsoft Power BI, Automation Anywhere, KNIME, Python, etc.)
Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca
Zarządzanie obszarem danych podstawowych i planowych w systemach finansowych
Współudział w opracowywaniu kolejnych faz rozwoju produktu zgodnie z APQP,
Praca w międzynarodowych zespołach odpowiedzialnych za wdrażanie nowych komponentów w tym: definiowanie metod pomiarowych dla dostarczanych komponentów oraz odpowiedniego zakresu kontroli dostaw,
Nadzór nad procesem reklamacji do dostawców,
Współpraca z dostawcami w różnych fazach APQP oraz przy działaniach po reklamacyjnych,
Analiza problemów jakościowych związanych z komponentami,
Nadzorowanie i ocena efektywności akcji korygujących,
Udział w projektach mających na celu poprawę wyników jakościowych dostawców,
Koordynacja akcji sortowania komponentów,
Nadzór nad procesem rozliczania kosztów reklamacji,
Analiza, ocena oraz monitoring wyników jakościowych dostawców
Driving and working-out a Bosch Mobility-wide enterprise automation framework with focus on building solutions in collaboration with functional and IT-departments
Working on strategic initiatives and work packages in the area of Low Code and Automation and translating business requirements into standards, methods and solutions
Support of building comprehensive end-to-end automation solutions in alignment with defined target architectures and preferred platforms
Supporting the Bosch Mobility domains in definition and alignment of automation solutions according to automation strategy and existing standards
Consulting business functions and working closely with stakeholders and delivery units to achieve operational excellence
Obliczanie potrzebnej liczby opakowań zwrotnych w przepływie między dostawcami a zakładem Bosch,
Zamawianie opakowań zwrotnych,
Kontrola i przygotowywanie budżetu w zakresie opakowań zwrotnych,
Przygotowywanie/tworzenie dokumentacji procesowej (instrukcji stanowiskowych) dla bieżących i nowych procesów logistycznych z zakresu przepływu opakowań zwrotnych,
Wprowadzanie / modyfikacja instrukcji pakowania w SAP (S4Hana),
Wsparcie techniczne/merytoryczne dla procesów logistycznych - zarządzanie opakowaniami,
Optymalizowanie procesów w zakresie logistyki wewnętrznej - przepływ opakowań,
Nadzór nad prawidłowym przepływem opakowań w obszarze produkcji - magazynu - dostawcy,
Nadzór nad procesem inwentaryzacji ciągłej/rocznej w obszarze opakowań zwrotnych, wprowadzanie oraz analiza wyników, definiowanie działań usprawniających
Koordynacja i odpowiedzialność za wdrożenia zmian inżynieryjnych,
Moderowanie spotkań zakładowych „Change Management Steering Committee” z zachowaniem wysokiego poziomu komunikacji o statusach zmian wewnątrz oraz na zewnątrz zakładu,
Zapewnienie właściwego wdrożenia zmian inżynieryjnych ze wsparciem wymaganych działów,
Ustawianie w SAP oraz monitoring zmian w zakładzie,
Koordynacja i raportowanie procesu tworzenia zakładek materiałowych w SAP,
Monitorowanie satysfakcji klientów oraz aktualizacja portali klientów w zakresie reklamacji, PPAPów, specjalnych wymagań klientów (CSR),
Nadzorowanie zmian w zakresie specjalnych wymagań klientów i komunikowanie wewnątrz zakładu łącznie z ich skutecznym wdrożeniem,
Przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych z zakresu Specjalnych Wymagań Klientów (CSR),
Budowanie i utrzymywanie ciągłych relacji z klientem oraz zapewnienie wdrożenia natychmiastowych działań u klienta w przypadku eskalacji/ reklamacji,
Natychmiastowe inicjowanie działań w zakładzie zgodnie z metodologią 8D i monitorowanie postępu w analizie aż do zamknięcia reklamacji,
Ciągła współpraca z rezydentami w zakładach klientów w celu zapewnienia satysfakcji klientów, zebrania informacji dotyczącej problemów (D2) oraz zapewnienie skutecznych działań natychmiastowych w zakładzie klienta,
Zapewnienie realizacji wskaźników jakościowych (ppm, cpm, czas odpowiedzi 8D, koszty zewnętrznej jakości),
Opracowywanie raportów, dokumentacji PPAP oraz rekwalifikacji zgodnie z wymaganiami klientów według założonego planu,
Uczestniczenie w transferach, nowych projektach (fazy C-D), zmian (ECR), udział w ustalaniu zakresu walidacji oraz zapewnienie transferu specjalnych wymagań klienta do seryjnej produkcji,
Współpraca z działami centralnymi sprzedaży, projektów w celu ustalenia wymagań klientów w zakresie zatwierdzenia PPAPu,
Raportowanie statusu reklamacji, satysfakcji klientów (dzienne, tygodniowe, miesięczne)
Research & Development (R&D) Cost Controlling for HQ location,
Responsibility for controlling of R&D costs (development cost centers, application centers, allocations) in processes MBR (Monthly Business Report), CF (Current Forecast) and BP (Business Planning) incl. analysis and review in collaboration with Business Unit Controlling and Project Management Office of the development area,
Support for special topics / projects: e.g. maintenance and further development of existing databases, process improvements; financial transformation, automation
Lead S/4 Hana business consultant - Materials management
Jutrzenki 105, Włochy, Warszawa
Wygasła: 24.03.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Leading tax business process automation initiatives and efficiencies within materials management module in S/4 HANA
Identify opportunities to standardize processes and system configuration enterprise wide and ensure compliance across all implementation to these standards
Translate tax business requirements into delivered products in materials management areas like Purchasing including procurement of goods and services, supply chain, Logistics Invoice verification, MM-FI, MM-SD integration experience
Being the interface between tax governance user departments and central process development team with S/4 HANA supply chain IT team, product owners, process owner and manager
You will work in agile teams with source to pay product owners, SAP developers/engineers and scrum master in executing on prioritized tax requirements backlog
Drive digital transformation & deployment of tax requirements in standard S/4 HANA source to pay templates solutions i.e. quotations, sourcing, order, goods receipt, invoice receipt, payments
Support throughout the whole S/4 HANA project lifecycle, preparing concepts and conducting trainings, collaboration with other stakeholders
Leading customer engagement initiatives and co-innovations with SAP for global tax management solutions in materials management
Lead S/4 Hana business consultant - Sales and Distribution
Jutrzenki 105, Włochy, Warszawa
Wygasła: 24.03.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Leading tax business process automation initiatives and efficiencies within sales and distribution module in S/4 HANA
Translate tax business requirements into delivered products in order to cash areas like order management, shipping, customer billing & invoicing, & master data
Being the interface between tax governance user departments and central process development team with S/4 HANA sales and logistics IT team, product owners, process owner and manager
You will work in agile teams with O2C product owners, SAP developers/engineers and scrum master in executing on prioritized tax requirements backlog
Drive digital transformation & deployment of tax requirements in standard S/4 HANA order to cash templates solutions i.e. R2S (request to service), O2C (order to cash)
Support throughout the whole S/4 HANA project lifecycle, preparing concepts and conducting trainings, collaboration with other stakeholders
Leading customer engagement initiatives and co-innovations with SAP for global tax management solutions in sales and distribution
Senior CUDA programmer (for robotics applications)
Jutrzenki 105, Włochy, Warszawa
Wygasła: 24.03.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
senior specialist (Senior)
Obowiązki:
We are newly created Centre Of Robotics Excellence group working on pushing the state of the art research output to the industrially applicable standard. We work alongside the Robotics & Autonomous Systems (RAS) Software Group which works on portfolio of innovative autonomous systems projects as joint Partner with multiple internal Bosch partners
Our new position of CUDA programmer will focus on efficient implementation of the core robotics algorithms and development tooling, improving their performance and enabling easy deployment. This includes researching state of the art approaches and exploration of possible modifications to these algorithms, targeting Nvidia Jetson as the hardware platform. High level of independence and proactive approach is expected
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Płatny Staż Wsparcie Działu IT (Helpdesk)
Jutrzenki 105, Włochy, Warszawa
Wygasła: 24.03.2024
pełny etat
umowa zlecenie
praca hybrydowa
praktykant / stażysta
Obowiązki:
Wsparcie techniczne użytkowników w zakresie obsługi sprzętu i systemów IT zgodnie z ustalonymi celami (SLA)
Rozwiązywanie problemów związanych z funkcjonowaniem komputerów, siecią LAN, utrzymaniem urządzeń drukujących
Our global expert network develops, rolls-out and supports cross-divisional solutions within the Bosch Business Mobility Sector with outstanding user friendliness
We strive for lean processes and best in class standards and are in the middle of the digital transformation for Bosch Mobility including the move to SAP S/4
You will coordinate and facilitate process standardization with other Process Experts, Process Managers and the Bosch inhouse IT departments
As a member of the S/4 transformation program, you will shape the future processes for all Bosch Mobility entities in the area of logistics execution. This includes the definition of workbooks, testing and releasing of the processes and developments and the hand-over to the rollout project teams
You will consult, train and guide the Bosch process experts as well as the key users in the plants on their way from the current SAP R/3 application landscape towards S/4HANA. In addition, you will continuously support and consult them for process incidents once live on the new applications
Przygotowywanie miesięcznej sprawozdawczości dla danego obszaru biznesowego
Ścisła współpraca z kadrą zarządzającą i jednostkami wewnętrznymi w przygotowywaniu budżetu i prognoz oraz monitoring ich realizacji i wyjaśnianie odchyleń
Proaktywne przygotowywanie analiz finansowych, prezentacji i raportów, rekomendowanie rozwiązań optymalizacyjnych
Monitorowanie i analiza kluczowych wskaźników ekonomicznych oraz adresowanie ewentualnych ryzyk
Inicjowanie i wdrażanie pomysłów na optymalizację procesów i automatyzację raportowania (Microsoft Power BI, Automation Anywhere, KNIME, Python, etc.)
Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca
Zarządzanie obszarem danych podstawowych i planowych w systemach finansowych
Płatny Staż w dziale Service Desk z językiem niemieckim
Składowa 35, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 21.03.2024
pełny etat
umowa zlecenie
praca hybrydowa
praktykant / stażysta
Obowiązki:
Po przeszkoleniu dołączysz do grupy wsparcia IT (0-line), ułatwiającej życie naszym pracownikom
Na etapie wstępnym będziesz odpowiadać za proste zgłoszenia informatyczne (np. resetowanie haseł, odblokowywanie kont użytkowników), a po nabraniu doświadczenia w miarę możliwości zaangażujemy Cię do bardziej zaawansowanych zadań
Codziennie będziesz szlifować swoje zdolności językowe, a jednocześnie poznasz tajniki świata wsparcia IT, dzięki czemu otworzą się dla Ciebie nowe możliwości rozwoju Twojej kariery
Będziesz pracować samodzielnie, a dla nas najważniejsze jest, aby Twoje zaangażowanie służyło innym pracownikom Bosch
Płatny Staż w dziale Service Desk z językiem hiszpańskim
Składowa 35, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 21.03.2024
pełny etat
umowa zlecenie
praca hybrydowa
praktykant / stażysta
Obowiązki:
Po przeszkoleniu dołączysz do grupy wsparcia IT (0-line), ułatwiającej życie naszym pracownikom
Na etapie wstępnym będziesz odpowiadać za proste zgłoszenia informatyczne (np. resetowanie haseł, odblokowywanie kont użytkowników), a po nabraniu doświadczenia w miarę możliwości zaangażujemy Cię do bardziej zaawansowanych zadań
Codziennie będziesz szlifować swoje zdolności językowe, a jednocześnie poznasz tajniki świata wsparcia IT, dzięki czemu otworzą się dla Ciebie nowe możliwości rozwoju Twojej kariery
Będziesz pracować samodzielnie, a dla nas najważniejsze jest, aby Twoje zaangażowanie służyło innym pracownikom Bosch
Enterprise Automation Architect for Bosch Mobility
Jutrzenki 105, Włochy, Warszawa
Wygasła: 21.03.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Driving and working-out a Bosch Mobility-wide enterprise automation framework with focus on building solutions in collaboration with functional and IT-departments
Working on strategic initiatives and work packages in the area of Low Code and Automation and translating business requirements into standards, methods and solutions
Support of building comprehensive end-to-end automation solutions in alignment with defined target architectures and preferred platforms
Supporting the Bosch Mobility domains in definition and alignment of automation solutions according to automation strategy and existing standards
Consulting business functions and working closely with stakeholders and delivery units to achieve operational excellence
Responsible for the local implementation of the EU retail strategic framework: retail range portfolio introduction based on local market requirements, channel conflict mitigation, pricing consistency assessment, campaigns, and budget follow-up for local implementation
Support to local key accounts to understand customer needs for marketing actions
Know your market: update business potential by product group and by customer, support development plans and diversification (product and/or customer), monitor local retail business KPIs
Plan, implement and assess (ROI) marketing campaigns
Support for e-tail segment development: translation coordination of B2C optimized content, identification of data flow between Bosch and chains, data delivery coordination
Create an internal network and know all stakeholders and functions to secure efficient knee-joint between marketing and regional retail key accounts
Play an integral role in new business pitches and hold responsibility for the effective on-boarding of new clients
Create business proposals for new and existing opportunities
Give a rundown of the level of competition and general market activities to team management
Establish relationship with clients and provide high standard of customer service
Write business plans for all current and opportunity tender business
Manage RfQs and steer margin
Competitive intelligence: Benchmark local competitor activity on 4P’s and general market approach, offer action plans and identify quick wins
Negotiation and implementation of commercial agreements, including contracting
Praca z inżynierami produktu w zakresie poprawy jakości, obniżania kosztów oraz doskonalenia jakości konwencjonalnych oraz mechatronicznych serw hamulcowych,
Udział w projektach nowych produktów,
Przeprowadzanie, zlecanie i nadzorowanie testów na komponentach i produktach,
Tworzenie i modyfikacja dokumentacji technicznej (rysunki, BoM, itp.),
Nadzór nad dokumentacją techniczną produktu,
Współpraca z innymi procesami / działami / lokacjami
Leading the expert team responsible for the companies lean improvement system focusing on direct areas such as production, logistics, quality, technical function etc
Execute and develop Bosch Production System (BPS) according to the state of the art principles and technologies based on industry 4.0
Qualify associates towards the principles of BPS
Ensure proper usage of lean tools and methodologies across the entire site
Moderation of continuous improvement process workshops
Support to value-stream KPI targets definition according to business requirements derived out of policy deployment / stakeholder requirements
Facilitate and manage BPS activities such as 5S campaign, quarterly System CIP activities, Kaizen workshops also with externals etc
Support the company culture achieving manufacturing excellence based on BPS as a foundation and key enabler
Implement communication tools to foster the lean environment and improve a lean culture
Product Owner for Analytics Solutions (Logistics domain of Bosch Mobility)
Jutrzenki 105, Włochy, Warszawa
Wygasła: 17.03.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Responsible for the technical development of analytics solutions in domain LOG (Logistic) throughout the entire lifecycle. This includes:
Collecting, understanding, and prioritizing process requirements;
Converting process requirements into work items (e.g. user stories) for software developers;
Ensuring the implementation of process requirements into a solution with DevOps (development and operation) team;
Defining test criteria and accepting development results;
Defining and monitoring development schedule and other work packages, e.g. authorization concept, user documentation, etc.;
Active communication (connection) between process and development;
Responsible for selected global solutions (from logistics domain) including synchronization with partners, escalation management, and access management;
Improving applied methods and tools with other product owners and agile masters for Bosch Mobility data lake;
Our global expert network develops, rolls-out and supports cross-divisional solutions within the Bosch Business Mobility Sector with outstanding user friendliness
We strive for lean processes and best in class standards and are in the middle of the digital transformation for Bosch Mobility including the move to SAP S/4HANA
As a member of the global Process Solution Team, you will be required to use your skills and knowledge in the area of Intralogistics-to-Demand, covering all logistics execution processes in our SAP R/3 and SAP S/4HANA applications
You will be part of the global team to drive our digital transformation projects to successful rollout implementations
You will coordinate and facilitate process standardization with other Process Experts, the Process Managers and the IT departments
Odpowiedzialność za wsparcie seryjnej produkcji w zakresie mechatronicznych produktów tj iBooster generacji 1szej i 2giej pod względem jakości, kosztów i technologiczności
Odpowiedzialność za wsparcie seryjnej produkcji w zakresie konwencjonalnych zespołów mocy, pomp i zbiorników płynu hamulcowego pod względem jakości, kosztów i technologiczności
Udział w projektach nowych produktów mechatronicznych
Tworzenie analizy ryzyka produktu
Przeprowadzanie, zlecanie i nadzorowanie testów na komponentach i produktach
Prowadzenie i uczestniczenie w projektach doskonalących jakość produktu
Tworzenie i modyfikacja technicznej dokumentacji (rysunki, BoM, itp.)
Walidacja zmian konstrukcyjnych
Nadzór nad dokumentacją techniczną produktu
Współpraca z innymi procesami / działami / lokacjami
Przygotowywanie JPK oraz informacji podsumowujących (oraz ich korekt) dla zagranicznych spółek zarejestrowanych na VAT w PL
Analiza zdarzeń gospodarczych, umów i procesów wdrażanych w spółkach zagranicznych pod kątem polskich przepisów VAT
Reprezentacja przed organami podatkowymi (kontakt z urzędami, pozyskiwanie danych w ramach prowadzonych przez nich postępowań, udzielanie odpowiedzi itd.)
Udział w projektach wdrożeniowych i zmianach w systemie SAP, w tym wynikających ze zmian w przepisach podatkowych
Zarządzanie wewnętrznym procesem reklamacji (akcje natychmiastowe, analiza przyczyny źródłowej, definicja i wdrożenia działań korygujących, potwierdzenie ich efektywności + zamknięcie procesu 8D),
Analiza problemów jakościowych w procesie produkcyjnym wraz z analizą kosztów braków (IDC = Internal defect cost/IFC = Internal failure cost),
Kontrola poprawnego wykonania działań sortujących oraz ich zatwierdzenie, a także decyzja o zwolnieniu wyrobu,
Regularny przegląd wyrobów blokowanych oraz dbałość o utrzymanie celu zgodnie z KPI
Udział w projektach oraz transferach ze swojego obszaru,
Przygotowywanie dokumentacji Safe Launch, pilnowanie prawidłowego przebiegu procesu Safe Launch oraz analiza rezultatów,
Wsparcie w przygotowaniu dokumentacji PPAP, zlecenia pomiarów i testów zgodnie z wymaganiami klienta,
Wsparcie procesu zatwierdzania zmian QAP (Quality Assurance Plan) oraz pilnowanie z odpowiedzialnym działem jego terminowości i prawidłowego przebiegu,
Identyfikacja i zatwierdzanie Poka Yoke ze swojego obszaru,
Inicjalizacja alertów jakościowych dot. wykrytych wewnętrznych niezgodności oraz dopilnowanie szkolenia Operatorów, Kontrolerów, Liderów, śledzenie alertów ze swojego obszaru,
Wkład w proces PFMEA, plan kontroli i schemat przepływu procesu na swoim obszarze produkcyjnym oraz ich regularne przeglądy,
Wsparcie rozwoju standardów Bosch dotyczących procesu zatwierdzania i potwierdzania procesów,
Kontakt z Lead Plantem oraz udział w przeglądach IQN (International Quality Network), wymiana dobrych praktyk
S4 HANA (GTS) Project Coordinator for Foreign Trade
Jutrzenki 105, Włochy, Warszawa
Wygasła: 14.03.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
expert
Obowiązki:
Coordinator between the governance and user departments (Foreign Trade, export control and sanctioned party screening, SPL) and central SAP S4 Rollout Team, e.g. IT, process owners and managers
Ensuring and documenting correct implementation of global Governance requirements (Foreign Trade, export control and sanctioned party screening, SPL) towards SAP S4 processes and master data
Leading export control process automation initiatives and increasing process efficiencies within the global foreign trade organization
Coordination of tests, trainings, migration and go-live preparation including post go-live support and defect resolution/process adjustment/ improvement
Leading & coordinating the deploy of solutions within GTS and its interfaces towards SAP S4
Leading tax process automation initiatives and increasing process efficiencies within the global tax organization for indirect and direct tax reporting
Being the interface between tax governance user departments and central process development team, e.g. IT, process owner and manager
Leading & coordinating deploy of tax solutions within S/4 HANA rollouts
Drive digital transformation & deployment of tax requirements into standard S/4 HANA templates solutions across process chains R2R (record to report), O2C (order to cash), S2P (source to pay)
Co-ordinate implementation of national legal requirements like e-invoicing, SAF-T, e-reporting with tax experts & global shared services, by use of SAP standard document reporting & compliance solutions cross SAP ECC & S/4 landscape
Support tax governance experts in preparation of discovery & scoping sessions as part of S/4 HANA country rollouts, and fit-gap analysis with available SAP solutions
Identifying gaps between existing business processes and standardized solutions in the S/4HANA template (fit-to-standard analysis)
Collecting and documenting local business requirements and support in the integration into the S/4HANA standard template
Leading customer engagement initiatives and co-innovations with SAP for digital solutions in global tax management
Lead trainings for enabling tax governance teams with digital know-how and evolving trends in tax technology
Coordinating of tests, trainings, migration and go-live preparation with tax key users in alignment with S/4 project management
Offering post Go-live support and defect resolution and process adjustment/ improvement during the stabilization phase and final handover to the line organization
Leading SPL and export control process automation initiatives and increasing process efficiencies within the global foreign trade organization
Being the interface between foreign trade governance user departments and central process development team, e.g. IT, process owner and manager
Leading & coordinating the deploy of solutions within GTS
Collecting and documenting of business requirements and support in the integration into GTS
Coordination of tests, trainings, migration and go-live preparation including post go-live support and defect resolution/process adjustment/ improvement