Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Opracowywanie i realizowanie strategii PR zorientowanej na efekt; w tym strategie wspierające m.in. employer branding, investor relations,
Regularne monitorowanie i analizowanie skuteczności działań PR,
Tworzenie treści na potrzeby realizowanych działań (strona www, kanały SM, inne media), w tym nadzór merytoryczny nad procesem tworzenia materiałów graficznych,
Uporządkowanie i realizowanie działań z zakresu CSR,
Tworzenie efektywnej komunikacji do inwestorów oraz organizowanie i koordynowanie eventów IR,
Koordynacja działań wizerunkowych zarówno wewnątrz jak i zewnątrz organizacji (dbałość o spójność wizerunku),
Analiza potencjalnych zagrożeń wizerunkowych i sytuacji kryzysowych,
Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z mediami,
Znajomość trendów w komunikacji i umiejętność skutecznego dotarcia z przekazem do zróżnicowanych grup odbiorców,
Współpraca z Zarządem i innymi działami (Digital, Produkt, Projekty, etc.),
Bieżące śledzenie trendów branżowych i aktywne poszukiwanie okazji dla dodatkowych kreatywnych działań PR,
Nadzór nad systemem identyfikacji wizualnej firmy,
Zarządzanie budżetem PR,
Nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z partnerami biznesowymi spółki oraz agencjami obsługującymi spółkę w zakresie PR i komunikacji
Głównym zadaniem Product Managera jest kształtowanie portfolio powierzonej grupy produktowej oraz wsparcie sprzedaży na wszystkich rynkach i segmentach dystrybucyjnych
Zadania:
- Tworzenie konkurencyjnej i spójnej oferty w powierzonej grupie produktowej (w tym wdrażanie lub/i wycofanie produktów);
- Monitorowanie rynku i poszczególne segmenty rynkowe, do których kierowana jest grupa produktowa;
- Wspieranie sił sprzedażowych w aktywnym promowaniu grupy produktowej poprzez szkolenia, prezentacje, proponowane akcje marketingowe;
- Reprezentowanie firmy poprzez udział w targach, konferencjach i wizytach u klientów lub/i dostawców;
- Opracowanie koncepcji opakowań dla danego produktu, zgodnie z istniejącą architekturą marek;
- Proponowanie i zlecanie opracowania materiałów promocyjnych dla danej grupy produktowej, zgodnie z istniejącym KV;
- Agregowanie i archiwizowanie informacji o powierzonej grupy produktowej w istniejących nośnikach;
- Współpraca z Działem Zamówień Publicznych w procesie postępowań przetargowych
Opracowywanie i realizowanie strategii PR zorientowanej na efekt; w tym strategie wspierające m.in. employer branding, investor relations,
Regularne monitorowanie i analizowanie skuteczności działań PR,
Tworzenie treści na potrzeby realizowanych działań (strona www, kanały SM, inne media), w tym nadzór merytoryczny nad procesem tworzenia materiałów graficznych,
Uporządkowanie i realizowanie działań z zakresu CSR,
Tworzenie efektywnej komunikacji do inwestorów oraz organizowanie i koordynowanie eventów IR,
Koordynacja działań wizerunkowych zarówno wewnątrz jak i zewnątrz organizacji (dbałość o spójność wizerunku),
Analiza potencjalnych zagrożeń wizerunkowych i sytuacji kryzysowych,
Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z mediami,
Znajomość trendów w komunikacji i umiejętność skutecznego dotarcia z przekazem do zróżnicowanych grup odbiorców,
Współpraca z Zarządem i innymi działami (Digital, Produkt, Projekty, etc.),
Bieżące śledzenie trendów branżowych i aktywne poszukiwanie okazji dla dodatkowych kreatywnych działań PR,
Nadzór nad systemem identyfikacji wizualnej firmy,
Zarządzanie budżetem PR,
Nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z partnerami biznesowymi spółki oraz agencjami obsługującymi spółkę w zakresie PR i komunikacji
Zarządzanie pocztą e-mail i listą spraw do załatwienia wraz z ustalaniem priorytetów
Zarządzanie zapytaniami od interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznych, wraz z dostarczaniem dokładnych i profesjonalnych odpowiedzi
Realizowanie projektów własnych i wsparcie Prezesa w prowadzeniu innych projektów
Wsparcie Prezesa w podejmowaniu decyzji biznesowych poprzez m.in. search potrzebnych danych wewnątrz i na zewnątrz organizacji
Kompleksowa organizacja spotkań biznesowych, udziału w konferencjach i telekonferencjach, wraz z zapewnieniem wszystkich niezbędnych zasobów i materiałów na spotkania
Udział w spotkaniach i przygotowywanie adekwatnych podsumowań, wraz z pilnowaniem realizacji postanowień
Organizowanie krajowych i zagranicznych podróży Prezesa, w tym zarządzanie wieloma częstymi zmianami w krótkim czasie i przygotowaniem alternatywnych planów podróży
Rozliczanie delegacji Prezesa
Wykonywanie wszelkich obowiązków administracyjnych i asystenckich zleconych przez przełożonego
Zarządzanie pocztą e-mail i listą spraw do załatwienia wraz z ustalaniem priorytetów
Zarządzanie zapytaniami od interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznych, wraz z dostarczaniem dokładnych i profesjonalnych odpowiedzi
Realizowanie projektów własnych i wsparcie Prezesa w prowadzeniu innych projektów
Wsparcie Prezesa w podejmowaniu decyzji biznesowych poprzez m.in. search potrzebnych danych wewnątrz i na zewnątrz organizacji
Kompleksowa organizacja spotkań biznesowych, udziału w konferencjach i telekonferencjach, wraz z zapewnieniem wszystkich niezbędnych zasobów i materiałów na spotkania
Udział w spotkaniach i przygotowywanie adekwatnych podsumowań, wraz z pilnowaniem realizacji postanowień
Organizowanie krajowych i zagranicznych podróży Prezesa, w tym zarządzanie wieloma częstymi zmianami w krótkim czasie i przygotowaniem alternatywnych planów podróży
Rozliczanie delegacji Prezesa
Wykonywanie wszelkich obowiązków administracyjnych i asystenckich zleconych przez przełożonego
Nadzór nad magazynem próbek (kontrola próbek i zapewnienie ich dostępności)
Realizacja zleceń wysyłki próbek zgodnie z otrzymanymi wytycznymi
Kontrola partii wyrobów gotowych wchodzących do magazynu – pod kątem zgodności z dokumentacją, specyfikacją wyrobu gotowego
Dopuszczenie wyrobów gotowych do sprzedaży
Udział w procesie reklamacyjnym
Opracowywanie i aktualizacja kart standardów (w tym wizualizacje), w odniesieniu do prawidłowego wykonywania kontroli wybranych parametrów jakościowych wykonywanych na stanowisku
Przestrzeganie zasad programu sanitarnego oraz systemu zarządzania jakością
Współpraca z magazynem oraz innymi działami firmy wymagająca efektywnej komunikacji i nastawienia na wypracowywanie rozwiązań
Development of marketing, promotional and educational materials (presentations, content and graphics, leaflets, product catalogs) to build awareness and the desired image of the Factory
Creating and publishing content related to the activities of the Factory (copywriting), including texts for the corporate website, promotional landing page, reports on participation in industry events, etc
Performing tasks related to the preparation and organization of trade fairs (creating a stand design, marketing materials for the fair, etc.)
Close cooperation with PL Marketing Department as well as with the Analysis, Logistics and Quality Assurance Departments
Preparation of commercial offers for key customers
Close cooperation with a glove factory in Thailand
Co-creation of the budget, including cost budget and sales forecasts
Support of the Sales Director in everyday activities
Preparation of commercial offers for key customers
Care for entrusted customers (sending product availability, updating prices)
Co-creation of the budget, including cost budget and sales forecasts
Close cooperation with Marketing Department as well as with the Analysis, Logistics and Quality Assurance Departments
Development of marketing, promotional and educational materials (presentations, content and graphics, leaflets, product catalogs) in order to build awareness and the desired image of the Factory
Creating and publishing content related to the activities of the Factory (copywriting), including texts for the corporate website, promotional landing page, reports on participation in industry events, etc
Performing tasks related to the preparation and organization of trade fairs (creating a stand design, marketing materials for the fair, etc.)
Support of the Sales Director in everyday activities
Close cooperation with a glove factory in Thailand
Opracowywanie materiałów marketingowych promocyjnych i edukacyjnych (prezentacje, treści i grafiki, ulotki, katalogi produktowe, aktualizacja strony www) w celu budowania świadomości i pożądanego wizerunku Fabryki
Tworzenie i publikowanie treści dotyczących działań Fabryki (copywriting), w tym teksty na korporacyjną stronę internetową, landingpage promocyjne, relacje z uczestnictwa w wydarzeniach branżowych, notki dotyczące nowości
Bliska współpraca z Działem Marketingu
Targi/Konferencje – kompleksowa koordynacja targów, tworzenie projektu stoiska, opracowanie graficzne stoiska, materiały marketingowe na potrzeby targów (gadżety, próbki, standy)
Wsparcie Dyrektora Sprzedaży w codziennych czynnościach
współtworzenie strategii e-commerce na rynku polskim i europejskim
nadzorowanie i optymalizacja procesów e-commerce
współudział w tworzeniu i wdrażaniu strategii Omnichannel
inicjowanie działań mających na celu wzrost sprzedaży oraz wdrożenia nowych rozwiązań technologicznych w obszarze e-commerce
dostosowywanie działań do lokalnych warunków biznesowych w tym: działań marketingowych, customer experience, logistyki, płatności oraz oferty produktowej
zarządzanie własnymi e-sklepami oraz marketplace’ami
analiza działań e-commerce na podległych rynkach, raportowanie, wyciąganie wniosków i przygotowanie rekomendacji
współtworzenie strategii e-commerce na rynku polskim i europejskim
nadzorowanie i optymalizacja procesów e-commerce
współudział w tworzeniu i wdrażaniu strategii Omnichannel
inicjowanie działań mających na celu wzrost sprzedaży oraz wdrożenia nowych rozwiązań technologicznych w obszarze e-commerce
dostosowywanie działań do lokalnych warunków biznesowych w tym: działań marketingowych, customer experience, logistyki, płatności oraz oferty produktowej
zarządzanie własnymi e-sklepami oraz marketplace’ami
analiza działań e-commerce na podległych rynkach, raportowanie, wyciąganie wniosków i przygotowanie rekomendacji
Establish monthly sales forecast based on historical performance and soft feedback gathered directly from sales channels (PL / HU / RO / CZ / UA / ecom),
Translate demand into expected, itemized supply, maintain the most up-to-speed data in company’s ERP system (AX2012),
Develop long term sales volume prediction to support company strategy,
Participate in defining sales numeric goals considering available resources,
Monitor inventory levels to signal potential shortages and highlight stock excess sales opportunities,
Maintain planning master data and cooperate with marketing team in other master data areas
Participate ad-hoc strategic projects based around responding to specific business and customer needs,
Support the planning team with positive energy and motivation for continuous improvement
Prowadzi uzgodnioną z Zarządem i zgodną z przepisami Politykę Rachunkowości w Grupie, w tym zasady amortyzacji, inwentaryzację majątku, wycenę aktywów i pasywów, archiwizację dokumentów
Dokonuje przeglądu Polityki Rachunkowości pod względem jej zgodności z przepisami rachunkowymi oraz charakterem działalności gospodarczej
Sprawuje kontrolę formalno-prawną, merytoryczną i rachunkową dowodów księgowych oraz innych dokumentów powodujących zapisy księgowe
Organizuje i nadzoruje prowadzenie ewidencji podatkowej i związanej z nią dokumentacji rozliczeniowej
Standaryzuje i optymalizuje procesy i procedury księgowe w Grupie
Zarządza zespołem, planuje, organizuje i kontroluje pracę oraz motywuje podległych pracowników
Nadzoruje wstępne oraz ostateczne zamknięcie miesiąca, roku finansowego
Nadzoruje proces terminowego i poprawnego raportowania wewnętrznego i zewnętrznego
Odpowiada za kontakty z audytorami, urzędami skarbowymi, statystycznymi
Opracowanie strategii sourcingu rekrutacyjnego dla realizowanych projektów rekrutacyjnych
Budowanie pozytywnego candidate experience na każdym etapie procesu rekrutacyjnego, dbanie o właściwą komunikację z Kandydatami i przyszłymi pracownikami
Budowanie doskonałych relacji z Hiring Managerami
Tworzenie raportów oraz zestawień dotyczących zatrudnienia pracowników
Prowadzi uzgodnioną z Zarządem i zgodną z przepisami Politykę Rachunkowości w Grupie MM, w tym zasady amortyzacji, inwentaryzację majątku, wycenę aktywów i pasywów, archiwizację dokumentów. We współpracy z Dyrektorem Finansowym dokonuje corocznego przeglądu Polityki Rachunkowości pod względem jej zgodności z przepisami rachunkowymi oraz charakterem działalności gospodarczej
Odpowiada za system kontroli wewnętrznej w obszarze księgowości oraz przestrzeganie Polityki Rachunkowości
Sprawuje kontrolę formalno-prawną, merytoryczną i rachunkową dowodów księgowych oraz innych dokumentów powodujących zapisy księgowe
Prowadzi politykę podatkową i zajmuje się efektywnością podatkową stosowanych rozwiązań
Organizuje i nadzoruje prowadzenie ewidencji podatkowej i związanej z nią dokumentacji rozliczeniowej
Standaryzuje i optymalizuje procesy i procedury księgowe w Grupie MM
Optymalizuje wykorzystanie systemu ERP
Zarządza zespołem, planuje, organizuje i kontroluje pracę oraz motywuje podległych pracowników
Nadzoruje proces terminowego i poprawnego raportowania wewnętrznego i zewnętrznego, w tym zwłaszcza sporządza raporty okresowe GPW, jednostkowe, łączne i skonsolidowane, zgodne z MSSF
Nadzoruje wstępne oraz ostateczne zamknięcie miesiąca, roku finansowego
Odpowiada za kontakty z audytorami, urzędami skarbowymi, statystycznymi
Planowanie, realizacja i nadzór nad optymalizacją kampanii produktowo – sprzedażowych. Koordynacja działań wizerunkowych w mediach społecznościowych samodzielnie oraz we współpracy z agencją kreatywną
Monitorowanie efektywności realizowanych kampanii z wykorzystaniem narzędzi analitycznych oraz raportowanie wyników
Prowadzenie oraz efektywny rozwój świadomości marki w mediach społecznościowych ( FB, Linkedin, Twitter); Monitorowanie działań online'owych konkurencji i odpowiadanie na trendy
Rozwój narzędzi w obszarze digital marketingu
Nadzór nad stroną internetową (moderowanie treści, redagowanie tekstów, aktualizacje)
Wsparcie przy realizacji innych projektów komunikacji marketingowej
Jeśli czujesz, że praca w HR’ach jest czymś co chcesz robić. Zależy Ci na zdobyciu doświadczenia w tym obszarze i nie boisz się wyzwań. Jesteś osobą otwartą i kreatywną - koniecznie dołącz do nas! Na pewno nie będziesz się nudzić!
Będziesz mieć możliwość:
• Udziału w procesach rekrutacyjnych
• Wspierania procesów onboarding i offboarding
• Udziału w innych aktywnościach takich jak: budowanie marki pracodawcy, benefity, kreowanie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, organizacji szkoleń i wielu innych
Opracowanie strategii sourcingu rekrutacyjnego dla realizowanych projektów rekrutacyjnych
Budowanie pozytywnego candidate experience na każdym etapie procesu rekrutacyjnego, dbanie o właściwą komunikację z Kandydatami i przyszłymi pracownikami
Budowanie doskonałych relacji z Hiring Managerami
Tworzenie raportów oraz zestawień dotyczących zatrudnienia pracowników
Prowadzi uzgodnioną z Zarządem i zgodną z przepisami Politykę Rachunkowości w Grupie MM, w tym zasady amortyzacji, inwentaryzację majątku, wycenę aktywów i pasywów, archiwizację dokumentów. We współpracy z Dyrektorem Finansowym dokonuje corocznego przeglądu Polityki Rachunkowości pod względem jej zgodności z przepisami rachunkowymi oraz charakterem działalności gospodarczej
Odpowiada za system kontroli wewnętrznej w obszarze księgowości oraz przestrzeganie Polityki Rachunkowości
Sprawuje kontrolę formalno-prawną, merytoryczną i rachunkową dowodów księgowych oraz innych dokumentów powodujących zapisy księgowe
Prowadzi politykę podatkową i zajmuje się efektywnością podatkową stosowanych rozwiązań
Organizuje i nadzoruje prowadzenie ewidencji podatkowej i związanej z nią dokumentacji rozliczeniowej
Standaryzuje i optymalizuje procesy i procedury księgowe w Grupie MM
Optymalizuje wykorzystanie systemu ERP
Zarządza zespołem, planuje, organizuje i kontroluje pracę oraz motywuje podległych pracowników
Nadzoruje proces terminowego i poprawnego raportowania wewnętrznego i zewnętrznego, w tym zwłaszcza sporządza raporty okresowe GPW, jednostkowe, łączne i skonsolidowane, zgodne z MSSF
Nadzoruje wstępne oraz ostateczne zamknięcie miesiąca, roku finansowego
Odpowiada za kontakty z audytorami, urzędami skarbowymi, statystycznymi
Zastępca Głównego Księgowego ds. spółek zagranicznych
Kraków
Wygasła: 01.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Odpowiada za standaryzację procesów, przenoszenie części procesów ze spółek zagranicznych do krakowskiej Centrali Grupy
Wspiera implementację i rozwój systemów finansowo – księgowych w spółkach Grupy Kapitałowej w Polsce i za granicą
Wspiera spółki Grupy we właściwym definiowaniu procesów księgowych
Kontroluje przestrzeganie wdrożonych procedur i standardów księgowo-finansowych, w tym ujednolica sposób wypełniania pakietów sprawozdawczych w spółkach Grupy Kapitałowej, wyjaśnia wątpliwości co do ujęcia transakcji w raportach
Bierze udział w tworzeniu dokumentacji technicznej dot. funkcjonalności systemów księgowych (procedur i instrukcji dla użytkowników)
Rozwiązuje problemy użytkowników związane z poprawnym wykonywaniem operacji księgowych w systemie
Prowadzi negocjacje i uzgodnienia w celu optymalnego podziału obowiązków księgowych pomiędzy: pracowników zagranicznej spółki zależnej i pracowników lokalnego biura księgowego tej spółki
Bierze udział w opracowywaniu nowych i aktualizowaniu istniejących funkcjonalności w programie księgowym
Nadzoruje księgowania w programie księgowym wybranych spółek Grupy (ustalonych transakcjach w obszarze AP i GL)
Uzgadnia rozrachunki oraz listy transakcji Intercompany
Tworzenie, aktualizacja i nadzór nad dokumentacją techniczną wyrobów medycznych i PPE, zgodnie z przepisami dotyczącymi wyrobów medycznych, środków ochrony indywidualnej oraz zgodnie z Systemem Zarządzania Jakością
Gromadzenie, klasyfikacja, archiwizacja i udostępnianie dokumentacji technicznej produktów z oferty, w szczególności kart technicznych, instrukcji użytkowania, folderów, kart katalogowych
Współpraca z działami firmy w zakresie korekt i udostępniania dokumentów produktowych
Gromadzenie dokumentacji do procedur zgłoszeniowych produktowych oraz przeprowadzanie procedur zgłoszeń/powiadomień przed organami kompetentnymi
Zlecanie i nadzór nad badaniami produktowymi w niezależnych laboratoriach badawczych
Dbałość w zakresie zgodności dokumentacji i produktów z aktualnie obowiązującymi regulacji i normami produktowymi
Przedstawiciel Handlowy Sprzedaży Stacjonarnej – j. niemiecki
Kraków
Wygasła: 27.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jako Przedstawiciel Handlowy Sprzedaży Stacjonarnej dołączysz do międzynarodowych zespołów sprzedażowych oraz wykorzystasz umiejętności językowe kontaktując się z klientami z krajów niemieckojęzycznych
Głównie zadania:
- Pozyskiwanie nowych klientów (kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami) oraz utrzymywanie z nimi relacji
- Rozbudowywanie sieci sprzedaży i baz danych potencjalnych klientów
- Negocjowanie warunków handlowych
- Bieżąca obsługa zapytań od klientów oraz pozyskiwanie zamówień
Kontrola partii wyrobów gotowych wchodzących do magazynu – pod kątem zgodności z dokumentacją, specyfikacją wyrobu gotowego
Dopuszczenie wyrobów gotowych do sprzedaży
Udział w procesie reklamacyjnym
Współpraca z magazynem próbek – kontrola próbek i zapewnienie ich dostępności na magazynie
Opracowywanie i aktualizacja kart standardów (w tym wizualizacje), w odniesieniu do prawidłowego wykonywania kontroli wybranych parametrów jakościowych wykonywanych na stanowisku
Przestrzeganie zasad programu sanitarnego oraz systemu zarządzania jakością
Współpraca z magazynem oraz innymi działami firmy wymagająca efektywnej komunikacji i nastawienia na wypracowywanie rozwiązań
Export Manager będzie pełnił kluczową rolę w rozwoju dystrybucji na rynku niemieckim, poprzez zapewnienie sprzedaży do klientów zagranicznych, zgodnie z najwyższymi standardami, w celu efektywnej i długoterminowej współpracy
Zadania:
• Realizowanie strategii sprzedażowej firmy na rynku niemieckim i realizacja celów sprzedażowych;
• Budowanie długoterminowych relacji z dotychczasowymi klientami oraz pozyskiwanie nowych;
• Monitorowanie i analizowanie potrzeb rynku oraz działań konkurencji;
• Obsługa klienta w tym: przygotowywanie ofert handlowych dostosowanych do potrzeb klientów oraz negocjowanie warunków współpracy, wizyty u klientów, organizacja szkoleń i wsparcia marketingowego;
• Współpraca z innymi Działami, m.in.: Customer Service, Marketingu Produktowego, Logistyki, Dokumentacji Produktowej;
• Prowadzenie bazy danych klientów, przygotowywanie raportów i analizowanie danych w celu zwiększenia efektywności działania
Export Manager będzie pełnił kluczową rolę w rozwoju dystrybucji na rynku francuskim, poprzez zapewnienie sprzedaży do klientów zagranicznych, zgodnie z najwyższymi standardami, w celu efektywnej i długoterminowej współpracy
Zadania:
• Realizowanie strategii sprzedażowej firmy na rynku francuskim i realizacja celów sprzedażowych;
• Budowanie długoterminowych relacji z dotychczasowymi klientami oraz pozyskiwanie nowych;
• Monitorowanie i analizowanie potrzeb rynku oraz działań konkurencji;
• Obsługa klienta w tym: przygotowywanie ofert handlowych dostosowanych do potrzeb klientów oraz negocjowanie warunków współpracy, wizyty u klientów, organizacja szkoleń i wsparcia marketingowego;
• Współpraca z innymi Działami, m.in.: Customer Service, Marketingu Produktowego, Logistyki, Dokumentacji Produktowej;
• Prowadzenie bazy danych klientów, przygotowywanie raportów i analizowanie danych w celu zwiększenia efektywności działania
Rozbudowuje sieć sprzedaży oraz aktywnie pozyskuje nowych klientów pełnokontenerowych
Nadzoruje procesy sprzedażowe oraz realizację umów
Uczestniczy w targach i imprezach branżowych, celem pozyskania nowych klientów i budowania relacji z dotychczasowymi
Monitoruje działalność konkurencji w szczególności w zakresie poziomu cen i portfolio produktów w celu zapewnienia konkurencyjności proponowanej oferty
Zapewnia realizację miesięcznych celów poprzez zwiększanie liczby klientów i właściwą opiekę nad obecnymi klientami
Na bieżąco uaktualnia informacje dotyczące nowych produktów oraz cen
Utrzymuje, zgodne z dobrymi standardami obsługi, bezpośrednie kontakty z klientami w celu zapewnienia efektywnej i długoterminowej współpracy
Współpracuje przy organizacji transportu towaru dla klientów we współpracy ze Specjalistą Obsługi Klienta
Prowadzi i uzupełnia bazę danych klientów – aktywnych i potencjalnych
Przygotowuje raporty zgodnie z wymaganiami przełożonych i analizuje dane w celu zwiększenia efektywności działania
Uczestniczy w procesie windykacji
Współpracuje z innymi biurami zagranicznymi Grupy w uzgodnionym zakresie
Zastępca Głównego Księgowego ds. spółek zagranicznych
Kraków
Wygasła: 27.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Odpowiada za standaryzację procesów, przenoszenie części procesów ze spółek zagranicznych do krakowskiej Centrali Grupy
Wspiera implementację i rozwój systemów finansowo – księgowych w spółkach Grupy Kapitałowej w Polsce i za granicą
Wspiera spółki Grupy we właściwym definiowaniu procesów księgowych
Kontroluje przestrzeganie wdrożonych procedur i standardów księgowo-finansowych, w tym ujednolica sposób wypełniania pakietów sprawozdawczych w spółkach Grupy Kapitałowej, wyjaśnia wątpliwości co do ujęcia transakcji w raportach
Bierze udział w tworzeniu dokumentacji technicznej dot. funkcjonalności systemów księgowych (procedur i instrukcji dla użytkowników)
Rozwiązuje problemy użytkowników związane z poprawnym wykonywaniem operacji księgowych w systemie
Prowadzi negocjacje i uzgodnienia w celu optymalnego podziału obowiązków księgowych pomiędzy: pracowników zagranicznej spółki zależnej i pracowników lokalnego biura księgowego tej spółki
Bierze udział w opracowywaniu nowych i aktualizowaniu istniejących funkcjonalności w programie księgowym
Nadzoruje księgowania w programie księgowym wybranych spółek Grupy (ustalonych transakcjach w obszarze AP i GL)
Uzgadnia rozrachunki oraz listy transakcji Intercompany