Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
przygotowywanie pozwów, pism procesowych w sprawach o zapłatę,
przygotowywanie dokumentacji w celu skierowania spraw na drogę postępowania sądowego o eksmisję,
nadzorowanie przebiegu spraw sądowych,
współpraca z kancelariami zewnętrznymi – przekazywanie i odbieranie dokumentacji, informacji, uzgodnień, opiniowanie zasadności składania środków zaskarżenia orzeczeń sądu, analiza raportów, nadzorowanie, rozliczanie przysługującego kancelariom wynagrodzenia,
zgłaszanie wierzytelności i nadzór nad przebiegiem spraw w postępowaniach upadłościowych (przygotowywanie dokumentów, sporządzanie pism, współpraca z syndykiem i sądem),
obsługa bezpośrednia i telefoniczna dłużników w sprawach będących przedmiotem działania Zespołu,
podejmowanie czynności windykacyjnych w celu odzyskania zaległości od dłużników zgodnie z przyjętymi w Spółce zasadami,
współpraca z urzędami, kancelariami prawnymi, komorniczymi oraz innymi działami Spółki,
prowadzenie elektronicznej ewidencji prowadzonych spraw,
przygotowywanie danych do raportów dotyczących działań podejmowanych przez Zespół Windykacji w zakresie wykonywanych czynności
kompletowanie, przygotowywanie i weryfikowanie pod względem formalnym wniosków dłużników Gminy Wrocław o udzielenie pomocy w spłacie zadłużenia (ulgi w spłacie zaległości, odpracowanie należności i inne),
przygotowywanie propozycji rozstrzygnięć o udzieleniu ulgi w spłacie zaległości i innych,
przygotowywanie porozumień w zakresie polubownej spłaty należności (udzielenia ulg) i współpraca w tym zakresie z radcą prawnym,
kontrola realizacji zawieranych porozumień z dłużnikami,
prowadzenie elektronicznej ewidencji wniosków dłużników zalegających w opłatach z tytułu najmu lokali m. in. o udzielenie ulgi w spłacie, odpracowanie należności,
prowadzenie elektronicznej ewidencji pism wpływających do Zespołu i wychodzących,
sporządzanie odpowiedzi na pisma wpływające do Spółki w sprawach dotyczących przedmiotu działania Zespołu,
współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Spółki oraz z Urzędem Miasta,
obsługa bezpośrednia i telefoniczna klientów w sprawach będących przedmiotem działania Zespołu
Referent / Specjalista ds. rozliczeń mediów w Zespole Mediów i Eksploatacji
Namysłowska 8, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 17.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
naliczanie i rozliczanie opłat niezależnych od właściciela najemcom i innym użytkownikom lokali oraz nadzorowanie prawidłowości naliczonych użytkownikom lokali opłat niezależnych,
roczne rozliczanie przypadających na Gminę Wrocław opłat niezależnych poniesionych przez wspólnoty mieszkaniowe we współpracy z komórką organizacyjną zajmującą się rozliczeniami wspólnot mieszkaniowych,
prowadzenie bazy danych do rozliczeń mediów dostarczonych do lokali,
przygotowywanie zawiadomień o zmianach stawek za dostawę mediów i nadzór nad ich prawidłowym dostarczeniem użytkownikom lokali,
sporządzanie zawiadomień, korespondencji do najemców, udzielanie wyjaśnień, bezpośrednia obsługa najemców,
kontrola prawidłowości prowadzonych rozliczeń,
ewidencjonowanie danych w systemie teleinformatycznym,
współpraca z zarządcami wspólnot mieszkaniowych,
przygotowywanie danych, sprawozdań, analiz i informacji na potrzeby innych komórek organizacyjnych Spółki,
realizowanie procesu archiwizacji dokumentacji wytwarzanej przez Zespół
wykonywanie czynności proceduralnych związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych i Regulaminie zamówień publicznych obowiązującym w Spółce,
wykonywanie czynności proceduralnych związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 130 tyś. zł netto na zasadach określonych w Regulaminie zamówień publicznych obowiązującym w Spółce,
opiniowanie wniosków o wszczęcie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
sporządzanie Specyfikacji Warunków Zamówienia na podstawie wniosków przekazanych przez komórki merytoryczne,
przygotowywanie i zamieszczanie ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych i Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej zgodnie z procedurami określonymi w ustawie,
przygotowywanie dokumentacji postępowania w tym weryfikacja projektów umów,
udział w pracach komisji przetargowej,
prowadzenie korespondencji z oferentami i wykonawcami (odpowiedzi na zapytania zamówienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.),
ocena formalno-prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej, sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne),
sporządzanie umów o zamówienia publiczne,
prowadzenie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym wykonawcą oraz nadzór nad jej realizacją,
opracowywanie sprawozdań o udzielonych zamówieniach oraz analiz, ocen i informacji dotyczących powierzonych zadań,
współpraca z komórkami organizacyjnymi Spółki w zakresie przygotowywania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
udzielanie pracownikom Spółki informacji z zakresu zasad stosowania Regulaminu udzielania zamówień publicznych
bieżące śledzenie przepisów z zakresu zamówień publicznych
prowadzenie spraw związanych z administrowaniem terenami zewnętrznymi, nadzór nad realizacją i jakością usług w zakresie eksploatacji nieruchomości oraz zieleni na terenach zewnętrznych,
prowadzenie umów eksploatacyjnych na terenach zewnętrznych: zlecanie, nadzorowanie terminowości, odbiór oraz rozliczanie usług firm wykonawczych,
opiniowanie spraw związanych z udostępnianiem nieruchomości inwestorom oraz gminnym jednostkom zewnętrznym,
wykonywanie wizji w terenie,
uczestnictwo w przekazywaniu oraz odbiorach nieruchomości,
aktualizacja danych w systemach GIS,
obsługa klienta zewnętrznego oraz instytucji w zakresie realizowanych zadań, prowadzenie korespondencji, przyjmowanie i przekazywanie do realizacji zgłoszeń,
współpraca z jednostkami miejskimi, organizacjami samorządowymi, Radami Osiedli, itp.,
współpraca z wewnętrznymi komórkami organizacyjnymi,
Inspektor nadzoru ds. sanitarnych w Pionie Inwestycyjno-Technicznym
Namysłowska 8, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 31.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów w zakresie instalacji sanitarnych ze szczególnym uwzględnieniem stanu bezpieczeństwa i p.poż,
sporządzanie m.in. notatek z przeglądów, wizji lokalnych technicznych, awarii, dokumentacji zdjęciowej,
odpowiedzialność za kompletowanie i przechowanie dokumentów w przydzielonym obszarze (m.in. protokołów odbioru dok. technicznych i zdjęć oraz innych dot. obiektów budowlanych),
przygotowywanie ogólnych założeń do przetargów na roboty instalacyjne sanitarne, szczegółowych zakresów, kosztorysów oraz udział w komisjach przetargowych,
opracowywanie zakresów robót instalacji sanitarnych do planu zamówień: remontów oraz konserwacji obiektów i terenów,
zlecenie firmom prowadzącym konserwację napraw i prac konserwatorskich w budynkach i na terenie oraz kontrola ich wykonania,
nadzór zleconych robót, kontrola w trakcie, korespondencja,
odbiór robót instalacyjnych remontowych i konserwacyjnych w budynkach i terenie,
prowadzenie książek robót oraz książek obiektów budowlanych,
wykonywanie okresowych przeglądów technicznych obiektów budowlanych,
przyjmowanie i terminowe załatwianie interwencji oraz pism mieszkańców w sprawie uszkodzeń, usterek, awarii w obiektach i w zakresie instalacji sanitarnych,
analiza zgłoszeń awarii instalacji sanitarnych na obiektach i terenach, podejmowanie stosownych działań, sporządzanie protokołów
Inspektor nadzoru ds. budowlanych w Pionie Inwestycyjno-Technicznym
Namysłowska 8, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 31.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów ze szczególnym uwzględnieniem stanu bezpieczeństwa i p.poż,
sporządzanie m.in. notatek z przeglądów, wizji lokalnych technicznych, awarii, dokumentacji zdjęciowej,
odpowiedzialność za kompletowanie i przechowanie dokumentów w przydzielonym obszarze (m.in. protokołów odbioru dok. technicznych i zdjęć oraz innych dot. obiektów budowlanych),
przygotowywanie ogólnych założeń do przetargów na roboty, szczegółowych zakresów robót, kosztorysów oraz udział w komisjach przetargowych,
opracowywanie zakresów robót ogólnobudowlanych do planu zamówień: remontów oraz konserwacji obiektów i terenów,
zlecenie firmom prowadzącym konserwację napraw i prac konserwatorskich w budynkach i na terenie oraz kontrola ich wykonania,
nadzór zleconych robót, kontrola w trakcie , korespondencja,
odbiór robót remontowych i konserwacyjnych w budynkach i terenie,
Inspektor nadzoru ds. elektrycznych w Pionie Inwestycyjno-Technicznym
Namysłowska 8, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 31.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów ze szczególnym uwzględnieniem stanu bezpieczeństwa i p.poż,
sporządzanie notatek z przeglądów, wizji lokalnych technicznych, awarii, dokumentacji zdjęciowej,
odpowiedzialność za kompletowanie i przechowanie dokumentów w przydzielonym obszarze (m.in. protokołów odbioru dok. technicznych i zdjęć oraz innych dot. obiektów budowlanych),
przygotowywanie ogólnych założeń do przetargów na roboty, szczegółowych zakresów robót, kosztorysów oraz udział w komisjach przetargowych,
opracowywanie zakresów robót ogólnobudowlanych do planu zamówień: remontów oraz konserwacji obiektów i terenów,
zlecenie firmom prowadzącym konserwację napraw i prac konserwatorskich w budynkach i na terenie oraz kontrola ich wykonania,
nadzór zleconych robót, kontrola w trakcie, korespondencja,
odbiór robót remontowych i konserwacyjnych w budynkach i terenie,
naliczanie i rozliczanie opłat niezależnych od właściciela najemcom i innym użytkownikom lokali oraz nadzorowanie prawidłowości naliczonych użytkownikom lokali opłat niezależnych,
roczne rozliczanie przypadających na Gminę Wrocław opłat niezależnych poniesionych przez wspólnoty mieszkaniowe we współpracy z komórką organizacyjną zajmującą się rozliczeniami wspólnot mieszkaniowych,
prowadzenie bazy danych do rozliczeń mediów dostarczonych do lokali,
przygotowywanie zawiadomień o zmianach stawek za dostawę mediów i nadzór nad ich prawidłowym dostarczeniem użytkownikom lokali,
sporządzanie zawiadomień, korespondencji do najemców, udzielanie wyjaśnień, bezpośrednia obsługa najemców,
kontrola prawidłowości prowadzonych rozliczeń,
ewidencjonowanie danych w systemie teleinformatycznym,
współpraca z zarządcami wspólnot mieszkaniowych,
przygotowywanie danych, sprawozdań, analiz i informacji na potrzeby innych komórek organizacyjnych Spółki,
realizowanie procesu archiwizacji dokumentacji wytwarzanej przez Zespół
Inspektor nadzoru ds. budowlanych w Pionie Inwestycyjno-Technicznym
Namysłowska 8, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 14.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów ze szczególnym uwzględnieniem stanu bezpieczeństwa i p.poż,
sporządzanie m.in. notatek z przeglądów, wizji lokalnych technicznych, awarii, dokumentacji zdjęciowej,
odpowiedzialność za kompletowanie i przechowanie dokumentów w przydzielonym obszarze (m.in. protokołów odbioru dok. technicznych i zdjęć oraz innych dot. obiektów budowlanych),
przygotowywanie ogólnych założeń do przetargów na roboty, szczegółowych zakresów robót, kosztorysów oraz udział w komisjach przetargowych,
opracowywanie zakresów robót ogólnobudowlanych do planu zamówień: remontów oraz konserwacji obiektów i terenów,
zlecenie firmom prowadzącym konserwację napraw i prac konserwatorskich w budynkach i na terenie oraz kontrola ich wykonania,
nadzór zleconych robót, kontrola w trakcie , korespondencja,
odbiór robót remontowych i konserwacyjnych w budynkach i terenie,
Inspektor Nadzoru ds. elektrycznych w Pionie Inwestycyjno-Technicznym
Namysłowska 8, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 14.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów ze szczególnym uwzględnieniem stanu bezpieczeństwa i p.poż,
sporządzanie notatek z przeglądów, wizji lokalnych technicznych, awarii, dokumentacji zdjęciowej,
odpowiedzialność za kompletowanie i przechowanie dokumentów w przydzielonym obszarze (m.in. protokołów odbioru dok. technicznych i zdjęć oraz innych dot. obiektów budowlanych),
przygotowywanie ogólnych założeń do przetargów na roboty, szczegółowych zakresów robót,
kosztorysów oraz udział w komisjach przetargowych,
opracowywanie zakresów robót ogólnobudowlanych do planu zamówień: remontów oraz konserwacji obiektów i terenów,
zlecenie firmom prowadzącym konserwację napraw i prac konserwatorskich w budynkach i na terenie oraz kontrola ich wykonania,
nadzór zleconych robót, kontrola w trakcie, korespondencja,
odbiór robót remontowych i konserwacyjnych w budynkach i terenie,
Inspektor nadzoru ds. sanitarnych w Pionie Inwestycyjno-Technicznym
Namysłowska 8, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 13.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów w zakresie instalacji sanitarnych ze szczególnym uwzględnieniem stanu bezpieczeństwa i p.poż,
sporządzanie m.in. notatek z przeglądów, wizji lokalnych technicznych, awarii, dokumentacji zdjęciowej,
odpowiedzialność za kompletowanie i przechowanie dokumentów w przydzielonym obszarze (m.in. protokołów odbioru dok. technicznych i zdjęć oraz innych dot. obiektów budowlanych),
przygotowywanie ogólnych założeń do przetargów na roboty instalacyjne sanitarne, szczegółowych zakresów, kosztorysów oraz udział w komisjach przetargowych,
opracowywanie zakresów robót instalacji sanitarnych do planu zamówień: remontów oraz konserwacji obiektów i terenów,
zlecenie firmom prowadzącym konserwację napraw i prac konserwatorskich w budynkach i na terenie oraz kontrola ich wykonania,
nadzór zleconych robót, kontrola w trakcie, korespondencja,
odbiór robót instalacyjnych remontowych i konserwacyjnych w budynkach i terenie,
prowadzenie książek robót oraz książek obiektów budowlanych,
wykonywanie okresowych przeglądów technicznych obiektów budowlanych,
przyjmowanie i terminowe załatwianie interwencji oraz pism mieszkańców w sprawie uszkodzeń, usterek, awarii w obiektach i w zakresie instalacji sanitarnych,
analiza zgłoszeń awarii instalacji sanitarnych na obiektach i terenach, podejmowanie stosownych działań, sporządzanie protokołów
bieżąca obsługa umów eksploatacyjnych i na dostawy mediów w zakresie realizacji zadań Zespołu, w tym merytoryczne opisywanie faktur,
sporządzanie planów eksploatacji oraz opracowywanie rocznych planów rzeczowo finansowych w zakresie realizacji zadań Zespołu,
sporządzanie refaktur kosztów z tytułu dostaw mediów dla wskazanych nieruchomości,
przygotowywanie i przekazywanie do Zespołu Zamówień Publicznych i Umów, niezbędnych dokumentów do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie realizacji zadań Zespołu,
ustalanie wysokości zaliczek na media za lokale gminne w budynkach wspólnot mieszkaniowych i budynkach gminnych, przygotowanie powiadomień dla klientów o dokonanych naliczeniach oraz dokonywanie rozliczeń kosztów zużytych mediów,
rozliczanie kosztów dostawy mediów dla mieszkańców użytkowników lokali użytkowych / garaży oraz innych podmiotów,
wysyłka zawiadomień o rozliczeniach kosztów mediów dla mieszkańców, użytkowników lokali użytkowych / garaży oraz innych podmiotów,
przygotowywanie rozliczeń przypadających na Gminę Wrocław opłat niezależnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych,
przygotowanie deklaracji oraz wniosku dotyczącego opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi za lokale gminne w budynkach wspólnotowych oraz za lokale gminne w budynkach gminnych,
udzielanie informacji mieszkańcom w zakresie dotyczącym kompetencji oraz sposobu załatwiania spraw znajdujących się w zakresie działalności Zespołu,
obsługa klienta, w związku z realizacją złożonych przez mieszkańców wniosków, podań, zgłoszeń itp.,
Inspektor nadzoru ds. budowlanych / Technik ds. budowlanych w Zespole Wspólnot Mieszkaniowych
Namysłowska 8, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 19.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
zapewnienie bieżącej obsługi budynków wspólnot mieszkaniowych w zakresie technicznym i bieżących napraw nieruchomości wspólnej poprzez wyszukiwanie usługodawców, negocjowanie warunków zawieranych umów i kontrola ich wykonania,
realizowanie obowiązków określonych art. 25 Prawa budowlanego,
realizacja wszelkich wniosków wspólnot mieszkaniowych w zakresie obsługi technicznej,
prowadzenie remontów w budynkach wspólnot mieszkaniowych i nadzór nad ich prawidłowością,
nadzór i rozliczanie czynności okresowych kontroli budynków, o których mowa w art.62 Prawa Budowlanego, realizowanych przez wykonawców na podstawie odrębnych umów,
nadzór nad realizacją zgłoszeń właścicieli,
sporządzanie m.in. notatek z przeglądów, wizji lokalnych technicznych, awarii, dokumentacji zdjęciowej,
odpowiedzialność za kompletowanie i przechowanie dokumentów w przydzielonym obszarze (m.in. protokołów odbioru dok. technicznych i zdjęć oraz innych dot. obiektów budowlanych),
przygotowywanie ogólnych założeń do planowanych prac, szczegółowych zakresów robót, kosztorysów,
zlecenie firmom prowadzącym konserwację napraw i prac konserwatorskich w budynkach i na terenie oraz kontrola ich wykonania,
nadzór zleconych robót, kontrola w trakcie, korespondencja,
odbiór robót remontowych i konserwacyjnych w budynkach i terenie,
sporządzanie kosztorysów i wycena robót,
prowadzenie książek obiektów budowlanych,
ustalanie przyczyn awarii na obiektach i terenach i sporządzanie stosownych protokołów
przygotowywanie pozwów, pism procesowych w sprawach o zapłatę,
przygotowywanie dokumentacji w celu skierowania spraw na drogę postępowania sądowego o eksmisję,
nadzorowanie przebiegu spraw sądowych,
współpraca z kancelariami zewnętrznymi – przekazywanie i odbieranie dokumentacji, informacji, uzgodnień, opiniowanie zasadności składania środków zaskarżenia orzeczeń sądu, analiza raportów, nadzorowanie, rozliczanie przysługującego kancelariom wynagrodzenia,
zgłaszanie wierzytelności i nadzór nad przebiegiem spraw w postępowaniach upadłościowych (przygotowywanie dokumentów, sporządzanie pism, współpraca z syndykiem i sądem),
obsługa bezpośrednia i telefoniczna dłużników w sprawach będących przedmiotem działania Zespołu,
podejmowanie czynności windykacyjnych w celu odzyskania zaległości od dłużników zgodnie z przyjętymi w Spółce zasadami,
współpraca z urzędami, kancelariami prawnymi, komorniczymi oraz innymi działami Spółki,
prowadzenie elektronicznej ewidencji prowadzonych spraw,
przygotowywanie danych do raportów dotyczących działań podejmowanych przez Zespół Windykacji w zakresie wykonywanych czynności
księgowanie faktur zakupowych, wyciągów bankowych i innych dokumentów księgowych,
kontrola płatności, rozrachunków z kontrahentami i potwierdzenia sald,
bieżące monitorowanie kont księgowych, weryfikacja i analiza zestawień obrotów sald,
wystawienie faktur sprzedażowych,
rozliczanie delegacji/wydatków pracowniczych oraz obsługa kasowa,
udział w procesie zamknięcia miesiąca i w sprawozdaniach rocznych,
udział w sporządzaniu sprawozdań budżetowych, sprawozdań w zakresie operacji finansowych, sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat) oraz dla GUS
Specjalista ds. rozliczeń mediów w Zespole Mediów i Eksploatacji
Namysłowska 8, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 21.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
naliczanie i rozliczanie opłat niezależnych od właściciela najemcom i innym użytkownikom lokali oraz nadzorowanie prawidłowości naliczonych użytkownikom lokali opłat niezależnych,
roczne rozliczanie przypadających na Gminę Wrocław opłat niezależnych poniesionych przez wspólnoty mieszkaniowe we współpracy z komórką organizacyjną zajmującą się rozliczeniami wspólnot mieszkaniowych,
prowadzenie bazy danych do rozliczeń mediów dostarczonych do lokali,
przygotowywanie zawiadomień o zmianach stawek za dostawę mediów i nadzór nad ich prawidłowym dostarczeniem użytkownikom lokali,
sporządzanie zawiadomień, korespondencji do najemców, udzielanie wyjaśnień, bezpośrednia obsługa najemców,
kontrola prawidłowości prowadzonych rozliczeń,
ewidencjonowanie danych w systemie teleinformatycznym,
współpraca z zarządcami wspólnot mieszkaniowych,
przygotowywanie danych, sprawozdań, analiz i informacji na potrzeby innych komórek organizacyjnych Spółki,
realizowanie procesu archiwizacji dokumentacji wytwarzanej przez Zespół
Specjalista ds. eksploatacji w Zespole Mediów i Eksploatacji
Namysłowska 8, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 21.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
nadzór, realizacja i bieżąca analiza umów eksploatacyjnych, prowadzenie Rejestru Zleceń i Faktur,
sporządzanie planów eksploatacji oraz pomoc w opracowywaniu projektów rocznych planów rzeczowo-finansowych w zakresie realizacji zadań Zespołu,
sporządzanie refaktur kosztów z tytułu dostaw mediów, kosztów eksploatacyjnych,
przygotowywanie pism do właściwego Wydziału Urzędu Miejskiego związanych ze zwalnianiem zabezpieczeń należytego wykonania umowy,
uczestniczenie w działaniach związanych z prowadzonym przez właściwy Wydział Urzędu Miejskiego postępowaniem w ramach tzw. grupy zakupowej na sprzedaż energii elektrycznej, gazu,
przygotowywanie i przekazywanie do komórki organizacyjnej Spółki zajmującej się zamówieniami publicznymi, niezbędnych dokumentów do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie realizacji zadań Zespołu,
przygotowywanie deklaracji oraz wniosku dotyczącego opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi za lokale gminne,
sporządzanie raportów i sprawozdań z realizacji zadań eksploatacyjnych na podstawie danych uzyskanych od właściwych komórek organizacyjnych Spółki
Inspektor nadzoru ds. budowalnych w Pionie Inwestycyjno-Technicznym
Namysłowska 8, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 10.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów ze szczególnym uwzględnieniem stanu bezpieczeństwa i p.poż,
sporządzanie m.in. notatek z przeglądów, wizji lokalnych technicznych, awarii, dokumentacji zdjęciowej,
odpowiedzialność za kompletowanie i przechowanie dokumentów w przydzielonym obszarze (m.in. protokołów odbioru dok. technicznych i zdjęć oraz innych dot. obiektów budowlanych),
przygotowywanie ogólnych założeń do przetargów na roboty, szczegółowych zakresów robót, kosztorysów oraz udział w komisjach przetargowych,
opracowywanie zakresów robót ogólnobudowlanych do planu zamówień: remontów oraz konserwacji obiektów i terenów,
zlecenie firmom prowadzącym konserwację napraw i prac konserwatorskich w budynkach i na terenie oraz kontrola ich wykonania,
nadzór zleconych robót, kontrola w trakcie , korespondencja,
odbiór robót remontowych i konserwacyjnych w budynkach i terenie,
Inspektor nadzoru ds. elektrycznych w Pionie Inwestycyjno-Technicznym
Namysłowska 8, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 10.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów ze szczególnym uwzględnieniem stanu bezpieczeństwa i p.poż,
sporządzanie notatek z przeglądów, wizji lokalnych technicznych, awarii, dokumentacji zdjęciowej
odpowiedzialność za kompletowanie i przechowanie dokumentów w przydzielonym obszarze (m.in. protokołów odbioru dok. technicznych i zdjęć oraz innych dot. obiektów budowlanych),
przygotowywanie ogólnych założeń do przetargów na roboty, szczegółowych zakresów robót, kosztorysów oraz udział w komisjach przetargowych,
opracowywanie zakresów robót ogólnobudowlanych do planu zamówień: remontów oraz konserwacji obiektów i terenów,
zlecenie firmom prowadzącym konserwację napraw i prac konserwatorskich w budynkach i na terenie oraz kontrola ich wykonania,
nadzór zleconych robót, kontrola w trakcie, korespondencja,
odbiór robót remontowych i konserwacyjnych w budynkach i terenie,
Inspektor nadzoru ds. sanitarnych w Pionie Inwestycyjno-Technicznym
Namysłowska 8, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 10.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów w zakresie instalacji sanitarnych ze szczególnym uwzględnieniem stanu bezpieczeństwa i p.poż,
sporządzanie m.in. notatek z przeglądów, wizji lokalnych technicznych, awarii, dokumentacji zdjęciowej,
odpowiedzialność za kompletowanie i przechowanie dokumentów w przydzielonym obszarze (m.in. protokołów odbioru dok. technicznych i zdjęć oraz innych dot. obiektów budowlanych),
przygotowywanie ogólnych założeń do przetargów na roboty instalacyjne sanitarne, szczegółowych zakresów, kosztorysów oraz udział w komisjach przetargowych,
opracowywanie zakresów robót instalacji sanitarnych do planu zamówień: remontów oraz konserwacji obiektów i terenów,
zlecenie firmom prowadzącym konserwację napraw i prac konserwatorskich w budynkach i na terenie oraz kontrola ich wykonania,
nadzór zleconych robót, kontrola w trakcie, korespondencja,
odbiór robót instalacyjnych remontowych i konserwacyjnych w budynkach i terenie,
prowadzenie książek robót oraz książek obiektów budowlanych,
wykonywanie okresowych przeglądów technicznych obiektów budowlanych,
przyjmowanie i terminowe załatwianie interwencji oraz pism mieszkańców w sprawie uszkodzeń, usterek, awarii w obiektach i w zakresie instalacji sanitarnych,
analiza zgłoszeń awarii instalacji sanitarnych na obiektach i terenach, podejmowanie stosownych działań, sporządzanie protokołów
przygotowywanie pozwów, pism procesowych w sprawach o zapłatę,
przygotowywanie dokumentacji w celu skierowania spraw na drogę postępowania sądowego o eksmisję,
nadzorowanie przebiegu spraw sądowych,
współpraca z kancelariami zewnętrznymi – przekazywanie i odbieranie dokumentacji, informacji, uzgodnień, opiniowanie zasadności składania środków zaskarżenia orzeczeń sądu, analiza raportów, nadzorowanie, rozliczanie przysługującego kancelariom wynagrodzenia,
zgłaszanie wierzytelności i nadzór nad przebiegiem spraw w postępowaniach upadłościowych (przygotowywanie dokumentów, sporządzanie pism, współpraca z syndykiem i sądem),
obsługa bezpośrednia i telefoniczna dłużników w sprawach będących przedmiotem działania Zespołu,
podejmowanie czynności windykacyjnych w celu odzyskania zaległości od dłużników zgodnie z przyjętymi w Spółce zasadami,
współpraca z urzędami, kancelariami prawnymi, komorniczymi oraz innymi działami Spółki,
prowadzenie elektronicznej ewidencji prowadzonych spraw,
przygotowywanie danych do raportów dotyczących działań podejmowanych przez Zespół Windykacji w zakresie wykonywanych czynności
naliczanie i rozliczanie opłat niezależnych od właściciela najemcom i innym użytkownikom lokali oraz nadzorowanie prawidłowości naliczonych użytkownikom lokali opłat niezależnych,
roczne rozliczanie przypadających na Gminę Wrocław opłat niezależnych poniesionych przez wspólnoty mieszkaniowe we współpracy z komórką organizacyjną zajmującą się rozliczeniami wspólnot mieszkaniowych,
prowadzenie bazy danych do rozliczeń mediów dostarczonych do lokali,
przygotowywanie zawiadomień o zmianach stawek za dostawę mediów i nadzór nad ich prawidłowym dostarczeniem użytkownikom lokali,
sporządzanie zawiadomień, korespondencji do najemców, udzielanie wyjaśnień, bezpośrednia obsługa najemców,
kontrola prawidłowości prowadzonych rozliczeń,
ewidencjonowanie danych w systemie GRANIT Home,
współpraca z zarządcami wspólnot mieszkaniowych,
przygotowywanie danych, sprawozdań, analiz i informacji na potrzeby innych komórek organizacyjnych Spółki,
realizowanie procesu archiwizacji dokumentacji wytwarzanej przez Zespół
Pracownik ds. Eksploatacji w Zespole Mediów i Eksploatacji
Namysłowska 8, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 23.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
nadzór, realizacja i bieżąca analiza umów eksploatacyjnych, prowadzenie Rejestru Zleceń i Faktur,
sporządzanie planów eksploatacji oraz pomoc w opracowywaniu projektów rocznych planów rzeczowo-finansowych w zakresie realizacji zadań Zespołu,
sporządzanie refaktur kosztów z tytułu dostaw mediów, kosztów eksploatacyjnych na rzecz między innymi nowopowstałych wspólnot mieszkaniowych, wykonawców remontów, wykonawców umów,
przygotowywanie pism do właściwego Wydziału Urzędu Miejskiego związanych ze zwalnianiem zabezpieczeń należytego wykonania umowy,
uczestniczenie w działaniach związanych z prowadzonym przez właściwy Wydział Urzędu Miejskiego postępowania w ramach tzw. grupy zakupowej na sprzedaż energii elektrycznej, gazu,
przygotowywanie i przekazywanie do komórki organizacyjnej Spółki zajmującej się zamówieniami publicznymi, niezbędnych dokumentów do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie realizacji zadań Zespołu,
przygotowywanie deklaracji oraz wniosku dotyczącego opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi za lokale gminne,
sporządzanie raportów i sprawozdań z realizacji zadań eksploatacyjnych na podstawie danych uzyskanych od właściwych komórek organizacyjnych Spółki
Kierownik Zespołu Technicznej Obsługi Nieruchomości W Pionie Technicznym
Namysłowska 8, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 03.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
nadzór nad prawidłową realizacją usług/umów związanych z robotami ogólnobudowlanymi w zakresie eksploatacji oraz konserwacji i usuwania awarii na zarządzanym zasobie (zlecanie usług z danej umowy, weryfikacja wykonania danej usługi i rozliczenie finansowe oraz merytoryczne czynności związanej z bieżąca konserwacją i usuwaniem ewentualnych skutków awarii),
nadzór nad przygotowywaniem kosztorysów inwestorskich i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót remontów lokali mieszkalnych; budynków itp.,
nadzór nad wykonywaniem uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi udzielonych przez wykonawców robót lub dostawców urządzeń i wyposażenia dla wszystkich umów na roboty budowlane i usługi na danym rejonie zasobu (roboty budowlane konserwacyjne, roboty budowlane inwestycyjne, roboty budowlane remontowe – przeglądy roczne, ostateczne przez zwolnieniem zabezpieczenia umownego dla wykonawcy),
nadzór nad przekazywaniem dokumentów finansowo-księgowych (kosztorysy powykonawcze, faktury z protokołami odbioru) do Zespołu Rozliczeń,
nadzór nad prowadzeniem pod względem technicznym spraw związanych z roszczeniami stron w ramach umów ubezpieczeniowych OC i szkód majątkowych na danym rejonie zasobu,
uczestniczenie w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych w charakterze przewodniczącego lub członka komisji przetargowej dotyczących wyłonienia wykonawcy robót budowlanych (na realizacje usług konserwacji i usuwania awarii) zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
nadzór nad realizowanym planem rzeczowo - finansowego konserwacji poprzez przygotowanie, nadzór oraz rozliczanie wykonawców z wykonywanych konserwacji i usuniętych awarii, w szczególności zgłaszanie do odpowiedniej komórki merytorycznej potrzeb remontowych/ inwestycyjnych niezbędnych robót ogólnobudowlanych do wykonania na danym rejonie zasobu (w celu zachowania prawidłowego stanu technicznego budynków i obiektów budowlanych),
nadzór nad udzielaniem informacji mieszkańcom w zakresie dotyczącym kompetencji oraz sposobu załatwiania spraw znajdujących się w zakresie działalności zespołu. Obsługa klienta w związku z realizacją złożonych przez mieszkańców wniosków, podań, zgłoszeń itp. w ramach bieżącej konserwacji i awarii na danym rejonie zasobu (udzielanie informacji telefonicznych, udzielania odpowiedzi pisemnej na wnioski, pisma najemców związanych z bieżącą obsługą zasobu),
nadzór nad bieżącą weryfikacją stanu technicznego danego rejonu zasobu poprzez cykliczne (poza ustawowe wg Prawa budowlanego) przeglądy budynków i obiektów budowlanych pod kątem całościowego stanu technicznego obsługiwanego zasobu (bezpieczeństwo użytkowania, zagrożenia dla życia i zdrowia najemców, bieżące i pilne prace konserwacyjne do wykonania – mające wpływa na bezpieczeństwo użytkowania zgodnie z art. 5.1 Prawa budowlanego),
Pracownik o specjalności budowlanej w Zespole Technicznej Obsługi Nieruchomości
Namysłowska 8, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 21.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
nadzór nad prawidłową realizacją usług/umów związanych z robotami ogólnobudowlanymi w zakresie eksploatacji oraz konserwacji i usuwania awarii na zarządzanych nieruchomościach (zlecanie usług z danej umowy, weryfikacja wykonania danej usługi i rozliczenie finansowe oraz merytoryczne czynności związanej z bieżąca konserwacją i usuwaniem ewentualnych skutków awarii). Sporządzanie i ewidencjonowanie dokumentacji (szkice, opisy sytuacyjne, mapy, dokumentacja fotograficzna) związanej z bieżącą obsługą zarządzanych nieruchomościach.,
nadzór nad prawidłową realizacji usług/umów związanych z obowiązkowymi przeglądami okresowymi budynków zgodnie z Prawem budowlanym (weryfikacja wykonania danej usługi i rozliczenia finansowe oraz merytoryczne), nadzór nad wpisami do książek obiektów budowlanych osób sporządzających przeglądy okresowe / wpisywanie zaleceń, wniosków, uwag itp.,
prowadzenie książek obiektu budowlanego (KOB) w rozumieniu art. 64 ustawy Prawo budowlane, wraz z dokonywaniem zapisów dotyczących przeprowadzonych badań i kontroli stanu technicznego, remontów i przebudowy w okresie użytkowania obiektu,
wykonywanie uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi udzielonych przez wykonawców robót lub dostawców urządzeń i wyposażenia dla wszystkich umów na roboty ogólnobudowlane i usługi na danym zarządzanych nieruchomościach (roboty budowlane konserwacyjne, roboty budowlane inwestycyjne, roboty budowlane remontowe – przeglądy roczne, ostateczne przez zwolnieniem zabezpieczenia umownego dla wykonawcy),
udzielanie informacji mieszkańcom w zakresie dotyczącym kompetencji oraz sposobu załatwiania spraw znajdujących się w zakresie działalności zespołu. Obsługa klienta w związku z realizacją złożonych przez mieszkańców wniosków, podań, zgłoszeń itp. w ramach bieżącej konserwacji i awarii na zarządzanych nieruchomościach (udzielanie informacji telefonicznych, udzielania odpowiedzi pisemnej na wnioski, pisma najemców związanych z bieżącą obsługą nieruchomości)
Pracownik o specjalności instalacje sanitarne w Zespole Technicznej Obsługi Nieruchomości
Namysłowska 8, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 04.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Nadzór nad prawidłową realizacją usług/umów związanych z robotami instalacji sanitarnych w zakresie eksploatacji oraz konserwacji i usuwania awarii na zarządzanych nieruchomościach (zlecanie usług z danej umowy, weryfikacja wykonania danej usługi i rozliczenie finansowe oraz merytoryczne czynności związanej z bieżąca konserwacją i usuwaniem ewentualnych skutków awarii). Sporządzanie i ewidencjonowanie dokumentacji (szkice, opisy sytuacyjne, mapy, dokumentacja fotograficzna) związanej z bieżącą obsługą zarządzanych nieruchomościach.,
Nadzór nad prawidłową realizacji usług/umów związanych z obowiązkowymi przeglądami okresowymi budynków zgodnie z Prawem budowlanym (weryfikacja wykonania danej usługi i rozliczenia finansowe oraz merytoryczne), nadzór nad wpisami do książek obiektów budowlanych osób sporządzających przeglądy okresowe / wpisywanie zaleceń, wniosków, uwag itp.,
Prowadzenie książek obiektu budowlanego (KOB) w rozumieniu art. 64 ustawy Prawo budowlane, wraz z dokonywaniem zapisów dotyczących przeprowadzonych badań i kontroli stanu technicznego, remontów i przebudowy w okresie użytkowania obiektu,
Wykonywanie uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi udzielonych przez wykonawców robót lub dostawców urządzeń i wyposażenia dla wszystkich umów na roboty ogólnobudowlane i usługi na danych zarządzanych nieruchomościach (roboty budowlane konserwacyjne, roboty budowlane inwestycyjne, roboty budowlano-remontowe – przeglądy roczne, ostateczne przez zwolnieniem zabezpieczenia umownego dla wykonawcy),
Udzielanie informacji mieszkańcom w zakresie dotyczącym kompetencji oraz sposobu załatwiania spraw znajdujących się w zakresie działalności zespołu. Obsługa klienta w związku z realizacją złożonych przez mieszkańców wniosków, podań, zgłoszeń itp. w ramach bieżącej konserwacji i awarii na zarządzanych nieruchomościach (udzielanie informacji telefonicznych, udzielania odpowiedzi pisemnej na wnioski, pisma najemców związanych z bieżącą obsługą nieruchomości)
kompletowanie, przygotowywanie i weryfikowanie pod względem formalnym wniosków dłużników Gminy Wrocław o udzielenie pomocy w spłacie zadłużenia (ulgi w spłacie zaległości, odpracowanie należności i in.),
przygotowywanie propozycji rozstrzygnięć o udzieleniu ulgi w spłacie zaległości i in.,
przygotowywanie porozumień w zakresie polubownej spłaty należności (udzielenia ulg) i współpraca w tym zakresie z radcą prawnym,
kontrola realizacji zawieranych porozumień z dłużnikami,
prowadzenie elektronicznej ewidencji wniosków dłużników zalegających w opłatach z tytułu najmu lokali m. in. o udzielenie ulgi w spłacie, odpracowanie należności,
prowadzenie elektronicznej ewidencji pism wpływających do Zespołu i wychodzących,
sporządzanie odpowiedzi na pisma wpływające do Spółki w sprawach dotyczących przedmiotu działania Zespołu,
współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Spółki oraz z Urzędem Miasta,
obsługa bezpośrednia i telefoniczna klientów w sprawach będących przedmiotem działania Zespołu
Pracownik o specjalności budowlanej w Zespole Postępowań Administracyjnych
Namysłowska 8, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 17.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie rejestru decyzji Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego nałożonych na gminę Wrocław i korespondencji w tej sprawie,
weryfikacja decyzji PINB pod względem rozdziału niezbędnych prac do wykonania na bieżącą konserwację oraz zadania inwestycyjne,
prowadzenie teczek obiektu w kwestii decyzji nakazowych PINB z wyszczególnieniem robót już wykonanych lub jeszcze nie wykonanych w ramach decyzji,
przygotowywanie planu remontów z podziałem na poszczególne lata dla decyzji nakazowych PINB (uwzględnienie pilności zadań, terminów na wykonanie decyzji, skomplikowania prac i nakładów finansowych na dane prace),
sporządzanie na bieżąco i dla decyzji z lat ubiegłych wyceny prac na podstawie decyzji PINB dla konkretnych adresów – całkowity bilans potrzeb finansowych dla Gminy Wrocław w kwestii kompleksowej realizacji wystawionych decyzji nakazowych PINB na roboty budowlane,
przygotowywanie kosztorysów inwestorskich, opisu przedmiotu zamówienia, specyfikacji wykonania i odbioru prac dla robót objętych decyzjami nakazowymi PINB w celu wszczęcia postępowania na dane prace ogólnobudowlane,
wykonywanie na bieżąco i cyklicznie ocen stanu technicznego budynków objętych decyzją nakazową PINB,
wykonywanie na bieżąco, cyklicznie ocen stanu technicznego budynków wyłączonych z użytkowania i przeznaczonych np. wyburzenia lub sprzedaży – weryfikacja prawidłowości zabezpieczenia budynków,
sporządzanie protokołów bezpiecznego użytkowania budynku, lokalu np. po pożarze lub innym zdarzeniu losowym,
uczestniczenie w rozprawach administracyjnych prowadzonych przez PINB,
przeprowadzanie postępowań z wyłączeniem ustawy PzP na wykonanie decyzji nakazowych PINB w kwestii wykonania dokumentacji technicznej – ekspertyzy , przeglądy 5 letnie (opis przedmiotu zamówienia, szacowanie kosztów),
bieżący nadzór (weryfikacja) nad prawidłowością wykonywania obowiązków przeglądów okresowych budynków zgodnie z Prawem budowlanym (terminowość zleceń i wykonania, zachowanie ciągłości przeglądów rocznych i 5-letnich),
prowadzenie na bieżąco rejestru decyzji administracyjnych wydanych na rzecz Gminy Wrocław (decyzje WAiB, decyzje MKZ, decyzje DWKZ, decyzje ZDIUM), w kwestii daty ważności / terminu obowiązywania (decyzje bieżące oraz z ubiegłych lat),
bieżący nadzór (weryfikacja) nad terminowością i merytoryką wpisów do książek obiektów budowlanych (KOB) osób sporządzających przeglądy okresowe / wpisywanie zaleceń, wniosków, uwag itp. (zachowanie chronologii wpisów). Bieżący nadzór (weryfikacja) nad terminowością i merytoryką wpisów do książek obiektów budowlanych (KOB) w kwestii przeprowadzonych robót remontowych/ budowlanych , bieżącej konserwacji na danej nieruchomości,
sporządzanie zestawień danych z wykonywanych zadań,
przygotowywanie dokumentacji technicznej dla postępowań przetargowych w zakresie remontów pustostanów (przedmiarów, kosztorysów i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, opisów przedmiotu zamówienia a w niektórych przypadkach opracowanie wytycznych do zlecenia dokumentacji projektowej lub remontu/przebudowy pustostanu w formie zaprojektuj i wybuduj). Opracowanie wniosków o wszczęcie postępowań przetargowych (na realizacje remontów/ przebudów pustostanów) zgodnie z Ustawą i poza Ustawą PZP,
nadzór techniczny/ inwestorski nad realizacją umów na roboty budowlane w zakresie remontów/ przebudów pustostanów,
nadzór nad prawidłową realizacją umów dotyczących remontów/przebudów pustostanów w formie zaprojektuj i wybuduj w zakresie odbioru dokumentacji projektowej pustostanów, zgodnie z terminami określonymi w umowach z projektantami, jakości merytorycznej dokumentacji projektowej oraz nadzoru autorskiego,
zabezpieczanie pustostanów, lokali mieszkalnych przed samowolnym zajęciem i dewastacją oraz podejmowanie działań zmierzających do niepogarszania stanu technicznego pustostanów wraz z prowadzeniem rejestru pustostanów,
współuczestniczenie wraz z zespołem administracji w czynnościach przejmowania pustostanów
bieżąca analiza zmian w przepisach prawnych i orzecznictwie w zakresie obejmującym zarządzanie nieruchomościami [zarządzanie zasobem komunalnym] w tym m.in. K.C., K.P.A., UoGN, itp.,
analiza formalno-prawna nieruchomości [ewidencja gruntów i budynków w ZGKiM, KW, MPZP, decyzje podziałowe, decyzje m.in. WAB],
rekomendowanie rozwiązań odpowiadających przepisom prawnym w bieżącej pracy związanej z zarządzaniem nieruchomościami, w tym lokalami użytkowymi należącymi do zasobu komunalnego,
przygotowywanie dokumentów wewnętrznych Spółki, w tym przygotowanie i wdrażanie procedur w celu standaryzacji zadań wykonywanych przez komórki merytoryczne Spółki oraz instrukcji regulujących procesy związane z zarządzaniem nieruchomościami [zasób komunalny],
sporządzanie umów najmu, dzierżawy, użyczenia oraz aneksów do tych umów, porozumień i prowadzenie spraw w tym zakresie,
udzielanie wyjaśnień i bieżących konsultacji, redagowanie pism w zakresie prowadzonych spraw,
stała współpraca z innymi komórkami m.in. pod kątem identyfikacji potrzeb inwestycji w zakresie praw do nieruchomości
Pracownik o specjalności instalacje sanitarne w Zespole Technicznej Obsługi Nieruchomości
Namysłowska 8, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 26.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Nadzór nad prawidłową realizacją usług/umów związanych z robotami instalacji sanitarnych w zakresie eksploatacji oraz konserwacji i usuwania awarii na zarządzanych nieruchomościach (zlecanie usług z danej umowy, weryfikacja wykonania danej usługi i rozliczenie finansowe oraz merytoryczne czynności związanej z bieżąca konserwacją i usuwaniem ewentualnych skutków awarii). Sporządzanie i ewidencjonowanie dokumentacji (szkice, opisy sytuacyjne, mapy, dokumentacja fotograficzna) związanej z bieżącą obsługą zarządzanych nieruchomościach.,
Nadzór nad prawidłową realizacji usług/umów związanych z obowiązkowymi przeglądami okresowymi budynków zgodnie z Prawem budowlanym (weryfikacja wykonania danej usługi i rozliczenia finansowe oraz merytoryczne), nadzór nad wpisami do książek obiektów budowlanych osób sporządzających przeglądy okresowe / wpisywanie zaleceń, wniosków, uwag itp.,
Prowadzenie książek obiektu budowlanego (KOB) w rozumieniu art. 64 ustawy Prawo budowlane, wraz z dokonywaniem zapisów dotyczących przeprowadzonych badań i kontroli stanu technicznego, remontów i przebudowy w okresie użytkowania obiektu,
Wykonywanie uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi udzielonych przez wykonawców robót lub dostawców urządzeń i wyposażenia dla wszystkich umów na roboty ogólnobudowlane i usługi na danych zarządzanych nieruchomościach (roboty budowlane konserwacyjne, roboty budowlane inwestycyjne, roboty budowlano-remontowe – przeglądy roczne, ostateczne przez zwolnieniem zabezpieczenia umownego dla wykonawcy),
Udzielanie informacji mieszkańcom w zakresie dotyczącym kompetencji oraz sposobu załatwiania spraw znajdujących się w zakresie działalności zespołu. Obsługa klienta w związku z realizacją złożonych przez mieszkańców wniosków, podań, zgłoszeń itp. w ramach bieżącej konserwacji i awarii na zarządzanych nieruchomościach (udzielanie informacji telefonicznych, udzielania odpowiedzi pisemnej na wnioski, pisma najemców związanych z bieżącą obsługą nieruchomości)
Specjalista ds. programowania w Zespole Ewidencji i Baz Danych
Namysłowska 8, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 30.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
projektowanie, tworzenie oraz implementacja oprogramowania integracyjnego pomiędzy systemem GIS, a pozostałymi systemami w Spółce Wrocławskie Mieszkania,
utrzymanie i rozwój istniejącego oprogramowania,
wsparcie w rozbudowie wewnątrz firmowego portalu mapowego (JavaScript, ESRI),
udział w warsztatach i pracach nad rozwojem różnych obszarów funkcjonowania firmy
praca w Biurze Prawnym zajmującym się bieżącą obsługa Spółki, oraz Gminy Wrocław w powierzonym Spółce zakresie,
praca na samodzielnym stanowisku w zespole radców prawnych przez 4 stałe dni w tygodniu przez 8 godzin,
udział w spotkaniach w zakresie zleconym przez koordynatora,
samodzielne prowadzenie spraw sądowych, bieżące rozwiązywanie problemów w tym z zakresu zamówień publicznych,
inne wynikające z ustawy o radcach prawnych,
świadczenie pracy z najwyższą starannością, zgodnie z właściwymi przepisami i kodeksem etyki radcy prawnego,
zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji powziętych w ramach wykonywania umowy oraz do przestrzegania obowiązującej polityki ochrony danych osobowych w Spółce Wrocławskie Mieszkania
Pracownik o specjalności budowlanej w Zespole Technicznej Obsługi Nieruchomości
Namysłowska 8, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 06.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Nadzór nad prawidłową realizacją usług/umów związanych z robotami ogólnobudowlanymi w zakresie eksploatacji oraz konserwacji i usuwania awarii na zarządzanych nieruchomościach (zlecanie usług z danej umowy, weryfikacja wykonania danej usługi i rozliczenie finansowe oraz merytoryczne czynności związanej z bieżąca konserwacją i usuwaniem ewentualnych skutków awarii). Sporządzanie i ewidencjonowanie dokumentacji (szkice, opisy sytuacyjne, mapy, dokumentacja fotograficzna) związanej z bieżącą obsługą zarządzanych nieruchomościach.,
Nadzór nad prawidłową realizacji usług/umów związanych z obowiązkowymi przeglądami okresowymi budynków zgodnie z Prawem budowlanym (weryfikacja wykonania danej usługi i rozliczenia finansowe oraz merytoryczne), nadzór nad wpisami do książek obiektów budowlanych osób sporządzających przeglądy okresowe / wpisywanie zaleceń, wniosków, uwag itp.,
Prowadzenie książek obiektu budowlanego (KOB) w rozumieniu art. 64 ustawy Prawo budowlane, wraz z dokonywaniem zapisów dotyczących przeprowadzonych badań i kontroli stanu technicznego, remontów i przebudowy w okresie użytkowania obiektu,
Wykonywanie uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi udzielonych przez wykonawców robót lub dostawców urządzeń i wyposażenia dla wszystkich umów na roboty ogólnobudowlane i usługi na danym zarządzanych nieruchomościach (roboty budowlane konserwacyjne, roboty budowlane inwestycyjne, roboty budowlane remontowe – przeglądy roczne, ostateczne przez zwolnieniem zabezpieczenia umownego dla wykonawcy),
Udzielanie informacji mieszkańcom w zakresie dotyczącym kompetencji oraz sposobu załatwiania spraw znajdujących się w zakresie działalności zespołu. Obsługa klienta w związku z realizacją złożonych przez mieszkańców wniosków, podań, zgłoszeń itp. w ramach bieżącej konserwacji i awarii na zarządzanych nieruchomościach (udzielanie informacji telefonicznych, udzielania odpowiedzi pisemnej na wnioski, pisma najemców związanych z bieżącą obsługą nieruchomości)
Pracownik o specjalności instalacje sanitarne w Zespole Technicznej Obsługi Nieruchomości
Namysłowska 8, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 06.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Nadzór nad prawidłową realizacją usług/umów związanych z robotami instalacji sanitarnych w zakresie eksploatacji oraz konserwacji i usuwania awarii na zarządzanych nieruchomościach (zlecanie usług z danej umowy, weryfikacja wykonania danej usługi i rozliczenie finansowe oraz merytoryczne czynności związanej z bieżąca konserwacją i usuwaniem ewentualnych skutków awarii). Sporządzanie i ewidencjonowanie dokumentacji (szkice, opisy sytuacyjne, mapy, dokumentacja fotograficzna) związanej z bieżącą obsługą zarządzanych nieruchomościach.,
Nadzór nad prawidłową realizacji usług/umów związanych z obowiązkowymi przeglądami okresowymi budynków zgodnie z Prawem budowlanym (weryfikacja wykonania danej usługi i rozliczenia finansowe oraz merytoryczne), nadzór nad wpisami do książek obiektów budowlanych osób sporządzających przeglądy okresowe / wpisywanie zaleceń, wniosków, uwag itp.,
Prowadzenie książek obiektu budowlanego (KOB) w rozumieniu art. 64 ustawy Prawo budowlane, wraz z dokonywaniem zapisów dotyczących przeprowadzonych badań i kontroli stanu technicznego, remontów i przebudowy w okresie użytkowania obiektu,
Wykonywanie uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi udzielonych przez wykonawców robót lub dostawców urządzeń i wyposażenia dla wszystkich umów na roboty ogólnobudowlane i usługi na danych zarządzanych nieruchomościach (roboty budowlane konserwacyjne, roboty budowlane inwestycyjne, roboty budowlano-remontowe – przeglądy roczne, ostateczne przez zwolnieniem zabezpieczenia umownego dla wykonawcy),
Udzielanie informacji mieszkańcom w zakresie dotyczącym kompetencji oraz sposobu załatwiania spraw znajdujących się w zakresie działalności zespołu. Obsługa klienta w związku z realizacją złożonych przez mieszkańców wniosków, podań, zgłoszeń itp. w ramach bieżącej konserwacji i awarii na zarządzanych nieruchomościach (udzielanie informacji telefonicznych, udzielania odpowiedzi pisemnej na wnioski, pisma najemców związanych z bieżącą obsługą nieruchomości)
bieżąca analiza umów eksploatacyjnych i na dostawy mediów w zakresie realizacji zadań Zespołu,
sporządzanie planów eksploatacji oraz pomoc w opracowywaniu projektów rocznych planów rzeczowo finansowych w zakresie realizacji zadań Zespołu,
przygotowanie deklaracji oraz wniosku dotyczącego opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi za lokale gminne w budynkach wspólnotowych oraz za lokale gminne w budynkach gminnych,
sporządzanie refaktur kosztów z tytułu dostaw mediów, kosztów eksploatacyjnych na rzecz między innymi nowopowstałych wspólnot mieszkaniowych, wykonawców remontów, wykonawców umów,
prowadzenie rejestru decyzji (wraz z oryginałami) dot. zajęcia pasa drogowego i przygotowanie wniosku do ZNK związanego z dokonaniem stosownych opłat,
sporządzanie odpowiedzi na wnioski podmiotów zewnętrznych, w tym kontrahentów (zbieranie informacji od komórek merytorycznych, weryfikacja),
weryfikacja merytoryczna faktur w systemie elektronicznego obiegu faktur,
przygotowywanie aneksów do umów na dostawę mediów,
przygotowywanie i przekazywanie do Zespołu Zamówień Publicznych i Umów, niezbędnych dokumentów do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie realizacji zadań Zespołu,
udzielanie informacji mieszkańcom w zakresie dotyczącym kompetencji oraz sposobu załatwiania spraw znajdujących się w zakresie działalności Zespołu,
obsługa klienta, w związku z realizacją złożonych przez mieszkańców wniosków, podań, zgłoszeń itp.,
ustalanie wysokości zaliczek na media za lokale gminne w budynkach wspólnot mieszkaniowych i budynkach gminnych, przygotowywanie powiadomień dla klientów o dokonanych naliczeniach oraz dokonywanie rozliczeń kosztów zużytych mediów,
opracowywanie i wdrażanie regulaminów rozliczania mediów w budynkach gminnych,
przygotowywanie zawiadomień o zmianach stawek za dostawę mediów i nadzór nad ich prawidłowym dostarczaniem użytkownikom lokali,
roczne rozliczanie przypadających na Gminę Wrocław opłat niezależnych, poniesionych przez wspólnoty mieszkaniowe we współpracy z FZW
Pracownik w Zespole ds. Zamówień Publicznych i Umów
Namysłowska 8, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 15.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
wykonywanie czynności proceduralnych związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 130 tyś. zł netto na zasadach określonych w Regulaminie zamówień publicznych obowiązującym w Spółce,
przygotowywanie dokumentacji postępowania w tym projektów umów,
opiniowanie wniosków o wszczęcie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
współpraca z komórkami organizacyjnymi Spółki w zakresie przygotowywania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
udzielanie pracownikom Spółki informacji z zakresu zasad stosowania Regulaminu udzielania zamówień publicznych
kompletowanie, przygotowywanie i weryfikowanie pod względem formalnym wniosków dłużników Gminy Wrocław o udzielenie pomocy w spłacie zadłużenia (ulgi w spłacie zaległości, odpracowanie należności i in.),
przygotowywanie propozycji rozstrzygnięć o udzieleniu ulgi w spłacie zaległości i in.,
przygotowywanie porozumień w zakresie polubownej spłaty należności (udzielenia ulg) i współpraca w tym zakresie z radcą prawnym,
kontrola realizacji zawieranych porozumień z dłużnikami,
prowadzenie elektronicznej ewidencji wniosków dłużników zalegających w opłatach z tytułu najmu lokali m. in. o udzielenie ulgi w spłacie, odpracowanie należności,
prowadzenie elektronicznej ewidencji pism wpływających do Zespołu i wychodzących,
sporządzanie odpowiedzi na pisma wpływające do Spółki w sprawach dotyczących przedmiotu działania Zespołu,
współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Spółki oraz z Urzędem Miasta,
obsługa bezpośrednia i telefoniczna klientów w sprawach będących przedmiotem działania Zespołu
Referent/Specjalista w Zespole ds. Windykacji Należności
Namysłowska 8, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 12.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowywanie pozwów, pism procesowych w sprawach o zapłatę,
przygotowywanie dokumentacji w celu skierowania spraw na drogę postępowania sądowego o eksmisję,
nadzorowanie przebiegu spraw sądowych,
współpraca z kancelariami zewnętrznymi – przekazywanie i odbieranie dokumentacji, informacji, uzgodnień, opiniowanie zasadności składania środków zaskarżenia orzeczeń sądu, analiza raportów, nadzorowanie, rozliczanie przysługującego kancelariom wynagrodzenia,
zgłaszanie wierzytelności i nadzór nad przebiegiem spraw w postępowaniach upadłościowych (przygotowywanie dokumentów, sporządzanie pism, współpraca z syndykiem i sądem),
obsługa bezpośrednia i telefoniczna dłużników w sprawach będących przedmiotem działania Zespołu,
podejmowanie czynności windykacyjnych w celu odzyskania zaległości od dłużników zgodnie z przyjętymi w Spółce zasadami,
współpraca z urzędami, kancelariami prawnymi, komorniczymi oraz innymi działami Spółki,
prowadzenie elektronicznej ewidencji prowadzonych spraw,
przygotowywanie danych do raportów dotyczących działań podejmowanych przez Zespół ds. Windykacji w zakresie wykonywanych czynności
Kierownik Zespołu Technicznej Obsługi Nieruchomości w Pionie Technicznym
Namysłowska 8, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 30.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
nadzór nad prawidłową realizacją umów związanych z robotami ogólnobudowlanymi w zakresie eksploatacji oraz konserwacji i usuwania awarii na zarządzanych nieruchomościach (zlecanie usług/ robót ogólnobudowlanych z danej umowy, weryfikacja wykonania danej usługi/roboty - rozliczenie finansowe oraz merytoryczne czynności związanej z bieżąca konserwacją i usuwaniem ewentualnych skutków awarii),
nadzór nad przygotowywaniem kosztorysów inwestorskich/szacowania kosztów i specyfikacji technicznych wykonania oraz odbioru robót remontowych i konserwacyjnych,
nadzór nad wykonywaniem uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi udzielonych przez wykonawców robót lub dostawców urządzeń i wyposażenia dla umów na roboty budowlane i usługi na zarządzanych nieruchomościach (roboty budowlane konserwacyjne, roboty ogólnobudowlane inwestycyjne, roboty budowlane remontowe – przeglądy gwarancyjne roczne, ostateczne przez zwolnieniem zabezpieczenia umownego dla wykonawcy)
nadzór nad przekazywaniem dokumentów finansowo-księgowych (kosztorysy powykonawcze i faktury wraz z protokołami odbioru za wykonane usługi/ roboty) do Zespołu Rozliczeń,
nadzór nad prowadzeniem pod względem technicznym spraw związanych z roszczeniami stron w ramach umów ubezpieczeniowych OC i szkód majątkowych na nieruchomościach,
uczestniczenie w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych w charakterze przewodniczącego lub członka komisji przetargowej dotyczących wyłonienia wykonawcy robót ogólnobudowlanych (na realizacje robót/ usług konserwacji i usuwania awarii) zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
nadzór nad realizowanym planem rzeczowo - finansowego konserwacji poprzez przygotowanie, nadzór oraz rozliczanie wykonawców z zrealizowanych usług/ robót konserwacji i usuniętych awarii; w szczególności zgłaszanie do odpowiedniej komórki merytorycznej potrzeb remontowych/ inwestycyjnych - niezbędnych robót budowlanych do wykonania na zarządzanych nieruchomościach (w celu zapewnienia prawidłowego stanu technicznego budynków i obiektów budowlanych),
nadzór nad udzielaniem informacji mieszkańcom w zakresie dotyczącym kompetencji oraz sposobu załatwiania spraw znajdujących się w zakresie działalności zespołu. Obsługa klienta w związku z realizacją złożonych przez mieszkańców wniosków, podań, zgłoszeń itp. w ramach bieżącej konserwacji i awarii na zarządzanych nieruchomościach (udzielanie informacji telefonicznych, udzielania odpowiedzi pisemnej na wnioski, pisma, skargi najemców związanych z bieżącą obsługą techniczną nieruchomości)
nadzór nad bieżącą weryfikacją stanu technicznego zarządzanych nieruchomości poprzez cykliczne (poza ustawowe wg Prawa budowlanego) przeglądy budynków i obiektów budowlanych pod kątem całościowego stanu technicznego danych nieruchomości (bezpieczeństwo użytkowania, zagrożenia dla życia i zdrowia najemców, bieżące i pilne prace konserwacyjne do wykonania – mające wpływa na bezpieczeństwo użytkowania zgodnie z art. 5.1 Prawa budowlanego),
nadzór nad prawidłową realizacji usług/umów związanych z obowiązkowymi przeglądami okresowymi budynków zgodnie z Prawem budowlanym (weryfikacja wykonania danej usługi i rozliczenia finansowe oraz merytoryczne), bieżąca weryfikacja i nadzór nad wpisami do książek obiektów budowlanych osób sporządzających przeglądy okresowe / wpisywanie zaleceń, wniosków, uwag itp
nadzór nad prawidłowym prowadzeniem książek obiektu budowlanego w rozumieniu art. 64 ustawy Prawo budowlane, wraz z dokonywaniem zapisów dotyczących przeprowadzonych badań i kontroli stanu technicznego, remontów i przebudowy w okresie użytkowania obiektu;
przygotowanie i nadzorowanie procesów remontowych/inwestycyjnych na wszystkich etapach ich realizacji łącznie z projektowaniem;
przygotowanie wniosków o wszczęcie postępowania przetargowego;
dokonywanie wizji technicznych i ocena stanu technicznego obiektów budowlanych;
wycena (kosztorysowanie) prac budowlanych i kontrolowanie kosztorysów ofertowych;
kontrola, odbiór i rozliczanie robót budowlanych - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego - oraz usług realizowanych w ramach inwestycji i remontów;
udział w realizacji planu rzeczowo-finansowego Spółki – przekazywanie danych;
przygotowanie i nadzorowanie procesów remontowych/inwestycyjnych na wszystkich etapach ich realizacji łącznie z projektowaniem,
przygotowanie wniosków o wszczęcie postępowania przetargowego,
dokonywanie wizji technicznych i ocena stanu technicznego obiektów budowlanych,
wycena (kosztorysowanie) prac budowlanych i kontrolowanie kosztorysów ofertowych,
kontrola, odbiór i rozliczanie robót budowlanych - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego - oraz usług realizowanych w ramach inwestycji i remontów,
udział w realizacji planu rzeczowo-finansowego Spółki – przekazywanie danych,
Specjalista w Sekcji ds. Eksploatacji i Kontroli Jakości
Namysłowska 8, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 24.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie analiz, przygotowywanie procedur i zaleceń na podstawie wyników analiz,
przygotowywanie zestawień, raportów na potrzeby wewnętrze Spółki i na rzecz zleceniodawców zewnętrznych,
przygotowywanie i przeprowadzanie postepowań przetargowych,
przeprowadzanie audytów weryfikujących poprawność zlecanych robót i usług,
nadzór nad rozliczaniem rzeczowo-finansowym umów realizowanych przez wykonawców,
nadzór nad prawidłowością merytoryczną i formalną rejestrów zleceń, rejestrów faktur prowadzonych przez Komórki organizacyjne Spółki w ramach zawartych umów
Specjalista w Zespole ds. Regulacji Prawnych Nieruchomości i Umów
Namysłowska 8, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 24.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
bieżąca analiza zmian w przepisach prawnych i orzecznictwie w zakresie obejmującym zarządzanie nieruchomościami [zarządzanie zasobem komunalnym] w tym m.in. K.C., K.P.A., UoGN, itp.,
analiza dokumentów oraz rekomendowanie rozwiązań w prowadzonych sprawach,
rekomendacja rozwiązań formalno – prawnych stosowanych w bieżącej pracy związanej z zarządzaniem nieruchomościami w tym lokalami użytkowymi należącymi do zasobu komunalnego,
przygotowywanie dokumentów wewnętrznych Spółki, w tym przygotowanie i wdrażanie procedur w celu standaryzacji zadań wykonywanych przez komórki merytoryczne Spółki oraz instrukcji regulujących procesy związane z zarządzaniem nieruchomościami [zasób komunalny],
sporządzanie umów najmu, dzierżawy, użyczenia oraz aneksów do tych umów wraz z wprowadzeniem do systemu ewidencji umów,
udzielanie wyjaśnień i bieżących konsultacji, redagowanie pism w zakresie prowadzonych spraw,
analiza formalno - prawna nieruchomości [ewidencja gruntów i budynków w ZGKiM, KW, MPZP, decyzje podziałowe, decyzje m.in. WAB w zależności od potrzeb udział w procesie uzyskiwania zgód i pozwoleń,
udzielanie wyjaśnień i bieżących konsultacji w zakresie prowadzonych spraw
kompletowanie, przygotowywanie i weryfikowanie pod względem formalnym wniosków dłużników Gminy Wrocław o udzielenie ulgi w spłacie zaległości, odpracowanie należności i in.,
przygotowywanie propozycji rozstrzygnięć o udzieleniu ulgi w spłacie zaległości i in.,
przygotowywanie porozumień w zakresie udzielanych ulg i współpraca w tym zakresie z radcą prawnym,
kontrola realizacji zawieranych porozumień z dłużnikami,
prowadzenie elektronicznej ewidencji wniosków dłużników zalegających w opłatach z tytułu najmu lokali m. in. o udzielenie ulgi w spłacie, odpracowanie należności,
prowadzenie elektronicznej ewidencji pism wpływających do Zespołu i wychodzących,
sporządzanie odpowiedzi na pisma wpływające do Spółki w sprawach dotyczących przedmiotu działania Zespołu,
współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Spółki oraz z Urzędem Miasta,
obsługa bezpośrednia i telefoniczna klientów w sprawach będących przedmiotem działania Zespołu
Kierownik w Zespole ds. Koordynacji, Rozliczeń Mediów i Kontroli Jakości
Namysłowska 8, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 24.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
nadzór nad przygotowywaniem i przeprowadzaniem postepowań przetargowych na prace remontowo – konserwacyjne, eksploatacyjne i dostawy mediów,
przeprowadzanie audytów weryfikujących poprawność zlecanych robót i usług,
nadzór nad rozliczaniem rzeczowo-finansowym wykonawców z wykonanych prac remontowo – konserwacyjnych,
nadzór nad prawidłowością merytoryczną i formalną rejestrów zleceń, rejestrów faktur prowadzonych w ramach umów na konserwację zasobu,
nadzór nad umowami dotyczącymi technicznego utrzymania zasobu,
przygotowywanie analiz, raportów, sprawozdań z wykonywanych w Spółce na rzecz i w imieniu Gminy Wrocław zadań eksploatacyjnych, konserwacyjnych, utrzymania terenów zewnętrznych i dostaw mediów i optymalnego wydatkowania środków finansowych przeznaczonych na ich realizację,
weryfikacja i analiza terminowości i prawidłowości rozliczania dostaw mediów dla nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław, zgodnie z obowiązującym Regulaminem,
weryfikacja i analiza terminowości i realizacji rozliczeń zobowiązań wobec podmiotów zewnętrznych związanych z obsługą systemu EOF, stanowiącego elektroniczne narzędzie do rejestracji i obiegu faktur VAT, innych dokumentów zakupowych oraz wniosków o płatność
kierowanie i nadzorowanie pracą wszystkich komórek organizacyjnych Pionu Zarządzania Nieruchomościami przy współpracy Kierowników podległych komórek organizacyjnych,
inicjowanie, kreowanie, wdrażanie i nadzorowanie:
systemu zarzadzania nieruchomościami,
przejmowania i przekazywania nieruchomości,
ewidencjonowania nieruchomości,
Polityki Spółki oraz Gminy jako właściciela we wspólnotach mieszkaniowych,
gospodarowanie nieruchomościami zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz udzielonymi pełnomocnictwami,
nadzorowanie opracowania harmonogramu i list przedstawicieli Spółki na zebrania sprawozdawcze wspólnot mieszkaniowych,
właściwe i terminowe przygotowanie danych, sprawozdań i informacji na potrzeby innych komórek organizacyjnych Spółki,
współpraca przy tworzeniu planów finansowych zleceniobiorców,
nadzorowanie przekazywania i przyjmowania zasobu do zarządzania,
nadzór nad obsługą klientów w zakresie eksploatacji nieruchomości,
projektowanie, wdrażanie i nadzór nad zasadami obsługi klientów,
budowanie prawidłowych relacji z podmiotami zewnętrznymi
Pracownik o specjalności budowlanej w Pionie Zarządzania Nieruchomościami
Namysłowska 8, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 22.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowanie i nadzorowanie procesów remontowych/inwestycyjnych na wszystkich etapach ich realizacji łącznie z projektowaniem i uzgodnieniem,
przygotowanie wniosków o wszczęcie postępowania przetargowego,
dokonywanie wizji technicznych i ocena stanu technicznego obiektów budowlanych,
wycena (kosztorysowanie) prac budowlanych i kontrolowanie kosztorysów ofertowych,
kontrola, odbiór i rozliczanie robót budowlanych - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego - oraz usług realizowanych w ramach inwestycji i remontów,
udział w realizacji planu rzeczowo-finansowego Spółki – przekazywanie danych,
obsługa zarządzanego zasobu pod kątem bieżącej konserwacji,
archiwizacja dokumentacji,
bezpośredni kontakt z petentami i stronami postepowań w procesie inwestycyjnym
wykonywanie czynności proceduralnych związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych i Regulaminie zamówień publicznych obowiązującym w Spółce,
przygotowywanie dokumentacji postępowania w tym specyfikacji warunków zamówienia i projektów umów,
opiniowanie wniosków o wszczęcie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
rejestracja postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
współpraca z komórkami organizacyjnymi Spółki w zakresie przygotowywania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
udzielanie pracownikom Spółki informacji z zakresu zasad stosowania prawa zamówień publicznych
Specjalista w Zespole ds. Regulacji Prawnych Nieruchomości i Umów
Namysłowska 8, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 09.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
bieżąca analiza zmian w przepisach prawnych i orzecznictwie w zakresie obejmującym zarządzanie nieruchomościami [zarządzanie zasobem komunalnym] w tym m.in. K.C., K.P.A., UoGN, itp.,
analiza dokumentów oraz rekomendowanie rozwiązań w prowadzonych sprawach,
stała współpraca z Sekcją ds. Lokali Użytkowych pod kątem rozwiązań formalno – prawnych stosowanych w bieżącej pracy związanej z zarządzaniem lokalami użytkowymi należącymi do zasobu komunalnego,
przygotowywanie dokumentów wewnętrznych Spółki, w tym przygotowanie i wdrażanie procedur w celu standaryzacji zadań wykonywanych przez komórki merytoryczne Spółki oraz instrukcji regulujących procesy związane z zarządzaniem nieruchomościami [zasób komunalny],
sporządzanie umów najmu, dzierżawy, użyczenia oraz aneksów do tych umów wraz z wprowadzeniem do systemu ewidencji umów,
udzielanie wyjaśnień i bieżących konsultacji w zakresie prowadzonych spraw,
analiza formalno - prawna nieruchomości [ewidencja gruntów i budynków w ZGKiM, KW, MPZP, decyzje podziałowe, decyzje m.in. WAB w zależności od potrzeb udział w procesie uzyskiwania zgód i pozwoleń],
udzielanie wyjaśnień i bieżących konsultacji w zakresie prowadzonych spraw
Referent w Zespole ds. Ewidencji Nieruchomości i Terenów Zewnętrznych
Namysłowska 8, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 04.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie i aktualizacja ewidencji zasobu,
opracowywanie procesów inwentaryzacyjnych zarządzanego zasobu nieruchomości,
opracowywanie procesów przejmowania nieruchomości do zasobu oraz przekazywanie nieruchomości z zasobu, a także innych obiektów stanowiących pokrycie terenu i/lub wyposażenie nieruchomości,
przeprowadzanie inwentaryzacji nieruchomości gminnych stacjonarnie oraz w terenie,
branie udziału w czynnościach przejmowania lub przekazywania nieruchomości, a także innych obiektów stanowiących pokrycie terenu i/lub wyposażenie nieruchomości,
sporządzanie i aktualizowanie dokumentacji (szkice, mapy, dokumentacja fotograficzna),
udostępnianie danych z ewidencji zasobu na potrzeby firmy oraz innych jednostek zewnętrznych
Kierownik w Zespole ds. Koordynacji, Rozliczeń Mediów i Kontroli Jakości
Namysłowska 8, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 29.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
nadzór nad przygotowywaniem i przeprowadzaniem postepowań przetargowych na prace remontowo – konserwacyjne,
przeprowadzanie audytów weryfikujących poprawność zlecanych robót i usług,
nadzór nad rozliczaniem rzeczowo-finansowym wykonawców z wykonanych prac remontowo – konserwacyjnych,
nadzór nad prawidłowością merytoryczną i formalną rejestrów zleceń, rejestrów faktur prowadzonych przez Biura Obsługi Klienta w ramach umów na konserwację zasobu,
nadzór nad umowami dotyczącymi technicznego utrzymania zasobu,
przygotowywanie analiz, raportów, sprawozdań z wykonywanych w Spółce na rzecz i w imieniu Gminy Wrocław zadań eksploatacyjnych, konserwacyjnych, utrzymania terenów zewnętrznych i dostaw mediów i optymalnego wydatkowania środków finansowych przeznaczonych na ich realizację,
weryfikacja i analiza terminowości i prawidłowości rozliczania dostaw mediów dla nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław, zgodnie z obowiązującym Regulaminem,
weryfikacja i analiza terminowości i realizacji rozliczeń zobowiązań wobec podmiotów zewnętrznych związanych z obsługą systemu EOF, stanowiącego elektroniczne narzędzie do rejestracji i obiegu faktur VAT, innych dokumentów zakupowych oraz wniosków o płatność
Kierownik Zespołu Realizacji Inwestycji w Pionie Technicznym
Namysłowska 8, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 14.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
nadzór nad przygotowaniem dokumentacji technicznej (opisu przedmiotu zamówienia, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych) dla robót budowlanych w postępowaniach przetargowych oraz z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi w Spółce instrukcjami i przekazanie dokumentów do Zespołu Przygotowania Inwestycji,
nadzór nad przygotowywaniem kosztorysów inwestorskich i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót remontów lokali mieszkalnych; budynków itp.,
współpraca z Zespołem Przygotowania Inwestycji przy realizacji zleconej dokumentacji technicznej,
nadzór nad realizacją umów na roboty budowlane w zakresie remontów, przebudów, rozbiórek obiektów budowlanych,
nadzór nad realizacją umów na remonty lokali mieszkalnych,
nadzór nad realizacją umów na roboty budowlane w zakresie zagospodarowania terenów zewnętrznych,
nadzór nad dokonywaniem odbiorów robót budowlanych i rozliczenie realizowanych inwestycji, weryfikacja dokumentacji powykonawczej oraz opisywanie faktur,
nadzór nad przekazaniem dokumentacji powykonawczej dla zrealizowanych umów na roboty budowlane do Pionu Zarządzania,
nadzór nad dokonywaniem ostatecznego odbioru po upływie terminu gwarancji na roboty budowlane ustalonego w umowach z wykonawcami tych robót lub dostawcami urządzeń i wyposażenia, obiektów nadzorowanych przez Zespół w trakcie remontu, modernizacji lub rozbiórki i prowadzenie przeglądów gwarancyjnych,
nadzór nad wykonywaniem uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi udzielonych przez wykonawców robót lub dostawców urządzeń i wyposażenia,
nadzór nad przekazywaniem dokumentów finansowo-księgowych (kosztorysy powykonawcze, faktury z protokołami odbioru) do Zespołu Rozliczeń i Zarządzania Projektami,
Pracownik o specjalności budowlanej/sanitarnej w Pionie Zarządzania Nieruchomościami
Namysłowska 8, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 18.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowanie i nadzorowanie procesów remontowych/inwestycyjnych na wszystkich etapach ich realizacji łącznie z projektowaniem i uzgodnieniem,
przygotowanie wniosków o wszczęcie postępowania przetargowego,
dokonywanie wizji technicznych i ocena stanu technicznego obiektów budowlanych,
wycena (kosztorysowanie) prac budowlanych i kontrolowanie kosztorysów ofertowych,
kontrola, odbiór i rozliczanie robót budowlanych - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego - oraz usług realizowanych w ramach inwestycji i remontów,
udział w realizacji planu rzeczowo-finansowego Spółki – przekazywanie danych,
archiwizacja dokumentacji,
bezpośredni kontakt z petentami i stronami postepowań w procesie inwestycyjnym
Kierownik w Zespole ds. Koordynacji, Rozliczeń Mediów i Kontroli Jakości
Namysłowska 8, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 28.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
nadzór nad przygotowywaniem i przeprowadzaniem postepowań przetargowych na prace remontowo – konserwacyjne,
przeprowadzanie audytów weryfikujących poprawność zlecanych robót i usług,
nadzór nad rozliczaniem rzeczowo-finansowym wykonawców z wykonanych prac remontowo – konserwacyjnych,
nadzór nad prawidłowością merytoryczną i formalną rejestrów zleceń, rejestrów faktur prowadzonych przez Biura Obsługi Klienta w ramach umów na konserwację zasobu,
nadzór nad umowami dotyczącymi technicznego utrzymania zasobu,
przygotowywanie analiz, raportów, sprawozdań z wykonywanych w Spółce na rzecz i w imieniu Gminy Wrocław zadań eksploatacyjnych, konserwacyjnych, utrzymania terenów zewnętrznych i dostaw mediów i optymalnego wydatkowania środków finansowych przeznaczonych na ich realizację,
weryfikacja i analiza terminowości i prawidłowości rozliczania dostaw mediów dla nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław, zgodnie z obowiązującym Regulaminem,
weryfikacja i analiza terminowości i realizacji rozliczeń zobowiązań wobec podmiotów zewnętrznych związanych z obsługą systemu EOF, stanowiącego elektroniczne narzędzie do rejestracji i obiegu faktur VAT, innych dokumentów zakupowych oraz wniosków o płatność
Zastępca Dyrektora ds. Restrukturyzacji i Windykacji
Namysłowska 8, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 14.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
opracowywanie procedur i modyfikacja istniejących procedur windykacyjnych w podziale na typy dłużników i miejsca powstawania długów,
projektowanie i modyfikowanie procedur restrukturyzacyjnych,
określanie zasad ewidencji i monitorowanie spraw kierowanych do postępowania windykacyjnego,
współpraca z zespołem informatyki oraz dostawcą oprogramowania w zakresie wdrożenia i modernizacji rozwiązań informatycznych w procesie ewidencjonowania i monitorowania postepowań windykacyjnych,
współpraca z komórkami organizacyjnymi Spółki w zakresie tworzenia i monitorowania wykorzystania budżetu przyznanego na realizację zadań windykacyjnych oraz w zakresie postepowań sądowych w procesach windykacyjnych,
opiniowanie spraw kierowanych do rozstrzygnięcia w procesach restrukturyzacyjnych,
bieżące monitorowanie zmian w uregulowaniach prawnych wpływających na procesy windykacyjne oraz restrukturyzacyjne i projektowanie ich wdrożenia w bieżącej pracy podległych zespołów,
koordynowanie i organizowanie współpracy z podmiotami zarządzającymi bazami danych o dłużnikach,
kierowanie i koordynowanie pracą wszystkich podległych komórek organizacyjnych,
Kierownik Zespołu Realizacji Inwestycji W Pionie Technicznym
Namysłowska 8, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 09.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
nadzór nad przygotowaniem dokumentacji technicznej (opisu przedmiotu zamówienia, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych) dla robót budowlanych w postępowaniach przetargowych oraz z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi w Spółce instrukcjami i przekazanie dokumentów do Zespołu Przygotowania Inwestycji,
nadzór nad przygotowywaniem kosztorysów inwestorskich i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót remontów lokali mieszkalnych; budynków itp.,
współpraca z Zespołem Przygotowania Inwestycji przy realizacji zleconej dokumentacji technicznej,
nadzór nad realizacją umów na roboty budowlane w zakresie remontów, przebudów, rozbiórek obiektów budowlanych,
nadzór nad realizacją umów na remonty lokali mieszkalnych,
nadzór nad realizacją umów na roboty budowlane w zakresie zagospodarowania terenów zewnętrznych,
nadzór nad dokonywaniem odbiorów robót budowlanych i rozliczenie realizowanych inwestycji, weryfikacja dokumentacji powykonawczej oraz opisywanie faktur,
nadzór nad przekazaniem dokumentacji powykonawczej dla zrealizowanych umów na roboty budowlane do Pionu Zarządzania,
nadzór nad dokonywaniem ostatecznego odbioru po upływie terminu gwarancji na roboty budowlane ustalonego w umowach z wykonawcami tych robót lub dostawcami urządzeń i wyposażenia, obiektów nadzorowanych przez Zespół w trakcie remontu, modernizacji lub rozbiórki i prowadzenie przeglądów gwarancyjnych,
nadzór nad wykonywaniem uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi udzielonych przez wykonawców robót lub dostawców urządzeń i wyposażenia,
nadzór nad przekazywaniem dokumentów finansowo-księgowych (kosztorysy powykonawcze, faktury z protokołami odbioru) do Zespołu Rozliczeń i Zarządzania Projektami,
wykonywanie czynności proceduralnych związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych i Regulaminie zamówień publicznych obowiązującym w Spółce,
przygotowywanie dokumentacji postępowania w tym specyfikacji warunków zamówienia i projektów umów,
opiniowanie wniosków o wszczęcie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
rejestracja postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
współpraca z komórkami organizacyjnymi Spółki w zakresie przygotowywania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
udzielanie pracownikom Spółki informacji z zakresu zasad stosowania prawa zamówień publicznych
Pracownik ds. budowlanych w Zespole Technicznej Obsługi Zasobu
Namysłowska 8, Śródmieście, Wrocław
Wygasła: 20.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
przygotowanie i nadzorowanie inwestycji budowlanych i remontów na zarządzanym przez Spółkę zasobie, włącznie z przygotowaniem i weryfikacją dokumentacji projektowych realizowanych przez podmioty zewnętrzne,
realizowanie planu rzeczowo-finansowego poprzez nadzór nad przebiegiem inwestycji oraz terminowe rozliczenie wykonawców z wykonanych remontów w zakresie robót budowlanych,
dokonywanie wizji technicznych i ocena stanu technicznego obiektów budowlanych,
kontrola i rozliczanie czynności okresowych kontroli budynków realizowanych przez wykonawców na podstawie odrębnych umów,
kontrola, odbiór i rozliczanie robót budowlanych,
archiwizacja dokumentacji,
bezpośrednia obsługa najemców zasobu komunalnego oraz innych petentów
księgowanie faktur zakupowych, wyciągów bankowych i innych dokumentów księgowych,
kontrola płatności, rozrachunków z kontrahentami i potwierdzenia sald,
bieżące monitorowanie kont księgowych, weryfikacja i analiza zestawień obrotów sald,
prowadzenie rejestru środków trwałych, pozostałych środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
wystawienie faktur sprzedażowych,
rozliczanie delegacji/wydatków pracowniczych oraz obsługa kasowa,
sporządzanie zestawień,
udział w procesie zamknięcia miesiąca i w sprawozdaniach rocznych,
udział w sporządzaniu sprawozdań budżetowych, sprawozdań w zakresie operacji finansowych, sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat) oraz dla GUS