Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Maksymalizacja efektywności działań promocyjnych, marketingowych i sprzedażowych Uczelni Korczaka w kanałach cyfrowych (informowanie o ofercie, pozyskiwanie uczniów i studentów)
Tworzenie treści do komunikacji marketingowej uczelni oraz korczakowskich szkół w różnych obszarach: treści na strony www, komunikaty informacyjne, broszury, ulotki, media społecznościowe, reklamy, filmy promocyjne itp
Obsługa social mediów Grupy Edukacyjnej Uczelni Korczaka
Koordynacja tworzenia z dostawcami zewnętrznymi (studia graficzne, podwykonawcy) katalogów, broszur, ulotek, stron www
Tworzenie we własnym zakresie prostych form dla mediów społecznościowych (wpisy, posty, relacje, rolki, filmiki)
Współpraca przy organizacji zaplanowanych wydarzeń własnych uczelni, konferencji naukowych, seminariów, dyskusji i debat
Organizacja obecności uczelni oraz jej podmiotów zależnych na wydarzeniach zewnętrznych: targach edukacyjnych, konferencjach i kongresach branżowych
Nadzór nad procesem dydaktycznym w zakresie Kierunku
Opieka nad właściwą realizacją zajęć dydaktycznych, w tym zapewnienie odpowiedniej kadry dydaktycznej prowadzącej zajęcia ze studentami i słuchaczami (we współpracy z Władzami Wydziału)
Opracowanie oferty edukacyjnej, w tym oferty studiów podyplomowych dotyczących kierunku psychologia (dokumentacja studiów - program kształcenia),
Zapewnienie wysokiej jakości kształcenia na Kierunku
Odpowiedzialność za rozwój Kierunku
Prowadzenie zajęć dydaktycznych na kierunku
Reprezentowanie Grupy Edukacyjnej poprzez udział w konferencjach, sympozjach, wykładach studyjnych oraz organizacja wydarzeń naukowych
Maksymalizacja efektywności działań promocyjnych, marketingowych i sprzedażowych Uczelni Korczaka w kanałach cyfrowych (informowanie o ofercie, pozyskiwanie uczniów i studentów)
Tworzenie treści do komunikacji marketingowej uczelni oraz korczakowskich szkół w różnych obszarach: treści na strony www, komunikaty informacyjne, broszury, ulotki, media społecznościowe, reklamy, filmy promocyjne itp
Obsługa social mediów Grupy Edukacyjnej Uczelni Korczaka
Koordynacja tworzenia z dostawcami zewnętrznymi (studia graficzne, podwykonawcy) katalogów, broszur, ulotek, stron www
Tworzenie we własnym zakresie prostych form dla mediów społecznościowych (wpisy, posty, relacje, rolki, filmiki)
Współpraca przy organizacji zaplanowanych wydarzeń własnych uczelni, konferencji naukowych, seminariów, dyskusji i debat
Organizacja obecności uczelni oraz jej podmiotów zależnych na wydarzeniach zewnętrznych: targach edukacyjnych, konferencjach i kongresach branżowych
Kierowanie pracą zespołu projektowego, rozdzielanie zadań weryfikacja efektów pracy oraz motywowanie do działania
Monitorowanie ogłaszanych konkursów, przetargów, ofert itp. dla Uczelni i podmiotów powiązanych, w szczególności szkół, poradni
Aktywny udział w pozyskiwaniu środków poprzez przygotowywanie: wniosków o dofinansowanie, ofert przetargowych i innych
Prowadzenie dokumentacji merytorycznej projektów, weryfikacja zgodności i prawidłowości realizacji zadań, zgodności z budżetem projektu oraz harmonogramem rzeczowo-finansowym
Nadzór i kontrola nad realizowanymi projektami obejmujące prace takie jak:
obowiązki informacyjno-promocyjne
przygotowywanie dokumentów przetargowych (sporządzenie zapytań ofertowych, oceny ofert, przygotowywanie umów o współpracę z podwykonawcami)
publikacja zapytań i wyników przetargów w bazie konkurencyjności
weryfikacja umów, protokołów odbioru itp
korespondencja z Instytucją Pośredniczącą (składanie wyjaśnień i uzupełnień, wszelkich korekt i uzupełnień dokumentacji przesyłanej do IP)
wprowadzanie koniecznych zmian w projekcie, aktualizowanie, aneksowanie harmonogramów
monitoring i weryfikacja wskaźników
Udział w kontrolach projektów prowadzonych przez zewnętrzne podmioty
Administracyjne wsparcie zespołu podczas realizacji projektów
Przygotowywanie raportów merytorycznych związanych z rozliczaniem projektów
Koordynacja obiegiem dokumentacji dydaktycznej Wydziału (m.in. aktualność i kompletność oraz poprawność programów, planów studiów, sylabusów, nazw przedmiotów oraz kodów przedmiotów),
Kontrolowanie terminowość wykonywania pracy w Dziekanacie,
Decyduje w sprawach związanych z dyscypliną pracy w stosunku do podległych pracowników,
Współpraca z pozostałymi z jednostkami organizacyjnymi Uczelni i Wydziału,
Kontrolowanie prawidłowość, kompletność i terminowość składania po sesjach protokołów zaliczeniowych i egzaminacyjnych,
Kontrolowanie prawidłowość, kompletność i terminowość dokumentacji egzaminów dyplomowych, magisterskich,
Kontrolowanie stanu danych sprawozdawanych do POLON oraz stanu raportów zwrotnych z tegoż systemu
Wykonuje całokształt prac administracyjnych związanych z dokumentacją przebiegu studiów stacjonarnych i niestacjonarnych
Tworzenie treści do komunikacji marketingowej uczelni oraz korczakowskich szkół w różnych obszarach: treści na strony www, komunikaty informacyjne, broszury, ulotki, media społecznościowe, reklamy, filmy promocyjne itp
Rozwijanie content marketingu dla Uczelni Korczaka, Korczakowskich Szkół Marzeń i Korczakowskich Liceów – copywriting i dobór form promocji
Koordynacja tworzenia z dostawcami zewnętrznymi (studia graficzne, podwykonawcy) broszur, ulotek, stron www
Tworzenie we własnym zakresie prostych form dla mediów społecznościowych (wpisy, posty, relacje, rolki, filmiki)
Specjalista ds. pozyskiwania i zarządzania projektami
Lirowa 27, Ochota, Warszawa
Wygasła: 26.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Pozyskiwanie środków na realizację projektów: wyszukiwanie konkursów, przetargów, ofert
Kompleksowe przygotowanie projektów
Prowadzenie dokumentacji merytorycznej projektów, weryfikacja zgodności i prawidłowości realizacji zadań, zgodności z budżetem projektu oraz harmonogramem rzeczowo-finansowym
Zarządzanie projektom obejmujące prace tj.:
obowiązki informacyjno-promocyjne,
przygotowanie dokumentów przetargowych (sporządzenie zapytań ofertowych, oceny ofert, przygotowania umów o współpracę z podwykonawcami),
publikacja zapytań i wyników przetargów w bazie konkurencyjności,
weryfikacja umów, protokołów odbioru,
korespondencja z Instytucją Pośredniczącą (składanie wyjaśnień i uzupełnień, wszelkich korekt i uzupełnień dokumentacji przesyłanej do IP)
wprowadzania zmian w projekcie, aktualizowanie, aneksowanie harmonogramów,
monitoring i weryfikacja wskaźników
Udział w kontrolach projektów prowadzonych przez zewnętrzne podmioty
Administracyjne wsparcie zespołu podczas realizacji projektów
Wsparcie w przygotowywaniu raportów merytorycznych związanych z rozliczaniem projektów
Współpraca z działem księgowości, działem kadr i płac oraz instytucjami zarządzającymi środkami unijnymi
Udział w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie
Prowadzenie dokumentacji merytorycznej projektów, weryfikacja zgodności i prawidłowości realizacji zadań, zgodności z budżetem projektu oraz harmonogramem rzeczowo-finansowym
Przygotowanie i prowadzenie zapytań w bazie konkurencyjności i opracowanie powiązanych dokumentów (protokoły, oświadczenia etc.)
Udział w kontrolach projektów prowadzonych przez zewnętrzne podmioty
Administracyjne wsparcie zespołu podczas realizacji projektów
Wsparcie w przygotowywaniu raportów merytorycznych związanych z rozliczaniem projektów
Współpraca z działem księgowości, działem kadr i płac oraz instytucjami zarządzającymi środkami unijnymi
Udział w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie
* Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym
* Sporządzanie deklaracji do ZUS
deklaracji PIT
współpraca z ZUS
GUS
US oraz innymi instytucjami * Przygotowanie raportów oraz analiz z zakresu płac oraz kosztów pracy
* Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów oraz zaświadczeń dla pracowników
* Codzienna obsługa systemów płacowych
* Samodzielne sporządzanie list płac i kontrola dokumentacji niezbędnej do naliczania wynagrodzeń pracowników oraz zleceniobiorców * Obsługa umów zleceń (wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego); * Obsługa programu Płatnik
* Współdziałanie z kierownikami jednostek organizacyjnych
szukasz miejsca, w którym liczą się ludzie a nie przedmioty
cenisz takie wartości jak otwartość, tolerancja, sprawiedliwość
masz ciekawe pomysły, pasje, które chcesz wdrażać w życie
lubisz pracę zespołową, chcesz się uczyć i rozwijać
ważne są dla ciebie sprawy społeczne
posiadasz wykształcenie wyższe w obszarze nauk społecznych, w szczególności: pedagogika, pedagogika specjalna, praca socjalna, polityka społeczna, psychologia, ekonomia, zarządzanie itp
masz doświadczenie dydaktyczne, organizacyjne, pełniłeś funkcje w ramach działalności uczelni wyższych