Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Przejęcie odpowiedzialności za wsparcie telefoniczne i mailowe użytkowników pojazdów elektrycznych naszej infrastruktury w ramach pierwszego kontaktu
Rejestrowanie i klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń
Zgłaszanie lub rozwiązywanie awarii/usterek urządzeń/systemów informatycznych lub teleinformatycznych
Obsługa panelu WWW w zakresie dotyczącym zarządzania stacjami ładowania i innymi elementami systemu oraz bieżącym wsparciem użytkowników
Kontakt z właścicielami stacji ładowania w celu zareagowania w przypadku awarii
Weryfikacja techniczna logów i komunikatów systemu
Kontakt z producentami oraz właścicielami stacji ładowania
Konfiguracja stacji ładowania ładowania w biurze lub u klienta końcowego
Testowania i weryfikacja poprawności działania skonfigurowanej stacji ładowania
Przeprowadzanie szkoleń dla klientów zewnętrznych z obsługi systemu
Tworzenie bazy wiedzy dotyczącej Elocity na podstawie powtarzalnych zapytań, wsparcie w optymalizacji procesów oraz definicji nowych funkcjonalności w celu przyspieszenia rozwiązywania sytuacji problemowych
Junior Project Manager do Działu Realizacji Projektów
Warszawa
Wygasła: 18.11.2023
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Organizacja badań UDT stacji ładowania – gromadzenie dokumentacji, przygotowanie i składanie wniosków, udział w badaniach UDT (delegacje 1-2 dni w tygodniu)
Samodzielne prowadzenie mniejszych projektów - bieżąca komunikacja z klientami, wspieranie, ustalanie wymagań oraz niezbędnych informacji w celu realizacji przejęcia lub montażu stacji ładowania. Koordynowanie zmian pojawiających się w procesie realizacji projektu
Ścisła współpraca z Kierownikami Projektów oraz Supportem w zakresie realizowanych projektów – instalacji, przejmowania, konfiguracji stacji ładowania
Organizowanie kwestii formalnych w zakresie realizacji instalacji stacji ładowania - pozyskiwanie zgód i pozwoleń na realizację inwestycji (m.in. przygotowywanie, weryfikowanie, składanie wniosków w celu zgłoszenia robót do urzędów, odpowiedzi na postanowienia urzędów)
Współpraca z dostawcami stacji, podwykonawcami, instalatorami
Wewnętrzna bieżąca współpraca z poszczególnymi działami w firmie w celu realizacji prowadzonych projektów (Sprzedaż, Support), wsparcie techniczne
Przejęcie odpowiedzialności za wsparcie telefoniczne i mailowe użytkowników pojazdów elektrycznych naszej infrastruktury w ramach pierwszego kontaktu
Rejestrowanie i klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń
Zgłaszanie lub rozwiązywanie awarii/usterek urządzeń/systemów informatycznych lub teleinformatycznych
Obsługa panelu WWW w zakresie dotyczącym zarządzania stacjami ładowania i innymi elementami systemu oraz bieżącym wsparciem użytkowników
Kontakt z właścicielami stacji ładowania w celu zareagowania w przypadku awarii
Weryfikacja techniczna logów i komunikatów systemu
Kontakt z producentami oraz właścicielami stacji ładowania
Konfiguracja stacji ładowania ładowania w biurze lub u klienta końcowego
Testowania i weryfikacja poprawności działania skonfigurowanej stacji ładowania
Przeprowadzanie szkoleń dla klientów zewnętrznych z obsługi systemu
Tworzenie bazy wiedzy dotyczącej Elocity na podstawie powtarzalnych zapytań, wsparcie w optymalizacji procesów oraz definicji nowych funkcjonalności w celu przyspieszenia rozwiązywania sytuacji problemowych
Przejęcie odpowiedzialności za wsparcie telefoniczne i mailowe użytkowników naszej infrastruktury w ramach pierwszego kontaktu z użytkownikami pojazdów elektrycznych
Rejestrowanie/klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń wraz z odpowiednim określeniem ich priorytetu
Zgłaszanie lub rozwiązywanie awarii/usterek urządzeń/systemów informatycznych lub teleinformatycznych
Obsługa panelu WWW w zakresie dotyczącym zarządzania stacjami ładowania oraz bieżącym wsparciem użytkowników
Kontakt z właścicielami stacji ładowania w celu zareagowania w przypadku awarii
Obsługa panelu WWW w zakresie dotyczącym zarządzania stacjami ładowania, kartami SIM, weryfikacji użytkowników i innych powiązanych elementów
Realizacja projektów w roli Project Managera w zakresie instalacji oraz serwisu stacji ładowania różnych producentów, z którymi współpracuje firma
Bieżąca komunikacja z klientami w zakresie prowadzonych projektów – wspieranie klienta, ustalanie oraz potwierdzenie wymagań, koordynowanie zmian pojawiających się w procesie realizacji projektu
Współpraca z dostawcami, instalatorami, projektantami w ramach realizowanych prac
Organizowanie kwestii formalnych w zakresie realizacji instalacji stacji ładowania - pozyskiwanie zgód i pozwoleń na realizację inwestycji (m.in. składanie wniosków w celu zgłoszenia robót do urzędów, koordynacja innych kwestii formalnych)
Prowadzenie odbiorów UDT – przygotowanie wniosków, organizowanie oraz udział w odbiorach UDT po zamontowaniu stacji ładowania
Wewnętrzna bieżąca współpraca z poszczególnymi działami w firmie w celu realizacji prowadzonych projektów (Sprzedaż, Support), wsparcie techniczne
Ścisła współpraca z Kierownikami Projektów w zakresie realizowanych projektów – instalacji oraz serwisu stacji ładowania
Organizowanie kwestii formalnych w zakresie realizacji instalacji stacji ładowania - pozyskiwanie zgód i pozwoleń na realizację inwestycji (m.in. składanie wniosków w celu zgłoszenia robót do urzędów, koordynacja innych kwestii formalnych)
Wsparcie w organizacji odbiorów UDT stacji ładowania – gromadzenie dokumentacji oraz przygotowanie wniosków
Współpraca z dostawcami, instalatorami, urzędami
Wewnętrzna bieżąca współpraca z poszczególnymi działami w firmie w celu realizacji prowadzonych projektów (Sprzedaż, Support), wsparcie techniczne
Bieżące wsparcie działań sprzedażowych w jednej z najszybciej rozwijających się polskich firm z branży elektromobilności (przygotowywanie ofert, bieżąca komunikacja z Klientem)
Wsparcie osób z działu sprzedaży
Współpraca z działem Project Mangement oraz Support
Kontakt z producentami stacji ładowania
Koordynacja wizji lokalnych realizowanych przez podwykonawców
Bieżące wsparcie działań sprzedażowych w jednej z najszybciej rozwijających się polskich firm z branży elektromobilności (przygotowywanie ofert, bieżąca komunikacja z Klientem)
Wsparcie osób z działu sprzedaży
Współpraca z działem Project Mangement oraz Support
Kontakt z producentami stacji ładowania
Koordynacja wizji lokalnych realizowanych przez podwykonawców
Realizacja projektów w roli Project Managera w zakresie instalacji oraz serwisu stacji ładowania różnych producentów, z którymi współpracuje firma
Bieżąca komunikacja z klientami w zakresie prowadzonych projektów – wspieranie klienta, ustalanie oraz potwierdzenie wymagań, koordynowanie zmian pojawiających się w procesie realizacji projektu
Współpraca z dostawcami, instalatorami, projektantami w ramach realizowanych prac
Organizowanie kwestii formalnych w zakresie realizacji instalacji stacji ładowania - pozyskiwanie zgód i pozwoleń na realizację inwestycji (m.in. składanie wniosków w celu zgłoszenia robót do urzędów, koordynacja innych kwestii formalnych)
Prowadzenie odbiorów UDT – przygotowanie wniosków, organizowanie oraz udział w odbiorach UDT po zamontowaniu stacji ładowania
Wewnętrzna bieżąca współpraca z poszczególnymi działami w firmie w celu realizacji prowadzonych projektów (Sprzedaż, Support), wsparcie techniczne
Przejęcie odpowiedzialności za wsparcie techniczne użytkowników naszej infrastruktury w ramach pierwszego kontaktu
Rejestrowanie/klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń wraz z odpowiednim określeniem ich priorytetu
Zgłaszanie lub rozwiązywanie awarii/usterek urządzeń/systemów informatycznych lub teleinformatycznych
Tworzenie bazy wiedzy dotyczącej Elocity na podstawie powtarzalnych zapytań, wsparcie w optymalizacji procesów oraz definicji nowych funkcjonalności w celu przyspieszenia rozwiązywania sytuacji problemowych
Obsługa panelu WWW w zakresie dotyczącym zarządzania stacjami ładowania, kartami SIM, weryfikacji użytkowników i innych powiązanych elementów
Weryfikacja techniczna logów i komunikatów, udział w konfiguracji stacji ładowania oraz podpinaniu jej do systemu Elocity