Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (6)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 6 )
Specjalista ds. administracji
Sokołów
Wygasła: 20.05.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Wspieranie zarządu w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych. Współpraca z dostawcami usług
firmami transportowymi
urzędami
firmami leasingowymi
itp. Przygotowywanie i uczestnictwo w targach branżowych. Zapewnienie wsparcia dla sprzedaży wewnętrznej i działań marketingowych. Koordynacja bieżących spraw administracyjnych. Realizowanie zamówień niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania biura. Współpraca z księgowością
kontakt z klientami firmy
analiza kosztów firmowych. Praca od poniedziałku do piątku
w godz. 09:00-17:00. Wysokość wynagrodzenia w zależności od kompetencji i doświadczenia. Pracodawca preferuje kontakt mailowy w celu umówienia się na rozmowę kwalifikacyjną
Kompleksowa obsługa kluczowych klientów zagranicznych (oferty
faktury
reklamacje
listy przewozowe). Aktywne rozwijanie rynków eksportowych. Koordynowanie procesów związanych z eksportem. Aktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów zagranicznych. Przygotowywanie ofert cenowych
prowadzenie dokumentacji handlowej. Współpraca z firmami kurierskimi oraz agencjami celnymi. Wysyłanie newsletterów. Rozliczanie płatności klientów zagranicznych. Praca od poniedziałku do piątku
w godz. 09:00-17:00. Wysokość wynagrodzenia w zależności od kompetencji i doświadczenia. Pracodawca preferuje kontakt mailowy w celu umówienia się na rozmowę kwalifikacyjną
Kompleksowa obsługa kluczowych klientów krajowych oraz zagranicznych (oferty
faktury
reklamacje
listy przewozowe). Koordynowanie procesów związanych z eksportem. Aktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów zagranicznych. Obsługa klientów sieciowych Bricoman
Leroy Merlin
OBI. Przygotowywanie ofert cenowych
prowadzenie dokumentacji handlowej. Współpraca z firmami kurierskimi oraz agencjami celnymi. Wysyłanie newsletterów. Rozliczanie płatności klientów zagranicznych. Praca od poniedziałku do piątku
w godz. 09:00-17:00. Wysokość wynagrodzenia w zależności od kompetencji i doświadczenia. Pracodawca preferuje kontakt mailowy w celu umówienia się na rozmowę kwalifikacyjną
Wdrażanie i rozwój oferty produktowej na platformach marketplace (na rynku polskim i zagranicznym). Automatyzacja procesu tworzenia i zarządzania ofertami
techniczna obsługa Baselinker (automatyczne akcje
integracje
produkty). Prowadzenie działań optymalizacyjnych i promocyjnych. Analiza rynku
działań konkurencji i trendów rynkowych w zakresie sprzedaży. Współpraca przy rozwoju sklepu internetowego. Raportowanie podejmowanych działań i wyników sprzedaży. Ścisła współpraca z innymi członkami zespołu. Praca od poniedziałku do piątku
w godz. 09:00-17:00. Wysokość wynagrodzenia w zależności od kompetencji i doświadczenia. Pracodawca preferuje kontakt mailowy w celu umówienia się na rozmowę kwalifikacyjną