1. Pracodawca
  2. Gdańsk
  3. FUNDACJA HOSPICYJNA
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

FUNDACJA HOSPICYJNA

GDAŃSK, UL. CHODOWIECKIEGO 10

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (2) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 2 )

Osoba sprzątająca

Gdańsk
Wygasła: 30.12.2023
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
  • Sprzątanie pomieszczeń znajdujących się w obiekcie. Praca od poniedziałku do niedzieli w godzinach 9-15 (praca 6 godzin/dzień)
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonista/Recepcjonistka

Gdańsk
Wygasła: 20.12.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Bieżąca obsługa interesantów polegająca na: rzetelnym udzielaniu informacji na temat usług świadczonych przez COW
  • przyjmowaniu zgłoszeń do opieki wytchnieniowej. Obsługa urządzeń biurowych stanowiących wyposażenie recepcji (telefon
  • kserokopiarka
  • komputer
  • drukarka) oraz bieżące (niezwłoczne) informowanie przełożonego o ewentualnych awariach w/w sprzętu. Współpraca i dbałość o sprawny przepływ informacji pomiędzy Recepcją
  • a pozostałymi działami COW. Przyjmowanie przesyłek od poddostawców
  • przyjmowanie i wysyłka korespondencji
  • dokonywanie ewentualnych opłat gotówką. Dbałość o bezpieczeństwo osób i mienia znajdujących się w COW
  • identyfikacja osób wchodzących na teren COW i celu wizyty (poprzez egzekwowanie wpisu do odpowiednich ewidencji: "Odwiedzający"
  • "Wolontariusze") i kierowanie ich do konkretnych osób. Przygotowywanie spotkań dla gości i COW. Praca w dniach i godzinach do uzgodnienia z pracodawcą
Pokaż więcej >>
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne