Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Prowadzenie bieżącego back-upu umów zawartych z Klientami
Bieżąca współpraca z działami księgowymi, finansowymi, technicznymi i handlowymi
Koordynacja i realizacja dystrybucji korespondencji do Klientów
Prowadzenie bieżącego rejestru wymiany informacji z Klientami
Aktualizacja umów/pism przewodnich/szablonów dokumentów dotyczących Klientów i/lub produktów Grupy Nexity SA
Udział w odbiorach produktów Grupy Nexity SA do Klientów oraz szkolenia z procesu odbiorów i obsługi tabletów dla osób wspierających proces
Koordynacja i realizacja dystrybucji maili pomiędzy centralą firmy a biurami sprzedaży
Aktualizacja danych w CRM
Archiwizację dokumentów i umów przy współpracy firmy zewnętrznej
Przygotowanie / organizacja dostaw produktów Grupy Nexity od strony działu administracji sprzedaży, tj. uzyskanie od działu technicznego i zarządcy nieruchomości niezbędnych załączników do protokołów odbioru, wprowadzenie niezbędnych danych do CRM, generowanie protokołów z CRM, scalanie dokumentów niezbędnych do dostaw, wgrywanie danych na tablety, weryfikacja podpisów pod protokołami, dystrybucja podpisanych protokołów do poszczególnych działów i Klientów
Kierownik Programu (Kierownik projektu ds. przygotowania inwestycji)
Warszawa
Wygasła: 05.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Kompleksowe zarządzenie wieloetapowymi projektami w fazie przygotowania inwestycji
Przygotowywanie oraz monitoring harmonogramów i budżetów,
Uzyskiwanie wszelkich decyzji administracyjnych w tym o warunkach zabudowy, decyzji środowiskowych i o pozwoleniu na budowę,
Negocjowanie i podpisywanie umów z kontrahentami zewnętrznymi, organami administracji państwowej i samorządowej oraz gestorami mediów,
Współpraca i utrzymywania relacji z kontrahentami zewnętrznymi przede wszystkim z biurami architektonicznymi i projektowymi, organami administracji państwowej i samorządowej oraz gestorami mediów,
Współpraca z działami wewnętrznymi Spółki w zakresie zarządzania projektem
Land Development Manager (Kierownik ds. Rozwoju Gruntów)
Warszawa
Wygasła: 05.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Wyszukiwanie gruntów pod inwestycje mieszkaniowe na terenie Warszawy, Krakowa, Trójmiasta: wyszukiwanie samodzielne, kontakt z pośrednikami, wstępna ocena potencjału terenów pod kątem wymagań Spółki, szacowanie chłonności gruntu, przygotowywanie podsumowań dot. potencjalnych nieruchomości,
Przygotowywanie i składanie ofert zakupu nieruchomości,
Negocjowanie treści listów intencyjnych, umów przedwstępnych, umów ostatecznych zakupu nieruchomości, kontrola nad spełnianiem się warunków umów przedwstępnych,
Przeprowadzenie pełnego procesu due diligence nieruchomości (techniczne, środowiskowe, prawne, podatkowe, administracyjne): samodzielna analiza, zlecanie prac, koordynacja podwykonawców, analiza wyników,
Przygotowanie business planu inwestycji: budżety inwestycji, harmonogramy, szacowanie i zabezpieczanie ryzyk,
Przygotowywanie materiałów i raportów dla zarządu,
Uzyskiwanie wszelkich decyzji administracyjnych w tym o warunkach zabudowy, decyzji środowiskowych,
Współpraca i utrzymywanie relacji z pośrednikami nieruchomości, właścicielami gruntów, kontrahentami zewnętrznymi: m.in. biurami architektonicznymi, organami administracji państwowej i samorządowej, gestorami mediów,
Współpraca z działami wewnętrznymi Spółki w zakresie powierzonych obowiązków,
Prowadzenie bieżącego back-upu umów zawartych z Klientami,
Bieżąca współpraca z działami księgowymi, finansowymi, technicznymi i handlowymi,
Koordynacja i realizacja dystrybucji korespondencji do Klientów,
Prowadzenie bieżącego rejestru wymiany informacji z Klientami,
Aktualizacja umów/pism przewodnich/szablonów dokumentów dotyczących Klientów i/lub produktów Grupy Nexity SA
Udział w odbiorach produktów Grupy Nexity SA do Klientów oraz szkolenia z procesu odbiorów i obsługi tabletów dla osób wspierających proces
Koordynacja i realizacja dystrybucji maili pomiędzy centralą firmy a biurami sprzedaży
Aktualizacja danych w CRM
Archiwizację dokumentów i umów przy współpracy firmy zewnętrznej
Przygotowanie / organizacja dostaw produktów Grupy Nexity od strony działu administracji sprzedaży, tj. uzyskanie od działu technicznego i zarządcy nieruchomości niezbędnych załączników do protokołów odbioru, wprowadzenie niezbędnych danych do CRM, generowanie protokołów z CRM, scalanie dokumentów niezbędnych do dostaw, wgrywanie danych na tablety, weryfikacja podpisów pod protokołami, dystrybucja podpisanych protokołów do poszczególnych działów i Klientów
Wsparcie Project Managera w bieżącym zarządzaniu Przedsięwzięciem Deweloperskim,
Opiniowanie Projektu Budowlanego i Wykonawczego z punktu widzenia technicznego oraz sprawdzenie wszelkich decyzji organów w zakresie warunków oraz wymogów technicznych odnośnie Przedsięwzięcia Deweloperskiego w zakresie inżynierskim,
Weryfikacja dokumentacji projektowej pod względem kosztowym i zgodności z wytycznymi,
Przygotowanie wyceny ofertowej,
Opracowanie przedmiarów i samodzielna wycena robót budowlanych,
Pozyskiwanie, analiza i weryfikacja ofert na materiały budowlane i usługi podwykonawcze (przygotowywanie, wysyłanie zapytań ofertowych i wybór najkorzystniejszej oferty)
Przygotowywanie dokumentów przetargowych dla realizowanych inwestycji,
Udział w negocjacjach,
Sprawowanie kontroli nad jakością prowadzonych robót, wbudowanych wyrobów,
Kontrola postępu robót zgodnie z harmonogramami,
Udział w odbiorach gotowych elementów oraz odbiorze końcowym,
Współudział w przygotowywaniu dokumentacji powykonawczej,
Tworzenie i prowadzenie baz danych podwykonawców i dostawców
Obsługa posprzedażowa Klientów inwestycji realizowanych przez Grupę Nexity w Polsce,
Odpowiedzialność za proces realizacji umów rezerwacyjnych, obsługę umów deweloperskich i przedwstępnych oraz koordynację procesu przenoszenia własności/podpisywania umów,
Wystawianie faktur, not i prowadzenie ewidencji faktur sprzedaży,
Bieżąca współpraca z działami księgowym, finansowym, technicznym i handlowym,
Koordynacja i realizacja dystrybucji korespondencji do Klientów,
Bieżące kontakty z Klientami w celu odpowiadania na zapytania i przygotowywania zmian do zawartych z Klientami umów,
Współpraca z zewnętrznymi agencjami nieruchomości komercjalizującymi produkty Grupy Nexity w Polsce,
Aktualizacja umów/pism/wzorów dokumentów dotyczących Klientów i/lub produktów Grupy Nexity w Polsce,
Koordynacja procesu przekazywania mieszkań Klientom,
Wprowadzanie i aktualizacja danych w CRM
Koordynacja procesu zapytań Klientów (zmiany lokatorskie)
Obsługa posprzedażowa Klientów inwestycji realizowanych przez Grupę Nexity w Polsce,
Odpowiedzialność za proces realizacji umów rezerwacyjnych, obsługę umów deweloperskich i przedwstępnych oraz koordynację procesu przenoszenia własności/podpisywania umów,
Wystawianie faktur, not i prowadzenie ewidencji faktur sprzedaży,
Bieżąca współpraca z działami księgowym, finansowym, technicznym i handlowym,
Koordynacja i realizacja dystrybucji korespondencji do Klientów,
Bieżące kontakty z Klientami w celu odpowiadania na zapytania i przygotowywania zmian do zawartych z Klientami umów,
Współpraca z zewnętrznymi agencjami nieruchomości komercjalizującymi produkty Grupy Nexity w Polsce,
Aktualizacja umów/pism/wzorów dokumentów dotyczących Klientów i/lub produktów Grupy Nexity w Polsce,
Koordynacja procesu przekazywania mieszkań Klientom,
Wprowadzanie i aktualizacja danych w CRM
Koordynacja procesu zapytań Klientów (zmiany lokatorskie)