Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (133)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 133 )
Specjalista ds. Aktuariatu
Aleje Jerozolimskie 162A, Ochota, Warszawa
Wygasła: 13.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wykonywanie kalkulacji aktuarialnych na potrzeby wewnętrzne, KNF i Grupy VIG: rezerwy techniczno-ubezpieczeniowe na potrzeby PSR, wymogi kapitałowe, przepływy aktuarialne na potrzeby MSSF17, plan finansowy
Tworzenie oraz rozwój narzędzi analitycznych i kalkulacyjnych
Przygotowywanie dokumentacji oraz raportów
Rozliczanie umów reasekuracji
Analiza i badanie jakości danych statystycznych
Praca z modelem aktuarialnym Prophet na potrzeby reżimu Wypłacalność II oraz MSSF17
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta będziesz dbać o satysfakcję naszych klientów, obsługując wnioski o zawarcie umów ubezpieczenia
Twoje zadania obejmować będą dbanie o najwyższą jakość naszych usług poprzez aktualizację danych oraz wprowadzanie niezbędnych zmian w umowach ubezpieczenia
Twoja wiedza i umiejętności wesprą inne zespoły, w tym Infolinię, w udzielaniu odpowiedzi na pytania agentów oraz klientów
Obsługa płatności potwierdzających zawarcie umowy to obszar, w którym liczymy na Twoją skrupulatność i precyzję
Twoje umiejętności komunikacji będą przydatne przy tworzeniu korespondencji biznesowej
Będziesz brać udział w testowaniu nowych produktów i aplikacji, co pozwoli Ci na ciągły rozwój
Jako nasz Specjalista ds. Zasobów Ludzkich będziesz obsługiwać kadrowo pracowników Spółki, we współpracy z profesjonalną firmą zewnętrzną, zarówno podczas zatrudnienia, w trakcie trwania jak i rozwiązywania stosunku pracy
Będziesz również przygotowywać umowy oraz rozliczać rachunki zleceniobiorców
Przygotowywanie danych do list płac będzie stanowić istotny element Twoich zadań
Twoje raporty dostarczą cennych informacji, pomagając nam podejmować trafne decyzje
Będziesz wsparciem dla pracowników w sprawach kadrowo-płacowych
Dbając o obsługę administracyjną benefitów pracowniczych, ułatwisz naszym pracownikom korzystanie z dodatkowych świadczeń
Współtworzenie procesów zarządzania zasobami ludzkimi i regulaminów przyczyni się do rozwoju naszej kultury organizacyjnej
Tworzenie komunikatów wewnętrznych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi zapewni transparentność i jasność informacji
Nadzór nad terminowym przeprowadzaniem badań medycyny pracy oraz szkoleń BHP zapewni bezpieczne warunki pracy naszym pracownikom
zapewnienie aktualnych i prawidłowych informacji dotyczących spraw spornych w systemach i rejestrach służących do gromadzenia tych informacji,
weryfikowanie i zapewnianie optymalnej jakości danych w rejestrze spraw spornych i innych rejestrach,
wsparcie Zespołu w zakresie przygotowania i wysyłki korespondencji, uzyskiwania i generowania dokumentacji oraz archiwizacji dokumentów,
sporządzanie podstawowych pism do urzędów, komorników i sądów,
zapewnienie prawidłowego i terminowego przygotowania raportów i prezentacji dotyczących spraw spornych na potrzeby Zarządu, Rady Nadzorczej, KNF, Rzecznika Finansowego oraz innych organów i urzędów,
zlecanie realizacji wyroków sądowych, ugód oraz opłat,
prowadzenie w Outlook kalendarza terminów procesowych,
koordynacja i zapewnienie terminowego przepływu informacji i dokumentów dotyczących spraw spornych między Zespołem a kancelariami zewnętrznymi,
zapewnienie poprawności rachunkowej faktur wystawianych przez kancelarie zewnętrzne, po uprzedniej weryfikacji prawidłowości kwot na podstawie dostępnych dokumentów, zestawień i informacji
organizacja posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej, w tym protokołowanie, tworzenie dokumentacji związanej z pracą Zarządu (m.in. protokoły z posiedzeń, uchwały, pisma) oraz jej archiwizowanie zgodnie z zasadami przyjętymi w spółce,
tworzenie harmonogramów zadań i egzekwowanie ich wykonania,
tworzenie newsletterów dla pracowników,
prowadzenie kalendarza Zarządu, umawianie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,
zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych Zarządu,
organizowanie podróży służbowych oraz rozliczanie wydatków członków Zarządu,
zapewnienie sprawnego przepływu informacji i dokumentów między Vienna Life i biurami zarządów innych spółek Grupy VIG,
przeprowadzanie i dokumentowanie badań audytowych w spółkach Grupy VIG Polska, uwzględniających analizę obszaru, ocenę adekwatności i skuteczności funkcjonowania systemu kontroli wewnętrznej,
sporządzanie raportów z przeprowadzonych badań wraz z propozycją rekomendacji,
sprawdzanie wykonania rekomendacji/zaleceń wydanych przez audyt wewnętrzny i zewnętrzny,
udział w tworzeniu planów audytu wraz z zaznaczeniem metod i techniki w Spółkach Grupy Vienna Insurance Group w Polsce,
wykonywanie czynności doradczych na rzecz Spółek Grupy VIG
organizacja posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej, w tym protokołowanie, tworzenie dokumentacji związanej z pracą Zarządu (m.in. protokoły z posiedzeń, uchwały, pisma) oraz jej archiwizowanie zgodnie z zasadami przyjętymi w spółce,
tworzenie harmonogramów zadań i egzekwowanie ich wykonania,
tworzenie newsletterów dla pracowników,
prowadzenie kalendarza Zarządu, umawianie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,
zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych Zarządu,
organizowanie podróży służbowych oraz rozliczanie wydatków członków Zarządu,
zapewnienie sprawnego przepływu informacji i dokumentów między Vienna Life i biurami zarządów innych spółek Grupy VIG,
utrzymywanie relacji z przedstawicielami wsparcia sprzedaży oraz osobami związanymi bezpośrednio ze sprzedażą w jednostkach terenowych,
zapewnienie realizacji uzgodnionych z dystrybutorami (multiagencje, banki, instytucje pośrednictwa finansowego i inne) celów sprzedażowych przez m.in:
identyfikację potrzeb rozwojowych sprzedawców i adekwatne odpowiadanie na nie
dostarczanie sprzedawcom wiedzy o produktach i usługach Vienna Life
opracowywanie i dostarczanie narzędzi wspomagających sprzedaż
aktywizacja nowych partnerów biznesowych (multiagencji, banków spółdzielczych) oraz uzgadnianie warunków współpracy,
zapewnienie właściwego serwisu klientów obsługiwanych przez partnerów biznesowych oraz rekomendowanie działań zmierzających do podniesienia jakości serwisu,
zapewnienie właściwego obiegu informacji i dokumentacji na linii Vienna Life - partnerzy biznesowi,
realizacja planu sprzedażowego w podległym obszarze
utrzymywanie relacji z przedstawicielami wsparcia sprzedaży oraz osobami związanymi bezpośrednio ze sprzedażą w jednostkach terenowych,
zapewnienie realizacji uzgodnionych z dystrybutorami (multiagencje, banki, instytucje pośrednictwa finansowego i inne) celów sprzedażowych przez m.in:
identyfikację potrzeb rozwojowych sprzedawców i adekwatne odpowiadanie na nie
dostarczanie sprzedawcom wiedzy o produktach i usługach Vienna Life
opracowywanie i dostarczanie narzędzi wspomagających sprzedaż
aktywizacja nowych partnerów biznesowych (multiagencji, banków spółdzielczych) oraz uzgadnianie warunków współpracy,
zapewnienie właściwego serwisu klientów obsługiwanych przez partnerów biznesowych oraz rekomendowanie działań zmierzających do podniesienia jakości serwisu,
zapewnienie właściwego obiegu informacji i dokumentacji na linii Vienna Life - partnerzy biznesowi,
realizacja planu sprzedażowego w podległym obszarze
dostarczanie wkładu merytorycznego oraz wyliczeń aktuarialnych na potrzeby rozwoju inicjatyw produktowych przy zapewnieniu odpowiedniego poziomu rentowności,
konsultowanie koncepcji, dokumentacji i projektowanych procesów operacyjnych,
tworzenie modeli wyceny produktów zgodnie z przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi,
dostarczanie prawidłowych kalkulacji parametrów finansowych i aktuarialnych oraz dokumentacji aktuarialnej,
koordynacja wdrażania inicjatyw produktowych w zakresie aktuarialnym,
dostarczanie analiz na potrzeby badania efektywności istniejących oraz zawierania nowych umów reasekuracyjnych
organizacja posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej, w tym protokołowanie, tworzenie dokumentacji związanej z pracą Zarządu (m.in. protokoły z posiedzeń, uchwały, pisma) oraz jej archiwizowanie zgodnie z zasadami przyjętymi w spółce,
tworzenie harmonogramów zadań i egzekwowanie ich wykonania,
tworzenie newsletterów dla pracowników,
prowadzenie kalendarza Zarządu, umawianie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,
zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych Zarządu,
organizowanie podróży służbowych oraz rozliczanie wydatków członków Zarządu,
zapewnienie sprawnego przepływu informacji i dokumentów między Vienna Life i biurami zarządów innych spółek Grupy VIG,
organizacja posiedzeń Zarządu, w tym protokołowanie, tworzenie dokumentacji związanej z pracą Zarządu (m.in. protokoły z posiedzeń, uchwały, pisma) oraz jej archiwizowanie zgodnie z zasadami przyjętymi w spółce,
tworzenie harmonogramów zadań i egzekwowanie ich wykonania,
tworzenie newsletterów dla pracowników,
prowadzenie kalendarza Zarządu, umawianie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,
zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych Zarządu,
organizowanie podróży służbowych oraz rozliczanie wydatków członków Zarządu,
zapewnienie sprawnego przepływu informacji i dokumentów między Vienna Life i biurami zarządu innych spółek Grupy VIG,
Koordynacja rozwoju sprzedaży w województwach wielkopolskim oraz dolnośląskim,
Utrzymywanie relacji z przedstawicielami wsparcia sprzedaży oraz osobami związanymi bezpośrednio ze sprzedażą w jednostkach terenowych,
Zapewnienie realizacji uzgodnionych z dystrybutorami (multiagencje, banki, instytucje pośrednictwa finansowego i inne) celów sprzedażowych,
Identyfikacja potrzeb rozwojowych sprzedawców i adekwatne odpowiadanie na nie,
Dostarczanie sprzedawcom wiedzy o produktach i usługach Vienna Life,
Opracowywanie i dostarczanie narzędzi wspomagających sprzedaż,
Pozyskiwanie do współpracy nowych partnerów biznesowych (multiagencji) oraz uzgadnianie warunków współpracy,
Zapewnienie właściwego serwisu klientów obsługiwanych przez partnerów biznesowych oraz rekomendowanie działań zmierzających do podniesienia jakości serwisu,
Zapewnienie właściwego obiegu informacji i dokumentacji na linii Vienna Life - partnerzy biznesowi,
Realizacja planu sprzedażowego w podległym obszarze
Koordynator Rozwoju Sprzedaży (mazowieckie - łódzkie)
Biała Podlaska
Wygasła: 15.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Utrzymywanie relacji z przedstawicielami wsparcia sprzedaży oraz osobami związanymi bezpośrednio ze sprzedażą w jednostkach terenowych,
Zapewnienie realizacji uzgodnionych z dystrybutorami (multiagencje, banki, instytucje pośrednictwa finansowego i inne) celów sprzedażowych,
Identyfikacja potrzeb rozwojowych sprzedawców i adekwatne odpowiadanie na nie,
Dostarczanie sprzedawcom wiedzy o produktach i usługach Vienna Life,
Opracowywanie i dostarczanie narzędzi wspomagających sprzedaż,
Pozyskiwanie do współpracy nowych partnerów biznesowych (multiagencji) oraz uzgadnianie warunków współpracy,
Zapewnienie właściwego serwisu klientów obsługiwanych przez partnerów biznesowych oraz rekomendowanie działań zmierzających do podniesienia jakości serwisu,
Zapewnienie właściwego obiegu informacji i dokumentacji na linii Vienna Life - partnerzy biznesowi,
Realizacja planu sprzedażowego w podległym obszarze
Koordynacja rozwoju sprzedaży w województwach: małopolskim, podkarpackim i świętokrzyskim,
Utrzymywanie relacji z przedstawicielami wsparcia sprzedaży oraz osobami związanymi bezpośrednio ze sprzedażą w jednostkach terenowych,
Zapewnienie realizacji uzgodnionych z dystrybutorami (multiagencje, banki, instytucje pośrednictwa finansowego i inne) celów sprzedażowych,
Identyfikacja potrzeb rozwojowych sprzedawców i adekwatne odpowiadanie na nie,
Dostarczanie sprzedawcom wiedzy o produktach i usługach Vienna Life,
Opracowywanie i dostarczanie narzędzi wspomagających sprzedaż,
Pozyskiwanie do współpracy nowych partnerów biznesowych (multiagencji) oraz uzgadnianie warunków współpracy,
Zapewnienie właściwego serwisu klientów obsługiwanych przez partnerów biznesowych oraz rekomendowanie działań zmierzających do podniesienia jakości serwisu,
Zapewnienie właściwego obiegu informacji i dokumentacji na linii Vienna Life - partnerzy biznesowi,
Realizacja planu sprzedażowego w podległym obszarze
Koordynacja rozwoju sprzedaży w województwach: warmińsko – mazurskim, kujawsko – pomorskim, pomorskim,
Utrzymywanie relacji z przedstawicielami wsparcia sprzedaży oraz osobami związanymi bezpośrednio ze sprzedażą w jednostkach terenowych,
Zapewnienie realizacji uzgodnionych z dystrybutorami (multiagencje, banki, instytucje pośrednictwa finansowego i inne) celów sprzedażowych,
Identyfikacja potrzeb rozwojowych sprzedawców i adekwatne odpowiadanie na nie,
Dostarczanie sprzedawcom wiedzy o produktach i usługach Vienna Life,
Opracowywanie i dostarczanie narzędzi wspomagających sprzedaż,
Pozyskiwanie do współpracy nowych partnerów biznesowych (multiagencji) oraz uzgadnianie warunków współpracy,
Zapewnienie właściwego serwisu klientów obsługiwanych przez partnerów biznesowych oraz rekomendowanie działań zmierzających do podniesienia jakości serwisu,
Zapewnienie właściwego obiegu informacji i dokumentacji na linii Vienna Life - partnerzy biznesowi,
Realizacja planu sprzedażowego w podległym obszarze
Realizacja zadań w zakresie obsługi kadrowo-płacowej pracowników i zleceniobiorców we współpracy z firmą zewnętrzną;
Koordynacja przygotowania i obiegu dokumentów kadrowych;
Koordynacja zadań związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, takich jak: rekrutacja, wprowadzanie nowych pracowników do organizacji, aktualizacja opisów stanowisk, przeprowadzanie ankiet z odchodzącymi pracownikami;
Wspieranie menedżerów w realizacji celów biznesowych poprzez doradztwo w zakresie planowania i przeprowadzania zmian personalnych;
Współtworzenie i nadzór nad realizacją budżetu kosztów osobowych;
Przygotowywanie wewnętrznych komunikatów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi;
Zapewnienie zgodnej z przepisami obsługi pracowników z zakresu BHP we współpracy z firmą zewnętrzną;
Sporządzanie okresowych raportów na potrzeby wewnętrzne Spółki
wykonywanie kalkulacji aktuarialnych na potrzeby wewnętrzne, KNF i Grupy VIG: rezerwy techniczno-ubezpieczeniowe, wymogi kapitałowe, wycena portfela, plan finansowy
tworzenie oraz rozwój narzędzi analitycznych i kalkulacyjnych
prowadzenie recepcji biura: obsługa rozmów telefonicznych przychodzących w języku polskim i angielskim, przyjmowanie gości i współpraca z ochroną budynku w tym zakresie, zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych
obsługa korespondencji firmowej
organizacja podróży służbowych
prowadzenie dokumentacji administracyjnej
zamawianie artykułów biurowych
współpraca z dostawcami usług administracyjnych
współpraca z obsługą techniczną budynku, w tym zlecaniem napraw usterek i usuwania awarii
wykonywanie kalkulacji aktuarialnych na potrzeby wewnętrzne, KNF i Grupy VIG: rezerwy techniczno-ubezpieczeniowe, wymogi kapitałowe, wycena portfela, plan finansowy
tworzenie oraz rozwój narzędzi analitycznych i kalkulacyjnych
Samodzielny Specjalista ds. Zarządzania Produktami
Aleje Jerozolimskie 162A, Ochota, Warszawa
Wygasła: 01.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
tworzenie, modyfikacja i utrzymanie produktów w zakresie ochronnych ubezpieczeń na życie
przygotowywanie umów ubezpieczenia i dokumentacji związanej z zawarciem umowy ubezpieczenia (ogólne warunki ubezpieczenia, aneksy do umów, regulaminy formularze obsługowe)
kierowanie projektami lub nadzór merytoryczny w projektach w obszarze rozwoju produktów lub usług
stały monitoring rynku ubezpieczeniowego, analiza produktów konkurencyjnych oraz analiza rynku pod kątem zmian prawnych
monitorowanie zgodności procesów biznesowych z założeniami produktów i usług
monitorowanie cyklu życia produktów ochronnych pod względem kompletności oferty i adekwatności do otoczenia rynkowego
współpraca z partnerami zewnętrznymi przy tworzeniu lub modyfikacji produktów
przygotowywanie komunikacji produktowej (w tym prowadzenie szkoleń) mającej na celu zapoznanie z ofertą produktową
utrzymywanie relacji z przedstawicielami wsparcia sprzedaży oraz osobami związanymi bezpośrednio ze sprzedażą w jednostkach terenowych
zapewnienie realizacji uzgodnionych z dystrybutorami (multiagencje, banki, instytucje pośrednictwa finansowego i inne) celów sprzedażowych przez m.in: identyfikację potrzeb rozwojowych sprzedawców i adekwatne odpowiadanie na nie, dostarczanie sprzedawcom wiedzy o produktach i usługach Vienna Life, przygotowywanie materiałów szkoleniowych, prowadzenie szkoleń, warsztatów, spotkań rozwojowych i motywacyjnych oraz opracowywanie i dostarczanie narzędzi wspomagających sprzedaż
pozyskiwanie do współpracy nowych partnerów biznesowych (multiagencji) oraz uzgadnianie warunków współpracy
opracowywanie i przeprowadzanie konkursów sprzedażowych, akcji marketingowych
zapewnienie właściwego serwisu klientów obsługiwanych przez partnerów biznesowych oraz rekomendowanie działań zmierzających do podniesienia jakości serwisu
zapewnienie właściwego obiegu informacji i dokumentacji na linii Vienna Life - partnerzy biznesowi
dostarczanie pracodawcy informacji i analiz na temat konkurencji, pozycji Spółki, jakości sprzedaży realizowanej przez partnerów biznesowych oraz rekomendacji działań zapewniających optymalizację wyników sprzedaży w podległym regionie
realizacja planu sprzedażowego w podległym obszarze
utrzymywanie relacji z przedstawicielami wsparcia sprzedaży oraz osobami związanymi bezpośrednio ze sprzedażą w jednostkach terenowych
zapewnienie realizacji uzgodnionych z dystrybutorami (multiagencje, banki, instytucje pośrednictwa finansowego i inne) celów sprzedażowych przez m.in: identyfikację potrzeb rozwojowych sprzedawców i adekwatne odpowiadanie na nie, dostarczanie sprzedawcom wiedzy o produktach i usługach Vienna Life, opracowywanie i dostarczanie narzędzi wspomagających sprzedaż
pozyskiwanie do współpracy nowych partnerów biznesowych (multiagencji) oraz uzgadnianie warunków współpracy
zapewnienie właściwego serwisu klientów obsługiwanych przez partnerów biznesowych oraz rekomendowanie działań zmierzających do podniesienia jakości serwisu
zapewnienie właściwego obiegu informacji i dokumentacji na linii Vienna Life - partnerzy biznesowi
realizacja planu sprzedażowego w podległym obszarze
utrzymywanie relacji z przedstawicielami wsparcia sprzedaży oraz osobami związanymi bezpośrednio ze sprzedażą w jednostkach terenowych
zapewnienie realizacji uzgodnionych z dystrybutorami (multiagencje, banki, instytucje pośrednictwa finansowego i inne) celów sprzedażowych przez m.in: identyfikację potrzeb rozwojowych sprzedawców i adekwatne odpowiadanie na nie, dostarczanie sprzedawcom wiedzy o produktach i usługach Vienna Life, przygotowywanie materiałów szkoleniowych, prowadzenie szkoleń, warsztatów, spotkań rozwojowych i motywacyjnych oraz opracowywanie i dostarczanie narzędzi wspomagających sprzedaż
pozyskiwanie do współpracy nowych partnerów biznesowych (multiagencji) oraz uzgadnianie warunków współpracy
opracowywanie i przeprowadzanie konkursów sprzedażowych, akcji marketingowych
zapewnienie właściwego serwisu klientów obsługiwanych przez partnerów biznesowych oraz rekomendowanie działań zmierzających do podniesienia jakości serwisu
zapewnienie właściwego obiegu informacji i dokumentacji na linii Vienna Life - partnerzy biznesowi
dostarczanie pracodawcy informacji i analiz na temat konkurencji, pozycji Spółki, jakości sprzedaży realizowanej przez partnerów biznesowych oraz rekomendacji działań zapewniających optymalizację wyników sprzedaży w podległym regionie
realizacja planu sprzedażowego w podległym obszarze
utrzymywanie relacji z przedstawicielami wsparcia sprzedaży oraz osobami związanymi bezpośrednio ze sprzedażą w jednostkach terenowych
zapewnienie realizacji uzgodnionych z dystrybutorami (multiagencje, banki, instytucje pośrednictwa finansowego i inne) celów sprzedażowych przez m.in: identyfikację potrzeb rozwojowych sprzedawców i adekwatne odpowiadanie na nie, dostarczanie sprzedawcom wiedzy o produktach i usługach Vienna Life, przygotowywanie materiałów szkoleniowych, prowadzenie szkoleń, warsztatów, spotkań rozwojowych i motywacyjnych oraz opracowywanie i dostarczanie narzędzi wspomagających sprzedaż
pozyskiwanie do współpracy nowych partnerów biznesowych (multiagencji) oraz uzgadnianie warunków współpracy
opracowywanie i przeprowadzanie konkursów sprzedażowych, akcji marketingowych
zapewnienie właściwego serwisu klientów obsługiwanych przez partnerów biznesowych oraz rekomendowanie działań zmierzających do podniesienia jakości serwisu
zapewnienie właściwego obiegu informacji i dokumentacji na linii Vienna Life - partnerzy biznesowi
dostarczanie pracodawcy informacji i analiz na temat konkurencji, pozycji Spółki, jakości sprzedaży realizowanej przez partnerów biznesowych oraz rekomendacji działań zapewniających optymalizację wyników sprzedaży w podległym regionie
realizacja planu sprzedażowego w podległym obszarze
obsługa sekretarsko-administracyjną Zarządu (3 osoby)
prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu
planowanie, organizowanie formalnych posiedzeń i innych spotkań z udziałem Zarządu oraz zapewnienie profesjonalnej i kompleksowej obsługi spotkań
tworzenie dokumentacji związanej z pracą Zarządu (m.in. protokoły z posiedzeń, uchwały, pisma) oraz jej archiwizowanie zgodnie z zasadami przyjętymi w spółce
zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych trafiających do Zarządu
przygotowywanie oraz dystrybuowanie materiałów na spotkania Rady Nadzorczej
tworzenie prezentacji w języku polskim i angielskim
organizowanie podróży służbowych oraz rozliczanie wydatków członków Zarządu
zapewnienie sprawnego przepływu informacji i dokumentów między Vienna Life i biurami zarządu innych spółek Grupy VIG
prowadzenie merytoryczne projektu IFRS 17 w obszarze aktuariatu (w tym aktywny udział w rozwoju modelu Prophet)
koordynacja działań w ramach projektu z innymi departamentami (kontroling, informowanie zarządu Spółki na temat statusu projektu, planowanych zadań, potrzebnych zasobów i zagrożeń
współpraca z innymi spółkami VIG w Polsce oraz z zespołem ds. IFRS17 na poziomie centrali grupy VIG w Wiedniu
analiza i opiniowanie dokumentacji projektowej przygotowywanej przez zespół projektowy w Wiedniu
przygotowywanie dokumentów wewnętrznych związanych z wdrażaniem oraz przyszłym raportowaniem wg. standardu IFRS17
udział w innych aktywnościach Departamentu Aktuariatu, szczególnie związanych z implementacją IFRS17 (np. MCEV, SII)