Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (1107)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 1107 )
Business Development and Relationship Director
Warszawa
Wygasła: 25.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
Nawiązywanie, utrzymywanie i koordynacja dobrych relacji wewnątrz organizacji a także z licznymi partnerami biznesowymi;
Pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych do współpracy, w tym sponsorów zaangażowanych w organizację branżowych eventów;
Organizacja licznych wydarzeń branżowych, szkoleń i konferencji ogólnopolskich;
Zarządzanie budżetami eventów oraz szkoleń, koordynacja współpracy z agencjami eventowymi oraz podwykonawcami, tworzenie strategii promocji eventów oraz utrzymywani relacji z podwykonawcami, analiza i ocena jakości wydarzeń w celu ciągłego doskonalenia;
Zarządzanie działem Marketing i PR, w tym kształtowanie polityki marketingowej, opracowanie strategii, odpowiedzialność za budżet działu;
Rozwój merytoryczny i osobisty pracowników;
Zarządzanie harmonogramem urlopów i rekrutacja nowych pracowników;
Nadzór nad realizacją planów szkoleń pracowniczych;
Koordynacja przygotowywania dokumentów i raportów;
Podpisywanie umów zewnętrznych zgodnie z pełnomocnictwem;
Planowanie, organizacja i nadzór nad wszystkimi aspektami projektów drogowych w Warszawie (drogi dojazdowe, przebudowy ulic, etc) realizowanych dla inwestorów takich jak deweloperzy mieszkaniowi, biurowi, handlowy, przemysłowi, etc
Koordynacja działań zespołu projektowego i podwykonawców
Nadzór nad wycenami, kosztorysami, budżetem oraz zapewnienie zgodności z harmonogramem, budżetem i normami jakościowymi
Komunikacja z klientem, organami regulacyjnymi oraz innymi zainteresowanymi stronami
Negocjacje warunków umowy, zmian w projekcie oraz rozwiązywanie ewentualnych sporów
Monitorowanie postępów prac budowlanych i technicznych aspektów projektu
Zapewnienie zgodności z normami technicznymi i przepisami prawnymi
Rozwiązywanie problemów technicznych w trakcie realizacji projektu
Planowanie i alokacja zasobów ludzkich, finansowych i materiałowych
Motywowanie zespołu własnego oraz podwykonawców
Zapewnienie przestrzegania norm bezpieczeństwa i ochrony środowiska
Współpraca z odpowiednimi organami w sprawach dotyczących środowiska
Identyfikacja, ocena i zarządzanie ryzykiem związanym z projektem
Monitorowanie i kontrola budżetu projektu
Zarządzanie kosztami i identyfikacja możliwości optymalizacji
Planowanie, organizacja i nadzór nad wszystkimi aspektami projektów sieciowych w Warszawie (sieci, przyłącza oraz instalacje zewnętrzne sanitarne) dla inwestorów zewnętrznych - deweloperów mieszkaniowych, biurowych, retail, etc
Przygotowywanie kosztorysów, wycen i budżetów projektów
Zapewnienie zgodności z harmonogramem, budżetem i normami jakościowymi
Komunikacja z klientem, organami regulacyjnymi oraz innymi zainteresowanymi stronami
Negocjacje warunków umowy, zmian w projekcie oraz rozwiązywanie ewentualnych sporów
Monitorowanie postępów prac budowlanych i technicznych aspektów projektu
Zapewnienie zgodności z normami technicznymi i przepisami prawnymi
Rozwiązywanie problemów technicznych w trakcie realizacji projektu
Planowanie i alokacja zasobów ludzkich, finansowych i materiałowych
Motywowanie zespołu własnego oraz podwykonawców
Zapewnienie przestrzegania norm bezpieczeństwa i ochrony środowiska
Współpraca z odpowiednimi organami w sprawach dotyczących środowiska
Identyfikacja, ocena i zarządzanie ryzykiem związanym z projektem
Monitorowanie i kontrola budżetu projektu
Zarządzanie kosztami i identyfikacja możliwości optymalizacji
Zarządzanie operacyjne podległymi działami w firmie, w tym Administracji, HR, Sprzedaży i Marketingu oraz Szkoleń
Opracowywanie strategii rozwoju marki, w tym wyznaczanie celów biznesowych, monitoring ich realizacji, delegowanie zadań i odpowiedzialność za ich osiąganie
Nadzór na polityką firmy w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, w tym komunikowanie zmian, ich wpływ na organizację oraz poszczególnych pracowników, a także komunikacja przewidywanych efektów
Nadzór nad działalnością działu Marketingu, w tym budowanie świadomości i rozpoznawalności marki w social mediach
Budowanie pozycji spółki poprzez organizację eventów dla Klientów oraz partnerów zewnętrznych, a także udział w wydarzeniach branżowych, w Polsce i za granicą, oraz budowanie świadomości marki na rynku
Budowanie relacji z partnerami zewnętrznymi wspierającymi działalność firmy w każdym z podległych działów
Nadzór nad realizacją budżetów poszczególnych działów
Koordynacja zmian oraz pracy w poszczególnych oddziałach w Polsce
Inicjowanie zmian podnoszących jakość pracy pracowników, ich kompetencji, efektywności, etc
Dbanie o team spirit, zapobieganie konfliktom w zespole, dbałości o aktywności team buildingowe, etc
Pełna obsługa klienta od momentu podpisania umowy rezerwacyjnej;
Zapraszanie i podpisywanie z klientami umów deweloperskich;
Informowanie Klientów na temat postępów budowy budynku mieszkalnego i odpowiadanie na bieżące pytania Klientów;
Zarządzanie bieżącą korespondencją, płatnościami, aneksami, zmianami w umowach;
Analiza technicznych planów lokali i koordynacja zmian lokatorskich w celu dostosowania mieszkania do indywidualnych potrzeb;
Przeprowadzanie wyborów materiałów wykończeniowych z Klientami w lokalach „pod klucz”;
Przekazywanie lokali Klientom wraz z podpisywaniem protokołów zdawczo-odbiorczych;
Wystawianie zawiadomień o płatności rat zgodnie z harmonogramem oraz kontrolowaniu terminów wpłat;
Współpraca innymi działami w firmie, m.in. działem księgowości, technicznym i innymi oraz z podmiotami zewnętrznymi tj. Generalnym Wykonawcą, biurem Architektonicznym i Kancelarią Notarialną
Współorganizacja i prowadzenie na budowie spotkań typu „dni otwarte”
Zarządzanie robotami budowlanymi w branży drogowej (mile widziane doświadczenie także w branży instalacyjnej) po stronie Generalnego Wykonawcy (głównie drogi dojazdowe do inwestycji mieszkaniowych w Warszawie);
Reprezentowanie Spółki przed Zamawiającym i innymi firmami zaangażowanymi w projekt;
Przygotowywanie budowy pod kątem organizacyjnym;
Analiza dokumentacji oraz wprowadzania działań optymalizujących projekt;
Planowanie zasobów, organizacja pracy, przygotowywanie harmonogramów;
Prowadzenie nadzoru nad rozliczeniami oraz negocjacje z podwykonawcami, dostawcami materiałów, robocizny, maszyn oraz negocjacje z klientami;
Tworzenie przedmiarów, obmiarów i kosztorysów w obszarze branży drogowej (atutem będzie znajomość także branży sieci sanitarnych zewnętrznych) opierając się na zdobytym doświadczeniu
Przygotowywanie ofert na podstawie dokumentacji od Zamawiającego
Dokładna analiza dokumentacji przetargowej
Sporządzanie ofert oraz regularna aktualizacja istniejących propozycji
Badanie rynku dostawców i poszukiwanie nowych rozwiązań w celu utrzymania konkurencyjności
Optymalizacja kosztów realizacji inwestycji poprzez szczegółową analizę
Kompletowanie niezbędnych dokumentów do przygotowania ofert, zatwierdzeń materiałów itp
Składanie zamówień na materiały
Tworzenie wycen materiałowych i inwestycyjnych
Zapewnianie efektywnej komunikacji i obsługi projektów od strony kosztowej
Specjalista / Specjalistka ds. poszukiwania gruntów
Katowice
Wygasła: 12.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wykonywanie indywidualnego planu nieruchomości poprzez wyszukiwanie gruntów oraz lokali komercyjnych pod nowe lokalizacje;
Gromadzenie i analizowanie informacji o nieruchomościach, w tym w szczególności: dokumentację formalno-prawną dotyczącą praw do nieruchomości, dokumentację planistyczną, dostępność mediów, uwarunkowania lokalne, atrakcyjność z punktu widzenia potrzeb firmy itp.;
Tworzenie i przeprowadzanie przed Zespołem i Kierownictwem prezentacji potencjalnych nieruchomości;
Prowadzenie wstępnych negocjacji warunków transakcji;
Koordynowanie prac zmierzających do zawarcia umowy poprzez współpracę z innymi działami firmy
Weryfikacja techniczna lokalizacji, wsparcie działu nieruchomości i prawnego w technicznych aspektach umów najmu/dzierżawy/zakupu nieruchomości;
Przygotowanie budżetu i harmonogramu projektu;
Nadzór nad procesem projektowym, weryfikacja koncepcji, projektu budowlanego, wykonawczego pod kątem standardu, wiedzy technicznej oraz zatwierdzonego budżetu;
Przeprowadzanie konkursu ofert, przetargu celem wyłonienia wykonawców inwestycji;
Nadzorowanie przebiegu prac budowlanych pod kątem ich realizacji zgodnie z umową kupna/dzierżawy, umową o roboty budowlane, obowiązującym standardem;
Zarządzanie budżetem inwestycyjnym, ścieżką krytyczną i harmonogramem inwestycji;
Weryfikacja uzasadnienia dodatkowych kosztów realizacji zgłoszonych przez wykonawców, finalne rozliczenie inwestycji;
Regularne raportowanie statusu projektu, postępu zaawansowania prac;
Ścisła współpraca ze wszystkimi zespołami zaangażowanymi w realizację projektu;
Reprezentowanie Inwestora na budowie oraz przed wszelkimi urzędami, gestorami sieci oraz organami państwowymi w procesie realizacji inwestycji
Aktywne wyszukiwanie nieruchomości na terenie Warszawy i okolic;
Analiza chłonności i ocena potencjału nieruchomości;
Gromadzenie i analizowanie informacji o nieruchomościach, w tym w szczególności formalną dokumentację dotyczącą praw do nieruchomości, dokumentację planowania, dostępność mediów, warunki lokalne, atrakcyjność z punktu widzenia potrzeb firmy;
Prowadzenie negocjacji warunków transakcji;
Nabywanie nieruchomości na podstawie umów przedwstępnych / warunkowych oraz bez PnB i WZ;
Prowadzenie działań formalno-prawnych związanych z zakupem gruntu;
Przygotowywanie planów finansowych i budżetów w różnych perspektywach czasowych (IFRS);
Przygotowywanie raportów, prezentacji, zestawień na potrzeby Zarządu dotyczących strategii finansowej oraz wprowadzanie danych z budżetowania do systemu;
Praca na bazach danych z wykorzystaniem zaawansowanych funkcji Excel;
Współpraca z biznesem w zakresie monitorowania i oceany potencjalnych jak i trwających inwestycji deweloperskich;
Współpraca z pozostałymi działami firmy m.in. w zakresie analiz umów, etc.;
Przygotowywanie sprawozdań wewnętrznych - miesiąc do miesiąca, raportowanie działalności biznesowej, etc.;
Przygotowywanie raportów dla banków;
Udział w zamknięciu roku finansowego;
Wsparcie w ocenie i wdrażaniu nowych narzędzi finansowych;
Monitorowanie regulacji z zakresu zrównoważonego rozwoju oraz edukacja Działu Technicznego w tym zakresie (np. odnośnie gospodarki odpadami)
Wsparcie w przygotowaniu raportu zrównoważonego rozwoju – dane opisowe oraz wsparcie w zbieraniu danych liczbowych dotyczących Działu Technicznego, raportowanie
Kontakt z interesariuszami
Promowanie zrównoważonego rozwoju wśród pracowników i współpracowników Działu Technicznego
Raportowanie i rozpowszechnianie dobrych praktyk
Przykładowe dane ESG, za które wybrana osoba będzie odpowiadać w ramach Działu Technicznego:
Najczęściej używane materiały w procesie budowy
Liczba budynków bez barier
Liczba mieszkań dostępnych dla osób niepełnosprawnych
Przygotowywanie bieżących raportów na potrzeby Działu Finansowo-Księgowego
Przygotowywanie raportów kwartalnych i rocznych dla inwestorów w języku angielskim
Współpraca z bankami w zakresie pozyskiwania finansowania (przygotowywanie biznes planów,
budowanie modeli finansowych, kompletowanie dokumentów do wniosków) i obsługa bieżących kredytów
Udział w procesie budżetowania i kwartalnego raportowania
Analiza rocznych sprawozdań finansowych i przygotowanie dokumentów do zamknięcia roku dla
Grupy liczoną obecnie kilkanaście podmiotów
Udział w przygotowywaniu deklaracji podatkowych w zakresie podatków lokalnych i raportowaniu zgodnie z wymaganiami ustawowymi (WHT, spółki nieruchomościowe, deklaracje PCC)
Koordynacja i sporządzanie dokumentacji transakcji powiązanych
Koordynacja procesu przekazu środków między spółkami
Przygotowywanie umów pożyczek między spółkami i naliczeń odsetek
Współpraca z kancelarią prawną/notarialną/podatkową z zakresie obsługi korporacyjnej spółek
Bieżące wsparcie pozostałych działów Grupy w zakresie rentowności, ryzyka biznesowego, raportowania
Inne zadania z zakresu finansów zlecone przez przełożonego
Monitorowanie regulacji z zakresu zrównoważonego rozwoju oraz edukacja Działu Technicznego w tym zakresie (np. odnośnie gospodarki odpadami)
Wsparcie w przygotowaniu raportu zrównoważonego rozwoju – dane opisowe oraz wsparcie w zbieraniu danych liczbowych dotyczących Działu Technicznego
Dialog z interesariuszami
Promowanie zrównoważonego rozwoju wśród pracowników i współpracowników Działu Technicznego
Raportowanie i rozpowszechnianie dobrych praktyk
Przykładowe dane ESG, za które wybrana osoba będzie odpowiadać w ramach Działu Technicznego:- Najczęściej używane materiały w procesie budowy, - Liczba budynków bez barier, - Liczba mieszkań dostępnych dla osób niepełnosprawnych, - Liczba placów zabaw, - Liczba siłowni plenerowych, - Liczba rowerowni, etc
Weryfikacja techniczna lokalizacji, wsparcie działu nieruchomości i prawnego w technicznych aspektach umów najmu/dzierżawy/zakupu nieruchomości;
Przygotowanie budżetu i harmonogramu projektu;
Nadzór nad procesem projektowym, weryfikacja koncepcji, projektu budowlanego, wykonawczego pod kątem standardu, wiedzy technicznej oraz zatwierdzonego budżetu;
Przeprowadzanie konkursu ofert, przetargu celem wyłonienia wykonawców inwestycji;
Nadzorowanie przebiegu prac budowlanych pod kątem ich realizacji zgodnie z umową kupna/dzierżawy, umową o roboty budowlane, obowiązującym standardem;
Zarządzanie budżetem inwestycyjnym, ścieżką krytyczną i harmonogramem inwestycji;
Weryfikacja uzasadnienia dodatkowych kosztów realizacji zgłoszonych przez wykonawców, finalne rozliczenie inwestycji;
Regularne raportowanie statusu projektu, postępu zaawansowania prac;
Ścisła współpraca ze wszystkimi zespołami zaangażowanymi w realizację projektu;
Reprezentowanie Inwestora na budowie oraz przed wszelkimi urzędami, gestorami sieci oraz organami państwowymi w procesie realizacji inwestycji
Weryfikacja techniczna lokalizacji, wsparcie działu nieruchomości i prawnego w technicznych aspektach umów najmu/dzierżawy/zakupu nieruchomości;
Przygotowanie budżetu i harmonogramu projektu;
Nadzór nad procesem projektowym, weryfikacja koncepcji, projektu budowlanego, wykonawczego pod kątem standardu, wiedzy technicznej oraz zatwierdzonego budżetu;
Przeprowadzanie konkursu ofert, przetargu celem wyłonienia wykonawców inwestycji;
Nadzorowanie przebiegu prac budowlanych pod kątem ich realizacji zgodnie z umową kupna/dzierżawy, umową o roboty budowlane, obowiązującym standardem;
Zarządzanie budżetem inwestycyjnym, ścieżką krytyczną i harmonogramem inwestycji;
Weryfikacja uzasadnienia dodatkowych kosztów realizacji zgłoszonych przez wykonawców, finalne rozliczenie inwestycji;
Regularne raportowanie statusu projektu, postępu zaawansowania prac;
Ścisła współpraca ze wszystkimi zespołami zaangażowanymi w realizację projektu;
Reprezentowanie Inwestora na budowie oraz przed wszelkimi urzędami, gestorami sieci oraz organami państwowymi w procesie realizacji inwestycji
Weryfikacja techniczna lokalizacji, wsparcie działu nieruchomości i prawnego w technicznych aspektach umów najmu/dzierżawy/zakupu nieruchomości;
Przygotowanie budżetu i harmonogramu projektu;
Nadzór nad procesem projektowym, weryfikacja koncepcji, projektu budowlanego, wykonawczego pod kątem standardu, wiedzy technicznej oraz zatwierdzonego budżetu;
Przeprowadzanie konkursu ofert, przetargu celem wyłonienia wykonawców inwestycji;
Nadzorowanie przebiegu prac budowlanych pod kątem ich realizacji zgodnie z umową kupna/dzierżawy, umową o roboty budowlane, obowiązującym standardem;
Zarządzanie budżetem inwestycyjnym, ścieżką krytyczną i harmonogramem inwestycji;
Weryfikacja uzasadnienia dodatkowych kosztów realizacji zgłoszonych przez wykonawców, finalne rozliczenie inwestycji;
Regularne raportowanie statusu projektu, postępu zaawansowania prac;
Ścisła współpraca ze wszystkimi zespołami zaangażowanymi w realizację projektu;
Reprezentowanie Inwestora na budowie oraz przed wszelkimi urzędami, gestorami sieci oraz organami państwowymi w procesie realizacji inwestycji
Przedłużanie i aneksowanie umów nieruchomościowych dotyczących istniejących obiektów, w tym negocjacje warunków biznesowych;
Realizowanie zadań związanych z poprawą warunków prowadzenia działalności (np. pozyskanie dodatkowej powierzchni) oraz uzgadnia wszelkiego rodzaju prac z właścicielami / zarządcami nieruchomości;
Monitorowanie prac nad uchwałami krajobrazowymi, współpraca z kancelariami zewnętrznymi; rekomendacje dla Zarządu;
Bieżące wsparcie dla nieruchomości korporacyjnych i licencyjnych, kontakty z urzędami, zarządcami nieruchomości, sąsiadami;
Realizowanie zadań zleconych przez przełożonego, w ich ramach współpracując z działami Construction, Legal, Finance, Operations