Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
- planowanie i prowadzenie - samodzielnie i w zespole - pracy dydaktyczno-wychowawczej
zgodnie z obowiązującym programem
podstawą programową;
- tworzenie warunków wspomagających rozwój dziecka
jego zdolności
zainteresowania
pobudzanie procesów intelektualnych
poznawczych;
- planowanie i prowadzenie współpracy z rodzicami
w tym prowadzenie zebrań
zajęć otwartych
- udzielanie rodzicom informacji
konsultacji dotyczących ich dziecka;
- współpraca z psychologiem
logopedą
innymi nauczycielami
specjalistami opiekującymi się dzieckiem;
- systematyczne prowadzenie dokumentacji swojej pracy
innej dokumentacji przedszkolnej oraz obserwacji wychowanków.
W grupie 6-latków:
- prowadzenie diagnozy gotowości szkolnej na zasadach określonych w odrębnych przepisach;
- prowadzenie na życzenie rodziców albo w sytuacji uzasadnionej dobrem dziecka indywidualnych rozmów z rodzicami; rozmowy te prowadzone są poza czasem przewidzianym na pracę z dzieckiem a ich fakt odnotowywany w zeszycie kontaktów z rodzicami;
- nauczyciel ma prawo korzystać w swojej pracy z merytorycznej i metodycznej pomocy dyrektora
doradcy metodycznego
pozostałych członków rady pedagogicznej;
- dbanie o miłą
twórczą atmosferę pobytu
o atrakcyjny
przyjazny wygląd sali
stan zabawek i wykorzystywanych pomocy dydaktycznych
systematyczną prezentację dokonań wszystkich wychowanków
- pomoc w przygotowywaniu posiłków;
- dbanie o czystosc bloku żywieniowego
od 4 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Nauczyciel wychowania przedszkolnego K/M
Warszawa
Wygasła: 29.08.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
- planowanie i prowadzenie samodzielnie i w zespole pracy dydaktyczno wychowawczej
zgodnie z obowiązującym programem
podstawą programową;
- tworzenie warunków wspomagających rozwój dziecka
jego zdolności
zainteresowania
pobudzanie procesów intelektualnych
poznawczych;
- planowanie i prowadzenie współpracy z rodzicami
w tym prowadzenie zebrań
zajęć otwartych
- udzielanie rodzicom informacji
konsultacji dotyczących ich dziecka;
- współpraca z psychologiem
logopedą
innymi nauczycielami
specjalistami opiekującymi się dzieckiem;
- systematyczne prowadzenie dokumentacji swojej pracy
innej dokumentacji przedszkolnej oraz obserwacji wychowanków;
w grupie 6-latków
- prowadzenie diagnozy gotowości szkolnej na zasadach określonych w odrębnych przepisach;
- prowadzenie na życzenie rodziców albo w sytuacji uzasadnionej dobrem dziecka indywidualnych rozmów z rodzicami; rozmowy te prowadzone są poza czasem przewidzianym na pracę z dzieckiem a ich fakt odnotowywany w zeszycie kontaktów z rodzicami;
- nauczyciel ma prawo korzystać w swojej pracy z merytorycznej i metodycznej pomocy dyrektora
doradcy metodycznego
pozostałych członków rady pedagogicznej;
- dbanie o miłą
twórczą atmosferę pobytu
o atrakcyjny
przyjazny wygląd sali
stan zabawek i wykorzystywanych pomocy dydaktycznych
systematyczną prezentację dokonań wszystkich wychowanków
- planowanie i prowadzenie samodzielnie i w zespole pracy dydaktyczno wychowawczej
zgodnie z obowiązującym programem
podstawą programową;
- tworzenie warunków wspomagających rozwój dziecka
jego zdolności
zainteresowania
pobudzanie procesów intelektualnych
poznawczych;
- planowanie i prowadzenie współpracy z rodzicami
w tym prowadzenie zebrań
zajęć otwartych
- udzielanie rodzicom informacji
konsultacji dotyczących ich dziecka;
- współpraca z psychologiem
logopedą
innymi nauczycielami
specjalistami opiekującymi się dzieckiem;
- systematyczne prowadzenie dokumentacji swojej pracy
innej dokumentacji przedszkolnej oraz obserwacji wychowanków;
w grupie 6-latków
- prowadzenie diagnozy gotowości szkolnej na zasadach określonych w odrębnych przepisach;
- prowadzenie na życzenie rodziców albo w sytuacji uzasadnionej dobrem dziecka indywidualnych rozmów z rodzicami; rozmowy te prowadzone są poza czasem przewidzianym na pracę z dzieckiem a ich fakt odnotowywany w zeszycie kontaktów z rodzicami;
- nauczyciel ma prawo korzystać w swojej pracy z merytorycznej i metodycznej pomocy dyrektora
doradcy metodycznego
pozostałych członków rady pedagogicznej;
- dbanie o miłą
twórczą atmosferę pobytu
o atrakcyjny
przyjazny wygląd sali
stan zabawek i wykorzystywanych pomocy dydaktycznych
systematyczną prezentację dokonań wszystkich wychowanków
- planowanie i prowadzenie samodzielnie i w zespole pracy dydaktyczno wychowawczej
zgodnie z obowiązującym programem
podstawą programową;
- tworzenie warunków wspomagających rozwój dziecka
jego zdolności
zainteresowania
pobudzanie procesów intelektualnych
poznawczych;
- planowanie i prowadzenie współpracy z rodzicami
w tym prowadzenie zebrań
zajęć otwartych
- udzielanie rodzicom informacji
konsultacji dotyczących ich dziecka;
- współpraca z psychologiem
logopedą
innymi nauczycielami
specjalistami opiekującymi się dzieckiem;
- systematyczne prowadzenie dokumentacji swojej pracy
innej dokumentacji przedszkolnej oraz obserwacji wychowanków;
w grupie 6-latków
- prowadzenie diagnozy gotowości szkolnej na zasadach określonych w odrębnych przepisach;
- prowadzenie na życzenie rodziców albo w sytuacji uzasadnionej dobrem dziecka indywidualnych rozmów z rodzicami; rozmowy te prowadzone są poza czasem przewidzianym na pracę z dzieckiem a ich fakt odnotowywany w zeszycie kontaktów z rodzicami;
- nauczyciel ma prawo korzystać w swojej pracy z merytorycznej i metodycznej pomocy dyrektora
doradcy metodycznego
pozostałych członków rady pedagogicznej;
- dbanie o miłą
twórczą atmosferę pobytu
o atrakcyjny
przyjazny wygląd sali
stan zabawek i wykorzystywanych pomocy dydaktycznych
systematyczną prezentację dokonań wszystkich wychowanków