Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (395)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 395 )
Specjalista ds. Sprzedaży (Sadyba)
Powsińska 31, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 11.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Budowanie więzi między naszą marką, a klientem
Realizacja indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych poprzez najlepsze standardy obsługi i dzielenie się swoją wiedzą na temat produktów i marki
Budowanie relacji i pozytywnych doświadczeń klientów przez dbanie (wspólnie z zespołem) o ekspozycję produktów, wygląd i atmosferę w sklepie
Obsługa systemu kasowego, obsługa transakcji finansowych, w tym zwrotów i wymian
Udział w szkoleniach online i ciągły rozwój swoich umiejętności
Supporting 55+ of Own & Operated stores in leading market in Poland
Annual and cycle stock takes (incl. agreeing timelines for counts, contact with external Vendors, providing auditors with requested documentation, performing annual stock take reconciliations, conducting annual internal financial controls (ICF), posting of counting files if needed)
Stock control (incl. stock and data analyzis, control of the store stock movements, weekly accuracy checking and posting of manual adjustments made by stores)
Daily support for stores on loss prevention measures
Regular contact with external warehouse (EDC) in case of deliveries or returns mistakes / discrepancies
Monitoring unusual activities in sales system and reporting to IT / Inventory Team in SSC
Creating mitigation plans for poor-performing and highly risk stores (in regards of stock control)
Development, implementation, revision and update/maintenance of store policies and procedures concerning stock accuracy
Creating guidelines for stores
Active participation in New Projects (securing new projects implementation accordingly to stock accuracy processes, creating new procedures for stores if needed)
Trainings for Regional Sales Managers and Store Managers
Adapt, implement and manage our global social media strategy for owned Facebook
Own editorial planning for Poland, Czechia, Romania and Hungary, aligned with global guidelines and local market needs, in cooperation with Go To Market, Paid and Owned and E-com teams
Manage day-to-day content calendar for Polish FB (incl posts and stories); coordination and supervision of agencies work for Czechia, Hungary and Romania, especially on BAU calendar and special activations
Adapt or create copy for posts in Polish, coordination and supervision of posts in follower markets
Cooperation with social agencies in the area of community management on all EE Cluster fanpages
Cooperation with Global Social Media team in the area of local initiatives and aberrations from global plans
Preparation of weekly, monthly and quarterly reports and KPI analysis
Coordinate x-team Google maps content management
Selection and localization of digital communication assets - in cooperation with GtM team and local SoMe agencies
Owned Social Media budget management
Fulfill other work-related tasks delegated by the supervisor
Influence on Cluster vision in creating and developing VM concept, including POS materials, POS fixtures, and displays,
Influence development of Outlet materials for the VM toolbox to be used by Country/Cluster
Influence and design of campaign materials and POS fixtures,
Support the execution of the POS materials and campaign elements within area of responsibility
Communicate Cluster vision and strategic to area of responsibility relative to all VM initiatives,
Gather feedback from area of responsibility and consolidate the feedback to Cluster VM Manager per activity,
Share Cluster driven VM decisions and initiative within area of responsibility and communicate the rational and the result to Cluster VM Manager,
Share global VM guidance to area of responsibility and feedback any consideration for future guidance development to Cluster,
Identify and share best practices as inspiration across area of responsibility
Train how to use of the Global VM toolbox and guideline and implement VM initiatives
Campaigns planning (layouts for the campaign selection, allocation file preparation, oversized graphic production)
Commercial VM planning
Guidelines preparation
Training to store VMs (once a year)
Training to RSMs & DSMs
Execution review
VM package for opening (consultancy to 2D project with SDP and Sales team, zoning division, VM orders for opening providing- zoning materials plus campaign POS materials)
Providing feedback to stores
Communication with stores regarding VM campaigns implementation
Realizacja indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych poprzez najlepsze standardy obsługi i dzielenie się swoją wiedzą na temat produktów i marki
Budowanie relacji i pozytywnych doświadczeń klientów przez dbanie (wspólnie z zespołem) o ekspozycję produktów, wygląd i atmosferę w sklepie
Obsługa systemu kasowego, obsługa transakcji finansowych, w tym zwrotów i wymian
Udział w szkoleniach online i ciągły rozwój swoich umiejętności
Realizacja indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych poprzez najlepsze standardy obsługi i dzielenie się swoją wiedzą na temat produktów i marki
Budowanie relacji i pozytywnych doświadczeń klientów przez dbanie (wspólnie z zespołem) o ekspozycję produktów, wygląd i atmosferę w sklepie
Obsługa systemu kasowego, obsługa transakcji finansowych, w tym zwrotów i wymian
Udział w szkoleniach online i ciągły rozwój swoich umiejętności
aleja marsz. Józefa Piłsudskiego 15/23, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 07.10.2023
część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Budowanie więzi między naszą marką, a klientem
Realizacja indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych poprzez najlepsze standardy obsługi i dzielenie się swoją wiedzą na temat produktów i marki
Budowanie relacji i pozytywnych doświadczeń klientów przez dbanie (wspólnie z zespołem) o ekspozycję produktów, wygląd i atmosferę w sklepie
Obsługa systemu kasowego, obsługa transakcji finansowych, w tym zwrotów i wymian
Udział w szkoleniach online i ciągły rozwój swoich umiejętności
Realizacja indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych poprzez najlepsze standardy obsługi i dzielenie się swoją wiedzą na temat produktów i marki
Budowanie relacji i pozytywnych doświadczeń klientów przez dbanie (wspólnie z zespołem) o ekspozycję produktów, wygląd i atmosferę w sklepie
Obsługa systemu kasowego, obsługa transakcji finansowych, w tym zwrotów i wymian
Udział w szkoleniach online i ciągły rozwój swoich umiejętności
Preparing and executing email campaigns for Eastern Europe markets (Poland, Czech Rep, Slovakia, Romania, Hungary);
Adapting global designed email templates: including localizing content (cooperation with translation agencies), copywriting (PL) and A/B testing for email optimization
Operational support in execution Pandora Club initiatives relating to data capture and retaining customers loyalty
Updating marketing automation content
Preparing creative briefs for newsletter templates
Preparing monthly performance reports
Daily work with digital tools: i.e. Bloomreach (email campaigns) / Adobe Analytics platforms
Realizacja indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych poprzez najlepsze standardy obsługi i dzielenie się swoją wiedzą na temat produktów i marki
Budowanie relacji i pozytywnych doświadczeń klientów przez dbanie (wspólnie z zespołem) o ekspozycję produktów, wygląd i atmosferę w sklepie
Obsługa systemu kasowego, obsługa transakcji finansowych, w tym zwrotów i wymian
Udział w szkoleniach online i ciągły rozwój swoich umiejętności
Kompleksowa organizacja pracy sklepu, zarządzanie zespołem oraz realizacja planów sprzedażowych i KPIs
Budowanie więzi między naszą marką, a klientami we współpracy z Zastępcą Kierownika Sklepu i Zespołem
Aktywne wsparcie zespołu w realizacji celów sprzedażowych w oparciu o najlepsze standardy obsługi i dzielenie się wiedzą na temat produktów i marki
Budowanie długofalowych relacji i pozytywnych doświadczeń klientów przez dbanie (wspólnie z zespołem) o ekspozycję produktów, wygląd i atmosferę w sklepie
Obsługa klientów, systemu kasowego, transakcji finansowych, w tym zwrotów i wymian
Udział w szkoleniach online i ciągły rozwój umiejętności własnych i zespołu
Kompleksowa organizacja pracy sklepu, zarządzanie zespołem oraz realizacja planów sprzedażowych i KPIs
Budowanie więzi między naszą marką, a klientami we współpracy z Zastępcą Kierownika Sklepu i Zespołem
Aktywne wsparcie zespołu w realizacji celów sprzedażowych w oparciu o najlepsze standardy obsługi i dzielenie się wiedzą na temat produktów i marki
Budowanie długofalowych relacji i pozytywnych doświadczeń klientów przez dbanie (wspólnie z zespołem) o ekspozycję produktów, wygląd i atmosferę w sklepie
Obsługa klientów, systemu kasowego, transakcji finansowych, w tym zwrotów i wymian
Udział w szkoleniach online i ciągły rozwój umiejętności własnych i zespołu
Realizacja indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych poprzez najlepsze standardy obsługi i dzielenie się swoją wiedzą na temat produktów i marki
Budowanie relacji i pozytywnych doświadczeń klientów przez dbanie (wspólnie z zespołem) o ekspozycję produktów, wygląd i atmosferę w sklepie
Obsługa systemu kasowego, obsługa transakcji finansowych, w tym zwrotów i wymian
Udział w szkoleniach online i ciągły rozwój swoich umiejętności
Take the lead in day-to-day and periodic reporting of the eCommerce KPIs, covering all business drivers: web merchandising, content, traffic sources, product insights, promotion performance, returns and customer voice across all touchpoints
Build dashboards and workspaces to empower the team with data
Partner with retail / marketing / CRM / BI teams to understand the online customer behaviors and find areas for improvement
Provide clear, concise and credible commercial insights to the eCommerce trading team to boost conversion, basket and sales
Deep dive into numbers to search for patterns, correlations or friction points to drive performance growth
Support cross functional teams with commercial insights around personalization & customer loyalty
Based on data, detect potential for A/B tests, define test’s KPIs and provide result reports with recommendations
Share valuable insights with the organisation to impact positively all eCommerce related functions both on local and global level (eCommerce trading, Marketing, Merchandising, Operations & Call centre)
Develop and train team members in data analysis to foster and nurture a data driven approach to everyday work and decision making
Build and follow up on daily financial and KPI forecasts for eCommerce performance
Support the team around building business cases, doing competitor benchmarking and help to size the impact of potential opportunities
Working closely with the e-Commerce Director, lead and implement strategies to drive e-Commerce growth for the short, medium and long term
Analyse and provide insights around key metrics and market or consumer data to provide direction to strategySupport with regular e-Commerce forecasting, target management and ad hoc business cases to drive longer term growth
Lead daily trading rhythm and insights to increase performance
Lead site updates, product launches and promotions, whilst driving continuous improvement in the customer journey to increase conversion rate, AOV & UPT
Partner with the marketing and merchandise teams to align on go-to-market strategies
Monitor site performance and customer feedback continuously and partner with the optimisation team to formulate tests to optimise the customer experience & performance
Own the SEO strategy & execution to improve ranking and visits
Drive onsite lead generation and data capture by partnering with the global and local teams to achieve the year targets
Inspire, motivate and set career pathways for the e-Commerce trading, content & online merchandising team through regular feedback and development plans
Facilitate a team culture of idea-generation, learning, pushing the boundaries and driving continuous improvement
Preparing and executing email campaigns for Eastern Europe markets (Poland, Czech Rep, Slovakia, Romania, Hungary);
Adapting global designed email templates: including localizing content (cooperation with translation agencies), copywriting (PL) and A/B testing for email optimization
Operational support in execution Pandora Club initiatives relating to data capture and retaining customers loyalty
Updating marketing automation content
Adapting global designed assets and content for brand sites: Romania, Slovakia and keeping them up to date in terms of assets / products availability and prices
Testing and verifying brand sites before launch of campaign
Preparing creative briefs for local banners and newsletter templates
Preparing monthly performance reports
Daily work with digital tools: i.e. Bloomreach (email campaigns) / Adobe Analytics platforms
Hindsight product performance and communicate key cluster needs for product development according to product development timelines
Assess and adopt global assortment and ensure local development needs are incorporated
Champion new product development and innovation pipeline
DV Level Plans (Forecast Model 2022) · Retail Pre Season – all channels; DV level sales & inventory plans for all assortment (new & base) leveraging forecast model · Synch to Trading Line Up and Featured DV / Heroes & Friends · Drive enhanced Demand Plan with DV levels sales forecasts
Drive commercial performance through GBU structure and ensure merchandising performance KPI’s are met (i.e SOG,SOB)
Support new product forecasts (E2/MF forecasts in line with OTB budget)
Support Assortment Planning Manager to ensure merchandising, marketing, and retail marketing, and sales operations teams have thorough communications about the Trading Line Up and Go to Market initiatives
Always protect the brand framework
Commercialize the assortment
Participate in local pricing process (retail & wholesale)
The key responsibility of this role is to lead on allocation and inventory planning process, implementation, and development of allocation system (Aptos). To ensure that own stores have the right level of stock
Allocate and replenish the own-operated stores on weekly basis
Establish the sales, stock & intake plan (pre-season & in-season)
Manage the assortment order for new store openings
New cycles planning (initial orders for new campaigns)
Conduct store clustering & define turn targets
Monitor and manage overall store inventory levels based on store capacity, attributes, seasonality and selling curves
Monitor and drive the store performance to reduce stock level and increase stock turn, maximize sell through and the ROS
Monitor exceptions on merchandise stock levels and recommends necessary adjustments
Analyze store geographic, size selling, and create appropriate distribution strategies to optimize inventory levels (recommends product category store transfers and consolidations)
Support for Partners (allocation requirements, inventory health
Collate Global campaign specific data insights shared and simplify in local campaign planning documents
Conduct regular campaign analysis to understand and review market potential and campaign relevancy and distribution as per local TLU
Analyse post campaign performance of local campaigns to present wins and learnings for Local and Global Post Mortem
Collect and analyse macro impacts to understand each market, the environment, the audience and their buying habits and needs, to better identify market potential and factors influencing marketing planning. Deliver findings in monthly reporting
Translate complex data for reporting presentations for local and global team
Work alongside Brand Specialist to monitor monthly brand awareness measures utilising Athena and deliver results for monthly reporting
Responsible for analysis and tracking of competitor marketing activity (SoS,SoV)
Perform regular analysis of spend by marketing channel and the results achieved, to better understand market potential and future opportunities