Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (109)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 109 )
Młodszy Specjalista Rekrutacji
Guido Henckela Donnersmarcka 19, Zabrze
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Realizacja procesów rekrutacyjnych na stanowiska produkcyjne, magazynowe w tym: publikacja ofert pracy, selekcja aplikacji, prowadzenie spotkań z kandydatami i udzielanie informacji zwrotnej aplikantom
Współpraca z agencjami pracy tymczasowej oraz doboru personalnego w ramach prowadzonych rekrutacji
Aktywne poszukiwanie kandydatów za pośrednictwem mediów społecznościowych
Koordynacja zatrudnienia i bieżącej obsługi pracowników tymczasowych we współpracy z agencjami pracy
Organizacja i prowadzenie onboardingu dla nowych pracowników
Opieka techniczna nad tunelem przygotowania powierzchni, instalacją ogrzewania wody, systemem RO, oraz instalacją do oczyszczania i uzdatniania ścieków
Terminowa realizacja zleconych prac
Przestrzeganie zasad BHP
Utrzymywanie porządku na stanowisku pracy oraz dbanie o stan maszyn i narzędzi
Tworzenie i aktualizowanie dokumentacji: w tym m.in. plany kontroli, instrukcje kontroli, katalogi defektów, alerty jakościowe
Zarządzanie reklamacjami Klienta/ reklamacjami wewnętrznymi, w zależności od obszaru odpowiedzialności oraz prowadzenie zespołowego rozwiązywania problemów w tym zakresie w oparciu o metodę 8-D i/lub A3
Zwalnianie maszyn, procesów w oparciu o wymagane wskaźniki jakościowe, udział w nowych uruchomieniach procesów i produktów
Monitorowanie i analiza wskaźników jakości procesu, produktu, reklamacji Klienta, gwarancji oraz w ich oparciu definiowanie działań korygujących i zapobiegawczych
Nadzór nad wyrobem niezgodnym, analiza i przygotowywanie raportów w tym zakresie
Zarządzanie ryzykiem w obszarze procesu wytwarzania i inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych
Aktywny współudział w tworzeniu i aktualizacji FMEA procesu oraz planu kontroli
Definiowanie i wdrażanie działań w powierzonym obszarze w celu poprawy wskaźników jakościowych (w tym gwarancyjnych)
Zapewnienie zgodności systemu zarządzania jakością z wymaganiami zewnętrznych jednostek certyfikujących proces i produkt
Współpraca z działami w całej organizacji w celu zapewnienia wymaganej jakości procesu i produktu oraz minimalizacji strat i poziomu braków
Praca zgodnie z obowiązującym w zakładzie system jakości (QMS)
Kompletowanie, dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych (faktur, rachunków, wyciągów bankowych i innych dokumentów księgowych) zgodnie z przyjętymi zasadami polityki rachunkowości
Analiza i rozliczanie należności i zobowiązań
Wsparcie w procesie zamknięcia miesiąca, sporządzaniu deklaracji podatkowych, raportów GUS, NBP, obsłudze audytu
Bieżąca kontrola finansowo-księgowa zapisów na kontach księgowych - uzgadnianie sald kont rozrachunkowych
Raportowanie w ramach powierzonych obowiązków
Dbałość o utrzymanie, przechowywanie oraz archiwizację dokumentacji księgowej
Zapewnienie i utrzymywanie standardów jakości, dzięki którym firma Weber zyskała reputację producenta najlepszych w swojej klasie niezawodnych produktów
Współpraca z działem zarządzania produktem oraz działem badawczo-rozwojowym w celu opracowania i wdrożenia kolejnych innowacji w technologii grillowania
Współpraca z pracownikami odpowiedzialnymi za szeroką gamę procesów produkcyjnych, w tym produkcję, emaliowanie i montaż
Analizowanie zgłoszeń gwarancyjnych konsumentów w celu identyfikacji potencjalnych ulepszeń produktu i przekazywanie tych informacji do zespołu rozwoju produktu
Udoskonalanie metodologii testowania i walidacji produktów, tak aby były one dostosowane do wprowadzanych innowacji w zakresie nowych produktów
Stosowanie metodologii Lean i Six Sigma w celu zapewnienia realizacji spójnych, ciągłych i systemowych ulepszeń produktu
Analiza dokumentacji technicznej i współpraca z działami wewnętrznymi w celu określenia wymagań technicznych, technologicznych i jakościowych dla komponentów w przypisanych kategoriach (wysokociśnieniowe odlewy aluminiowe oraz wtryskiwane elementy z tworzyw sztucznych)
Badanie lokalnego rynku dostawców, przeprowadzanie zapytań ofertowych i analiza otrzymanych ofert w celu identyfikacji najlepszych kontrahentów pod względem jakości, łańcucha dostaw, stabilności finansowej, technologii i całkowitych kosztów współpracy (TCO)
Współpraca z Działem Jakości w przeprowadzaniu audytów dostawców i zapewnienie terminowej dostawy PPAP bez potrzeby korekty (First Time Right on-Time)
Współpraca z Działem Inżynierii nad zatwierdzeniem koncepcji narzędzi przedstawionych przez dostawców
Zarządzanie procesem budowy narzędzi u dostawców oraz wymianą informacji technicznych pomiędzy Działem Inżynierii i dostawcami
Opracowywanie strategii zakupowej, monitorowanie rynku surowców i usług oraz prowadzenie negocjacji handlowych w celu uzyskania konkurencyjnych cen komponentów i/lub corocznych redukcji kosztów
Zarządzanie projektami zakupowymi, w tym przenoszenie produkcji komponentów między dostawcami
Współpraca z Działem Prawnym w tworzeniu kontraktów dla wyselekcjonowanych dostawców, negocjowanie preferowanych warunków umów handlowych. Odpowiedzialność za terminowe zawarcie prawnie wiążących umów handlowych z dostawcami
Monitorowanie jakości współpracy z dostawcami i identyfikacja problemów oraz wdrażanie planów naprawczych
Inżynier Jakości Dostawców (Supplier Quality Engineer)
Guido Henckela Donnersmarcka 19, Zabrze
Wygasła: 26.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Odpowiedzialność za proces zarządzania dostawcami i zapewnienia jakości dostaw zgodnie z ustalonymi kryteriami jakościowymi
Zarzadzanie procesem zatwierdzania części do produkcji PPAP od dostawców na czas, zapewnienie zgodnej dokumentacji i komponentów
Uzgadnianie z dostawcami warunków odbiorów jakościowych tj. zawartość dokumentacji PPAP, R@R, wymagań jakościowych dla prototypów, pre-serii oraz serii
Przeprowadzanie audytów procesu i wyrobu dla potencjalnych i aktualnych dostawców, weryfikacja systemów jakości dostawców oraz przegląd efektywności wprowadzonych działań optymalizacyjnych
Wsparcie Działu Zakupów w procesie selekcji i nominowania dostawców
Nadzorowanie i monitorowanie kluczowych wskaźników wydajności i jakości dostawców
Zarządzanie reklamacjami do dostawców
Zarządzanie ryzykiem w obszarze jakości dostaw i proponowanie działań zapobiegawczych
Definiowanie i wdrażanie planów ciągłego doskonalenia dostawców
Współpraca z dostawcami w zakresie doskonalenia wyrobu i procesu produkcyjnego, optymalizacji zdolności produkcyjnych i kosztów oraz usprawnienia w zakresie obsługi logistycznej
Zapewnienie zgodności działania firmy z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz wewnętrznymi zasadami w zakresie BHP i ochrony środowiska
Budowanie świadomości bezpieczeństwa, promowanie bezpiecznej kultury pracy oraz współtworzenie i realizacja programów rozwijających kulturę bezpieczeństwa
Monitorowanie stanu bezpieczeństwa i warunków pracy w zakładzie oraz wdrażanie działań prewencyjnych
Proponowanie i wprowadzanie zmian mających na celu poprawę ergonomii i bezpieczeństwa pracy
Prowadzenie szkoleń wstępnych oraz wewnętrznych z zakresu BHP i ochrony środowiska dla pracowników, organizacja szkoleń okresowych
Rejestrowanie i uczestniczenie w analizowaniu zdarzeń potencjalnie wypadkowych oraz proponowanie działań mających na celu ich usunięcie
Opracowywanie, wdrażanie instrukcji i procedur oraz przygotowywanie oraz aktualizowanie ocen ryzyka zawodowego dla nowych i istniejących stanowisk pracy
Przeprowadzanie audytów stanu BHP, ppoż oraz ochrony środowiska
Przygotowywanie okresowych analiz stanu BHP, raportów i sprawozdawczości BHP i ochrony środowiska
Opiniowanie nowych inwestycji pod kątem BHP i ochrony środowiska
Współpraca z jednostkami zewnętrznymi i udział w kontrolach zewnętrznych
Prowadzenie postępowań powypadkowych, oraz przygotowywanie dokumentacji
Realizacja zadań wynikających z Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy
Uczestniczenie we wdrażaniu / utrzymaniu normy ISO14001 oraz ISO45001
Cooperate with engineering & manufacturing to develop robust 3D models and 2D drawings for applications such as prototyping, tooling, assembly, simulation engineering analysis, production, and understand product development requirements that must be captured on drawings
Prepare tolerance detailed CAD drawings featuring CTF/CTQ’s (Critical to Functionality and Quality) to clearly communicate product requirements to manufacturing & quality control in accordance with industry standards
Participate in design review meetings to provide design recommendations, communicate potential risks, participate in value engineering discussions, and suggest solutions to engineering, management, leadership, and other core team members
Assist in part and assembly evaluation including tolerance analysis, part measurement, executing tests, and verifying part performance against requirements
Collaborate with multidisciplinary engineers to create product specifications and test plans, analyze designs for manufacturability, and develop tooling CAD
Maintain & update all appropriate documentation in SAP via Engineering Change Requests (ECR’s)
Take part as Mechanical Design Engineer in complex development projects from concept to completion
Act as R&D project liaison to product management, sourcing, quality, project management and manufacturing teams
Create and refine design solutions to defined product requirements, formalize designs with the use of CAD tools, mainly SolidWorks
Create and maintain complex models, drawings, and bill of materials to established guidelines and instructions
Ensure that products are designed to meet all performance specifications and regulatory requirements
Use formal tools such as Six Sigma, DFMEA, PFMEA and P-Diagrams to anticipate and solve design and manufacturing problems to improve the design for cost and quality
Support non-development projects including the resolution of quality issues and process improvements
Perform basic IP (Intellectual Property) searches
Provide design support across projects and product categories
Support creation of needed prototypes and models to validate designs, hands-on
Create specifications and project documentation
Facilitate cross-functional communications with the project team and external suppliers
Develop and communicate a seasonal inventory plan for all Weber manufactured global finished goods that balances internal capacity against cash flow and customer order service targets
Monitor variation in supply fulfillment and demand trends to ensure re-balancing opportunities are realized
Create and maintain target stock strategies that enable continuity of supply across all global distribution nodes while maintaining targeted inventory turns
Translate these plans into inventory projection models that quantify our global manufactured finished good inventory into a dollarized plan that quantifies our cash flow investment and projects inventory velocity by region, product line and overall
Collaborate with Operations leadership teams to identify and mitigate constraints that impede capacity, supply, and inventory balancing
Monitor customer order fill rate performance and mitigate key drivers impacting performance
Partner with Operations leaders in monitoring factory schedule attainment performance, integrating performance trends into short term plans and aligning on mitigation plans
Collaborate with supporting functions to ensure plans are realized: Operations, Demand Planning, Logistics, Global Supply Chain Strategy, Sourcing, Quality, and Finance
Develop and drive execution of plans to mitigate excess and obsolete inventory exposure
Cooperate with engineering & manufacturing to develop robust 3D models and 2D drawings for applications such as prototyping, tooling, assembly, simulation engineering analysis, production, and understand product development requirements that must be captured on drawings
Prepare tolerance detailed CAD drawings featuring CTF/CTQ’s (Critical to Functionality and Quality) to clearly communicate product requirements to manufacturing & quality control in accordance with industry standards
Participate in design review meetings to provide design recommendations, communicate potential risks, participate in value engineering discussions, and suggest solutions to engineering, management, leadership, and other core team members
Assist in part and assembly evaluation including tolerance analysis, part measurement, executing tests, and verifying part performance against requirements
Collaborate with multidisciplinary engineers to create product specifications and test plans, analyze designs for manufacturability, and develop tooling CAD
Maintain & update all appropriate documentation in SAP via Engineering Change Requests (ECR’s)
Odpowiedzialność za proces zarządzania dostawcami i zapewnienia jakości dostaw zgodnie z ustalonymi kryteriami jakościowymi
Uzgadnianie z dostawcami warunków odbiorów jakościowych tj. zawartość dokumentacji PPAP, R@R, wymagań jakościowych dla prototypów, pre-serii oraz serii
Przeprowadzanie audytów procesu i wyrobu dla potencjalnych i aktualnych dostawców, weryfikacja systemów jakości dostawców oraz przegląd efektywności wprowadzonych działań optymalizacyjnych
Wsparcie Działu Zakupów w procesie selekcji i nominowania dostawców
Nadzorowanie i monitorowanie kluczowych wskaźników wydajności i jakości dostawców
Zarządzanie reklamacjami do dostawców
Zarządzanie ryzykiem w obszarze jakości dostaw i proponowanie działań zapobiegawczych
Definiowanie i wdrażanie planów ciągłego doskonalenia dostawców
Współpraca z dostawcami w zakresie doskonalenia wyrobu i procesu produkcyjnego, optymalizacji zdolności produkcyjnych i kosztów oraz usprawnienia w zakresie obsługi logistycznej
Analiza dokumentacji technicznej oraz współpraca z działami wewnętrznymi w celu ustalenia poznania wymagań technicznych, technologicznych oraz jakościowych dotyczących komponentów w przypisanych kategoriach
Analiza lokalnego rynku dostawców, prowadzenie procesu zapytań ofertowych i analiza otrzymanych ofert w celu identyfikacji najlepszych kontrahentów (jakość, łańcuch dostaw, stabilność finansowa, technologia, koszt całkowity współpracy TCO)
Współpraca z Działem Jakości w przeprowadzaniu audytów dostawców oraz zapewnienia aby PPAP dostarczony został na czas, w zakresie niewymagającym akcji korekcyjnych (PPAP First Time Right on-Time)
Współpraca z Działem Inżynierii nad zatwierdzeniem koncepcji narzędzi przedstawionych przez dostawców
Zapewnienie dostawy właściwie skonstruowanych narzędzi na czas poprzez koordynację procesu budowy narzędzi u dostawców oraz dbanie o właściwy poziom wymiany informacji technicznych pomiędzy Działem Inżynierii i dostawcą
Współpraca z Działem Prawnym w tworzeniu kontraktów dla wyselekcjonowanych dostawców, negocjowanie preferowanych warunków umów handlowych. Odpowiedzialność za terminowe zawarcie prawnie wiążących umów handlowych z dostawcami
Cykliczne monitorowanie poziomu jakości współpracy z dostawcami w przypisanych kategoriach zakupowych zgodnie z wymaganiami biznesowymi oraz kryteriami zawartymi w umowach handlowych. Identyfikacja przyczyn problemów oraz wdrażanie planów naprawczych
Budowanie strategii zakupowej, monitorowanie rynku surowców i usług w celu ustalenia konkurencyjnych poziomów cenowych komponentów i/ lub wdrażaniu corocznych redukcji kosztów
Zarządzanie danymi zakupowymi w systemie SAP (PIR, SL, SA)
Supports research, development and engineering activities for the assigned product categories
Partner with cross-functional teams and R&D Leadership to support product roadmap
Manages prioritization of cross-functional activities ensuring programs are resourced appropriately
Works closely with key development and delivery functions to ensure that requirements and constraints are identified early and that issues are resolved proactively. These include, but are not limited to, manufacturing, quality, product safety, marketing, sourcing, supply chain and legal
Ensures that R&D output is aligned with the brand promise and performance expectations defined in the project specifications
Manage and coach R&D team including workload, project priorities, objective setting, performance management and personnel development
Clearly communicates resource and technology gaps and proactively makes recommendations for options to resolve
Ensures that all programs follow established process
Odpowiedzialność za proces zarządzania dostawcami i zapewnienia jakości dostaw zgodnie z ustalonymi kryteriami jakościowymi
Uzgadnianie z dostawcami warunków odbiorów jakościowych tj. zawartość dokumentacji PPAP, R@R, wymagań jakościowych dla prototypów, pre-serii oraz serii
Przeprowadzanie audytów procesu i wyrobu dla potencjalnych i aktualnych dostawców, weryfikacja systemów jakości dostawców oraz przegląd efektywności wprowadzonych działań optymalizacyjnych
Wsparcie Działu Zakupów w procesie selekcji i nominowania dostawców
Nadzorowanie i monitorowanie kluczowych wskaźników wydajności i jakości dostawców
Zarządzanie reklamacjami do dostawców
Zarządzanie ryzykiem w obszarze jakości dostaw i proponowanie działań zapobiegawczych
Definiowanie i wdrażanie planów ciągłego doskonalenia dostawców
Współpraca z dostawcami w zakresie doskonalenia wyrobu i procesu produkcyjnego, optymalizacji zdolności produkcyjnych i kosztów oraz usprawnienia w zakresie obsługi logistycznej
wsparcie w przygotowaniu rocznego budżetu, forecastu, planu wieloletniego
dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji kierownictwu firmy
analizowanie rentowności według produktów
bieżący nadzór nad dyscypliną kosztową firmy w tym analiza kosztów działalności i monitoring wskaźników, kontrola odchyleń od założonego budżetu oraz analiza przyczyn ich powstawania
bieżąca wycena nowych produktów, analiza i aktualizacja kosztów standardowych
przygotowywanie zamknięć okresowych oraz danych dotyczących rezerw i odpisów aktualizacyjnych
wsparcie w przygotowaniu, bieżącej aktualizacji i wdrażaniu procedur controlingowych,
tworzenie struktury centrów przychodowo-kosztowych
wsparcie w okresowym raportowaniu do spółki matki według określonych standardów rachunkowości
Planowanie oraz zarządzanie sezonowym planem zapasów wyrobów gotowych z uwzględnieniem zdolności produkcyjnych, przepływów pieniężnych i zamówień klientów zgodnie z wyznaczonymi celami
Monitorowanie wahań w realizacji dostaw i trendów w popycie w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu zapasów
Określanie i wdrażanie strategii budowania zapasu, który umożliwi zapewnienie ciągłości dostaw w globalnych centrach dystrybucji przy zachowaniu planowanego celu rotacji zapasów
Analizowanie planów dostaw w połączeniu z planowanym poziomem zapasów w celu określenia wpływu na wynik finansowy przedsiębiorstwa zarówno na poziomie linii produktowych jak i globalnie
Współpraca z działem operacyjnym Firmy w celu identyfikacji oraz zapobiegania negatywnym czynnikom wpływającym na zdolności produkcyjne i poziomy zapasów
Monitorowanie wskaźników poziomu obsługi klienta i ograniczenie czynników wpływających na wydajność
Przygotowywanie i nadzorowanie planów zmniejszenia nadwyżki zapasu niepotrzebnego
Współpraca z liderami operacyjnymi przy nadzorowaniu harmonogramu produkcyjnego łącząc wydajność z planami krótkoterminowymi oraz planami ograniczającymi ryzyko
Współpraca z działami wsparcia: Działem Operacyjnym, Planowania, Logistyki, Globalnego Łańcucha Dostaw, Zakupów, Jakości i Finansów
Planowanie oraz zarządzanie sezonowym planem zapasów wyrobów gotowych z uwzględnieniem zdolności produkcyjnych, przepływów pieniężnych i zamówień klientów zgodnie z wyznaczonymi celami
Monitorowanie wahań w realizacji dostaw i trendów w popycie w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu zapasów
Określanie i wdrażanie strategii budowania zapasu, który umożliwi zapewnienie ciągłości dostaw w globalnych centrach dystrybucji przy zachowaniu planowanego celu rotacji zapasów
Analizowanie planów dostaw w połączeniu z planowanym poziomem zapasów w celu określenia wpływu na wynik finansowy przedsiębiorstwa zarówno na poziomie linii produktowych jak i globalnie
Współpraca z działem operacyjnym Firmy w celu identyfikacji oraz zapobiegania negatywnym czynnikom wpływającym na zdolności produkcyjne i poziomy zapasów
Monitorowanie wskaźników poziomu obsługi klienta i ograniczenie czynników wpływających na wydajność
Przygotowywanie i nadzorowanie planów zmniejszenia nadwyżki zapasu niepotrzebnego
Współpraca z liderami operacyjnymi przy nadzorowaniu harmonogramu produkcyjnego łącząc wydajność z planami krótkoterminowymi oraz planami ograniczającymi ryzyko
Współpraca z działami wsparcia: Działem Operacyjnym, Planowania, Logistyki, Globalnego Łańcucha Dostaw, Zakupów, Jakości i Finansów
Specjalista ds. Zakupów Pośrednich – Indirect Buyer
Guido Henckela Donnersmarcka 19, Zabrze
Wygasła: 12.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Aktywna komunikacja i współpraca z klientami wewnętrznymi nad zdefiniowaniem potrzeb w pozyskiwaniu usług i materiałów pośrednio produkcyjnych
Analiza lokalnego rynku dostawców, prowadzenie procesu zapytań ofertowych (RFQ) i analiza otrzymanych ofert w celu identyfikacji najlepszych kontrahentów pod względem jakości obsługi, dostawy i całkowitych kosztów współpracy
Współpraca z Działem Prawnym w tworzeniu kontraktów dla wyselekcjonowanych dostawców, negocjowanie preferowanych warunków umów handlowych. Odpowiedzialność za terminowe zawarcie prawnie wiążących umów handlowych z dostawcami
Koordynacja i realizacja procesu zamawiania usług i materiałów pośrednio produkcyjnych oraz monitorowanie terminów dostaw z uwzględnieniem odpowiednich działań w razie potrzeby
Cykliczne monitorowanie poziomu jakości współpracy z dostawcami w przypisanych kategoriach zakupowych zgodnie z wymaganiami biznesowymi oraz kryteriami zawartymi w umowach handlowych. Identyfikacja przyczyn problemów oraz wdrażanie planów naprawczych
Proaktywne poszukiwanie możliwości optymalizacji bazy dostawców oraz usprawnienia procesów zakupowych w oparciu o trendy i standardy rynkowe
Budowanie strategii zakupowej, monitorowanie rynku materiałów i usług w celu ustalenia konkurencyjnych poziomów cenowych i/ lub wdrażaniu corocznych redukcji kosztów
Zarządzanie danymi zakupowymi w systemie zakupowym
Monitorowanie i zarządzanie procesem uzupełniania zapasów zgodnie z wyznaczonymi celami
Przygotowywanie, zarządzanie i kontrolowanie planów produkcyjnych z uwzględnieniem terminowości zamówień, dostępności materiałów i zdolności produkcyjnych
Sporządzanie i rozdzielanie zleceń produkcyjnych
Monitorowanie terminowej realizacji zleceń produkcyjnych i proaktywne zapobieganie opóźnieniom
Uczestniczenie i/lub prowadzenie spotkań w celu omawiania zdolności produkcyjnych względem potrzeb klientów w aspektach krótko i długoterminowych
Analiza i wprowadzanie zmian w dostawach na podstawie wniosków po spotkaniach S&OP
Monitorowanie, analizowanie i optymalizacja kluczowych wskaźników efektywności w obszarze planowania (np. całkowity poziom zapasu, czas realizacji, wielkość partii, parametry bezpiecznego zapasu itp.)
Definiowanie wąskich gardeł w procesie i proaktywne poszukiwanie rozwiązań
Aktywne poszukiwanie usprawnień w procesie planowania / harmonogramowania produkcji
Specjalista ds. Magazynowych (Reklamacje i Kontrola Zapasów)
Guido Henckela Donnersmarcka 19, Zabrze
Wygasła: 28.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Realizowanie zadań operacyjnych zgodnie z zapotrzebowaniem organizacji w obszarze kontroli jakości produktów gotowych w Magazynie Dystrybucyjnym
Podejmowanie działań korygujących i zapobiegających powstawaniu uszkodzeń w procesach logistycznych
Koordynacja procesu obsługi reklamacji i zwrotów
Tworzenie i weryfikacja wewnętrznych procedur reklamacyjnych
Współpraca z działem produkcji i działem jakości w celu poprawy procesów logistycznych celem zachowania odpowiedniej jakości wyrobów gotowych w Magazynie
Ocena i klasyfikacja produktów niepełnowartościowych we współpracy z działem jakości
Monitorowanie procesu ich naprawy / utylizacji oraz dokumentowanie w systemie ERP
Dbanie o zgodność fizycznych stanów magazynowych z rejestrami w systemie ERP
Kierownik Operacji Logistycznych (reklamacje i zwroty)
Guido Henckela Donnersmarcka 19, Zabrze
Wygasła: 16.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Udział w tworzeniu działu odpowiedzialnego za obsługę reklamacji logistycznych oraz przyjmowanie zwrotów od klientów
Współtworzenie i weryfikacja wewnętrznych procedur reklamacyjnych zgodnie z obowiązującymi standardami firmy. Nadzór nad procesem obsługi reklamacji i zwrotów
Współpraca z działem jakości przy definiowaniu wytycznych do oceny jakości zwracanych produktów oraz przy tworzeniu instrukcji naprawy produktów niepełnowartościowych
Wprowadzanie i realizacja zleceń odbioru zwrotów. Kontrola procesu utylizacji produktów nienaprawialnych oraz jego odpowiedniego dokumentowania w systemie ERP
Współpraca z Działem Obsługi Klienta oraz Kierownikiem Centrum Dystrybucji przy ustalaniu priorytetów i planowaniu pracy działu
Określanie potrzeb działu w odniesieniu do liczby pracowników, sprzętu i wyposażenia stanowisk pracy. Udział w rekrutacjach. Prowadzenie szkoleń i wdrażanie nowych pracowników
Kierowanie i organizacja pracy podległego zespołu, rozdzielanie zadań i monitorowanie postępów
Nadzór nad magazynem materiałów eksploatacyjnych i komponentów używanych na potrzeby działu. Określanie minimalnego poziomu zapasów oraz współpraca z innymi działami firmy i dostawcami zewnętrznymi przy ich uzupełnianiu
Ustalanie mierników (KPI) pozwalających na ocenę pracy działu. Tworzenie raportów
Tworzenie od podstaw zespołów produkcyjnych w przypisanym obszarze (montaż) oraz budowanie zaangażowania i rozwój kompetencji pracowników
Koordynowanie codziennej pracy zespołu (w tym spotkań produkcyjnych, planów urlopowych, ewidencja czasu pracy itp.)
Nadzorowanie, zarządzanie i raportowanie przebiegu procesu produkcji zgodnie z ustalonymi standardami oraz wskaźnikami, w tym: wydajność, jakość oraz terminowość realizacji zleceń
Proaktywne działania na rzecz utrzymania wysokiej wydajności linii, zużycia materiałów i surowców, a także dbałości o maszyny
Podejmowanie inicjatyw zmierzających do poprawy wydajności pracy i jakości wyrobów, optymalizacji procesów
Kontrola przestrzegania obowiązujących standardów pracy, procedur zakładowych oraz przepisów BHP
Wdrażanie i ciągłe doskonalenie procesów w powierzonym obszarze produkcji
Tworzenie i optymalizacja layout-ów linii produkcyjnych
Współpraca z dostawcami oraz podwykonawcami maszyn i oprzyrządowania na etapie tworzenia koncepcji, odbioru i uruchomienia
Tworzenie standardów i instrukcji stanowiskowych oraz ich aktualizacja
Proponowanie i wdrażanie rozwiązań obejmujących zmiany w procesach produkcyjnych, stałe ulepszanie procesów produkcyjnych w obszarze: jakości, produktywności, bezpieczeństwa oraz redukcji kosztów
Normowanie czasu pracy na stanowiskach produkcyjnych wraz z opracowaniem scenariuszy wydajnościowych (std time)
Dobór optymalnych rozwiązań w zakresie poprawy ergonomii pracy
Wspomaganie szkoleń personelu produkcyjnego z zakresu powierzonych procesów produkcyjnych
Planowanie, zarządzanie i monitorowanie procesu uzupełniania zapasów komponentów zgodnie z wyznaczonymi celami i potrzebami produkcyjnymi oraz składanie zamówień do dostawców
Przygotowywanie i kontrolowanie planów produkcyjnych z uwzględnieniem terminowości zamówień, dostępności materiałów i zdolności produkcyjnych
Monitorowanie terminowej realizacji zleceń produkcyjnych i proaktywne zapobieganie opóźnieniom
Uczestniczenie i/lub prowadzenie spotkań w celu omawiania zdolności produkcyjnych względem potrzeb klientów w aspektach krótko i długoterminowych
Monitorowanie, analizowanie i optymalizacja kluczowych wskaźników efektywności w obszarze planowania (np. całkowity poziom zapasu, czas realizacji, wielkość partii, punkt ponownego zamówienia, wielkości partii, EOQ itp.)
Definiowanie wąskich gardeł w procesie i proaktywne poszukiwanie rozwiązań
Przygotowywanie prognoz dla dostawców
Monitorowanie spójności i poprawności zestawienia materiałów (Bill of Materials - BOM)
Planowanie, zarządzanie i monitorowanie procesu uzupełniania zapasów komponentów zgodnie z wyznaczonymi celami i potrzebami produkcyjnymi oraz składanie zamówień do dostawców
Koordynacja pracy Zespołu Planistów Materiałowych
Efektywna współpraca z Dostawcami zewnętrznymi, działem Planowania Produkcji, Magazynu, Zakupów Strategicznych i z innymi działami w firmie
Monitorowanie wskaźników KPI w obszarze gospodarki materiałowej i wyszukiwanie możliwych optymalizacji i usprawnień procesu
Koordynacja zmian inżynieryjnych w obszarze zarządzania zapasami (phase in / phase out)
Wyliczanie i aktualizacja parametrów planistycznych w SAP 4HANA / APO: Safety Stock, ROP, Lot Size, EOQ
Wsparcie projektów lokalizacyjnych dostawców
Przygotowywanie raportów i analiz w obszarze planowania materiałowego
Przygotowywanie prognoz dla dostawców
Monitorowanie spójności i poprawności zestawienia materiałów (Bill of Materials - BOM)
Ciągłe doskonalenie kluczowych procesów w obszarze planowania materiałów
Przetworzenie & nadzorowanie wszystkich zmian inżynieryjnych EC w systemie. (EC dla zmian rysunku są uzupełniane przez dział R&D w USA – do twierdzenia dla ZAB)
Współpraca z poszczególnymi Inżynierami Procesu, Działem Technicznym i UR w zakresie technicznych możliwości wykonania zmiany inżynieryjnej
Inicjowanie i współpraca z poszczególnymi Inżynierami Procesu, Działami: Technicznym, UR, Jakości, Produkcji, CI, Logistyki, Sourcing itd. w zakresie wdrażania zmian inżynieryjnych EC dot. usprawnień procesu produkcji pod względem kosztowym, jakościowym, optymalizacji pakowania komponentów itd
Nadzorowanie z działem Logistyki, Sourcing, Jakości i Produkcji braku obsoletów w przypadku wprowadzania zmian inżynieryjnych EC
Ustalenie harmonogramów przejścia i nadzorowanie z działem Logistyki & Sourcing dostawy w wymaganym czasie i ilości nowych komponentów po zmianie inżynieryjnej EC
Kontakt z Działem Koordynacji zmian Inżynieryjnych w Weber US i Chiny w zakresie potwierdzenia wpływu potencjalnych zmian inżynieryjnych na Sourcing i Proces globalny przed wprowadzeniem danej zmiany
Wdrażanie i ciągłe doskonalenie procesów w powierzonym obszarze produkcji
Tworzenie i optymalizacja layout-ów linii produkcyjnych
Współpraca z dostawcami oraz podwykonawcami maszyn i oprzyrządowania na etapie tworzenia koncepcji, odbioru i uruchomienia
Tworzenie standardów i instrukcji stanowiskowych oraz ich aktualizacja
Proponowanie i wdrażanie rozwiązań obejmujących zmiany w procesach produkcyjnych, stałe ulepszanie procesów produkcyjnych w obszarze: jakości, produktywności, bezpieczeństwa oraz redukcji kosztów
Wspomaganie szkoleń personelu produkcyjnego z zakresu powierzonych procesów produkcyjnych
Nadzorowanie oraz koordynowanie akcji korekcyjnych w powierzonym obszarze produkcji
Analiza efektywności wykorzystania parku maszynowego, podnoszenie wydajność pracy oraz dostosowywanie wydajności do potrzeb produkcyjnych
Monitorowanie i zarządzanie procesem uzupełniania zapasów zgodnie z wyznaczonymi celami
Przygotowywanie, zarządzanie i kontrolowanie planów produkcyjnych z uwzględnieniem terminowości zamówień, dostępności materiałów i zdolności produkcyjnych
Sporządzanie i rozdzielanie zleceń produkcyjnych
Monitorowanie terminowej realizacji zleceń produkcyjnych i proaktywne zapobieganie opóźnieniom
Uczestniczenie i/lub prowadzenie spotkań w celu omawiania zdolności produkcyjnych względem potrzeb klientów w aspektach krótko i długoterminowych
Analiza i wprowadzanie zmian w dostawach na podstawie wniosków po spotkaniach S&OP
Monitorowanie, analizowanie i optymalizacja kluczowych wskaźników efektywności w obszarze planowania (np. całkowity poziom zapasu, czas realizacji, wielkość partii, parametry bezpiecznego zapasu itp.)
Definiowanie wąskich gardeł w procesie i proaktywne poszukiwanie rozwiązań
Aktywne poszukiwanie usprawnień w procesie planowania / harmonogramowania produkcji
Planowanie, zarządzanie i monitorowanie procesu uzupełniania zapasów komponentów zgodnie z wyznaczonymi celami i potrzebami produkcyjnymi oraz składanie zamówień do dostawców
Koordynacja pracy Zespołu Planistów Materiałowych
Efektywna współpraca z Dostawcami zewnętrznymi, działem Planowania Produkcji, Magazynu, Zakupów Strategicznych i z innymi działami w firmie
Monitorowanie wskaźników KPI w obszarze gospodarki materiałowej i wyszukiwanie możliwych optymalizacji i usprawnień procesu
Koordynacja zmian inżynieryjnych w obszarze zarządzania zapasami (phase in / phase out)
Wyliczanie i aktualizacja parametrów planistycznych w SAP 4HANA / APO: Safety Stock, ROP, Lot Size, EOQ
Wsparcie projektów lokalizacyjnych dostawców
Przygotowywanie raportów i analiz w obszarze planowania materiałowego
Przygotowywanie prognoz dla dostawców
Monitorowanie spójności i poprawności zestawienia materiałów (Bill of Materials - BOM)
Ciągłe doskonalenie kluczowych procesów w obszarze planowania materiałów
Realizowanie zadań operacyjnych zgodnie z zapotrzebowaniem organizacji w obszarze kontroli jakości produktów gotowych w Magazynie Dystrybucyjnym
Podejmowanie działań korygujących i zapobiegających powstawaniu uszkodzeń w procesach logistycznych
Koordynacja procesu obsługi reklamacji i zwrotów
Tworzenie i weryfikacja wewnętrznych procedur reklamacyjnych
Współpraca z działem produkcji i działem jakości w celu poprawy procesów logistycznych celem zachowania odpowiedniej jakości wyrobów gotowych w Magazynie
Ocena i klasyfikacja produktów niepełnowartościowych we współpracy z działem jakości
Monitorowanie procesu ich naprawy / utylizacji oraz dokumentowanie w systemie ERP
Dbanie o zgodność fizycznych stanów magazynowych z rejestrami w systemie ERP
Analiza dokumentacji technicznej oraz współpraca z działami wewnętrznymi w celu ustalenia poznania wymagań technicznych, technologicznych oraz jakościowych dotyczących komponentów w przypisanych kategoriach
Analiza lokalnego rynku dostawców, prowadzenie procesu zapytań ofertowych i analiza otrzymanych ofert w celu identyfikacji najlepszych kontrahentów (jakość, łańcuch dostaw, stabilność finansowa, technologia, koszt całkowity współpracy TCO)
Współpraca z Działem Jakości w przeprowadzaniu audytów dostawców oraz zapewnienia aby PPAP dostarczony został na czas, w zakresie niewymagającym akcji korekcyjnych (PPAP First Time Right on-Time)
Współpraca z Działem Inżynierii nad zatwierdzeniem koncepcji narzędzi przedstawionych przez dostawców
Zapewnienie dostawy właściwie skonstruowanych narzędzi na czas poprzez koordynację procesu budowy narzędzi u dostawców oraz dbanie o właściwy poziom wymiany informacji technicznych pomiędzy Działem Inżynierii i dostawcą
Współpraca z Działem Prawnym w tworzeniu kontraktów dla wyselekcjonowanych dostawców, negocjowanie preferowanych warunków umów handlowych. Odpowiedzialność za terminowe zawarcie prawnie wiążących umów handlowych z dostawcami
Cykliczne monitorowanie poziomu jakości współpracy z dostawcami w przypisanych kategoriach zakupowych zgodnie z wymaganiami biznesowymi oraz kryteriami zawartymi w umowach handlowych. Identyfikacja przyczyn problemów oraz wdrażanie planów naprawczych
Budowanie strategii zakupowej, monitorowanie rynku surowców i usług w celu ustalenia konkurencyjnych poziomów cenowych komponentów i/ lub wdrażaniu corocznych redukcji kosztów
Zarządzanie danymi zakupowymi w systemie SAP (PIR, SL, SA)
Administrowanie działu produkcji w zakresie przygotowywania raportów i zestawień dotyczących procesów produkcyjnych
Wspieranie Działu Produkcji w obszarze analiz danych niezbędnych do planowania produkcji zgodnie ze specyfikacją, standardami jakościowymi, wydajnością,
Analizowanie efektywności procesów w obszarze produkcji
Optymalizacja oraz automatyzacja narzędzi raportowania
Analiza dokumentacji technicznej oraz współpraca z działami wewnętrznymi w celu ustalenia poznania wymagań technicznych, technologicznych oraz jakościowych dotyczących komponentów w przypisanych kategoriach
Analiza lokalnego rynku dostawców, prowadzenie procesu zapytań ofertowych i analiza otrzymanych ofert w celu identyfikacji najlepszych kontrahentów (jakość, łańcuch dostaw, stabilność finansowa, technologia, koszt całkowity współpracy TCO)
Współpraca z Działem Jakości w przeprowadzaniu audytów dostawców oraz zapewnienia aby PPAP dostarczony został na czas, w zakresie niewymagającym akcji korekcyjnych (PPAP First Time Right on-Time)
Współpraca z Działem Inżynierii nad zatwierdzeniem koncepcji narzędzi przedstawionych przez dostawców
Zapewnienie dostawy właściwie skonstruowanych narzędzi na czas poprzez koordynację procesu budowy narzędzi u dostawców oraz dbanie o właściwy poziom wymiany informacji technicznych pomiędzy Działem Inżynierii i dostawcą
Współpraca z Działem Prawnym w tworzeniu kontraktów dla wyselekcjonowanych dostawców, negocjowanie preferowanych warunków umów handlowych. Odpowiedzialność za terminowe zawarcie prawnie wiążących umów handlowych z dostawcami
Cykliczne monitorowanie poziomu jakości współpracy z dostawcami w przypisanych kategoriach zakupowych zgodnie z wymaganiami biznesowymi oraz kryteriami zawartymi w umowach handlowych. Identyfikacja przyczyn problemów oraz wdrażanie planów naprawczych
Budowanie strategii zakupowej, monitorowanie rynku surowców i usług w celu ustalenia konkurencyjnych poziomów cenowych komponentów i/ lub wdrażaniu corocznych redukcji kosztów
Zarządzanie danymi zakupowymi w systemie SAP (PIR, SL, SA)
Administrowanie działu produkcji w zakresie przygotowywania raportów i zestawień dotyczących procesów produkcyjnych
Wspieranie Działu Produkcji w obszarze analiz danych niezbędnych do planowania produkcji zgodnie ze specyfikacją, standardami jakościowymi, wydajnością,
Analizowanie efektywności procesów w obszarze produkcji
Optymalizacja oraz automatyzacja narzędzi raportowania
Nadzór nad bezpieczeństwem pracy oraz prawidłowym przebiegiem procesów montażu zgodnie z obowiązującymi standardami
Organizowanie pracy w sposób zapewniający pełne wykorzystanie czasu pracy, jak również osiąganie wysokiej wydajności pracy
Monitorowanie oraz nadzór nad procesem rozliczania produkcji
Promowanie działań zgodnych z zasadami Continuous Improvement, stosowanie metod i narzędzi ciągłego doskonalenia w celu zapewnienie działań w zakresie poprawy produktywności, obniżki kosztów i poprawy jakości poprzez ciągłe udoskonalanie procesów produkcyjnych i organizację pracy działu
Sporządzanie raportów i analiz wydajności produkcji dla działu montażu
Nadzór nad bezpieczeństwem pracy oraz prawidłowym przebiegiem procesów obróbki metalu w tym tłoczenia oraz zgrzewania
Organizowanie pracy w sposób zapewniający pełne wykorzystanie czasu pracy, jak również osiąganie wysokiej wydajności pracy
Monitorowanie oraz nadzór nad procesem rozliczania produkcji
Promowanie działań zgodnych z zasadami Continuous Improvement, stosowanie metod i narzędzi ciągłego doskonalenia w celu zapewnienie działań w zakresie poprawy produktywności, obniżki kosztów i poprawy jakości poprzez ciągłe udoskonalanie procesów produkcyjnych i organizację pracy działu
Sporządzanie raportów i analiz wydajności produkcji dla działu obróbki metalu
Nadzór nad bezpieczeństwem pracy oraz prawidłowym przebiegiem procesów montażu zgodnie z obowiązującymi standardami
Organizowanie pracy w sposób zapewniający pełne wykorzystanie czasu pracy, jak również osiąganie wysokiej wydajności pracy
Monitorowanie oraz nadzór nad procesem rozliczania produkcji
Promowanie działań zgodnych z zasadami Continuous Improvement, stosowanie metod i narzędzi ciągłego doskonalenia w celu zapewnienie działań w zakresie poprawy produktywności, obniżki kosztów i poprawy jakości poprzez ciągłe udoskonalanie procesów produkcyjnych i organizację pracy działu
Sporządzanie raportów i analiz wydajności produkcji dla działu montażu
Design, implementation and management of Logistics processes (inbound, WIP management, material and production planning) in green filed manufacturing site
Provide overall leadership of the plant to establish world class site and meet business objectives
Lead by example in the area of safety, quality, customer focus, ethics and social responsibility
Provide relentless focus on continuous improvement – develop, introduce and maintain such mindset and promote use of relevant CI tools within the organization
Manage and develop plant employees to assure desired culture and necessary skills in order to create and maintain world class operation
Actively manage and support the operations in highly dynamic greenfield/startup phase when standards, policies and procedures are being developed and established
Communicate effectively using multiple formats to ensure proper engagement of the workforce and alignment within the business
stablish, maintain, and refine performance metric goals and objectives
Participate in regular budget reviews; develop and implement programs for optimal equipment utilization, maintenance, labour and material costs