Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (16)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 16 )
Montażysta muzealny / Kierowca
Wrocław
Wygasła: 19.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Montaż i demontaż obiektów muzealnych, sprzętu wystawienniczego z wykorzystaniem rusztowań i uwzględniając pracę na wysokości pow. 3 m (instalacja/wieszanie prac, malowanie ścian, stawianie ścianek G-K, podwieszanie i montowanie szyn/ półek mocujących, zabezpieczanie sprzętu, maskowanie okablowania, dostosowanie projekcji i oświetlenia wystaw)
Transport krajowy i zagraniczny dzieł sztuki, skrzyń pakowych i sprzętu wystawienniczego w ramach przestrzeni organizowanej wystawy
Pomoc w koordynacji i organizacji transportów; w tym załadunek i rozładunek transportów prac
Realizacja zakupów do produkcji wystaw
Utrzymanie pojazdu w stałej gotowości eksploatacyjnej
Drobne prace techniczne na terenie Muzeum
Opieka nad magazynem sprzętu technicznego
Wsparcie w organizacji eventów, wystaw, sympozjów, konferencji i wykładów
tworzenie budżetów dla poszczególnych działów oraz nadzór nad ich wykonaniem
współtworzenie budżetów projektowych muzeum, polegających między innymi na kosztorysowaniu zadań projektowych, koordynacji oraz rozliczaniu ich realizacji zgodnie z budżetem projektowym
przygotowanie planu budżetowego Muzeum oraz nadzór nad jego realizacją
wstępna kontrola zgodności kosztów z planem finansowym
prognozowanie i sprawozdawczość zużycia mediów (gaz, prąd, woda)
koordynacja rachunkowości zarządczej dla Muzeum
prowadzenie rejestru umów gospodarczych
prowadzenie zamówień publicznych do kwoty 120.000 zł
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, UM, MKiDN) w obszarze zajmowanego stanowiska;
Współtworzenie budżetów projektowych muzeum, polegających między innymi na kosztorysowaniu zadań projektowych, koordynacji oraz rozliczaniu ich realizacji zgodnie z budżetem projektowym;
Prowadzenie ewidencji księgowej zakupionych dzieł sztuki, archiwaliów, zbiorów bibliotecznych, okresowe uzgadnianie stanów z ewidencją analityczną;
Zarządzanie podległymi pracownikami oraz nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem Działu, z uwzględnieniem terminowego i racjonalnego wykonywania zadań, ze szczególnym uwzględnieniem tych wynikających z planu wystaw oraz dbałości o stan techniczny Muzeum
Bieżące monitorowanie, kontrola i ocena pracy podległych pracowników z uwzględnieniem zasad celowości i efektywności oraz ustalanie priorytetów zadań do wykonania w uzgodnieniu z osobami zlecającymi
Planowanie i nadzór nad realizacją harmonogramów i budżetów wystaw, w szczególności harmonogramu transportów i pracy montażystów/kierowców
Prowadzenie całokształtu spraw związanych z przygotowaniem i realizacją wystaw, w tym:
1/ koordynacja działań, organizacja prac montażowych, instalacyjnych, zapewnienie sprzętów, oświetlenia wystaw, innych niezbędnych materiałów,
2/ ubezpieczanie transportów, eksponatów i wystaw, w tym prawidłowe zabezpieczenie ekspozycji oraz dzieł podczas transportu, przeprowadzanie procedur ubezpieczania obiektów oraz odpraw celnych,
3/ przygotowywanie instrukcji eksploatacji wystaw oraz szacowanie ryzyk,
4/ koordynacja i przygotowanie opraw oraz kopii wystawienniczych,
5/ współtworzenie baz danych produkcyjnych, wzorów umów, zleceń i wniosków
Przeprowadzenie procedur wyłaniania zewnętrznych wykonawców wspomagających Dział w realizacji zadań oraz nadzór nad nimi
Sporządzanie zleceń zewnętrznych na zakup usług i sprzętu związanego z organizowanymi wystawami i pracami w Muzeum oraz nadzór nad nimi
Nadzór nad ekspozycjami stałymi Muzeum, dbałość o ich należyty stan i modernizację
Prowadzenie i gromadzenie dokumentacji Działu, w tym weryfikowanie i usprawnianie procedur oraz narzędzi do zarządzania pracą w oparciu o nabywane doświadczenie i ewentualne zmiany zachodzące w procesie realizacji wystaw
Ścisła współpraca z Kierownikiem administracyjnym oraz Specjalistą ds. BHP
Współpraca z innymi Działami oraz współpracującymi podmiotami
Organizowanie i koordynowanie wszelkich spraw związanych z transportami dzieł sztuki w związku z innymi zleceniami napływającymi z/do Muzeum
Prowadzenie ewidencji czasu pracy i wykorzystania samochodu służbowego Muzeum, jak również dbanie o terminowe wykonywanie przeglądów i ubezpieczeń
Informowanie Dyrektora na bieżąco o realizacji zadań należących do pracowników Działu
dekretowanie i księgowanie dokumentów fiskalnej sprzedaży biletów oraz publikacji, dokumentów zakupu
przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych
wystawianie faktur sprzedaży i dokumentów wewnętrznych
przeprowadzanie okresowej kontroli kont (analiza rozrachunków z klientami, publiczno-prawnych, kosztowych),
potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, stanów magazynowych i kasowych
prowadzenie ewidencji i rozliczeń projektów finansowych muzeum
prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia w tym: zakupionych dzieł sztuki, archiwaliów, zbiorów bibliotecznych , okresowe uzgadnianie stanów z ewidencją analityczną
współudział przy sporządzaniu sprawozdań finansowych, GUS, deklaracji podatkowych
montaż i demontaż obiektów, w tym: instalacja/wieszanie prac; malowanie ścian i ścianek G/K, podwieszanie i montowanie szyn/półek mocujących, zabezpieczenie sprzętu i maskowanie okablowania; pomoc artystom obecnym przy montażu w instalacji prac; adjustacja projekcji i oświetlenia na wystawach,
prowadzenie ewidencji kasowej, realizacja wpłat i wypłat gotówkowych
dekretowanie i księgowanie dokumentów
przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych
wystawianie faktur sprzedaży i dokumentów wewnętrznych
przeprowadzanie okresowej kontroli kont (analiza rozrachunków z klientami, publiczno-prawnych, kosztowych),
potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, stanów magazynowych i kasowych
Prowadzenie ewidencji i rozliczeń projektów finansowych realizowanych w muzeum
Prowadzenie ewidencji księgowej zakupionych dzieł sztuki, archiwaliów, zbiorów bibliotecznych oraz środków trwałych muzeum, okresowe uzgadnianie stanów z ewidencją analityczną
współudział przy sporządzaniu sprawozdań finansowych, GUS, deklaracji podatkowych
Bieżąca pomoc w wykonywaniu obowiązków służbowych Dyrektora
Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i spraw zawodowych, w tym: zaopatrzenie potrzeb bieżących, obsługa, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, przesyłek kurierskich, rejestracja korespondencji
Obsługa oraz archiwizacja dokumentacji, współtworzenie oraz rejestracja umów
Prowadzenie kalendarza, umawianie spotkań i organizacja wizyt gości, kontakt z interesantami, współpraca z podmiotami zewnętrznymi
Dbanie o skrzynkę pocztową, w tym zarządzanie mailami oraz raportowanie
Zbieranie danych, ich analiza, raportowanie, tworzenie pism, analiz, raportów, sprawozdań, prezentacji oraz podsumowań
Publikowanie zarządzeń, regulaminów, ogłoszeń w wewnętrznej sieci Intranecie
Tłumaczenie i redagowanie pism oraz korespondencji związanych z pracą biura
Koordynacja współpracy z partnerami zewnętrznymi, w tym m.in.: kancelariami prawniczymi, dostawcami usług i towarów, artystami, koordynatorami projektów
Koordynacja projektów i spotkań
Organizacja i koordynacja spotkań oraz wyjazdów przełożonego
W razie konieczności asystowanie podczas wyjazdów służbowych
Dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie
Udział w spotkaniach i przygotowywanie sprawozdań z ich przebiegu
Monitorowanie stanu zaopatrzenia biura i zamawianie artykułów biurowych oraz spożywczych
PROJEKTY /we współpracy z zespołem merytorycznym oraz księgowością/
Prowadzenie monitoringu informacji w zakresie ogłaszanych konkursów na pozyskiwanie funduszy na realizację działalności artystycznej, naukowej, wydawniczej, promocyjnej w ramach projektów unijnych, środków z Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, NAWA, UM oraz innych źródeł zewnętrznego finansowania
Opracowywanie wniosków o dofinansowanie ww. projektów samodzielnie w porozumieniu z Działami lub przy współpracy z podmiotami zewnętrznymi
Koordynacja procesu aplikowania o środki finansowe pod względem formalnym /kompletowanie dokumentów, terminowe przekazywanie podmiotom zewnętrznym/
Przygotowywanie dokumentów związanych z realizacją projektów, sporządzanie raportów, wykonywanie rozliczeń i sprawozdań z realizacji projektów
Pomoc w organizacji poszczególnych zadań projektów m.in. poprzez: przygotowywanie umów i zamówień, organizację podróży, organizowanie tłumaczeń, organizację spotkań, koordynacja czynności związanych z przygotowaniem, przeprowadzaniem postępowań oraz udzielaniem zamówień publicznych
koncepcja, organizowanie i nadzorowanie oferty edukacyjnej powiązanej z kolekcją MWW
tworzenie i współtworzenie oferty wydarzeń edukacyjnych towarzyszących wystawom
pozyskiwanie dotacji zewnętrznych na realizację planowanych projektów oraz ich koordynowanie
podejmowanie współpracy partnerskiej z podmiotami zewnętrznymi w zakresie działalności edukacyjnej
bieżąca praca w Dziale Edukacji: kontakt z przedstawicielami szkół, obsługa systemu rezerwacyjnego, współorganizowanie logistyki działań edukacyjnych
przygotowywanie dokumentów formalnych związanych z zakresem powierzonych obowiązków oraz nadzorowanie ich realizacji
Koordynacja działań związanych z realizacją projektów edukacyjnych (m.in. wykładów, prelekcji, spotkań autorskich, debat społecznych, warsztatów dla różnych grup wiekowych)
Wykonywanie zadań organizacyjno-administracyjnych związanych z realizacją projektów edukacyjnych (przygotowywanie planu i budżetu, aktualizacja i rozliczanie wniosków ministerialnych, terminowa realizacja harmonogramu imprez, monitorowanie frekwencji wydarzeń edukacyjnych, przygotowanie sprawdzań, ankiet, raportów)
Opracowywanie merytoryczne materiałów edukacyjnych i ich upowszechnianie
montaż i demontaż obiektów muzealnych, sprzętu wystawienniczego z wykorzystaniem rusztowań i uwzględniając pracę na wysokości,
transport krajowy i zagraniczny dzieł sztuki, skrzyń pakowych i sprzętu wystawienniczego w ramach przestrzeni organizowanej wystawy oraz innymi instytucjami,
przygotowywanie materiałów pakowych i skrzyń do transportu obiektów,
pakowanie, rozpakowywanie oraz załadunek i rozładunek dzieł sztuki będących w transporcie,
utrzymanie pojazdu w stałej gotowości eksploatacyjnej,
konserwacja i wykonywanie drobnych napraw pojazdu,
prace techniczne na terenie Muzeum (wymiana żarówek/świetlówek, dokręcanie klamek w drzwiach, itp.),
wsparcie w organizacji eventów, wystaw, sympozjów, konferencji i wykładów
1. Obsługa rezerwacji i sprzedaży biletów w Muzeum
2. Udzielanie informacji o ofercie Muzeum
3. Obsługa sprzedaży wydawnictw oraz materiałów promocyjnych Muzeum
4. Współpraca przy kreowaniu miejsca pracy oraz materiałów promocyjnych Muzeum
5. Sporządzenie raportów ze sprzedaży z kasy fiskalnej i systemu sprzedaży iKSORIS
Audience development
1. Budowanie trwałych relacji z użytkownikami oferty Muzeum
2. Analiza i opracowywanie strategii reagowania na potrzeby beneficjentów Muzeum
3. Współpraca przy organizacji wydarzeń i realizacji zadań w zakresie ruchu turystycznego, relacji z partnerami zewnętrznymi oraz wdrażania nowych technologii skierowanych do beneficjentów Muzeum
4. Realizacja zadań związanych z badaniem poziomu satysfakcji beneficjentów Muzeum
5. Sporządzanie raportów frekwencyjnych
Wydawnictwa
1. Sprzedaż wydawnictw muzealnych
2. Sprowadzanie i sprzedaż innych publikacji poświęconych sztuce współczesnej
3. Współpraca z innymi podmiotami w zakresie sposobu oraz trybu nabywania publikacji do sprzedaży, w tym przygotowanie umów, wymiana, pozyskiwanie, wysyłka publikacji
4. Udzielanie informacji o publikacjach
5. Organizacja spotkań autorskich i promocji publikacji
6. Dbanie o estetyczną, czytelną i zgodną z identyfikacją wizualną Muzeum ekspozycję wydawnictw
7. Nadzór nad magazynem wydawnictw
8. Sporządzanie raportów finansowych
Inne
1. Udział w corocznej inwentaryzacji w zakresie zgodnym z nadzorowanymi obszarami
2. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Pracodawcę