Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
1. Aktywacja produktów na stronie www sklepu poprzez m.in.: kontrolę jakości zdjęć, wycenę produktu, kontrolę cech produktu, opisów i nazw oraz kontrolę prawidłowego kategoryzowania produktów,
2. Kontrolowanie procesów związanych z wejściem produktu na stronę www sklepu, w tym eliminowanie wszelkich możliwych problemów wpływających na czas wejścia produktu na stronę,
3. Stały kontakt z innymi działami:
a) magazynem w celu rozwiązywania bieżących problemów, np. terminy lokowania produktów, kontrola jakości, kategoryzacji oraz pomiarów produktów,
b) studiem fotograficznym – feedback dotyczący zdjęć produktowych, zlecanie poprawek,
c) działem zakupu,
d) biurem obsługi klienta – polskim i zagranicznymi,
4. Tworzenie zakładek na stronie www oraz kategorii produktowych pod działania promocyjne oraz marketingowe,
5. Analiza konkurencji pod kątem produktów i promocji
6. Analiza zwrotów produktów, rekomendowanie działań w celu ich redukcji, współpraca z działem zwrotów
1. Aktywacja produktów na stronie www sklepu poprzez m.in.: kontrolę jakości zdjęć, wycenę produktu, kontrolę cech produktu, opisów i nazw oraz kontrolę prawidłowego kategoryzowania produktów,
2. Kontrolowanie procesów związanych z wejściem produktu na stronę www sklepu, w tym eliminowanie wszelkich możliwych problemów wpływających na czas wejścia produktu na stronę,
3. Stały kontakt z innymi działami:
a) magazynem w celu rozwiązywania bieżących problemów, np. terminy lokowania produktów, kontrola jakości, kategoryzacji oraz pomiarów produktów,
b) studiem fotograficznym – feedback dotyczący zdjęć produktowych, zlecanie poprawek,
c) działem zakupu,
d) biurem obsługi klienta – polskim i zagranicznymi,
4. Tworzenie zakładek na stronie www oraz kategorii produktowych pod działania promocyjne oraz marketingowe,
5. Analiza konkurencji pod kątem produktów i promocji
6. Analiza zwrotów produktów, rekomendowanie działań w celu ich redukcji, współpraca z działem zwrotów
Aktywne pozyskiwanie i negocjowanie warunków współpracy z influencerami oraz gwiazdami (stała i projektowa współpraca - zarówno gwiazdy kampanijne, jak i influencerzy wysokozasięgowi),
Opieka nad influencerami, bieżący kontakt oraz weryfikacja realizacji warunków współpracy: briefowanie, analiza działań, odbiór materiałów, feedback,
Współpraca z działem HR i prawnym w zakresie umów influencerskich,
Wysyłanie paczek kreatywnych,
Comiesięczne raportowanie działań prowadzonych z influencerami
1. Aktywacja produktów na stronie www sklepu poprzez m.in.: kontrolę jakości zdjęć, wycenę produktu, kontrolę cech produktu, opisów i nazw oraz kontrolę prawidłowego kategoryzowania produktów,
2. Kontrolowanie procesów związanych z wejściem produktu na stronę www sklepu, w tym eliminowanie wszelkich możliwych problemów wpływających na czas wejścia produktu na stronę,
3. Stały kontakt z innymi działami:
a) magazynem w celu rozwiązywania bieżących problemów, np. terminy lokowania produktów, kontrola jakości, kategoryzacji oraz pomiarów produktów,
b) studiem fotograficznym – feedback dotyczący zdjęć produktowych, zlecanie poprawek,
c) działem zakupu,
d) biurem obsługi klienta – polskim i zagranicznymi,
4. Tworzenie zakładek na stronie www oraz kategorii produktowych pod działania promocyjne oraz marketingowe,
5. Analiza konkurencji pod kątem produktów i promocji
6. Analiza zwrotów produktów, rekomendowanie działań w celu ich redukcji, współpraca z działem zwrotów
Opracowywanie i wdrażanie najlepszych strategii i praktyk w zakresie działań marketingowych (rynek polski i rynki zagraniczne), w tym: PR, mediów społecznościowych, współprac influencerskich, współprac z kontrahentami i dostawcami zewnętrznymi, działań outdoor, itp.,
Wyznaczanie kierunku działań i opracowywanie strategii dla ww. kanałów promocji,
Wyszukiwanie optymalnych możliwości promocji poszczególnych kanałów sprzedaży, podejmowanie rozmów z kontrahentami i partnerami zewnętrznymi,
Dbałość o dobór źródeł dotarcia do klienta w sposób spójny ze strategią komunikacji dla poszczególnych kanałów sprzedaży,
Tworzenie i egzekwowanie planów marketingowych, content planów,
Budżetowanie, koordynacja i nadzór nad realizacją działań w ww. kanałach promocji, we współpracy ze specjalistami w zespole oraz monitorowanie ich efektywnego wykorzystania pod kątem wyniku sprzedażowego i marżowego,
Realizacja innych projektów i aktywności marketingowych we współpracy z zespołem i dostawcami zewnętrznymi,
Analiza i raportowanie przeprowadzonych działań, realizacja wyznaczonych KPI dla zespołu marketingu,
Dbałość o stronę formalną działań marketingowych i zawieranych współprac: odpowiedni obieg dokumentów i faktur, koordynacja umów, rozliczanie działań marketingowych
Specjalista ds. Obsługi Klienta - połączenia przychodzące
Warszawa
Wygasła: 28.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa klienta sklepu internetowego poprzez:
a) infolinię (połączenia przychodzące),
b) chat na stronie internetowej sklepu,
c) email,
Odpowiadanie na zapytania Klientów dotyczących zamówień, produktów dostępnych na naszej stronie internetowej, realizacji zamówienia, pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniem/płatnością, itp
Tworzenie i realizacja strategii contentowej marki Born2be ukierunkowanej na budowanie wizerunku oraz wzrost zasięgów,
Planowanie i publikacja treści na kanałach social media (Facebook, Intagram, TikTok,YouTube),
Występowanie przed obiektywem w roli prezentera (prowadzenie relacji zza kulis sesji zdjęciowych, prezentowanie produktów, itp.),
Komunikowanie konkursów prowadzonych przez marki za pośrednictwem social media,
Uczestniczenie w branżowych wydarzeniach,
Ścisła współpraca z działem graficznym (zlecanie zapotrzebowania na grafiki), studiem fotograficznym (przygotowywanie referencji) oraz działem produktu (promowanie produktów),
Monitorowanie i raportowanie wskaźników prowadzonych akcji marketingowych,
Aktywne pozyskiwanie i negocjowanie warunków współpracy z influencerami oraz gwiazdami (stała i projektowa współpraca - zarówno gwiazdy kampanijne, jak i influencerzy wysokozasięgowi)
Opieka nad influencerami, bieżący kontakt oraz weryfikacja realizacji warunków współpracy: briefowanie, analiza działań, odbiór materiałów, feedback
Wysyłanie paczek kreatywnych
Comiesięczne raportowanie działań prowadzonych z influencerami
w zakresie PR:
Przygotowywanie rekomendacji działań PR krótko- i długoterminowych
Planowanie i realizacja założeń dotarcia mediowego w okresie krótko- i długoterminowym
Aktywny udział w planowaniu, organizacji i logistyce eventów promocyjnych brandu
Przygotowanie materiałów prasowych o marce i prowadzonych przez nią działań
Aktywne wyszukiwanie i udział w eventach branżowych, networking
Współpraca z dziennikarzami modowymi, agencjami z branży fashion i lifestyle, stylistami, fryzjerami i make-upistami gwiazd
Pozyskiwanie firm do współpracy cross marketingowej oraz współpracy barterowej
Analiza działań cross marketingowych i ich wpływu na markę
Zarządzanie zespołem przyjęć dostaw odzieży, tj. segregacji oraz kontroli jakości – ewidencja czasu pracy, delegowanie zadań, planowanie adekwatnej wielkości zatrudnienia w zależności od sezonu (współpraca z agencjami pracy tymczasowej)
Bieżąca kontrola wyników, tempa i jakości pracy podległego działu – reagowanie adekwatne do sytuacji
Bieżąca kontrola procesów w podległym dziale, przy użyciu wewnętrznego systemu magazynowego
Dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji, weryfikacja i akceptacja faktur w systemie, praca na wewnętrznym systemie magazynowym
Codzienna komunikacja i ścisła współpraca z innymi działami magazynu oraz działem zakupu, produktu i biurem obsługi klienta
Kontrola stanu zapotrzebowania na materiały eksploatacyjne działu
Planowanie strategii, współtworzenie i wdrażanie kampanii MA przy użyciu dedykowanego narzędzia,
Realizacja automatyzacji komunikacji z klientami na podstawie scenariuszy, segmentacji oraz przy wykorzystaniu AI i innych możliwości oferowanych przez narzędzie MA (np. predykcja, time optimizer, itd.) za pośrednictwem kanałów direct marketing: e-mail, web push, in-app push bądź app push, sms,
Specjalista ds. Zarządzania Kategorią Produktową (fashion)
aleja Wyścigowa 6, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 08.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
zarządzanie kategorią produktową (odzież lub obuwie) na stronie www sklepu (akceptacja procesów związanych z wprowadzeniem produktu na stronę, kategoryzacja produktów na podstawie trendów modowych oraz sprzedażowych, wycena oraz bieżące zarządzanie ceną produktów, w tym tworzenie cenników wyprzedażowych, pozycjonowanie produktów oraz tworzenie kategorii specjalnych pod działania marketingowe)
analiza sprzedaży, działania mające na celu optymalizację i redukcję kosztów,
tworzenie raportów na podstawie analizy sprzedaży,
identyfikacja bieżących trendów, udział w budowaniu kolekcji,
analiza konkurencji, tendencji rynkowych oraz nowości wprowadzanych na rynek,
wsparcie w zakresie budowania planów rozwoju kategorii produktów,
bezpośrednia współpraca z Magazynem, Studiem Fotograficznym, Działem Brandowym oraz Działem Zakupu
Ścisła współpraca z Dyrektorem Magazynu w poniższych zakresach:
Aktywne wsparcie w procesach planowania, wdrażania i optymalizacji logistyki magazynowej z wykorzystaniem analityki danych magazynowych: monitorowanie danych dotyczących np. stanów magazynowych (wnioski i rekomendacje), rotacji towarów, opłacalności magazynowania produktów z poprzednich sezonów, ergonomicznego wykorzystania przestrzeni magazynowej, efektywności pracy poszczególnych działów, ustalania priorytetów,
W zakresie koordynacji pracy personelu: bieżąca współpraca z Działem HR w zakresie kontroli czasu pracy pracowników, dokumentacji kadrowej, rozliczeń, współpraca z agencjami pracy tymczasowej, wsparcie w motywowaniu i rozwoju pracowników magazynu, zapewnienie i kontrola przestrzegania zasad BHP i regulaminów wewnętrznych,
W zakresie administracyjnym: kontrola i dbałość o prawidłowy przepływ dokumentacji, zapewnienie bieżącego zaopatrzenia w niezbędne wyposażenie i produkty użytkowe we współpracy z Działem Administracji, rozliczenia z dostawcami,
W zakresie finansowym: koordynacja przepływu dokumentacji finansowej pomiędzy Magazynem a Działem Księgowości
Ścisła współpraca z Dyrektorem Magazynu w poniższych zakresach:
Aktywne wsparcie w procesach planowania, wdrażania i optymalizacji logistyki magazynowej z wykorzystaniem analityki danych magazynowych: monitorowanie danych dotyczących np. stanów magazynowych (wnioski i rekomendacje), rotacji towarów, opłacalności magazynowania produktów z poprzednich sezonów, ergonomicznego wykorzystania przestrzeni magazynowej, efektywności pracy poszczególnych działów, ustalania priorytetów,
W zakresie koordynacji pracy personelu: bieżąca współpraca z Działem HR w zakresie kontroli czasu pracy pracowników, dokumentacji kadrowej, rozliczeń, współpraca z agencjami pracy tymczasowej, wsparcie w motywowaniu i rozwoju pracowników magazynu, zapewnienie i kontrola przestrzegania zasad BHP i regulaminów wewnętrznych,
W zakresie administracyjnym: kontrola i dbałość o prawidłowy przepływ dokumentacji, zapewnienie bieżącego zaopatrzenia w niezbędne wyposażenie i produkty użytkowe we współpracy z Działem Administracji, rozliczenia z dostawcami,
W zakresie finansowym: koordynacja przepływu dokumentacji finansowej pomiędzy Magazynem a Działem Księgowości
Tworzenie i realizacja strategii contentowej ukierunkowanej na budowanie wizerunku oraz wzrost zasięgów,
Planowanie i publikacja treści na kanałach social media (Facebook, Intagram, TikTok,YouTube),
Występowanie przed obiektywem w roli prezentera (prowadzenie relacji zza kulis sesji zdjęciowych, prezentowanie produktów, itp.),
Komunikowanie konkursów prowadzonych przez marki za pośrednictwem social media,
Uczestniczenie w branżowych wydarzeniach,
Ścisła współpraca z działem graficznym (zlecanie zapotrzebowania na grafiki), studiem fotograficznym (przygotowywanie referencji) oraz działem produktu (promowanie produktów),
Monitorowanie i raportowanie wskaźników prowadzonych akcji marketingowych,
zarządzanie kategorią produktową (obuwie lub odzież) na stronie www sklepu (akceptacja procesów związanych z wprowadzeniem produktu na stronę, kategoryzacja produktów na podstawie trendów modowych oraz sprzedażowych, wycena oraz bieżące zarządzanie ceną produktów, w tym tworzenie cenników wyprzedażowych, pozycjonowanie produktów oraz tworzenie kategorii specjalnych pod działania marketingowe)
analiza sprzedaży, działania mające na celu optymalizację i redukcję kosztów,
tworzenie raportów na podstawie analizy sprzedaży,
identyfikacja bieżących trendów, udział w budowaniu kolekcji,
analiza konkurencji, tendencji rynkowych oraz nowości wprowadzanych na rynek,
wsparcie w zakresie budowania planów rozwoju kategorii produktów,
bezpośrednia współpraca z Magazynem, Studiem Fotograficznym, Działem Brandowym oraz Działem Zakupu
Tworzenie i realizacja strategii contentowej ukierunkowanej na budowanie wizerunku oraz wzrost zasięgów,
Planowanie i publikacja treści na kanałach social media (Facebook, Intagram, TikTok,YouTube)
Komunikowanie konkursów prowadzonych przez marki za pośrednictwem social media,
Uczestniczenie w branżowych wydarzeniach,
Ścisła współpraca z działem graficznym (zlecanie zapotrzebowania na grafiki), studiem fotograficznym (przygotowywanie referencji) oraz działem produktu (promowanie produktów),
Monitorowanie i raportowanie wskaźników prowadzonych akcji marketingowych,
Specjalista ds. Zarządzania Kategorią Produktową (fashion)
aleja Wyścigowa 6, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 24.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
zarządzanie kategorią produktową (obuwie) na stronie www sklepu (akceptacja procesów związanych z wprowadzeniem produktu na stronę, kategoryzacja produktów na podstawie trendów modowych oraz sprzedażowych, wycena oraz bieżące zarządzanie ceną produktów, w tym tworzenie cenników wyprzedażowych, pozycjonowanie produktów oraz tworzenie kategorii specjalnych pod działania marketingowe)
analiza sprzedaży, działania mające na celu optymalizację i redukcję kosztów,
tworzenie raportów na podstawie analizy sprzedaży,
identyfikacja bieżących trendów, udział w budowaniu kolekcji,
analiza konkurencji, tendencji rynkowych oraz nowości wprowadzanych na rynek,
wsparcie w zakresie budowania planów rozwoju kategorii produktów,
bezpośrednia współpraca z Magazynem, Studiem Fotograficznym, Działem Brandowym oraz Działem Zakupu
o Realizacja strategii marketingowej i wizerunkowej brandów Born2be i Renee – odpowiedzialność za kreację: planowanie, opracowywanie, koordynowanie i nadzorowanie prac związanych z procesem kreacji sesji zdjęciowych/produkcji reklamowych,
o Planowanie strategii rozwoju komunikacji w social media we współpracy ze specjalistami SM,
o Dbałość o wysoki poziom estetyki realizowanych projektów
Na płaszczyźnie organizacyjnej:
o Koordynacja współpracy przy projektach z podwykonawcami (np. negocjacje), współpracownikami teamu marketingowego, graficznego, produktowego,
o Weryfikacja i akceptowanie dostarczanych materiałów, pilnowanie terminów realizacji poszczególnych etapów projektów kreatywnych
Tworzenie i realizacja strategii contentowej ukierunkowanej na budowanie wizerunku oraz wzrost zasięgów,
Planowanie i publikacja treści na kanałach social media (Facebook, Intagram, TikTok,YouTube)
Komunikowanie konkursów prowadzonych przez marki za pośrednictwem social media,
Uczestniczenie w branżowych wydarzeniach,
Ścisła współpraca z działem graficznym (zlecanie zapotrzebowania na grafiki), studiem fotograficznym (przygotowywanie referencji) oraz działem produktu (promowanie produktów),
Monitorowanie i raportowanie wskaźników prowadzonych akcji marketingowych,
Prace koncepcyjne pod kątem realizacji ujęć i montażu w kampaniach reklamowych marek modowych (dedykowanych digital marketingowi),
Realizacja ujęć filmowych w trakcie sesji kampanijnych zgodnie z ustalonymi wytycznymi,
Dbałość o najwyższą jakość realizowanego materiału,
Postprodukcja materiału filmowego z sesji – montaż obrazu i dźwięku pod kątem specyfiki kanałów publikacji materiałów audiowizualnych, koloryzacja, itp
Montaż mniejszych materiałów wideo (ad-hoc) na kanały social media Born2be i Renee
Tworzenie treści internetowych w oparciu o technologię HTML i CSS zgodnie z dokumentacją, dedykowanych rozwiązaniom marketing automation we współpracy z Działem IT,
Wypracowywanie wspólnej wizji wyglądu strony internetowej
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Aplikacji Mobilnych
aleja Wyścigowa 6, Warszawa
Wygasła: 24.12.2020
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
UX / UI Designer
aleja Wyścigowa 6, 02-681 Warszawa, Polska
Wygasła: 24.06.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Sprzedaży Marketplace
aleja Wyścigowa 6, 02-681 Warszawa, Polska
Wygasła: 02.07.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik Magazynu
Aleja Krakowska 140, 05-552 Wólka Kosowska, Polska