Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych (redagowanie i publikowanie ogłoszeń, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, weryfikowanie dokumentów aplikacyjnych)
Aktywne budowanie bazy kandydatów
Wyszukiwanie nowych strategii/ źródeł dotarcia do kandydatów
Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z kandydatami
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych (redagowanie i publikowanie ogłoszeń, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, weryfikowanie dokumentów aplikacyjnych)
Aktywne budowanie bazy kandydatów
Wyszukiwanie nowych strategii/ źródeł dotarcia do kandydatów
Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z kandydatami
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych (redagowanie i publikowanie ogłoszeń, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, weryfikowanie dokumentów aplikacyjnych)
Aktywne budowanie bazy kandydatów
Wyszukiwanie nowych strategii/ źródeł dotarcia do kandydatów
Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z kandydatami
udzielanie Klientom odpowiedzi i zapewnienie im profesjonalnego wsparcia,
obsługę połączeń przychodzących – telefonicznych zgłoszeń od Klientów (weryfikacja statusu przesyłki, przyjmowanie reklamacji, problemów z punktem nadania),
budowanie pozytywnych relacji oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy
rejestrację zgłoszeń i dalsze ich procesowanie w odpowiednich systemach
prowadzenie procesów rekrutacyjnych end to end. (redagowanie i publikowanie ogłoszeń, prowadzenie selekcji kandydatów, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, weryfikowanie dokumentów aplikacyjnych),
administrowanie bazą kandydatów,
prowadzenie dokumentacji i raportowanie działań rekrutacyjnych,
wyszukiwanie nowych strategii/źródeł dotarcia do kandydatów
Projektowanie oraz nadzór nad tworzeniem i wdrażaniem projektów BPM na platformie WEBCON BPS
Prowadzenie warsztatów analitycznych z klientami
Przygotowanie i prowadzenie prezentacji
Tworzenie dokumentacji opisującej biznesowe i techniczne aspekty projektowanych systemów BPM
Ścisła współpraca z zespołem wdrożeniowym BPM/RPA w fazach projektowania rozwiązania, przedsprzedaży oraz wdrożenia i utrzymywanie projektu
Kontakty z klientami w obszarze prowadzonych projektów informatycznych, opracowywanie scenariuszy testowych aplikacji biznesowych, testowanie i dokumentowanie rozwiązań informatycznych
Prowadzenie projektów jako Project Manager w zakresie obszarów BPM/RPA
Szkolenie i doradztwo w zakresie użytkowania wdrożonych rozwiązań BPM/RPA
Samodzielne, kompleksowe prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem płac w organizacji (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne), w tym w szczególności naliczanie i wypłacanie wynagrodzeń (zarówno stawek w ujęciu miesięcznym jak i godzinowym) w oparciu o stosowne przepisy prawa, zawarte umowy oraz regulaminy wewnętrzne);
Sporządzanie druków i deklaracji, rozliczeń do ZUS, US, PFRON, GUS, Komorników oraz prowadzenie korespondencji z tymi instytucjami;
Obsługa PPK;
Przygotowywanie wymaganych dokumentów i zaświadczeń dla pracowników;
Monitorowanie zmian w przepisach związanych z wynagrodzeniami (w zakresie prawa pracy, prawa cywilnego i przepisach podatkowych);
Wsparcie merytoryczne w zakresie zagadnień związanych z rozliczaniem płac, doradztwo w zakresie przepisów podatkowych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa;
Współpraca z zespołem HR w realizacji procesów kadrowo-płacowych w organizacji
Samodzielne, kompleksowe prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem płac w organizacji (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne), w tym w szczególności naliczanie i wypłacanie wynagrodzeń (zarówno stawek w ujęciu miesięcznym jak i godzinowym) w oparciu o stosowne przepisy prawa, zawarte umowy oraz regulaminy wewnętrzne);
Sporządzanie druków i deklaracji, rozliczeń do ZUS, US, PFRON, GUS, Komorników oraz prowadzenie korespondencji z tymi instytucjami;
Obsługa PPK;
Przygotowywanie wymaganych dokumentów i zaświadczeń dla pracowników;
Monitorowanie zmian w przepisach związanych z wynagrodzeniami (w zakresie prawa pracy, prawa cywilnego i przepisach podatkowych);
Wsparcie merytoryczne w zakresie zagadnień związanych z rozliczaniem płac, doradztwo w zakresie przepisów podatkowych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa;
Współpraca z zespołem HR w realizacji procesów kadrowo-płacowych w organizacji
wsparcie klientów posiadających usługi Orange Polska S.A. (pomoc w uruchomieniu usługi, pomoc w konfigurowaniu urządzeń dostarczanych przez Orange, przyjmowanie zgłoszeń technicznych),
obsługa Call Center – ruch tylko i wyłącznie przychodzący – nie zajmujemy się telemarketingiem,
sprzedaż usług telekomunikacyjnych i internetu „przy okazji”
wsparcie klientów posiadających usługi Orange Polska S.A. (pomoc w uruchomieniu usługi, pomoc w konfigurowaniu urządzeń dostarczanych przez Orange, przyjmowanie zgłoszeń technicznych),
obsługa Call Center – ruch tylko i wyłącznie przychodzący – nie zajmujemy się telemarketingiem,
sprzedaż usług telekomunikacyjnych i internetu „przy okazji”
Bieżące monitorowanie oraz prowadzenie kontroli jakości obsługiwanych zgłoszeń Klienta,
Zarządzanie zespołem i usługą wsparcia w zakresie systemów IT, szczególnie rozwiązań chmurowych Microsoft,
Formułowanie krótko i długoterminowych celów zespołu oraz zapewnienie ich realizacji według założonych kryteriów,
Wdrażanie zmiany procesów i procedur realizowanych przez zespół, ze szczególnym naciskiem na ich automatyzację,
Motywowanie i zarządzanie rozwojem pracowników, wsparcie w osiąganiu wyznaczonych celów, mentoring, ustalanie grafików,
Zarządzanie zasobami zespołu, bieżące dostosowywanie pracy zespołu do zmieniających się priorytetów, dokonywanie oceny i integracji nowego obciążenia pracą,
Współpraca z innymi zespołami w celu zapewnienia najlepszej możliwej jakości świadczonych usług