Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (14)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 14 )
Sprzedawca
Poznań
Wygasła: 11.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jako Doradca Klienta ds. luksusowej biżuterii, zapewnisz doskonałą obsługę i wykażesz się znakomitą wiedzą o produktach. Będziesz pełnić rolę Ambasadora marki TEILOR i wykażesz się podejściem "zorientowanym na klienta" zapewniając im wyjątkowe i spersonalizowane doświadczenia w trakcie pobytu w sklepie
Zaangażujesz klientów, tak aby określić ich potrzeby i nakierujesz ich na odpowiedni produkt
Do Twoich obowiązków będzie również należeć zarządzanie codziennymi zadaniami administracyjnymi sklepu
Jako Doradca Klienta ds. luksusowej biżuterii, zapewnisz doskonałą obsługę i wykażesz się znakomitą wiedzą o produktach. Będziesz pełnić rolę Ambasadora marki TEILOR i wykażesz się podejściem "zorientowanym na klienta" zapewniając im wyjątkowe i spersonalizowane doświadczenia w trakcie pobytu w sklepie
Zaangażujesz klientów, tak aby określić ich potrzeby i nakierujesz ich na odpowiedni produkt
Do Twoich obowiązków będzie również należeć zarządzanie codziennymi zadaniami administracyjnymi sklepu
1. Przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych w Polsce:
- współpraca z ASM (Area Sales Manager) i Country Managerem w Polsce w celu zrozumienia potrzeb kadrowych oraz sprowadzanie do firmy największych talentów;
- publikowanie ogłoszeń o pracę na różnych platformach rekrutacyjnych, zarządzanie pierwszymi rozmowami kwalifikacyjnymi i ocenianie kandydatów
2. Onboarding nowych pracowników:
-wspieranie integracji kulturowej nowych pracowników ze sposobami pracy firmy, zasadami, wartościami i kulturą organizacji;
3. Wprowadzanie zasad i procedur w organizacji; wdrażanie rozwiązań, które powinny być dostosowane i spójne z najlepszymi globalnymi praktykami HR; monitorowanie przestrzegania polityk i procedur HR;
4. Odpowiedzialność za administrację HR i wszelkie inne kwestie związane z HR;
5. Dbanie o prawidłową dokumentację personalną pracowników:
- medycyna pracy
-BHP
- rejestrowanie nowych umow o pracę - współpraca z zewnętrznym dostawcą usług kadrowo-płacowych,
- sprawdzanie czasu obecności;
- zebranie wszystkich dokumentów wymaganych do obliczenia miesięcznej listy płac przez dostawcę usług kadrowo-płacowych;
6. Współpraca z dostawcą usług HR w celu zapewnienia zgodności działania z lokalnymi przepisami dotyczącymi prawa pracy. Udzielanie wsparcia w kwestiach prawnych związanych z HR
Jako Doradca Klienta ds. luksusowej biżuterii, zapewnisz doskonałą obsługę i wykażesz się znakomitą wiedzą o produktach. Będziesz pełnić rolę Ambasadora marki TEILOR i wykażesz się podejściem „zorientowanym na klienta” zapewniając im wyjątkowe i spersonalizowane doświadczenia w trakcie pobytu w sklepie
Zaangażujesz klientów, aby określić ich potrzeby i skierujesz ich do odpowiedniego produktu
Do Twoich obowiązków będzie również należało zarządzanie codziennymi zadaniami administracyjnymi sklepu
Jako Doradca Klienta ds. luksusowej biżuterii, zapewnisz doskonałą obsługę i wykażesz się znakomitą wiedzą o produktach. Będziesz pełnić rolę Ambasadora marki TEILOR i wykażesz się podejściem „zorientowanym na klienta” zapewniając im wyjątkowe i spersonalizowane doświadczenia w trakcie pobytu w sklepie
Zaangażujesz klientów, aby określić ich potrzeby i skierujesz ich do odpowiedniego produktu
Do Twoich obowiązków będzie również należało zarządzanie codziennymi zadaniami administracyjnymi sklepu
Jako Doradca Klienta ds. luksusowej biżuterii, zapewnisz doskonałą obsługę i wykażesz się znakomitą wiedzą o produktach. Będziesz pełnić rolę Ambasadora marki TEILOR i wykażesz się podejściem „zorientowanym na klienta” zapewniając im wyjątkowe i spersonalizowane doświadczenia w trakcie pobytu w sklepie
Zaangażujesz klientów, aby określić ich potrzeby i skierujesz ich do odpowiedniego produktu
Do Twoich obowiązków będzie również należało zarządzanie codziennymi zadaniami administracyjnymi sklepu
Jako Doradca Klienta ds. luksusowej biżuterii, zapewnisz doskonałą obsługę i wykażesz się znakomitą wiedzą o produktach. Będziesz pełnić rolę Ambasadora marki TEILOR i wykażesz się podejściem „zorientowanym na klienta” zapewniając im wyjątkowe i spersonalizowane doświadczenia w trakcie pobytu w sklepie
Zaangażujesz klientów, aby określić ich potrzeby i skierujesz ich do odpowiedniego produktu
Do Twoich obowiązków będzie również należało zarządzanie codziennymi zadaniami administracyjnymi sklepu
Jako Doradca Klienta ds. luksusowej biżuterii, zapewnisz doskonałą obsługę i wykażesz się znakomitą wiedzą o produktach. Będziesz pełnić rolę Ambasadora marki TEILOR i wykażesz się podejściem „zorientowanym na klienta” zapewniając im wyjątkowe i spersonalizowane doświadczenia w trakcie pobytu w sklepie
Zaangażujesz klientów, aby określić ich potrzeby i skierujesz ich do odpowiedniego produktu
Do Twoich obowiązków będzie również należało zarządzanie codziennymi zadaniami administracyjnymi sklepu
Jako Doradca Klienta ds. luksusowej biżuterii, zapewnisz doskonałą obsługę i wykażesz się znakomitą wiedzą o produktach. Będziesz pełnić rolę Ambasadora marki TEILOR i wykażesz się podejściem „zorientowanym na klienta” zapewniając im wyjątkowe i spersonalizowane doświadczenia w trakcie pobytu w sklepie
Zaangażujesz klientów, aby określić ich potrzeby i skierujesz ich do odpowiedniego produktu
Do Twoich obowiązków będzie również należało zarządzanie codziennymi zadaniami administracyjnymi sklepu
Jako Doradca Klienta ds. luksusowej biżuterii, zapewnisz doskonałą obsługę i wykażesz się znakomitą wiedzą o produktach. Będziesz pełnić rolę Ambasadora marki TEILOR i wykażesz się podejściem „zorientowanym na klienta” zapewniając im wyjątkowe i spersonalizowane doświadczenia w trakcie pobytu w sklepie
Zaangażujesz klientów, aby określić ich potrzeby i skierujesz ich do odpowiedniego produktu
Do Twoich obowiązków będzie również należało zarządzanie codziennymi zadaniami administracyjnymi sklepu
Jako Doradca Klienta ds. luksusowej biżuterii, zapewnisz doskonałą obsługę i wykażesz się znakomitą wiedzą o produktach. Będziesz pełnić rolę Ambasadora marki TEILOR i wykażesz się podejściem „zorientowanym na klienta” zapewniając im wyjątkowe i spersonalizowane doświadczenia w trakcie pobytu w sklepie
Zaangażujesz klientów, aby określić ich potrzeby i skierujesz ich do odpowiedniego produktu
Do Twoich obowiązków będzie również należało zarządzanie codziennymi zadaniami administracyjnymi sklepu
Jako Doradca Klienta ds. luksusowej biżuterii, zapewnisz doskonałą obsługę i wykażesz się znakomitą wiedzą o produktach. Będziesz pełnić rolę Ambasadora marki Teilor i wykażesz się podejściem „zorientowanym na klienta” zapewniając im wyjątkowe i spersonalizowane doświadczenia w trakcie pobytu w sklepie
Zaangażujesz klientów, aby określić ich potrzeby i skierujesz ich do odpowiedniego produktu
Do Twoich obowiązków będzie również należało zarządzanie codziennymi zadaniami administracyjnymi sklepu
Jako Doradca Klienta ds. luksusowej biżuterii, zapewnisz doskonałą obsługę i wykażesz się znakomitą wiedzą o produktach. Będziesz pełnić rolę Ambasadora marki Teilor i wykażesz się podejściem „zorientowanym na klienta” zapewniając im wyjątkowe i spersonalizowane doświadczenia w trakcie pobytu w sklepie
Zaangażujesz klientów, aby określić ich potrzeby i skierujesz ich do odpowiedniego produktu
Do Twoich obowiązków będzie również należało zarządzanie codziennymi zadaniami administracyjnymi sklepu