Wszystkie ( 0 )
Pozytywna ( 0 )
Neutralna ( 0 )
Negatywa ( 0 )
Użytkownik:
Administrator
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki! Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna?
0
0
Odpowiedz
Pokaż więcej odpowiedzi(1 )
Pokaż więcej
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Wszystkie (1 )
Aktualne ( 0 )
Archiwalne ( 1 )
Office Manager
Domaniewska 39, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 27.04.2022
umowa o pracę
kontrakt B2B
Obowiązki:
rejestracja dokumentów ubezpieczeniowych w systemie;
przygotowywanie rozliczeń prowizyjnych;
przygotowywanie zestawień, raportów;
nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą w Spółce;
administracyjne wsparcie przełożonego i pracowników firmy w codziennych obowiązkach;
samodzielne realizowanie bieżących zadań zleconych przez pracodawcę
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne