1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. PEAKSIDE ROS OUTLET MANAGEMENT sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

PEAKSIDE ROS OUTLET MANAGEMENT sp. z o.o.

WARSZAWA, UL. POZNAŃSKA 37

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (26) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 26 )

Młodszy specjalista ds. zarządzania nieruchomością / Junior Facility Manager

Przywidzka 8, Gdańsk
Wygasła: 02.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Przyjmowanie, rejestrowanie i rozpatrywanie zgłoszeń usterek technicznych od kontrahentów, klientów i najemców
  • Współpraca z najemcami w ramach bezpiecznego korzystania z wynajmowanej powierzchni
  • Stała współpraca z dostawcami usług dotyczących nieruchomości w celu utrzymania najwyższych standardów
  • Organizacja okresowych spotkań operacyjnych z poszczególnymi dostawcami usług (w zakresie ochrony, sprzątania czy konserwacji)
  • Poszukiwanie i wybór odpowiednich kontrahentów w celu realizacji zadań związanych z obsługą nieruchomości oraz współpraca z tymi kontrahentami
  • Udział w procedurach przetargowych
  • Pomoc w koordynowaniu prac wykończeniowych prowadzonych przez najemców
  • Pomoc w przygotowywaniu raportów i innych dokumentów związanych z zarządzaniem nieruchomością
  • Zarządzanie dokumentami księgowymi: wypełnianie, sprawdzanie poprawności, rejestrowanie, opisywanie
  • Segregacja, selekcja i optymalizacja dokumentacji nieruchomości
  • Prowadzenie archiwum dokumentów budowlanych dla nieruchomości
  • Rozliczanie i kontrola zużycia mediów w nieruchomości
  • Pomoc w realizacji projektów w zakresie ESG (projektów technicznych)
  • Inne zadania w zakresie zarządzania nieruchomością i obsługi biurowej zlecone przez przełożonego
  • Skrupulatne przestrzeganie zasad i procedur obowiązujących w firmie
  • Działanie w najlepszym interesie spółki i reprezentowanych przez nią podmiotów we wszystkich przypadkach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy specjalista ds. zarządzania nieruchomością / Junior Facility Manager

Puławska 42E, Piaseczno
Wygasła: 02.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Przyjmowanie, rejestrowanie i rozpatrywanie zgłoszeń usterek technicznych od kontrahentów, klientów i najemców
  • Współpraca z najemcami w ramach bezpiecznego korzystania z wynajmowanej powierzchni
  • Stała współpraca z dostawcami usług dotyczących nieruchomości w celu utrzymania najwyższych standardów
  • Organizacja okresowych spotkań operacyjnych z poszczególnymi dostawcami usług (w zakresie ochrony, sprzątania czy konserwacji)
  • Poszukiwanie i wybór odpowiednich kontrahentów w celu realizacji zadań związanych z obsługą nieruchomości oraz współpraca z tymi kontrahentami
  • Udział w procedurach przetargowych
  • Pomoc w koordynowaniu prac wykończeniowych prowadzonych przez najemców
  • Pomoc w przygotowywaniu raportów i innych dokumentów związanych z zarządzaniem nieruchomością
  • Zarządzanie dokumentami księgowymi: wypełnianie, sprawdzanie poprawności, rejestrowanie, opisywanie
  • Segregacja, selekcja i optymalizacja dokumentacji nieruchomości
  • Prowadzenie archiwum dokumentów budowlanych dla nieruchomości
  • Rozliczanie i kontrola zużycia mediów w nieruchomości
  • Pomoc w realizacji projektów w zakresie ESG (projektów technicznych)
  • Inne zadania w zakresie zarządzania nieruchomością i obsługi biurowej zlecone przez przełożonego
  • Skrupulatne przestrzeganie zasad i procedur obowiązujących w firmie
  • Działanie w najlepszym interesie spółki i reprezentowanych przez nią podmiotów we wszystkich przypadkach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Konserwator / Pracownik Techniczny

Puławska 42E, Piaseczno
Wygasła: 12.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • Realizacja planu prac konserwacyjnych oraz wykonywanie drobnych prac remontowych na powierzchniach wspólnych;
  • Stałe diagnozowanie i usuwanie usterek;
  • Przeprowadzanie inspekcji i asystowanie w koordynacji wykonywanych napraw i usług (przeglądy obligatoryjne lub inne wynikające z eksploatacji, np. przegląd drzwi przesuwnych);
  • Instalowanie i serwisowanie systemów linkowych, systemu komunikacji na powierzchniach wspólnych (ramki, tablice informacyjne), malowanie i odrestaurowywanie logotypów, szyldów nad witrynami najemców;
  • Naprawa zamków i samozamykaczy w drzwiach ewakuacyjnych centrum;
  • Drobne prace hydrauliczne (wymiana kranów, zaworów, podgrzewaczy, spłuczek itp.);
  • Remontowanie drobnych elementów na pasażu (parapet, filar, ściana);
  • Montaż drobnych urządzeń na pasażu i w toaletach np. dystrybutory do dezynfekcji rąk (baterie i płyny), punkt pakowania prezentów;
  • Montaż banerów marketingowych na ogrodzeniu i plakatów na pasażu;
  • Doraźne i natychmiastowe prace naprawcze np. prace brukarskie przy zapadnięciu kostki brukowej;
  • Kupowanie i dostarczanie do biura cięższych produktów;
  • Dokonywanie zakupów materiałów eksploatacyjnych w sklepie (zamki, żarówki, klamki, itp.);
  • Bieżąca znajomość stanu magazynowego części zapasowych i urządzeń oraz informowanie przełożonego o konieczności uzupełnienia niedoborów z odpowiednim wyprzedzeniem;
  • Pomoc w prowadzeniu prac legalizacji lub wymiany gaśnic (wskazanie ostatnich protokołów, obchód z firmą zewnętrzną);
  • Doraźna pomoc przy odśnieżaniu dachu;
  • Doraźna pomoc przy przeciekach w poszczególnych lokalach ;
  • W okresie pandemii i obowiązujących obostrzeń związanych z COVID-19 wynoszenie ławek, stolików, krzeseł itp.;
  • Wszelkie inne czynności leżące w zakresie prac konserwacyjnych zlecone Pracownikowi przez przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Marketing Assistant (Specialization in Digital Marketing)

Sosnowiec
Wygasła: 14.12.2023
full-time
umowa o pracę
umowa na zastępstwo
full office work
assistant
Obowiązki:
  • Support the marketing manager to achieve the marketing and centre KPIs for Designer Outlet Sosnowiec
  • Work with brand partners of the centre regarding product offers and shop promotions
  • Support the marketing manager mainly and centre management team in all fields of the operation
  • Assist the Marketing Manager by liaising with the HQ Marketing team to develop and deliver a digital marketing strategy to support the annual marketing plan, including website updates, email marketing and social media content
  • Coordinate marketing initiatives in all areas of Digital Marketing in line with company marketing standards for Designer Outlet Sosnowiec, Warszawa and Gdansk
  • Work with online agencies and brand partners
  • Develop marketing initiatives to drive online marketing KPIs, to raise brand awareness
  • Develop of digital marketing activities to convert online users, fans and followers in on-site traffic
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Marketing & PR Assistant

Puławska 42E, Piaseczno
Wygasła: 16.11.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
assistant
Obowiązki:
  • Support the Marketing Manager to achieve the Marketing and Centre KPIs for Designer Outlet Warszawa
  • Work with brand partners of the Centre regarding product offers and shop promotions
  • Take PR initiatives to raise brand awareness for Designer Outlet Warszawa, Designer Outlet Gdańsk and Designer Outlet Sosnowiec - B2B and B2C
  • Develop ideas for press releases in cooperation with Marketing Managers of the Centres and the agency
  • Develop content and actions to create synergies across the three Centres
  • Responsible for edition of the articles, comments and corrections
  • Assist the Marketing Manager, website updates, email marketing and social media content
  • Prepare marketing presentations, analyses and reports
  • Support the Centre management team in administrative works
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Leasing Manager

Poznańska 37, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 08.10.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • You will lead the leasing of one or more outlet centres in Poland in close collaboration with the Head of Leasing and the Asset & Development Manager
  • You will develop leasing strategies based on the local market conditions and international trends
  • You will acquire national and international brand partners in the premium, fashion, sports and lifestyle market
  • You will update leasing plans and present the status in front of our investors
  • You will work with architects, lawyers and the local centre management teams
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Marketing & PR Assistant

Puławska 42E, Piaseczno
Wygasła: 06.08.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
assistant
Obowiązki:
  • Support the Marketing Manager to achieve the Marketing and Centre KPIs for Designer Outlet Warszawa
  • Work with brand partners of the Centre regarding product offers and shop promotions
  • Take PR initiatives to raise brand awareness for Designer Outlet Warszawa, Designer Outlet Gdańsk and Designer Outlet Sosnowiec - B2B and B2C
  • Develop ideas for press releases in cooperation with Marketing Managers of the Centres and the agency
  • Develop content and actions to create synergies across the three Centres
  • Responsible for edition of the articles, comments and corrections
  • Assist the Marketing Manager, website updates, email marketing and social media content
  • Prepare marketing presentations, analyses and reports
  • Support the Centre management team in administrative works
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Marketing & PR Assistant

Puławska 42E, Piaseczno
Wygasła: 09.06.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
assistant
Obowiązki:
  • Support the Marketing Manager to achieve the Marketing and Centre KPIs for Designer Outlet Warszawa
  • Work with brand partners of the Centre regarding product offers and shop promotions
  • Take PR initiatives to raise brand awareness for DOW, DOG and DOS - B2B and B2C
  • Develop ideas for press releases in cooperation with Marketing Managers of the Centres and the agency
  • Develop content and actions to create synergies across the three Centres
  • Responsible for edition of the articles, comments and corrections
  • Assist the Marketing Manager, website updates, email marketing and social media content
  • Prepare marketing presentations, analyses and reports
  • Support the Centre management team in administrative works
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Retail Manager

Puławska 42E, Piaseczno
Wygasła: 28.05.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
team manager
Obowiązki:
  • You support the centre manager to achieve the centre budget and retail KPIs
  • You are responsible to track, analyse and reports centre sales, rankings and further retail KPIs
  • You are passionate about providing customers with an unforgettable level of customers service
  • You maintain and develop retail communication, cooperations and initiatives
  • You analyse and develop retail initiatives to sustainably drive the centre performance
  • You plan and execute business review meetings with our brand partners on shop, area and headquarter level
  • You influence brand partners and organise trainings for the shop managers and their employees as well as execute retail quality tests
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Retail Manager

Puławska 42E, Piaseczno
Wygasła: 27.04.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
team manager
Obowiązki:
  • You support the centre manager to achieve the centre budget and retail KPIs
  • You are responsible to track, analyse and reports centre sales, rankings and further retail KPIs
  • You are passionate about providing customers with an unforgettable level of customers service
  • You maintain and develop retail communication, cooperations and initiatives
  • You analyse and develop retail initiatives to sustainably drive the centre performance
  • You plan and execute business review meetings with our brand partners on shop, area and headquarter level
  • You influence brand partners and organise trainings for the shop managers and their employees as well as execute retail quality tests
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonista/ka - Asystent/ka Biura

Sosnowiec
Wygasła: 02.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Obsługa recepcji,
  • Przyjmowanie klientów, interesantów, współpracowników, odpowiadanie na ich zapytania lub kierowanie ich do innych pracowników biura,
  • Organizowanie pracy poprzez zbieranie, przeglądanie i obieg korespondencji oraz informacji,
  • Asystowanie w przygotowaniu raportów i prezentacji,
  • Przygotowywanie oficjalnych notatek ze spotkań,
  • Pisanie, redagowanie i edytowanie korespondencji dla zarządu i klienta,
  • Zbieranie informacji o najemcach, tworzenie na ich podstawie bazy danych, regularne ich aktualizowanie, przekazywanie odpowiednim osobom,
  • Prowadzenie obiegu i archiwizacji dokumentów, w tym dokumentów objętych tajemnicą handlową,
  • Zapewnienie materiałów biurowych i spożywczych,
  • Organizacja spotkań, zebrań, wyjazdów służbowych i konferencji, zgodnie z poleceniami przełożonego,
  • Koordynacja i planowanie działań biura,
  • Dbałość o porządek i estetykę biura,
  • Nadzór sprzętu biurowego,
  • Wsparcie administracyjne zespołu - obieg faktur i dokumentów personalnych, kontrola dokumentów związanych z umowami najmu – (polisy, gwarancje, załączniki, korespondencja, itp.),
  • Współpraca z działem marketingu, pomoc przy akcjach, działaniach na rzecz najemców/turystów,
  • Wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z powyższymi obowiązkami w ramach powierzonego stanowiska
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Financial Analyst - Analityk Finansowy

Poznańska 37, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 25.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby Grupy oraz interesariuszy
  • udział w procesie zamknięcia miesiąca, budżetowania i planowania,
  • wsparcie w przygotowywaniu zarządczego rachunku wyników, analizie odchyleń od budżetu/planu,
  • opracowywanie kalkulacji, analiz, modeli finansowych zgodnie z zapotrzebowaniem Grupy oraz inwestorów,
  • kontrola przychodów i kosztów wraz z odpowiedzialnymi działami,
  • współpraca z zewnętrznym biurem księgowym, prawnikiem, inwestorem oraz niefinansowymi działami wewnątrz Grupy,
  • pomoc księgowa w procesie fakturowania oraz przygotowywania płatności oraz ich weryfikacja z dokumentami źródłowymi,
  • usprawnianie procesów w ramach obszaru finansów, raportowania i kontrolingu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonista/ka - Asystent/ka Biura

Przywidzka 8, Gdańsk
Wygasła: 17.12.2021
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Obsługa recepcji,
  • Przyjmowanie klientów, interesantów, współpracowników, odpowiadanie na ich zapytania lub kierowanie ich do innych pracowników biura,
  • Organizowanie pracy poprzez zbieranie, przeglądanie i obieg korespondencji oraz informacji,
  • Asystowanie w przygotowaniu raportów i prezentacji,
  • Przygotowywanie oficjalnych notatek ze spotkań,
  • Pisanie, redagowanie i edytowanie korespondencji dla zarządu i klienta,
  • Zbieranie informacji o najemcach, tworzenie na ich podstawie bazy danych, regularne ich aktualizowanie, przekazywanie odpowiednim osobom,
  • Prowadzenie obiegu i archiwizacji dokumentów, w tym dokumentów objętych tajemnicą handlową,
  • Zapewnienie materiałów biurowych i spożywczych,
  • Organizacja spotkań, zebrań, wyjazdów służbowych i konferencji, zgodnie z poleceniami przełożonego,
  • Koordynacja i planowanie działań biura,
  • Dbałość o porządek i estetykę biura,
  • Nadzór sprzętu biurowego,
  • Wsparcie administracyjne zespołu - obieg faktur i dokumentów personalnych, kontrola dokumentów związanych z umowami najmu – (polisy, gwarancje, załączniki, korespondencja, itp.),
  • Współpraca z działem marketingu, pomoc przy akcjach, działaniach na rzecz najemców/turystów,
  • Wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z powyższymi obowiązkami w ramach powierzonego stanowiska
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Finance Analyst

Warszawa
Wygasła: 02.05.2019
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Marketing Assistant - Specialization in Digital Marketing

Sosnowiec
Wygasła: 28.04.2019
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Marketing Assistant - Specialization in Tourism

Gdańsk
Wygasła: 28.04.2019
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Marketing Assistant - Specialization in Communication

Piaseczno, Warszawa
Wygasła: 28.04.2019
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Digital Marketing Assistant

Sosnowiec
Wygasła: 06.02.2019
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Tourism Marketing Assistant

Gdańsk
Wygasła: 06.02.2019
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Digital Marketing Assistant

Warszawa
Wygasła: 06.02.2019
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/-ka Centrum

Sosnowiec
Wygasła: 13.12.2018
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonistka - Asystentka Biura

Gdańsk
Wygasła: 17.11.2018
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/-ka Biura

Piaseczno
Wygasła: 23.08.2018
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonistka - Asystentka Biura

Gdańsk
Wygasła: 10.06.2018
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Finance Controller

Warszawa
Wygasła: 23.05.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Retail Manager F/M

Sosnowiec
Wygasła: 15.10.2017
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie PEAKSIDE ROS OUTLET MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.