Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Realizacja planu prac konserwacyjnych oraz wykonywanie drobnych prac remontowych na powierzchniach wspólnych;
Stałe diagnozowanie i usuwanie usterek;
Przeprowadzanie inspekcji i asystowanie w koordynacji wykonywanych napraw i usług (przeglądy obligatoryjne lub inne wynikające z eksploatacji, np. przegląd drzwi przesuwnych);
Instalowanie i serwisowanie systemów linkowych, systemu komunikacji na powierzchniach wspólnych (ramki, tablice informacyjne), malowanie i odrestaurowywanie logotypów, szyldów nad witrynami najemców;
Naprawa zamków i samozamykaczy w drzwiach ewakuacyjnych centrum;
Drobne prace hydrauliczne (wymiana kranów, zaworów, podgrzewaczy, spłuczek itp.);
Remontowanie drobnych elementów na pasażu (parapet, filar, ściana);
Montaż drobnych urządzeń na pasażu i w toaletach np. dystrybutory do dezynfekcji rąk (baterie i płyny), punkt pakowania prezentów;
Montaż banerów marketingowych na ogrodzeniu i plakatów na pasażu;
Doraźne i natychmiastowe prace naprawcze np. prace brukarskie przy zapadnięciu kostki brukowej;
Kupowanie i dostarczanie do biura cięższych produktów;
Dokonywanie zakupów materiałów eksploatacyjnych w sklepie (zamki, żarówki, klamki, itp.);
Bieżąca znajomość stanu magazynowego części zapasowych i urządzeń oraz informowanie przełożonego o konieczności uzupełnienia niedoborów z odpowiednim wyprzedzeniem;
Pomoc w prowadzeniu prac legalizacji lub wymiany gaśnic (wskazanie ostatnich protokołów, obchód z firmą zewnętrzną);
Doraźna pomoc przy odśnieżaniu dachu;
Doraźna pomoc przy przeciekach w poszczególnych lokalach ;
W okresie pandemii i obowiązujących obostrzeń związanych z COVID-19 wynoszenie ławek, stolików, krzeseł itp.;
Wszelkie inne czynności leżące w zakresie prac konserwacyjnych zlecone Pracownikowi przez przełożonego
Marketing Assistant (Specialization in Digital Marketing)
Sosnowiec
Wygasła: 14.12.2023
full-time
umowa o pracę
umowa na zastępstwo
full office work
assistant
Obowiązki:
Support the marketing manager to achieve the marketing and centre KPIs for Designer Outlet Sosnowiec
Work with brand partners of the centre regarding product offers and shop promotions
Support the marketing manager mainly and centre management team in all fields of the operation
Assist the Marketing Manager by liaising with the HQ Marketing team to develop and deliver a digital marketing strategy to support the annual marketing plan, including website updates, email marketing and social media content
Coordinate marketing initiatives in all areas of Digital Marketing in line with company marketing standards for Designer Outlet Sosnowiec, Warszawa and Gdansk
Work with online agencies and brand partners
Develop marketing initiatives to drive online marketing KPIs, to raise brand awareness
Develop of digital marketing activities to convert online users, fans and followers in on-site traffic
Przyjmowanie klientów, interesantów, współpracowników, odpowiadanie na ich zapytania lub kierowanie ich do innych pracowników biura,
Organizowanie pracy poprzez zbieranie, przeglądanie i obieg korespondencji oraz informacji,
Asystowanie w przygotowaniu raportów i prezentacji,
Przygotowywanie oficjalnych notatek ze spotkań,
Pisanie, redagowanie i edytowanie korespondencji dla zarządu i klienta,
Zbieranie informacji o najemcach, tworzenie na ich podstawie bazy danych, regularne ich aktualizowanie, przekazywanie odpowiednim osobom,
Prowadzenie obiegu i archiwizacji dokumentów, w tym dokumentów objętych tajemnicą handlową,
Zapewnienie materiałów biurowych i spożywczych,
Organizacja spotkań, zebrań, wyjazdów służbowych i konferencji, zgodnie z poleceniami przełożonego,
Koordynacja i planowanie działań biura,
Dbałość o porządek i estetykę biura,
Nadzór sprzętu biurowego,
Wsparcie administracyjne zespołu - obieg faktur i dokumentów personalnych, kontrola dokumentów związanych z umowami najmu – (polisy, gwarancje, załączniki, korespondencja, itp.),
Współpraca z działem marketingu, pomoc przy akcjach, działaniach na rzecz najemców/turystów,
Wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z powyższymi obowiązkami w ramach powierzonego stanowiska
Przyjmowanie klientów, interesantów, współpracowników, odpowiadanie na ich zapytania lub kierowanie ich do innych pracowników biura,
Organizowanie pracy poprzez zbieranie, przeglądanie i obieg korespondencji oraz informacji,
Asystowanie w przygotowaniu raportów i prezentacji,
Przygotowywanie oficjalnych notatek ze spotkań,
Pisanie, redagowanie i edytowanie korespondencji dla zarządu i klienta,
Zbieranie informacji o najemcach, tworzenie na ich podstawie bazy danych, regularne ich aktualizowanie, przekazywanie odpowiednim osobom,
Prowadzenie obiegu i archiwizacji dokumentów, w tym dokumentów objętych tajemnicą handlową,
Zapewnienie materiałów biurowych i spożywczych,
Organizacja spotkań, zebrań, wyjazdów służbowych i konferencji, zgodnie z poleceniami przełożonego,
Koordynacja i planowanie działań biura,
Dbałość o porządek i estetykę biura,
Nadzór sprzętu biurowego,
Wsparcie administracyjne zespołu - obieg faktur i dokumentów personalnych, kontrola dokumentów związanych z umowami najmu – (polisy, gwarancje, załączniki, korespondencja, itp.),
Współpraca z działem marketingu, pomoc przy akcjach, działaniach na rzecz najemców/turystów,
Wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z powyższymi obowiązkami w ramach powierzonego stanowiska