Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Manage and maintain different types of network, like WAN, LAN, WiFi, VPN, MPLS, IoT, Internet, SD-WAN
Manage monitoring system, ensure that all locations and networks are properly configured and monitored, alerts are in place and distributed to the correct IT groups
Work on regional / global network solutions to meet our business requirements
Address day to day network related problems. Critical problems may require on-site support outside of standard working hours
Collaborates with the IT Security team to ensure the confidentiality, integrity and availability of Cooper’s enterprise network environment
Runs and maintains network infrastructure projects that are proposed as a part of the corporate network roadmap. Work with infrastructure technology vendors to implement new technologies
Provides level 2 support for issues arising around corporate network Services and global data communication
Plans and helps executing the migration of on-premise Services into the Cloud in conjunction and alignment with business requirements
Monitors and tracks appropriate Network KPIs. Ensure an optimal uptime and utilization by implementing and maintaining appropriate High Availability and offloading Solutions
Participates in global IT projects and represent the Network Infrastructure team
Provide support and training to both IT and users communities
Odpowiedzialny za działania związane z przedstawicielstwem klienta oraz zapewnienie, że specyficzne wymagania klienta są wdrożone i przestrzegane w poszczególnych obszarach pracy organizacji
Nadzór nad specyficznymi wymaganiami klienta: identyfikacja specyficznych wymagań dla wyznaczonych klientów (projektów),zapis zidentyfikowanych wymagań na określonym systemem jakości formularzu, przeprowadzanie szkoleń z zakresu specyficznych wymagań dla : inżynierów procesu, pracowników logistyki, pracowników produkcji i innych , jeśli niezbędne, zapewnienie, że specyficzne wymagania klienta są wdrożone i przestrzegane w poszczególnych obszarach pracy firmy
Zabezpieczenie potrzeb i oczekiwań klienta, poprzez: analizę kart wyników klienta (scorecards), obsługę portali klienta, informowanie o sytuacji kryzysowej, zapewnienie natychmiastowej reakcji na reklamacje klienta, określenie oraz podejmowanie akcji zwiększających satysfakcję klienta oraz utrzymywanie tej satysfakcji na wymaganym poziomie
Nadzór nad procesem reklamacji od klienta
Nadzór nad procesem PPAP (Proces Zatwierdzenia Części Produkcyjnych)
Maintains the knowledge and experience to prepare customer quotes
Participates in Pricing Committee meetings for review of new quotations
Contains the expertise to review data and determine material and labor requirements and prepares itemized lists
Computes cost factors and prepares estimates used for management purposes such as; planning, organizing, scheduling work, preparing bids, selecting vendors or subcontractors and determining cost effectiveness
Consults with clients, vendors, or other individuals to discuss and formulate estimates and resolve issues
Interacts with Sales, Engineering, Purchasing, Logistic and Manufacturing relative to product costing
Organizowanie, planowanie i zarządzanie wszystkimi aspektami zleconego projektu od jego początku do zakończenia
Prowadzeniu projektu zgodnie z obowiązującymi wewnętrznymi standardami Spółki w zakresie audytu, wymagań IT oraz innych specyficznych dla danego projektu
Przygotowanie harmonogramu projektu, koordynacja zadań zespołów wewnętrznych i zewnętrznych zaangażowanych w projekt
Raportowanie postępu projektu: prowadzenie cyklicznej sprawozdawczości (przygotowywanie analiz, raportów, zestawień i prezentacji) dot. statusu
Budowanie bazy wiedzy, doświadczeń i dobrych praktyk dla projektu,
Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie realizowanych zadań,
całościowy nadzór technologiczny nad procesem produkcyjnym (zapobieganie niezgodnościom, ustalanie ich przyczyn, uzyskiwanie wyrobu ze zdefiniowanymi wymaganiami, ciągłe doskonalenie procesu)- odpowiedzialność za całościowy rozwój projektu pod kątem technicznym
współpraca z działem zakupów w zakresie specyfikacji maszyn i narzędzi
nadzór nad zmianami inżynieryjnymi
kontakt z dostawcami narzędzi, maszyn i materiałów produkcyjnych w zakresie ustalania przyczyn problemów oraz określenia możliwości ich rozwiązywania
przygotowanie i aktualizacja dokumentacji procesowej oraz optymalizacja procesu, maszyn i oprzyrządowania
track tooling revenues and expenses against line items on customer purchase order
ensure customer reimbursed tooling is billed on a timely basis
ensure that tooling projects are closed in a timely manner, ensure tooling projects are reconciled within the tooling register on a monthly basis
track and maintain tooling reserves to minimize potential exposure
submit monthly reports and analysis to EU and global leadership
look for process improvement ideas and work within team to implement those changes
work within Tooling group and internal departments to move tooling process to a project accounting environment with additional system tracking and automation, looking for someone willing to help move the current process forward from a timing and efficiency standpoint
work with plants to understand forecasted tooling spend and billing projections
assist plants with budgeting of tooling cash flows and provide analysis to team to assist with budgeting, additional reporting to be determined on a go forward basis
Firma Cooper Standard, z siedzibą w Northville (US) jest wiodącym, globalnym dostawcą systemów i komponentów dla różnych rynków transportowych i przemysłowych. Produkty obejmują uszczelnienia, systemy dostarczania paliwa i hamulców oraz systemy transferu płynów. Firma zatrudnia globalnie około 23000 osób i działa w 21 krajach na całym świecie
Nasze centrum usług wspólnych w Bielsku Białej (GBS) powstało w 2011 roku i obecnie zatrudnia ok. 230 osób. Naszymi pracownikami są specjaliści z obszaru finansów, HR, zakupów, administracji i IT. Działamy na rzecz naszych spółek w Polsce, Europie, Stanach Zjednoczonych i Meksyku
Zakres obowiązków:
- programowanie w VBA narzędzi usprawniających procesy biznesowe w obszarze finansów,
- przygotowywanie raportów, statystyk i analiz dotyczących procesów biznesowych,
- tworzenie raportów i modeli danych w PowerBI (z wykorzystaniem języka DAX),
- identyfikowanie nieefektywności w procesach i rekomendowanie usprawnień,
As Commodity Leader, you’ll play a strategic role within the Company. You will work collaboratively within indirect commodity strategy team, internal business partners to source suppliers, negotiate commercial terms, execute contracts for Cooper Standard Europeans plants
The primary focus is to execute best method and strategy for optimizing managed spend while supporting business requirements and commodity strategy initiatives
Your main responsibilities will be about:
• Identify and implement indirect savings projects through supply chain and operations involvement; lead cross functional teams as necessary to realize lean savings
• Managing supply base with respect to their ability to provide products and services in accordance with the organization’s business requirements, policies, cost parameters, terms and agreements
• Understanding and investigate key market dynamics and commodity trends
• Supporting the resolution of critical supply chain issues and maintain supplier relationships
• Working closely with internal business partners to forecast upcoming projects for the year
• Identifying contract expirations and renewals in advance
• Developing and sustain relationships with key internal and external customers
• Leading projects as defined by leadership
• Supporting global implementation of e-procurement tools (Coupa, auctions, catalogs, etc)
Working closely with the Global Treasury team, European local compliance teams, financial controllers in Europe, Director Tax & Treasury Europe, to operate and manage operational treasury activities of Europe,
Monitor daily cash balance and arrange funding as necessary to optimize liquidity and bank costs,
Monitor cash pooling activities and calculate cash pool benefit distributions,
Oversee Europe factoring activities weekly, adjust limits and support any regulatory reporting requirements,
Cash forecasting process, coordinate collection of weekly information from multiple sources in the Company and consolidate and distribute timely. Analysis of variances and focus on efficiency and process improvements,
Daily cash forecasting process updates with latest daily information, confirm funding needs or available cash and be able to communicate within the Global Treasury team,
FX trading, hedging and checking of bank confirmations in line with the Company’s FX and hedging policies for Europe region. Prepare and distribute month end hedging entries to the European locations,
Bank and Treasury system administration, including maintaining up to date information on all the Europe bank accounts, including signers,
Contact with the banks to resolve, payment and funding issues and deal with any questions raised by the bank,
Deal with external & internal audit requests. Ensure compliance with the Company’s internal controls and also any external compliance requirements
Zapewnienie prawidłowości funkcjonowania automatyki urządzeń i maszyn produkcyjnych do bieżącej produkcji przy wykorzystaniu pracy własnej oraz wsparciu firm zewnętrznych
Zapewnienie prawidłowości funkcjonowania automatyki urządzeń i maszyn produkcyjnych na etapie projektowania procesów dla nowych projektów przy wykorzystaniu pracy własnej oraz wsparciu firm zewnętrznych
Kontakty z klientem zewn. i wew. w celu identyfikacji potrzeb i wymagań projektowych wyrobów lub oprzyrządowania
Kontakt z klientem zewn. i wew. w celu identyfikacji potencjalnych i rzeczywistych
Uczestniczenie w zespołach opracowujących dokumentacje techniczną oraz jakościową
Kontakt z dostawcami maszyn, urządzeń oraz oprzyrządowania technicznego
Odpowiedzialny za działania związane z przedstawicielstwem klienta oraz zapewnienie, że specyficzne wymagania klienta są wdrożone i przestrzegane w poszczególnych obszarach pracy organizacji
Nadzór nad specyficznymi wymaganiami klienta: identyfikacja specyficznych wymagań dla wyznaczonych klientów (projektów),zapis zidentyfikowanych wymagań na określonym systemem jakości formularzu, przeprowadzanie szkoleń z zakresu specyficznych wymagań dla : inżynierów procesu, pracowników logistyki, pracowników produkcji i innych , jeśli niezbędne, zapewnienie, że specyficzne wymagania klienta są wdrożone i przestrzegane w poszczególnych obszarach pracy firmy.
Zabezpieczenie potrzeb i oczekiwań klienta, poprzez: analizę kart wyników klienta (scorecards), obsługę portali klienta, informowanie o sytuacji kryzysowej, zapewnienie natychmiastowej reakcji na reklamacje klienta, określenie oraz podejmowanie akcji zwiększających satysfakcję klienta oraz utrzymywanie tej satysfakcji na wymaganym poziomie
Nadzór nad procesem reklamacji od klienta
Nadzór nad procesem PPAP (Proces Zatwierdzenia Części Produkcyjnych)
Zarządzanie zespołem logistycznym i budżetem. Realizacja wszystkich założeń budżetowych i forecastowych
Zarządzanie zamówieniami i przewidywaniami klientów, zbieranie zamówień oraz ich realizacja – ciągłe polepszanie obsługi klienta
Zarządzanie planowaniem produkcji i zamówieniami materiałów do produkcji
Optymalizacja poziomu zapasów surowców, komponentów, półwyrobów oraz wyrobów gotowych
Optymalizacja kosztów logistycznych, np. kosztów transportów, opakowań
Odpowiedzialność za kontakty z urzędami celnymi, agencjami celnymi. Stosowanie właściwych procedur celnych w poszczególnych przypadkach
Pełna kontrola stanów magazynowych. Zarządzanie inwentaryzacjami
Zapewnienie dostępności właściwego produktu, w odpowiedniej ilości, we właściwym miejscu, we właściwym czasie, dla właściwego klienta przy utrzymaniu odpowiednich kosztów
Zarządzenie podległymi magazynami (wewnętrznymi i zewnętrznymi)
Odpowiedzialność za rejestr stanów opakowań własnych, dostawców oraz klientów
Optymalizacja aktualnych powierzchni magazynowych oraz przygotowywanie planów krótko- i długoterminowych dotyczących zmian w powierzchniach magazynowych
Odpowiedzialny za działania związane z przedstawicielstwem klienta oraz zapewnienie, że specyficzne wymagania klienta są wdrożone i przestrzegane w poszczególnych obszarach pracy organizacji
Nadzór nad specyficznymi wymaganiami klienta: identyfikacja specyficznych wymagań dla wyznaczonych klientów (projektów),zapis zidentyfikowanych wymagań na określonym systemem jakości formularzu, przeprowadzanie szkoleń z zakresu specyficznych wymagań dla : inżynierów procesu, pracowników logistyki, pracowników produkcji i innych , jeśli niezbędne, zapewnienie, że specyficzne wymagania klienta są wdrożone i przestrzegane w poszczególnych obszarach pracy firmy
Zabezpieczenie potrzeb i oczekiwań klienta, poprzez: analizę kart wyników klienta (scorecards), obsługę portali klienta, informowanie o sytuacji kryzysowej, zapewnienie natychmiastowej reakcji na reklamacje klienta, określenie oraz podejmowanie akcji zwiększających satysfakcję klienta oraz utrzymywanie tej satysfakcji na wymaganym poziomie
Nadzór nad procesem reklamacji od klienta
Nadzór nad procesem PPAP (Proces Zatwierdzenia Części Produkcyjnych)
Odpowiedzialny za działania związane z przedstawicielstwem klienta oraz zapewnienie, że specyficzne wymagania klienta są wdrożone i przestrzegane w poszczególnych obszarach pracy organizacji
Nadzór nad specyficznymi wymaganiami klienta: identyfikacja specyficznych wymagań dla wyznaczonych klientów (projektów),zapis zidentyfikowanych wymagań na określonym systemem jakości formularzu, przeprowadzanie szkoleń z zakresu specyficznych wymagań dla : inżynierów procesu, pracowników logistyki, pracowników produkcji i innych , jeśli niezbędne, zapewnienie, że specyficzne wymagania klienta są wdrożone i przestrzegane w poszczególnych obszarach pracy firmy
Zabezpieczenie potrzeb i oczekiwań klienta, poprzez: analizę kart wyników klienta (scorecards), obsługę portali klienta, informowanie o sytuacji kryzysowej, zapewnienie natychmiastowej reakcji na reklamacje klienta, określenie oraz podejmowanie akcji zwiększających satysfakcję klienta oraz utrzymywanie tej satysfakcji na wymaganym poziomie
Nadzór nad procesem reklamacji od klienta
Nadzór nad procesem PPAP (Proces Zatwierdzenia Części Produkcyjnych)
Define and implement technical best practice and ensure effective planning and implementation
Leads technical implementation of medium complexity infrastructures and technical designs including producing cost and timescale estimates and identifying risks
Take ownership for obtaining the information to diagnose and resolve more complex problems
Updating/improving IaC definitions
Integrating new components (like K8s, Lambda, ElastiCache)