Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Aleja Wojciecha Korfantego 138A, Wełnowiec, Katowice
Wygasła: 27.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie ksiąg rachunkowych naszych klientów w tym: ewidencja dokumentów księgowych w systemie księgowym: uzgadnianie sald kont, weryfikowanie i rozliczanie rozrachunków, wykonywanie procedur zamknięcia miesiąca
Przygotowywanie rozliczeń podatkowych (CIT, VAT) oraz innych deklaracji wymaganych prawem oraz raportów do instytucji zewnętrznych GUS, NBP
Udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych oraz obsłudze kontroli podatkowych i audytów
Sprawozdawczość na potrzeby wewnętrzne Klientów (raporty, zestawienia)
Bieżący kontakt mailowy z naszymi klientami oraz organami i instytucjami państwowymi
Wspieranie pracy osób młodszych stażem w ramach zespołu
Prowadzenie ksiąg rachunkowych naszych klientów w tym: ewidencja dokumentów księgowych w systemie księgowym: uzgadnianie sald kont, weryfikowanie i rozliczanie rozrachunków, wykonywanie procedur zamknięcia miesiąca
Przygotowywanie rozliczeń podatkowych (CIT, VAT) oraz innych deklaracji wymaganych prawem oraz raportów do instytucji zewnętrznych GUS, NBP
Udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych oraz obsłudze kontroli podatkowych i audytów
Sprawozdawczość na potrzeby wewnętrzne Klientów (raporty, zestawienia)
Bieżący kontakt mailowy z naszymi klientami oraz organami i instytucjami państwowymi
Wspieranie pracy osób młodszych stażem w ramach zespołu
Samodzielne realizowanie zadań oraz weryfikowanie pracy członków zespołu w zakresie: ewidencji dokumentów księgowych w systemie księgowym, weryfikacji kompletności zaksięgowanych transakcji, uzgadniania sald kont, wykonywania procedur zamknięcia miesiąca
Prowadzenie korespondencji z klientami w kwestiach księgowo-podatkowych
Sprawozdawczość na potrzeby wewnętrzne Klientów (raporty, zestawienia)
Przygotowywanie deklaracji i kalkulacji podatkowych (CIT, VAT) oraz sprawozdań GUS i NBP
Weryfikacja i koordynacja procesu zamknięcia roku oraz przygotowywania sprawozdań finansowych
Obsługa kontroli podatkowych i audytów
Weryfikacja pracy oraz wspieranie osób młodszych stażem w ramach zespołu
praca w systemie ERP – Deltek Maconomy (w tym m.in. monitorowanie terminowego rejestrowania czasu pracy, fakturowanie, rozliczenia delegacji, przelewów, obsługa bazy CRM)
organizacja spotkań i podróży służbowych członków zespołu ACC
wsparcie organizacyjne i administracyjne prawników,
wsparcie organizacyjne przy przygotowywaniu szkoleń, konferencji
nadzór nad dokumentacją (faktury, rachunki),
przygotowywanie zestawień i raportów,
współpraca z pozostałymi działami back-office (księgowość wew., administracja itp.),
Przygotowywanie dokumentacji cen transferowych (w j. polskim i angielskim);
Opracowywanie analiz danych porównawczych z wykorzystaniem baz danych i narzędzi analitycznych (w tym opracowywanie analiz danych porównawczych na danych wewnętrznych);
Wsparcie klientów (krajowych/zagranicznych) w wypełnieniu obowiązków z zakresu cen transferowych
Codzienna współpraca i budowanie długoterminowych relacji z Klientami
Przygotowywanie opinii, rekomendacji, alertów, artykułów prasowych z zakresu cen transferowych
Asystent / Asystentka administracyjna w kancelarii prawnej
Przyokopowa 33, Wola, Warszawa
Wygasła: 31.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca hybrydowa
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
praca w systemie ERP – Deltek Maconomy (w tym m.in. monitorowanie terminowego rejestrowania czasu pracy prawników, fakturowanie, rozliczenia delegacji, przelewów, obsługa bazy CRM)
organizacja spotkań i podróży służbowych członków kancelarii,
wsparcie organizacyjne i administracyjne prawników,
wsparcie organizacyjne przy przygotowywaniu szkoleń, konferencji, warsztatów prowadzonych lub współorganizowanych przez kancelarię,
nadzór nad dokumentacją (faktury, rachunki),
przygotowywanie zestawień i raportów,
współpraca z pozostałymi działami Back-Office (księgowość wew., administracja itp.),
Kompleksowe prowadzenie ksiąg rachunkowych naszych klientów w tym:
Samodzielne realizowanie zadań oraz weryfikowanie pracy członków zespołu w zakresie: weryfikacji kompletności dokumentów: zaksięgowanych transakcji, uzgadniania sald kont, wykonywanie procedur zamknięcia miesiąca
Prowadzenie korespondencji z klientami w kwestiach księgowo-podatkowych
Sprawozdawczość na potrzeby wewnętrzne Klientów (raporty, zestawienia)
Przygotowywanie deklaracji i kalkulacji podatkowych, sprawozdań GUS i NBP
Weryfikacja oraz odpowiedzialność za przygotowywanie sprawozdań finansowych i procesu zamknięcia roku
Obsługa kontroli podatkowych i audytów
Koordynowanie pracy oraz wsparcie merytoryczne zespołu
Prace recepcyjne: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa centrali telefonicznej, przygotowywanie spotkań online, przyjmowanie gości oraz dbanie o estetyczny wygląd i czystość pomieszczeń biurowych
Wsparcie administracyjne i organizacyjne biura
Ewidencja i rozliczanie kosztów biura i organizacji, obsługa programu do obiegu dokumentów
Realizacja zamówień i kontakt z dostawcami firmy
Inwentaryzacja i ewidencja sprzętu biurowego
Organizacja podróży służbowych
Wsparcie przy organizacji szkoleń, spotkań i eventów organizowanych przez firmę zarówno dla klientów, jak i wewnętrznych (rezerwacja sal, catering itp.)
Associate/Senior Associate w kancelarii– zespół Tax
Przyokopowa 33, Wola, Warszawa
Wygasła: 26.11.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Opracowywanie koncepcji dla projektów transakcyjnych (przekształcenia, połączenia, reorganizacja) w tym układanie struktury kapitałowej oraz przepływów pieniężnych
Praca wykonawcza w trakcie projektów o charakterze reorganizacyjnym
Ocena i monitorowanie ryzyka podatkowego, wdrożenia w zakresie regulacji podatkowych, budowanie procedur i procesów podatkowych
Bieżące doradztwo podatkowe dla klientów polskich oraz zagranicznych obejmujące m.in. przygotowywanie wniosków o wydanie interpretacji indywidualnych, sporządzenie opinii podatkowych
Okazjonalny udział w inicjatywach marketingowych i Business Development
Kompleksowe prowadzenie ksiąg rachunkowych naszych klientów w tym:
· Samodzielne realizowanie zadań oraz weryfikowanie pracy członków zespołu w zakresie: weryfikacji kompletności dokumentów: zaksięgowanych transakcji, uzgadniania sald kont, wykonywanie procedur zamknięcia miesiąca
· Prowadzenie korespondencji z klientami w kwestiach księgowo-podatkowych
· Sprawozdawczość na potrzeby wewnętrzne Klientów (raporty, zestawienia)
· Przygotowywanie deklaracji i kalkulacji podatkowych, sprawozdań GUS i NBP
· Weryfikacja oraz odpowiedzialność za przygotowywanie sprawozdań finansowych i procesu zamknięcia roku
· Obsługa kontroli podatkowych i audytów
· Koordynowanie pracy oraz wsparcie merytoryczne zespołu
pełna realizacja procesów rekrutacyjnych w branży finansowej (publikacja ogłoszeń lub sourcing na Linkedin, selekcja CV, rozmowy rekrutacyjne, składanie oferty)
stała współpraca z Hiring Managerami, odpowiedzialnymi za konkretny dział w naszej organizacji
szczególna dbałość o relacje z kandydatem
udział w działaniach employer brandingowych wewnętrznych (m.in. różnego rodzaju projekty HR, publikacja postów na wew. kanale komunikacyjnym) oraz zewnętrznych (udział w targach pracy, kontakt z największymi uczelniami w Polsce itp.)
udział w procesach onboardingu i offboardingu
bieżące wsparcie dla wszystkich naszych pracowników
Współpraca z zespołem nad różnorodnymi projektami dla klientów z zakresu bieżącego doradztwa podatkowego
Samodzielny przegląd baz danych zawierających stanowiska organów podatkowych, orzecznictwo, komentarze eksperckie oraz analiza przepisów podatkowych, w szczególności z zakresu CIT, VAT, PCC i podatków lokalnych
Uczestnictwo w przeglądach podatkowych oraz w badaniach due diligence przy transakcjach fuzji i przejęć
Analiza danych oraz dokumentów otrzymanych od klientów
Opracowywanie projektów korespondencji z klientami oraz organami podatkowymi, a także projektów pism procesowych i opinii podatkowych
Będziesz zajmować się prowadzeniem pełnej księgowości i sprawozdawczości podatkowej naszych klientów. W codziennej pracy będą Cię wspierać osoby starsze stażem Księgowe/Starsze Księgowe
Twoje codzienne zadania:
- weryfikowanie i ewidencja dokumentów księgowych
- wprowadzanie danych do systemu księgowego, uzgadnianie sald kont
- weryfikowanie i rozliczanie rozrachunków
- czynny udział w kalkulacji CIT i przygotowywaniu JPK_VAT
- wsparcie zespołu w przygotowywaniu: raportów, sprawozdań finansowych I rozliczeń podatkowych dla Klientów
- asystowanie podczas kontroli podatkowych, przeglądów, audytów oraz kontroli zewnętrznych
Prace recepcyjne: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa centrali telefonicznej, przygotowywanie spotkań online, przyjmowanie gości oraz dbanie o estetyczny wygląd i czystość pomieszczeń biurowych
Wsparcie administracyjne i organizacyjne biura
Ewidencja i rozliczanie kosztów biura i organizacji, obsługa programu do obiegu dokumentów
Realizacja zamówień i kontakt z dostawcami firmy
Inwentaryzacja i ewidencja sprzętu biurowego
Organizacja podróży służbowych
Wsparcie przy organizacji szkoleń, spotkań i eventów organizowanych przez firmę zarówno dla klientów, jak i wewnętrznych (rezerwacja sal, catering itp.)
Przygotowywanie / udział w przygotowywaniu sprawozdań finansowych
Przygotowywanie rozliczeń podatkowych oraz wszelkich innych deklaracji wymaganych prawem, obsługiwanie kontroli podatkowych, przeglądów, audytów oraz innych kontroli zewnętrznych
Dbanie o dobre relacje z Klientem oraz kontakt z organami i instytucjami państwowymi
Kompleksowe prowadzenie ksiąg rachunkowych naszych klientów w tym:
· Samodzielne realizowanie zadań oraz weryfikowanie pracy członków zespołu w zakresie: weryfikacji kompletności dokumentów: zaksięgowanych transakcji, uzgadniania sald kont, wykonywanie procedur zamknięcia miesiąca
· Prowadzenie korespondencji z klientami w kwestiach księgowo-podatkowych
· Sprawozdawczość na potrzeby wewnętrzne Klientów (raporty, zestawienia)
· Przygotowywanie deklaracji i kalkulacji podatkowych, sprawozdań GUS i NBP
· Weryfikacja oraz odpowiedzialność za przygotowywanie sprawozdań finansowych i procesu zamknięcia roku
· Obsługa kontroli podatkowych i audytów
· Koordynowanie pracy oraz wsparcie merytoryczne zespołu
Kompleksowe prowadzenie ksiąg rachunkowych naszych klientów w tym:
· Samodzielne realizowanie zadań oraz weryfikowanie pracy członków zespołu w zakresie: weryfikacji kompletności dokumentów: zaksięgowanych transakcji, uzgadniania sald kont, wykonywanie procedur zamknięcia miesiąca
· Prowadzenie korespondencji z klientami w kwestiach księgowo-podatkowych
· Sprawozdawczość na potrzeby wewnętrzne Klientów (raporty, zestawienia)
· Przygotowywanie deklaracji i kalkulacji podatkowych, sprawozdań GUS i NBP
· Weryfikacja oraz odpowiedzialność za przygotowywanie sprawozdań finansowych i procesu zamknięcia roku
· Obsługa kontroli podatkowych i audytów
· Koordynowanie pracy oraz wsparcie merytoryczne zespołu
Kompleksowe prowadzenie ksiąg rachunkowych naszych klientów w tym:
· Samodzielne realizowanie zadań oraz weryfikowanie pracy członków zespołu w zakresie: weryfikacji kompletności dokumentów: zaksięgowanych transakcji, uzgadniania sald kont, wykonywanie procedur zamknięcia miesiąca
· Prowadzenie korespondencji z klientami w kwestiach księgowo-podatkowych
· Sprawozdawczość na potrzeby wewnętrzne Klientów (raporty, zestawienia)
· Przygotowywanie deklaracji i kalkulacji podatkowych, sprawozdań GUS i NBP
· Weryfikacja oraz odpowiedzialność za przygotowywanie sprawozdań finansowych i procesu zamknięcia roku
· Obsługa kontroli podatkowych i audytów
· Koordynowanie pracy oraz wsparcie merytoryczne zespołu
uczestniczenie w krajowych i międzynarodowych projektach z obszaru audytu oraz doradztwa gospodarczego (badania i przeglądy sprawozdań finansowych, due diligence, doradztwo transakcyjne)
przygotowywanie dokumentacji roboczej, raportów, opinii itp
zarządzanie zleconymi projektami oraz planowanie pracy zespołu przy wsparciu Managera
kontakt z klientem przy realizacji badań
codzienna nauka (polskie i międzynarodowe standardy rachunkowości itp.) i współpraca z ekspertami merytorycznymi
Współpraca z zespołem nad różnorodnymi projektami dla klientów z zakresu bieżącego doradztwa podatkowego
Samodzielny przegląd baz danych zawierających stanowiska organów podatkowych, orzecznictwo, komentarze eksperckie oraz analiza przepisów podatkowych, w szczególności z zakresu CIT, VAT, PCC i podatków lokalnych
Uczestnictwo w przeglądach podatkowych oraz w badaniach due diligence przy transakcjach fuzji i przejęć
Analiza danych oraz dokumentów otrzymanych od klientów
Opracowywanie projektów korespondencji z klientami oraz organami podatkowymi, a także projektów pism procesowych i opinii podatkowych
Jako praktykant/ka będziesz brać udział w badaniu poszczególnych sekcji sprawozdań finansowych poprzez analizowanie danych
Będziesz odpowiedzialny/a za wsparcie międzynarodowych projektów audytowo-doradczych i/lub (due diligence)
By jak najlepiej przygotować Cię do pełnienia tych zadań przygotowaliśmy intensywne szkolenie wdrożeniowe w ramach naszego programu stażowego
Program stażowy Akademia Audytora rusza już 18 września! Aplikuj już dziś :)
To świetna okazja, by poznać podstawy pracy audytora od strony praktycznych przypadków biznesowych w różnych branżach. Nasz zespół wewnętrznych ekspertów oraz zewnętrznych szkoleniowców przekaże Ci ogrom wartościowej wiedzy podczas profesjonalnego szkolenia
Zdobytej wiedzy nie schowasz do szuflady. Wykorzystasz ją w praktyce, już jako pełnoprawny członek zespołu z własnym zakresem zadań
Po zakończeniu programu jesteśmy otwarci na dalszą współpracę :)
Więcej szczegółów na stronie https://akademia-audytora.com/
Jako praktykant/ka będziesz brać udział w badaniu poszczególnych sekcji sprawozdań finansowych poprzez analizowanie danych
Będziesz odpowiedzialny/a za wsparcie międzynarodowych projektów audytowo-doradczych i/lub (due diligence)
By jak najlepiej przygotować Cię do pełnienia tych zadań przygotowaliśmy intensywne szkolenie wdrożeniowe w ramach naszego programu stażowego
Program stażowy Akademia Audytora rusza już 18 września! Aplikuj już dziś :)
To świetna okazja, by poznać podstawy pracy audytora od strony praktycznych przypadków biznesowych w różnych branżach. Nasz zespół wewnętrznych ekspertów oraz zewnętrznych szkoleniowców przekaże Ci ogrom wartościowej wiedzy podczas profesjonalnego szkolenia
Zdobytej wiedzy nie schowasz do szuflady. Wykorzystasz ją w praktyce, już jako pełnoprawny członek zespołu z własnym zakresem zadań
Po zakończeniu programu jesteśmy otwarci na dalszą współpracę :)
Więcej szczegółów na stronie https://akademia-audytora.com/
Przygotowanie/udział w przygotowywaniu sprawozdań finansowych
Przygotowywanie rozliczeń podatkowych oraz wszelkich innych deklaracji wymaganych prawem, obsługiwanie kontroli podatkowych, przeglądów, audytów oraz innych kontroli zewnętrznych
Dbanie o dobre relacje z Klientem oraz kontakt z organami i instytucjami państwowymi
Uczestnictwo w realizacji różnorodnych projektów, w tym dla największych polskich oraz międzynarodowych podmiotów inwestycyjnych i korporacyjnych, w następujących obszarach - wycena przedsiębiorstw i instrumentów finansowych, sporządzanie modeli finansowych oraz ich weryfikacja, wycena aktywów niematerialnych, opracowanie biznesplanu i inne
Współpraca z zespołem nad projektami dla klientów z zakresu bieżącego doradztwa podatkowego
Samodzielny przegląd baz danych zawierających stanowiska organów podatkowych, orzecznictwo, komentarze eksperckie oraz analiza przepisów w zakresie CIT, VAT, PCC
Uczestnictwo w badaniach due diligence przy transakcjach przejęcia spółek i restrukturyzacjach
Analiza danych oraz dokumentów otrzymanych od klientów
Opracowywanie projektów korespondencji z organami podatkowymi oraz pism procesowych
uczestniczenie w krajowych i międzynarodowych projektach z obszaru audytu oraz doradztwa gospodarczego (badania i przeglądy sprawozdań finansowych, due diligence, doradztwo transakcyjne)
przygotowywanie dokumentacji roboczej, raportów, opinii itp
zarządzanie zleconymi projektami oraz planowanie pracy zespołu przy wsparciu Managera
kontakt z klientem przy realizacji badań
codzienna nauka (polskie i międzynarodowe standardy rachunkowości itp.) i współpraca z ekspertami merytorycznymi
Kompleksowe prowadzenie ksiąg rachunkowych naszych klientów w tym:
· Samodzielne realizowanie zadań oraz weryfikowanie pracy członków zespołu w zakresie: weryfikacji kompletności dokumentów: zaksięgowanych transakcji, uzgadniania sald kont, wykonywanie procedur zamknięcia miesiąca
· Prowadzenie korespondencji z klientami w kwestiach księgowo-podatkowych
· Sprawozdawczość na potrzeby wewnętrzne Klientów (raporty, zestawienia)
· Przygotowywanie deklaracji i kalkulacji podatkowych, sprawozdań GUS i NBP
· Weryfikacja oraz odpowiedzialność za przygotowywanie sprawozdań finansowych i procesu zamknięcia roku
· Obsługa kontroli podatkowych i audytów
· Koordynowanie pracy oraz wsparcie merytoryczne zespołu
Prowadzenie spraw klientów w zakresie projektów reorganizacyjnych (przekształcenia, połączenia, podziały spółek handlowych, itd.)
Udział w projektach M&A, w tym projektach due diligence oraz doradztwie transakcyjnym dla klientów polskich i międzynarodowych, w tym funduszy inwestycyjnych
Obsługa prawna międzynarodowych klientów Kancelarii
Samodzielne prowadzenie projektów oraz wsparcie innych członków zespołu przy realizacji projektów
Będziesz odpowiadać za obszar zadań związanych z kompleksową obsługą kadrowo-płacową dla naszych klientów w tym:
- Prowadzeniem dokumentacji kadrowej oraz sporządzaniem list płac dla pracowników
- Przygotowywaniem (udział w tym procesie) deklaracji do ZUS, US, GUS i PFRON oraz procesie wystawiania zaświadczeń, świadectw pracy, innych niezbędnych dokumentów
- Bieżący kontakt z Klientami oraz organami i instytucjami państwowymi
- Śledzenie zmian w przepisach z dziedziny prawa pracy, PIT i ZUS
Weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych: księgowanie faktur zakupu krajowych i zagranicznych, rozliczeń międzyokresowych kosztów, amortyzacji środków trwałych, wprowadzanie dokumentów PK do systemu księgowego
Pomoc przy przygotowaniu raportów dla klientów, porządkowanie dokumentów klienta
Praca nad projektami dla klientów w zespole doradztwa bieżącego:
- Samodzielny przegląd baz danych zawierających stanowiska organów podatkowych, orzecznictwo, komentarze eksperckie oraz analiza przepisów w zakresie CIT, VAT, PCC
- Uczestnictwo w badaniach due diligence przy transakcjach przejęcia spółek i restrukturyzacjach
- Analiza danych oraz dokumentów otrzymanych od klientów
- Opracowywanie projektów korespondencji z organami podatkowymi oraz pism procesowych
- Aktywne śledzenie zmian w przepisach podatkowych/
Uczestnictwo w realizacji różnorodnych projektów, w tym dla największych polskich oraz międzynarodowych podmiotów inwestycyjnych i korporacyjnych, w następujących obszarach - wycena przedsiębiorstw i instrumentów finansowych, sporządzanie modeli finansowych oraz ich weryfikacja, wycena aktywów niematerialnych, opracowanie biznesplanu i inne
uczestniczenie w krajowych i międzynarodowych projektach z obszaru audytu oraz doradztwa gospodarczego (badania i przeglądy sprawozdań finansowych, due diligence, doradztwo transakcyjne)
przygotowywanie dokumentacji roboczej, raportów, opinii itp
kontakt z klientem przy realizacji badań
codzienna nauka (polskie i międzynarodowe standardy rachunkowości itp.) i współpraca z ekspertami merytorycznymi