Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Kontakty z mediami, przygotowywanie materiałów i komunikatów dla mediów;
tworzenie tekstów na stronę internetową PMM;
koordynacja wydarzeń (konferencje prasowe, spotkania zewnętrzne z udziałem ekspertów/dziennikarzy, wydarzenia charytatywne);
nawiązywanie i koordynowanie współprac w zakresie komunikacji (wspólne wydarzenia, udostępnianie przestrzeni reklamowych etc.) z instytucjami kultury, instytucjami publicznymi, redakcjami;
koordynacja kampanii społecznych PMM w radiu i telewizji
Oferujemy pracę na pełen etat w formie hybrydowej (lokalizacje preferowane: Kraków lub Warszawa, istnieje też możliwość pracy zdalnej z innych miejsc z regularnymi wizytami w biurach PMM)
Twój zakres obowiązków:
• zarządzanie profilami Polskiej Misji Medycznej na social media (Facebook, Instagram, Youtube);
• tworzenie treści na ww. kanały (copywriting, tworzenie prostych infografik);
• współpraca z koordynatorami projektów w Polskiej Misji Medycznej (w zakresie dostarczania materiałów wizualnych z działań organizacji);
• koordynacja kampanii reklamowych w kanałach social media
Nadzór nad realizacją działań projektowych przez partnera lokalnego w Senegalu, z dyspozycyjnością do realizacji wyjazdów w miejsce realizacji projektu-rejon Fatick, Senegal;
opracowywanie dokumentacji projektowej (finansowej i merytorycznej) zgodnie z procedurami PMM i wytycznymi Polskiej pomocy;
współpraca z organami administracji publicznej, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w Polsce i zagranicą;
współpraca z działem PR i finansowym PMM w zakresie realizacji promocji działań;
wykonywanie zadań w terenie w trudnych warunkach (strefa malaryczna, możliwe braki klimatyzacji lub wody bieżącej)
przygotowywanie raportów merytorycznych i sprawozdań finansowych wymaganych przez instytucje finansujące, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi;
udział w tworzeniu wniosków o dofinansowanie projektów
Plan, design, coordinate and manage the implementation of humanitarian aid and development projects focused on Sexual and Reproductive Health in Latin-America
Monitor and analyze the development and implementation of the projects
Prepare project submissions and budgets for implementation
Create and nurture strong and durable partnerships with local or international organizations
Review and create relevant documents and reports for donors and partners
Liaise with relevant parties such as donors, local and international partners, UN Clusters, local authorities, among others
Follow up the administrative procedures necessary to operate in the countries of implementation
Przygotowywanie dokumentacji rekrutacyjnej i umów o zatrudnienie (przy współpracy z Menagerem procesów HR),
sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych,
pomoc przy rekrutacji pracowników, uczestników projektów, wolontariuszy,
przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zatrudnienia (skierowania na badania lekarskie, umawianie badań, kwestionariuszy osobowych, oświadczeń do zatrudnienia etc.),
zakładanie, kompletowanie i nadzór nad aktami pracowników,
nadzór nad aktualnością dokumentacji pracowników,
współpraca z biurem księgowym w zakresie rejestracji umów o zatrudnienie,
ewidencja czasu pracy pracowników (listy obecności, kontrolowanie zestawień urlopów pracowników PMM),
prowadzenie nadzoru BHP,
legalizacja pobytu pracowników,
koordynacja projektów szkoleniowych online i stacjonarnych,
wpieranie menedżera HR w zakresie bieżących projektów