Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (8)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 8 )
Specjalista / Specjalistka ds. promocji i reklamy
Warszawa
Wygasła: 07.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
planowanie kampanii reklamowych wg założonych budżetów;
współtworzenie strategii promocji i komunikacji wydarzeń kulturalnych oraz jej realizacja;
zakup mediów;
przygotowywanie i koordynacja procesu realizacji wszelkich materiałów marketingowych (spoty, foto i wideorelacje, gadżety);
pozyskiwanie i współpraca z partnerami zewnętrznymi w szczególności agencjami marketingowymi, kreatywnymi i domami mediowymi, fotografami, redakcjami itd.;
prowadzenie dokumentacji projektowej w tym przygotowywanie umów, kosztorysów, harmonogramów i raportów oraz bieżące rozliczanie projektu;
opracowywanie, redagowanie i publikowanie treści i materiałów promocyjnych/informacyjnych, również w serwisach i na stronach internetowych;
prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych;
prowadzenie monitoringu medialnego, analizowanie działań promocyjnych
udział w programowaniu projektów kulturalnych (koncepcja i scenariusz),
kompleksowe realizowanie (samodzielnie i w zespole) różnorodnych projektów kulturalnych i artystycznych, takich jak festiwale, gale, koncerty, spektakle, imprezy rekreacyjne i rozrywkowe (w przestrzeni publicznej, salach koncertowych, teatralnych) / w tym imprezy masowe,
tworzenie harmonogramów realizacji projektów oraz planowanie i rozliczanie budżetów,
sporządzanie umów, formularzy i prowadzenie dokumentacji projektowej (w tym także prowadzenie procedur wymaganych Ustawą Prawo Zamówień Publicznych),
współpraca z artystami i twórcami,
współpraca z działem technicznym, działem księgowości i podwykonawcami w zakresie realizacji wydarzeń, w tym: nagłośnienie, oświetlenie, multimedia, scenografia, ochrona, obsługa - w zależności od charakteru wydarzenia
kompleksowe realizowanie (samodzielnie i w zespole) różnorodnych projektów kulturalnych i artystycznych, takich jak festiwale, gale, koncerty, spektakle, imprezy rekreacyjne i rozrywkowe (w przestrzeni publicznej, salach koncertowych, teatralnych) / w tym imprezy masowe,
udział w programowaniu projektów kulturalnych,
tworzenie harmonogramów realizacji projektów oraz planowanie i rozliczanie budżetów,
sporządzanie umów, formularzy i prowadzenie dokumentacji projektowej (w tym także prowadzenie procedur wymaganych Ustawą Prawo Zamówień Publicznych),
współpraca z artystami i twórcami,
współpraca z działem technicznym, działem księgowości i podwykonawcami w zakresie realizacji wydarzeń, w tym: nagłośnienie, oświetlenie, multimedia, scenografia, ochrona, obsługa - w zależności od charakteru wydarzenia