Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (387)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 387 )
Pracownik ds. Operacji Lotniczej
Gdańsk
Wygasła: 22.04.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
Dbanie o poprawną realizację operacji lotniczej
bezpieczeństwo przesyłek importowych
eksportowych oraz tranzytowych
nadzorowanie pracy podwykonawców w zakresie zapewnienia przestrzegania wszystkich obowiązujących procedur Operacji Lotniczej oraz Operacji Magazynowej UPS
współpraca z załogą przewoźników lotniczych oraz z władzami Portów Lotniczych Gdańsk - Rębiechowo w zakresie bieżącej obsługi statków powietrznych
dbanie o rzetelność i terminowość wprowadzanych danych do systemów informatycznych Operacji Lotniczej UPS
raportowanie o stanie operacji lotniczej przed
w trakcie i po zakończonej operacji w ustalony w Dziale sposób. Praca od poniedziałku do piątku
Nauka i prawidłowe przeprowadzanie obsługi paczek zgodnie z metodami UPS.
Załadunek i rozładunek paczek UPS na naczepy lub samochody do przewozu paczek.
Skanowanie przesyłek
od 2 652 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Konsultant Procesów Biznesowych
Wrocław
Wygasła: 21.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
konsultacja i sprzedaż rozwiązań UPS Customer Solutions
profesjonalne prowadzenie spotkań handlowych z obecnymi i potencjalnymi klientami
angażowanie klientów rozwiązaniami wspierającymi rozwój biznesu
zarządzanie projektami integracji systemów klienta z rozwiązaniami UPS
budowanie efektywnych relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
raportowanie wyników swojej pracy w obowiązujących systemach UPS
Develops project plans based on customer feedback and assigns tasks to resources to ensure project are completed on time and according to specifications
Reviews documents to create work orders outlining solutions to be developed, associated tasks to be performed, and deliverables to be provided
Forwards project documents to stakeholders to obtain agreement on costs and resources
Identifies and works with all affected groups and functions to manage project impact
Resolves and documents project specific issues
Researches and evaluates industry trends and best practices
Provides support by developing training materials for related groups
Reports on project status, field resource activity, and training initiatives
Contributes to I.S. projects
Provides system support
Verifies implemented changes
Coordinates product deployment
Supports and maintains internal stakeholder relationships
Develops reports and maintains reference documents
Supports ASCs (Authorized Service Contractor) Countries for UPS SCS, which represent UPS and provide UPS SCS services in many countries around the world, in a variety of areas
Supports UPS SCS Revenue Growth, Pricing and Procurement Activities, e.g.: supports business development opportunities, global RFQs and pricing needs, one day quotes, cost model management
Supports SCS Profitability: reviews monthly results and investigates and actions on trends and drivers, reviews lanes and customers, market trends and rates, to ensure UPS competitiveness and alignment with UPS pricing strategy
UPS SCS Marketing Support: creates and maintains ASC marketing materials, including ASC capability presentations and other internal tools
Supports ASC Operations: supports with escalations, finding root cause of problem, communicating with origin/destination, resolving problems effectively, and identifying and implementing process improvements
Onboarding & Technical Support: UPS system access requests and issues, supports ASC employees with onboarding
Supports the execution of contracts within the assigned commodity
Assists with Requests for Information (RFIs), Request for Proposals (RFPs), financial and performance clauses, metrics, terms, and penalties to ensure the best bid among vendors
Assists in the development of fact-based negotiation strategies to obtain the best value and negotiation of contract conditions with suppliers
Maintains and contributes to weekly and monthly reporting
supports buyers in their daily functions as needed
Supports team in identifying ways to reduce costs through competitive sourcing initiatives
Supports and enforces Procurement policies to ensure compliance and review contracts to ensure adherence to contract compliance procedures and guidelines
Lider Zespołu Techników ds. Utrzymania Ruchu Linii Sortującej
Stryków
Wygasła: 29.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Bieżące wsparcie Dyrektora działu Utrzymania Budynków w zarządzaniu pracą zespołów Techników
Zarządzanie obszarem prewencyjnych przeglądów urządzeń na terenie Polski
Prowadzenie audytów w obszarach technicznych oraz kontrola stanu magazynowego
Kontrola sprawności linii sortujących, przenośników taśmowych oraz rolkowych
Nadzór nad procesem sortowania w jednostce
Przygotowywanie regularnych raportów związanych z zakresem odpowiedzialności
Współpraca w przygotowaniu i realizacji budżetu technicznego, przetwarzanie faktur i zarządzanie innymi wydatkami związanymi ze stanowiskiem, zgodnie z poleceniami, celem osiągnięcia jak najlepszych wyników finansowych
Prowadzenie dokumentacji technicznej oraz bieżące uzupełnianie stanów magazynowych
Współudział w realizowaniu projektów technicznych w ramach struktur firmy
Współpraca z podwykonawcami w zakresie zadań technicznych, implementacji nowych urządzeń oraz rozwiązań
Realizacja napraw, zamawianie sprzętu i części zamiennych u dostawców, nadzorowanie procesu płatności i prowadzenie dokumentacji
Dbanie o poprawną realizację operacji lotniczej importowej, eksportowej
Nadzorowanie pracy podwykonawców w zakresie zapewnienia przestrzegania wszystkich obowiązujących procedur Operacji Lotniczej oraz Operacji Magazynowej UPS
Dbanie o bezpieczeństwo przesyłek importowych, eksportowych oraz transportu
Współpraca z załogą przewoźników lotniczych
Współpraca z władzami Portów Lotniczych Gdańsk - Rębiechowo w zakresie bieżącej obsługi statków powietrznych
Dbanie o rzetelność i terminowość wprowadzanych danych do systemów informatycznych Operacji Lotniczej UPS
Raportowanie o stanie operacji lotniczej przed, w trakcie i po zakończonej operacji w ustalony w Dziale sposób
kontakt telefoniczny i prowadzenie korespondencji elektronicznej z Klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi w zakresie obsługi celnej i realizacji przesyłek kurierskich w transporcie lotniczym i drogowym;
kompletowanie i kontrola poprawności dokumentów celnych przekazywanych Agentom Celnym;
obsługa systemów operacyjnych oraz sporządzanie raportów;
odpowiedzialność za utrzymanie wymaganych standardów jakości;
He/She will direct data architecture design, technology planning, and testing for Applications Development (AD) initiatives to meet business requirements and ensure compliance. This position develops and leads AD project activities and integrations heavily focused in API and UI related tasks. He/She guides teams to ensure effective communication and achievement of objectives. This position researches and supports the integration of emerging technologies. He/She provides knowledge and support for applications’ development, integration, and maintenance. This position will lead junior team members with project related activities and tasks. He/she will guide and influence department and project teams. He/She facilitates collaboration with stakeholders. The Lead Applications Developer will work with onshore and offshore teams to execute project work within the ETPS2 Platform Build Team
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Płac
Warszawa
Wygasła: 21.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
terminowe naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę
naliczanie należności z tytułu absencji chorobowej w tym zasiłków ZUS
Specjalista ds. Sprzedaży w UPS SCS rejon Wrocław_Poznań
Poznań
Wygasła: 25.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
pozyskiwanie nowych klientów dla UPS SCS zgodnie z wyznaczonym planem sprzedaży
współpraca ze stałymi klientami oraz rozszerzanie zakresu ich współpracy z UPS SCS
efektywna realizacja cyklu sprzedaży począwszy od wyszukiwania potencjalnych klientów aż do zakończenia wdrażania kontraktów zgodnie z obowiązującymi standardami
systematyczne i rzetelne raportowanie swojej pracy w obowiązujących systemach UPS SCS
profesjonalne prowadzenie spotkań handlowych ze stałymi i potencjalnymi klientami zgodnie z obowiązującymi standardami pracy
budowanie efektywnych relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
planowanie aktywności handlowych i wyników pracy
realizowanie wyznaczonej dziennie liczby spotkań z klientami
Manages project life cycles (i.e., project scope, resources, schedule, budget, initiation, start-up, design, building, and deployment) to see projects from beginning to end
Forwards project documents to stakeholders to obtain sign-off, agreement on project costs, and needed resources
Creates, prepares, and maintains project plans to estimate resources, plan schedules, define goals, establish metrics, assess risks, and develop cost plans and to provide stakeholder reports
Provides status communications for senior management on issues, concerns, and risks to recommend solutions and to ensure products meet customers' needs
Balances multiple projects and deployment schedules to meet stakeholder goals and expectations
Determines decisions regarding tools, methods, and approaches to meet project goals
Manages System Analysis and Design
Collaborates with domain and enterprise architects to participate in and drive designs internally and externally to comply with defined architecture governance processes
Prepares, reviews, and delivers designs according to standards, methods, and tools to ensure consistency and compliance with enterprise and solution architectures
Aligns systems designs to balance functional and non-functional requirements
Participates in business requirements and then drives functional requirements to ensure cost-effective technical solutions meet stated business needs
Defines technical visualization of proposed applications to obtain customers’ approvals and implementation authorizations
Evaluates and Monitors Emerging Technologies and Products
Monitors the industry to gain knowledge and understanding of currently emerging technologies
Identifies new and emerging hardware and software technologies and products to maintain industry competitiveness
Determines relevance and potential value of new technologies to present industry information to staff and management
Manages and Develops Others
Manages resources and people processes (e.g., Quality Performance Review [QPR], Career Development, Training, Staffing, etc.) to ensure the day to day administration of processes and formal procedures
Identifies individual and team skill gaps and developmental opportunities (e.g., training, special assignments, conferences, projects, etc.) to facilitate individual and team development
Ensures that direct and indirect reports have documented career goals and detailed plans for achieving these goals to develop them personally and professionally
The EU Business Systems Analyst works with some supervision on projects of moderate to high complexity and independently on projects of low to moderate complexity
He/She serves as a liaison between the business community and Information Services (I.S.). This position elicits and analyzes business needs for assigned projects, communicates with stakeholders, and participates in determining if the solution fits within the long-term strategic vision
He/She ensures that Business Systems Analysis (BSA) work products conform to quality and content standards
pozyskiwanie nowych klientów dla UPS SCS zgodnie z wyznaczonym planem sprzedaży
współpraca ze stałymi klientami oraz rozszerzanie zakresu ich współpracy z UPS SCS
efektywna realizacja cyklu sprzedaży począwszy od wyszukiwania potencjalnych klientów aż do zakończenia wdrażania kontraktów zgodnie z obowiązującymi standardami
systematyczne i rzetelne raportowanie swojej pracy w obowiązujących systemach UPS SCS
profesjonalne prowadzenie spotkań handlowych ze stałymi i potencjalnymi klientami zgodnie z obowiązującymi standardami pracy
budowanie efektywnych relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
planowanie aktywności handlowych i wyników pracy
realizowanie wyznaczonej dziennie liczby spotkań z klientami
Junior Consultant in Project and Supply Chain Management
Gdańsk
Wygasła: 08.01.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
You will work extensively in our company starting with a position of junior consultatnt to develop further within department
You will get to know our structure, areas of work and processes
You work together with colleagues from other departments and countries and continuously expand your internal network
You will take part in a wide range of training courses and receive the most important know-how for your job – not only at the beginning, but throughout your time with us
You take your exam after the trainee program and can then gain a foothold in consulting
You take over your own customers together with the sales department and you jointly develop new strategies for their further development
You analyse the supply chain of our customers, identify strengths and weaknesses and develop concepts for optimization
You take over the project management for a variety of customer projects and are an important interface between customer, sales and specialist departments
You ensure that sales targets and customer expectations are met and exceeded
Junior Consultant in Project and Supply Chain Management
Gdańsk
Wygasła: 30.11.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
You will work extensively in our company starting with a position of junior consultatnt to develop further within department
You will get to know our structure, areas of work and processes
You work together with colleagues from other departments and countries and continuously expand your internal network
You will take part in a wide range of training courses and receive the most important know-how for your job – not only at the beginning, but throughout your time with us
You take your exam after the trainee program and can then gain a foothold in consulting
You take over your own customers together with the sales department and you jointly develop new strategies for their further development
You analyse the supply chain of our customers, identify strengths and weaknesses and develop concepts for optimization
You take over the project management for a variety of customer projects and are an important interface between customer, sales and specialist departments
You ensure that sales targets and customer expectations are met and exceeded
Odpowiedzialność za utrzymanie budynków należących do UPS Polska i ich wyposażenia we właściwym stanie technicznym
Prowadzenie audytów w obszarach Technicznym (FAPA), Ochrony Środowiska (Environmental Audit) oraz Bezpieczeństwa Pracy (Facility-Safety Audit) w placówkach UPS Polska
Współudział w realizowaniu projektów technicznych w ramach struktur firmy
Współpraca z podwykonawcami w zakresie zadań technicznych oraz prac porządkowych w budynkach UPS Polska
Realizacja napraw, zamawianie sprzętu i części zamiennych u dostawców, nadzorowanie procesu płatności i prowadzenie dokumentacji technicznej budynków i ich wyposażenia
Pomoc w utrzymaniu placówek UPS Polska w zgodności z przepisami Prawa Budowlanego, Ustawy o Ochronie Środowiska, przepisami Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, oraz wewnętrznymi procedurami UPS
Współpraca w przygotowaniu i realizacji budżetu technicznego, przetwarzanie faktur i zarządzanie innymi wydatkami związanymi ze stanowiskiem, zgodnie z poleceniami, celem osiągnięcia jak najlepszych wyników finansowych
Realizacja innych poleceń przełożonego celem optymalizacji wykorzystania budynków i wyposażenia technicznego firmy
Facilitates virtual meetings with customers and solution experts to address project implementation challenges and modifications
Maintains customer relationships to ensure solutions meet customers’ needs and expectations
Documents and reports account activity (e.g., virtual customer visits and phone calls, training, etc.)
Documents solutions in the project management tool (i.e., Drive) and logs customer calls and virtual meetings on the account management system
Conducts formal and information training (i.e., technology solutions) to ensure the sales force remains current with UPS solutions and enhancements
Prepares and presents reports (e.g., trends, technology initiatives, etc.) to provide relevant and current information to the district sales staff
Registers customers for products and delivers product training to ensure customers have the education and information to effectively use UPS's products
Dbanie o poprawną realizację operacji lotniczej importowej, eksportowej
Nadzorowanie pracy podwykonawców w zakresie zapewnienia przestrzegania wszystkich obowiązujących procedur Operacji Lotniczej oraz Operacji Magazynowej UPS
Dbanie o bezpieczeństwo przesyłek importowych, eksportowych oraz transportu
Współpraca z załogą przewoźników lotniczych
Współpraca z władzami Portów Lotniczych Gdańsk - Rębiechowo w zakresie bieżącej obsługi statków powietrznych
Dbanie o rzetelność i terminowość wprowadzanych danych do systemów informatycznych Operacji Lotniczej UPS
Raportowanie o stanie operacji lotniczej przed, w trakcie i po zakończonej operacji w ustalony w Dziale sposób
Odpowiedzialność za utrzymanie budynków należących do UPS Polska i ich wyposażenia we właściwym stanie technicznym
Prowadzenie audytów w obszarach Technicznym (FAPA), Ochrony Środowiska (Environmental Audit) oraz Bezpieczeństwa Pracy (Facility-Safety Audit) w placówkach UPS Polska
Współudział w realizowaniu projektów technicznych w ramach struktur firmy
Współpraca z podwykonawcami w zakresie zadań technicznych oraz prac porządkowych w budynkach UPS Polska
Realizacja napraw, zamawianie sprzętu i części zamiennych u dostawców, nadzorowanie procesu płatności i prowadzenie dokumentacji technicznej budynków i ich wyposażenia
Pomoc w utrzymaniu placówek UPS Polska w zgodności z przepisami Prawa Budowlanego, Ustawy o Ochronie Środowiska, przepisami Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, oraz wewnętrznymi procedurami UPS
Współpraca w przygotowaniu i realizacji budżetu technicznego, przetwarzanie faktur i zarządzanie innymi wydatkami związanymi ze stanowiskiem, zgodnie z poleceniami, celem osiągnięcia jak najlepszych wyników finansowych
Realizacja innych poleceń przełożonego celem optymalizacji wykorzystania budynków i wyposażenia technicznego firmy
Facilitates virtual meetings with customers and solution experts to address project implementation challenges and modifications
Maintains customer relationships to ensure solutions meet customers’ needs and expectations
Documents and reports account activity (e.g., virtual customer visits and phone calls, training, etc.)
Documents solutions in the project management tool (i.e., Drive) and logs customer calls and virtual meetings on the account management system
Conducts formal and information training (i.e., technology solutions) to ensure the sales force remains current with UPS solutions and enhancements
Prepares and presents reports (e.g., trends, technology initiatives, etc.) to provide relevant and current information to the district sales staff
Registers customers for products and delivers product training to ensure customers have the education and information to effectively use UPS's products
Dbanie o poprawną realizację operacji lotniczej importowej, eksportowej
Nadzorowanie pracy podwykonawców w zakresie zapewnienia przestrzegania wszystkich obowiązujących procedur Operacji Lotniczej oraz Operacji Magazynowej UPS
Dbanie o bezpieczeństwo przesyłek importowych, eksportowych oraz transportu
Współpraca z załogą przewoźników lotniczych
Współpraca z władzami Portów Lotniczych Gdańsk - Rębiechowo w zakresie bieżącej obsługi statków powietrznych
Dbanie o rzetelność i terminowość wprowadzanych danych do systemów informatycznych Operacji Lotniczej UPS
Raportowanie o stanie operacji lotniczej przed, w trakcie i po zakończonej operacji w ustalony w Dziale sposób
Konsultant / Konsultantka Procesów Biznesowych - Solutions Engagement Consultant
Warszawa
Wygasła: 16.08.2022
full-time
umowa o pracę
home office work, hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Facilitates virtual meetings with customers and solution experts to address project implementation challenges and modifications
Maintains customer relationships to ensure solutions meet customers’ needs and expectations
Documents and reports account activity (e.g., virtual customer visits and phone calls, training, etc.)
Documents solutions in the project management tool (i.e., Drive) and logs customer calls and virtual meetings on the account management system
Conducts formal and information training (i.e., technology solutions) to ensure the sales force remains current with UPS solutions and enhancements
Prepares and presents reports (e.g., trends, technology initiatives, etc.) to provide relevant and current information to the district sales staff
Registers customers for products and delivers product training to ensure customers have the education and information to effectively use UPS's products
Dbanie o poprawną realizację operacji lotniczej importowej, eksportowej
Nadzorowanie pracy podwykonawców w zakresie zapewnienia przestrzegania wszystkich obowiązujących procedur Operacji Lotniczej oraz Operacji Magazynowej UPS
Dbanie o bezpieczeństwo przesyłek importowych, eksportowych oraz transportu
Współpraca z załogą przewoźników lotniczych
Współpraca z władzami Portów Lotniczych Gdańsk - Rębiechowo w zakresie bieżącej obsługi statków powietrznych
Dbanie o rzetelność i terminowość wprowadzanych danych do systemów informatycznych Operacji Lotniczej UPS
Raportowanie o stanie operacji lotniczej przed, w trakcie i po zakończonej operacji w ustalony w Dziale sposób
Specjalisty ds. Sprzedaży Telefonicznej do Klienta Biznesowego (B2B)
Warszawa
Wygasła: 03.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie działań sprzedażowych przez telefon polegających na pozyskiwaniu klientów zainteresowanych przesyłkami frachtowymi oferowanymi przez UPS SCS
realizacja planów pozyskowych i opiekowych
prowadzenie i aktualizowanie bazy danych dotyczących firm pozyskanych
Specjalisty ds. Sprzedaży Telefonicznej do Klienta Biznesowego (B2B)
Warszawa
Wygasła: 22.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie działań sprzedażowych przez telefon polegających na pozyskiwaniu klientów zainteresowanych przesyłkami frachtowymi oferowanymi przez UPS SCS
realizacja planów pozyskowych i opiekowych
prowadzenie i aktualizowanie bazy danych dotyczących firm pozyskanych
Dbanie o poprawną realizację operacji lotniczej importowej, eksportowej, tranzytowej
Nadzorowanie pracy podwykonawców w zakresie zapewnienia przestrzegania wszystkich obowiązujących procedur Operacji Lotniczej oraz Operacji Magazynowej UPS
Dbanie o bezpieczeństwo przesyłek importowych, eksportowych oraz transportu
Współpraca z załogą przewoźników lotniczych
Współpraca z władzami Portów Lotniczych Gdańsk - Rębiechowo w zakresie bieżącej obsługi statków powietrznych
Dbanie o rzetelność i terminowość wprowadzanych danych do systemów informatycznych Operacji Lotniczej UPS
Raportowanie o stanie operacji lotniczej przed, w trakcie i po zakończonej operacji w ustalony w Dziale sposób
pozyskiwanie nowych klientów dla UPS zgodnie z wyznaczonym planem sprzedaży
współpraca ze stałymi klientami oraz rozszerzanie zakresu ich współpracy z UPS
efektywna realizacja cyklu sprzedaży począwszy od wyszukiwania potencjalnych klientów aż do zakończenia wdrażania kontraktów zgodnie z obowiązującymi standardami
systematyczne i rzetelne raportowanie swojej pracy w obowiązujących systemach UPS
profesjonalne prowadzenie spotkań handlowych ze stałymi i potencjalnymi klientami zgodnie z obowiązującymi standardami pracy
budowanie efektywnych relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
planowanie aktywności handlowych i wyników pracy
realizowanie wyznaczonej dziennie liczby spotkań z klientami
Identifies opportunities for account penetration to grow the business and increase revenue
Monitors customer surveys to identify trends, process improvements, challenges and satisfaction levels
Monitors operational performance to assist in customer service. Updates customers' standard operating procedures (SOPs) and profiles to ensure customer information is accessible, thorough, and accurate
Performs data analytics and develops tools to fulfill customer needs of identifying areas of improvements
Analyzes and responds to customers’ requests to ensure customers’ needs are met. Provides customers with information to keep them well informed and maintain customer satisfaction
Collaborates with operations to ensure pickup and delivery during proactive tracking activities and to create and implement necessary process improvements
Dbanie o poprawną realizację operacji lotniczej importowej, eksportowej, tranzytowej
Nadzorowanie pracy podwykonawców w zakresie zapewnienia przestrzegania wszystkich obowiązujących procedur Operacji Lotniczej oraz Operacji Magazynowej UPS
Dbanie o bezpieczeństwo przesyłek importowych, eksportowych oraz transportu
Współpraca z załogą przewoźników lotniczych
Współpraca z władzami Portów Lotniczych Gdańsk - Rębiechowo w zakresie bieżącej obsługi statków powietrznych
Dbanie o rzetelność i terminowość wprowadzanych danych do systemów informatycznych Operacji Lotniczej UPS
Raportowanie o stanie operacji lotniczej przed, w trakcie i po zakończonej operacji w ustalony w Dziale sposób
Bieżąca konserwacja, kontrola sprawności i naprawy linii sortującej
Prowadzenie audytów w obszarach technicznych
Kontrola stanu technicznego instalacji elektrycznej
Nadzór nad procesem sortowania
Przygotowywanie raportów
Wspomaganie opiekuna technicznego budynku i team lidera w zadaniach związanych z usługami facility management (tj.: nadzór nad stanem technicznym: instalacji wentylacji, elektrycznej, wodno - kanalizacyjnej, ogrzewania, ppoż, wyposażenia budynku, stanem usług porządkowych itd.)
Modelowanie europejskiego łańcucha dostaw dla branży farmaceutycznej
Przygotowanie koncepcji logistyki dla klientów, przedstawienie zaleceń dotyczących możliwych zmian/ innowacji w zakesie procesów magazynowych, transportu, konfiguracji i kosztów
Współpraca przy przygotowaniu koncepcji finansowych i czynników napędzających modelowanie kosztów
Współpraca z zespołami rozwiązań technologicznych, transportowych i operacyjnych aby zapewnić kompleksowe rozwiązanie w zakresie europejskiego łańcucha dostaw
Zarządzanie cyklem życia projektu (project management)