Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (258)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 258 )
Adwokat / Radca Prawny In-house
Wrocławska 54, Katowice
Wygasła: 14.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Weryfikacja umów z każdego departamentu Spółki pod kątem ich zgodności z obowiązującymi przepisami prawa oraz interesu Spółki, w tym umów najmu, umów o roboty budowlane itd.;
Negocjacje umów z podmiotami zewnętrznymi;
Przygotowanie dokumentacji dla Zarządu i Rady Nadzorczej;
Bieżąca obsługa prawna Spółki, opiniowanie i tworzenie pism oraz umów;
Reprezentowanie firmy w instytucjach zewnętrznych;
Prowadzenie skutecznych działań windykacyjnych, przygotowywanie pism procesowych;
Ustalanie strategii działania dla przyjętych spraw
Kontrola dokumentacji budowlanej i wykonawczej w zakresie branży instalacyjnej przygotowywanych inwestycji pod kątem ekonomiczności przyjętych rozwiązań i zgodności z zapisami umów najmu oraz standardu DL Invest Group;
Kontrola prowadzonych realizacji pod kątem zgodności wykonywanych robót branży instalacyjnej z zatwierdzonymi projektami wykonawczymi, standardem DL Invest Group, warunkami technicznymi wykonywania robót , sztuką budowlaną oraz podpisanymi umowami najmu;
Udział w procedurze przetargowej, analizie poszczególnych ofert branży instalacyjnej , optymalizacji przyjmowanych rozwiązań oraz optymalizacji wycen;
Kontrola pracy inspektorów nadzoru branży instalacyjnej;
Udział w procedurze odbiorowej realizowanych inwestycji w zakresie branży instalacyjnej;
Weryfikacja ewentualnych roszczeń o koszty dodatkowe branży instalacyjnej;
Sprawdzanie kompletności i poprawności dokumentacji podwykonawczej branży instalacyjnej;
Kontrola działających już obiektów pod kątem prawidłowego ich utrzymania w zakresie instalacji instalacyjnej; weryfikacja poprawności przyjętych rozwiązań , analiza przyczyn powstawania błędów i usterek, kontrola pracy serwisantów, Techników i Koordynatorów Technicznych
Doprowadzenie do pozyskania stosownych decyzji administracyjnych, uzgodnień, zezwoleń i pozwoleń, warunków przyłączenia do sieci gazowej i/lub elektroenergetycznej oraz zawarcia odpowiednich umów niezbędnych do rozpoczęcia realizacji i eksploatacji danej inwestycji – projektu OZE
udział w procesie przygotowania harmonogramu, wyboru podwykonawców, dostawców, przeprowadzenie projektu do końca realizacji przedmiotu umowy
Współpraca z inwestorami, projektantami, firmami podwykonawczymi i innymi zespołami technicznymi przy realizacji zadań
Optymalizacja projektów
Uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych robót budowlanych (z inwestorem/zamawiającym /zakładami energetycznymi /podwykonawcami)
Bieżące raportowanie przebiegu i zaawansowania prac projektu
Przeprowadzenie procesu energetyzacji oraz odbiorów przez PINB
Udział w konsultacjach technicznych na etapie realizacji inwestycji
Nadzór z ramienia centrali firmy nad podległymi Obiektami
Prowadzenie zestawień usterek formalnych zgłoszonych przez Najemców oraz usterek wykrytych podczas audytów technicznych z weryfikacją do samodzielnego usunięcia zgłoszenia do Gwaranta lub merytoryczne pozyskanie oferty na naprawę przez firmę zewnętrzną (w oparciu o swoją wiedzę techniczną)
Usuwanie usterek (fizycznie) bez konieczności wzywania firm zewnętrznych (zależne od wstępnej weryfikacji zagadnienia)
Weryfikacja statusu zleceń (wymagane wizyty na obiektach) – potwierdzenie wykonanych napraw i weryfikacja poniesionych kosztów
Przygotowywanie planu przeglądów w oparciu o dokumenty przekazane przez dział budowlany
Działania nadzorcze nad przeglądami i terminami przeglądów w oparciu o przygotowany harmonogram
Przeglądy własne urządzeń i instalacji (jeśli przepisy i uprawnienia dopuszczają taką możliwość) – tygodniowe, miesięczne, półroczne, roczne
Archiwizacja dokumentacji powykonawczej i przeglądowej
Obsługa kluczowych systemów obiektu (SAP, centrale wentylacyjne)
Współdziałanie z konserwatorami i przeprowadzanie szkoleń technicznych Udział w poszukiwaniu firm serwisowych i tworzenie bazy wykonawców
Weryfikacja umów z każdego departamentu Spółki pod kątem ich zgodności z obowiązującymi przepisami prawa oraz interesu Spółki, w tym umów najmu, umów o roboty budowlane itd.;
Negocjacje umów z podmiotami zewnętrznymi;
Przygotowanie dokumentacji dla Zarządu i Rady Nadzorczej;
Bieżąca obsługa prawna Spółki, opiniowanie i tworzenie pism oraz umów;
Reprezentowanie firmy w instytucjach zewnętrznych;
Prowadzenie skutecznych działań windykacyjnych, przygotowywanie pism procesowych;
Ustalanie strategii działania dla przyjętych spraw
Czynny udział w opracowywaniu i wdrażaniu strategii finansowej firmy, zarządzanie ryzykiem finansowym i podatkowym
Analiza dostępnych źródeł finansowania i identyfikacja nowych możliwości pozyskiwania środków
Opracowywanie strategii finansowania zgodnie z celem organizacji
Przygotowywanie kompleksowych analiz finansowych i raportów dotyczących projektów finansowanych z zewnątrz
Przygotowywanie regularnych raportów dotyczących analizy cash flow
Wdrażanie efektywnych procesów zarządzania przepływami gotówkowymi
Identyfikacja obszarów do usprawnień i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań
Opracowywanie precyzyjnych prognoz przepływów gotówkowych na krótki i długi okres
Skrupulatna analiza danych w celu zidentyfikowania potencjalnych zmian i wpływów
Identyfikacja trendów i kluczowych czynników wpływających na przepływy finansowe
Inicjowanie działań mających na celu poprawę rentowności oraz efektywności finansowej
Wspomaganie procesów decyzyjnych w Spółce
Nawiązywanie kontaktów, współpraca i czynny udział w pozyskiwaniu finansowania zewnętrznego
Odpowiedzialność za sprawozdawczość finansową firmy
Monitoring i kontroling realizacji oraz analiza odchyleń wyników (prognoza vs. realizacja)
Operacyjne przygotowywanie analiz, raportów finansowych niezbędnych w procesie zarządzania firmą i poszczególnymi spółkami z grupy kapitałowej oraz projektami inwestycyjnymi na potrzeby Zarządu i instytucji zewnętrznych
Doprowadzenie do pozyskania stosownych decyzji administracyjnych, uzgodnień, zezwoleń i pozwoleń, warunków przyłączenia do sieci gazowej i/lub elektroenergetycznej oraz zawarcia odpowiednich umów niezbędnych do rozpoczęcia realizacji i eksploatacji danej inwestycji – projektu OZE
udział w procesie przygotowania harmonogramu, wyboru podwykonawców, dostawców, przeprowadzenie projektu do końca realizacji przedmiotu umowy
Współpraca z inwestorami, projektantami, firmami podwykonawczymi i innymi zespołami technicznymi przy realizacji zadań
Optymalizacja projektów
Uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych robót budowlanych (z inwestorem/zamawiającym /zakładami energetycznymi /podwykonawcami)
Bieżące raportowanie przebiegu i zaawansowania prac projektu
Przeprowadzenie procesu energetyzacji oraz odbiorów przez PINB
Udział w konsultacjach technicznych na etapie realizacji inwestycji
Nadzór z ramienia centrali firmy nad podległymi Obiektami
Prowadzenie zestawień usterek formalnych zgłoszonych przez Najemców oraz usterek wykrytych podczas audytów technicznych z weryfikacją do samodzielnego usunięcia zgłoszenia do Gwaranta lub merytoryczne pozyskanie oferty na naprawę przez firmę zewnętrzną (w oparciu o swoją wiedzę techniczną)
Usuwanie usterek (fizycznie) bez konieczności wzywania firm zewnętrznych (zależne od wstępnej weryfikacji zagadnienia)
Weryfikacja statusu zleceń (wymagane wizyty na obiektach) – potwierdzenie wykonanych napraw i weryfikacja poniesionych kosztów
Przygotowywanie planu przeglądów w oparciu o dokumenty przekazane przez dział budowlany
Działania nadzorcze nad przeglądami i terminami przeglądów w oparciu o przygotowany harmonogram
Przeglądy własne urządzeń i instalacji (jeśli przepisy i uprawnienia dopuszczają taką możliwość) – tygodniowe, miesięczne, półroczne, roczne
Archiwizacja dokumentacji powykonawczej i przeglądowej
Obsługa kluczowych systemów obiektu (SAP, centrale wentylacyjne)
Współdziałanie z konserwatorami i przeprowadzanie szkoleń technicznych Udział w poszukiwaniu firm serwisowych i tworzenie bazy wykonawców
Doprowadzenie do pozyskania stosownych decyzji administracyjnych, uzgodnień, zezwoleń i pozwoleń, warunków przyłączenia do sieci gazowej i/lub elektroenergetycznej oraz zawarcia odpowiednich umów niezbędnych do rozpoczęcia realizacji i eksploatacji danej inwestycji – projektu OZE
udział w procesie przygotowania harmonogramu, wyboru podwykonawców, dostawców, przeprowadzenie projektu do końca realizacji przedmiotu umowy
Współpraca z inwestorami, projektantami, firmami podwykonawczymi i innymi zespołami technicznymi przy realizacji zadań
Optymalizacja projektów
Uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych robót budowlanych (z inwestorem/zamawiającym /zakładami energetycznymi /podwykonawcami)
Bieżące raportowanie przebiegu i zaawansowania prac projektu
Przeprowadzenie procesu energetyzacji oraz odbiorów przez PINB
Udział w konsultacjach technicznych na etapie realizacji inwestycji
Pracownik Działu Utrzymania Czystości Obiektu Biurowego
Cybernetyki 9, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 02.03.2024
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Bieżące utrzymanie czystości i porządku na częściach wspólnych Obiektu
Bieżące utrzymanie czystości okien i witryn w przestrzeniach wspólnych Obiektu
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Adwokat - Radca Prawny (in-house)
Wrocławska 54, Katowice
Wygasła: 25.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
ekspert
Obowiązki:
Weryfikacja umów z każdego departamentu Spółki pod kątem ich zgodności z obowiązującymi przepisami prawa oraz interesu Spółki, w tym umów najmu, umów o roboty budowlane itd.;
Negocjacje umów z podmiotami zewnętrznymi;
Przygotowanie dokumentacji dla Zarządu i Rady Nadzorczej;
Bieżąca obsługa prawna Spółki, opiniowanie i tworzenie pism oraz umów;
Reprezentowanie firmy w instytucjach zewnętrznych;
Prowadzenie skutecznych działań windykacyjnych, przygotowywanie pism procesowych;
Ustalanie strategii działania dla przyjętych spraw
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za zorganizowaniem przygotowanie i realizację i zarządzanie projektem Private Dept tym samym wymagane jest:
Analiza rynków i identyfikacja możliwości inwestycyjnych,
Samodzielnie zarządzanie projektem,
Tworzenie i realizacja projektu,
Koordynacja i nadzór nad projektami inwestycyjnymi,
Pozyskiwanie, współpraca i komunikacja z Inwestorami oraz interesariuszami,
Zarządzanie ryzykiem i zgodnością z obowiązującymi przepisami,
Organizacja i bezpośredni nadzór nad pracą podległych zespołów, w szczególności w zakresie: jakości, terminowości, wydajności,
Prowadzenie niezbędnej dokumentacji inwestycji w zakresie powierzonych zadań,
Kontrola nad prawidłowym obiegiem i archiwizacją dokumentacji,
Nadzór z ramienia centrali firmy nad podległymi Obiektami
Prowadzenie zestawień usterek formalnych zgłoszonych przez Najemców oraz usterek wykrytych podczas audytów technicznych z weryfikacją do samodzielnego usunięcia zgłoszenia do Gwaranta lub merytoryczne pozyskanie oferty na naprawę przez firmę zewnętrzną (w oparciu o swoją wiedzę techniczną)
Usuwanie usterek (fizycznie) bez konieczności wzywania firm zewnętrznych (zależne od wstępnej weryfikacji zagadnienia)
Weryfikacja statusu zleceń (wymagane wizyty na obiektach) – potwierdzenie wykonanych napraw i weryfikacja poniesionych kosztów
Przygotowywanie planu przeglądów w oparciu o dokumenty przekazane przez dział budowlany
Działania nadzorcze nad przeglądami i terminami przeglądów w oparciu o przygotowany harmonogram
Przeglądy własne urządzeń i instalacji (jeśli przepisy i uprawnienia dopuszczają taką możliwość) – tygodniowe, miesięczne, półroczne, roczne
Archiwizacja dokumentacji powykonawczej i przeglądowej
Obsługa kluczowych systemów obiektu (SAP, centrale wentylacyjne)
Współdziałanie z konserwatorami i przeprowadzanie szkoleń technicznych Udział w poszukiwaniu firm serwisowych i tworzenie bazy wykonawców
Weryfikacja umów z każdego departamentu Spółki pod kątem ich zgodności z obowiązującymi przepisami prawa oraz interesu Spółki, w tym umów najmu, umów o roboty budowlane itd.;
Negocjacje umów z podmiotami zewnętrznymi;
Przygotowanie dokumentacji dla Zarządu i Rady Nadzorczej;
Bieżąca obsługa prawna Spółki, opiniowanie i tworzenie pism oraz umów;
Reprezentowanie firmy w instytucjach zewnętrznych;
Prowadzenie skutecznych działań windykacyjnych, przygotowywanie pism procesowych;
Ustalanie strategii działania dla przyjętych spraw
Doprowadzenie do pozyskania stosownych decyzji administracyjnych, uzgodnień, zezwoleń i pozwoleń, warunków przyłączenia do sieci gazowej i/lub elektroenergetycznej oraz zawarcia odpowiednich umów niezbędnych do rozpoczęcia realizacji i eksploatacji danej inwestycji – projektu OZE
udział w procesie przygotowania harmonogramu, wyboru podwykonawców, dostawców, przeprowadzenie projektu do końca realizacji przedmiotu umowy
Współpraca z inwestorami, projektantami, firmami podwykonawczymi i innymi zespołami technicznymi przy realizacji zadań
Optymalizacja projektów
Uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych robót budowlanych (z inwestorem/zamawiającym /zakładami energetycznymi /podwykonawcami)
Bieżące raportowanie przebiegu i zaawansowania prac projektu
Przeprowadzenie procesu energetyzacji oraz odbiorów przez PINB
Udział w konsultacjach technicznych na etapie realizacji inwestycji
Nadzór z ramienia centrali firmy nad podległymi Obiektami
Prowadzenie zestawień usterek formalnych zgłoszonych przez Najemców oraz usterek wykrytych podczas audytów technicznych z weryfikacją do samodzielnego usunięcia zgłoszenia do Gwaranta lub merytoryczne pozyskanie oferty na naprawę przez firmę zewnętrzną (w oparciu o swoją wiedzę techniczną)
Usuwanie usterek (fizycznie) bez konieczności wzywania firm zewnętrznych (zależne od wstępnej weryfikacji zagadnienia)
Weryfikacja statusu zleceń (wymagane wizyty na obiektach) – potwierdzenie wykonanych napraw i weryfikacja poniesionych kosztów
Przygotowywanie planu przeglądów w oparciu o dokumenty przekazane przez dział budowlany
Działania nadzorcze nad przeglądami i terminami przeglądów w oparciu o przygotowany harmonogram
Przeglądy własne urządzeń i instalacji (jeśli przepisy i uprawnienia dopuszczają taką możliwość) – tygodniowe, miesięczne, półroczne, roczne
Archiwizacja dokumentacji powykonawczej i przeglądowej
Obsługa kluczowych systemów obiektu (SAP, centrale wentylacyjne)
Współdziałanie z konserwatorami i przeprowadzanie szkoleń technicznych Udział w poszukiwaniu firm serwisowych i tworzenie bazy wykonawców
Nadzór z ramienia centrali firmy nad podległymi Obiektami
Prowadzenie zestawień usterek formalnych zgłoszonych przez Najemców oraz usterek wykrytych podczas audytów technicznych z weryfikacją do samodzielnego usunięcia zgłoszenia do Gwaranta lub merytoryczne pozyskanie oferty na naprawę przez firmę zewnętrzną (w oparciu o swoją wiedzę techniczną)
Usuwanie usterek (fizycznie) bez konieczności wzywania firm zewnętrznych (zależne od wstępnej weryfikacji zagadnienia)
Weryfikacja statusu zleceń (wymagane wizyty na obiektach) – potwierdzenie wykonanych napraw i weryfikacja poniesionych kosztów
Przygotowywanie planu przeglądów w oparciu o dokumenty przekazane przez dział budowlany
Działania nadzorcze nad przeglądami i terminami przeglądów w oparciu o przygotowany harmonogram
Przeglądy własne urządzeń i instalacji (jeśli przepisy i uprawnienia dopuszczają taką możliwość) – tygodniowe, miesięczne, półroczne, roczne
Archiwizacja dokumentacji powykonawczej i przeglądowej
Obsługa kluczowych systemów obiektu (SAP, centrale wentylacyjne)
Współdziałanie z konserwatorami i przeprowadzanie szkoleń technicznych Udział w poszukiwaniu firm serwisowych i tworzenie bazy wykonawców
Prowadzenie projektów energetycznych polegających na koordynacji prac projektowych i urzędowych, budowie i eksploatacji instalacji fotowoltaicznych, ich organizacja
Nadzór i koordynacja prac w zakresie pełnego przygotowania i budowy instalacji fotowoltaicznych oraz pełnego przygotowania i wykonania magazynów energii,
w tym uzyskania pozwoleń i zgód administracyjnych
Udział w opracowaniu i weryfikacja dokumentacji technicznej, optymalizacja kosztowa projektu
Organizacja i koordynacja pracy podwykonawców, inspekcje placów budowy, odbiory
Udział w przygotowywaniu ofert cenowych i negocjacjach sprzedaży i nabywania energii
Weryfikacja umów z każdego departamentu Spółki pod kątem ich zgodności z obowiązującymi przepisami prawa oraz interesu Spółki, w tym umów najmu, umów o roboty budowlane itd.;
Negocjacje umów z podmiotami zewnętrznymi;
Przygotowanie dokumentacji dla Zarządu i Rady Nadzorczej;
Bieżąca obsługa prawna Spółki, opiniowanie i tworzenie pism oraz umów;
Reprezentowanie firmy w instytucjach zewnętrznych;
Prowadzenie skutecznych działań windykacyjnych, przygotowywanie pism procesowych;
Ustalanie strategii działania dla przyjętych spraw
Nadzór z ramienia centrali firmy nad podległymi Obiektami
Prowadzenie zestawień usterek formalnych zgłoszonych przez Najemców oraz usterek wykrytych podczas audytów technicznych z weryfikacją do samodzielnego usunięcia zgłoszenia do Gwaranta lub merytoryczne pozyskanie oferty na naprawę przez firmę zewnętrzną (w oparciu o swoją wiedzę techniczną)
Usuwanie usterek (fizycznie) bez konieczności wzywania firm zewnętrznych (zależne od wstępnej weryfikacji zagadnienia)
Weryfikacja statusu zleceń (wymagane wizyty na obiektach) – potwierdzenie wykonanych napraw i weryfikacja poniesionych kosztów
Przygotowywanie planu przeglądów w oparciu o dokumenty przekazane przez dział budowlany
Działania nadzorcze nad przeglądami i terminami przeglądów w oparciu o przygotowany harmonogram
Przeglądy własne urządzeń i instalacji (jeśli przepisy i uprawnienia dopuszczają taką możliwość) – tygodniowe, miesięczne, półroczne, roczne
Archiwizacja dokumentacji powykonawczej i przeglądowej
Obsługa kluczowych systemów obiektu (SAP, centrale wentylacyjne)
Współdziałanie z konserwatorami i przeprowadzanie szkoleń technicznych Udział w poszukiwaniu firm serwisowych i tworzenie bazy wykonawców
Nadzór z ramienia centrali firmy nad podległymi Obiektami
Prowadzenie zestawień usterek formalnych zgłoszonych przez Najemców oraz usterek wykrytych podczas audytów technicznych z weryfikacją do samodzielnego usunięcia zgłoszenia do Gwaranta lub merytoryczne pozyskanie oferty na naprawę przez firmę zewnętrzną (w oparciu o swoją wiedzę techniczną)
Usuwanie usterek (fizycznie) bez konieczności wzywania firm zewnętrznych (zależne od wstępnej weryfikacji zagadnienia)
Weryfikacja statusu zleceń (wymagane wizyty na obiektach) – potwierdzenie wykonanych napraw i weryfikacja poniesionych kosztów
Przygotowywanie planu przeglądów w oparciu o dokumenty przekazane przez dział budowlany
Działania nadzorcze nad przeglądami i terminami przeglądów w oparciu o przygotowany harmonogram
Przeglądy własne urządzeń i instalacji (jeśli przepisy i uprawnienia dopuszczają taką możliwość) – tygodniowe, miesięczne, półroczne, roczne
Archiwizacja dokumentacji powykonawczej i przeglądowej
Obsługa kluczowych systemów obiektu (SAP, centrale wentylacyjne)
Współdziałanie z konserwatorami i przeprowadzanie szkoleń technicznych Udział w poszukiwaniu firm serwisowych i tworzenie bazy wykonawców
Weryfikacja umów z każdego departamentu Spółki pod kątem ich zgodności z obowiązującymi przepisami prawa oraz interesu Spółki, w tym umów najmu, umów o roboty budowlane itd.;
Negocjacje umów z podmiotami zewnętrznymi;
Przygotowanie dokumentacji dla Zarządu i Rady Nadzorczej;
Bieżąca obsługa prawna Spółki, opiniowanie i tworzenie pism oraz umów;
Reprezentowanie firmy w instytucjach zewnętrznych;
Prowadzenie skutecznych działań windykacyjnych, przygotowywanie pism procesowych;
Ustalanie strategii działania dla przyjętych spraw
Nadzór z ramienia centrali firmy nad podległymi Obiektami
Prowadzenie zestawień usterek formalnych zgłoszonych przez Najemców oraz usterek wykrytych podczas audytów technicznych z weryfikacją do samodzielnego usunięcia zgłoszenia do Gwaranta lub merytoryczne pozyskanie oferty na naprawę przez firmę zewnętrzną (w oparciu o swoją wiedzę techniczną)
Usuwanie usterek (fizycznie) bez konieczności wzywania firm zewnętrznych (zależne od wstępnej weryfikacji zagadnienia)
Weryfikacja statusu zleceń (wymagane wizyty na obiektach) – potwierdzenie wykonanych napraw i weryfikacja poniesionych kosztów
Przygotowywanie planu przeglądów w oparciu o dokumenty przekazane przez dział budowlany
Działania nadzorcze nad przeglądami i terminami przeglądów w oparciu o przygotowany harmonogram
Przeglądy własne urządzeń i instalacji (jeśli przepisy i uprawnienia dopuszczają taką możliwość) – tygodniowe, miesięczne, półroczne, roczne
Archiwizacja dokumentacji powykonawczej i przeglądowej
Obsługa kluczowych systemów obiektu (SAP, centrale wentylacyjne)
Współdziałanie z konserwatorami i przeprowadzanie szkoleń technicznych Udział w poszukiwaniu firm serwisowych i tworzenie bazy wykonawców
Weryfikacja umów z każdego departamentu Spółki pod kątem ich zgodności z obowiązującymi przepisami prawa oraz interesu Spółki, w tym umów najmu, umów o roboty budowlane itd.;
Negocjacje umów z podmiotami zewnętrznymi;
Przygotowanie dokumentacji dla Zarządu i Rady Nadzorczej;
Bieżąca obsługa prawna Spółki, opiniowanie i tworzenie pism oraz umów;
Reprezentowanie firmy w instytucjach zewnętrznych;
Prowadzenie skutecznych działań windykacyjnych, przygotowywanie pism procesowych;
Ustalanie strategii działania dla przyjętych spraw
Nadzór z ramienia centrali firmy nad podległymi Obiektami
Prowadzenie zestawień usterek formalnych zgłoszonych przez Najemców oraz usterek wykrytych podczas audytów technicznych z weryfikacją do samodzielnego usunięcia zgłoszenia do Gwaranta lub merytoryczne pozyskanie oferty na naprawę przez firmę zewnętrzną (w oparciu o swoją wiedzę techniczną)
Usuwanie usterek (fizycznie) bez konieczności wzywania firm zewnętrznych (zależne od wstępnej weryfikacji zagadnienia)
Weryfikacja statusu zleceń (wymagane wizyty na obiektach) – potwierdzenie wykonanych napraw i weryfikacja poniesionych kosztów
Przygotowywanie planu przeglądów w oparciu o dokumenty przekazane przez dział budowlany
Działania nadzorcze nad przeglądami i terminami przeglądów w oparciu o przygotowany harmonogram
Przeglądy własne urządzeń i instalacji (jeśli przepisy i uprawnienia dopuszczają taką możliwość) – tygodniowe, miesięczne, półroczne, roczne
Archiwizacja dokumentacji powykonawczej i przeglądowej
Obsługa kluczowych systemów obiektu (SAP, centrale wentylacyjne)
Współdziałanie z konserwatorami i przeprowadzanie szkoleń technicznych Udział w poszukiwaniu firm serwisowych i tworzenie bazy wykonawców
Nadzór z ramienia centrali firmy nad podległymi Obiektami
Prowadzenie zestawień usterek formalnych zgłoszonych przez Najemców oraz usterek wykrytych podczas audytów technicznych z weryfikacją do samodzielnego usunięcia zgłoszenia do Gwaranta lub merytoryczne pozyskanie oferty na naprawę przez firmę zewnętrzną (w oparciu o swoją wiedzę techniczną)
Usuwanie usterek (fizycznie) bez konieczności wzywania firm zewnętrznych (zależne od wstępnej weryfikacji zagadnienia)
Weryfikacja statusu zleceń (wymagane wizyty na obiektach) – potwierdzenie wykonanych napraw i weryfikacja poniesionych kosztów
Przygotowywanie planu przeglądów w oparciu o dokumenty przekazane przez dział budowlany
Działania nadzorcze nad przeglądami i terminami przeglądów w oparciu o przygotowany harmonogram
Przeglądy własne urządzeń i instalacji (jeśli przepisy i uprawnienia dopuszczają taką możliwość) – tygodniowe, miesięczne, półroczne, roczne
Archiwizacja dokumentacji powykonawczej i przeglądowej
Obsługa kluczowych systemów obiektu (SAP, centrale wentylacyjne)
Współdziałanie z konserwatorami i przeprowadzanie szkoleń technicznych Udział w poszukiwaniu firm serwisowych i tworzenie bazy wykonawców
Weryfikacja umów z każdego departamentu Spółki pod kątem ich zgodności z obowiązującymi przepisami prawa oraz interesu Spółki, w tym umów najmu, umów o roboty budowlane itd.;
Negocjacje umów z podmiotami zewnętrznymi;
Przygotowanie dokumentacji dla Zarządu i Rady Nadzorczej;
Bieżąca obsługa prawna Spółki, opiniowanie i tworzenie pism oraz umów;
Reprezentowanie firmy w instytucjach zewnętrznych;
Prowadzenie skutecznych działań windykacyjnych, przygotowywanie pism procesowych;
Ustalanie strategii działania dla przyjętych spraw
Sporządzanie przedmiarów robót, kosztorysów oraz kalkulacji cen prac budowlanych, montażowych, remontowych i wykończeniowych
Analiza zapytań ofertowych i dokumentacji technicznej poszczególnych projektów,
Przygotowanie niezbędnych wycen materiałów do przeprowadzenia procesu realizacji prac,
Sporządzanie kalkulacji roboczych oraz jakościowych, a także kosztorysów powykonawczych,
Koordynacja wszystkich elementów składowych pozwalających na wykonanie wyceny. Koordynacja dotyczy pozyskania informacji wewnątrz firmy (ceny transportu, materiałów do wykonania prac, ceny wykonania prac, harmonogramy, koszty dokumentacji projektowej, wyceny elewacji, dachów, instalacji, prac ziemnych, itd.;
Terminowe sporządzanie kalkulacji i ofert zgodnie z zasadami przyjętymi w spółce oraz zapytaniem ofertowym lub zamówieniem klienta;
Pozyskiwanie ofert z rynku od podwykonawców;
Analiza techniczno-ekonomicznych i formalno-prawnych wymagań Klienta;
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych działań, koordynowanie jej obiegu, bieżące raportowanie w tym zakresie;
Gromadzenie danych dotyczących wskaźników techniczno-ekonomicznych robót budowlanych, nośników cenowych, wskaźników inflacji i innych;
Współudział w opracowywaniu ofert;
Analiza zapytań ofertowych, warunków i materiałów przetargowych oraz dokumentacji technicznej;
Współpraca z działami w spółce w zakresie pozyskiwania informacji niezbędnych do złożenia kosztorysu i oferty
Sporządzenie wycen, kosztorysów m.in. budowlanych, instalacji sanitarnych, z branży energetycznej, itp
Przygotowywanie dokumentów przetargowych (m.in. wnioski, oferty, pisma)
Analiza dokumentacji projektowej
Wykonywanie obmiarów do wycen na podstawie dokumentacji projektowej
Koordynator Techniczny w Dziale Zarządzania Obiektami
Katowice
Wygasła: 11.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Prowadzenie ewidencji usterek, ich weryfikacja oraz usuwanie zarówno siłami własnymi, jak również we współpracy z firmami zewnętrznymi, nadzór nad wykonanymi pracami;
Wizyty i nadzór nad powierzonymi Obiektami, w tym współdziałanie z konserwatorami i Opiekunami Obiektów, przeprowadzanie szkoleń technicznych, kontrola wykonywanych przez nich zadań;
Działania nadzorcze nad przeglądami i terminami przeglądów w oparciu o przygotowany harmonogram
Przeglądy własne urządzeń i instalacji (jeśli przepisy i uprawnienia dopuszczają taką możliwość) – tygodniowe, miesięczne, półroczne, roczne, pięcioletnie
Archiwizacja dokumentacji powykonawczej i przeglądowej
Obsługa kluczowych systemów obiektu (SAP, centrale wentylacyjne)
Wysyłanie zgłoszeń do gwaranta i merytoryczne omawianie problemów, weryfikacja statusu zleceń
Udział w poszukiwaniu firm serwisowych, zawieranie umów, jak również rozliczanie zleceń
Czynny udział w opracowywaniu i wdrażaniu strategii finansowej firmy, zarządzanie ryzykiem finansowym i podatkowym
Sporządzanie, monitorowanie i opiniowanie budżetów i prognoz finansowych
Inicjowanie działań mających na celu poprawę rentowności oraz efektywności finansowej
Wspomaganie procesów decyzyjnych w Spółce
Nawiązywanie kontaktów, współpraca i czynny udział w pozyskiwaniu finansowania zewnętrznego
Odpowiedzialność za sprawozdawczość finansową firmy
Monitoring i kontroling realizacji oraz analiza odchyleń wyników (prognoza vs. realizacja)
Analiza wszystkich procesów w aspekcie finansowym i podatkowym oraz proponowanie optymalizacji i usprawnień
Operacyjne przygotowywanie analiz, raportów finansowych niezbędnych w procesie zarządzania firmą i poszczególnymi spółkami z grupy kapitałowej oraz projektami inwestycyjnymi
Opracowanie i kontrola działu finansowego firmy
Przygotowanie raportów na potrzeby Zarządu i instytucji zewnętrznych