Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (347)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 347 )
Główny Księgowy (k/m)
Warszawa
Wygasła: 18.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Prowadzenie ksiąg rachunkowych i nadzór nad nimi zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości i przepisami podatkowymi;
Kontrola prawidłowości dokumentacji pod względem bilansowym i podatkowym;
Nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych oraz współpracy z biurem podatkowym;
Kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP i inne);
Sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT, podatki lokalne, itp.), oraz współpraca z doradcą podatkowym;
Współpraca z biegłymi rewidentami (firma podlega audytowi);
Sporządzanie sprawozdań finansowych rocznych i okresowych;
Sporządzanie analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne firmy;
Nadzór i prowadzenie wszystkich spraw związanych z ubezpieczeniem majątkowym firmy;
Monitorowanie stanu należności oraz ich skuteczna windykacja;
Szkolenie podległych pracowników w zakresie umiejętności wykonywania czynności wchodzących w zakres danej komórki, szczególnie w zakresie zmian w ustawach podatkowych;
Nadzór nad wdrażaniem programu komputerowego ERP;
Przygotowanie pakietów konsolidacyjnych i raportowanie grupowe;
Zarządzanie i nadzór nad pracownikami działu księgowości i fakturowania;
Współpraca i przygotowanie informacji dla Zarządu oraz innych działów w firmie
Zarządzanie zespołem Dział Księgowości i Dział Fakturowania; Raportowanie do Dyrektora Finansowego;
Prowadzenie i nadzór ksiąg rachunkowych zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości i przepisami podatkowym;
Kontrola prawidłowości dokumentacji pod względem bilansowym i podatkowym;
Nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych;
Kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP i inne);
Sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT, podatki lokalne, itp.), oraz współpraca z doradcą podatkowym;
Sporządzanie sprawozdań finansowych rocznych i okresowych;
Sporządzanie analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne firmy;
Nadzór i prowadzenie wszystkich spraw związanych z ubezpieczeniem majątkowym firmy;
Monitorowanie stanu należności oraz ich skuteczna windykacja;
Szkolenie podległych pracowników w zakresie umiejętności wykonywania czynności wchodzących w zakres danej komórki, szczególnie w zakresie zmian w ustawach podatkowych;
Nadzór nad sporządzaniem dokumentacji cen transferowych pomiędzy spółkami grupy w Polsce i za granicą;
Przygotowanie pakietów konsolidacyjnych i raportowanie grupowe;
Nadzór nad wdrażaniem programu Comarch ERP;
Współpraca i przygotowanie informacji dla Zarządu oraz innych działów w firmie;
Provide technical support to customers by phone and email
Create and submit convincing sales and technical offers according to the customer needs
Develop quotation bases on costing, target costing and cost-benefit-analyses
Be able to find and qualify suppliers for 3rd party product for opportunities
Keep abreast of all projects to ensure that proper documentation and materials are present
Ability to understand and draft engineering drawings (Solidworks) related to tubing, piping, valves, and pressure vessels
Perform standard office duties as needed in execution of best practices for document retention and fulfilment of our SQS (quality system) requirements
Get familiar with customers requirements to select and recommend customized products
Active engagement with continuous improvement education & training and professional/personal development in alignment with company programs and participate in cross functional strategic plan project teams
Zarządzanie i rozwój działów: Controllingu, Księgowości, Kadr;
Analiza i poprawa procesów;
Change Management;
Zapewnienie terminowej i dokładnej sprawozdawczości, zarówno zewnętrznej, jak i wewnętrznej (Management Reporting);
Ustanowienie i dalszy rozwój rachunkowości operacyjnej i rachunku kosztów. Analiza finansowa i operacyjna działalności biznesowej w firmie; wprowadzenie i wdrożenie wszelkich niezbędnych środków zaradczych w przypadku odchyleń od planu, zapewnienie przejrzystych kosztów produkcji, udział w kalkulacji produktów;
Dalszy rozwój procesów budżetowania i prognozowania, wdrożenie planowania finansowego;
Zarządzanie, wspieranie, motywowanie i rozwijanie podległego zespołu;
Kontrolowanie i wdrażanie zarządzania ryzykiem;
Zapewnienie przepływu informacji i komunikacji;
Zarządzanie projektami na poziomie lokalnym i grupowym, odpowiedzialność za ich realizację
Realizacja zadań związanych z utrzymaniem, konfiguracją oraz rozwojem systemu SAP
Ścisła współpraca z czterema konsultantami w głównej siedzibie w Niemczech oraz wspólna i regularna koordynacja procesów
Przejęcie od zespołu SAP w Niemczech zadań związanych z przygotowaniem i realizacją migracji do S/4 HANA
Identyfikowanie potrzeb biznesowych, tworzenie specyfikacji zmiany i pełnienie roli osoby kontaktowej dla wszystkich działów firmy, a także zewnętrznych dostawców usług
Przygotowanie zrozumiałej dokumentacji oraz materiałów szkoleniowych dla użytkowników, w razie potrzeby prowadzenie szkoleń wewnętrznych
Współpraca z bankami i innymi zewnętrznych partnerami finansowymi, jak również ze spółką matką;
Administrowanie i monitorowanie istniejących wewnętrznych i zewnętrznych umów pożyczkowych (w tym instrumentów pochodnych);
Określanie potrzeb finansowych w kontekście nowych projektów nieruchomościowych, jak również organizowanie przetargów i negocjowanie nowego finansowania;
Wsparcie we wszystkich innych kwestiach związanych z finansowaniem przedsiębiorstwa, np. środki własne;
Raportowanie wewnętrzne i zewnętrzne, jak również monitorowanie zgodności z obowiązkami informacyjnymi i innymi kwestiami dotyczącymi compliance;
Realizacja krajowych i międzynarodowych transakcji płatniczych oraz inwestycji środków pieniężnych i transakcji walutowych;
Komunikacja z innymi działami;
Obsługa firmowych rachunków bankowych;
Wspieranie dokumentacji back-office oraz procesu KYC/AML
Prowadzenie projektów rekrutacyjnych na terenie Europy Środkowo-Wschodniej: budowa strategii poszukiwań, aktywne dotarcie do kandydatów, prowadzenie rozmów, selekcja i ocena kandydatów;
Dbałość o relacje z kandydatami oraz klientami w perspektywie długoterminowej współpracy;
Administracyjne zarządzanie projektem;
Realizacja projektów rozwojowych wewnątrz organizacji