Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (273)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 273 )
Kierownik Zmiany
Kunice (pow. legnicki)
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Koordynacja pracy podległego zespołu pracowników w zakresie: delegowania zadań, motywowania i dyscyplinowania pracowników oraz rozwiązywania konfliktów w zespole
Organizacja i koordynacja pracy brygady w wyznaczonym obszarze
Organizowanie pracy dwóch linii produkcyjnych zapewniające ich płynność
Orientacja na cele wydajnościowe i jakościowe linii dachówki i galanterii
Aktywne uczestnictwo we wdrażaniu metodologii Lean
Opracowywanie instrukcji stanowiskowych SOP
Podstawowa znajomość funkcjonowania PCS oraz nadzór nad prawidłowym wypełnianiem systemu przez pracowników
Dbanie o dobre relacje w zespole i efektywny przepływ komunikacji
Odpowiedzialność za skuteczne wdrożenie i szkolenie nowych pracowników, zgodne z przyjętymi standardami
Realizacja zadań zleconych przez przełożonego zapewniających płynność produkcji
Planowanie i podejmowanie decyzji odnośnie działań remontowych i prewencyjnych w obrębie swojej zmiany
Odpowiedzialność za poziom dostępności i niezawodności maszyn oraz urządzeń
Nadzorowanie i koordynowanie pracy firm oraz pracowników zewnętrznych
Codzienne raportowanie wszystkich kluczowych wskaźników
Ciągłe doskonalenie wyników zakładu poprzez efektywne prewencyjne utrzymanie ruchu
Rozwój kultury utrzymania ruchu w oparciu o ciągłe doskonalenie pracowników i procesów, z wykorzystaniem metodologii i odpowiednich narzędzi Lean
Ścisła współpraca z działem produkcji, aby pomóc zakładowi osiągnąć zakładaną wydajność i jakość produkcji
Zarządzanie kosztami utrzymania ruchu i realizacja inwestycji w ramach dostępnego budżetu
Zarządzanie magazynem części zamiennych i rozwijanie systemów wspierających gospodarkę materiałową, by identyfikować i zapewnić dostępność kluczowych części
Budowanie i rozwijanie wewnętrznych relacji z działami współpracującymi
Prowadzenie zakupów zgodnie z zasadami i polityką zakupową firmy, negocjowanie warunków zakupów
Odpowiedzialność za przestrzeganie wszystkich przepisów dotyczących ochrony środowiska, zdrowia i bezpieczeństwa oraz standardów firmy, zarówno przez pracowników, jak i firmy zewnętrzne
Wykonywanie codziennych obchodów, kontrola i aktualizacja danych na tablicach
Stażysta / Stażystka w obszarze ceramiki materiałów budowlanych
Częstochowa
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praktykant / stażysta
Obowiązki:
Nasze programu stażowe zakładają jak najlepsze poznanie zakładów produkcyjnych oraz obszarów wspierających pracę. Decydując się na staż wspólnie z dedykowanym opiekunem merytorycznym ustalimy zadania, projekty oraz spotkania, które pomogą Ci rozwinąć lub zweryfikować swoją wiedzę zdobytą na uczelni
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Stażysta / Stażystka w obszarze ceramiki materiałów budowlanych
Dobre (pow. miński)
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praktykant / stażysta
Obowiązki:
Nasze programu stażowe zakładają jak najlepsze poznanie zakładów produkcyjnych oraz obszarów wspierających pracę. Decydując się na staż wspólnie z dedykowanym opiekunem merytorycznym ustalimy zadania, projekty oraz spotkania, które pomogą Ci rozwinąć lub zweryfikować swoją wiedzę zdobytą na uczelni
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Stażysta / Stażystka w obszarze ceramiki materiałów budowlanych
Kunice (pow. legnicki)
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praktykant / stażysta
Obowiązki:
Nasze programu stażowe zakładają jak najlepsze poznanie zakładów produkcyjnych oraz obszarów wspierających pracę. Decydując się na staż wspólnie z dedykowanym opiekunem merytorycznym ustalimy zadania, projekty oraz spotkania, które pomogą Ci rozwinąć lub zweryfikować swoją wiedzę zdobytą na uczelni
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Stażysta / Stażystka w obszarze ceramiki materiałów budowlanych
Kupno (pow. kolbuszowski)
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praktykant / stażysta
Obowiązki:
Nasze programu stażowe zakładają jak najlepsze poznanie zakładów produkcyjnych oraz obszarów wspierających pracę. Decydując się na staż wspólnie z dedykowanym opiekunem merytorycznym ustalimy zadania, projekty oraz spotkania, które pomogą Ci rozwinąć lub zweryfikować swoją wiedzę zdobytą na uczelni
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Stażysta / Stażystka w obszarze ceramiki materiałów budowlanych
Lębork
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praktykant / stażysta
Obowiązki:
Nasze programu stażowe zakładają jak najlepsze poznanie zakładów produkcyjnych oraz obszarów wspierających pracę. Decydując się na staż wspólnie z dedykowanym opiekunem merytorycznym ustalimy zadania, projekty oraz spotkania, które pomogą Ci rozwinąć lub zweryfikować swoją wiedzę zdobytą na uczelni
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Stażysta / Stażystka w obszarze ceramiki materiałów budowlanych
Oleśnica (pow. staszowski)
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praktykant / stażysta
Obowiązki:
Nasze programu stażowe zakładają jak najlepsze poznanie zakładów produkcyjnych oraz obszarów wspierających pracę. Decydując się na staż wspólnie z dedykowanym opiekunem merytorycznym ustalimy zadania, projekty oraz spotkania, które pomogą Ci rozwinąć lub zweryfikować swoją wiedzę zdobytą na uczelni
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Stażysta / Stażystka w obszarze ceramiki materiałów budowlanych
Ślesin
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praktykant / stażysta
Obowiązki:
Nasze programu stażowe zakładają jak najlepsze poznanie zakładów produkcyjnych oraz obszarów wspierających pracę. Decydując się na staż wspólnie z dedykowanym opiekunem merytorycznym ustalimy zadania, projekty oraz spotkania, które pomogą Ci rozwinąć lub zweryfikować swoją wiedzę zdobytą na uczelni
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Koordynator magazynu
Kunice (pow. legnicki)
Wygasła: 27.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Odpowiedzialność za przestrzeganie zasad BHP
Planowanie i organizowanie prac związanych z funkcjonowaniem magazynu
Wystawianie oraz sprawdzanie dokumentów magazynowych
Organizacja przestrzeni magazynowej w celu zapewnienia jej optymalnego wykorzystania
Przestrzeganie zasad obiegu dokumentacji i porządku w przechowywaniu dokumentów magazynowych
Uczestniczenie w projektach optymalizacji procesów magazynowych
Kontrolowanie zgodności rzeczywistego stanu zapasów ze stanem ewidencyjnym
Odpowiedzialność za reklamacje związane z dostawą towaru
Starszy magazynier (z możliwością awansu na Koordynatora Magazynu)
Dobre (pow. miński)
Wygasła: 13.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Współpraca z pracownikami Działu Obsługi Klienta, działu sprzedaży w zakresie właściwej obsługi klienta,
Prowadzenie na bieżąco wymaganej dokumentacji magazynowej oraz obsługa systemów magazynowych,
Bieżące raportowanie wykonywanych zadań, kontrola stanów magazynowych,
Wydawanie i przyjmowanie towaru z magazynu wyrobów gotowych, a w przypadku zauważenia jakichkolwiek nieprawidłowości poinformowanie Koordynatora Magazynu,
Prawidłowe, zgodne z przyjętymi zasadami znakowanie towarów,
Wprowadzanie ulepszeń w obszarze magazynowania,
Dokonywanie codziennych kontroli stanu technicznego wózków widłowych,
Szkolenie nowych osób,
Zastępowanie Koordynatora Magazynu podczas jego nieobecności,
Wspieranie innych pracowników magazynu w rozwiązywaniu problemów związanych z funkcjonowaniem terminali wjazdowych, tabletów,
Dbanie o czystość i porządek na miejscu pracy oraz na terenie całego zakładu,
Obsługa systemu raportowania produkcji, bieżące analizy, korekty błędów;
Obsługa systemu SAP w uzgodnionym zakresie m.in. przyjmowanie surowców, części zamiennych, ubrań roboczych, odblokowywanie produkcji, opisywanie faktur zakupowych;
Tworzenie różnych zestawień i raportów;
Rejestracja danych do rozliczenia czasu pracy pracowników i firm zewnętrznych;
Obsługa bieżących spraw pracowniczych, takich jak świadczenia socjalne, rozliczenia, badania okresowe medycyny pracy i inne;
Rzetelna i terminowa realizacja wyznaczonych zadań z obszaru Ochrony środowiska i BHP;
Tworzenie zamówień i nadzorowanie realizacji zakupu materiałów biurowych i spożywczych na potrzeby Zakładu;
Organizację spotkań i szkoleń firmowych;
Współpraca przy rozliczaniu cyklicznych inwentaryzacji surowców i wyrobów gotowych znajdujących się na terenie zakładu;
uczestnictwo w bieżących zadaniach i projektach prowadzonych przez Dział HR
poznanie procesów i standardów z obszaru HR, w tym m.in.: ocena i rozwój, szkolenia, programy talentowe, rekrutacja, employer branding, onboarding,
uczestnictwo w procesach rekrutacji (administrowanie systemem rekrutacyjnym, selekcja CV, prowadzenie pierwszych rozmów)
organizowanie i administrowanie szkoleniami
koordynacja procesu onboardingu
udział w bieżących projektach i aktywnościach z zakresu EB, w tym: targi pracy, kontakt z uczelniami i szkołami, tworzenie profili pracodawców, aktualizacja strony kariera, ale też udział w inicjatywach dla naszych pracowników
przygotowywanie prezentacji, tłumaczeń, raportów, analiz z zakresu HR
Tworzenie budżetu i prognoz przychodowych całego segmentu biznesowego
Planowanie i kontrola kosztów wytworzenia w zakładach produkcyjnych
Miesięczna kontrola i analiza marży segmentu biznesowego oraz kosztów zakładów produkcyjnych
Comiesięczna kontrola odchyleń wyników do budżetu, analiza przyczyn, rekomendowanie działań korygujących
Kontrola i analiza rezerw oraz odpisów aktualizujących zapasy
Kontrola prawidłowości księgowań na poszczególne MPK
Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca
Ocena finansowa projektów inwestycyjnych
Interpretowanie wyników raportów i analiz oraz przedstawianie rekomendacji dla Zarządu na bazie analiz
Ścisła współpraca z Działem Księgowości i osobami odpowiedzialnymi za koszty w innych jednostkach organizacyjnych (w szczególności z kierownikami zakładów produkcyjnych)
Automatyzacja procesów wewnętrznego zbierania danych
Koordynacja pracy podległego zespołu pracowników w zakresie: delegowania zadań, motywowania i dyscyplinowania pracowników oraz rozwiązywania konfliktów w zespole
Organizacja i koordynacja pracy brygady w wyznaczonym obszarze
Organizowanie pracy dwóch linii produkcyjnych zapewniające ich płynność
Orientacja na cele wydajnościowe i jakościowe linii dachówki i galanterii
Aktywne uczestnictwo we wdrażaniu metodologii Lean
Opracowywanie instrukcji stanowiskowych SOP
Podstawowa znajomość funkcjonowania PCS oraz nadzór nad prawidłowym wypełnianiem systemu przez pracowników
Dbanie o dobre relacje w zespole i efektywny przepływ komunikacji
Odpowiedzialność za skuteczne wdrożenie i szkolenie nowych pracowników, zgodne z przyjętymi standardami
Realizacja zadań zleconych przez przełożonego zapewniających płynność produkcji
Planowanie i podejmowanie decyzji odnośnie działań remontowych i prewencyjnych w obrębie swojej zmiany
Dołączając do nas jako specjalista ds. kadr i płac będziesz odpowiadać za prawidłową, zgodną z procedurami, zasadami wewnętrznymi oraz przepisami prawa pracy, obsługę kadrowo-płacową pracowników. Dołączysz do 6-cio osobowego zespołu, który stawia na dobrą atmosferę i współpracę. Dodatkowo do twoich zadań należeć będzie:
obsługa kadrowo - płacowa kilkuset pracowników w kilku lokalizacjach (zakładach) w Polsce
prowadzenie akt osobowych
rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich i innych absencji
Planowanie i kontrola kosztów wytworzenia w zakładach produkcyjnych
Planowanie i kontrola kosztów na wybranych MPK z obszaru SG&A
Comiesięczna kontrola odchyleń wyników do budżetu, analiza przyczyn, rekomendowanie działań korygujących
Kontrola i analiza rezerw oraz odpisów aktualizujących zapasy
Kontrola prawidłowości księgowań na poszczególne MPK
Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca
Ścisła współpraca z Działem Księgowości i osobami odpowiedzialnymi za koszty w innych jednostkach organizacyjnych (w szczególności z kierownikami zakładów produkcyjnych)
Koordynacja pracy podległego zespołu pracowników w zakresie: delegowania zadań, motywowania i dyscyplinowania pracowników oraz rozwiązywania konfliktów w zespole
Organizacja i koordynacja pracy brygady w wyznaczonym obszarze
Organizowanie pracy dwóch linii produkcyjnych zapewniające ich płynność
Orientacja na cele wydajnościowe i jakościowe linii dachówki i galanterii
Aktywne uczestnictwo we wdrażaniu metodologii Lean
Opracowywanie instrukcji stanowiskowych SOP
Podstawowa znajomość funkcjonowania PCS oraz nadzór nad prawidłowym wypełnianiem systemu przez pracowników
Dbanie o dobre relacje w zespole i efektywny przepływ komunikacji
Odpowiedzialność za skuteczne wdrożenie i szkolenie nowych pracowników, zgodne z przyjętymi standardami
Realizacja zadań zleconych przez przełożonego zapewniających płynność produkcji
Planowanie i podejmowanie decyzji odnośnie działań remontowych i prewencyjnych w obrębie swojej zmiany
Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych oraz zadań promocyjnych na powierzonym terenie (województwo świętokrzyskie oraz południowa część województwa mazowieckiego)
Doradztwo uczestnikom rynku budowlanego i sprzedaż produktów znajdujących się w ofercie firmy Wienerberger
Promocja systemowych rozwiązań ściennych i dachowych z oferty handlowej
Dbanie o rozwój swojego regionu poprzez pozyskiwanie nowych klientów
Budowanie i utrzymanie trwałych relacji z klientami
Negocjacje handlowe oraz regularne spotkania w terenie z partnerami handlowymi – dystrybutorami, wykonawcami, inwestorami, architektami
Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych oraz zadań promocyjnych na powierzonym terenie (województwo świętokrzyskie oraz południowa część województwa mazowieckiego)
Doradztwo uczestnikom rynku budowlanego i sprzedaż produktów znajdujących się w ofercie firmy Wienerberger
Promocja systemowych rozwiązań ściennych i dachowych z oferty handlowej
Dbanie o rozwój swojego regionu poprzez pozyskiwanie nowych klientów
Budowanie i utrzymanie trwałych relacji z klientami
Negocjacje handlowe oraz regularne spotkania w terenie z partnerami handlowymi – dystrybutorami, wykonawcami, inwestorami, architektami
Stażysta/ka ds. informatycznych systemów zarządzania produkcją
Plac Konesera 8, Praga-Północ, Warszawa
Wygasła: 06.01.2023
część etatu
umowa zlecenie
praca stacjonarna
praktykant / stażysta
Obowiązki:
Udział w nadzorze nad funkcjonowaniem systemów informatycznych wspierających zarzadzanie produkcją i utrzymaniem ruchu
Konfigurowanie systemów
Szkolenie użytkowników
Wprowadzanie danych w systemach dla poszczególnych zakładów (zdolności i wskaźniki produkcyjne, punkty pomiarowe, wskaźniki energetyczne, wartości budżetowe i in.),
Tworzenie raportów
Analiza danych
Kontrola poprawności i spójności wprowadzanych danych w zakładach
Tworzenie budżetu i prognoz przychodowych całego segmentu biznesowego
Planowanie i kontrola kosztów wytworzenia w zakładach produkcyjnych
Miesięczna kontrola i analiza marży segmentu biznesowego oraz kosztów zakładów produkcyjnych
Comiesięczna kontrola odchyleń wyników do budżetu, analiza przyczyn, rekomendowanie działań korygujących
Kontrola i analiza rezerw oraz odpisów aktualizujących zapasy
Kontrola prawidłowości księgowań na poszczególne MPK
Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca
Ocena finansowa projektów inwestycyjnych
Interpretowanie wyników raportów i analiz oraz przedstawianie rekomendacji dla Zarządu na bazie analiz
Ścisła współpraca z Działem Księgowości i osobami odpowiedzialnymi za koszty w innych jednostkach organizacyjnych (w szczególności z kierownikami zakładów produkcyjnych)
Automatyzacja procesów wewnętrznego zbierania danych
Udział w procesie budżetowania i współtworzenie prezentacji budżetowej z obszaru Operacji
Współpraca z Kierownikami Regionalnymi oraz działami: controllingu, zakupów, księgowości, IT, marketingu i supply chain, w przygotowaniu budżetu inwestycyjnego i business planu
Przygotowanie treści z obszaru Operacji do prezentacji Strategic Review we współpracy z przedstawicielami działów
Monitorowanie statusów projektów realizowanych w ramach programu Fast Forward/ESG, koordynowanie współpracy na poziomie międzydziałowym i koncernowym
Współudział w realizacji planów działań wypracowanych przez grupy zakładowe w ramach Badania opinii pracowniczej
Bieżące przygotowanie prezentacji z obszaru Operacji (OPEX Meetings)
Koordynacja pracy podległego zespołu pracowników w zakresie: delegowania zadań, motywowania i dyscyplinowania pracowników oraz rozwiązywania konfliktów w zespole
Organizacja i koordynacja pracy brygady w wyznaczonym obszarze
Organizowanie pracy dwóch linii produkcyjnych zapewniające ich płynność
Orientacja na cele wydajnościowe i jakościowe linii dachówki i galanterii
Aktywne uczestnictwo we wdrażaniu metodologii Lean
Opracowywanie instrukcji stanowiskowych SOP
Podstawowa znajomość funkcjonowania PCS oraz nadzór nad prawidłowym wypełnianiem systemu przez pracowników
Dbanie o dobre relacje w zespole i efektywny przepływ komunikacji
Odpowiedzialność za skuteczne wdrożenie i szkolenie nowych pracowników, zgodne z przyjętymi standardami
Realizacja zadań zleconych przez przełożonego zapewniających płynność produkcji
Planowanie i podejmowanie decyzji odnośnie działań remontowych i prewencyjnych w obrębie swojej zmiany
Udział w procesie budżetowania i współtworzenie prezentacji budżetowej z obszaru Operacji
Współpraca z Kierownikami Regionalnymi oraz działami: controllingu, zakupów, księgowości, IT, marketingu i supply chain, w przygotowaniu budżetu inwestycyjnego i business planu
Przygotowanie treści z obszaru Operacji do prezentacji Strategic Review we współpracy z przedstawicielami działów
Monitorowanie statusów projektów realizowanych w ramach programu Fast Forward/ESG, koordynowanie współpracy na poziomie międzydziałowym i koncernowym
Współudział w realizacji planów działań wypracowanych przez grupy zakładowe w ramach Badania opinii pracowniczej
Bieżące przygotowanie prezentacji z obszaru Operacji (OPEX Meetings)
Koordynacja pracy podległego zespołu pracowników w zakresie: delegowania zadań, motywowania i dyscyplinowania pracowników oraz rozwiązywania konfliktów w zespole
Organizacja i koordynacja pracy brygady w wyznaczonym obszarze
Organizowanie pracy dwóch linii produkcyjnych zapewniające ich płynność
Orientacja na cele wydajnościowe i jakościowe linii dachówki i galanterii
Aktywne uczestnictwo we wdrażaniu metodologii Lean
Opracowywanie instrukcji stanowiskowych SOP
Podstawowa znajomość funkcjonowania PCS oraz nadzór nad prawidłowym wypełnianiem systemu przez pracowników
Dbanie o dobre relacje w zespole i efektywny przepływ komunikacji
Odpowiedzialność za skuteczne wdrożenie i szkolenie nowych pracowników, zgodne z przyjętymi standardami
Realizacja zadań zleconych przez przełożonego zapewniających płynność produkcji
Planowanie i podejmowanie decyzji odnośnie działań remontowych i prewencyjnych w obrębie swojej zmiany
Osoba zatrudniona na stanowisko operator wózka widłowego będzie zajmowała się wykonywaniem prac załadunkowych
wyładunkowych oraz manewrowaniem wózkiem i przemieszczaniem towarów.
Po okresie próbnym umowa na czas określony.
Miejsce pracy: Zakład Ceramiki Budowlanej w Kupnie
od 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kontroler finansowy
pomorskie
Wygasła: 22.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior), ekspert
Obowiązki:
Tworzenie budżetu i prognoz przychodowych całego segmentu biznesowego
Planowanie i kontrola kosztów wytworzenia w zakładach produkcyjnych
Miesięczna kontrola i analiza marży segmentu biznesowego oraz kosztów zakładów produkcyjnych
Comiesięczna kontrola odchyleń wyników do budżetu, analiza przyczyn, rekomendowanie działań korygujących
Kontrola i analiza rezerw oraz odpisów aktualizujących zapasy
Kontrola prawidłowości księgowań na poszczególne MPK
Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca
Ocena finansowa projektów inwestycyjnych
Interpretowanie wyników raportów i analiz oraz przedstawianie rekomendacji dla Zarządu na bazie analiz
Ścisła współpraca z Działem Księgowości i osobami odpowiedzialnymi za koszty w innych jednostkach organizacyjnych (w szczególności z kierownikami zakładów produkcyjnych)
Automatyzacja procesów wewnętrznego zbierania danych
Koordynacja pracy podległego zespołu pracowników w zakresie: delegowania zadań, motywowania i dyscyplinowania pracowników oraz rozwiązywania konfliktów w zespole
Organizacja i koordynacja pracy brygady w wyznaczonym obszarze
Organizowanie pracy dwóch linii produkcyjnych zapewniające ich płynność
Orientacja na cele wydajnościowe i jakościowe linii dachówki i galanterii
Aktywne uczestnictwo we wdrażaniu metodologii Lean
Opracowywanie instrukcji stanowiskowych SOP
Podstawowa znajomość funkcjonowania PCS oraz nadzór nad prawidłowym wypełnianiem systemu przez pracowników
Dbanie o dobre relacje w zespole i efektywny przepływ komunikacji
Odpowiedzialność za skuteczne wdrożenie i szkolenie nowych pracowników, zgodne z przyjętymi standardami
Realizacja zadań zleconych przez przełożonego zapewniających płynność produkcji
Planowanie i podejmowanie decyzji odnośnie działań remontowych i prewencyjnych w obrębie swojej zmiany
Przygotowanie budżetu inwestycyjnego & business planu, we współpracy z Kierownikami Regionalnymi oraz działami: controlingu, zakupów, księgowości, IT, marketingu i supply chain
Przygotowanie treści z obszaru operations do prezentacji Strategic Review we współpracy z przedstawicielami działów
Udział w procesie budżetowania: udział w rundach budżetowych, przygotowanie prezentacji budżetowej z obszaru operations
Badanie opinii pracowniczej: współudział w realizacji planów działań wypracowanych przez grupy zakładowe
Monitorowanie i kontrola statusów projektów realizowanych w ramach programu Fast Forward/ESG, koordynowanie współpracy na poziomie między działowym i koncernowym
Bieżące przygotowanie prezentacji z obszaru operations (OPEX Meetings)
Koordynacja pracy podległego zespołu pracowników w zakresie: delegowania zadań, motywowania i dyscyplinowania pracowników oraz rozwiązywania konfliktów w zespole
Organizacja i koordynacja pracy brygady w wyznaczonym obszarze
Organizowanie pracy dwóch linii produkcyjnych zapewniające ich płynność
Orientacja na cele wydajnościowe i jakościowe linii dachówki i galanterii
Aktywne uczestnictwo we wdrażaniu metodologii Lean
Opracowywanie instrukcji stanowiskowych SOP
Podstawowa znajomość funkcjonowania PCS oraz nadzór nad prawidłowym wypełnianiem systemu przez pracowników
Dbanie o dobre relacje w zespole i efektywny przepływ komunikacji
Odpowiedzialność za skuteczne wdrożenie i szkolenie nowych pracowników, zgodne z przyjętymi standardami
Realizacja zadań zleconych przez przełożonego zapewniających płynność produkcji
Planowanie i podejmowanie decyzji odnośnie działań remontowych i prewencyjnych w obrębie swojej zmiany
Providing day to day support for users and relevant IT systems (L1 support)
Handling incidents and changes according to agreed SLAs
Categorizing and prioritizing end user support requests by utilizing ticketing system to provide up-to-date status and escalate when needed
Coordinating work of various internal external ICT service providers
Responding to client requests in a timely and accurate manner
Acting as a strong and competent business partner, conducting proposals to make business processes easier and more efficient by using modern IT solutions
Participating in different IT & digitalization project as a project team member. and/or IT consultant
18-month dual function onboarding with base location in Warsaw, focusing on operational controlling responsibilities:
o Business partnering with production plants
o Sales planning together with commercial functions
o Ad-hoc analysis
o Various finance projects
o Dotted line reporting to WBS headquarter controlling function for international reporting topics
After successful onboarding, relocation to WBS headquarter in Vienna, joining the HQ controlling team, with the following main activities:
o Reviewing the financial statements and forecasts of the subsidiaries
o Ensuring successful deployment of the IFRS instructions in the subsidiaries and Group/Business Unit guidelines for the subsidiaries
o Coordinating harmonization projects in the areas of IFRS and management reporting
o Taking part in various recurring and ad-hoc analysis activities (investments, production and overhead costs, revenues, bridge preparations, sustainability, innovation, capacity, ESG reporting)
o Supporting and aligning with subsidiary finance teams
o Cooperating with various departments of the organization in the above mentioned areas
o Working on efficient reporting, forecasting and budgeting processes and tools in the Group, contributing to projects for business processes improvement
Jako Instruktor produktowy w branży budowlanej będziesz odpowiedzialny za wspieranie i promowanie rozwiązań Wienerberger wśród klientów. Do Twoich zadań będzie należało m.in. prowadzenie szkoleń z technologii oferowanych przez Wienerberger, uczestniczenie w pokazach i szkoleniach oraz przygotowanie ekspozycji. W codziennej pracy, budując wizerunek firmy, będziesz ściśle współpracować z działem Marketingu i Doradcami Technicznymi
Czym się będziesz zajmować:
- Prowadzeniem szkoleń dla wykonawców przy budowach z technologii oferowanych przez Wienerberger
- Praktycznymi prezentacjami podczas szkoleń certyfikacyjnych wykonawców (pustaki i dachówki ceramiczne)
- Uczestnictwem w pokazach z klientami indywidualnymi
- Działaniami związanymi z instalacją /uzupełnianiem produktów na ekspozycjach oraz dbałością o poprawność i jakość ekspozycji
- Współpracą z Doradcami Technicznymi i Handlowymi Wienerberger
Jako Junior Digital Marketing Specialist będziesz odpowiedzialna/-y za działania online marek Wienerberger i Semmelrock oraz marek produktowych należących do portfolio obu firm. Do Twoich zadań należeć będzie m.in. prowadzenie kampanii online, prowadzenie działań w social media oraz zarządzanie i utrzymywanie stron www. W codziennej pracy będziesz ściśle współpracować z Digital managerem
Twój zakres obowiązków:
- Planowanie, koordynacja komunikacji online
- Zarządzanie treścią i działaniami na korporacyjnej stronie www i serwisach należących do Wienerberger w Polsce
- Monitorowanie aktywności konkurencji, śledzenie trendów w komunikacji i działaniach online
- Aktywne uczestnictwo w działaniach marketingowych i nowych projektach dla marek Wienerberger, Semmelrock i marek produktowych
- Monitorowanie podejmowanych działań, analiza pod kątem efektywności oraz rekomendacja usprawnień
Koordynacja pracy podległego zespołu pracowników w zakresie: delegowania zadań, motywowania i dyscyplinowania pracowników oraz rozwiązywania konfliktów w zespole
Organizacja i koordynacja pracy brygady w wyznaczonym obszarze
Organizowanie pracy dwóch linii produkcyjnych zapewniające ich płynność
Orientacja na cele wydajnościowe i jakościowe linii dachówki i galanterii
Aktywne uczestnictwo we wdrażaniu metodologii Lean
Opracowywanie instrukcji stanowiskowych SOP
Podstawowa znajomość funkcjonowania PCS oraz nadzór nad prawidłowym wypełnianiem systemu przez pracowników
Dbanie o dobre relacje w zespole i efektywny przepływ komunikacji
Odpowiedzialność za skuteczne wdrożenie i szkolenie nowych pracowników, zgodne z przyjętymi standardami
Realizacja zadań zleconych przez przełożonego zapewniających płynność produkcji
Planowanie i podejmowanie decyzji odnośnie działań remontowych i prewencyjnych w obrębie swojej zmiany
uczestnictwo w bieżących zadaniach i projektach prowadzonych przez Dział HR
poznanie procesów i standardów z obszaru HR, w tym m.in.: ocena i rozwój, szkolenia, programy talentowe, rekrutacja, employer branding,
uczestnictwo w procesach rekrutacji (administrowanie systemem rekrutacyjnym, selekcja CV, prowadzenie pierwszych rozmów)
organizowanie i administrowanie szkoleniami
udział w bieżących projektach i aktywnościach z zakresu EB, w tym: targi pracy, kontakt z uczelniami i szkołami, tworzenie profili pracodawców, aktualizacja strony kariera, ale też udział w inicjatywach dla naszych pracowników
udział we wdrożeniu koncernowego systemu HR-owego
przygotowywanie prezentacji, tłumaczeń, raportów, analiz z zakresu HR
Tworzenie budżetu i prognoz przychodowych całego segmentu biznesowego
Planowanie i kontrola kosztów wytworzenia w zakładach produkcyjnych
Miesięczna kontrola i analiza marży segmentu biznesowego oraz kosztów zakładów produkcyjnych
Comiesięczna kontrola odchyleń wyników do budżetu, analiza przyczyn, rekomendowanie działań korygujących
Kontrola i analiza rezerw oraz odpisów aktualizujących zapasy
Kontrola prawidłowości księgowań na poszczególne MPK
Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca
Ocena finansowa projektów inwestycyjnych
Interpretowanie wyników raportów i analiz oraz przedstawianie rekomendacji dla Zarządu na bazie analiz
Ścisła współpraca z Działem Księgowości i osobami odpowiedzialnymi za koszty w innych jednostkach organizacyjnych (w szczególności z kierownikami zakładów produkcyjnych)
Automatyzacja procesów wewnętrznego zbierania danych
18-month dual function onboarding with base location in Warsaw, focusing on operational controlling responsibilities:
o Business partnering with production plants
o Sales planning together with commercial functions
o Ad-hoc analysis
o Various finance projects
o Dotted line reporting to WBS headquarter controlling function for international reporting topics
After successful onboarding, relocation to WBS headquarter in Vienna, joining the HQ controlling team, with the following main activities:
o Reviewing the financial statements and forecasts of the subsidiaries
o Ensuring successful deployment of the IFRS instructions in the subsidiaries and Group/Business Unit guidelines for the subsidiaries
o Coordinating harmonization projects in the areas of IFRS and management reporting
o Taking part in various recurring and ad-hoc analysis activities (investments, production and overhead costs, revenues, bridge preparations, sustainability, innovation, capacity, ESG reporting)
o Supporting and aligning with subsidiary finance teams
o Cooperating with various departments of the organization in the above mentioned areas
o Working on efficient reporting, forecasting and budgeting processes and tools in the Group, contributing to projects for business processes improvement
uczestnictwo w bieżących zadaniach i projektach prowadzonych przez Dział HR
poznanie procesów i standardów z obszaru HR, w tym m.in.: ocena i rozwój, szkolenia, programy talentowe, rekrutacja, employer branding,
uczestnictwo w procesach rekrutacji (administrowanie systemem rekrutacyjnym, selekcja CV, prowadzenie pierwszych rozmów)
organizowanie i administrowanie szkoleniami
udział w bieżących projektach i aktywnościach z zakresu EB, w tym: targi pracy, kontakt z uczelniami i szkołami, tworzenie profili pracodawców, aktualizacja strony kariera, ale też udział w inicjatywach dla naszych pracowników
udział we wdrożeniu koncernowego systemu HR-owego
przygotowywanie prezentacji, tłumaczeń, raportów, analiz z zakresu HR
Koordynacja pracy podległego zespołu pracowników w zakresie: delegowania zadań, motywowania i dyscyplinowania pracowników oraz rozwiązywania konfliktów w zespole
Organizacja i koordynacja pracy brygady w wyznaczonym obszarze
Organizowanie pracy dwóch linii produkcyjnych zapewniające ich płynność
Orientacja na cele wydajnościowe i jakościowe linii dachówki i galanterii
Aktywne uczestnictwo we wdrażaniu metodologii Lean
Opracowywanie instrukcji stanowiskowych SOP
Podstawowa znajomość funkcjonowania PCS oraz nadzór nad prawidłowym wypełnianiem systemu przez pracowników
Dbanie o dobre relacje w zespole i efektywny przepływ komunikacji
Odpowiedzialność za skuteczne wdrożenie i szkolenie nowych pracowników, zgodne z przyjętymi standardami
Realizacja zadań zleconych przez przełożonego zapewniających płynność produkcji
Planowanie i podejmowanie decyzji odnośnie działań remontowych i prewencyjnych w obrębie swojej zmiany