Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Księgowa / Księgowy w Dziale Finansowo – Księgowym
Szwoleżerów 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 18.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie ewidencji księgowej ZGN, zgodnie z przyjętymi zasadami rachunkowości i zakładowym planem kont, w szczegółowości obowiązującej klasyfikacji budżetowej i zadaniowej;
ścisłe przestrzeganie obowiązujących procedur i instrukcji dotyczących prowadzonych ewidencji, w tym dla potrzeb podatku VAT;
analiza prawidłowości księgowań, z uwzględnieniem paragrafów budżetowych, zadań i subkont oraz uzgadnianie obrotów i sald kont syntetycznych i analitycznych na koniec każdego miesiąca;
analiza sald kont rozrachunkowych i uzgadnianie ich prawidłowości z kontrahentami;
prowadzenie kartotek analitycznych w sposób umożliwiający sporządzenie sprawozdań budżetowych, do których zobowiązana jest jednostka;
naliczanie kontrahentom, w okresach miesięcznych, odsetek ustawowych z tytułu nieterminowych płatności (wystawianie not odsetkowych);
udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych jednostki
Inspektor w Dziale Finansowo – Księgowym (Zespół ds. Rozliczeń VAT)
Szwoleżerów 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 15.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie ewidencji księgowej ZGN, zgodnie z przyjętymi zasadami rachunkowości i zakładowym planem kont, w szczegółowości obowiązującej klasyfikacji budżetowej i zadaniowej w zakresie dokumentów takich jak: faktury, korekty faktur i inne związane z VAT;
prowadzenia rejestrów sprzedaży i zakupu VAT;
ścisłe przestrzeganie obowiązujących procedur i instrukcji dotyczących prowadzonych ewidencji dla potrzeb podatku VAT;
analiza prawidłowości księgowań, z uwzględnieniem paragrafów budżetowych, zadań i subkont oraz uzgadnianie obrotów i sald kont syntetycznych i analitycznych na koniec każdego miesiąca;
analiza sald kont rozrachunkowych i uzgadnianie ich prawidłowości z kontrahentami;
prowadzenie kartotek analitycznych w sposób umożliwiający sporządzenie sprawozdań budżetowych, do których zobowiązana jest jednostka;
naliczanie kontrahentom, w okresach miesięcznych, odsetek ustawowych z tytułu nieterminowych płatności (wystawianie not odsetkowych);
udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych jednostki
Inspektor w Dziale Finansowo – Księgowym (Zespół ds. Księgowości)
Szwoleżerów 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 15.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie ewidencji księgowej ZGN, zgodnie z przyjętymi zasadami rachunkowości i zakładowym planem kont, w szczegółowości obowiązującej klasyfikacji budżetowej i zadaniowej w zakresie dokumentów takich jak: faktury, noty, korekty faktur i inne nie związane z VAT;
analiza prawidłowości księgowań, z uwzględnieniem paragrafów budżetowych, zadań i subkont oraz uzgadnianie obrotów i sald kont syntetycznych i analitycznych na koniec każdego miesiąca;
analiza sald kont rozrachunkowych i uzgadnianie ich prawidłowości z kontrahentami;
prowadzenie kartotek analitycznych w sposób umożliwiający sporządzenie sprawozdań budżetowych, do których zobowiązana jest jednostka;
naliczanie kontrahentom, w okresach miesięcznych, odsetek ustawowych z tytułu nieterminowych płatności (wystawianie not odsetkowych);
udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych jednostki
wykonywanie zastępstw procesowych przed sądami w sprawach należących do zakresu działania ZGN, w szczególności: uczestnictwo w rozprawach, sporządzanie pozwów oraz pism procesowych;
nadzór prawny nad prowadzeniem egzekucji należności ZGN;
wykonywanie zastępstwa przed komornikami – sprawdzanie i podpisywanie korespondencji kierowanej do komorników;
przygotowywanie oraz przekazywanie dokumentów do właściwej jednostki m. st. Warszawy w celu zgłoszenia wierzytelności do postępowania upadłościowego bądź restrukturyzacyjnego;
udzielanie porad i konsultacji prawnych w zakresie spraw należących do właściwości ZGN
obsługa eksploatacyjna nieruchomości zarządzanych przez ZGN Śródmieście;
ewidencja budynków, lokali i terenów w ramach powierzonego zasobu nieruchomości m. st. Warszawy;
obsługa najemców i użytkowników lokali mieszkalnych, użytkowych, garaży i terenów tj. rozmowy z interesantami, wyjaśnianie zgłaszanych spraw, odpowiedzi na korespondencję itp.,
prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą najemców lokali mieszkalnych i użytkowych;
wprowadzanie i aktualizacja danych w bazie SQL;
nadzór nad firmami utrzymującymi właściwy stan sanitarno-porządkowy posesji oraz innymi firmami świadczącymi usługi komunalne dla nieruchomości;
współpraca ze służbami ADK i ZGN oraz innymi podmiotami: Strażą Miejską, Policją, Radami Osiedla, Zarządami Wspólnot Mieszkaniowych itp. w sprawach wynikających z zakresu obowiązków
zapewnienie prawidłowości stosowania w Zakładzie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisów wykonawczych do ustawy oraz przepisów wewnętrznych;
przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej, w tym:
przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, zarówno na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych i wydanych do niej przepisów wykonawczych oraz na podstawie wewnętrznego regulaminu,
sporządzanie specyfikacji warunków zamówienia,
przygotowywanie i publikowanie ogłoszeń dotyczących postępowań,
udział w pracach komisji przetargowych,
prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych,
sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach,
przyjmowanie zgłoszeń usterek technicznych oraz awarii w nieruchomościach zarządzanych przez ZGN Śródmieście;
rejestrowanie zleceń zgłoszonych usterek, awarii oraz bieżące aktualizowanie danych technicznych;
przekazywanie zleconych prac konserwatorom oraz egzekwowanie terminowego usunięcia usterek, awarii;
prowadzenie rejestru umów remontowych oraz awarii;
prowadzenie rejestru przeglądów przewodów kominowych, instalacji gazowych i instalacji elektrycznych;
nadzór nad bieżącym dokonywaniem wpisów w książkach obiektów budowlanych przez inspektorów nadzoru;
rozliczanie umów awaryjnych i konserwacyjnych;
udział w komisjach likwidacji szkód ubezpieczeniowych w budynkach 100% Miasta oraz w lokalach komunalnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych w tym m.in.:
spisywanie protokołów szkód z udziałem pracownika pionu technicznego i administratora,
przygotowywanie dokumentów celem zgłoszenia szkody do ubezpieczyciela
udzielanie najemcom lokali komunalnych informacji i wyjaśnień (obsługa bezpośrednia, zaświadczenia, wydruki) dotyczących stanu oraz wysokości opłat, stawek oraz innych danych zawartych w systemie Czynsze - Media, związana z tym korespondencja;
prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem dodatków mieszkaniowych;
obsługa elektronicznego biura obsługi klienta w zakresie zakładania kont, generowania haseł i przekazywania ich najemcom w zakresie kont czynnych;
dokonywanie cyklicznych analiz zaliczek dotyczących opłat za media;
przygotowywanie odpowiedzi na pisma najemców/użytkowników dotyczące rozliczeń mediów
prowadzenie spraw związanych z eksploatacją nieruchomości budynkowych i gruntowych
wykonywanie czynności dążących do wyłonienia najemców i dzierżawców nieruchomości oraz regulacji stanu prawnego i obciążenia opłatami w przypadku bezumownego zajęcia terenu;
sporządzanie umów najmu i dzierżaw nieruchomości;
prowadzenie korespondencji z dzierżawcami oraz jednostkami urzędu m.st. Warszawy;
aktualizacja wysokości stawek czynszu dzierżawnego
bieżąca aktualizacja funkcjonującej w zakładzie bazy danych w zakresie działu
Zastępca Kierownika ds. Technicznych w Administracji Domów Komunalnych
Szwoleżerów 5, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 28.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
organizowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników zespołu technicznego danej administracji,
nadzór nad właściwym utrzymaniem zasobu nieruchomości m. st. Warszawy w zakresie technicznym w obszarze danej administracji,
nadzór nad przygotowaniem dokumentacji niezbędnej do zawierania umów najmu, robót remontowych, konserwacyjnych i awaryjnych
koordynowanie i nadzorowanie realizacji inwestycji i remontów w obszarze danej administracji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zarządzeniami wewnętrznymi i umowami,
sporządzanie projektów planów remontów w zakresie rzeczowo-finansowym,
dekretowanie i księgowanie na bieżąco dokumentów finansowo-księgowych z uwzględnieniem obowiązującej klasyfikacji budżetowej wydatków i dochodów;
sporządzanie not księgowych zewnętrznych (w tym odsetkowych), poleceń wypłaty, poleceń księgowań (PK wewnętrzne);
analiza sald kont rozrachunkowych i uzgadnianie ich prawidłowości z kontrahentami;
analiza, co miesiąc, prawidłowości księgowań oraz uzgadnianie obrotów i sald kont analitycznych i syntetycznych, w szczególności w zakresie paragrafów budżetowych, zadań i wyróżników;
prowadzenie kartotek analitycznych w sposób umożliwiający sporządzenie sprawozdań budżetowych, do których zobowiązana jest jednostka;
naliczanie kontrahentom, w okresach miesięcznych, odsetek ustawowych z tytułu nieterminowych płatności;
obsługa eksploatacyjna nieruchomości zarządzanych przez ZGN Śródmieście;
ewidencja budynków, lokali i terenów w ramach powierzonego zasobu nieruchomości m. st. Warszawy;
obsługa najemców i użytkowników lokali mieszkalnych, użytkowych, garaży i terenów tj. rozmowy z interesantami, wyjaśnianie zgłaszanych spraw, odpowiedzi na korespondencję itp.,
prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą najemców lokali mieszkalnych i użytkowych;
wprowadzanie i aktualizacja danych w bazie SQL;
nadzór nad firmami utrzymującymi właściwy stan sanitarno-porządkowy posesji oraz innymi firmami świadczącymi usługi komunalne dla nieruchomości;
współpraca ze służbami ADK i ZGN oraz innymi podmiotami: Strażą Miejską, Policją, Radami Osiedla, Zarządami Wspólnot Mieszkaniowych itp. w sprawach wynikających z zakresu obowiązków
dbanie o utrzymanie administrowanych obiektów budowlanych w należytym stanie technicznym i estetycznym,
wykonywanie okresowych przeglądów technicznych budynków i lokali,
sporządzanie stosownych protokołów,
sporządzanie przedmiarów robót i kosztorysów,
dokonywanie odbioru zgłoszonych robót dotyczących przebudów i remontów lokali mieszkalnych i użytkowych,
pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach umów zawartych z wykonawcami robót,
weryfikacja kosztów zamiennych,
przygotowywanie wniosków w sprawie potrzeb remontowych i projektowych oraz ich wycena,
udział w przygotowaniu dokumentacji technicznej i kosztorysowej oraz przedmiarów niezbędnych dla przeprowadzenia postępowań przetargowych,
współudział w przejmowaniu i przekazywaniu pustostanów, ocena ich stanu technicznego, sporządzanie z administratorem protokołów typowania zakresu robót do remontu,
przygotowywanie opinii technicznych,
powadzenie korespondencji z najemcami i instytucjami w zakresie swoich kompetencji
dbanie o utrzymanie administrowanych obiektów budowlanych w należytym stanie technicznym i estetycznym,
wykonywanie okresowych przeglądów technicznych budynków i lokali,
sporządzanie stosownych protokołów,
sporządzanie przedmiarów robót i kosztorysów,
dokonywanie odbioru zgłoszonych robót dotyczących przebudów i remontów lokali mieszkalnych i użytkowych,
pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach umów zawartych z wykonawcami robót,
weryfikacja kosztów zamiennych,
przygotowywanie wniosków w sprawie potrzeb remontowych i projektowych oraz ich wycena,
udział w przygotowaniu dokumentacji technicznej i kosztorysowej oraz przedmiarów niezbędnych dla przeprowadzenia postępowań przetargowych,
współudział w przejmowaniu i przekazywaniu pustostanów, ocena ich stanu technicznego, sporządzanie z administratorem protokołów typowania zakresu robót do remontu,
przygotowywanie opinii technicznych,
powadzenie korespondencji z najemcami i instytucjami w zakresie swoich kompetencji
administrowanie systemem operacyjnym Microsoft Windows Server 2016/2019, w tym usługami: Active Directory, DNS, DHCP, IIS, FTP, NTP, GPO, DHCP serwer plików doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 2 lata)
administrowanie Exchange 2019
optymalizacja i rozwój rozwiązań IT
zarządzanie uprawnieniami, definiowanie uprawnień dostępu dla określonych użytkowników
utrzymanie oraz rozwijanie infrastruktury serwerowej opartej na systemach Microsoft Windows Server
nadzór nad właściwym i sprawnym działaniem systemów i oprogramowania,
wsparcie użytkowników w przypadku awarii sprzętu komputerowego lub oprogramowania
bieżąca obsługa użytkowników od strony technicznej i informatycznej
instalowanie i konfigurowanie istniejących i nowych komputerów, drukarek i innego sprzętu komputerowego,
wdrażanie i instalacja programów komputerowych,
zapewnienie bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych,
sprawdzanie prawidłowości przygotowanych umów najmu, aneksów, porozumień i załączników do nich w zakresie lokali użytkowych,
wprowadzanie i sprawdzanie danych w bazie SQL dotyczących zasobów lokali użytkowych, w tym wpisywanie zawartych umów najmu i aneksów,
opracowanie we współpracy z innymi działami wzorów umów najmu, porozumień, aneksów i załączników dotyczących lokali użytkowych,
sporządzanie wykazów, sprawozdań i statystyk oraz wykonywanie innych zadań związanych z działalnością Działu Lokali Użytkowych zleconych przez Kierownika Działu,
przygotowanie analiz i raportów oraz informacji dotyczących lokali użytkowych m.in. dla Urzędu m.st. Warszawy, dla Urzędu Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy oraz dla ZGN Śródmieście,
opracowywanie wzorów dokumentów, pism, regulaminów związanych z wynajmem lokali użytkowych,
przygotowanie pism do najemców lokali użytkowych, do innych działów i Administracji Domów Komunalnych, do Urzędu m.st. Warszawy, Urzędu Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
sprawdzanie prawidłowości przygotowanych umów najmu, aneksów, porozumień i załączników do nich w zakresie lokali użytkowych,
wprowadzanie i sprawdzanie danych w bazie SQL dotyczących zasobów lokali użytkowych, w tym wpisywanie zawartych umów najmu i aneksów,
opracowanie we współpracy z innymi działami wzorów umów najmu, porozumień, aneksów i załączników dotyczących lokali użytkowych,
sporządzanie wykazów, sprawozdań i statystyk oraz wykonywanie innych zadań związanych z działalnością Działu Lokali Użytkowych zleconych przez Kierownika Działu,
przygotowanie analiz i raportów oraz informacji dotyczących lokali użytkowych m.in. dla Urzędu m.st. Warszawy, dla Urzędu Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy oraz dla ZGN Śródmieście,
opracowywanie wzorów dokumentów, pism, regulaminów związanych z wynajmem lokali użytkowych,
przygotowanie pism do najemców lokali użytkowych, do innych działów i Administracji Domów Komunalnych, do Urzędu m.st. Warszawy, Urzędu Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
administrowanie systemem operacyjnym Microsoft Windows Server 2016/2019, w tym usługami: Active Directory, DNS, DHCP, IIS, FTP, NTP, GPO, DHCP serwer plików doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 2 lata)
administrowanie Exchange 2019
optymalizacja i rozwój rozwiązań IT
zarządzanie uprawnieniami, definiowanie uprawnień dostępu dla określonych użytkowników
utrzymanie oraz rozwijanie infrastruktury serwerowej opartej na systemach Microsoft Windows Server
nadzór nad właściwym i sprawnym działaniem systemów i oprogramowania,
wsparcie użytkowników w przypadku awarii sprzętu komputerowego lub oprogramowania
bieżąca obsługa użytkowników od strony technicznej i informatycznej
instalowanie i konfigurowanie istniejących i nowych komputerów, drukarek i innego sprzętu komputerowego,
wdrażanie i instalacja programów komputerowych,
zapewnienie bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych,
obsługa eksploatacyjna nieruchomości zarządzanych przez ZGN Śródmieście;
ewidencja budynków, lokali i terenów w ramach powierzonego zasobu nieruchomości m. st. Warszawy;
obsługa najemców i użytkowników lokali mieszkalnych, użytkowych, garaży i terenów tj. rozmowy z interesantami, wyjaśnianie zgłaszanych spraw, odpowiedzi na korespondencję itp.,
prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą najemców lokali mieszkalnych i użytkowych;
wprowadzanie i aktualizacja danych w bazie SQL;
nadzór nad firmami utrzymującymi właściwy stan sanitarno-porządkowy posesji oraz innymi firmami świadczącymi usługi komunalne dla nieruchomości;
współpraca ze służbami ADK i ZGN oraz innymi podmiotami: Strażą Miejską, Policją, Radami Osiedla, Zarządami Wspólnot Mieszkaniowych itp. w sprawach wynikających z zakresu obowiązków
zapewnienie prawidłowości stosowania w Zakładzie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisów wykonawczych do ustawy oraz przepisów wewnętrznych;
przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej, w tym:
przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, zarówno na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych i wydanych do niej przepisów wykonawczych oraz na podstawie wewnętrznego regulaminu,
sporządzanie specyfikacji warunków zamówienia,
przygotowywanie i publikowanie ogłoszeń dotyczących postępowań,
udział w pracach komisji przetargowych,
prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych,
sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach,
zapewnienie prawidłowości stosowania w Zakładzie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisów wykonawczych do ustawy oraz przepisów wewnętrznych;
przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej, w tym:
przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, zarówno na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych i wydanych do niej przepisów wykonawczych oraz na podstawie wewnętrznego regulaminu,
sporządzanie specyfikacji warunków zamówienia,
przygotowywanie i publikowanie ogłoszeń dotyczących postępowań,
udział w pracach komisji przetargowych,
prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych,
sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach,
zapewnienie prawidłowości stosowania w Zakładzie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisów wykonawczych do ustawy oraz przepisów wewnętrznych;
przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej, w tym:
przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, zarówno na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych i wydanych do niej przepisów wykonawczych oraz na podstawie wewnętrznego regulaminu,
sporządzanie specyfikacji warunków zamówienia,
przygotowywanie i publikowanie ogłoszeń dotyczących postępowań,
udział w pracach komisji przetargowych,
prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych,
sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach,
dbanie o utrzymanie administrowanych obiektów budowlanych w należytym stanie technicznym i estetycznym,
wykonywanie okresowych przeglądów technicznych budynków i lokali,
sporządzanie stosownych protokołów,
sporządzanie przedmiarów robót i kosztorysów,
dokonywanie odbioru zgłoszonych robót dotyczących przebudów i remontów lokali mieszkalnych i użytkowych,
pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach umów zawartych z wykonawcami robót,
weryfikacja kosztów zamiennych,
przygotowywanie wniosków w sprawie potrzeb remontowych i projektowych oraz ich wycena,
udział w przygotowaniu dokumentacji technicznej i kosztorysowej oraz przedmiarów niezbędnych dla przeprowadzenia postępowań przetargowych,
współudział w przejmowaniu i przekazywaniu pustostanów, ocena ich stanu technicznego, sporządzanie z administratorem protokołów typowania zakresu robót do remontu,
przygotowywanie opinii technicznych,
powadzenie korespondencji z najemcami i instytucjami w zakresie swoich kompetencji
monitorowanie płatności za najem lokali oraz dłużników,
pozyskiwanie informacji umożliwiających ustalenie majątku dłużnika,
działania mające na celu odzyskiwanie zadłużenia,
analiza oraz przygotowywanie dokumentacji finansowo - księgowej na potrzeby spraw sądowych,
prowadzenie windykacji należności za lokale, w tym windykacja bezpośrednia (osobista, telefoniczna i korespondencyjna) przygotowanie dokumentów w postępowaniach ugodowych z dłużnikiem,
sporządzanie raportów i analiz w zakresie podjętych działań windykacyjnych,
kompletowanie dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowania windykacyjnego,
przygotowanie i analiza wypowiedzeń umów najmu lokali użytkowych i mieszkalnych,
uczestnictwo w postępowaniach windykacyjnych, egzekucyjnych i zabezpieczających zgodnie z przyjętymi procedurami,
współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi ZGN Śródmieście, w tym z radcą prawnym oraz sądami i komornikami w zakresie realizowanych zadań
prowadzenie powierzonych umów w tym, dokonywanie merytorycznego sprawdzenia i opisu faktur, kontrola kosztów, zbieranie i przetwarzanie informacji w zakresie zapotrzebowania;
kompletowanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowania na wybór wykonawcy;
tworzenie korespondencji z kontrahentami ZGN, zaproszenie do składania ofert;
bieżące wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemach informatycznych;
przewóz korespondencji pomiędzy komórkami organizacyjnymi ZGN;
współpraca z zarządami oraz administratorami nieruchomości Wspólnot Mieszkaniowych z udziałem Miasta,
współpraca z pełnomocnikiem Miasta w zakresie wykonywania przez zewnętrznych zarządców i administratorów umów o zarządzanie nieruchomością wspólną, zgodnie z ustawą o własności lokali, przy uwzględnieniu interesu Miasta,
prowadzenie bazy danych nieruchomości z udziałem Miasta przekazanych w zarząd i administrowanie Wspólnotom Mieszkaniowym oraz powiadamianie zarządców Wspólnot Mieszkaniowych o wszelkich zmianach dotyczących lokali komunalnych,
sprawdzanie i opisywanie dokumentów księgowych wystawianych przez Wspólnoty Mieszkaniowe i inne podmioty stanowiących obciążenie Miasta z tytułu zaliczek eksploatacyjnych, zaliczek na fundusz remontowy, media i inne usługi,
wystawianie dla części Wspólnot Mieszkaniowych dokumentów księgowych stanowiących obciążenie Miasta z tytułu zaliczek eksploatacyjnych i zaliczek na fundusz remontowy,
sporządzanie zestawień o zaangażowaniu środków budżetowych Miasta,
współpraca z administratorami poszczególnych budynków wspólnotowych i pionem technicznym ADK,
współpraca z księgowością w zakresie analizy obciążeń za media
obsługa eksploatacyjna nieruchomości zarządzanych przez ZGN Śródmieście;
ewidencja budynków, lokali i terenów w ramach powierzonego zasobu nieruchomości m. st. Warszawy;
obsługa najemców i użytkowników lokali mieszkalnych, użytkowych, garaży i terenów tj. rozmowy z interesantami, wyjaśnianie zgłaszanych spraw, odpowiedzi na korespondencję itp.,
prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą najemców lokali mieszkalnych i użytkowych;
wprowadzanie i aktualizacja danych w bazie SQL;
nadzór nad firmami utrzymującymi właściwy stan sanitarno-porządkowy posesji oraz innymi firmami świadczącymi usługi komunalne dla nieruchomości;
współpraca ze służbami ADK i ZGN oraz innymi podmiotami: Strażą Miejską, Policją, Radami Osiedla, Zarządami Wspólnot Mieszkaniowych itp. w sprawach wynikających z zakresu obowiązków
prowadzenie spraw związanych z obsługą wniosków o obniżkę naliczonego czynszu – obniżki dochodowe;
prowadzenie spraw związanych z obsługą pism o zwolnienie (w całości lub w 50%) oraz rozłożenie na raty kaucji zabezpieczających pokrycie należności z tytułu najmu lokali mieszkalnych;
sporządzanie projektów uchwał oraz wystąpień na posiedzenia Zarządu Dzielnicy Śródmieście oraz innych organów samorządu w ramach zadań ZGN Śródmieście;
sporządzanie projektów pism, udzielanie odpowiedzi, korespondencja z innymi działami ZGN, ADK, najemcami/użytkownikami i podmiotami zewnętrznymi, a także Urzędem Dzielnicy Śródmieście i innymi Urzędami
przyjmowanie zgłoszeń usterek technicznych oraz awarii w nieruchomościach zarządzanych przez ZGN Śródmieście;
rejestrowanie zleceń zgłoszonych usterek, awarii oraz bieżące aktualizowanie danych technicznych;
przekazywanie zleconych prac konserwatorom oraz egzekwowanie terminowego usunięcia usterek, awarii;
prowadzenie rejestru umów remontowych oraz awarii;
prowadzenie rejestru przeglądów przewodów kominowych, instalacji gazowych i instalacji elektrycznych;
nadzór nad bieżącym dokonywaniem wpisów w książkach obiektów budowlanych przez inspektorów nadzoru;
rozliczanie umów awaryjnych i konserwacyjnych;
udział w komisjach likwidacji szkód ubezpieczeniowych w budynkach 100% Miasta oraz w lokalach komunalnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych w tym m.in.: spisywanie protokołów szkód z udziałem pracownika pionu technicznego i administratora, przygotowywanie dokumentów celem zgłoszenia szkody do ubezpieczyciela
sprawdzanie prawidłowości przygotowanych umów najmu, aneksów, porozumień i załączników do nich w zakresie lokali użytkowych,
wprowadzanie i sprawdzanie danych w bazie SQL dotyczących zasobów lokali użytkowych, w tym wpisywanie zawartych umów najmu i aneksów,
opracowanie we współpracy z innymi działami wzorów umów najmu, porozumień, aneksów i załączników dotyczących lokali użytkowych,
sporządzanie wykazów, sprawozdań i statystyk oraz wykonywanie innych zadań związanych z działalnością Działu Lokali Użytkowych zleconych przez Kierownika Działu,
przygotowanie analiz i raportów oraz informacji dotyczących lokali użytkowych m.in. dla Urzędu m.st. Warszawy, dla Urzędu Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy oraz dla ZGN Śródmieście,
opracowywanie wzorów dokumentów, pism, regulaminów związanych z wynajmem lokali użytkowych,
przygotowanie pism do najemców lokali użytkowych, do innych działów i Administracji Domów Komunalnych, do Urzędu m.st. Warszawy, Urzędu Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
Dbanie o utrzymanie administrowanych obiektów budowlanych w należytym stanie technicznym i estetycznym,
wykonywanie okresowych przeglądów technicznych budynków i lokali,
sporządzanie stosownych protokołów,
sporządzanie przedmiarów robót i kosztorysów,
dokonywanie odbioru zgłoszonych robót dotyczących przebudów i remontów lokali mieszkalnych i użytkowych,
pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach umów zawartych z wykonawcami robót,
weryfikacja kosztów zamiennych,
przygotowywanie wniosków w sprawie potrzeb remontowych i projektowych oraz ich wycena,
udział w przygotowaniu dokumentacji technicznej i kosztorysowej oraz przedmiarów niezbędnych dla przeprowadzenia postępowań przetargowych,
współudział w przejmowaniu i przekazywaniu pustostanów, ocena ich stanu technicznego, sporządzanie z administratorem protokołów typowania zakresu robót do remontu,
przygotowywanie opinii technicznych,
powadzenie korespondencji z najemcami i instytucjami w zakresie swoich kompetencji
dbanie o utrzymanie administrowanych obiektów budowlanych w należytym stanie technicznym i estetycznym:
wykonywanie okresowych przeglądów technicznych budynków i lokali,
sporządzanie stosownych protokołów,
sporządzanie przedmiarów robót i kosztorysów,
dokonywanie odbioru zgłoszonych robót dotyczących przebudów i remontów lokali mieszkalnych i użytkowych,
pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach umów zawartych z wykonawcami robót,
weryfikacja kosztów zamiennych,
przygotowywanie wniosków w sprawie potrzeb remontowych i projektowych oraz ich wycena,
udział w przygotowaniu dokumentacji technicznej i kosztorysowej oraz przedmiarów niezbędnych dla przeprowadzenia postępowań przetargowych,
współudział w przejmowaniu i przekazywaniu pustostanów, ocena ich stanu technicznego, sporządzanie z administratorem protokołów typowania zakresu robót do remontu,
przygotowywanie opinii technicznych,
powadzenie korespondencji z najemcami i instytucjami w zakresie swoich kompetencji
dbanie o utrzymanie administrowanych obiektów budowlanych w należytym stanie technicznym i estetycznym:
wykonywanie okresowych przeglądów technicznych budynków i lokali,
sporządzanie stosownych protokołów,
sporządzanie przedmiarów robót i kosztorysów,
dokonywanie odbioru zgłoszonych robót dotyczących przebudów i remontów lokali mieszkalnych i użytkowych,
pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach umów zawartych z wykonawcami robót,
weryfikacja kosztów zamiennych,
przygotowywanie wniosków w sprawie potrzeb remontowych i projektowych oraz ich wycena,
udział w przygotowaniu dokumentacji technicznej i kosztorysowej oraz przedmiarów niezbędnych dla przeprowadzenia postępowań przetargowych,
współudział w przejmowaniu i przekazywaniu pustostanów, ocena ich stanu technicznego, sporządzanie z administratorem protokołów typowania zakresu robót do remontu,
przygotowywanie opinii technicznych,
powadzenie korespondencji z najemcami i instytucjami w zakresie swoich kompetencji
Dbanie o utrzymanie administrowanych obiektów budowlanych w należytym stanie technicznym i estetycznym:
wykonywanie okresowych przeglądów technicznych budynków i lokali,
sporządzanie stosownych protokołów,
sporządzanie przedmiarów robót i kosztorysów,
dokonywanie odbioru zgłoszonych robót dotyczących przebudów i remontów lokali mieszkalnych i użytkowych,
pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach umów zawartych z wykonawcami robót,
weryfikacja kosztów zamiennych,
przygotowywanie wniosków w sprawie potrzeb remontowych i projektowych oraz ich wycena,
udział w przygotowaniu dokumentacji technicznej i kosztorysowej oraz przedmiarów niezbędnych dla przeprowadzenia postępowań przetargowych,
współudział w przejmowaniu i przekazywaniu pustostanów, ocena ich stanu technicznego, sporządzanie z administratorem protokołów typowania zakresu robót do remontu,
przygotowywanie opinii technicznych,
powadzenie korespondencji z najemcami i instytucjami w zakresie swoich kompetencji
Dbanie o utrzymanie administrowanych obiektów budowlanych w należytym stanie technicznym i estetycznym:
wykonywanie okresowych przeglądów technicznych budynków i lokali,
sporządzanie stosownych protokołów,
sporządzanie przedmiarów robót i kosztorysów,
dokonywanie odbioru zgłoszonych robót dotyczących przebudów i remontów lokali mieszkalnych i użytkowych,
pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach umów zawartych z wykonawcami robót,
weryfikacja kosztów zamiennych,
przygotowywanie wniosków w sprawie potrzeb remontowych i projektowych oraz ich wycena,
udział w przygotowaniu dokumentacji technicznej i kosztorysowej oraz przedmiarów niezbędnych dla przeprowadzenia postępowań przetargowych,
współudział w przejmowaniu i przekazywaniu pustostanów, ocena ich stanu technicznego, sporządzanie z administratorem protokołów typowania zakresu robót do remontu,
przygotowywanie opinii technicznych,
powadzenie korespondencji z najemcami i instytucjami w zakresie swoich kompetencji
Inspektor Nadzoru Inwestorskiego ds. Elektrycznych
Wygasła: 31.12.2021
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Dbanie o utrzymanie administrowanych obiektów budowlanych w należytym stanie technicznym i estetycznym:
wykonywanie okresowych przeglądów technicznych budynków i lokali,
sporządzanie stosownych protokołów,
sporządzanie przedmiarów robót i kosztorysów,
dokonywanie odbioru zgłoszonych robót dotyczących przebudów i remontów lokali mieszkalnych i użytkowych,
pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach umów zawartych z wykonawcami robót,
weryfikacja kosztów zamiennych,
przygotowywanie wniosków w sprawie potrzeb remontowych i projektowych oraz ich wycena,
udział w przygotowaniu dokumentacji technicznej i kosztorysowej oraz przedmiarów niezbędnych dla przeprowadzenia postępowań przetargowych,
współudział w przejmowaniu i przekazywaniu pustostanów, ocena ich stanu technicznego, sporządzanie z administratorem protokołów typowania zakresu robót do remontu,
przygotowywanie opinii technicznych,
powadzenie korespondencji z najemcami i instytucjami w zakresie swoich kompetencji