Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (132)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 132 )
Młodszy/a Specjalista/ka Service Desk
Warszawa
Wygasła: 25.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
obsługa Klientów zewnętrznych i wewnętrznych w ramach pierwszej linii wsparcia,
obsługa systemów zgłaszania usterek,
analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od potrzeby przekazywanie ich do innych działów wewnątrz firmy lub zewnętrznych firm podwykonawczych,
zarządzanie oraz monitorowanie poprawności działania infrastruktury IT oraz obsługiwanych systemów informatycznych,
zdalne administrowanie systemami oraz techniczne wsparcie użytkowników systemu,
przeprowadzanie testów i konfiguracja aplikacji systemowych,
tworzenie i aktualizacja dokumentacji,
rejestracja wykonanych prac i tworzenie raportów,
bieżący kontakt z zespołami międzynarodowymi i krajowymi w celu realizacji zgłoszeń,
odpowiedzialność za relacje z Klientem (bezpośredni kontakt telefoniczny)
Monitor and further develop security data analytics in our customer projects
Analyse system and network anomalies based on the available solutions
Integrate new data source(s) and develop security dashboards
Operate the vulnerability monitoring process
Evaluation of vulnerability scans and overseeing the remediation process
Monitor and review new vulnerabilities relevant for the systems in scope (threat intelligence)
Overseeing security processes established and defined within customer projects
Plan and coordinate security measures with Operations to improve security for systems and networks
Continuously ensure with Operations to embed state-of-the-art security controls
Coordinate the preparation and execution of security testing exercises
Invoke and collaborate with the incident response team in the event of security breach through the phases of triage, analysis, reaction, restore and post-mortem analysis
Actively collaborate, contribute, and exchange with the global security organization
Monitor and further develop security data analytics in our customer projects
Analyse system and network anomalies based on the available solutions
Integrate new data source(s) and develop security dashboards
Operate the vulnerability monitoring process
Evaluation of vulnerability scans and overseeing the remediation process
Monitor and review new vulnerabilities relevant for the systems in scope (threat intelligence)
Overseeing security processes established and defined within customer projects
Plan and coordinate security measures with Operations to improve security for systems and networks
Continuously ensure with Operations to embed state-of-the-art security controls
Coordinate the preparation and execution of security testing exercises
Invoke and collaborate with the incident response team in the event of security breach through the phases of triage, analysis, reaction, restore and post-mortem analysis
Actively collaborate, contribute, and exchange with the global security organization
Manage and grow the business within the assigned markets, acquiring new customers and maintaining existing customers
Conduct market plan to determine how to best position our solutions in the countries of reference
Create and periodically refine business development and market growth strategies and execution plans to achieve the company’s growth goals in the targeted market (at least once a year)
Implement sales methodologies, forecast revenues, plan and monitor presales budgets
Identify and develop strategic relationships with potential customers and maintain key customer relationship for existing ones
Build credible and lasting relationships with prospects and customers for repeat business
Develop and manage a healthy pipeline of prospects and forecast business deals to be closed
Prospect, qualify, propose, negotiate, and close business deals. Frame and elaborate contracts and ensure commercial success of projects
Develop business cases and ensure that technical solutions fit customer’s needs while ensuring technical and commercial feasibility, building widely on the company’s standard solution portfolio
Identify tenders and lead the participation in tender procedures
Hand over projects in a structured manner to project delivery units for implementation
Maintain contact and opportunity information completely, accurately and in a timely manner
Attend and represent at various business and industry meetings and trade shows
Network within the industry to gain market knowledge and gain insight to new market trends and opportunities
Initiate the various sales processes in due time (go/no go for an opportunity, bid/no bid and bid approval for a tender, project approval for a non-solicited offer)
Work with Finance, Legal and bid management on the assessment of projects
Work with Marketing Communications to develop internal and external communication
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za dostarczanie kierownictwu firmy wiarygodnych informacji niezbędnych do podejmowania strategicznych decyzji
Zakres obowiązków:
• prowadzenie controllingu toczących się projektów
• sporządzanie miesięcznych raportów i sprawozdań
• analiza działalności spółki według określonych wskaźników
• sporządzanie sprawozdań przepływów pieniężnych
• przygotowywanie budżetu rocznego, forecastu i planu wieloletniego
• kontrola realizacji powyższych planów
• dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji
• przygotowywanie dla działu księgowości danych dotyczących rezerw i odpisów aktualizacyjnych
obsługa Klientów zewnętrznych i wewnętrznych w ramach pierwszej linii wsparcia,
obsługa systemów zgłaszania usterek,
analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od potrzeby przekazywanie ich do innych działów wewnątrz firmy lub zewnętrznych firm podwykonawczych,
zarządzanie oraz monitorowanie poprawności działania infrastruktury IT oraz obsługiwanych systemów informatycznych,
zdalne administrowanie systemami oraz techniczne wsparcie użytkowników systemu,
przeprowadzanie testów i konfiguracja aplikacji systemowych,
tworzenie i aktualizacja dokumentacji,
rejestracja wykonanych prac i tworzenie raportów,
bieżący kontakt z zespołami międzynarodowymi i krajowymi w celu realizacji zgłoszeń,
odpowiedzialność za relacje z Klientem (bezpośredni kontakt telefoniczny)
współtworzenie zespołu drugiej linii wsparcia dla realizowanych projektów
rozwiązywanie incydentów związanych z logiką systemu lub uszkodzeniem danych, których nie można rozwiązać na pierwszej linii
aktywne identyfikowanie problemów, opisywanie objawy, dostarczanie pierwszej analizy i i rozwiązań oraz współpraca z kolejnymi liniami wsparcia i developerami
wykonywanie codziennych zadań administracyjnych w celu zapewnienia prawidłowego działania systemów,
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za dostarczanie kierownictwu firmy wiarygodnych informacji niezbędnych do podejmowania strategicznych decyzji
Zakres obowiązków:
• prowadzenie controllingu toczących się projektów
• sporządzanie miesięcznych raportów i sprawozdań
• analiza działalności spółki według określonych wskaźników
• sporządzanie sprawozdań przepływów pieniężnych
• przygotowywanie budżetu rocznego, forecastu i planu wieloletniego
• kontrola realizacji powyższych planów
• dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji
• przygotowywanie dla działu księgowości danych dotyczących rezerw i odpisów aktualizacyjnych