Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (264)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 264 )
Specjalista ds. produktu
Kalwaryjska 69, Podgórze, Kraków
Wygasła: 30.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
realizacja planu strategii produktów od pomysłu do wprowadzenia na rynek wg poleceń przełożonego
sprawna i efektywna koordynacja całego procesu przygotowania produktu dla podległego asortymentu od momentu powstania projektu do dostawy na magazyn (wzory, zamówienia, dokumentacje techniczne, procesy negocjacyjne, obsługa finansowa faktur i innych dokumentów) wg ustalonego kalendarza produkcyjnego
kontrolowanie i rozliczanie terminowości dostaw, odpowiedzialność za terminowe dostawy produktów- ścisła współpraca z działem logistyki
kontrolowanie poprawności dokumentów, tworzenie niezbędnych dokumentów i sprawny ich obieg w ramach podległych odpowiedzialności
współpraca z innymi działami w obszarze optymalnego dopasowania oferty asortymentowej zgodnie z potrzebami działu handlowego i klientów
Opracowywanie założeń komunikacji marketingowej dostosowanej do potrzeb sieci retail
Ścisła współpraca z zespołem sprzedaży w celu zrozumienia ich potrzeb oraz dostosowania komunikacji marketingowej do konkretnych klientów retail (promowanie produktów w kanałach online i offline)
Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z kluczowymi klientami retail
Implementacja komunikacji marketingowej marek z portfela firmy w sklepach online sieci retail
Analiza i rekomendacja współuczestniczenia marek z portfela firmy w specjalnych projektach cross-promocyjnych organizowanych przez sieci retail
Tworzenie materiałów promocyjnych dostosowanych do potrzeb poszczególnych punktów sprzedaży, takich jak: plakaty, foldery, gadżety reklamowe
Odpowiedzialność za poprawną alokację kosztową i efektywne wykorzystanie budżetu marketingowego przeznaczonego na działania handlowe
Monitorowanie i analiza efektywności działań handlowych, w tym sprzedaży i wskaźników ROI (Return on Investment)
Śledzenie działań konkurencji w obszarze handlowym i dostosowywanie narzędzi marketingowych w zależności od zmian na rynku
Przygotowywanie regularnych raportów dotyczących działań trade marketingowych, prezentowanie wyników i rekomendacji
Wykonywanie innych poleceń przełożonego w ramach powyższego stanowiska nie określonych powyższym zakresem obowiązków
utrzymywanie planu strategii produktów od pomysłu do wprowadzenia na rynek
sprawna i efektywna koordynacja całego procesu przygotowania produktu dla podległego asortymentu od momentu powstania projektu do dostawy na magazyn (wzory, zamówienia, dokumentacje techniczne, procesy negocjacyjne, obsługa finansowa faktur i innych dokumentów) wg ustalonego kalendarza produkcyjnego
przygotowanie planu asortymentowego dla danej kategorii produktów (planowanie ilości, cen SRP, liczby modeli, kolorów na dany sezon) w oparciu o analizę sezonu, analizę rynku, klienta, trendów (raz na sezon)
kontrolowanie i rozliczanie terminowości dostaw, odpowiedzialność za terminowe dostawy produktów- ścisła współpraca z działem logistyki
kontrolowanie poprawności dokumentów, tworzenie niezbędnych dokumentów i sprawny ich obieg w ramach podległych odpowiedzialności
współpraca z innymi działami w obszarze optymalnego dopasowania oferty asortymentowej; najlepszego poziomu ekspozycji i wizerunku oraz innych elementów zgodnie z potrzebami
realizowanie celów ustalonych przez przełożonego
ścisła współpraca z innymi członkami zespołu - nasz proces produktu jest pociągiem który jak rusza to na kolejnych stacjach wsiadają kolejni specjaliści którzy dokładają swoją pracę do tego aby produkt dotarł do naszego Klienta w najbardziej optymalnym procesie
serwis, diagnoza oraz naprawa baterii litowo-jonowych takich urządzeń jak hulajnogi, skutery i rowery elektryczne oraz budowa nowych pakietów na życzenie Klienta
diagnozowanie oraz usuwanie awarii zgłaszanych przez Klientów
analiza i weryfikacja dostępnych możliwości naprawy baterii – znajomość branży, dystrybutorów części i elementów niezbędnych donaprawy i regeneracji baterii
ścisła współpraca z zarządem
testowanie baterii przeznaczonych do lekkich pojazdów elektrycznych
weryfikacja komponentów zgodnie z obowiązującą specyfikacją
sporządzanie raportów i analiz z przeprowadzonych prac
wykonywanie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych
Wypracowanie przyjętego wyniku finansowego w ramach podległych grup asortymentowych
Przygotowywanie i wdrażanie strategii produktowych dla nowych produktów oraz koordynowanie procesu ich rozwoju i wdrożenia, rozwijanie istniejących produktów, nieustanne szukanie nowych pomysłów i rozwiązań
Sprawna i efektywna koordynacja całego procesu przygotowania produktu dla podległego asortymentu od momentu powstania projektu do dostawy na magazyn (wzory, zamówienia, dokumentacje techniczne, procesy negocjacyjne, obsługa finansowa faktur i innych dokumentów) wg ustalonego kalendarza produkcyjnego
Opracowanie założeń i przygotowanie planu asortymentowego dla danej kategorii produktów (planowanie ilości, cen SRP, liczby modeli, kolorów na dany sezon) w oparciu o analizę sezonu, analizę rynku, klienta, trendów (raz na sezon)
Kontrolowanie i rozliczanie terminowości dostaw, odpowiedzialność za terminowe dostawy - ścisła współpraca i monitoring kupców w ramach podległych grup asortymentowych
Ścisła współpraca z Działem Handlowym - monitorowanie poziomu realizacji planu sprzedaży, kreowanie polityki sprzedażowej, pozycjonowania cen i akcji promocyjnych
Aktywny udział w procesie tworzenia strategii marki i ścisła współpraca z Działem Marketingu na każdym etapie tworzenia produktu
Odpowiedzialność za poziom zapasu na magazynie - kontrolowanie poziomu rotacji oraz poziomu dostaw w celu zminimalizowania zalegania towaru
Organizacja spotkań podsumowujących sezon w ramach podległych grup asortymentowych, organizacja szkoleń i spotkań produktowych dla Działu Handlowego i Działu Marketingu
Odpowiedzialność za techniczną i funkcjonalną stronę produktów, wprowadzanie ulepszeń, eliminowanie błędów technologicznych, wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań
Wsparcie techniczne dla Działu Handlowego w procesie sprzedaży, doskonała znajomość technicznych aspektów produktów z podległej grupy asortymentowej
Aktywny udział w cotygodniowych spotkaniach sprzedażowych
Doskonała znajomośc sytuacji rynkowej w zakresie konkurencji, technologii produktów oraz trendów, klienta docelowego, oraz przekładanie jego potrzeb na produkt docelowy
Współpraca z innymi działami w obszarze optymalnego dopasowania oferty asortymentowej; najlepszego poziomu ekspozycji i wizerunku oraz innych elementów zgodnie z potrzebami
Wykonywanie innych poleceń przełożonego w ramach powyższego stanowiska a nie określonych niniejszym zakresem obowiązków
Rozwój sprzedaży kategorii produktowej, głownie hulajnóg elektrycznych, rowerów elektrycznych oraz elektroniki użytkowej – w zakresie brandów Motus, Ruptor, Kiano
Kompleksowa realizacja procesu sprzedaży m.in. obsługa zamówień, przygotowywanie ofert, prezentacji, analiza konkurencji, inne…
Podtrzymywanie i pogłębianie relacji z obecnymi oraz pozyskiwanie nowych klientów
Spotkania z klientami, uczestnictwo w międzynarodowych targach branżowych, prowadzenie telekonferencji oraz wideokonferencji
Współpraca z pozostałymi działami firmy w celu realizacji powierzonych zadań m.in. działem logistyki, serwisu, produktu i marketingu
Przygotowywanie i wdrażanie strategii oraz koordynowanie procesu rozwoju nowych produktów, a także rozwijanie produktów już istniejących;
Wypracowanie planów budżetowych w ramach podległych grup asortymentowych;
Wprowadzanie nowych produktów, usług lub rozwiązań na rynek;
Zarządzanie cyklem życia produktów (rowery elektryczne, hulajnogi, skutery :)
Kreowanie polityki sprzedażowej, pozycjonowania cen i akcji promocyjnych;
Monitorowanie trendów rynkowych, a także analiza konkurencji oraz poziomu sprzedaży podległej kategorii produktowej;
Prowadzenie negocjacji handlowych oraz określanie warunków współpracy z bieżącymi i nowymi dostawcami zagranicznymi w zakresie cen, jakości, terminów dostaw itp;
Koordynacja procesu produkcji produktów od pomysłu aż do dostawy;
Dbałość o terminowość i jakość dostaw;
Opracowywanie dokumentacji i procedur dotyczących produktów;
Współpraca z pozostałymi działami firmy, w celu prowadzenia spójnych działań dotyczących kontentu produktowego
Przygotowywanie i wdrażanie strategii oraz koordynowanie procesu rozwoju nowych produktów, a także rozwijanie produktów już istniejących;
Wypracowanie planów budżetowych w ramach podległych grup asortymentowych;
Wprowadzanie nowych produktów, usług lub rozwiązań na rynek;
Zarządzanie cyklem życia produktów (rowery elektryczne, hulajnogi, skutery :)
Kreowanie polityki sprzedażowej, pozycjonowania cen i akcji promocyjnych;
Monitorowanie trendów rynkowych, a także analiza konkurencji oraz poziomu sprzedaży podległej kategorii produktowej;
Prowadzenie negocjacji handlowych oraz określanie warunków współpracy z bieżącymi i nowymi dostawcami zagranicznymi w zakresie cen, jakości, terminów dostaw itp;
Koordynacja procesu produkcji produktów od pomysłu aż do dostawy;
Dbałość o terminowość i jakość dostaw;
Opracowywanie dokumentacji i procedur dotyczących produktów;
Współpraca z pozostałymi działami firmy, w celu prowadzenia spójnych działań dotyczących kontentu produktowego
Przygotowywanie i wdrażanie strategii oraz koordynowanie procesu rozwoju nowych produktów, a także rozwijanie produktów już istniejących;
Wypracowanie planów budżetowych w ramach podległych grup asortymentowych;
Wprowadzanie nowych produktów, usług lub rozwiązań na rynek;
Zarządzanie cyklem życia produktów (rowery elektryczne, hulajnogi, skutery :)
Kreowanie polityki sprzedażowej, pozycjonowania cen i akcji promocyjnych;
Monitorowanie trendów rynkowych, a także analiza konkurencji oraz poziomu sprzedaży podległej kategorii produktowej;
Prowadzenie negocjacji handlowych oraz określanie warunków współpracy z bieżącymi i nowymi dostawcami zagranicznymi w zakresie cen, jakości, terminów dostaw itp;
Koordynacja procesu produkcji produktów od pomysłu aż do dostawy;
Dbałość o terminowość i jakość dostaw;
Opracowywanie dokumentacji i procedur dotyczących produktów;
Współpraca z pozostałymi działami firmy, w celu prowadzenia spójnych działań dotyczących kontentu produktowego
Kontrola jakości produktów zgodnie z obowiązującymi wytycznymi i procedurami;
Koordynowanie procesu zgodności dokumentacji produktowej w odniesieniu do obowiązujących norm i dyrektyw;
Opracowanie i aktualizacja dokumentacji jakościowej (procedury i instrukcje kontroli jakości);
Ustalenie i analiza powodów wadliwości komponentów oraz wyznaczani odpowiednich działań korygujących i zapobiegawczych mających na celu obniżenie współczynników wadliwości produkcji;
Współpraca z Działem Obsługi Klienta przy analizie reklamacji oraz koordynacja zagadnień jakościowych mających na celu wprowadzanie uprawnień produktu;
Ścisła współpraca z Działem Produktu i Działem Sprzedaży
Przygotowywanie i wdrażanie strategii oraz koordynowanie procesu rozwoju nowych produktów, a także rozwijanie produktów już istniejących;
Wypracowanie planów budżetowych w ramach podległych grup asortymentowych;
Wprowadzanie nowych produktów, usług lub rozwiązań na rynek;
Zarządzanie cyklem życia produktów (rowery elektryczne, hulajnogi, skutery :)
Kreowanie polityki sprzedażowej, pozycjonowania cen i akcji promocyjnych;
Monitorowanie trendów rynkowych, a także analiza konkurencji oraz poziomu sprzedaży podległej kategorii produktowej;
Prowadzenie negocjacji handlowych oraz określanie warunków współpracy z bieżącymi i nowymi dostawcami zagranicznymi w zakresie cen, jakości, terminów dostaw itp;
Koordynacja procesu produkcji produktów od pomysłu aż do dostawy;
Dbałość o terminowość i jakość dostaw;
Opracowywanie dokumentacji i procedur dotyczących produktów;
Współpraca z pozostałymi działami firmy, w celu prowadzenia spójnych działań dotyczących kontentu produktowego
zarządzanie zespołem księgowym oraz wykonywanie zadań operacyjnych przewidzianych na stanowisku kierowniczym,
prowadzenie i kontrola ksiąg rachunkowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi przepisami rachunkowymi oraz MSR i podatkowymi,
sporządzanie sprawozdań finansowych oraz deklaracji i informacji podatkowych zgodnie z wymogami prawa (PIT, CIT, VAT -7, VAT -27, PPE),
odpowiedzialność za proces zamknięcia miesiąca, kwartału, roku,
terminowe sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań,
uzgadnianie sald należności i zobowiązań, rozrachunki,
bieżąca analiza kont księgowych zapewniająca ich prawidłowość,
współpraca i reprezentowanie firmy w audytach wewnętrznych i zewnętrznych oraz kontrolach podatkowych,
Operacyjne wsparcie Product Managera w zakresie prowadzonych projektów: prowadzenie rozmów z kontrahentami (w j. angielskim), pilnowanie terminów dostaw i produkcji;
tworzenie strategii HR i odpowiedniej kultury organizacyjnej w pełni zgodnych ze strategią biznesową firmy
zarządzanie i ciągłe doskonalenie wszystkich procesów związanych z HR (przyciąganie talentów, rekrutacja, utrzymanie pracowników, szkolenie i rozwój, administracja personelem itp.)
tworzenie strategii i działań employer brandingowych dla wszystkich obszarów firmy
budowanie i zarządzanie zespołem HR (motywowanie, wyznaczanie celów i odpowiedzialności, udzielanie feedbacku)