Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
obsługa procesu wydawania samochodów zastępczych, w tym:
przyjmowanie zgłoszeń-zamówień na samochody od Ubezpieczycieli,
wyszukiwanie dostępnych pojazdów i organizowanie wydań samochodów,
ewidencja procesu wynajmu,
sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej z wynajmów,
fakturowanie usług wynajmu
kontaktowanie się z osobami z zewnątrz, np. klientami, dostawcami, w celu dokonywania uzgodnień, rozwiązania problemów wynikających z realizacji zlecenia przez klienta i wyjaśnianie wątpliwości
uczestnictwo w procesie sprzedaży samochodów po ich wycofaniu z przeznaczenia na wynajem
incydentalnie realizowanie podstawienia i odbieranie pojazdów zastępczych od klientów
Specjalista ds. telefonicznej sprzedaży ubezpieczeń
św. Jacka Odrowąża 15, Targówek, Warszawa
Wygasła: 02.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Dział Telefonicznej Obsługi Klienta w naszym biurze w Warszawie to obecnie kilku specjalistów. Nie jest to typowe call center, lecz wyspecjalizowany w obsłudze jednego z kanałów sprzedaży dział dużej multiagencji ubezpieczeniowej. Umożliwiamy naszym Klientom wybór najlepszej dla nich oferty ubezpieczenia i zakup polisy za pośrednictwem rozmowy telefonicznej lub kontaktu on-line. Zależy nam na rozwoju pracowników i długotrwałej współpracy
Do obowiązków specjalisty ds. telefonicznej sprzedaży ubezpieczeń należy prowadzenie rozmów przychodzących oraz wychodzących (do naszych dotychczasowych klientów oraz klientów współpracującego z nami banku), których celem jest:
• telefoniczna sprzedaż produktów ubezpieczeniowych (komunikacyjnych i majątkowych);
• telefoniczna obsługa klientów (tłumaczenie warunków ubezpieczeniowych i pomoc w wyborze ubezpieczenia)
wsparcie zespołu księgowego w bieżących obowiązkach
zgodna ze ściśle zdefiniowanymi procedurami obsługa księgowa kontraktów sprzedażowych Spółki,
przygotowywanie dowodów (wyciągi bankowe, zbiorcze podsumowanie polis ubezpieczeniowych, faktury podwykonawców) i kwalifikowanie ich do ujęcia w księgach operacji gospodarczych
wprowadzanie danych do systemu księgowego
przygotowanie raportów i zestawień w zakresie rozliczeń z kontrahentami
uzgadnianie rozrachunków kontrahentów
kontaktowanie się z osobami z zewnątrz, np. klientami, dostawcami, w celu rozwiązania problemów i wyjaśnienia wątpliwości
doradztwo i obsługa w zakresie ubezpieczeń klientów spółki,
realizacja kontraktów ubezpieczeniowych spółki (obsługa merytoryczna, obsługa oraz testowanie systemów sprzedażowych, obsługa posprzedażowa oraz ewidencja umów ubezpieczeniowych),
przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby Klientów i przełożonego
doradztwo i obsługa w zakresie ubezpieczeń klientów spółki,
realizacja kontraktów ubezpieczeniowych spółki (obsługa merytoryczna, obsługa oraz testowanie systemów sprzedażowych, obsługa posprzedażowa oraz ewidencja umów ubezpieczeniowych),
przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby Klientów i przełożonego
aktywne wsparcie pracowników Działu Sprzedaży Bezpośredniej poprzez telefoniczny/mailowy kontakt z klientem, których celem jest odnowienie polisy ubezpieczeniowej na kolejny rok (zebranie danych od klienta niezbędnych do wznowienia ubezpieczenia) oraz informowanie klientów o zbliżających się terminach rat za ubezpieczenia,
ewidencja polis ubezpieczeniowych i płatności w systemach sprzedażowych,
tworzenie bazy klientów,
prace administracyjne wspierające działania zespołu,
Konsultant ds. telefonicznej sprzedaży ubezpieczeń
św. Jacka Odrowąża 15, Targówek, Warszawa
Wygasła: 02.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie rozmów przychodzących oraz wychodzących (do naszych nowych oraz dotychczasowych klientów),
telefoniczna sprzedaż produktów ubezpieczeniowych (komunikacyjnych i majątkowych),
telefoniczna obsługa klientów (tłumaczenie warunków ubezpieczeniowych i pomoc w wyborze ubezpieczenia),
Dział Telefonicznej Obsługi Klienta w naszym biurze w Warszawie to obecnie kilku konsultantów. Nie jest to typowe call center, lecz wyspecjalizowany w obsłudze jednego z kanałów sprzedaży dział dużej multiagencji ubezpieczeniowej. Umożliwiamy naszym Klientom wybór najlepszej dla nich oferty ubezpieczenia i zakup polisy za pośrednictwem rozmowy telefonicznej lub kontaktu on-line. Zależy nam na rozwoju pracowników i długotrwałej współpracy
realizacja strategii rozwoju organizacji oraz przyjętych planów sprzedażowych w powierzonym regionie,
koordynacja podpisywania umów o współpracy, wdrażanie realizacji tych umów, w tym prowadzenie szkoleń i prezentacji dla partnerów sieci ubezpieczeniowej i sieci assistance,
budowanie długofalowych relacji oraz bieżące wsparcie sprzedaży sieci partnerskiej (ubezpieczeniowej i assistance),
Konsultant ds. telefonicznej sprzedaży ubezpieczeń
św. Jacka Odrowąża 15, Targówek, Warszawa
Wygasła: 28.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Dział Telefonicznej Obsługi Klienta w naszym biurze w Warszawie to obecnie kilku konsultantów. Nie jest to typowe call center, lecz wyspecjalizowany w obsłudze jednego z kanałów sprzedaży dział dużej multiagencji ubezpieczeniowej. Umożliwiamy naszym Klientom wybór najlepszej dla nich oferty ubezpieczenia i zakup polisy za pośrednictwem rozmowy telefonicznej lub kontaktu on-line. Zależy nam na rozwoju pracowników i długotrwałej współpracy
Do obowiązków konsultanta ds. telefonicznej sprzedaży ubezpieczeń należy prowadzenie rozmów przychodzących oraz wychodzących (do naszych nowych oraz dotychczasowych klientów), których celem jest:
- telefoniczna sprzedaż produktów ubezpieczeniowych (komunikacyjnych i majątkowych),
- telefoniczna obsługa klientów (tłumaczenie warunków ubezpieczeniowych i pomoc w wyborze ubezpieczenia)
Konsultant ds. telefonicznej sprzedaży ubezpieczeń
Słubicka 18, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 28.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Dział Telefonicznej Obsługi Klienta w naszym biurze we Wrocławiu to obecnie kilku konsultantów. Nie jest to typowe call center, lecz wyspecjalizowany w obsłudze jednego z kanałów sprzedaży dział dużej multiagencji ubezpieczeniowej. Umożliwiamy naszym Klientom wybór najlepszej dla nich oferty ubezpieczenia i zakup polisy za pośrednictwem rozmowy telefonicznej lub kontaktu on-line. Zależy nam na rozwoju pracowników i długotrwałej współpracy
Do obowiązków konsultanta ds. telefonicznej sprzedaży ubezpieczeń należy prowadzenie rozmów przychodzących oraz wychodzących (do naszych nowych oraz dotychczasowych klientów), których celem jest:
• telefoniczna sprzedaż produktów ubezpieczeniowych (komunikacyjnych i majątkowych);
• telefoniczna obsługa klientów (tłumaczenie warunków ubezpieczeniowych i pomoc w wyborze ubezpieczenia)
Do obowiązków asystenta należy aktywne wsparcie pracowników Działu Sprzedaży Bezpośredniej poprzez telefoniczny/mailowy kontakt z klientem, których celem jest:
• odnowienie polisy ubezpieczeniowej na kolejny rok (zebranie danych od klienta niezbędnych do wznowienia ubezpieczenia),
• informowanie klientów o zbliżających się terminach rat za ubezpieczenia,
• ewidencja polis ubezpieczeniowych i płatności w systemach sprzedażowych,
• tworzenie bazy klientów,
• prace administracyjne wspierające działania zespołu,