Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Odpowiedzialność za prowadzenie (planowanie, realizacja) prac badawczo-rozwojowych realizowanych w ścisłej współpracy z międzynarodowymi partnerami przemysłowymi z branż mikroelektroniki, nowoczesnych wyświetlaczy oraz półprzewodników
Rozwój technologii precyzyjnego druku i realizacja wewnętrznych projektów R&D oraz aktywne rozwijanie własności intelektualnej Spółki, poprzez współpracę nad nowymi wynalazkami i zgłoszeniami patentowymi
Projektowanie i realizowanie prac związanych z opracowywaniem kompletnego rozwiązania technologicznego obejmującego ew. modyfikacje nano-tuszów, optymalizację procesu druku oraz procesów post-processingu, tj. spiekanie fotoniczne lub temperaturowe
Współpraca z działem rozwoju biznesu i uczestnictwo w rozmowach technologicznych z potencjalnymi klientami XTPL oraz realizowanie projektu demonstracyjnego dla klientów według uprzednio ustalonych wymagań
Czynny udział w planowaniu, testowaniu i wdrażaniu nowych funkcjonalności systemów drukujących XTPL
Wsparcie zespołu mechatronicznego oraz software-owego inicjatywami związanymi z rozwojem funkcjonalności systemów drukujących XTPL a także zespołu nanotuszów i nanomateriałów w celu testowania nowych kompozycji tuszów
Udział w zadaniach realizowanych w międzynarodowych konsorcjach B+R, w ramach europejskich projektów badawczych
Dokumentowanie wyników swoich prac, tworzenie raportów wewnętrznych i zewnętrznych oraz prezentowanie efektów swoich eksperymentów, w tym na spotkaniach z partnerami przemysłowymi i na międzynarodowych wydarzeniach branżowych
Zarządzanie procesem produkcji nanomateriałów - planowanie, organizacja i kontrola procesów produkcyjnych w celu zapewnienia efektywności i wysokiej jakości produkcji chemicznej
Zarządzanie zespołem pracowników w zakresie rozdzielania i planowania pracy w poszczególnych obszarach
Ścisła współpraca z zespołami inżynieryjnymi i badawczymi przy wprowadzaniu nowych tuszów i past na produkcję oraz w próbach przeskalowania procesu
Odpowiedzialność za śledzenie historii produkcji (użyte surowce i wyprodukowane produkty) oraz sporządzanie wymaganych dokumentów produkcyjnych i ich konfekcjonowanie
Opracowywanie planów dotyczących niezbędnych materiałów, sprzętów i przestrzeni produkcyjnej oraz szacowanie kosztów produkcji w zależności od planów produkcyjnych
Tworzenie, doskonalenie i nadzorowanie standardów produkcyjnych w tym zapewnienie przestrzegania przepisów BHP
Rekrutowanie i rozwijanie zespołu produkcyjnego
Współpraca z innymi działami w firmie w celu optymalizacji procesów i osiągnięcia wyznaczonych celów
Raportowanie i analiza danych produkcyjnych w celu identyfikacji obszarów do poprawy, podejmowanie działań korygujących
Przewodzenie działaniom rozwoju biznesu w celu zidentyfikowania i wykorzystania szans sprzedaży urządzenia Delta Printing System
Budowanie i pielęgnowanie relacji z kluczowymi interesariuszami z branż wyświetlaczy, półprzewodników, elektroniki drukowanej i wiodących ośrodków badawczych
Wykorzystywanie swojej wiedzy do zrozumienia potrzeb klientów i dostosowywania rozwiązań zgodnych z możliwościami produktu XTPL
Współpraca z interdyscyplinarnym zespołem XTPL w celu zapewnienia bezproblemowej obsługi klienta od pierwszego kontaktu do podpisania umowy
Zarządzanie procesem produkcji urządzeń XTPL - planowanie, organizacja i kontrola procesów produkcyjnych w celu zapewnienia efektywności i wysokiej jakości produkcji
Zarządzanie zespołem pracowników w zakresie rozdzielania i planowania pracy w poszczególnych obszarach
Ścisła współpraca z zespołami inżynieryjnymi i badawczymi przy wprowadzaniu nowych produktów na produkcję
Opracowywanie planów dotyczących niezbędnych materiałów, sprzętów i przestrzeni produkcyjnej oraz szacowanie kosztów produkcji w zależności od planów produkcyjnych
Tworzenie, doskonalenie i nadzorowanie standardów produkcyjnych, w tym zapewnienie przestrzegania przepisów BHP
Monitorowanie wskaźników produkcyjnych i podejmowanie działań korygujących w razie potrzeb
Rekrutowanie i rozwijanie zespołu produkcyjnego
Współpraca z innymi działami w firmie w celu optymalizacji procesów i osiągnięcia wyznaczonych celów
Raportowanie i analiza danych produkcyjnych w celu identyfikacji obszarów do poprawy
Wspieranie działu produkcji w zakresie zapewnienia jakości poprzez: weryfikację materiałów przychodzących, kontrolę gotowych złożeń, monitorowanie i analizę wyników jakościowych wyrobów
Rozwiązywanie problemów jakościowych, poszukiwanie ich źródeł oraz planowanie działań korygujących i prewencyjnych
Testowanie funkcjonalności produktów
Kontakt z dostawcami w celu rozpatrywania reklamacji produktowych
Przeprowadzanie audytów wewnętrznych w poszczególnych obszarach produkcyjnych zgodnie z harmonogramem
Przygotowywanie dokumentacji jakościowej dla nowych produktów oraz bieżącej produkcji (instrukcje, plany kontroli, alerty jakościowe)
Współpraca z innymi działami w zakresie podnoszenia jakości dostarczanych produktów i usług
Odpowiedzialność za prowadzenie (planowanie, realizacja) prac badawczo-rozwojowych realizowanych w ścisłej współpracy z międzynarodowymi partnerami przemysłowymi z branż mikroelektroniki, nowoczesnych wyświetlaczy oraz półprzewodników
Rozwój technologii precyzyjnego druku i realizacja wewnętrznych projektów R&D oraz aktywne rozwijanie własności intelektualnej Spółki, poprzez współpracę nad nowymi wynalazkami i zgłoszeniami patentowymI
Projektowanie i realizowanie prac związanych z opracowywaniem kompletnego rozwiązania technologicznego obejmującego ew. modyfikacje nano-tuszów, optymalizację procesu druku oraz procesów post-processingu, tj. spiekanie fotoniczne lub temperaturowe
Współpraca z działem rozwoju biznesu i uczestnictwo w rozmowach technologicznych z potencjalnymi klientami XTPL oraz realizowanie projektu demonstracyjnego dla klientów według uprzednio ustalonych wymagań
Czynny udział w planowaniu, testowaniu i wdrażaniu nowych funkcjonalności systemów drukujących XTPL
Wsparcie zespołu mechatronicznego oraz software-owego inicjatywami związanymi z rozwojem funkcjonalności systemów drukujących XTPL a także zespołu nanotuszów i nanomateriałów w celu testowania nowych kompozycji tuszów
Udział w zadaniach realizowanych w międzynarodowych konsorcjach B+R, w ramach europejskich projektów badawczych
Dokumentowanie wyników swoich prac, tworzenie raportów wewnętrznych i zewnętrznych oraz prezentowanie efektów swoich eksperymentów, w tym na spotkaniach z partnerami przemysłowymi i na międzynarodowych wydarzeniach branżowych
Synteza i charakterystyka nanomateriałów oraz ich formułowanie do zastosowań w elektronice drukowanej;
Dokumentowanie wyników i efektów produkcyjnych w postaci kompleksowych raportów;
Przeprowadzanie dokładnych ocen kontroli jakości produkowanych materiałów;
Wdrażanie niezbędnych poprawek w celu zapewnienia zgodności materiałów ze standardami kontroli jakości;
Usprawnianie procesów produkcyjnych oraz doskonalenie dokumentacji związanej z wytwarzaniem i kontrolą jakości;
Uczestnictwo w transferze rozwiązań pochodzących z R&D na linie produkcyjne (pomoc przy skalowaniu i kompletowaniu dokumentów);
Utrzymanie sprawnego funkcjonowania laboratorium produkcyjnego i jego wyposażenia, przy zachowaniu odpowiednich zapasów materiałowych dla nieprzerwanej produkcji;
Realizowanie zakupów dla całej spółki, w szczególności dla laboratorium chemicznego (zaopatrywanie laboratorium w niezbędne odczynniki i materiały zużywalne)
Przyjmowanie dostaw wraz z kontrolą jakościową i ilościową
Przygotowanie urządzeń do wysyłek międzynarodowych, zamawianie opakowań i pakowanie produktów oraz ich załadunek
Rozmieszczanie towaru w odpowiednich strefach magazynowych
Odpowiedzialność za gospodarkę odpadami chemicznymi
Odpowiedzialność za zainstalowane urządzenia laboratoryjne i ich poprawne użytkowanie, organizacja przeglądów i prac serwisowych
Supervising the manufacturing of nanomaterials and their formulation into finished products while ensuring people/equipment/working environment’s safety
Overseeing and approving the maintenance of the manufacturing and processing equipment Purchasing, or actively advising on, the necessary equipment to improve production efficiency
Respecting leads times and expected production costs
Determine necessary resources (workforce, raw materials, budget) and estimate production costs according to the production schedule
Resolving issues which may arise during production and proposing alternatives
Taking care of the good execution of analyses, quality control procedures and the description of the obtained values in the form of a database. Updating and filling-in of Certificate of Analysis (CoA) documents to ensure that the manufactured products respect the desired specifications and quality parameters
Ensuring proper tracking of production history (used raw materials and manufactured products)
Supervising the production team, evaluating performance, providing and implementing ways of improvement
Coordinating with the sales and logistics department to fulfill production and shipment requirements
Collaborate with the chemistry R&D department for organizing work related to up-scaling trials
Reporting to the management board in multiple forms (e.g. orally, written, presentations) and over key production metrics
Collaborate with the chemistry R&D department for organizing work related to up-scaling trials /new product introductions alongside helping with the production of necessary documents (e.g.TDS, MSDS, CoA)
Realizowanie zakupów dla całej spółki, a w szczególności dla laboratorium chemicznego (zaopatrywanie laboratorium w niezbędne odczynniki i materiały zużywalne)
Przyjmowanie dostaw oraz kontrola jakościowa i ilościowa
Rozmieszczanie towaru w odpowiednich strefach magazynowych
Odpowiedzialność za gospodarkę odpadami chemicznymi
Odpowiedzialność za zainstalowane urządzenia laboratoryjne i ich poprawne użytkowanie, organizacja przeglądów i prac serwisowych
Starszy Inżynier/Starsza Inżynierka R&D w Laboratorium Aplikacyjnym
Stabłowicka 147, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 03.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Prowadzenie (planowanie, koordynacja, realizacja) prac badawczo-rozwojowych realizowanych w ścisłej współpracy z międzynarodowymi partnerami przemysłowymi z branż mikroelektroniki, nowoczesnych wyświetlaczy oraz półprzewodników
Rozwijanie technologii precyzyjnego druku planując i realizując wewnętrzne projekty R&D oraz rozwijanie własności intelektualnej Spółki, poprzez współpracę nad nowymi wynalazkami i zgłoszeniami patentowymi
Projektowanie i realizowanie prac związanych z opracowywaniem kompletnego rozwiązania technologicznego obejmującego ew. modyfikacje nanotuszów, optymalizację procesu druku oraz procesów post-processingu, tj. spiekanie fotoniczne lub temperaturowe
Współpraca z działem rozwoju biznesu uczestnicząc w rozmowach technologicznych z potencjalnymi klientami XTPL oraz prowadzenie projektów demonstracyjnych
Prowadzenie szkoleń wdrożeniowych dla klientów międzynarodowych
Planowanie, testowanie i wdrażanie nowych funkcjonalności systemów drukujących XTPL
Współpraca z zespołami: mechatronicznym oraz software’owy nad rozwojem funkcjonalności systemów drukujących XTPL oraz z Zespołem nanotuszów i nanomateriałów w celu testowania nowych kompozycji tuszów
Udział w zadaniach realizowanych w międzynarodowych konsorcjach B+R, w ramach europejskich projektów badawczych
Dokumentowanie wyników swoich prac, tworzenie raportów oraz prezentowanie efektów swoich eksperymentów, w tym: na spotkaniach z partnerami przemysłowymi i na międzynarodowych wydarzeniach branżowych
Prowadzenie (planowanie, koordynacja, realizacja) prac badawczo-rozwojowych realizowanych w ścisłej współpracy z międzynarodowymi partnerami przemysłowymi z branż mikroelektroniki, nowoczesnych wyświetlaczy oraz półprzewodników
Rozwijanie technologii precyzyjnego druku planując i realizując wewnętrzne projekty R&D oraz rozwijanie własności intelektualnej Spółki, poprzez współpracę nad nowymi wynalazkami i zgłoszeniami patentowymi
Projektowanie i realizowanie prac związanych z opracowywaniem kompletnego rozwiązania technologicznego obejmującego ew. modyfikacje nanotuszów, optymalizację procesu druku oraz procesów post-processingu, tj. spiekanie fotoniczne lub temperaturowe
Współpraca z działem rozwoju biznesu uczestnicząc w rozmowach technologicznych z potencjalnymi klientami XTPL oraz prowadzenie projektów demonstracyjnych
Prowadzenie szkoleń wdrożeniowych dla klientów międzynarodowych
Planowanie, testowanie i wdrażanie nowych funkcjonalności systemów drukujących XTPL
Współpraca z zespołami: mechatronicznym oraz software’owy nad rozwojem funkcjonalności systemów drukujących XTPL oraz z Zespołem nanotuszów i nanomateriałów w celu testowania nowych kompozycji tuszów
Udział w zadaniach realizowanych w międzynarodowych konsorcjach B+R, w ramach europejskich projektów badawczych
Dokumentowanie wyników swoich prac, tworzenie raportów oraz prezentowanie efektów swoich eksperymentów, w tym: na spotkaniach z partnerami przemysłowymi i na międzynarodowych wydarzeniach branżowych
Realizowanie prac badawczo-rozwojowych prowadzonych we ścisłej współpracy z międzynarodowymi partnerami przemysłowymi z branż mikroelektroniki, nowoczesnych wyświetlaczy oraz półprzewodników
Udział w zadaniach realizowanych w międzynarodowych konsorcjach B+R, w ramach europejskich projektów badawczych
Rozwijanie technologii precyzyjnego druku realizując wewnętrzne projekty R&D oraz aktywnie rozwijał własność intelektualną Spółki, poprzez współpracę nad nowymi wynalazkami i zgłoszeniami patentowymi
Realizowanie prac związanych z opracowywaniem kompletnego rozwiązania technologicznego obejmującego ew. modyfikacje nanotuszów, optymalizację procesu druku oraz procesów post-processingu, tj. spiekanie fotoniczne lub temperaturowe. Dodatkowo będziesz zaangażowany w realizację zaawansowanych procesów charakteryzacji materiału oraz wytworzonych struktur
Wspólpraca z zespołem nanotuszów i nanomateriałów w celu testowania nowych kompozycji tuszów
Współpraca z działem rozwoju biznesu uczestnicząc w rozmowach z potencjalnymi klientami XTPL
Dokumentowanie wyników swoich prac, tworzenie raportów oraz prezentowanie efektów swoich eksperymentów, w tym: na spotkaniach z partnerami przemysłowymi i na międzynarodowych wydarzeniach branżowych
Testowanie i wdrażanie nowych funkcjonalności systemów drukujących XTPL
Understand clients business case, requirements and roadblocks
Plan and monitor all aspects of the project (goals, scope, costs, time, workload) in order to optimize resource consumption and maintain the best cost-benefit ratio
Lead R&D project in accordance with its goals and milestones, within the planned budget and schedule
Build good relationships and effective communication with the industrial partner
Build and lead a team necessary to achieve the goals set
Cooperate with the specialized departments of the company, communicating the needs of the project, delegating tasks in a clear and clear manner and ensure their proper execution
Cooperate with the external partners, as necessary to deliver project goals
Ensure clear and effective, on-time communication within the team and with all external stakeholders
Acquire new partners or subcontractors from industry and academia to the ongoing project if needed
Analyze both scientific and operational risks throughout the whole project life cycle, prepare mitigating and remedial actions and implement them
Not be afraid of taking decisions and responsibilities
Based on lessons learned, plan further projects in line with the company's business goals
Prowadzenie (planowanie, koordynacja, realizacja) prac badawczo-rozwojowych realizowanych w ścisłej współpracy z międzynarodowymi partnerami przemysłowymi z branż mikroelektroniki, nowoczesnych wyświetlaczy oraz półprzewodników
Rozwijanie technologii precyzyjnego druku realizując wewnętrzne projekty R&D oraz aktywny rozwój własności intelektualnej Spółki, poprzez współpracę nad nowymi wynalazkami i zgłoszeniami patentowymi
Udział w zadaniach realizowanych w międzynarodowych konsorcjach B+R, w ramach europejskich projektów badawczych
Realizowanie prac związanych z opracowaniem kompletnego rozwiązania technologicznego obejmującego ew. modyfikacje nanotuszów, optymalizację procesu druku oraz procesów post-processingu, tj. spiekanie fotoniczne lub temperaturowe. Dodatkowo będziesz zaangażowany w realizację zaawansowanych procesów charakteryzacji materiału oraz wytworzonych struktur
Wsparcie zespołu mechatronicznego oraz software’owego inicjatywami związanymi z rozwojem funkcjonalności systemów drukujących XTPL
Aktywna współpraca z zespołem nanotuszów i nanomateriałów w celu testowania nowych kompozycji tuszów
Dokumentowanie wyników swoich prac, tworzenie raportów oraz prezentacja efektów swoich eksperymentów, w tym na spotkaniach z partnerami przemysłowymi i na międzynarodowych wydarzeniach branżowych
Lead scientific project in accordance with its goals and milestones, within the planned budget and schedule
Build and lead a team necessary to achieve the goals set
Cooperate with the specialized departments of the company, communicating the needs of the project, delegating tasks in a clear and clear manner and ensure their proper execution
Cooperate with project partners from industry and academia
Ensure clear and effective, on-time communication within the team and with all external stakeholders, including potential customers, financing entities, consortium members and subcontractors
Analyze both scientific and operational risks throughout the whole project life cycle, prepare mitigating and remedial actions and implement them
Continuously monitor all aspects of the project (goals, scope, costs, time, workload) in order to optimize resource consumption and maintain the best cost-benefit ratio
Plan further projects in line with the company's business goals
Prowadzenie (planowanie, koordynacja, realizacja) prac badawczo-rozwojowych realizowanych w ścisłej współpracy z międzynarodowymi partnerami przemysłowymi z branż mikroelektroniki, nowoczesnych wyświetlaczy oraz półprzewodników
Rozwijanie technologii precyzyjnego druku realizując wewnętrzne projekty R&D oraz aktywny rozwój własności intelektualnej Spółki, poprzez współpracę nad nowymi wynalazkami i zgłoszeniami patentowymi
Udział w zadaniach realizowanych w międzynarodowych konsorcjach B+R, w ramach europejskich projektów badawczych
Realizowanie prac związanych z opracowaniem kompletnego rozwiązania technologicznego obejmującego ew. modyfikacje nanotuszów, optymalizację procesu druku oraz procesów post-processingu, tj. spiekanie fotoniczne lub temperaturowe. Dodatkowo będziesz zaangażowany w realizację zaawansowanych procesów charakteryzacji materiału oraz wytworzonych struktur
Wsparcie zespołu mechatronicznego oraz software’owego inicjatywami związanymi z rozwojem funkcjonalności systemów drukujących XTPL
Aktywna współpraca z zespołem nanotuszów i nanomateriałów w celu testowania nowych kompozycji tuszów
Dokumentowanie wyników swoich prac, tworzenie raportów oraz prezentacja efektów swoich eksperymentów, w tym na spotkaniach z partnerami przemysłowymi i na międzynarodowych wydarzeniach branżowych
Prace związane z charakteryzacją wytworzonych próbek tj. obrazowanie ich za pomocą mikroskopu optycznego i konfokalnego, wykonywanie pomiarów elektrycznych
Prace związane z kontrolą jakości tuszów podczas procesu drukowania
Wsparcie zespołu aplikacyjnego w zadaniach realizowanych w poszczególnych projektach
Dbanie o przejrzystą i skrupulatną dokumentację wytworzonych próbek oraz realizowanych pomiarów
Rozwijanie podstawowych umiejętności pisania skryptów
Aktywna współpraca z zespołem nanotuszów i nanomateriałów w celu testowania nowych kompozycji tuszów
Prace związane z przygotowywaniem i dokumentacją komponentów niezbędnych do realizacji wydruków tj. podłoży, kartridży oraz dysz
Lead scientific project in accordance with its goals and milestones, within the planned budget and schedule
Build and lead a team necessary to achieve the goals set
Cooperate with the specialized departments of the company, communicating the needs of the project, delegating tasks in a clear and clear manner and ensure their proper execution
Cooperate with project partners from industry and academia
Ensure clear and effective, on-time communication within the team and with all external stakeholders, including potential customers, financing entities, consortium members and subcontractors
Analyze both scientific and operational risks throughout the whole project life cycle, prepare mitigating and remedial actions and implement them
Continuously monitor all aspects of the project (goals, scope, costs, time, workload) in order to optimize resource consumption and maintain the best cost-benefit ratio
Plan further projects in line with the company's business goals
IMPORTANT NOTICE: The headquarter of XTPL SA is in Wrocław. If you apply from regions outside of the Dolny Śląsk region, you can work partially remotely as well as you will need to travel to the HQ from time to time
Build and Align Core Marketing Strategy: The Head of Marketing will be responsible for building the marketing strategy with our key stakeholders and executing the strategy with the support of channel experts to grow the brand, awareness and audience of our company
Empower Teams to Develop World Class Execution Against Strategy: The Head of Marketing will lead and work closely with nearly every company team – electronics, software, product and technology, pr/communications and sales - to implement the global marketing strategy and campaigns for all activations. The success of this role is heavily dependent on strong hands-on approach, project management and stakeholder management across internal and external teams
Raise Awareness : The Head of Marketing is charged with raising awareness of our brand, product lines and the additive manufacturing technology/ultra- precise printing of nanomaterials domains as well as ensuring growth across our Sales, Partnerships and Distribution network
Campaign Development: The Head of Marketing will be responsible for developing and leading campaigns. Campaigns include product lines awareness, social promotion, events, new product launch. The Head of Marketing should have oversight on detailed briefs for all campaigns, ensuring the objectives are aligned to deliverables
Performance Tracking: In addition to briefing and executing campaigns, the Head of Marketing will be accountable for strategy and analytics, ensuring active review and reporting of marketing performance, making recommendations on technology and analytics tools to aid efficiency and optimization in execution and reporting
IMPORTANT NOTICE: The headquarter of XTPL SA is in Wrocław. If you apply from regions outside of the Dolny Śląsk region, you can work partially remotely as well as you will need to travel to the HQ from time to time
Build and Align Core Marketing Strategy: The Head of Marketing will be responsible for building the marketing strategy with our key stakeholders and executing the strategy with the support of channel experts to grow the brand, awareness and audience of our company
Empower Teams to Develop World Class Execution Against Strategy: The Head of Marketing will lead and work closely with nearly every company team – electronics, software, product and technology, pr/communications and sales - to implement the global marketing strategy and campaigns for all activations. The success of this role is heavily dependent on strong hands-on approach, project management and stakeholder management across internal and external teams
Raise Awareness : The Head of Marketing is charged with raising awareness of our brand, product lines and the additive manufacturing technology/ultra- precise printing of nanomaterials domains as well as ensuring growth across our Sales, Partnerships and Distribution network
Campaign Development: The Head of Marketing will be responsible for developing and leading campaigns. Campaigns include product lines awareness, social promotion, events, new product launch. The Head of Marketing should have oversight on detailed briefs for all campaigns, ensuring the objectives are aligned to deliverables
Performance Tracking: In addition to briefing and executing campaigns, the Head of Marketing will be accountable for strategy and analytics, ensuring active review and reporting of marketing performance, making recommendations on technology and analytics tools to aid efficiency and optimization in execution and reporting
IMPORTANT NOTICE: The headquarter of XTPL SA is in Wrocław. If you apply from regions outside of the Dolny Śląsk region, you can work partially remotely as well as you will need to travel to the HQ from time to time
Build and Align Core Marketing Strategy: The Head of Marketing will be responsible for building the marketing strategy with our key stakeholders and executing the strategy with the support of channel experts to grow the brand, awareness and audience of our company
Empower Teams to Develop World Class Execution Against Strategy: The Head of Marketing will lead and work closely with nearly every company team – electronics, software, product and technology, pr/communications and sales - to implement the global marketing strategy and campaigns for all activations. The success of this role is heavily dependent on strong hands-on approach, project management and stakeholder management across internal and external teams
Raise Awareness : The Head of Marketing is charged with raising awareness of our brand, product lines and the additive manufacturing technology/ultra- precise printing of nanomaterials domains as well as ensuring growth across our Sales, Partnerships and Distribution network
Campaign Development: The Head of Marketing will be responsible for developing and leading campaigns. Campaigns include product lines awareness, social promotion, events, new product launch. The Head of Marketing should have oversight on detailed briefs for all campaigns, ensuring the objectives are aligned to deliverables
Performance Tracking: In addition to briefing and executing campaigns, the Head of Marketing will be accountable for strategy and analytics, ensuring active review and reporting of marketing performance, making recommendations on technology and analytics tools to aid efficiency and optimization in execution and reporting
IMPORTANT NOTICE: The headquarter of XTPL SA is in Wrocław. If you apply from regions outside of the Dolny Śląsk region, you can work partially remotely as well as you will need to travel to the HQ from time to time
Build and Align Core Marketing Strategy: The Head of Marketing will be responsible for building the marketing strategy with our key stakeholders and executing the strategy with the support of channel experts to grow the brand, awareness and audience of our company
Empower Teams to Develop World Class Execution Against Strategy: The Head of Marketing will lead and work closely with nearly every company team – electronics, software, product and technology, pr/communications and sales - to implement the global marketing strategy and campaigns for all activations. The success of this role is heavily dependent on strong hands-on approach, project management and stakeholder management across internal and external teams
Raise Awareness : The Head of Marketing is charged with raising awareness of our brand, product lines and the additive manufacturing technology/ultra- precise printing of nanomaterials domains as well as ensuring growth across our Sales, Partnerships and Distribution network
Campaign Development: The Head of Marketing will be responsible for developing and leading campaigns. Campaigns include product lines awareness, social promotion, events, new product launch. The Head of Marketing should have oversight on detailed briefs for all campaigns, ensuring the objectives are aligned to deliverables
Performance Tracking: In addition to briefing and executing campaigns, the Head of Marketing will be accountable for strategy and analytics, ensuring active review and reporting of marketing performance, making recommendations on technology and analytics tools to aid efficiency and optimization in execution and reporting
IMPORTANT NOTICE: The headquarter of XTPL SA is in Wrocław. If you apply from regions outside of the Dolny Śląsk region, you can work partially remotely as well as you will need to travel to the HQ from time to time
Build and Align Core Marketing Strategy: The Head of Marketing will be responsible for building the marketing strategy with our key stakeholders and executing the strategy with the support of channel experts to grow the brand, awareness and audience of our company
Empower Teams to Develop World Class Execution Against Strategy: The Head of Marketing will lead and work closely with nearly every company team – electronics, software, product and technology, pr/communications and sales - to implement the global marketing strategy and campaigns for all activations. The success of this role is heavily dependent on strong hands-on approach, project management and stakeholder management across internal and external teams
Raise Awareness : The Head of Marketing is charged with raising awareness of our brand, product lines and the additive manufacturing technology/ultra- precise printing of nanomaterials domains as well as ensuring growth across our Sales, Partnerships and Distribution network
Campaign Development: The Head of Marketing will be responsible for developing and leading campaigns. Campaigns include product lines awareness, social promotion, events, new product launch. The Head of Marketing should have oversight on detailed briefs for all campaigns, ensuring the objectives are aligned to deliverables
Performance Tracking: In addition to briefing and executing campaigns, the Head of Marketing will be accountable for strategy and analytics, ensuring active review and reporting of marketing performance, making recommendations on technology and analytics tools to aid efficiency and optimization in execution and reporting
IMPORTANT NOTICE: The headquarter of XTPL SA is in Wrocław. If you apply from regions outside of the Dolny Śląsk region, you can work partially remotely as well as you will need to travel to the HQ from time to time
Build and Align Core Marketing Strategy: The Head of Marketing will be responsible for building the marketing strategy with our key stakeholders and executing the strategy with the support of channel experts to grow the brand, awareness and audience of our company
Empower Teams to Develop World Class Execution Against Strategy: The Head of Marketing will lead and work closely with nearly every company team – electronics, software, product and technology, pr/communications and sales - to implement the global marketing strategy and campaigns for all activations. The success of this role is heavily dependent on strong hands-on approach, project management and stakeholder management across internal and external teams
Raise Awareness : The Head of Marketing is charged with raising awareness of our brand, product lines and the additive manufacturing technology/ultra- precise printing of nanomaterials domains as well as ensuring growth across our Sales, Partnerships and Distribution network
Campaign Development: The Head of Marketing will be responsible for developing and leading campaigns. Campaigns include product lines awareness, social promotion, events, new product launch. The Head of Marketing should have oversight on detailed briefs for all campaigns, ensuring the objectives are aligned to deliverables
Performance Tracking: In addition to briefing and executing campaigns, the Head of Marketing will be accountable for strategy and analytics, ensuring active review and reporting of marketing performance, making recommendations on technology and analytics tools to aid efficiency and optimization in execution and reporting
IMPORTANT NOTICE: The headquarter of XTPL SA is in Wrocław. If you apply from regions outside of the Dolny Śląsk region, you can work partially remotely as well as you will need to travel to the HQ from time to time
Build and Align Core Marketing Strategy: The Head of Marketing will be responsible for building the marketing strategy with our key stakeholders and executing the strategy with the support of channel experts to grow the brand, awareness and audience of our company
Empower Teams to Develop World Class Execution Against Strategy: The Head of Marketing will lead and work closely with nearly every company team – electronics, software, product and technology, pr/communications and sales - to implement the global marketing strategy and campaigns for all activations. The success of this role is heavily dependent on strong hands-on approach, project management and stakeholder management across internal and external teams
Raise Awareness : The Head of Marketing is charged with raising awareness of our brand, product lines and the additive manufacturing technology/ultra- precise printing of nanomaterials domains as well as ensuring growth across our Sales, Partnerships and Distribution network
Campaign Development: The Head of Marketing will be responsible for developing and leading campaigns. Campaigns include product lines awareness, social promotion, events, new product launch. The Head of Marketing should have oversight on detailed briefs for all campaigns, ensuring the objectives are aligned to deliverables
Performance Tracking: In addition to briefing and executing campaigns, the Head of Marketing will be accountable for strategy and analytics, ensuring active review and reporting of marketing performance, making recommendations on technology and analytics tools to aid efficiency and optimization in execution and reporting
IMPORTANT NOTICE: The headquarter of XTPL SA is in Wrocław. If you apply from regions outside of the Dolny Śląsk region, you can work partially remotely as well as you will need to travel to the HQ from time to time
Build and Align Core Marketing Strategy: The Head of Marketing will be responsible for building the marketing strategy with our key stakeholders and executing the strategy with the support of channel experts to grow the brand, awareness and audience of our company
Empower Teams to Develop World Class Execution Against Strategy: The Head of Marketing will lead and work closely with nearly every company team – electronics, software, product and technology, pr/communications and sales - to implement the global marketing strategy and campaigns for all activations. The success of this role is heavily dependent on strong hands-on approach, project management and stakeholder management across internal and external teams
Raise Awareness : The Head of Marketing is charged with raising awareness of our brand, product lines and the additive manufacturing technology/ultra- precise printing of nanomaterials domains as well as ensuring growth across our Sales, Partnerships and Distribution network
Campaign Development: The Head of Marketing will be responsible for developing and leading campaigns. Campaigns include product lines awareness, social promotion, events, new product launch. The Head of Marketing should have oversight on detailed briefs for all campaigns, ensuring the objectives are aligned to deliverables
Performance Tracking: In addition to briefing and executing campaigns, the Head of Marketing will be accountable for strategy and analytics, ensuring active review and reporting of marketing performance, making recommendations on technology and analytics tools to aid efficiency and optimization in execution and reporting
IMPORTANT NOTICE: The headquarter of XTPL SA is in Wrocław. If you apply from regions outside of the Dolny Śląsk region, you can work partially remotely as well as you will need to travel to the HQ from time to time
Build and Align Core Marketing Strategy: The Head of Marketing will be responsible for building the marketing strategy with our key stakeholders and executing the strategy with the support of channel experts to grow the brand, awareness and audience of our company
Empower Teams to Develop World Class Execution Against Strategy: The Head of Marketing will lead and work closely with nearly every company team – electronics, software, product and technology, pr/communications and sales - to implement the global marketing strategy and campaigns for all activations. The success of this role is heavily dependent on strong hands-on approach, project management and stakeholder management across internal and external teams
Raise Awareness : The Head of Marketing is charged with raising awareness of our brand, product lines and the additive manufacturing technology/ultra- precise printing of nanomaterials domains as well as ensuring growth across our Sales, Partnerships and Distribution network
Campaign Development: The Head of Marketing will be responsible for developing and leading campaigns. Campaigns include product lines awareness, social promotion, events, new product launch. The Head of Marketing should have oversight on detailed briefs for all campaigns, ensuring the objectives are aligned to deliverables
Performance Tracking: In addition to briefing and executing campaigns, the Head of Marketing will be accountable for strategy and analytics, ensuring active review and reporting of marketing performance, making recommendations on technology and analytics tools to aid efficiency and optimization in execution and reporting
IMPORTANT NOTICE: The headquarter of XTPL SA is in Wrocław. If you apply from regions outside of the Dolny Śląsk region, you can work partially remotely as well as you will need to travel to the HQ from time to time
Build and Align Core Marketing Strategy: The Head of Marketing will be responsible for building the marketing strategy with our key stakeholders and executing the strategy with the support of channel experts to grow the brand, awareness and audience of our company
Empower Teams to Develop World Class Execution Against Strategy: The Head of Marketing will lead and work closely with nearly every company team – electronics, software, product and technology, pr/communications and sales - to implement the global marketing strategy and campaigns for all activations. The success of this role is heavily dependent on strong hands-on approach, project management and stakeholder management across internal and external teams
Raise Awareness : The Head of Marketing is charged with raising awareness of our brand, product lines and the additive manufacturing technology/ultra- precise printing of nanomaterials domains as well as ensuring growth across our Sales, Partnerships and Distribution network
Campaign Development: The Head of Marketing will be responsible for developing and leading campaigns. Campaigns include product lines awareness, social promotion, events, new product launch. The Head of Marketing should have oversight on detailed briefs for all campaigns, ensuring the objectives are aligned to deliverables
Performance Tracking: In addition to briefing and executing campaigns, the Head of Marketing will be accountable for strategy and analytics, ensuring active review and reporting of marketing performance, making recommendations on technology and analytics tools to aid efficiency and optimization in execution and reporting
IMPORTANT NOTICE: The headquarter of XTPL SA is in Wrocław. If you apply from regions outside of the Dolny Śląsk region, you can work partially remotely as well as you will need to travel to the HQ from time to time
Build and Align Core Marketing Strategy: The Head of Marketing will be responsible for building the marketing strategy with our key stakeholders and executing the strategy with the support of channel experts to grow the brand, awareness and audience of our company
Empower Teams to Develop World Class Execution Against Strategy: The Head of Marketing will lead and work closely with nearly every company team – electronics, software, product and technology, pr/communications and sales - to implement the global marketing strategy and campaigns for all activations. The success of this role is heavily dependent on strong hands-on approach, project management and stakeholder management across internal and external teams
Raise Awareness : The Head of Marketing is charged with raising awareness of our brand, product lines and the additive manufacturing technology/ultra- precise printing of nanomaterials domains as well as ensuring growth across our Sales, Partnerships and Distribution network
Campaign Development: The Head of Marketing will be responsible for developing and leading campaigns. Campaigns include product lines awareness, social promotion, events, new product launch. The Head of Marketing should have oversight on detailed briefs for all campaigns, ensuring the objectives are aligned to deliverables
Performance Tracking: In addition to briefing and executing campaigns, the Head of Marketing will be accountable for strategy and analytics, ensuring active review and reporting of marketing performance, making recommendations on technology and analytics tools to aid efficiency and optimization in execution and reporting
IMPORTANT NOTICE: The headquarter of XTPL SA is in Wrocław. If you apply from regions outside of the Dolny Śląsk region, you can work partially remotely as well as you will need to travel to the HQ from time to time
Build and Align Core Marketing Strategy: The Head of Marketing will be responsible for building the marketing strategy with our key stakeholders and executing the strategy with the support of channel experts to grow the brand, awareness and audience of our company
Empower Teams to Develop World Class Execution Against Strategy: The Head of Marketing will lead and work closely with nearly every company team – electronics, software, product and technology, pr/communications and sales - to implement the global marketing strategy and campaigns for all activations. The success of this role is heavily dependent on strong hands-on approach, project management and stakeholder management across internal and external teams
Raise Awareness : The Head of Marketing is charged with raising awareness of our brand, product lines and the additive manufacturing technology/ultra- precise printing of nanomaterials domains as well as ensuring growth across our Sales, Partnerships and Distribution network
Campaign Development: The Head of Marketing will be responsible for developing and leading campaigns. Campaigns include product lines awareness, social promotion, events, new product launch. The Head of Marketing should have oversight on detailed briefs for all campaigns, ensuring the objectives are aligned to deliverables
Performance Tracking: In addition to briefing and executing campaigns, the Head of Marketing will be accountable for strategy and analytics, ensuring active review and reporting of marketing performance, making recommendations on technology and analytics tools to aid efficiency and optimization in execution and reporting
IMPORTANT NOTICE: The headquarter of XTPL SA is in Wrocław. If you apply from regions outside of the Dolny Śląsk region, you can work partially remotely as well as you will need to travel to the HQ from time to time
Build and Align Core Marketing Strategy: The Head of Marketing will be responsible for building the marketing strategy with our key stakeholders and executing the strategy with the support of channel experts to grow the brand, awareness and audience of our company
Empower Teams to Develop World Class Execution Against Strategy: The Head of Marketing will lead and work closely with nearly every company team – electronics, software, product and technology, pr/communications and sales - to implement the global marketing strategy and campaigns for all activations. The success of this role is heavily dependent on strong hands-on approach, project management and stakeholder management across internal and external teams
Raise Awareness : The Head of Marketing is charged with raising awareness of our brand, product lines and the additive manufacturing technology/ultra- precise printing of nanomaterials domains as well as ensuring growth across our Sales, Partnerships and Distribution network
Campaign Development: The Head of Marketing will be responsible for developing and leading campaigns. Campaigns include product lines awareness, social promotion, events, new product launch. The Head of Marketing should have oversight on detailed briefs for all campaigns, ensuring the objectives are aligned to deliverables
Performance Tracking: In addition to briefing and executing campaigns, the Head of Marketing will be accountable for strategy and analytics, ensuring active review and reporting of marketing performance, making recommendations on technology and analytics tools to aid efficiency and optimization in execution and reporting
IMPORTANT NOTICE: The headquarter of XTPL SA is in Wrocław. If you apply from regions outside of the Dolny Śląsk region, you can work partially remotely as well as you will need to travel to the HQ from time to time
Build and Align Core Marketing Strategy: The Head of Marketing will be responsible for building the marketing strategy with our key stakeholders and executing the strategy with the support of channel experts to grow the brand, awareness and audience of our company
Empower Teams to Develop World Class Execution Against Strategy: The Head of Marketing will lead and work closely with nearly every company team – electronics, software, product and technology, pr/communications and sales - to implement the global marketing strategy and campaigns for all activations. The success of this role is heavily dependent on strong hands-on approach, project management and stakeholder management across internal and external teams
Raise Awareness : The Head of Marketing is charged with raising awareness of our brand, product lines and the additive manufacturing technology/ultra- precise printing of nanomaterials domains as well as ensuring growth across our Sales, Partnerships and Distribution network
Campaign Development: The Head of Marketing will be responsible for developing and leading campaigns. Campaigns include product lines awareness, social promotion, events, new product launch. The Head of Marketing should have oversight on detailed briefs for all campaigns, ensuring the objectives are aligned to deliverables
Performance Tracking: In addition to briefing and executing campaigns, the Head of Marketing will be accountable for strategy and analytics, ensuring active review and reporting of marketing performance, making recommendations on technology and analytics tools to aid efficiency and optimization in execution and reporting
IMPORTANT NOTICE: The headquarter of XTPL SA is in Wrocław. If you apply from regions outside of the Dolny Śląsk region, you can work partially remotely as well as you will need to travel to the HQ from time to time
Build and Align Core Marketing Strategy: The Head of Marketing will be responsible for building the marketing strategy with our key stakeholders and executing the strategy with the support of channel experts to grow the brand, awareness and audience of our company
Empower Teams to Develop World Class Execution Against Strategy: The Head of Marketing will lead and work closely with nearly every company team – electronics, software, product and technology, pr/communications and sales - to implement the global marketing strategy and campaigns for all activations. The success of this role is heavily dependent on strong hands-on approach, project management and stakeholder management across internal and external teams
Raise Awareness : The Head of Marketing is charged with raising awareness of our brand, product lines and the additive manufacturing technology/ultra- precise printing of nanomaterials domains as well as ensuring growth across our Sales, Partnerships and Distribution network
Campaign Development: The Head of Marketing will be responsible for developing and leading campaigns. Campaigns include product lines awareness, social promotion, events, new product launch. The Head of Marketing should have oversight on detailed briefs for all campaigns, ensuring the objectives are aligned to deliverables
Performance Tracking: In addition to briefing and executing campaigns, the Head of Marketing will be accountable for strategy and analytics, ensuring active review and reporting of marketing performance, making recommendations on technology and analytics tools to aid efficiency and optimization in execution and reporting