Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (624)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 624 )
Technik Serwisu
Rzeszów
Wygasła: 11.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Profesjonalna obsługa serwisowa naszych urządzeń drukująco-kopiujących u klientów
Wyjazdy do klientów w podległym regionie w celu naprawy bądź konserwacji urządzeń naszej Firmy
Doradztwo w zakresie eksploatacji, w tym fachowa pomoc w zakresie doboru parametrów urządzenia do planowanej eksploatacji
Instalacja urządzeń w środowisku sieciowym klienta, w tym wprowadzanie podstawowych konfiguracji oraz ustawień urządzeń w ramach infrastruktury IT klienta
Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
Profesjonalna obsługa serwisowa naszych urządzeń drukująco-kopiujących u klientów
Wyjazdy do klientów w podległym regionie w celu naprawy bądź konserwacji urządzeń naszej Firmy
Doradztwo w zakresie eksploatacji, w tym fachowa pomoc w zakresie doboru parametrów urządzenia do planowanej eksploatacji
Instalacja urządzeń w środowisku sieciowym klienta, w tym wprowadzanie podstawowych konfiguracji oraz ustawień urządzeń w ramach infrastruktury IT klienta
Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
Profesjonalna obsługa serwisowa naszych urządzeń drukująco-kopiujących u klientów
Wyjazdy do klientów w podległym regionie w celu naprawy bądź konserwacji urządzeń naszej Firmy
Doradztwo w zakresie eksploatacji, w tym fachowa pomoc w zakresie doboru parametrów urządzenia do planowanej eksploatacji
Instalacja urządzeń w środowisku sieciowym klienta, w tym wprowadzanie podstawowych konfiguracji oraz ustawień urządzeń w ramach infrastruktury IT klienta
Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
Zarządzanie procesem sprawozdawczości finansowej, w tym przygotowywanie danych do konsolidacji sprawozdań finansowych na potrzeby korporacyjne, raportów finansowych, Cash Flow oraz prognoz sprzedażowych
Przygotowywanie raportów wspierających działalność operacyjną Spółki takich jak raporty handlowe, analizy rentowności grup produktowych, budżety funkcyjne kosztów oraz rachunki wyników poszczególnych działów firmy
Udział w procesie budżetowania obejmujący zarówno budżety grupowe jak i wewnętrzne Spółki, opracowywanie założeń budżetowych, targetów i kluczy alokacji
Przygotowywanie danych na potrzeby audytu
Kontrola działalności operacyjnej Spółki, obejmująca ocenę realizacji budżetu, analizę odchyleń oraz dostarczanie informacji zarządczej dotyczącej bieżącej realizacji planu
Zapewnienie wysokiej jakości i zgodności danych w systemach informatycznych ERP, Cognos, BI zapewniających wiarygodną informację raportową
Ścisła współpraca ze spółkami z Grupy Konica Minolta oraz jednostkami powiązanymi, przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby korporacyjne
Profesjonalna obsługa serwisowa naszych urządzeń drukująco-kopiujących u klientów
Wyjazdy do klientów w podległym regionie w celu naprawy bądź konserwacji urządzeń naszej Firmy
Doradztwo w zakresie eksploatacji, w tym fachowa pomoc w zakresie doboru parametrów urządzenia do planowanej eksploatacji
Instalacja urządzeń w środowisku sieciowym klienta, w tym wprowadzanie podstawowych konfiguracji oraz ustawień urządzeń w ramach infrastruktury IT klienta
Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
Zarządzanie procesem sprawozdawczości finansowej, w tym przygotowywanie danych do konsolidacji sprawozdań finansowych na potrzeby korporacyjne, raportów finansowych, Cash Flow oraz prognoz sprzedażowych
Przygotowywanie raportów wspierających działalność operacyjną Spółki takich jak raporty handlowe, analizy rentowności grup produktowych, budżety funkcyjne kosztów oraz rachunki wyników poszczególnych działów firmy
Udział w procesie budżetowania obejmujący zarówno budżety grupowe jak i wewnętrzne Spółki, opracowywanie założeń budżetowych, targetów i kluczy alokacji
Przygotowywanie danych na potrzeby audytu
Kontrola działalności operacyjnej Spółki, obejmująca ocenę realizacji budżetu, analizę odchyleń oraz dostarczanie informacji zarządczej dotyczącej bieżącej realizacji planu
Zapewnienie wysokiej jakości i zgodności danych w systemach informatycznych ERP, Cognos, BI zapewniających wiarygodną informację raportową
Ścisła współpraca ze spółkami z Grupy Konica Minolta oraz jednostkami powiązanymi, przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby korporacyjne oraz nadzór nad ich prawidłowością
Profesjonalna obsługa serwisowa urządzeń do druku przemysłowego (Production Printing)
Wyjazdy do klientów w podległym regionie w celu naprawy i konserwacji urządzeń
Doradztwo dla klientów w zakresie eksploatacji, w tym fachowa pomoc w zakresie doboru parametrów i konfiguracji urządzenia
Instalacja urządzeń w środowisku sieciowym klienta, w tym wprowadzanie podstawowych konfiguracji oraz ustawień urządzeń w ramach infrastruktury IT klienta
Wsparcie działu handlowego w spotkaniach z klientem oraz uczestnictwo w pokazach pracy urządzeń
Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
Udział w organizowanych szkoleniach, w tym również w wyjazdach zagranicznych
Profesjonalna obsługa serwisowa naszych urządzeń drukująco-kopiujących u klientów
Wyjazdy do klientów w podległym regionie w celu naprawy bądź konserwacji urządzeń naszej Firmy
Doradztwo w zakresie eksploatacji, w tym fachowa pomoc w zakresie doboru parametrów urządzenia do planowanej eksploatacji
Instalacja urządzeń w środowisku sieciowym klienta, w tym wprowadzanie podstawowych konfiguracji oraz ustawień urządzeń w ramach infrastruktury IT klienta
Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
Profesjonalna obsługa serwisowa naszych urządzeń drukująco-kopiujących u klientów
Wyjazdy do klientów w podległym regionie w celu naprawy bądź konserwacji urządzeń naszej Firmy
Doradztwo w zakresie eksploatacji, w tym fachowa pomoc w zakresie doboru parametrów urządzenia do planowanej eksploatacji
Instalacja urządzeń w środowisku sieciowym klienta, w tym wprowadzanie podstawowych konfiguracji oraz ustawień urządzeń w ramach infrastruktury IT klienta
Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
Profesjonalna obsługa serwisowa naszych urządzeń drukująco-kopiujących u klientów
Wyjazdy do klientów w podległym regionie w celu naprawy bądź konserwacji urządzeń naszej Firmy
Doradztwo w zakresie eksploatacji, w tym fachowa pomoc w zakresie doboru parametrów urządzenia do planowanej eksploatacji
Instalacja urządzeń w środowisku sieciowym klienta, w tym wprowadzanie podstawowych konfiguracji oraz ustawień urządzeń w ramach infrastruktury IT klienta
Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
Profesjonalna obsługa serwisowa urządzeń do druku przemysłowego (Production Printing)
Wyjazdy do klientów w podległym regionie w celu naprawy i konserwacji urządzeń
Doradztwo dla klientów w zakresie eksploatacji, w tym fachowa pomoc w zakresie doboru parametrów i konfiguracji urządzenia
Instalacja urządzeń w środowisku sieciowym klienta, w tym wprowadzanie podstawowych konfiguracji oraz ustawień urządzeń w ramach infrastruktury IT klienta
Przygotowywanie raportów związanych z bieżącą działalnością operacyjną oraz raportów technicznych
Wsparcie działu handlowego w spotkaniach z klientem oraz uczestnictwo w pokazach pracy urządzeń
Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
Udział w organizowanych szkoleniach, w tym również w wyjazdach zagranicznych
Profesjonalna obsługa serwisowa naszych urządzeń drukująco-kopiujących u klientów
Wyjazdy do klientów w podległym regionie w celu naprawy bądź konserwacji urządzeń naszej Firmy
Doradztwo w zakresie eksploatacji, w tym fachowa pomoc w zakresie doboru parametrów urządzenia do planowanej eksploatacji
Instalacja urządzeń w środowisku sieciowym klienta, w tym wprowadzanie podstawowych konfiguracji oraz ustawień urządzeń w ramach infrastruktury IT klienta
Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
Celem tego stanowiska jest realizacja planów sprzedażowych w zakresie sprzedaży produktów z segmentu urządzeń biurowych i usług oferowanych przez Konica Minolta w tym:
• Analiza potencjału sprzedażowego na danym terenie oraz opracowywanie planów działania
• Aktywne pozyskiwanie klientów i sprzedaż produktów i usług z portfolio Firmy (obejmującą m.in. urządzenia wielofunkcyjne, rozwiązania IT)
• Analiza i kreowanie potrzeb klientów
• Prowadzenie procesu sprzedażowego (spotkania, organizowanie prezentacji, przygotowywanie ofert oraz umów, negocjacje)
• Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
• Obsługa posprzedażowa klienta (nietechniczna)
• Stałe utrzymywanie i rozwijanie relacji z dotychczasowymi klientami
• Rozwój wiedzy merytorycznej z obszaru IT oraz zarządzania drukiem, aktywne uczestnictwo w szkoleniach, warsztatach i spotkaniach
Profesjonalna obsługa serwisowa naszych urządzeń drukująco-kopiujących u klientów
Wyjazdy do klientów w podległym regionie w celu naprawy bądź konserwacji urządzeń naszej Firmy
Doradztwo w zakresie eksploatacji, w tym fachowa pomoc w zakresie doboru parametrów urządzenia do planowanej eksploatacji
Instalacja urządzeń w środowisku sieciowym klienta, w tym wprowadzanie podstawowych konfiguracji oraz ustawień urządzeń w ramach infrastruktury IT klienta
Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
Profesjonalna obsługa serwisowa naszych urządzeń drukująco-kopiujących u klientów
Wyjazdy do klientów w podległym regionie w celu naprawy bądź konserwacji urządzeń naszej Firmy
Doradztwo w zakresie eksploatacji, w tym fachowa pomoc w zakresie doboru parametrów urządzenia do planowanej eksploatacji
Instalacja urządzeń w środowisku sieciowym klienta, w tym wprowadzanie podstawowych konfiguracji oraz ustawień urządzeń w ramach infrastruktury IT klienta
Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
ITS Key Account Manager – Koordynator Sprzedaży Produktów ITS
Krakowiaków 44, Włochy, Warszawa
Wygasła: 22.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Celem pracy osoby zatrudnionej na tym stanowisku jest realizacja powierzonego budżetu sprzedażowego i inicjowanie działań mających na celu zwiększenie sprzedaży w oparciu o portfolio produktów IT oferowanych przez Konica Minolta takich jak: oprogramowanie klasy workflow (ECM, DMS), elektroniczne obiegi dokumentów (EOD), usługi Data Center, produkty Microsoft
Zakres obowiązków na tym stanowisku będzie obejmował w szczególności:
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- Współpracę ze stałymi klientami - budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami firmy i siecią dystrybucji
- Kompleksowe prowadzenie procesu sprzedażowego (spotkania, przygotowanie i organizowanie prezentacji u klientów, przygotowywanie ofert oraz umów, negocjacje) we współpracy z działem wsparcia sprzedaży
- Raportowanie działań handlowych zgodnie ze standardami firmy w systemie CRM
- Współpracę z działem wdrożeń i działem operacyjnym
- Identyfikację potrzeb biznesowych Klientów oraz przygotowywanie dedykowanych rozwiązań
- Rozwój wiedzy merytorycznej z obszaru rozwiązań IT, aktywne uczestnictwo w szkoleniach, warsztatach i spotkaniach
ITS Key Account Manager – Koordynator Sprzedaży Produktów ITS
aleja Piastów 30, Szczecin
Wygasła: 21.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Celem pracy osoby zatrudnionej na tym stanowisku jest realizacja powierzonego budżetu sprzedażowego i inicjowanie działań mających na celu zwiększenie sprzedaży w oparciu o portfolio produktów IT oferowanych przez Konica Minolta takich jak: oprogramowanie klasy workflow (ECM, DMS), elektroniczne obiegi dokumentów (EOD), usługi Data Center, produkty Microsoft
Zakres obowiązków na tym stanowisku będzie obejmował w szczególności:
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- Współpracę ze stałymi klientami - budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami firmy i siecią dystrybucji
- Kompleksowe prowadzenie procesu sprzedażowego (spotkania, przygotowanie i organizowanie prezentacji u klientów, przygotowywanie
ofert oraz umów, negocjacje) we współpracy z działem wsparcia sprzedaży
- Raportowanie działań handlowych zgodnie ze standardami firmy w systemie CRM
- Współpracę z działem wdrożeń i działem operacyjnym
- Identyfikację potrzeb biznesowych Klientów oraz przygotowywanie dedykowanych rozwiązań
- Rozwój wiedzy merytorycznej z obszaru rozwiązań IT, aktywne uczestnictwo w szkoleniach, warsztatach i spotkaniach
1. Prowadzenie codziennych działań HR dla dedykowanego obszaru biznesowego organizacji w tym:
• Prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska różnych szczebli przy wykorzystaniu nowoczesnych kanałów, technik oraz narzędzi do rekrutacji i selekcji
• Koordynacja działań onboardingowych dla pracowników
• Organizacja szkoleń i działań rozwojowych dla pracowników, w tym analiza potrzeb szkoleniowych, współpraca z dostawcami zewnętrznymi, doradztwo w zakresie doskonalenia kompetencji pracowników, tworzenie ścieżek karier
• Zarządzanie procesem okresowych ocen pracowniczych i przygotowywania planów rozwoju w organizacji
• Praca z wynikami badania zaangażowania
• Bieżąca współpraca z Menedżerami w codziennych sprawach HR
2. Udział w tworzeniu i realizacji projektów, inicjatyw i programów Działu HR zarówno lokalnych, jak i globalnych
3. Wsparcie planowania rocznego HR w zakresie: budżetów, planu szkoleń i programów HR
4. Przygotowywanie regularnych raportów i analiz z prowadzonych projektów w oparciu o wyznaczone wskaźniki
5. Optymalizacja i usprawnianie procesów, polityk i działań Działu HR
6. Wsparcie HR Managera w projektach związanych z zachowaniem zgodności z politykami, procedurami firmy oraz zmianami w kodeksie pracy
7. Dbanie o pozytywny wizerunek Konica Minolta jak pracodawcy (employer branding)
8. Wspieranie wewnętrznej komunikacji HR
9. Uczestnictwo w procesie wyboru i zawierania umów z różnego rodzaju dostawcami usług HR
Koordynacja projektów i kampanii marketingowych 360 stopni (off- i online)
Opracowanie i realizacja planu działań marketingowych w sieci sprzedaży
Organizacja eventów, targów, konferencji
Przygotowywanie materiałów promocyjnych i wsparcie sprzedaży
Monitoring komunikacji konkurencji – przygotowywanie przeglądów i zestawień
Czuwanie nad wizerunkiem firmy w sieci
Analiza skuteczności prowadzonych działań, raportowanie wyników oraz wyciąganie wniosków z danych i wdrażanie zmian w ramach optymalizacji bieżących kampanii
Rekomendowanie nowych narzędzi zgodnie z trendami rynkowymi oraz budowanie przewagi względem konkurencji
Współpraca z agencjami marketingowymi
Wsparcie pracy działu w bieżących działaniach komunikacyjnych
Raportowanie wyników działań i propozycje optymalizacji
Profesjonalna obsługa serwisowa naszych urządzeń drukująco-kopiujących u klientów
Wyjazdy do klientów w podległym regionie w celu naprawy bądź konserwacji urządzeń naszej Firmy
Doradztwo w zakresie eksploatacji, w tym fachowa pomoc w zakresie doboru parametrów urządzenia do planowanej eksploatacji
Instalacja urządzeń w środowisku sieciowym klienta, w tym wprowadzanie podstawowych konfiguracji oraz ustawień urządzeń w ramach infrastruktury IT klienta
Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
Koordynacja projektów i kampanii marketingowych 360 stopni (off- i online)
Opracowanie i realizacja planu działań marketingowych w sieci sprzedaży
Organizacja eventów, targów, konferencji
Przygotowywanie materiałów promocyjnych i wsparcie sprzedaży
Monitoring komunikacji konkurencji – przygotowywanie przeglądów i zestawień
Czuwanie nad wizerunkiem firmy w sieci
Analiza skuteczności prowadzonych działań, raportowanie wyników oraz wyciąganie wniosków z danych i wdrażanie zmian w ramach optymalizacji bieżących kampanii
Rekomendowanie nowych narzędzi zgodnie z trendami rynkowymi oraz budowanie przewagi względem konkurencji
Współpraca z agencjami marketingowymi
Wsparcie pracy działu w bieżących działaniach komunikacyjnych
Raportowanie wyników działań i propozycje optymalizacji
Prowadzenie i zarządzanie procesami rekrutacyjnymi na stanowiska różnych szczebli zgodnie z potrzebami Konica Minolta przy wykorzystaniu nowoczesnych kanałów, technik oraz narzędzi do rekrutacji i selekcji
Wsparcie w procesie wyboru i zawierania umów z różnego rodzaju dostawcami usług HR – w tym negocjowanie warunków, kontakt z działem prawnym w zakresie treści umów itd
Organizacja szkoleń i działań rozwojowych dla pracowników firmy w tym analiza potrzeb szkoleniowych, współpraca z dostawcami zewnętrznymi, doradztwo w zakresie doskonalenia kompetencji pracowników
Bieżąca współpraca z Menedżerami w zakresie tworzenia ścieżek szkoleń dostosowanych do potrzeb poszczególnych działów
Organizacja oraz prowadzenie szkoleń wewnętrznych (wstępnych/onboardingowych) dla pracowników
Zarządzanie procesem okresowych ocen pracowniczych i przygotowywania planów rozwoju w organizacji
Optymalizacja i usprawnianie procesów, polityk i działań Działu HR
Wsparcie w przygotowaniu, przeprowadzaniu i pracy z wynikami badań zaangażowania pracowników
Wsparcie w prowadzeniu programów HR na rzecz pracowników (np. programy well – beingowe, inicjatywy okolicznościowe i tym podobne)
Udział w europejskich oraz globalnych projektach HR
Wsparcie planowania rocznego HR w zakresie: budżetów, planu szkoleń i programów HR
Przygotowywanie regularnych raportów i analiz z prowadzonych projektów w oparciu o wyznaczone wskaźniki
Wsparcie HR Managera w projektach związanych z zachowaniem zgodności z politykami, procedurami firmy oraz zmianami w kodeksie pracy
Dbanie o pozytywny wizerunek Konica Minolta jak pracodawcy (employer branding)
Projektowanie oraz wdrażanie strategii treści oraz jej umiejętne przekładanie na obszar marketing automation i pozycjonowania w wynikach organicznych Google
Stała współpraca z agencją PR
Planowanie i realizacja projektu komunikacji wewnętrznej Spółki
Zarządzanie wielokanałowymi inicjatywami content marketingowymi (tworzenie treści, dystrybucja treści i jej optymalizacja) we współpracy z partnerami zewnętrznymi
Przygotowywane kalendarzy contentowych zbieżnych z celami biznesowymi Spółki oraz kalendarzem kampanii marketingowych
Redakcja, edycja oraz optymalizacja publikowanych treści pod kątem wybranych kanałów dystrybucji (social media, www)
Współpraca z agencją SEO w obszarze content marketingu
Dbanie o sposób prezentacji produktów i usług w kanałach własnych (www, landing pages) mając na celu maksymalizacje działań z obszaru lead generation
Stałe audytowanie treści i ich optymalizacja zgodna z wytycznymi SEO
Product Marketing Manager jest odpowiedzialny za zarządzanie grupą Product Managerów, wprowadzanie nowych produktów na rynek, a także zarządzanie bieżącymi produktami oraz tworzenie dla nich strategii marketingowej. Główne szczegółowe obowiązki na tym stanowisku to:
Ugruntowanie Konica Minolta jako organizacji eksperckiej
Zarządzanie zespołem osób odpowiedzialnych za produkty z portfolio firmy (ok. 4-5 os)
Stały monitoring rynku pod kątem zachodzących przemian oraz diagnozowanie najbardziej (i najmniej) perspektywicznych inwestycyjnie obszarów
Stały monitoring rozwiązań konkurencji, również w obszarze standardów obsługi klientów i użytkowników
Pozyskiwanie, zagregowanie wiedzy eksperckiej o innowacjach i czynnikach kształtujących rozwój rynku
Dbanie o wysoką jakość oraz standardy sprzedaży dopasowane do tradycyjnych i nowych sektorów rynku
Współpraca z marketingiem komunikacyjnym
Organizacja szkoleń dla zespołów wewnątrz organizacji zwiększających świadomość o produktach firmy
Zarządzanie polityką cenową
Przygotowanie działań promocyjnych i sprzedażowych
Profesjonalna obsługa serwisowa naszych urządzeń drukująco-kopiujących u klientów
Wyjazdy do klientów w podległym regionie w celu naprawy bądź konserwacji urządzeń naszej Firmy
Doradztwo w zakresie eksploatacji, w tym fachowa pomoc w zakresie doboru parametrów urządzenia do planowanej eksploatacji
Instalacja urządzeń w środowisku sieciowym klienta, w tym wprowadzanie podstawowych konfiguracji oraz ustawień urządzeń w ramach infrastruktury IT klienta
Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
Specjalista ds. Wsparcia Administracyjnego Działu Sprzedaży
Krakowiaków 44, Włochy, Warszawa
Wygasła: 28.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zarządzanie dokumentacją działu - przygotowanie i archiwizowanie dokumentów związanych z procesem sprzedażowym, takich jak oferty, umowy, faktury, przesyłki
Koordynacja działań departamentów firmy, takich jak administracja, logistyka w celu zapewnienia płynnego przebiegu procesu sprzedażowego
Obsługa klientów - odpowiedzi na zapytania klientów dotyczące oferty firmy oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z realizacją zamówień i usług
Analiza i pomiary efektywności procesów handlowych KPI – dbałość o aktualność danych oraz monitorowanie postępu prac i rozwoju frontu sprzedaży
Raportowanie wyników – zbieranie danych dotyczących aktywności handlowych, wyników zespołu sprzedaży oraz przygotowywanie raportów
Zarządzanie bazą danych - dbałość o aktualność bazy danych klientów, przygotowywanie i archiwizowanie dokumentów związanych z procesem sprzedaży
Współpraca z zespołem i kierownictwem, aby zapewnić jak najlepsze wyniki sprzedażowe
Profesjonalna obsługa serwisowa naszych urządzeń drukująco-kopiujących u klientów
Wyjazdy do klientów w podległym regionie w celu naprawy bądź konserwacji urządzeń naszej Firmy
Doradztwo w zakresie eksploatacji, w tym fachowa pomoc w zakresie doboru parametrów urządzenia do planowanej eksploatacji
Instalacja urządzeń w środowisku sieciowym klienta, w tym wprowadzanie podstawowych konfiguracji oraz ustawień urządzeń w ramach infrastruktury IT klienta
Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
Profesjonalna obsługa serwisowa naszych urządzeń drukująco-kopiujących u klientów
Wyjazdy do klientów w podległym regionie w celu naprawy bądź konserwacji urządzeń naszej Firmy
Doradztwo w zakresie eksploatacji, w tym fachowa pomoc w zakresie doboru parametrów urządzenia do planowanej eksploatacji
Instalacja urządzeń w środowisku sieciowym klienta, w tym wprowadzanie podstawowych konfiguracji oraz ustawień urządzeń w ramach infrastruktury IT klienta
Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
Profesjonalna obsługa serwisowa urządzeń do druku przemysłowego (Production Printing)
Wyjazdy do klientów w podległym regionie w celu naprawy i konserwacji urządzeń
Doradztwo dla klientów w zakresie eksploatacji, w tym fachowa pomoc w zakresie doboru parametrów i konfiguracji urządzenia
Instalacja urządzeń w środowisku sieciowym klienta, w tym wprowadzanie podstawowych konfiguracji oraz ustawień urządzeń w ramach infrastruktury IT klienta
Przygotowywanie raportów związanych z bieżącą działalnością operacyjną oraz raportów technicznych
Wsparcie działu handlowego w spotkaniach z klientem oraz uczestnictwo w pokazach pracy urządzeń
Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
Udział w organizowanych szkoleniach, w tym również w wyjazdach zagranicznych
Profesjonalna obsługa serwisowa naszych urządzeń drukująco-kopiujących u klientów
Wyjazdy do klientów w podległym regionie w celu naprawy bądź konserwacji urządzeń naszej Firmy
Doradztwo w zakresie eksploatacji, w tym fachowa pomoc w zakresie doboru parametrów urządzenia do planowanej eksploatacji
Instalacja urządzeń w środowisku sieciowym klienta, w tym wprowadzanie podstawowych konfiguracji oraz ustawień urządzeń w ramach infrastruktury IT klienta
Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
Responsible for strategical development of business processes for the area of IT OPS
Consulting Pre-Sales about definition of optimized Software solution in regards to the business requirements
You analyse the business requirements of our internal customers and propose the organizational and technical solutions
You actively participate in the full life cycle of implementation and roll-out projects (requirements analysis, training, implementation, testing, go live support)
You are the first contact person for the application development team for the implementation of changes in your area. If applicable, you are also implementing changes in accordance with the application development team
You are working in a highly international environment and communicate with internal customers and colleagues
Profesjonalna obsługa serwisowa naszych urządzeń drukująco-kopiujących u klientów
Wyjazdy do klientów w podległym regionie w celu naprawy bądź konserwacji urządzeń naszej Firmy
Doradztwo w zakresie eksploatacji, w tym fachowa pomoc w zakresie doboru parametrów urządzenia do planowanej eksploatacji
Instalacja urządzeń w środowisku sieciowym klienta, w tym wprowadzanie podstawowych konfiguracji oraz ustawień urządzeń w ramach infrastruktury IT klienta
Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
Profesjonalna obsługa serwisowa urządzeń do druku przemysłowego (Production Printing)
Wyjazdy do klientów w podległym regionie w celu naprawy i konserwacji urządzeń
Doradztwo dla klientów w zakresie eksploatacji, w tym fachowa pomoc w zakresie doboru parametrów i konfiguracji urządzenia
Instalacja urządzeń w środowisku sieciowym klienta, w tym wprowadzanie podstawowych konfiguracji oraz ustawień urządzeń w ramach infrastruktury IT klienta
Przygotowywanie raportów związanych z bieżącą działalnością operacyjną oraz raportów technicznych
Wsparcie działu handlowego w spotkaniach z klientem oraz uczestnictwo w pokazach pracy urządzeń
Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
Udział w organizowanych szkoleniach, w tym również w wyjazdach zagranicznych
Prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz prowadzenie dokumentacji osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych
Sporządzanie umów o pracę i aneksów oraz umów zleceń
Wydawanie skierowań na badania wstępne, okresowe i kontrolne
Współpraca z pracownikiem BHP odnośnie szkoleń z zakresu BHP i PPOŻ
Współpraca z dostawcą usług medycznych oraz sportowo-rekreacyjnych
Responsible for strategical development of business processes for the area of IT OPS
Consulting Pre-Sales about definition of optimized Software solution in regards to the business requirements
You analyse the business requirements of our internal customers and propose the organizational and technical solutions
You actively participate in the full life cycle of implementation and roll-out projects (requirements analysis, training, implementation, testing, go live support)
You are the first contact person for the application development team for the implementation of changes in your area. If applicable, you are also implementing changes in accordance with the application development team
You are working in a highly international environment and communicate with internal customers and colleagues
Profesjonalna obsługa serwisowa naszych urządzeń drukująco-kopiujących u klientów
Wyjazdy do klientów w podległym regionie w celu naprawy bądź konserwacji urządzeń naszej Firmy
Doradztwo w zakresie eksploatacji, w tym fachowa pomoc w zakresie doboru parametrów urządzenia do planowanej eksploatacji
Instalacja urządzeń w środowisku sieciowym klienta, w tym wprowadzanie podstawowych konfiguracji oraz ustawień urządzeń w ramach infrastruktury IT klienta
Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
Profesjonalna obsługa serwisowa naszych urządzeń drukująco-kopiujących u klientów
Wyjazdy do klientów w podległym regionie w celu naprawy bądź konserwacji urządzeń naszej Firmy
Doradztwo w zakresie eksploatacji, w tym fachowa pomoc w zakresie doboru parametrów urządzenia do planowanej eksploatacji
Instalacja urządzeń w środowisku sieciowym klienta, w tym wprowadzanie podstawowych konfiguracji oraz ustawień urządzeń w ramach infrastruktury IT klienta
Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
Prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz prowadzenie dokumentacji osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych
Sporządzanie umów o pracę i aneksów oraz umów zleceń
Wydawanie skierowań na badania wstępne, okresowe i kontrolne
Współpraca z pracownikiem BHP odnośnie szkoleń z zakresu BHP i PPOŻ
Współpraca z dostawcą usług medycznych oraz sportowo-rekreacyjnych
Prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz prowadzenie dokumentacji osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych
Sporządzanie umów o pracę i aneksów oraz umów zleceń
Wydawanie skierowań na badania wstępne, okresowe i kontrolne
Współpraca z pracownikiem BHP odnośnie szkoleń z zakresu BHP i PPOŻ
Współpraca z dostawcą usług medycznych oraz sportowo-rekreacyjnych
Współtworzenie strategii działań marketingowych Spółki
Koordynacja projektów z zakresu marketingu online i offline
Raportowanie oraz rozliczanie akcji marketingowych
Współpraca z agencjami marketingowymi (SEO, reklamowe, agencje performance)
Przygotowywanie materiałów promocyjnych i wsparcia sprzedaży
Monitoring komunikacji konkurencji – przygotowywanie przeglądów i zestawień
Czuwanie nad wizerunkiem firmy w sieci
Analiza skuteczności prowadzonych działań, raportowanie wyników oraz umiejętność wyciągania wniosków z danych i wdrażania zmian w ramach optymalizacji bieżących kampanii
Proaktywna postawa i rekomendowanie nowych narzędzi zgodnie z trendami rynkowymi
Responsible for strategical development of business processes for the area of IT OPS
Consulting Pre-Sales about definition of optimized Software solution in regards to the business requirements
You analyse the business requirements of our internal customers and propose the organizational and technical solutions
You actively drive the full life cycle of implementation and roll out projects (Requirement analysis, Training, Implementation, Test, go live support)
You are the first contact person for the application development team for the implementation of changes in your area. If applicable, you are also implementing changes in accordance with the application development team
You are working in a highly international environment and communicate with internal customers and colleagues
Profesjonalna obsługa serwisowa naszych urządzeń drukująco-kopiujących u klientów
Wyjazdy do klientów w podległym regionie w celu naprawy bądź konserwacji urządzeń naszej Firmy
Doradztwo w zakresie eksploatacji, w tym fachowa pomoc w zakresie doboru parametrów urządzenia do planowanej eksploatacji
Instalacja urządzeń w środowisku sieciowym klienta, w tym wprowadzanie podstawowych konfiguracji oraz ustawień urządzeń w ramach infrastruktury IT klienta
Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
Profesjonalna obsługa serwisowa naszych urządzeń drukująco-kopiujących u klientów
Wyjazdy do klientów w podległym regionie w celu naprawy bądź konserwacji urządzeń naszej Firmy
Doradztwo w zakresie eksploatacji, w tym fachowa pomoc w zakresie doboru parametrów urządzenia do planowanej eksploatacji
Instalacja urządzeń w środowisku sieciowym klienta, w tym wprowadzanie podstawowych konfiguracji oraz ustawień urządzeń w ramach infrastruktury IT klienta
Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
Aktywne pozyskiwanie Klientów i sprzedaż rozwiązań do druku cyfrowego
Analiza procesów produkcyjnych potencjalnych Klientów (mapowanie procesu), zbieranie niezbędnych informacji merytorycznych i finansowych
Przygotowanie dedykowanych rozwiązań dla Klienta w oparciu o szczegółową identyfikację potrzeb biznesowych
Organizowanie prezentacji, przygotowywanie ofert oraz umów, negocjacje we współpracy z działem wsparcia sprzedaży
Utrzymywanie frontu robót zapewniającego realizację wyznaczonych celów sprzedażowych
Dbałość o powierzony region i planowanie aktywności w zależności od bieżących potrzeb i wyznaczonych celów
Wsparcie pozostałych Account Managerów w działaniach sprzedażowych poprzez uczestniczenie w spotkaniach z Klientami w celu określenia i zdefiniowania konkretnych potrzeb biznesowych Klientów
Responsible for strategical development of business processes for the area of IT OPS
Consulting Pre-Sales about definition of optimized Software solution in regards to the business requirements
You analyse the business requirements of our internal customers and propose the organizational and technical solutions
You actively drive the full life cycle of implementation and roll out projects (Requirement analysis, Training, Implementation, Test, go live support)
You are the first contact person for the application development team for the implementation of changes in your area. If applicable, you are also implementing changes in accordance with the application development team
You are working in a highly international environment and communicate with internal customers and colleagues
Wsparcie w przygotowaniu bilansów, rachunku zysków i strat oraz rocznych sprawozdań finansowych, a także innych raportów na potrzeby Zarządu oraz instytucji zewnętrznych,
Sporządzanie kalkulacji CIT i JPK,
Ewidencja zdarzeń gospodarczych związanych z transakcjami unijnymi i poza unijnymi,
Rozliczenia z podmiotami zagranicznymi (potwierdzenia transakcji, netting)
Analiza kont księgowych na koniec każdego miesiąca;
Przygotowanie deklaracji do GUS, NBP,
Kalkulacja i księgowanie rezerw,
Wsparcie merytoryczne w zakresie podatku VAT i CIT,
Udział w projektach związanych z modyfikacją procesów
Profesjonalna obsługa serwisowa naszych urządzeń drukująco-kopiujących u klientów
Wyjazdy do klientów w podległym regionie w celu naprawy bądź konserwacji urządzeń naszej Firmy
Doradztwo w zakresie eksploatacji, w tym fachowa pomoc w zakresie doboru parametrów urządzenia do planowanej eksploatacji
Instalacja urządzeń w środowisku sieciowym klienta, w tym wprowadzanie podstawowych konfiguracji oraz ustawień urządzeń w ramach infrastruktury IT klienta
Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
Zarządzanie wielokanałowymi inicjatywami content marketingowymi (tworzenie treści, dystrybucja treści, mierzenie sukcesu i optymalizacja) we współpracy z partnerami zewnętrznymi
Przygotowywane kalendarzy contentowych, zbieżnych z celami biznesowymi Spółki oraz kalendarzem kampanii marketingowych
Redakcja, edycja oraz optymalizacja publikowanych treści pod kątem wybranych kanałów dystrybucji
Współpraca z agencją SEO w obszarze content marketingu
Dbanie o sposób prezentacji produktów i usług w kanałach własnych (www, landing pages) mając na celu maksymalizacje działań z obszaru lead generation
Stałe audytowanie treści i ich optymalizacja zgodna z wytycznymi SEO
Współtworzenie strategii działań marketingowych Spółki
Koordynacja projektów z zakresu digital marketingu i digital marketingu
Raportowanie oraz rozliczanie akcji marketingowych
Współpraca z agencjami marketingowymi (SEO, reklamowe, agencje performance)
Przygotowywanie materiałów promocyjnych i wsparcia sprzedaży
Monitoring komunikacji konkurencji – przygotowywanie przeglądów i zestawień
Czuwanie nad wizerunkiem firmy w sieci
Analiza skuteczności prowadzonych działań, raportowanie wyników oraz umiejętność wyciągania wniosków z danych i wdrażania zmian w ramach optymalizacji bieżących kampanii
Proaktywna postawa i rekomendowanie nowych narzędzi zgodnie z trendami rynkowymi
Profesjonalna obsługa serwisowa naszych urządzeń drukująco-kopiujących u klientów
Wyjazdy do klientów w podległym regionie w celu naprawy bądź konserwacji urządzeń naszej Firmy
Doradztwo w zakresie eksploatacji, w tym fachowa pomoc w zakresie doboru parametrów urządzenia do planowanej eksploatacji
Instalacja urządzeń w środowisku sieciowym klienta, w tym wprowadzanie podstawowych konfiguracji oraz ustawień urządzeń w ramach infrastruktury IT klienta
Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
Profesjonalna obsługa serwisowa naszych urządzeń drukująco-kopiujących u klientów
Wyjazdy do klientów w podległym regionie w celu naprawy bądź konserwacji urządzeń naszej Firmy
Doradztwo w zakresie eksploatacji, w tym fachowa pomoc w zakresie doboru parametrów urządzenia do planowanej eksploatacji
Instalacja urządzeń w środowisku sieciowym klienta, w tym wprowadzanie podstawowych konfiguracji oraz ustawień urządzeń w ramach infrastruktury IT klienta
Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami