Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (103)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 103 )
Specjalista ds. Trade Marketingu
Poznań
Wygasła: 10.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Budowanie siły marek na rynkach eksportowych ze szczególnym uwzględnieniem najważniejszych wskaźników: sprzedaż, merchandising, promocje, wykorzystywanie innowacyjnych narzędzi trade marketingowych
Planowanie, projektowanie, produkcja oraz koordynacja dostarczenia materiałów POS
Merchandising oraz koordynacja procesu implementacji permanentnych mebli ekspozycyjnych: planowanie, projektowanie, produkcja, serwisowanie
Przygotowywanie newsletterów z komunikacją promocji oraz nowości
Monitoring działań konkurencji
Ścisła współpraca z Zespołem Sprzedaży i Marketingu, a także z zewnętrznymi dostawcami
Przygotowywanie planów aktywacji oraz uczestnictwo w spotkaniach z zagranicznymi partnerami handlowymi
Sprawna obsługa recepcji Akademii, w tym w szczególności: łączenie i przekierowywanie rozmów telefonicznych, sprawna obsługa gości, w tym udzielanie niezbędnych informacji, kierowanie do określonych osób/miejsc, łączenie rozmów telefonicznych, umawianie spotkań
Organizacja i obsługa spotkań zewnętrznych i wewnętrznych, oraz dbanie o zaopatrzenie i wyposażenie organizacyjne spotkań
Przygotowywanie i organizowanie wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych Pracowników Akademii
Obsługa i prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej, wysyłka i odbiór przesyłek ze szczególnym zachowaniem zasad poufności, zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji
Przygotowywanie zamówień artykułów biurowych i innych na potrzeby Akademii, wprowadzanie zamówień oraz rozliczanie faktur w systemie
Koordynowanie i obsługa administracyjna szkoleń i pokazów
Aktywna sprzedaż produktów i usług Akademii - kompleksowa obsługa showroomu
Obsługa posprzedażowa bazy CRM
Współtworzenie innowacyjnych treści w zakresie przygotowywania materiałów social mediowych Akademii
Moderacja kont społecznościowych (odpowiadanie na komentarze i wiadomości) Akademii
Raportowanie, analiza zasięgów i wskaźników zaangażowania w Social Mediach Akademii
Monitorowanie lokalnych i globalnych trendów w Social Mediach
Młodszy Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań
Poznańska 165, Komorniki (gm. Komorniki)
Wygasła: 10.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Planowanie, koordynacja i monitorowanie procesów związanych z wdrażaniem nowych projektów opakowaniowych, uwzględnieniem jakości, trwałości i estetyki
Optymalizacja, standaryzacja i koordynacja procesu tworzenia opakowań
Monitorowanie projektów (wdrażanie nowego produktu) do momentu ustalenia wszelkich danych umożliwiających realizację produkcji (opracowywanie planów projektu, przygotowywanie paletyzacji, monitorowanie testów, administrowanie danymi, kontakt z klientem)
Monitorowanie trendów i nowości w dziedzinie opakowań kosmetycznych, wnioskowanie o potencjalnych ulepszeniach
Bezpośredni kontakt z dostawcami opakowań, zarówno w kwestiach technicznych, jak i projektowych
Ustalanie, konsultowanie i wdrażanie wymaganych oznaczeń prawnych na opakowaniach, zgodnie z przepisami i normami branżowymi
Przygotowywanie analiz finansowych, raportów w celu wsparcia decyzji biznesowych, kontrola rentowności klientów, grup produktowych, akcji promocyjnych
Przygotowywanie miesięcznych raportów zarządczych dla działów komercyjnych (wyniki vs budżet, analizy efektywności, odchyleń)
Udział w procesie sporządzania budżetu rocznego
Bieżąca współpraca z działami komercyjnymi, weryfikacja założeń biznesowych, budowanie świadomości finansowej poprzez wskazywanie szans i zagrożeń dla biznesu
Wsparcie procesu zamknięcia miesiąca (przygotowywanie danych dotyczących rezerw)
Junior Key Account Manager (Mass Market) – z niemieckim
Obornicka 7, Jelonek (pow. poznański)
Wygasła: 23.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Wspieranie w pozyskiwaniu potencjalnych klientów na rynku masowym w różnych europejskich rynkach docelowych;
Wspieranie negocjacji, tworzenie propozycji i prezentacji dla klientów;
Aktywny udział w osiąganiu celów sprzedażowych i marżowych, identyfikacja możliwości biznesowych poprzez współpracę z Zespołem Globalnego Marketingu i Trade Marketingu;
Współpraca z różnymi działami w firmie;
Aktywny udział w osiąganiu wyznaczonych celów sprzedażowych i tworzenie propozycji zgodnie z wymaganiami klienta;
Budowanie siły marek na rynkach eksportowych ze szczególnym uwzględnieniem najważniejszych wskaźników: sprzedaż, merchandising, promocje, wykorzystywanie innowacyjnych narzędzi trade marketingowych
Planowanie, projektowanie, produkcja oraz koordynacja dostarczenia materiałów POS
Merchandising oraz koordynacja procesu implementacji permanentnych mebli ekspozycyjnych: planowanie, projektowanie, produkcja, serwisowanie
Przygotowywanie newsletterów z komunikacją promocji oraz nowości
Monitoring działań konkurencji
Ścisła współpraca z Zespołem Sprzedaży i Marketingu, a także z zewnętrznymi dostawcami
Wsparcie działu Marketingu i Trade Marketingu w zakresie produkcji materiałów social mediowych ze szczególnym naciskiem na krótkie formy video tj. TIK TOK, REELS
Obróbka i montaż materiałów video zgodne z najnowszymi trendami
Współtworzenie planów filmowych, scenerii i oświetlenia planu
Tworzenie materiałów making - off z planów filmowych
Uczestniczenie w wypracowywaniu pomysłów na filmy reklamowe
Umiejętność wykonania podstawowego storyboardu dowolną techniką
Wsparcie działu Marketingu i Trade Marketingu w zakresie produkcji materiałów social mediowych ze szczególnym naciskiem na krótkie formy video tj. TIK TOK, REELS
Obróbka i montaż materiałów video zgodne z najnowszymi trendami
Współtworzenie planów filmowych, scenerii i oświetlenia planu
Tworzenie materiałów making - off z planów filmowych
Uczestniczenie w wypracowywaniu pomysłów na filmy reklamowe
Umiejętność wykonania podstawowego storyboardu dowolną techniką
Młodszy Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań
Poznańska 165, Komorniki (gm. Komorniki)
Wygasła: 23.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Planowanie, koordynacja i monitorowanie procesów związanych z wdrażaniem nowych projektów opakowaniowych, uwzględnieniem jakości, trwałości i estetyki
Optymalizacja, standaryzacja i koordynacja procesu tworzenia opakowań
Monitorowanie projektów (wdrażanie nowego produktu) do momentu ustalenia wszelkich danych umożliwiających realizację produkcji (opracowywanie planów projektu, przygotowywanie paletyzacji, monitorowanie testów, administrowanie danymi, kontakt z klientem)
Monitorowanie trendów i nowości w dziedzinie opakowań kosmetycznych, wnioskowanie o potencjalnych ulepszeniach
Bezpośredni kontakt z dostawcami opakowań, zarówno w kwestiach technicznych, jak i projektowych
Ustalanie, konsultowanie i wdrażanie wymaganych oznaczeń prawnych na opakowaniach, zgodnie z przepisami i normami branżowymi
Obsługa klienta: mailowa, telefoniczna, live chat na wszystkich kanałach sprzedaży detalicznej
Doradztwo produktowe
Cross-selling i up-sellling produktów w celu zwiększenia sprzedaży
Wprowadzanie zamówień do systemu Comarch
Koordynacja zamówień na każdym etapie
Współpraca z innymi działami w firmie
Przestrzeganie przepisów i zasad ochrony danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przetwarzanie danych wyłącznie na podstawie wydanych upoważnień
• Entwicklung und Umsetzung innovativer Handelsmarketingstrategien zur Umsatzsteigerung und Kundenbindung in multinationalen Märkten
• Realisierung von Marketingprioritäten in effektive Einzelhandelsmaßnahmen unter Berücksichtigung des Budgets und der Geschäftsziele
• Zusammenarbeit mit internen Teams zur Entwicklung ansprechender Kundenwerkzeuge und Kommunikation zur Steigerung der Kaufpräferenz
• Aufbau von Partnerschaften mit wichtigen internen und externen Stakeholdern zur erfolgreichen Aktivierung von Maßnahmen
• Zusammenarbeit mit Agenturen für die Instore-Kommunikation
• Vorbereitung von Vor- und Nachbewertungen von Marketingaktivierungen für positives ROI
• Entwicklung eines Markeitngaktivierungskalenders in Abstimmung mit Marktbedürfnissen und Markenwerten
• Schaffung innovativer omnichannelfähiger Handelsmarketing-Tools zur Kundengewinnung
• Budgetverwaltung und Optimierung der Handelsmarketing-Investitionen zur Erreichung von Umsatzzielen
• Marktanalyse, Wettbewerbsaktivitäten und Kundenanalysen
• Develop and execute innovative trade marketing strategies to increase sales and shopper engagement loyalty in multinational markets
• Lead the translation of marketing priorities into impactful retail mechanisms, respecting and tracking budget and commercial targets
• Collaborate with internal stakeholders and cross functional teams to build shopper exciting tools and communication ultimately leading to winning purchase preference
• Build partnerships with key stakeholders internally and externally to engage in co-creation of successful activation plans
• Work with agencies on the preparation of instore communication touchpoints
• Prepare pre and post evaluations of activations in order to provide positive ROI and maximize impact
• Collaborate with cross-functional teams to develop activation calendar, ensuring it will meet different market needs, align with the brand's positioning and values
• Develop innovative omnichannel trade marketing tools in order to ensure consumer engagement
• Manage dedicated budget and optimize trade marketing investments in order to achieve sales targets
• Analyze market trends, competitor activities, and shopper insights
• Aktive Verfolgung potenzieller Kunden im Massenmarktkanal auf europäischen Märkten, vor allem in der DACH Region
• Mitverantwortung für den gesamten erfolgreichen Verhandlungs- und Verkaufsprozess: von der Marktbeobachtung, der Identifizierung von Schlüsselkunden über die Ermittlung der Kundenbedürfnisse und die Erstellung und Präsentation von Angeboten, kommerzielle Verhandlungen bis hin zum Abschluss von Verträgen
• Realisation von Umsatz- und Margenzielen bei gewonnenen Kunden und Maximierung des Potenzials durch den richtigen Produktmix und Werbeaktionen
• Identifizierung von Geschäftsmöglichkeiten durch Kombination von Kunden- und Marktkenntnissen in enger Zusammenarbeit mit dem Global Marketing Team
• Crossfunktionale Zusammenarbeit mit anderen Abteilungen innerhalb des Unternehmens
• Actively pursuing potential customers in the mass market channel in subordinate European markets
• Co-responsibility for the entire successful negotiation and sales process: from market monitoring, identification of key customers through recognition of customer needs and preparation and presentation of offers, commercial negotiations to finalisation of the customer order
• Achieve turnover and margin targets with subordinate customers and maximise potential through the right product and promotional mix
• Identifying business opportunities by combining customer and market knowledge with close collaboration with the Global Marketing Team
• Cooperation with other departments in the company
Planowanie, koordynacja i monitorowanie procesów związanych z wdrażaniem nowych projektów opakowaniowych
Administrowanie procesem zamian tekstowych i graficznych na opakowaniach, dbając o spójność komunikacji wizualnej, uwzględniając unikalne cechy każdego produktu
Bezpośredni kontakt z dostawcami opakowań, zarówno w kwestiach technicznych, jak i projektowych
Wybór odpowiednich materiałów opakowaniowych z uwzględnieniem jakości, trwałości i estetyki
Ustalanie, konsultowanie i wdrażanie wymaganych oznaczeń prawnych na opakowaniach, zgodnie z przepisami i normami branżowymi
Przydzielanie kodów EAN (GTIN) na opakowania jednostkowe i zbiorcze, zapewniając poprawność numeracji
Monitorowanie trendów i nowości w dziedzinie opakowań kosmetycznych, wnioskowanie o potencjalnych ulepszeniach
Wsparcie przy zarządzaniu projektem od koncepcji do wdrożenia, włączając w to alokację zasobów, monitorowanie postępów i rozwiązywanie problemów
Aktywne działania w zakresie poszukiwania potencjalnych klientów w kanale mass market na podległych rynkach europejskich
Współodpowiedzialność za całość skutecznego procesu negocjacji i sprzedaży: od monitoringu rynku, zidentyfikowania kluczowych klientów poprzez rozpoznanie potrzeb klienta oraz przygotowanie i prezentowanie ofert, negocjacje handlowe aż do finalizacji zamówienia klienta
Realizowanie celów obrotowych i marżowych u podległych klientów oraz maksymalizowanie potencjału poprzez właściwy mix asortymentowy oraz promocyjny
Identyfikowanie szans biznesowych, dzięki łączeniu wiedzy o Kliencie i rynku z bliską współpracą z Global Marketing Team
Aktywne działania w zakresie poszukiwania potencjalnych klientów w kanale mass market na podległych rynkach europejskich
Współodpowiedzialność za całość skutecznego procesu negocjacji i sprzedaży: od monitoringu rynku, zidentyfikowania kluczowych klientów poprzez rozpoznanie potrzeb klienta oraz przygotowanie i prezentowanie ofert, negocjacje handlowe aż do finalizacji zamówienia klienta
Realizowanie celów obrotowych i marżowych u podległych klientów oraz maksymalizowanie potencjału poprzez właściwy mix asortymentowy oraz promocyjny
Identyfikowanie szans biznesowych, dzięki łączeniu wiedzy o Kliencie i rynku z bliską współpracą z Global Marketing Team
Aktywne działania w zakresie poszukiwania potencjalnych klientów w kanale mass market na podległych rynkach europejskich
Odpowiedzialność za całość skutecznego procesu negocjacji i sprzedaży: od monitoringu rynku, zidentyfikowania kluczowych klientów poprzez rozpoznanie potrzeb klienta oraz przygotowanie i prezentowanie ofert, negocjacje handlowe aż do finalizacji zamówienia klienta
Realizowanie celów obrotowych i marżowych u podległych klientów oraz maksymalizowanie potencjału poprzez właściwy mix asortymentowy oraz promocyjny
Identyfikowanie szans biznesowych, dzięki łączeniu wiedzy o Kliencie i rynku z bliską współpracą z Global Marketing Team
Aktywne działania w zakresie poszukiwania potencjalnych klientów w kanale mass market na podległych rynkach europejskich
Odpowiedzialność za całość skutecznego procesu negocjacji i sprzedaży: od monitoringu rynku, zidentyfikowania kluczowych klientów poprzez rozpoznanie potrzeb klienta oraz przygotowanie i prezentowanie ofert, negocjacje handlowe aż do finalizacji zamówienia klienta
Realizowanie celów obrotowych i marżowych u podległych klientów oraz maksymalizowanie potencjału poprzez właściwy mix asortymentowy oraz promocyjny
Identyfikowanie szans biznesowych, dzięki łączeniu wiedzy o Kliencie i rynku z bliską współpracą z Global Marketing Team
Budowanie siły marek w kanale mass market ze szczególnym uwzględnieniem najważniejszych wskaźników: sprzedaż, merchandising, promocje, wykorzystywanie innowacyjnych narzędzi trade marketingowych
Współtworzenie strategii kanałowej dla marek oraz egzekwowanie jej założeń we współpracy z działami sprzedaży oraz marketingu przy jednoczesnym zwiększaniu potencjału danego klienta
Opracowanie strategii trade marketingowej oraz propozycji aktywacji tailor made w kanale mass market
Tworzenie, egzekwowanie i post ewaluacja wszystkich przeprowadzanych aktywności (mechanizmy promocyjne, aktywacje shopperowe) w kanale mass market oraz przygotowywanie na ich bazie rekomendacji do kolejnych działań
Efektywne zarządzanie powierzonym budżetem zgodnie z priorytetami
Planowanie, projektowanie, produkcja oraz koordynacja dostarczenia materiałów POS
Merchandising oraz koordynacja procesu implementacji permanentnych mebli ekspozycyjnych: leadership w procesie doboru asortymentu, planowanie, projektowanie, produkcja, serwisowanie
Przygotowywanie newsletterów z komunikacją promocji oraz nowości
Monitoring działań konkurencji
Ścisła współpraca z Zespołem Sprzedaży i Marketingu oraz leadership w ramach cross-funkcyjnych projektów
planowanie i egzekucja wprowadzeń nowych produktów z kategorii lakierów do paznokci i innych produktów do dłoni i paznokci na podstawie przeprowadzonych analiz i konceptów
tworzenie propozycji i nadzór nad kreacją materiałów komunikacyjnych, bieżąca współpraca i nadzór pracy agencji kreatywnych,
zarządzanie asortymentem,
prowadzenie projektów w obszarze marketingu B2B i B2C w ścisłej współpracy z między-działowymi zespołami oraz partnerami zewnętrznymi,
analiza efektywności działań marketingowych i kluczowych wskaźników biznesowych,
Aktywne działania w zakresie poszukiwania potencjalnych klientów w kanale mass market na podległych rynkach europejskich
Odpowiedzialność za całość skutecznego procesu negocjacji i sprzedaży: od monitoringu rynku, zidentyfikowania kluczowych klientów poprzez rozpoznanie potrzeb klienta oraz przygotowanie i prezentowanie ofert, negocjacje handlowe aż do finalizacji zamówienia klienta
Realizowanie celów obrotowych i marżowych u podległych klientów oraz maksymalizowanie potencjału poprzez właściwy mix asortymentowy oraz promocyjny
Identyfikowanie szans biznesowych, dzięki łączeniu wiedzy o Kliencie i rynku z bliską współpracą z Global Marketing Team
Nadzór i kontrola nad przestrzeganiem przepisów i zasad BHP w zakładzie uwzględniając okresowe analizy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, ocena ryzyka zawodowego, nadzór nad wynikami badań warunków pracy oraz ich przestrzeganiem;
Budowanie i rozwijanie kultury bezpieczeństwa pracy w firmie;
Kontrola, monitoring i inicjacja procesów wdrożenia systemowych rozwiązań dotyczących BHP zgodnie z wymaganiami prawnymi oraz wewnętrznymi zasadami Zarządzania Bezpieczeństwem Pracy
Opracowywanie wewnętrznych regulaminów i instrukcji;
Informowanie o występujących zagrożeniach zawodowych wraz z proponowaniem działań korygujących i zapobiegawczych;
Prowadzenie szkoleń wstępnych, okresowych oraz innych w zakresie BHP
Prowadzenie postępowań zespołów powypadkowych, analiza incydentów oraz wdrażanie działań korygujących
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie BHP
Reprezentowanie organizacji podczas kontroli oraz audytów zewnętrznych w zakresie bezpieczeństwa pracy
Zachowanie ciągłości produkcji oraz wysyłki poprzez zarządzanie procesami na danej zmianie i ich ciągłe doskonalenie;
Zarządzanie grupą operatorów linii produkcyjnej, pracowników produkcji oraz pracowników wysyłki w tym prowadzenie szkoleń i spotkań z pracownikami. Zapewnienie realizacji planu produkcyjnego i planu wysyłek;
zbieranie tłumaczeń do KV’s/ infografik/ wszelkich materiałów dla nowości z plików głównych (angielski, włoski, francuski, niemiecki);
weryfikacja poprawności tłumaczeń w języku angielskim;
weryfikacja pozostałych tłumaczeń pod kątem poprawności użycia najważniejszych zwrotów na bazie finalnego GLOSARIUSZA;
wysyłka produktów do zagranicznych content creatorek: uzupełnianie formularzy i zlecanie wysyłki bazując na zapotrzebowaniu produktowym tworzonym przez zagraniczne agencje;
wypełnianie formularzy i zlecanie wysyłki nagród do laureatów konkursów i rozdań;
inspiracje do briefowania content creatorek DE per miesiąc- trendy w nail lokach instagram/ check konkurencji/ propozycje nail loków, video;
ogólny research zagranicznych profili IG/FB/TT konkurencji;
Bieżące zarządzanie folderami dla Exportu, uzupełnianie folderów o nowości (zdjęcia, packshoty, copy, KV etc),uporządkowanie plików dostępnych na folderze dla dystrybutorów w odpowiednich kategoriach;
Zbieranie prac od content creatorek i nail artists oraz udostępnianie ich w folderze dla dystrybutorów;
Uzupełnianie listy contentu na social media (grafika/video + copy w języku angielskim);
Weryfikacja i akceptacja kalendarza postów zagranicznych agencji;
Uzupełnianie opisów produktów w języku angielskim, włoskim, francuskim, niemieckim itp. w zależności od potrzeb klientów
Tworzenie copy do LP sezonowych/okazjonalnych w języku polskim
Nadzór i kontrola nad przestrzeganiem przepisów i zasad BHP w zakładzie uwzględniając okresowe analizy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, ocena ryzyka zawodowego, nadzór nad wynikami badań warunków pracy oraz ich przestrzeganiem;
Budowanie i rozwijanie kultury bezpieczeństwa pracy w firmie;
Kontrola, monitoring i inicjacja procesów wdrożenia systemowych rozwiązań dotyczących BHP zgodnie z wymaganiami prawnymi oraz wewnętrznymi zasadami Zarządzania Bezpieczeństwem Pracy
Opracowywanie wewnętrznych regulaminów i instrukcji;
Informowanie o występujących zagrożeniach zawodowych wraz z proponowaniem działań korygujących i zapobiegawczych;
Prowadzenie szkoleń wstępnych, okresowych oraz innych w zakresie BHP
Prowadzenie postępowań zespołów powypadkowych, analiza incydentów oraz wdrażanie działań korygujących
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie BHP
Reprezentowanie organizacji podczas kontroli oraz audytów zewnętrznych w zakresie bezpieczeństwa pracy
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz połączeń telefonicznych
Nadzór nad obiegiem dokumentów oraz korespondencji
Koordynowanie i obsługa spotkań
Planowanie i organizowanie wyjazdów służbowych Zarządu
Wspieranie Zarządu w codziennej pracy
Zamawianie materiałów biurowych, w tym przygotowywanie zamówień, pozyskiwanie ofert, kontaktowanie się z dostawcami oraz serwisantami urządzeń biurowych
Współpraca z administratorem budynku oraz firmą sprzątającą
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych, w tym dobór adekwatnych rozwiązań i narzędzi rekrutacyjnych
Dbałość o kontakt z kandydatem na każdym etapie rekrutacji, udzielanie terminowej informacji zwrotnej
Współpraca z dostawcami usług rekrutacyjnych (portale rekrutacyjne, społecznościowe, firmy specjalizujące w executive research), redagowanie i publikacja ogłoszeń
Wypracowanie i wdrożenie długofalowej strategii dystrybucji w kanale B2C i B2B na rynku krajowym i zagranicznym (najbardziej efektywna kosztowo forma dystrybucji, przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiej satysfakcji klienta),
budowanie efektywnego i zmotywowanego zespołu,
dobór, ocena, rozwój i optymalizacja kosztowa współpracy z bieżącymi i nowymi przewoźnikami w kanale B2C oraz B2B,
monitorowania oraz podniesienie poziomu satysfakcji klienta min. w obszarze czasu dystrybucji zamówień,
prognozowanie sprzedaży bazując na danych historycznych oraz ścisłej współpracy z kanałem sprzedaży,
ścisła współpraca z klientami rynku masowego i hurtowego w obszarach OWL oraz wspólnych KPI`s,
ścisła współpraca i dobra komunikacja z innymi działami w firmie w tym z obszarem sprzedaży, wysyłki, zakupów
Wspieranie pracowników i managerów w kwestiach związanych z HR
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych, w tym dobór adekwatnych rozwiązań i narzędzi rekrutacyjnych
Współpraca z Managerami działów w zakresie doboru pracowników
Współpraca z dostawcami usług rekrutacyjnych (portale rekrutacyjne, społecznościowe, firmy specjalizujące w executive research), redagowanie i publikacja ogłoszeń
Dbałość o kontakt z kandydatem na każdym etapie rekrutacji, udzielanie terminowej informacji zwrotnej
Onboarding i offboarding pracowników
Wsparcie przy tworzeniu, weryfikowaniu i wdrażaniu polityki wynagrodzeń i benefitów
Bieżąca obsługa pracowników w zakresie dostępnych benefitów
Obsługa platform benefitowych i przygotowywanie raportów
Przygotowywanie danych do raportów płacowych
Analiza wynagrodzeń w oparciu o dane wewnętrzne oraz dane rynkowe, dbanie o ich wewnętrzną spójność i strukturę
rozwój sprzedaży w sklepach Semilac oraz hihybrid w Polsce i na rynkach zagranicznych,
rozbudowa platformy sklepowej (UI/UX) we współpracy z firmami IT,
koordynowanie działań pomiędzy działami w ramach przeprowadzanych akcji promocyjnych,
współpraca z domami mediowymi i agencjami reklamowymi przy prowadzeniu kampanii i tworzeniu treści
monitoring efektywności prowadzonych kampanii reklamowych, tworzenie raportów oraz rozliczanie działań
analiza sprzedaży na stronach Semilac.pl i hihybrid.pl oraz proponowanie rozwiązań zwiększających współczynnik konwersji na stronach (marketing on-site, UX),
planowanie sprzedaży
obsługa i zarządzanie narzędziami marketing automation,sukcesywne wdrażanie nowych projektów przy współpracy z działami z całej firmy,
dbanie o aktualizację i poprawność oferty na stronach należących do Nesperty, z uwzględnieniem optymalizacji SEO,
Wsparcie integracji z platformami typu marketplace (Allegro, Amazon, Baselinker)
Zbieranie informacji i dokumentowanie zapotrzebowania na zmiany w systemie ERP, testowanie i odbiór dostarczonych rozwiązań
Przygotowywanie prostych raportów w oparciu o potrzeby użytkowników
Wprowadzanie modyfikacji systemu mających na celu automatyzację/usprawnienie działania podstawowych funkcji oraz udział projektach z zakresu optymalizacji działania systemu
Tworzenie dokumentacji systemu
Tworzenie, aktualizacja oraz udostępnianie instrukcji i materiałów szkoleniowych dla użytkowników systemu ERP
Współpraca z klientem wewnętrznym i dostawcami rozwiązań IT
rozwój sprzedaży w sklepach internetowych Semilac.pl i Hihybrid.pl oraz na platformach marketplace: Allegro, Amazon i inne
koordynacja prac agencji w celu realizacji kampanii marketingowychmonitoring efektywności prowadzonych kampanii reklamowych, tworzenie raportów oraz rozliczanie działań
konfiguracja i zarządzanie aplikacjami e-commerce (np. Magento) zgodnie z wypracowanymi celami biznesowymi,
sukcesywne wdrażanie nowych projektów przy współpracy z innymi działami firmy,
raportowanie i rozliczanie działań
dbanie o aktualizację i poprawność oferty na stronach należących do Nesperty, z uwzględnieniem optymalizacji SEO
rozwój sprzedaży w sklepach internetowych Semilac.pl i Hihybrid.pl oraz na platformach marketplace: Allegro, Amazon i inne
koordynacja prac agencji w celu realizacji kampanii marketingowychmonitoring efektywności prowadzonych kampanii reklamowych, tworzenie raportów oraz rozliczanie działań
konfiguracja i zarządzanie aplikacjami e-commerce (np. Magento) zgodnie z wypracowanymi celami biznesowymi,
sukcesywne wdrażanie nowych projektów przy współpracy z innymi działami firmy,
raportowanie i rozliczanie działań
dbanie o aktualizację i poprawność oferty na stronach należących do Nesperty, z uwzględnieniem optymalizacji SEO
rozwój sprzedaży w sklepach Semilac oraz hihybrid w Polsce i na rynkach zagranicznych,
rozbudowa platformy sklepowej (UI/UX) we współpracy z firmami IT,
koordynowanie działań pomiędzy działami w ramach przeprowadzanych akcji promocyjnych,
współpraca z domami mediowymi i agencjami reklamowymi przy prowadzeniu kampanii i tworzeniu treści
monitoring efektywności prowadzonych kampanii reklamowych, tworzenie raportów oraz rozliczanie działań
analiza sprzedaży na stronach Semilac.pl i hihybrid.pl oraz proponowanie rozwiązań zwiększających współczynnik konwersji na stronach (marketing on-site, UX),
planowanie sprzedaży
obsługa i zarządzanie narzędziami marketing automation,sukcesywne wdrażanie nowych projektów przy współpracy z działami z całej firmy,
dbanie o aktualizację i poprawność oferty na stronach należących do Nesperty, z uwzględnieniem optymalizacji SEO,