Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Fundacja Fundusz Współpracy w związku z rozwojem działalności w zakresie kontroli i weryfikacji wniosków o płatność projektów współfinansowanych / finansowanych ze środków unijnych/środków publicznych poszukuje osób do pracy na stanowisku: Główny specjalista/Specjalista:
Twój zakres obowiązków:
• realizacja zadań kontrolnych i/lub weryfikacja wniosków o płatność projektów współfinansowanych / finansowanych ze środków unijnych/środków publicznych,
• tworzenie i współtworzenie dokumentacji/raportów z kontroli/weryfikacji wniosków o płatność zgodnie z wymogami,
• kontakt z kontrolowanym podmiotem
• raportowanie zrealizowanych prac przełożonemu,
• nadzór nad powierzonymi dokumentami i informacjami
Wybór kanałów i tworzenie materiałów informacyjnych dotyczących innowacji wypracowanych w projekcie, m.in. postów, artykułów, wywiadów
Przygotowywanie prostych elementów graficznych np. w Canvie
Praca koncepcyjna nad zbudowaniem strategii komunikowania innowacji społecznych
Współpraca z podwykonawcami (np. agencją marketingową, grafikami, filmowcami itp.), w tym przygotowywanie wsadów do umów i rozeznań rynku/zapytań ofertowych, monitorowanie budżetu
Współpraca z innowatorami w celu komunikacji produktów innowacji oraz w zakresie prowadzenia procesu upowszechnienia (dla min. 4 wybranych innowacji)
Współpraca z Instytucją Zarządzającą w zakresie spraw związanych z działaniami komunikacyjnymi
Promocja i rzecznictwo dalszego upowszechnienia wypracowanych rozwiązań, w tym organizacja spotkań z potencjalnymi interesariuszami rozwiązań, kontakt z mediami
Współorganizacja wydarzeń upowszechniających, przygotowywanie merytoryczne spotkań oraz ich prowadzenie – w projekcie zaplanowano organizację min. 16 spotkań, w każdym z województw
Fundacja Fundusz Współpracy w związku z realizacją projektu Śląska Przestrzeń Innowacji poszukuje Promotora/Promotorki innowacji
Kogo poszukujemy:
Poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół w rozwinięciu i upowszechnieniu innowacyjnych rozwiązań wypracowanych w projekcie. Szukamy osoby z doświadczeniem w realizacji lub rzecznictwie innowacji społecznych ze zdolnością redagowania tekstów i tworzenia prostych materiałów promocyjnych, która dołączy do zespołu projektowego w biurze w Warszawie
Zakres zadań:
- Praca koncepcyjna nad rozwinięciem modeli innowacji społecznych w celu ich upowszechnienia, w tym udział w opracowaniu pakietów wdrożeniowych dla podmiotów zainteresowanych wdrożeniem rozwiązań
- Wybór kanałów promocji i przygotowywanie materiałów promujących innowacje społeczne inkubowane w ramach projektu, w tym pisanie i redagowanie tekstów na stronę internetową projektu, do social media i na portale branżowe, przygotowywanie prostych elementów graficznych (Canva)
- Współpraca z podwykonawcami (grafikami, filmowcami itp.),
- Współpraca z innowatorami w celu odebrania produktów innowacji oraz w zakresie prowadzenia procesu upowszechnienia (dla min. 4 wybranych innowacji)
- Współpraca z Instytucją Zarządzającą w zakresie spraw związanych z przekazaniem produktów innowacji i upowszechnieniem
- Udział w projektowaniu wdrożeń u podmiotów zamawiających innowacje społeczne w ramach projektu – województwo śląskie
- Promocja i rzecznictwo dalszego upowszechnienia wypracowanych rozwiązań, w tym organizacja spotkań z potencjalnymi interesariuszami rozwiązań
- Współorganizacja wydarzeń upowszechniających, przygotowywanie merytoryczne spotkań oraz ich prowadzenie – w projekcie zaplanowano organizację min. 16 spotkań, w każdym z województw
- Inne zadania związane z upowszechnieniem innowacji społecznych wypracowanych w trakcie projektu – do uzgodnienia z Kierowniczką projektu
Specjalista/- ka ds. koordynacji pracy opiekunów partnerstw samorządowych
Górnośląska 4A, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 06.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
W związku z realizacją projektu CWD Plus (Centrum Wsparcia Doradczego Plus), Fundacja Fundusz Współpracy poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty/Specjalistki ds. koordynacji pracy opiekunów partnerstw samorządowych
Kogo poszukujemy:
Poszukujemy osoby, która będzie koordynować prace ok. 10-cio osobowej grupy ekspertów, odpowiedzialnych za animowanie i wspieranie partnerstw samorządowych w projekcie CWD Plus. Eksperci będę współpracować z partnerstwami nad przygotowaniem dokumentacji aplikacyjnej dot. funduszy UE i podnoszeniem ich kompetencji do zarządzania strategicznego rozwojem lokalnym
Zakres pełnionych zadań:
- Stały i bezpośredni kontakt z ekspertami (opiekunami partnerstw) i partnerstwami;
- Zapewnianie spójności działań opiekunów w poszczególnych partnerstwach, dbanie o jednakowo wysoką jakość pracy opiekunów oraz o zachowanie poprawności metodologii pracy z partnerstwami;
- Rozwiązywanie powstających problemów, w tym udzielanie informacji lub proponowanie rozwiązań w kwestiach budzących wątpliwości opiekunów, co do przebiegu procesu pracy z samorządami oraz „follow up” dotyczący ich zastosowania;
- Zapewnienie i nadzorowanie przepływu informacji między poszczególnymi opiekunami, między zespołem projektu a opiekunami oraz między opiekunami i zamawiającym
- Planowanie, kontrola i zapewnienie prawidłowego oraz terminowego wykonywania uzgadnianych zadań przez opiekunów;
- Opracowywanie notatek, sprawozdań oraz raportów podsumowujących przeprowadzone działania
- Stała współpraca z zespołem projektowym, w tym z osobami odpowiedzialnymi za sieciowanie partnerstw, komunikację i zarządzanie wiedzą
- Udział w spotkaniach z przedstawicielami partnerstw i urzędów marszałkowskich
Specjalista(tka) ds. audytu i kontroli projektów finansowanych
Górnośląska 4A, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 01.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie (samodzielne lub we współpracy w zespole) czynności z zakresu kontroli / audytu / weryfikacji wniosków beneficjentów projektów współfinansowanych ze środków europejskich, realizowanych na rzecz różnych instytucji Zlecających, zarówno zdalnie jak i w siedzibie beneficjenta
Przygotowywanie planów kontroli i monitorowanie realizacji poszczególnych zleceń
Przygotowywanie raportów z odbytych wizyt kontrolnych i monitorujących
Komunikacja z przedstawicielami instytucji zlecającymi, beneficjentami projektów i innymi zespołami kontrolnymi