Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (11)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 11 )
Asystent / Asystentka Biura i Prezesa Zarządu
Żory
Wygasła: 09.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
Wsparcie zarządu w realizacji celów spółki
Prowadzenie biura spółki
Prowadzenie sekretariatu - rejestracja korespondencji wychodzącej i przychodzącej, skanowanie i archiwizowanie dokumentacji, działalność kancelaryjna, kalendarz spotkań, itp
Udział w przygotowywaniu procesu inwestycyjnego (budynki wielomieszkaniowe) tj. wsparcie przy tworzeniu: dokumentacji przetargowej zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych, wniosków o dotację, wniosków o charakterze urzędowym/ administracyjnym, itp
Wsparcie Kierownika Projektu w obiegu dokumentacji związanej z procesem budowlanym
Wsparcie działu administracji i zarządzania lokalami mieszkalnymi oraz wspólnotami mieszkaniowymi
Wsparcie działu księgowości
Tworzenie raportów, redagowanie pism
Prowadzenie protokołów z posiedzeń, zebrań i spotkań służbowych
Współpraca z kancelarią prawną w zakresie umów, windykacji, pism procesowych. uchwał i innych dokumentów
Obsługa ubezpieczeń we współpracy z brokerem ubezpieczeniowym
Prowadzenie bieżących wpisów i aktualizacji na stronie internetowej spółki oraz w mediach społecznościowych
Udzielanie informacji petentom w zakresie użytkowania lokali mieszkalnych i w innych sprawach
Zarządzanie technicznym utrzymaniem wielorodzinnych budynków mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób Gminy (5 budynków mieszkalnych, ok. 500 mieszkań) zgodnie z Prawem Budowlanym
Prowadzenie i nadzór nad wykonaniem obowiązkowych kontroli technicznych zgodnie z Prawem Budowlanym
Pełna koordynacja prac związanych z technicznym utrzymaniem obiektów (konserwacje, naprawy, remonty, serwis, kontrole, przeglądy itp.)
Stałe monitorowanie stanu technicznego obiektu i prowadzenie ewidencji dotyczącej utrzymania
Współpraca z dostawcami i firmami zewnętrznymi w zakresie napraw, remontów, bieżącej obsługi technicznej
Koordynacja działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa obiektu w tym p.poż
Raportowanie bieżących działań w systemie PROBIT
Prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji technicznej, w tym książki obiektu budowlanego oraz innych dokumentów sprawozdawczych dotyczących infrastruktury, budynków, urządzeń, instalacji, do których sporządzenia obowiązana jest spółka
Współpraca ze służbami: Urząd Dozoru Technicznego, Inspekcja Nadzoru Budowlanego, Straż Pożarna, Ochrona Środowiska, Urzędu Miasta, Policja i inne
Kontrola prawidłowości i kompletności obowiązkowej dokumentacji technicznej,
Współpraca z inspektorami nadzoru
Współpraca w zakresie tworzenia regulaminów, procedur, instrukcji technicznych i innych dokumentów
Współpraca przy tworzenie dokumentacji przetargowej w tym zgodnej z PZP
Dbałość o efektywne wykorzystanie środków i materiałów oraz usług zewnętrznych
Koordynacja prac technicznych w zakresie bieżących zgłoszeń o usterkach, awariach itp. i podejmowanie działań koniecznych do ich usunięcia (weryfikacja, klasyfikowanie, organizowanie wykonawców, weryfikacja kosztorysów, odbiór wykonanych robót, dokumentowanie, archiwizacja dokumentacji)
• Udział w przygotowywaniu dokumentacji związanej z przebiegiem procesu inwestycyjnego (budynki wielomieszkaniowe) – dokumentacja przetargowa zgodna z Prawem Zamówień Publicznych, wnioski o dotację, pozwolenia administracyjne itp
• Wsparcie Kierownika Projektów Deweloperskich, działu administracji i zarządzania lokalami mieszkalnymi oraz wspólnotami mieszkaniowymi,
• Organizacja i archiwizacja dokumentacji
• Tworzenie raportów na zlecenie Zarządu
• rejestracja i opis merytoryczny faktur,
• nadzór na obiegiem dokumentacji firmowej (rejestracja korespondencji wychodzącej i przychodzącej, skanowanie i archiwizowanie dokumentacji, działalność kancelaryjna),
• obsługa zleceń Zarządu,
• współpraca z działem księgowości (m.in. wyjaśnianie dokumentów zakupowych),