Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Chcesz pracować w krajowym transporcie żywności (dystrybucja bezpośrednio do restauracji, stacji paliwowych, kawiarni) w obrębie województwa mazowieckiego, łódzkiego, świętokrzyskiego, lubelskiego, podlaskiego oraz warmińsko-mazurskiego,
Cenisz sobie dobrze zorganizowaną pracę i chcesz znać grafik z wyprzedzeniem, aby planować czas dla siebie i rodziny,
Cenisz sobie powroty do domu po każdej trasie (codzienne powroty do bazy w Warszawie),
Chcesz kierować bezpiecznym samochodem serwisowanym regularnie w autoryzowanych serwisach,
Chcesz podnieść swoje umiejętności o nowinki technologiczne (tematyka pojazdów, terminale do skanowania, elektryczne agregaty chłodnicze, etc.),
Ważne dla Ciebie jest przestrzeganie ustawy o czasie pracy kierowców
Zarządzanie oraz nadzór nad pracą podległego zespołu((wprowadzanie nowych pracowników, organizowanie codziennej pracy, rozliczanie wykonanej pracy, kontrola czasu pracy podległych pracowników, planowanie grafiku pracy),
Szkolenie i motywowanie pracowników,
Monitorowanie i zarządzanie procesami magazynowymi,
Przestrzeganie zasad i procedur obowiązujących w firmie,
Nadzór nad wykonaniem KPI(m.in. produktywność, punktualność, uszkodzenia w magazynie),
Inicjowanie i wdrażanie zmian mających na celu optymalizację i poprawę efektywności pracy,
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP oraz prawa pracy,
Zarządzanie oraz nadzór nad pracą podległego zespołu((wprowadzanie nowych pracowników, organizowanie codziennej pracy, rozliczanie wykonanej pracy, kontrola czasu pracy podległych pracowników, planowanie grafiku pracy),
Szkolenie i motywowanie pracowników,
Monitorowanie i zarządzanie procesami magazynowymi,
Przestrzeganie zasad i procedur obowiązujących w firmie,
Nadzór nad wykonaniem KPI(m.in. produktywność, punktualność, uszkodzenia w magazynie),
Inicjowanie i wdrażanie zmian mających na celu optymalizację i poprawę efektywności pracy,
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP oraz prawa pracy,
Wsparcie technologiczne projektów prowadzonych w obszarze back office Centrum Serwisowego
Analiza bieżących rozwiązań informatycznych działających na potrzeby back office pod kątem optymalizacji ich działania
Proponowanie, tworzenie i wdrażanie narzędzi usprawniających pracę we wszystkich obszarach back office
Weryfikacja i analiza wykonalności nowych inicjatywy w obszarze back office (wniosków o zmianę)
Analiza danych i systemów celem wypracowania optymalnej architektury systemów back office, wraz z efektywnym zarządzaniem danymi
Rekomendowanie sposobu realizacji zmiany technologicznej w rozwiązaniach Centrum Serwisowego
Współpraca z innymi zespołami GT (Global Technology) i wsparcie techniczne dla rozwiązań back office, Problem Solving
Analiza zgłoszonych problemów i aktywna współpraca z innymi zespołami GT oraz partnerami zewnętrznymi w celu ich rozwiązania
Eliminowanie źródeł awarii i wszelkich zagrożeń w funkcjonowaniu aplikacji
Aktywne analizy występujących problemów w pracy rozwiązań back office, ustalanie root causes w obszarze technologii i ich aktywne usuwanie we współpracy z zespołami GT oraz dostawcami rozwiązań
Uwzględnianie we wszelkich pracach i zadaniach zapewnienia ciągłości sprzedaży w restauracjach
Aktywne wsparcie podczas analiz, usuwania problemów, testów, instalacji pilotażowych i wdrożeń nowych rozwiązań w pozostałych obszarach w strukturze IT
Aktywne uczestnictwo w działaniach związanych z podniesieniem jakości i poziomu usług IT
Wsparcie dla audytów wewnętrznych i zewnętrznych
Ciągłe podnoszenie kompetencji pozwalających na swobodną realizację obowiązków
Zbieranie i przedstawianie danych na potrzeby wsparcia kadry zarządzającej w procesie analizy i zarządzania ryzykiem
Realizowanie innych zadań wskazanych przez przełożonego w ramach obszaru odpowiedzialności
Creates a daily supply plan to ensure a steady availability of items to the restaurant; checks the orders and corrects if needed
Controls and optimizes the forecast quality/ accuracy on product level and the accuracy of supplied quantities on item level; identifies factors disturbing the results
Handles of Supply Exceptions
Adjusts supply plan settings on market and store level
Identifies items and adjusts safety stock on market and on store level
Updates data in the forecasting systems and modifies of forecasts based on information form the restaurant
Verifies the results of the process to evaluate the performance of the service through defined KPI’s
Prepares analyses, reports and summaries needed for proper planning
Further develops and harmonizes supply planning processes
Manages and coordinates with the customers the understanding and solution of incidences found while providing the service
Communication and cooperation with departments: Procurement, Customer Service, Transport
Communication and cooperation with customer: Supply Chain department, restaurants
Zarządzanie oraz nadzór nad pracą podległego zespołu((wprowadzanie nowych pracowników, organizowanie codziennej pracy, rozliczanie wykonanej pracy, kontrola czasu pracy podległych pracowników, planowanie grafiku pracy),
Szkolenie i motywowanie pracowników,
Monitorowanie i zarządzanie procesami magazynowymi,
Przestrzeganie zasad i procedur obowiązujących w firmie,
Nadzór nad wykonaniem KPI(m.in. produktywność, punktualność, uszkodzenia w magazynie),
Inicjowanie i wdrażanie zmian mających na celu optymalizację i poprawę efektywności pracy,
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP oraz prawa pracy,
Chcesz pracować w krajowym transporcie żywności (dystrybucja bezpośrednio do restauracji, stacji paliwowych, kawiarni) w obrębie województwa mazowieckiego, łódzkiego, świętokrzyskiego, lubelskiego, podlaskiego oraz warmińsko-mazurskiego,
Cenisz sobie dobrze zorganizowaną pracę i chcesz znać grafik z wyprzedzeniem, aby planować czas dla siebie i rodziny,
Cenisz sobie powroty do domu po każdej trasie (codzienne powroty do bazy w Warszawie),
Chcesz kierować bezpiecznym samochodem serwisowanym regularnie w autoryzowanych serwisach,
Chcesz podnieść swoje umiejętności o nowinki technologiczne (tematyka pojazdów, terminale do skanowania, elektryczne agregaty chłodnicze, etc.),
Ważne dla Ciebie jest przestrzeganie ustawy o czasie pracy kierowców
Zarządzanie oraz nadzór nad pracą podległego zespołu((wprowadzanie nowych pracowników, organizowanie codziennej pracy, rozliczanie wykonanej pracy, kontrola czasu pracy podległych pracowników, planowanie grafiku pracy),
Szkolenie i motywowanie pracowników,
Monitorowanie i zarządzanie procesami magazynowymi,
Przestrzeganie zasad i procedur obowiązujących w firmie,
Nadzór nad wykonaniem KPI(m.in. produktywność, punktualność, uszkodzenia w magazynie),
Inicjowanie i wdrażanie zmian mających na celu optymalizację i poprawę efektywności pracy,
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP oraz prawa pracy,
Creates a daily supply plan to ensure a steady availability of items to the restaurant; checks the orders and corrects if needed
Controls and optimizes the forecast quality/ accuracy on product level and the accuracy of supplied quantities on item level; identifies factors disturbing the results
Handles of Supply Exceptions
Adjusts supply plan settings on market and store level
Identifies items and adjusts safety stock on market and on store level
Updates data in the forecasting systems and modifies of forecasts based on information form the restaurant
Verifies the results of the process to evaluate the performance of the service through defined KPI’s
Prepares analyses, reports and summaries needed for proper planning
Further develops and harmonizes supply planning processes
Manages and coordinates with the customers the understanding and solution of incidences found while providing the service
Communication and cooperation with departments: Procurement, Customer Service, Transport
Communication and cooperation with customer: Supply Chain department, restaurants
Zarządzanie oraz nadzór nad pracą podległego zespołu((wprowadzanie nowych pracowników, organizowanie codziennej pracy, rozliczanie wykonanej pracy, kontrola czasu pracy podległych pracowników, planowanie grafiku pracy),
Szkolenie i motywowanie pracowników,
Monitorowanie i zarządzanie procesami magazynowymi,
Przestrzeganie zasad i procedur obowiązujących w firmie,
Nadzór nad wykonaniem KPI(m.in. produktywność, punktualność, uszkodzenia w magazynie),
Inicjowanie i wdrażanie zmian mających na celu optymalizację i poprawę efektywności pracy,
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP oraz prawa pracy,
Planowanie, projektowanie, wykonywanie i analiza testów oprogramowania, sprzętu, integracji systemów i rozwiązań IT
Identyfikacja problemów związanych z jakością oprogramowania, sprzętu, integracji systemów i rozwiązań IT
Tworzenie i utrzymywanie kompleksowych scenariuszy testowych
Pełne dokumentowanie i raportowanie wyników testów oraz ich prezentowanie
Nadzór nad konfiguracjami, wyposażeniem i utrzymanie w najwyższej kondycji środowisk testowych,
Administracja dostępnością do środowisk testowych i harmonogramem sesji testowych
Aktywny udział w projektach lokalnie i w międzynarodowym środowisk
Współpraca z innymi działami w celu dostarczania rozwiązań IT wysokiej jakości
Rozwiązywanie bieżących problemów i usterek technicznych oraz doradzanie w kwestiach aplikacyjnych i technicznych, wypracowywanie rozwiązań, w tym wsparcie techniczne dla użytkowników
Prowadzenie i uzupełnianie niezbędnej dokumentacji
Zarządzanie oraz nadzór nad pracą podległego zespołu((wprowadzanie nowych pracowników, organizowanie codziennej pracy, rozliczanie wykonanej pracy, kontrola czasu pracy podległych pracowników, planowanie grafiku pracy),
Szkolenie i motywowanie pracowników,
Monitorowanie i zarządzanie procesami magazynowymi
Przestrzeganie zasad i procedur obowiązujących w firmie,
Nadzór nad wykonaniem KPI(m.in. produktywność, punktualność, uszkodzenia w magazynie),
Inicjowanie i wdrażanie zmian mających na celu optymalizację i poprawę efektywności pracy
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP oraz prawa pracy
Planowanie, projektowanie, wykonywanie i analiza testów oprogramowania, sprzętu, integracji systemów i rozwiązań IT
Identyfikacja problemów związanych z jakością oprogramowania, sprzętu, integracji systemów i rozwiązań IT
Tworzenie i utrzymywanie kompleksowych scenariuszy testowych
Pełne dokumentowanie i raportowanie wyników testów oraz ich prezentowanie
Nadzór nad konfiguracjami, wyposażeniem i utrzymanie w najwyższej kondycji środowisk testowych,
Administracja dostępnością do środowisk testowych i harmonogramem sesji testowych
Aktywny udział w projektach lokalnie i w międzynarodowym środowisk
Współpraca z innymi działami w celu dostarczania rozwiązań IT wysokiej jakości
Rozwiązywanie bieżących problemów i usterek technicznych oraz doradzanie w kwestiach aplikacyjnych i technicznych, wypracowywanie rozwiązań, w tym wsparcie techniczne dla użytkowników
Prowadzenie i uzupełnianie niezbędnej dokumentacji
Zapewnienie kompleksowej usługi wsparcia IT dla Klienta
Zapewnienie niezbędnych kompetencji, zasobów do realizacji usługi wsparcia, dodatkowych projektów IT realizowanych przez zespół Operations
Odpowiedzialność za osiągnięcie założonych celów i poziomu efektywności poszczególnych zespołów Operations
Odpowiedzialność za terminową realizację harmonogramu prac w obszarze Operations
Aktywna współpraca z Quality Assurance w celu budowania oraz usprawniania istniejących procesów biznesowych
Koordynacja współpracy z klientem, innymi zespołami w ramach organizacji oraz zewnętrznymi dostawcami usług w celu realizacji harmonogramów i założeń współpracy z Klientem
Przygotowywanie jakościowych analiz w kontekście świadczonych usług oraz ich prezentacja wraz z wnioskami
Proaktywność w działaniach związanych z podniesieniem jakości i poziomu usług IT
Wsparcie audytów wewnętrznych i zewnętrznych
Realizowanie innych zadań wskazanych przez przełożonego
Acts as a connector, navigator and orchestrator between Global Supply Chain Technology organization and cluster, market stakeholders from end-users to management
Responsible for technology scope of DCs network changes, new customers integrations projects delivery
Acts as Technology representative for key customers in cluster, ensure joint technology roadmapping, high level of collaboration between customers’ and HAVI Technology teams
Responsible for cluster IT costs management, ensures transparency, cost efficiency and value realization
Ensures all global services land (understood, accepted, confirmed value, user adoption is happening) on the market, cluster level
Ensures the availability and quality of cluster view of Technology portfolio and roadmaps
Acts as the entire Technology representative and ambassador driving markets and clusters towards more centralized, products and business processes-oriented engagement and delivery model
Takes care of Technology brand marketing, key account management type of responsibilities to increase the level of satisfaction, trust and partnership between Technology and clusters
Acts as Change Advisor and Change Leader to cluster level changes associated with technology (new services, service transformation, delivery models change etc.)
Planowanie, projektowanie, wykonywanie i analiza testów oprogramowania, sprzętu, integracji systemów i rozwiązań IT
Identyfikacja problemów związanych z jakością oprogramowania, sprzętu, integracji systemów i rozwiązań IT
Tworzenie i utrzymywanie kompleksowych scenariuszy testowych
Pełne dokumentowanie i raportowanie wyników testów oraz ich prezentowanie
Nadzór nad konfiguracjami, wyposażeniem i utrzymanie w najwyższej kondycji środowisk testowych,
Administracja dostępnością do środowisk testowych i harmonogramem sesji testowych
Aktywny udział w projektach lokalnie i w międzynarodowym środowisk
Współpraca z innymi działami w celu dostarczania rozwiązań IT wysokiej jakości
Rozwiązywanie bieżących problemów i usterek technicznych oraz doradzanie w kwestiach aplikacyjnych i technicznych, wypracowywanie rozwiązań, w tym wsparcie techniczne dla użytkowników
Prowadzenie i uzupełnianie niezbędnej dokumentacji
1. Wsparcie technologiczne projektów prowadzonych w obszarze back office Centrum Serwisowego
Analiza bieżących rozwiązań informatycznych działających na potrzeby back office pod kątem optymalizacji ich działania
Proponowanie, tworzenie i wdrażanie narzędzi usprawniających pracę we wszystkich obszarach back office
Weryfikacja i analiza wykonalności nowych inicjatywy w obszarze back office (wniosków o zmianę)
Analiza danych i systemów celem wypracowania optymalnej architektury systemów back office, wraz z efektywnym zarządzaniem danymi
Rekomendowanie sposobu realizacji zmiany technologicznej w rozwiązaniach Centrum Serwisowego
2. Współpraca z innymi zespołami GT (Global Technology) i wsparcie techniczne dla rozwiązań back office, Problem Solving
Analiza zgłoszonych problemów i aktywna współpraca z innymi zespołami GT oraz partnerami zewnętrznymi w celu ich rozwiązania
Eliminowanie źródeł awarii i wszelkich zagrożeń w funkcjonowaniu aplikacji
Aktywne analizy występujących problemów w pracy rozwiązań back office, ustalanie root causes w obszarze technologii i ich aktywne usuwanie we współpracy z zespołami GT oraz dostawcami rozwiązań
3. Pozostałe
Uwzględnianie we wszelkich pracach i zadaniach zapewnienia ciągłości sprzedaży w restauracjach
Aktywne wsparcie podczas analiz, usuwania problemów, testów, instalacji pilotażowych i wdrożeń nowych rozwiązań w pozostałych obszarach w strukturze IT
Aktywne uczestnictwo w działaniach związanych z podniesieniem jakości i poziomu usług IT
Wsparcie dla audytów wewnętrznych i zewnętrznych
Ciągłe podnoszenie kompetencji pozwalających na swobodną realizację obowiązków
Zbieranie i przedstawianie danych na potrzeby wsparcia kadry zarządzającej w procesie analizy i zarządzania ryzykiem
Realizowanie innych zadań wskazanych przez przełożonego w ramach obszaru odpowiedzialności
Chcesz pracować w krajowym transporcie żywności (dystrybucja bezpośrednio do restauracji, stacji paliwowych, kawiarni) w obrębie województwa mazowieckiego, łódzkiego, świętokrzyskiego, lubelskiego, podlaskiego oraz warmińsko-mazurskiego,
Cenisz sobie dobrze zorganizowaną pracę i chcesz znać grafik z wyprzedzeniem, aby planować czas dla siebie i rodziny,
Cenisz sobie powroty do domu po każdej trasie (codzienne powroty do bazy w Warszawie),
Chcesz kierować bezpiecznym samochodem serwisowanym regularnie w autoryzowanych serwisach,
Chcesz podnieść swoje umiejętności o nowinki technologiczne (tematyka pojazdów, terminale do skanowania, elektryczne agregaty chłodnicze, etc.),
Ważne dla Ciebie jest przestrzeganie ustawy o czasie pracy kierowców
Chcesz pracować w krajowym transporcie żywności (dystrybucja bezpośrednio do restauracji, stacji paliwowych, kawiarni) w obrębie województwa mazowieckiego, łódzkiego, świętokrzyskiego, lubelskiego, podlaskiego oraz warmińsko-mazurskiego,
Cenisz sobie dobrze zorganizowaną pracę i chcesz znać grafik z wyprzedzeniem, aby planować czas dla siebie i rodziny,
Cenisz sobie powroty do domu po każdej trasie (codzienne powroty do bazy w Warszawie),
Chcesz kierować bezpiecznym samochodem serwisowanym regularnie w autoryzowanych serwisach,
Chcesz podnieść swoje umiejętności o nowinki technologiczne (tematyka pojazdów, terminale do skanowania, elektryczne agregaty chłodnicze, etc.),
Ważne dla Ciebie jest przestrzeganie ustawy o czasie pracy kierowców
1. Wsparcie technologiczne projektów prowadzonych w obszarze Digital / Marketing / Business Inteligence
Analiza bieżących rozwiązań informatycznych działających na potrzeby Digital / Marketing / Business Inteligence pod kątem optymalizacji ich działania
Proponowanie, tworzenie i wdrażanie narzędzi usprawniających pracę we wszystkich obszarach Digital / Marketing / Business Inteligence
Weryfikacja i analiza wykonalności nowych inicjatywy w obszarze Digital / Marketing / Business Inteligence (wniosków o zmianę)
Analiza w ramach projektów GT (Global Technology) i ich zależności, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru Digital / Marketing / Business Inteligence
Rekomendowanie sposobu realizacji zmiany technologicznej
2. Współpraca z innymi zespołami Global Technology i wsparcie techniczne dla rozwiązań mobilnych, Problem Solving
Analiza zgłoszonych problemów i aktywna współpraca z innymi zespołami GT oraz partnerami zewnętrznymi w celu ich rozwiązania
Eliminowanie źródeł awarii i wszelkich zagrożeń w funkcjonowaniu aplikacji
Aktywne analizy występujących problemów w pracy rozwiązań mobilnych, ustalanie root causes w obszarze technologii i ich aktywne usuwanie we współpracy z zespołami GT oraz dostawcami rozwiązań
3. Pozostałe
Uwzględnianie we wszelkich pracach i zadaniach zapewnienia ciągłości sprzedaży w restauracjach
Aktywne wsparcie podczas analiz, usuwania problemów, testów, instalacji pilotażowych i wdrożeń nowych rozwiązań w pozostałych obszarach w strukturze IT
Aktywne uczestnictwo w działaniach związanych z podniesieniem jakości i poziomu usług IT
Wsparcie dla audytów wewnętrznych i zewnętrznych
Ciągłe podnoszenie kompetencji pozwalających na swobodną realizację obowiązków
Zbieranie i przedstawianie danych na potrzeby wsparcia kadry zarządzającej w procesie analizy i zarządzania ryzykiem
Realizowanie innych zadań wskazanych przez przełożonego w ramach obszaru odpowiedzialności
1. Wsparcie technologiczne projektów prowadzonych w obszarze back office Centrum Serwisowego
Analiza bieżących rozwiązań informatycznych działających na potrzeby back office pod kątem optymalizacji ich działania
Proponowanie, tworzenie i wdrażanie narzędzi usprawniających pracę we wszystkich obszarach back office
Weryfikacja i analiza wykonalności nowych inicjatywy w obszarze back office (wniosków o zmianę)
Analiza danych i systemów celem wypracowania optymalnej architektury systemów back office, wraz z efektywnym zarządzaniem danymi
Rekomendowanie sposobu realizacji zmiany technologicznej w rozwiązaniach Centrum Serwisowego
2. Współpraca z innymi zespołami GT (Global Technology) i wsparcie techniczne dla rozwiązań back office, Problem Solving
Analiza zgłoszonych problemów i aktywna współpraca z innymi zespołami GT oraz partnerami zewnętrznymi w celu ich rozwiązania
Eliminowanie źródeł awarii i wszelkich zagrożeń w funkcjonowaniu aplikacji
Aktywne analizy występujących problemów w pracy rozwiązań back office, ustalanie root causes w obszarze technologii i ich aktywne usuwanie we współpracy z zespołami GT oraz dostawcami rozwiązań
3. Pozostałe
Uwzględnianie we wszelkich pracach i zadaniach zapewnienia ciągłości sprzedaży w restauracjach
Aktywne wsparcie podczas analiz, usuwania problemów, testów, instalacji pilotażowych i wdrożeń nowych rozwiązań w pozostałych obszarach w strukturze IT
Aktywne uczestnictwo w działaniach związanych z podniesieniem jakości i poziomu usług IT
Wsparcie dla audytów wewnętrznych i zewnętrznych
Ciągłe podnoszenie kompetencji pozwalających na swobodną realizację obowiązków
Zbieranie i przedstawianie danych na potrzeby wsparcia kadry zarządzającej w procesie analizy i zarządzania ryzykiem
Realizowanie innych zadań wskazanych przez przełożonego w ramach obszaru odpowiedzialności