Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Opracowywanie strategii komunikacji korporacyjnej i Employer Branding (EB) dla firmy, wraz z planami działania, ich wdrożeniem i oceną skuteczności;
Realizacja projektów w ramach komunikacji korporacyjnej, uwzględniając szeroką komunikację działań związanych ze zrównoważonym rozwojem (S&R), a także lokalną komunikacją projektów globalnych;
Zapewnienie kompleksowej komunikacji w ramach działań Employer Branding firmy;
Zarządzanie stroną internetową firmy oraz profilami EB w mediach społecznościowych (FB, IG, LinkedIn), tworzenie contentu i publikacja treści;
Tworzenie materiałów prasowych i wypowiedzi do mediów;
Koordynacja współpracy z agencjami (PR, SoMe, studia produkcyjne) oraz kontaktem z mediami;
Prowadzenie działań komunikacji kryzysowej w sytuacjach nadzwyczajnych (udział w zespole kryzysowym);
Bliska współpraca z Zarządem oraz innymi działami w firmie w celu zapewnienia spójności i skuteczności działań komunikacyjnych;
Bieżący monitoring mediów, tworzenie raportów i prezentacji podsumowujących, contentu photo - video do potrzeb korporacyjnych
Wspieranie zespołu Trade Marketingu On Trade (kanał HoReCa) lub Off Trade (kanał nowoczesny i dyskonty) w codziennych zadaniach
CZYM SIĘ BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ:
• Bieżącą administracją realizowanych projektów;
• Rozliczaniem wydatków i prowadzeniem ewidencji budżetowej (wsparcie zespołu Trade Marketing i Regionalnych Kierowników Sprzedaży oraz ich Zespołów);
• Braniem udziału w przygotowaniu materiałów widocznościowych - kierowanych do naszych Partnerów rynkowych;
• Wsparciem przy produkcji materiałów POS (point of sales materials), np. montaże, zarzadzanie obiegiem POS, nadzorem nad materiałami w rynku;
• Udziałem w przygotowaniu i realizacji wybranych aktywacji oraz akcji promocyjnych dla marek z portfolio firmy;
• Przygotowywaniem podsumowań, raportów i analiz prowadzonych aktywacji;
• Analizą trendów, poszukiwaniem pomysłów i niestandardowych rozwiązań na wypromowanie marki (w tym analiza trendów digitalowych możliwych do wykorzystania w kanale OnTrade);
• Wizytami w terenie i współpracą z Przedstawicielami handlowymi w kanale gastronomicznym
ZDOBĘDZIESZ UMIEJĘTNOŚCI I DOŚWIADCZENIE W:
• Zdobędziesz wiedzę z zakresu Marketingu, Trade Marketingu i Sprzedaży - przy współpracy z doświadczonymi managerami i specjalistami z naszej firmy;
• Dowiesz się jakie działania Digitalowe są skierowane do naszego kanału sprzedaży;
• Poznasz, jak funkcjonuje rynek OnTrade w Polsce lub kanał nowoczesny i jak budować markę w działaniach skierowanych bezpośrednio do klienta;
• Dowiesz się jak zorganizować promocje sprzedażowe, eventy w kanale OnTrade oraz czym są i jak działają narzędzia wspierania sprzedaży;
• Nauczysz się formalnych i rozliczeniowych kwestii związanych z prowadzeniem projektów i zadań;
• Będziesz mieć szanse na koordynację indywidualnych projektów opartych na implementacji strategii marketingowej marek z naszego portfolio
Będziesz odpowiedzialny/a za przygotowywanie i zarządzanie strategią planów trade marketingowych dla kanałów Modern Trade, Discount oraz Convienience,
Opracowywał/a, przygotowywanie i wdrożenie kalendarza aktywności dla wyżej wymienionych kanałów,
Kontrolował/a i koordynował/a przydzielony budżet,
Będziesz odpowiedzialny/a za analizę i ewaluację przeprowadzonych akcji promocyjnych w kanale Modern Trade,
Definiował/a cele dystrybucyjne i jakościowe dla zespołu sprzedaży (priorytety listingowe, standardy merchandisingowe, plan promocyjny dla kanału sprzedaży),
Analizował/a działania konkurencji,
Współtworzył kalendarz działań marketingowych w zakresie działań instorowych,
Współpracował/a z działem Marketingu,
Współpracował/a zespołem Key Account Managerów i Dyrektorami działu Sprzedaży Modern Trade,
Będziesz odpowiadał/a za postewaluację wdrożonych aktywności trade marketingowych,
Zarządzał/a i rozwijał/a zespół Trade Marketing Specialist,
Dwa staże do wyboru: Wspieranie zespołu Kontrolingu Finansowego w analizie finansowej oraz budżetowaniu lub zespołu analiz biznesowych w codziennych procesach
CZYM SIĘ BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ:
• Wspieraniem działu w codziennych procesach;
• Uczestnictwem w procesie budżetowania i kontroli przychodów i kosztów;
• Przygotowywaniem raportów cyklicznych oraz raportów ad hoc, w tym prezentacji z dbaniem o poprawność danych;
• Współpracą z właścicielami biznesowymi w ramach realizacji ich budżetów i estymacji;
• Uczestnictwem w procesie kontroli budżetów marketingowo-sprzedażowych;
• Uczestnictwem w procesie kontroli rabatów promocyjnych;
• Uczestnictwem w procesie kalkulacji rentowności dla nowych produktów;
• Uczestnictwem w przygotowaniu wiekowania należności;
• Uczestniczeniem w procesie raportowania oraz budowania raportów sprawozdawczych;
ZDOBĘDZIESZ UMIEJĘTNOŚCI I DOŚWIADCZENIE W:
• Kontrolingu finansowym w praktyce;
• Rachunkowości zarządczej oraz stosowania wskaźników oceny efektywności poszczególnych obszarów biznesowych;
• Wykorzystaniu hurtowni danych;
• Stosowaniu nowych narzędzi używanych do raportowania i prezentowania danych;
• Kompetencjach twardych i miękkich, które są niezbędne w biznesie
• Aktywnym uczestnictwem w systemach: jakości, bezpieczeństwa żywności, środowiska i BHP;
• Przygotowaniem analiz danych (jakości chemicznej i sensorycznej spirytusów i/lub frakcji ubocznych procesu rektyfikacji) oraz ich prezentacją zainteresowanym stronom
ZDOBĘDZIESZ UMIEJĘTNOŚCI I DOŚWIADCZENIE W:
• Samodzielnym wykonywaniu analizy spirytusów (destylatów rolniczych i alkoholi etylowych rolniczych) i wódek metodą chromatografii gazowej;
• Identyfikacji pochodzenia botanicznego spirytusów j/w i wódek metodą oznaczania stosunku stabilnych izotopów węgla C13/12;
• Wykonywaniu innych analiz instrumentalnych (spektrofotometria, pomiar gęstości przy użyciu gęstościomierza oscylacyjnego itp.);
• Ocenie sensorycznej alkoholi etylowych rolniczych i wódek przy użyciu profesjonalnego oprogramowania;
• Rozwiązywaniu różnego rodzaju problemów produkcyjnych;
• Obsługiwaniu stosowanych w organizacji systemów jakości, bezpieczeństwa żywności, ochrony środowiska i BHP
Wspieranie zespołów brand marketingowych (kategoria wódek lub whisky prestiż) przy wdrażaniu aktywacji marketingowych oraz rozwoju marek w Polsce i zagranicą
CZYM SIĘ BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ:
• Wspieraniem zespołu w codziennym zarządzaniu markami;
• Współpracą przy opracowywaniu i wdrażaniu nowych produktów na rynek;
• Wspieraniem w tworzeniu i wdrażaniu wypracowanych strategii komunikacji;
• Kontaktem z zewnętrznymi agencjami kreatywnymi;
• Koordynacją w zakresie produkcji materiałów POS wspierających sprzedaż;
• Wspieraniem w tworzeniu materiałów komunikacyjnych ATL i BTL;
• Przygotowywaniem prezentacji promocyjnych;
• Opracowywaniem innowacyjnych ścieżek dotarcia do konsumentów;
• Wspieraniem administracyjnym działu
ZDOBĘDZIESZ UMIEJĘTNOŚCI I DOŚWIADCZENIE W:
• Realizacji projektów związanych z rozwojem marek, co pozwoli Ci rozwijać umiejętności zarządzania projektami i koordynacji działań;
• Analizie danych marketingowych, aby lepiej zrozumieć potrzeby i wymagania konsumentów;
• Wykorzystywaniu narzędzi marketingowych;
• Współpracy z innymi członkami działu marketingu oraz innymi działami w firmie, co pomoże Ci rozwijać umiejętności zespołowe
Staż w dziale Analizy Rynku i Zachowań Konsumenckich
Warszawa
Wygasła: 05.04.2024
umowa zlecenie
praca hybrydowa
praktykant / stażysta
Obowiązki:
CEL STANOWISKA:
Wsparcie zespołu Strategy & Business Insights w dziale marketingu
CZYM SIĘ BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ:
• Wspieraniem zespołu Analizy Rynku i Zachowań Konsumenckich w zakresie bieżącej analizy danych dla wszystkich marek z portfolio Pernod Ricard;
• Koordynowaniem projektów badawczych, a także współpracą z agencjami badawczymi i innymi dostawcami danych konsumenckich;
• Wspieraniem w procesie rozwoju narzędzi badawczych i analitycznych;
• Tworzeniem dokumentów, prezentacji i raportów dla działów marketingu, sprzedaży oraz na potrzeby Zarządu;
• Realizowaniem raportów trackingowych (miesięcznych i kwartalnych);
• Wspieraniem administracyjnym działu
ZDOBĘDZIESZ UMIEJĘTNOŚCI I DOŚWIADCZENIE W:
• Zdobędziesz praktyczną wiedzę z zakresu Consumer Insights (CI). Zrozumiesz, jak CI wpisuje się w kontekst biznesowy i proces podejmowania decyzji w organizacji – wsparcie strategiczne działu marketingu;
• Metodologii jakościowych oraz ilościowych badań konsumenckich – znajomość procesu badawczego od zbierania potrzeb biznesowych, tworzenia narzędzi badawczych, zaplanowania realizacji badania konsumenckiego do raportowania i prezentacji wyników;
• Analizie i raportowaniu danych konsumenckich, tworzenia prezentacji, podsumowań na podstawie badań konsumenckich;
• Ewaluacji kampanii marketingowych, pomiaru equity marki, testowania nowych produktów i komunikacji marek;
• Podstawach zarządzania relacjami z zewnętrznymi partnerami (wiodącymi agencjami badawczymi na rynku)
Wspieranie globalnego zespołu ds. rozwoju biznesu w koordynacji działań w zakresie bieżącej analizy rynków, rozwijania strategii biznesowych, skierowanych na poprawę wyników biznesowych marek z portfolio polskich wódek na rynkach zagranicznych
CZYM SIĘ BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ:
• Wspieraniem zespołu ds. rozwoju biznesu w codziennych zadaniach operacyjnych związanych z rozwojem biznesu na rynkach zagranicznych;
• Prowadzeniem analizy danych, tworzeniem prezentacji;
• Zarządzaniem różnymi danymi w systemach firmy;
• Monitorowaniem wyników marek na rynkach zagranicznych;
• Wysyłaniem do rynków próbek nowych produktów i materiałów POS;
• Wsparciem w regularnych kontaktach z klientami, komunikacją z zewnętrznymi interesariuszami w celu zagwarantowania sukcesu aktywacji rynku/marki oraz planu rozwoju marki;
• Wsparciem administracyjnym, na przykład: ustalaniem nowych SKU zgodnie z wewnętrznymi procesami, tworzeniem propozycji biznesowych dotyczących nowych rynków, śledzeniem wydatków budżetowych, budowaniem efektywnej współpracy z klientami w oparciu o osiągalne cele zgodnie z uzgodnionymi rocznymi planami marki;
• Współpracą z różnymi działami wewnętrznymi w celu wspierania zespołu rozwoju biznesu (finanse, księgowość, łańcuch dostaw, marketing, digital, prawny)
ZDOBĘDZIESZ UMIEJĘTNOŚCI I DOŚWIADCZENIE W:
• Znajomości zagadnień finansowych zawiązanych z rozwojem biznesu - rozumienia rachunku zysków i strat, finansowych wskaźników KPI;
• Wiedzy marketingowej - kondycji marek, jej pozycjonowaniu oraz punktów styku z konsumentem;
• Łańcuchu dostaw - aspektach logistycznych i procesach związanych z wysyłką produktów za granicę, prognozowaniem;
• Sprzedaży - negocjacjach, kanałach sprzedaży, modelach dotarcia do rynku i konsumenta;
• Współpracy - umiejętności pracy w złożonym środowisku z wieloma zadaniami i interesariuszami
Wspieranie zespołu Wsparcia Sprzedaży w jego codziennych zadaniach
CZYM SIĘ BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ:
• Implementowaniem zadań i planów sprzedażowych do systemu mobilnego, zgodnie z wytycznymi działu sprzedaży;
• Administrowaniem systemu wsparcia sprzedaży i zarządzaniem relacjami z klientem (SFA/CRM);
• Administrowaniem i bieżącym utrzymaniem kartotek w systemie Connector (obszary chains directory, connector oraz connector kategoria);
• Przygotowywaniem raportów dla działu sprzedaży w systemie BI, a także utrzymaniem istniejącej już siatki raportów w tym systemie;
• Analizowaniem danych sprzedażowych i uczestnictwem w formowaniu rekomendacji dla działu sprzedaży;
• Tworzeniem raportów, analiz oraz rekomendacji na potrzeby działów sprzedaży oraz marketingu;
• Analizowaniem i obróbką danych rynkowych (Nielsen, Focus itd.) we współpracy z działem zarządzania kategorią;
• Udziałem we wdrożeniach najnowszych rozwiązań technologicznych (np. Image recognition, czy AI)
ZDOBĘDZIESZ UMIEJĘTNOŚCI I DOŚWIADCZENIE W:
• Obsłudze klienta, będziesz mieć okazję do ćwiczenia umiejętności w komunikacji i wspierania przedstawicieli handlowych w rozwiązywaniu problemów klientów;
• Analizie danych dotyczących sprzedaży, aby lepiej zrozumieć potrzeby i wymagania klientów;
• We współpracy z innymi członkami działu wsparcia sprzedaży oraz innymi działami w firmie, co pomoże Ci rozwijać umiejętności zespołowe;
• Realizacji projektów związanych z wsparciem sprzedaży, co pozwoli Ci rozwijać umiejętności zarządzania projektami i koordynacji działań;
• Wykorzystywaniu różnych narzędzi i systemów informatycznych, które są niezbędne w dziale wsparcia sprzedaży
Staż w Wyborowa Pernod Ricard – Dzień Otwarty Warszawa
Złota 59, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 15.03.2024
umowa zlecenie
praca hybrydowa
praktykant / stażysta
Obowiązki:
Aplikuj na dzień otwarty programu stażowego „Za dobrą karierę”! Mamy aż 15 miejsc stażowych w różnych działach, takich jak:
• Marketing,
• Sprzedaż,
• Finanse,
• HR,
• Obsługa Klienta,
• Analizy Konsumenckie
Czego możesz się spodziewać, gdy dostaniesz od nas zaproszenie na to wyjątkowe wydarzenie?
• przede wszystkim będziesz mieć okazję by poznać naszą firmę i osobiście sprawdzić czym jest dla nas kultura „convivialite” i przyjazne relacje;
• będziesz mieć unikalną możliwość swobodnej rozmowy z mentorami staży w działach, które Cię interesują – pamiętaj by zadać im ważne dla Ciebie pytania;
• dowiesz się czego możesz się spodziewać podczas stażu, czego się nauczysz i jakie obowiązki zostaną Ci powierzone;
• będziesz uczestniczyć w warsztatach koktajlowych „Zero waste”, prowadzonych przez ekspertów naszego programu The Bar World of Tommorow;
• podczas spotkania zjesz pyszne przekąski;
• na koniec wydarzenia weźmiesz udział w quizie z nagrodami
Nie zwlekaj! Aplikuj na dzień otwarty! W tym roku to dzień „wyjątkowo wyjątkowy”, bo urodzinowy – świętujemy 10 edycję programu stażowego 😊
Dzień Otwarty w Warszawie odbędzie się 13 marca (środa) w godzinach 14-19, w naszym biurze przy ul. Złotej 59 w Warszawie
Co konkretnie trzeba zrobić aby spędzić z nami ten dzień?
Kliknij aplikuj i wyślij nam swój profil/CV/informacje o sobie. Liczba miejsc jest ograniczona, ale każdy otrzyma od nas informację zwrotną 😊
Staż w Wyborowa Pernod Ricard – Dzień Otwarty Zielona Góra
Zielona Góra
Wygasła: 15.03.2024
umowa zlecenie
praca hybrydowa
praktykant / stażysta
Obowiązki:
Aplikuj na dzień otwarty programu stażowego „Za dobrą karierę”! W tym roku będziemy rekrutować do takich działów jak:
• Dział Produkcji (XO- ciągłe doskonalenie procesów produkcyjnych)
• Dział Techniczny
• Dział Logistyki
Czego możesz się spodziewać, gdy dostaniesz od nas zaproszenie na to wyjątkowe wydarzenie?
• przede wszystkim będziesz mieć okazję by poznać naszą firmę i osobiście sprawdzić czym jest dla nas kultura „convivialite” i przyjazne relacje;
• będziesz mieć unikalną możliwość swobodnej rozmowy z mentorami staży w działach, które Cię interesują – pamiętaj by zadać im ważne dla Ciebie pytania;
• dowiesz się czego możesz się spodziewać podczas stażu, czego się nauczysz i jakie obowiązki zostaną Ci powierzone;
• będziesz uczestniczyć w warsztatach koktajlowych „Zero waste”, prowadzonych przez ekspertów naszego programu The Bar World of Tommorow;
• poznasz naszą fabrykę – jest to wyjątkowa okazja!!!
• podczas spotkania zjesz pyszne przekąski;
• na koniec wydarzenia weźmiesz udział w quizie z nagrodami
Nie zwlekaj! Aplikuj na dzień otwarty! W tym roku to dzień „wyjątkowo wyjątkowy” bo urodzinowy – świętujemy 10 edycję programu stażowego!!!
Dzień Otwarty w Zielonej Górze odbędzie się 21 marca (czwartek) w godzinach 14-19, w naszej fabryce przy ul. Jedności 59 w Zielonej Górze
Co konkretnie trzeba zrobić aby spędzić z nami ten dzień?
Kliknij aplikuj i wyślij nam swój profil/CV/informacje o sobie. Liczba miejsc jest ograniczona, ale każdy otrzyma od nas informację zwrotną 😊
Staż w Wyborowa Pernod Ricard – Dzień Otwarty Warszawa
Złota 59, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 14.03.2024
umowa zlecenie
praca hybrydowa
praktykant / stażysta
Obowiązki:
Aplikuj na dzień otwarty programu stażowego „Za dobrą karierę”! Mamy aż 15 miejsc stażowych w różnych działach, takich jak:
• HR,
• Marketing,
• Consumer Insight,
• Sprzedaż,
• Finanse,
• Obsługa Klienta
Czego możesz się spodziewać, gdy dostaniesz od nas zaproszenie na to wyjątkowe wydarzenie?
• przede wszystkim będziesz mieć okazję by poznać naszą firmę i osobiście sprawdzić czym jest dla nas kultura „convivialite” i przyjazne relacje;
• będziesz mieć unikalną możliwość swobodnej rozmowy z mentorami staży w działach, które Cię interesują – pamiętaj by zadać im ważne dla Ciebie pytania;
• dowiesz się czego możesz się spodziewać podczas stażu, czego się nauczysz i jakie obowiązki zostaną Ci powierzone;
• będziesz uczestniczyć w warsztatach koktajlowych „Zero waste”, prowadzonych przez ekspertów naszego programu The Bar World of Tommorow;
• podczas spotkania zjesz pyszne przekąski;
• na koniec wydarzenia weźmiesz udział w quizie z nagrodami
Nie zwlekaj! Aplikuj na dzień otwarty! W tym roku to dzień „wyjątkowo wyjątkowy”, bo urodzinowy – świętujemy 10 edycję programu stażowego 😊
Dzień Otwarty w Warszawie odbędzie się 13 marca (środa) w godzinach 14-19, w naszym biurze przy ul. Złotej 59 w Warszawie
Co konkretnie trzeba zrobić aby spędzić z nami ten dzień?
Kliknij aplikuj i wyślij nam swój profil/CV/informacje o sobie. Liczba miejsc jest ograniczona, ale każdy otrzyma od nas informację zwrotną 😊
Wspieranie administracyjne zespołu Key Accounts we współpracy z kluczowymi sieciami detalicznymi na rynku polskim (formaty: hipermarkety, supermarkety, dyskonty, convenience)
CZYM SIĘ BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ:
• Wsparciem Key Account Managerów w administracji sprzedaży i w przeprowadzeniu zmian asortymentowych u klientów (m.in. przygotowanie kart produktów, próbek produktów, informacji);
• Administracyjnym wsparciem w przygotowywaniu i wdrażaniu aktywności promocyjnych z klientami;
• Wsparciem w przeprowadzaniu rozliczeń z klientami (m.in. rozliczaniem faktur oraz zamówień)
CZEGO SIĘ NAUCZYSZ:
• Poznasz specyfikę pracy w dziale sprzedaży w branży FMCG;
• Jak prawidłowo analizować i dobierać portfolio produktowe dla klientów;
• Zdobędziesz doświadczenie również w innych obszarach biznesowych m.in. trade marketingu, digital, Category-Management, Revenue Growth Management;
• Zdobędziesz umiejętności i doświadczenie we współpracy z innymi działami
obsługa zamówień i zapytań klientów przesłanych drogą elektroniczną,
zapewnienie terminowego i dokładnego przetwarzania zamówień klientów i rozliczania aktywności sprzedażowych (np. wystawianie korekt rabatowych) w systemie JD Edwards,
dbanie o kontakt i efektywną komunikację z klientem (terminowe realizacje zamówień i zapytań związanych z obsługą klienta),
prowadzenie administracyjnej i logistycznej obsługi klientów (np. monitorowanie terminu dostawy zamówień do klientów),
prowadzenie procesu reklamacji konsumenckich,
budowanie i utrzymywanie współpracy wewnątrz zespołu oraz z innymi działami w firmie (np. Sprzedaży, Finansów, Planowania)
realizacja zadań wynikających z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy,
udział we wdrażaniu i utrzymywaniu systemów ochrony przeciwpożarowej,
implementacja wymagań dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy w ramach prowadzonych projektów,
opiniowanie rozwiązań organizacyjnych i technicznych w procesach inwestycyjnych,
uczestnictwo w procesach związanych z bezpieczeństwem maszyn i urządzeń, w audytach, kontrolach, odbiorach maszyn i urządzeń, linii technologicznych i procesów,
wsparcie działania w ramach rozwoju kultury bezpieczeństwa
Wspieranie Działu Trade Marketingu w procesach tworzenia, produkcji i implementacji mechanizmów oraz narzędzi sprzedaży, które mają na celu poprawę wyników biznesowych marek z naszego portfolio na rynku
CZYM SIĘ BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ:
· Wspieraniem bieżących projektów trade marketingowych dla sprzedaży;
· Współpracą w przygotowaniu materiałów POS (od kreacji po implementację);
· Współpracą w kreowaniu i realizowaniu projektów kreatywnych;
· Obsługiwaniem materiałów POS (montaże, zarzadzanie obiegiem POS), nadzorem nad materiałami w rynku;
· Wspieraniem w przygotowaniu i realizacji wybranych aktywacji, akcji promocyjnych dla marek z portfolio Wyborowa Pernod Ricard, objętych strategią działu;
· Przygotowywaniem podsumowań, raportów i analiz prowadzonych akcji;
· Rozliczaniem wydatków i prowadzeniem ewidencji budżetowej;
· Analizą trendów, poszukiwaniem pomysłów i niestandardowych rozwiązań;
· Współpracą z działem sprzedaży, marketingu, działu zakupów, dostawcami, agencjami
ZDOBĘDZIESZ UMIEJĘTNOŚCI I DOŚWIADCZENIE W:
· Pracy w dziale trade marketingu i sprzedaży;
· Procesie kreacji, produkcji i implementacji materiałów POS w rynku;
· Współtworzeniu i realizowaniu projektów;
· Budowaniu marki w działaniach skierowanych bezpośrednio do klienta;
· Współpracy z działem sprzedaży, marketingu, zakupów, księgowości oraz z zewnętrznymi partnerami - agencjami kreatywnymi i dostawcami materiałów POS
Wspieranie zespołu Kadr oraz HR Business Partneringu i przyciągania talentów w codziennych obowiązkach
CZYM SIĘ BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ:
• Wsparciem działu HR w różnych procesach (employer branding, rekrutacje, zatrudnienia, administracja personalna);
• Wspieraniem procesów rekrutacji (redagowanie i publikacja ogłoszeń, selekcja kandydatów, organizacja i uczestnictwo w spotkaniach);
• Współorganizacją procesu on-boardingu pracowników (w tym prowadzenie projektu Wyborowy Skrzydłowy), zarządzaniem i dystrybucją materiałów powitalnych;
• Wsparciem zespołu administracji personalnej, m.in. kompletowanie teczek pracowniczych, wysyłanie skierowań na badania medycyny pracy, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów;
• Wspieraniem działu HR i pracowników w różnorodnych inicjatywach związanych z polityką personalną firmy
ZDOBĘDZIESZ UMIEJĘTNOŚCI I DOŚWIADCZENIE W:
• Twardych i miękkich kadrach (od employer brandingu, poprzez rekrutację do zatrudnienia);
przygotowywanie planów trade marketingowych i przeprowadzaniem aktywności dla detalu i sieci lokalnych),
rekomendowanie i wdrażanie nowych rozwiązań trade marketingowych na potrzeby klientów,
analizowanie danych wewnętrznych i rynkowych oraz przygotowywaniem na ich podstawie rekomendacji dalszych aktywności w tym krótko i długoterminowych programów sprzedażowych,
planowanie kalendarza działań promocyjnych dla dedykowanego kanału sprzedaży w oparciu o wyniki przeprowadzonych analiz,
zarządzanie częścią budżetu trade marketingowego,
współpraca z Brand Managerami wszystkich marek oraz zespołem KAM,
kreacja i produkcja materiałów POS oraz ich implementacja,
analiza, planowanie, ewaluacja i rozliczanie przeprowadzonych akcji promocyjnych,
przeprowadzanie projektów przebudowy stoisk alkoholowych w wybranych sklepach,
wdrożenie i zarzadzanie projektem kontroli zaimplementowanych materiałów POS w kanale sieci lokalnych,
przygotowywanie podsumowań z realizacji działań trade marketingowych,
zarządzanie projektem ekspozycji lokalnych w podległych kanałach (liderowanie projektu, przygotowywanie narzędzia dla sklepów, rozliczanie projektów z współpracującymi agencjami, negocjowanie stawek)
współpraca z podległymi agencjami zewnętrznymi (marketingowymi, outsourcingowymi sprzedaży, produkcji POS),
prowadzenie wraz z agencją zewnętrzną cyklicznych audytów materiałów POS (analizy, wnioski, prezentacja wyników dla Dyrektorów/ek podległego kanału)
Responsible for the local development and implementation of marketing activations in line with the strategy for the Gin and Tequila brands in Wyborowa Pernod Ricard portfolio
MAIN RESPONSIBILITIES:
• Analyze brand performance and apply insights (Business, Consumer, Shopper, Customer, Competitor trends) for future activation planning;
• Develop, align and execute all related marketing activities in Polish market in collaboration with relevant stakeholders;
• Identify and develop new business opportunities;
• Track effectiveness of marketing activities based on KPIs;
• Lead marketing agencies and cooperate with other external providers;
• Manage budget planning and monitoring
Brand Planning:
• Conducting consumer research, competitive landscape scoping, as well as discussing with Brand Companies, and utilizing global tools to inform the planning process for the assigned brand portfolio;
• Delivering the annual brand plans for the key brands within the assigned portfolio, while ensuring that the plans are locally relevant and comply with the global marketing strategy as well as local legislation;
• Developing innovative consumer programs (in conjunction with various agencies) for BTL and trade facing programs;
• Develop and implement (in conjunction with the Digital Manager) of a digital plan per assigned brands
Implementation of Brand Activities
• Spearheading the creative process (in conjunction with creative agencies) for marketing campaigns within the assigned brand portfolio;
• Implementing brand activities and ensuring that they are enacted effectively, efficiently and in a timely manner;
• Identify, propose and adopt best practices from other Market Companies in the region to increase effectiveness;
• Working with cross-functional teams (e.g. Trade Marketing, Commercial team, Supply Chain, Finance) to align and deliver brand activities in a timely manner;
• Managing sponsorships and its execution in co-ordination with Events team;
• Communicating brand standards, plans, strategy, and marketing programs to key stakeholders (internal & external);
• Identify new technologies and innovations which can enhance business and brand objectives;
• Develop customer presentation materials for new product review meetings
Monitoring, Evaluation and Reporting
• Conducting monitoring and evaluation initiatives and providing recommendations after the execution of all brand activities;
• Conducting and reporting regular brand performance and health reviews
Competitive Analysis
• Working with various internal and external teams (e.g. Commercial team, Brand Ambassadors, PR agencies) to gather competitive and consumer insights;
• Develop and present a monthly competitor analysis report to the various stakeholders locally and globally
Managing procurement of Dry Goods, Wet Goods for production and support building operation model for Indirect Materials, A&P, Capex, logistics costs in Poland and coordinate processes within Central Europe region
Leading and managing the Procurement team
Preparing, proposing a common strategy for procurement for all VAB/POS and other advertising materials for CE region
Implement strategic goals from procurement strategy - planning, organizing and managing projects taking into account priorities, resources, budgets, issues and constraints to achieve desired results;
Determine central standards for management reporting, market search / analysis across Central Europe
Participate in PR optimization projects
Provide leadership and direction in the planning and execution of negotiations. Negotiating and concluding the long-term contracts for supplies. Regularly contacting suppliers to renegotiate prices
Continuously process optimalisation to secure cost performance across CE region, monitoring, evaluating and improving supplier performance
Sourcing the most affordable materials for the company’s manufacturing process
Controlling the purchasing budget. Delivering cost savings for the company
Monitoring delivery times to ensure they are on time
Developing guidelines for tenders concerning supplies of material and services
Working to create and promote a safe working environment
Managing procurement of Dry Goods, Wet Goods for production and support building operation model for Indirect Materials, A&P, Capex, logistics costs in Poland and coordinate processes within Central Europe region
Leading and managing the Procurement team
Preparing, proposing a common strategy for procurement for all VAB/POS and other advertising materials for CE region
Implement strategic goals from procurement strategy - planning, organizing and managing projects taking into account priorities, resources, budgets, issues and constraints to achieve desired results;
Determine central standards for management reporting, market search / analysis across Central Europe
Participate in PR optimization projects
Provide leadership and direction in the planning and execution of negotiations. Negotiating and concluding the long-term contracts for supplies. Regularly contacting suppliers to renegotiate prices
Continuously process optimalisation to secure cost performance across CE region, monitoring, evaluating and improving supplier performance
Sourcing the most affordable materials for the company’s manufacturing process
Controlling the purchasing budget. Delivering cost savings for the company
Monitoring delivery times to ensure they are on time
Developing guidelines for tenders concerning supplies of material and services
Working to create and promote a safe working environment
Managing procurement of Dry Goods, Wet Goods for production and support building operation model for Indirect Materials, A&P, Capex, logistics costs in Poland and coordinate processes within Central Europe region
Leading and managing the Procurement team
Preparing, proposing a common strategy for procurement for all VAB/POS and other advertising materials for CE region
Implement strategic goals from procurement strategy - planning, organizing and managing projects taking into account priorities, resources, budgets, issues and constraints to achieve desired results;
Determine central standards for management reporting, market search / analysis across Central Europe
Participate in PR optimization projects
Provide leadership and direction in the planning and execution of negotiations. Negotiating and concluding the long-term contracts for supplies. Regularly contacting suppliers to renegotiate prices
Continuously process optimalisation to secure cost performance across CE region, monitoring, evaluating and improving supplier performance
Sourcing the most affordable materials for the company’s manufacturing process
Controlling the purchasing budget. Delivering cost savings for the company
Monitoring delivery times to ensure they are on time
Developing guidelines for tenders concerning supplies of material and services
Working to create and promote a safe working environment
Młodszy/a Specjalista/ka Jakości Opakowań i Rozwoju Produktów
Zielona Góra
Wygasła: 24.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Zapewnienie aktualnej dokumentacji materiałów opakowaniowych (rysunki techniczne, projekty, próbki referencyjne),
Przygotowywanie i aktualizacja dokumentacji gotowych produktów (karty wyrobu, dane logistyczne, kody kreskowe, itp),
Zapewnienie wymaganych danych w systemach informatycznych (JDE, Product Cloud, Baza Wiedzy),
Wdrażanie prawnych i grupowych wymagań z zakresu: materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością, sustainable packaging, tracebility, znakowania produktów,
Uczestniczenie w projektach Problem Solving i NPD,
Koordynacja testów produkcyjnych, przygotowywanie raportów z testów,
You will work on data & business topics related to deploying marketing effectiveness across Poland and next other markets from Central Europe and extracting/consolidating business insights and learnings out of it. Your tasks will include:
• Analyzing and summarizing qualitative/quantitative insights outcomes, on ad-hoc business topics;
• Setting up business use cases to leverage all data sources;
• Monitoring size of the prize and business impact
You will endorse the role of PMO, handling, organizational and communication topics. Your tasks will include:
• Ensuring deployment roadmap delivery eg. Matrix deployment, Extract (A&P optimization), TROI (touchpoints validation and planning), L3F off trade tracker to support business decisions;
• Prepare implementation schedule for marketing effectiveness programs in WPR and key success metrics (day to day operational lead, spare partner to deployment team in HQ/E-LAT). Summarizing and sending business updates;
• Preparing executive presentations to Top Management;
• Facilitate discussions with and decision across marketing, trade marketing and sales in order to successful execute Matrix, Extract, TROI and L3F tracking in WPR;
• Design, support implementation and maintenance of management dashboards in PowerBI providing key business information for the purpose of market decisions;
• Create a culture of best practice sharing (within marketing effectiveness in Central Europe);
• Be sparring partner for KDP (Key Digital Programs) implementation team in HQ/E-LAT;
• Be sparring partner for brand managers and trade marketing managers in the area of A&P effectiveness;
• Ensure smooth process of WPR data sources integration (Nielsen, ex-factory, connector, focus etc.) and support implementation of PowerBI solution followed by development and maintenance of reporting dashboards (with close cooperation with sales team);
• Close cooperation (operational level) with KDP (Key Digital Programs) teams in HQ and E-LAT
Odpowiedzialność za osiąganie celów sprzedażowych i wizerunkowych w kanale on trade, poprzez nadzorowanie i koordynację podległego zespołu sprzedaży i trade marketingu on trade. Podążanie za najważniejszymi możliwościami rynkowymi oraz konstruowanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami
CZYM SIĘ BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ?
1. Zarzadzanie sprzedażą i widocznością marek Pernod Ricard w dziale On Trade:
• Kierowanie, rozwój i motywowanie podległego zespołu w celu osiągania ogólnych celów sprzedaży;
• Współpraca z działem marketingu w zakresie koordynacji i wsparcia promocyjnego;
• Szacowanie potencjału sprzedaży poszczególnych klientów i ustalanie celów dla podległego zespołu sprzedaży;
• Motywowanie zespołów do osiągania postawionych celów i aktywnego poszukiwania nowych możliwości zwiększenia sprzedaży i widoczności;
• Ewaluacja wyników członków zespołu poprzez ocenę pracowniczą, dbanie o planowanie rozwoju i realizacji procesów szkoleniowych
2. Planowanie biznesowe i zarzadzanie budżetem
• Planowanie strategii handlowej w kanale On Trade i zarządzanie jego budżetem;
• Nadzór nad budżetem promocyjnym i jego właściwe wykorzystanie jako wsparcie dla partnerów handlowych;
• Ciągła analiza wykonania celów w kanale sprzedaży;
• Monitoring wydatków w kanale sprzedaży
3. Rozwój Biznesu
• Monitorowanie rynku oraz analiza informacji w celu prawidłowej identyfikacji zagrożeń oraz nowych możliwości;
• Identyfikacja możliwości zwiększania sprzedaży z istniejącymi klientami - włącznie ze zwiększeniem wolumenu sprzedaży dotychczasowych marek jak i wprowadzeniem nowych;
• Reprezentowanie Wyborowa Pernod Ricard podczas wizyt gości z wewnątrz i z zewnątrz organizacji
Wspieranie zespołu zakupów w celu zapewnienia dostępności materiałów i usług we właściwym czasie, ilościach i miejscu, przy jednoczesnym zapewnieniu optymalizacji kosztów
CZYM SIĘ BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ:
• Wspieraniem zespołu kupców oraz kierownika zakupów w codziennych zadaniach operacyjnych – kontakty z dostawcami, monitorowanie realizacji zamówień;
• Wspieraniem procesu zamawiania towarów i usług;
• Raportowaniem i analizowaniem kluczowych wskaźników w celu zmniejszenia wydatków i poprawy efektywności;
• Współpracą z kluczowymi kontaktami wewnętrznymi (dział magazynu, produkcji, planowania i marketingu)
ZDOBĘDZIESZ UMIEJĘTNOŚCI I DOŚWIADCZENIE W:
• Metodach pracy profesjonalnych kupców – tworzenia i egzekucji strategii zakupowych;
• Zarządzaniu łańcuchem dostaw – poznasz aspekty logistyczne, jak i procesy związane z prognozowaniem;
• Pracy w złożonym środowisku, z wieloma zadaniami i interesariuszami;
• Koordynowaniu dostaw zamówionych towarów i usług;
• Kontroli wydatków i budowania kultury długoterminowego oszczędzania;
• Zarządzaniu różnymi danymi w systemach firmy;
• Poszukiwaniu potencjalnych dostawców i inicjowania współpracy
Wsparcie w procesie forecastowania dla działu sprzedaży,
Przygotowanie rekomendacji wolumenowych w procesie budżetowym oraz kwartalnych estymacji,
Analiza danych Nielsen/Connector/Connector Category oraz poziomu stocków w celu weryfikowania wolumenów forecastowych,
Nadzór nad przepływem informacji pomiędzy Wyborowa Pernod Ricard a klientami w kwestii dostępności zapasów produktów (redukcja kar za niedostarczone zamówienia),
Weryfikacja zapasów naszych produktów na poziomie oddziału w hurcie
Wspieranie Działu Trade Marketingu w procesach tworzenia, produkcji i implementacji mechanizmów oraz narzędzi sprzedaży, które mają na celu poprawę wyników biznesowych marek z naszego portfolio na rynku
CZYM SIĘ BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ:
• Wspieraniem bieżących projektów trade marketingowych dla sprzedaży;
• Współpracą w przygotowaniu materiałów POS (od kreacji po implementację);
• Współpracą w kreowaniu i realizowaniu projektów kreatywnych;
• Obsługiwaniem materiałów POS (montaże, zarzadzanie obiegiem POS), nadzorem nad materiałami w rynku;
• Wspieraniem w przygotowaniu i realizacji wybranych aktywacji, akcji promocyjnych dla marek z portfolio Wyborowa Pernod Ricard, objętych strategią działu;
• Przygotowywaniem podsumowań, raportów i analiz prowadzonych akcji;
• Rozliczaniem wydatków i prowadzeniem ewidencji budżetowej;
• Analizą trendów, poszukiwaniem pomysłów i niestandardowych rozwiązań;
• Współpracą z działem sprzedaży, marketingu, działu zakupów, dostawcami, agencjami
ZDOBĘDZIESZ UMIEJĘTNOŚCI I DOŚWIADCZENIE W:
• Pracy w dziale trade marketingu i sprzedaży;
• Procesie kreacji, produkcji i implementacji materiałów POS w rynku;
• Współtworzeniu i realizowaniu projektów;
• Budowaniu marki w działaniach skierowanych bezpośrednio do klienta;
• Współpracy z działem sprzedaży, marketingu, zakupów, księgowości oraz z zewnętrznymi partnerami - agencjami kreatywnymi i dostawcami materiałów POS
Wspieranie interdyscyplinarnego zespołu, który odpowiada za działania w ramach komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej (w tym Employer Brandingowe), działania z zakresu S&R (zrównoważony rozwój i odpowiedzialność) oraz eventy
CZYM SIĘ BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ:
• Będziesz częścią zespołu budującego wizerunek pracodawcy (EB), współprowadząc firmowe media społecznościowe, tworząc treści foto-video oraz współtworząc kampanię stażową;
• Będziesz częścią zespołu komunikacji wewnętrznej, tworząc materiały komunikacyjne, współtworząc telewizję wewnętrzną, współorganizując eventy wewnętrzne oraz programy skierowane do pracowników;
• Będziesz częścią zespołu komunikacji zewnętrznej, współpracując z agencjami marketingowymi oraz PR-owmi, współtworząc content czy współorganizując kampanie promocyjne;
• Będziesz współpracować ze stowarzyszeniami studenckimi w zakresie S&R (zrównoważony rozwój i odpowiedzialność) w ramach wybranych projektów
ZDOBĘDZIESZ UMIEJĘTNOŚCI I DOŚWIADCZENIE W:
• W ramach jednego działu poznasz pracę aż 4 zespołów (komunikacji wewnętrznej, zewnętrznej, S&Ru (zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności) oraz organizacji eventów);
• Tajnikach prowadzenia firmowych social mediów, współtworzenia wewnętrznej telewizji czy organizacji eventów;
• Konstruowaniu skutecznych i przejrzystych materiałach komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, dopasowując do nich odpowiednie kanały;
• Współpracy ze stowarzyszeniami studenckimi koordynując projekty z zakresu zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności (S&R) oraz z zewnętrznymi agencjami;
Wspieranie zespołów brand marketingowych (kategoria wódek lub whisky prestiż) przy wdrażaniu aktywacji marketingowych oraz rozwoju marek w Polsce i zagranicą
CZYM SIĘ BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ:
• Wspieraniem zespołu i kierownika marki w codziennym zarządzaniu markami;
• Współpracą przy opracowywaniu i wdrażaniu nowych produktów na rynek;
• Wspieraniem w tworzeniu i wdrażaniu wypracowanych strategii komunikacji;
• Kontaktem z zewnętrznymi agencjami kreatywnymi;
• Koordynacją w zakresie produkcji materiałów POS wspierających sprzedaż;
• Wspieraniem w tworzeniu materiałów komunikacyjnych ATL i BTL;
• Przygotowywaniem prezentacji promocyjnych;
• Opracowywaniem innowacyjnych ścieżek dotarcia do konsumentów;
• Wspieraniem administracyjnym działu
ZDOBĘDZIESZ UMIEJĘTNOŚCI I DOŚWIADCZENIE W:
• Realizacji projektów związanych z rozwojem marek, co pozwoli Ci rozwijać umiejętności zarządzania projektami i koordynacji działań;
• Analizie danych marketingowych, aby lepiej zrozumieć potrzeby i wymagania konsumentów;
• Wykorzystywaniu narzędzi marketingowych;
• Współpracy z innymi członkami działu marketingu oraz innymi działami w firmie, co pomoże Ci rozwijać umiejętności zespołowe
Wspieranie zespołu Wsparcia Sprzedaży w jego codziennych zadaniach
CZYM SIĘ BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ:
• Implementowaniem zadań i planów sprzedażowych do systemu mobilnego, zgodnie z wytycznymi działu sprzedaży;
• Administrowaniem systemu wsparcia sprzedaży i zarządzaniem relacjami z klientem (SFA/CRM);
• Administrowaniem i bieżącym utrzymaniem kartotek w systemie Connector (obszary chains directory, connector oraz connector kategoria);
• Przygotowywaniem raportów dla działu sprzedaży w systemie BI, a także utrzymaniem istniejącej już siatki raportów w tym systemie;
• Analizowaniem danych sprzedażowych i uczestnictwem w formowaniu rekomendacji dla działu sprzedaży;
• Tworzeniem raportów, analiz oraz rekomendacji na potrzeby działów sprzedaży oraz marketingu;
• Analizowaniem i obróbką danych rynkowych (Nielsen, Focus itd.) we współpracy z działem zarządzania kategorią;
• Udziałem we wdrożeniach najnowszych rozwiązań technologicznych (np. Image recognition, czy AI)
ZDOBĘDZIESZ UMIEJĘTNOŚCI I DOŚWIADCZENIE W:
• Obsłudze klienta, będziesz mieć okazję do ćwiczenia umiejętności w komunikacji i wspierania przedstawicieli handlowych w rozwiązywaniu problemów klientów;
• Analizie danych dotyczących sprzedaży, aby lepiej zrozumieć potrzeby i wymagania klientów;
• We współpracy z innymi członkami działu wsparcia sprzedaży oraz innymi działami w firmie, co pomoże Ci rozwijać umiejętności zespołowe;
• Realizacji projektów związanych z wsparciem sprzedaży, co pozwoli Ci rozwijać umiejętności zarządzania projektami i koordynacji działań;
• Wykorzystywaniu różnych narzędzi i systemów informatycznych, które są niezbędne w dziale wsparcia sprzedaży
Stażysta/tka w Dziale Sprzedaży ds. Kluczowych Klientów
Złota 59, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 21.04.2023
umowa zlecenie
praca hybrydowa
praktykant / stażysta
Obowiązki:
CEL STANOWISKA:
Wspieranie zespołu Sprzedaży ds. Kluczowych Klientów we współpracy operacyjnej z kluczowymi sieciami detalicznymi na rynku polskim (formaty: hipermarkety, supermarkety, dyskonty, convenience)
CZYM SIĘ BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ:
• Wspieraniem Key Account Managerów w przeprowadzaniu rozliczeń z klientami;
• Wspieraniem zespołu w przygotowywaniu i wdrażaniu aktywności promocyjnych z klientami;
• Wspieraniem działu w przeprowadzeniu zmian asortymentowych u klientów (m.in. przygotowaniem kart produktów, próbek produktów);
• Dbaniem o pozytywny wizerunek firmy poprzez utrzymywanie dobrych relacji z klientami
ZDOBĘDZIESZ UMIEJĘTNOŚCI I DOŚWIADCZENIE W:
• Sprzedaży w branży FMCG;
• Prowadzeniu współpracy z klientami sieciowymi oraz poznasz techniki negocjacji;
• Innych obszarach biznesowych m.in. trade marketingu, Digital, Cat-Man, RGM;
Stażysta/ka w dziale analizy rynku i zachowań konsumenckich
Złota 59, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 20.04.2023
umowa zlecenie
praca hybrydowa
praktykant / stażysta
Obowiązki:
CEL STANOWISKA:
Wsparcie zespołu Anlizy Rynku i Zachowań Konsumenckich w dziale marketingu
CZYM SIĘ BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ:
• Wspieraniem zespołu Analizy Rynku i Zachowań Konsumenckich w zakresie bieżącej analizy danych dla wszystkich marek z portfolio Pernod Ricard;
• Koordynowaniem projektów badawczych, a także współpracą z agencjami badawczymi i innymi dostawcami danych konsumenckich;
• Wspieraniem w procesie rozwoju narzędzi badawczych i analitycznych;
• Tworzeniem dokumentów, prezentacji i raportów dla działów marketingu, sprzedaży oraz na potrzeby Zarządu;
• Realizowaniem raportów trackingowych (miesięcznych i kwartalnych);
• Wspieraniem administracyjnym działu
ZDOBĘDZIESZ UMIEJĘTNOŚCI I DOŚWIADCZENIE W:
• Zdobędziesz praktyczną wiedzę z zakresu Consumer Insights. Zrozumiesz, jak CI wpisuje się w kontekst biznesowy i proces podejmowania decyzji w organizacji – wsparcie strategiczne działu marketingu;
• Metodologii jakościowych oraz ilościowych badań konsumenckich – znajomość procesu badawczego od zbierania potrzeb biznesowych, tworzenia narzędzi badawczych, zaplanowania realizacji badania konsumenckiego do raportowania i prezentacji wyników;
• Analizie i raportowaniu danych konsumenckich, tworzenia prezentacji, podsumowań na podstawie badań konsumenckich;
• Ewaluacji kampanii marketingowych, pomiaru equity marki, testowania nowych produktów i komunikacji marek;
• Podstawach zarządzania relacjami z zewnętrznymi partnerami (wiodącymi agencjami badawczymi na rynku)