Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (95)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 95 )
Księgowa/Księgowy
Przybyszewskiego 49, Grunwald, Poznań
Wygasła: 11.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Dokonywanie rozliczeń w zakresie podatku VAT, w tym sporządzanie JPK_VAT z deklaracją oraz innych zeznań podatkowych zgodnie z aktualnymi przepisami prawa
Kontrola prawidłowości ujęcia zdarzeń gospodarczych oraz dokumentacji pod kątem prawidłowości rozliczeń podatkowych w odniesieniu do podatku od towarów i usług, podatku dochodowego od osób prawnych, podatku od czynności cywilno-prawnych i innych zobowiązań podatkowych
Analiza przepisów podatkowych, interpretacji oraz orzeczeń sądowych pod kątem ich prawidłowego zastosowania oraz wprowadzenie procesów kontrolnych, procedur i zasad
Opiniowanie transakcji i umów pod względem podatkowym – eliminacja ryzyk podatkowych
Opracowywanie wniosków o indywidualne interpretacje podatkowe
Rozliczanie i uzgadnianie sald na kontach dotyczących podatku VAT i innych zobowiązań podatkowych
Wystawienie i księgowanie faktur, not księgowych
Weryfikacja kont księgowych
Udział w sporządzaniu okresowych i rocznych sprawozdaniach Szpitala
weryfikacja, kontrola formalno-rachunkowa, księgowanie faktur dotyczących nabycia środków trwałych, wnip oraz środków trwałych niskocennych, a także realizowanych inwestycji,
kontrola nakładów inwestycyjnych finansowanych ze środków własnych oraz obcych w tym w ramach programów unijnych w odniesieniu do zawartych umów na dostawy, roboty oraz umowy o dofinansowania,
weryfikacja sporządzonych przez dział ewidencji i inwentaryzacji dokumentów w zakresie ewidencji majątku (OT, LT itd.) w zakresie zgodności z dokumentami zakupowymi (prowadzenie syntetycznej ewidencji środków trwałych, wnip, środków trwałych i uzgadnianie z ewidencją analityczną poprzez bieżący kontakt z działem ewidencji i inwentaryzacji w zakresie uzgodnienia stanu majątku z kontami księgowymi),
weryfikacja prawidłowego oznaczenia źródeł finansowania poszczególnych nakładów w systemie FK,
weryfikacja, kontrola zapisów na kontach księgowych środków trwałych w budowie,
udział w sporządzaniu okresowych i rocznych sprawozdaniach Szpitala,
weryfikacja zapisów ewidencji pozabilansowej w zakresie majątku obcego
Dokonywanie rozliczeń w zakresie podatku VAT, w tym sporządzanie JPK_VAT z deklaracją oraz innych zeznań podatkowych zgodnie z aktualnymi przepisami prawa,
Kontrola prawidłowości ujęcia zdarzeń gospodarczych oraz dokumentacji pod kątem prawidłowości rozliczeń podatkowych w odniesieniu do podatku od towarów i usług, podatku dochodowego od osób prawnych, podatku od czynności cywilno-prawnych i innych zobowiązań podatkowych,
Analiza przepisów podatkowych, interpretacji oraz orzeczeń sądowych pod kątem ich prawidłowego zastosowania oraz wprowadzenie procesów kontrolnych, procedur i zasad,
Opiniowanie transakcji i umów pod względem podatkowym – eliminacja ryzyk podatkowych
Opracowywanie wniosków o indywidualne interpretacje podatkowe,
Rozliczanie i uzgadnianie sald na kontach dotyczących podatku VAT i innych zobowiązań podatkowych,
Wystawienie i księgowanie faktur, not księgowych,
Weryfikacja kont księgowych,
Udział w sporządzaniu okresowych i rocznych sprawozdaniach Szpitala,
P.o. Pielęgniarka Oddziałowa Pulmonologii, Alergologii i Onkologii Pulmonologicznej
Szamarzewskiego 84, Jeżyce, Poznań
Wygasła: 30.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
nadzór nad pracą podległego zespołu pielęgniarek oddziału szpitalnego ,
koordynacja i kontrola pracy podległego zespołu, w tym w szczególności opracowanie standardów postępowania, kontrola racjonalnego wykorzystywania sprzętu, materiałów medycznych, środków czystości i pielęgnacji,
zamawianie sprzętu, leków, środków opatrunkowych i dezynfekcyjnych,
nadzór nad gospodarką lekami i sprzętem medycznym,
nadzór nad sprawnym działaniem aparatury medycznej, we współpracy z Ordynatorem Oddziału,
opracowywanie pracy podległego zespołu, w szczególności grafiki, zabezpieczenie stosownej obsady, planowanie zastępstw, urlopów, reagowanie na wypadek absencji itp., planowanie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji medycznej obowiązującej w oddziale,
współpraca z komórkami organizacyjnymi Szpitala wg potrzeb,
nadzorowanie i udział w realizacji potrzeb chorego w zakresie żywienia
zarządzanie procesami kadrowo-płacowymi, które są realizowane w USK w Poznaniu,
wsparcie kierownika działu w zarządzaniu ponad 20-to osobowym Zespołem Działu Kadr i Płac – nadzór nad prowadzoną dokumentacją kadrową, nad prawidłowością naliczania wynagrodzeń oraz rozliczeń z ZUS, US, PFRON, PPK, GUS, a także kontrola poprawności naliczania i rozliczania wynagrodzeń z tytułu umów cywilnoprawnych,
monitorowanie zmian w przepisach i obowiązującego stanu prawnego oraz współudział w opracowywaniu wewnętrznych aktów prawnych z zakresu kadrowo-płacowego,
bieżąca analiza, inicjowanie i wdrażanie projektów mających na celu usprawnianie procesów kadrowo-płacowych, systemów wynagradzania i motywowania,
pełna obsługa kadrowo- płacowa dla wybranej grupy pracowników, w tym: samodzielne sporządzanie list płac, prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, PPK, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, itp.),
kontrola, ewidencja i rozliczanie czasu pracy różnych grup zawodowych,
sporządzanie deklaracji PIT, ZUS, GUS, PPK,
współpraca z jednostkami kontroli zewnętrznej i reprezentowanie firmy w kontaktach z instytucjami zewnętrznymi,
przygotowywanie niezbędnych raportów i zestawień dla organów zarządzających
prowadzenie spraw pracowniczych wybranej grupy pracowniczej,
przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zatrudnienia pracowników, umów o pracę, aneksów, porozumień oraz świadectw pracy,
prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym prowadzenie ewidencji czasu pracy,
naliczanie wynagrodzeń (pracownicy etatowi + umowy cywilnoprawne) oraz świadczeń z ubezpieczenia społecznego,
sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników RP-7,
współpraca z właściwymi instytucjami zewnętrznymi, również na udostępnionych przez nie platformach internetowych (ZUS, US, PUP, PIP, UM, Urząd Pracy, GUS, Urząd Marszałkowski, Ministerstwo Zdrowia, Wielkopolskie Centrum Zdrowia Publicznego)
koordynacja projektów oraz udział w rozliczaniu wydatków- projekty realizowane w ramach umów o dofinansowanie ze środków publicznych, w tym przygotowywanie wniosków o płatność drogą tradycyjną lub za pomocą elektronicznych systemów dedykowanych sprawozdawaniu dotacji, np. SL2014,
prowadzenie projektów we współpracy z innymi komórkami merytorycznymi szpitala – współpraca w zakresie zamówień publicznych, opisywania dokumentów księgowych i in
prowadzenie dokumentacji projektowej: tworzenie umów, zarządzeń, regulaminów oraz innych opracowań na potrzeby realizacji projektów,
udział w kontrolach projektów i reprezentowanie Beneficjenta przed Instytucjami,
bieżąca analiza możliwości pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania projektów dla szpitala,
przygotowywanie raportów z wykorzystania pozyskanych funduszy, sporządzanie analiz
zlecanie napraw i przeglądów technicznych sprzętu i aparatury medycznej do serwisów zewnętrznych,
prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z aparaturą medyczną, w tym z historią serwisową, przeglądami technicznymi oraz naprawami
przygotowywanie opisu merytorycznego zakupu w zakresie aparatury i sprzętu medycznego,
sporządzanie opisów przedmiotów zamówienia do umów serwisowych, zakupu i dzierżawy aparatury i sprzętu medycznego,
udział w dialogu technicznym i badaniu rynku w zakresie aparatury medycznej,
udział w komisjach przetargowych i przygotowywanie potrzebnych materiałów do dokumentacji przetargowej w zakresie kompetencji komórki organizacyjnej,
udział w procesie negocjacji cen, analiza oraz optymalizacja warunków zakupu,
uczestnictwo w odbiorze nowo zakupionej aparatury i sprzętu medycznego, w tym udział w komisyjnym i protokolarnym przyjmowaniu aparatury i jej dokumentacji,
monitorowanie realizacji umów przetargowych,
realizacja zakupów części zamiennych i materiałów zużywalnych do wyposażenia posiadanego na wyposażeniu szpitala sprzętu medycznego,
wystawianie zamówień na sprzęt w ramach przetargów oraz bieżących zakupów,
rozliczanie zakupów w ramach ogłaszanych przetargów oraz dokonywanych zakupów,
prowadzenie spraw pracowniczych wybranej grupy pracowniczej,
przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zatrudnienia pracowników, umów o pracę, aneksów, porozumień oraz świadectw pracy,
prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym prowadzenie ewidencji czasu pracy,
naliczanie wynagrodzeń (pracownicy etatowi + umowy cywilnoprawne) oraz świadczeń z ubezpieczenia społecznego,
sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników RP-7,
współpraca z właściwymi instytucjami zewnętrznymi, również na udostępnionych przez nie platformach internetowych (ZUS, US, PUP, PIP, UM, Urząd Pracy, GUS, Urząd Marszałkowski, Ministerstwo Zdrowia, Wielkopolskie Centrum Zdrowia Publicznego)
prowadzenie spraw pracowniczych wybranej grupy pracowniczej,
przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zatrudnienia pracowników, umów o pracę, aneksów, porozumień oraz świadectw pracy,
prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym prowadzenie ewidencji czasu pracy,
naliczanie wynagrodzeń (pracownicy etatowi + umowy cywilnoprawne) oraz świadczeń z ubezpieczenia społecznego,
sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników RP-7,
współpraca z właściwymi instytucjami zewnętrznymi, również na udostępnionych przez nie platformach internetowych (ZUS, US, PUP, PIP, UM, Urząd Pracy, GUS, Urząd Marszałkowski, Ministerstwo Zdrowia, Wielkopolskie Centrum Zdrowia Publicznego)
przeprowadzania wywiadów z pacjentami oraz rodziną w celu rozpoznania jego sytuacji socjalno-bytowej oraz sytuacji po opuszczeniu szpitala,
zbierania informacji na temat funkcjonowania pacjenta i jego rodziny w środowisku od służb socjalnych (ośrodki pomocy społecznej),
stawiania diagnozy społecznej pacjenta,
utrzymania stałego kontaktu z rodziną pacjenta podczas jego hospitalizacji,
udzielania informacji dotyczących procedur kierowania do ZOL, DPS, środowiskowych domów samopomocy,
wyszukiwania zakładów opiekuńczo-leczniczych, zakładów pielęgnacyjno-opiekuńczych, posiadających wolne miejsca lub najszybszy dostęp do świadczeń,
kompletowania dokumentów dotyczących umieszczenia pacjenta w domach pomocy społecznej, zakładach leczniczo-opiekuńczych, środowiskowych domach samopomocy, mieszkaniach chronionych,
występowania w imieniu pacjentów do ośrodków pomocy społecznej o przyznanie zasiłków stałych, okresowych i celowych oraz usług opiekuńczych,
informowania o możliwości pozyskania świadczeń pieniężnych z innych instytucji,
udzielania pomocy osobom bezdomnym (informowanie o możliwości umieszczenia w schroniskach, noclegowniach itp.),
podejmowania działań zmierzających do ustalenia tożsamości pacjentów NN (kontakt z policją, ośrodkiem pomocy społecznej, szpitalami, pogotowiem ratunkowym, strażą miejską),
nawiązania kontaktu z instytucjami użyteczności publicznej, organizacjami pozarządowymi, samorządowymi, NFZ w sprawach socjalnych, zawodowych i rodzinnych pacjentów,
wystąpienia o przyznanie pacjentowi prawa do świadczeń zdrowotnych finansowanych ze środków publicznych,
informowania o innych możliwościach pozyskania ubezpieczenia zdrowotnego,
informowania o możliwościach uzyskania przez pacjenta dofinansowania do sprzętu rehabilitacyjnego, środków pomocniczych, likwidacji barier architektonicznych
kompletowania wniosków do powiatowych zespołów ds. orzekania o niepełnosprawności
prowadzenie spraw pracowniczych wybranej grupy pracowniczej,
przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zatrudnienia pracowników, umów o pracę, aneksów, porozumień oraz świadectw pracy,
prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym prowadzenie ewidencji czasu pracy,
naliczanie wynagrodzeń (pracownicy etatowi + umowy cywilnoprawne) oraz świadczeń z ubezpieczenia społecznego,
sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników RP-7,
współpraca z właściwymi instytucjami zewnętrznymi, również na udostępnionych przez nie platformach internetowych (ZUS, US, PUP, PIP, UM, Urząd Pracy, GUS, Urząd Marszałkowski, Ministerstwo Zdrowia, Wielkopolskie Centrum Zdrowia Publicznego)
przeprowadzanie różnorodnych projektów w obszarze personalnym w oparciu o potrzeby Szpitala oraz wytyczone wewnętrzne standardy prowadzenie kompleksowych działań rekrutacyjnych, począwszy od redagowania i publikowania ogłoszeń rekrutacyjnych, przez identyfikację kandydatów aż do złożenia oferty zatrudnienia,
aktywne pozyskiwanie kandydatów poprzez wykorzystanie różnych kanałów rekrutacyjnych, w tym wykorzystanie mediów społecznościowych (Linkedin),
profilowanie kluczowych stanowisk pracy,
analiza i selekcja aplikacji kandydatów oraz prowadzenie wstępnych wywiadów telefonicznych,
organizowanie spotkań rekrutacyjnych i współprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych,
składanie ofert pracy oraz przygotowywanie raportów z procesów rekrutacyjnych,
działania związane z budowaniem wizerunku Szpitala jako pracodawcy,
prowadzenie i rozwój procesów onboardingu oraz adaptacji nowozatrudnionych pracowników
prowadzenie spraw pracowniczych wybranej grupy pracowniczej,
przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zatrudnienia pracowników, umów o pracę, aneksów, porozumień oraz świadectw pracy,
prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym prowadzenie ewidencji czasu pracy,
naliczanie wynagrodzeń (pracownicy etatowi + umowy cywilnoprawne) oraz świadczeń z ubezpieczenia społecznego,
sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników RP-7,
współpraca z właściwymi instytucjami zewnętrznymi, również na udostępnionych przez nie platformach internetowych (ZUS, US, PUP, PIP, UM, Urząd Pracy, GUS, Urząd Marszałkowski, Ministerstwo Zdrowia, Wielkopolskie Centrum Zdrowia Publicznego)
planowanie i koordynowanie pracy zespołów operacyjnych, współprowadzenie planu zabiegów operacyjnych,
nadzór nad przygotowaniem i pracą sal operacyjnych,
zabezpieczenie warunków technicznych i organizacyjnych niezbędnych do wykonywania zabiegów operacyjnych w sposób bezpieczny, zgodny z przepisami prawa i zasadami wiedzy medycznej,
opracowywanie i wdrażanie procedur mających na celu poprawę jakości, bezpieczeństwa oraz efektywności pracy Bloku Operacyjnego,
nadzór nad poprawnością i rzetelnością dokumentacji medycznej niezbędnej do prawidłowego rozliczania procedur medycznych w ramach kontraktu NFZ,
organizacja i nadzór nad pracą podległego personelu w zakresie koordynacji administracyjnej,
współpraca z Dyrekcją Szpitala w zakresie decyzji dotyczących Bloku Operacyjnego
poznawanie funkcjonalności systemów, zapoznawanie się z opisami zmian przekazywanymi przez producentów systemu, administrowanie i czynny udział we wdrażaniu systemów medycznych oraz prowadzenie szkoleń i wsparcie użytkowników w wykorzystaniu oprogramowania/systemów,
czynny udział w budowaniu i wdrażaniu raportów i formularzy z wykorzystaniem danych z dostępnych systemów i baz oraz narzędzi udostępnianych przez producentów systemu,
instalacja oprogramowania, oprogramowania pomocniczego, na stacjach roboczych, ich konserwacja i aktualizacja,
wsparcie użytkowników w wykorzystaniu Systemu medycznego funkcjonującego w szpitalu (dotyczy to zarówno pracowników szpitala jak i pacjentów oraz kontrahentów w zakresie oprogramowania/usług udostępnianych w szpitalu),
wymiana informacji o usterkach z producentem aplikacji systemów wykorzystywanych przez szpital,
nadzór nad testami oprogramowania,
współpraca z pionami merytorycznymi w zakresie funkcjonowania aplikacji oraz integracji z aparatura współpracującą z systemem,
dokumentowanie czynności z zakresu swoich obowiązków w tym wystawianie upoważnień do systemu medycznego, prowadzenie opisu pracy serwera, nad którymi sprawowana jest opieka, tworzenie instrukcji z zakresu swojego obszaru działań zgodnie z dokumentami zgodnie z wewnętrznymi procedurami obowiązującymi pracowników Działu Informatyki,
analiza informacji w cel tworzenia rozwiązań informatycznych w firmie zwiększających efektywność pracy poprzez analizę procesów informatycznych
pomoc użytkownikom szpitala i bieżące interwencje w tym ocena sytuacji w przypadku usterek sprzętu, działania sieci i oprogramowania
instalacja oprogramowania, sterowników na stacjach roboczych, konserwacja stacji roboczych i aktualizacja oprogramowania w zakresie swojego obszaru działania, instalacja i administracja systemami operacyjnymi Windows
koordynowanie i nadzór nad terminowością wykonywanych prac serwisowych zarówno wewnętrznych jak i kierowanych na zewnątrz, Wymiana informacji o usterkach z producentem sprzętu IT oraz producentem/dostawcą oprogramowania użytkowanego przez szpital,
wykonywanie zabezpieczenia danych dla sprzętu kierowanego do serwisu,
pilotowanie i uzupełnianie informacji w dokumentach związanych z realizacją procedur szpitalnych w tym zgłoszenia awarii sprzętu IT, dokumentowanie czynności z zakresu swoich obowiązków działań, nadzór nad dokumentami gwarancji sprzętu, itp
wsparcie użytkowników w wykorzystaniu systemów szpitalnych,
pomoc użytkownikom szpitala i bieżące interwencje w przypadku usterek sprzętu, działania sieci i oprogramowania,
poznawanie funkcjonalności systemów, zapoznawanie się z opisami zmian przekazywanymi przez producentów systemu, administrowanie i czynny udział we wdrażaniu systemów medycznych oraz prowadzenie szkoleń i wsparcie użytkowników w wykorzystaniu oprogramowania/systemów
prowadzenie spraw pracowniczych wybranej grupy pracowniczej,
przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zatrudnienia pracowników, umów o pracę, aneksów, porozumień oraz świadectw pracy,
prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym prowadzenie ewidencji czasu pracy,
naliczanie wynagrodzeń (pracownicy etatowi + umowy cywilnoprawne) oraz świadczeń z ubezpieczenia społecznego,
sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników RP-7,
współpraca z właściwymi instytucjami zewnętrznymi, również na udostępnionych przez nie platformach internetowych (ZUS, US, PUP, PIP, UM, Urząd Pracy, GUS, Urząd Marszałkowski, Ministerstwo Zdrowia, Wielkopolskie Centrum Zdrowia Publicznego)
obsługa prawna Szpitala w ramach Zespołu Radców Prawnych- udzielanie porad i konsultacji prawnych oraz prowadzenie bieżącej obsługi prawnej w siedzibie (5 dni w tygodniu),
sporządzanie opinii prawnych, pism procesowych,
opracowywanie/opiniowanie projektów wewnętrznych aktów pod względem formalno-prawnym np: regulaminów, zarządzeń,
reprezentowanie Szpitala przed właściwymi sądami, urzędami, instytucjami i organizacjami
prowadzenie spraw pracowniczych wybranej grupy pracowniczej,
prowadzenie spraw pracowniczych wybranej grupy pracowniczej,
przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zatrudnienia pracowników, umów o pracę, aneksów, porozumień oraz świadectw pracy,
prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym prowadzenie ewidencji czasu pracy,
naliczanie wynagrodzeń (pracownicy etatowi + umowy cywilnoprawne) oraz świadczeń z ubezpieczenia społecznego,
sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników RP-7,
współpraca z właściwymi instytucjami zewnętrznymi, również na udostępnionych przez nie platformach internetowych (ZUS, US, PUP, PIP, UM, Urząd Pracy, GUS, Urząd Marszałkowski, Ministerstwo Zdrowia, Wielkopolskie Centrum Zdrowia Publicznego)
prowadzenie spraw pracowniczych wybranej grupy pracowniczej,
przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zatrudnienia pracowników, umów o pracę, aneksów, porozumień oraz świadectw pracy,
prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym prowadzenie ewidencji czasu pracy,
naliczanie wynagrodzeń (pracownicy etatowi + umowy cywilnoprawne) oraz świadczeń z ubezpieczenia społecznego,
sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników RP-7,
współpraca z właściwymi instytucjami zewnętrznymi, również na udostępnionych przez nie platformach internetowych (ZUS, US, PUP, PIP, UM, Urząd Pracy, GUS, Urząd Marszałkowski, Ministerstwo Zdrowia, Wielkopolskie Centrum Zdrowia Publicznego)
zapewnienie zgodności prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego z ustawą Prawo zamówień publicznych,
przygotowanie dokumentów dotyczących postępowań o udzielenie zamówienia publicznego we współpracy z komórkami organizacyjnymi szpitala,
przygotowywanie pisemnej dokumentacji w ramach prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
przygotowanie, zamieszczenie, przekazanie ogłoszeń zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,
dokonywanie uzgodnień, wyjaśnień, modyfikacji dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz zamieszczanie stosownej informacji zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
przygotowanie, przekazanie i zamieszczanie niezbędnych informacji o wynikach postępowań o udzielenie zamówienia publicznego stosownie do wymagań określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych,
obsługa we współpracy z kancelarią prawną szpitala dokumentów dotyczących postępowań odwoławczych,
koordynowanie przygotowania materiałów na potrzeby organów kontroli,
udzielanie pomocy merytorycznej komórkom organizacyjnym szpitala w zakresie stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
przygotowywanie we współpracy z komórkami organizacyjnymi Szpitala planu postępowań o udzielenie zamówień i jego aktualizacja
zapewnienie zgodności prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego z ustawą Prawo zamówień publicznych,
przygotowanie dokumentów dotyczących postępowań o udzielenie zamówienia publicznego we współpracy z komórkami organizacyjnymi szpitala,
przygotowywanie pisemnej dokumentacji w ramach prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
przygotowanie, zamieszczenie, przekazanie ogłoszeń zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,
dokonywanie uzgodnień, wyjaśnień, modyfikacji dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz zamieszczanie stosownej informacji zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
przygotowanie, przekazanie i zamieszczanie niezbędnych informacji o wynikach postępowań o udzielenie zamówienia publicznego stosownie do wymagań określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych,
obsługa we współpracy z kancelarią prawną szpitala dokumentów dotyczących postępowań odwoławczych,
koordynowanie przygotowania materiałów na potrzeby organów kontroli,
udzielanie pomocy merytorycznej komórkom organizacyjnym szpitala w zakresie stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
przygotowywanie we współpracy z komórkami organizacyjnymi Szpitala planu postępowań o udzielenie zamówień i jego aktualizacja
organizacja i nadzór nad realizacją zadań realizowanych w ramach projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej,
organizacja spotkań, szkoleń i konferencji,
nadzór nad realizacją wskaźników i terminowością realizacji działań,
rozliczanie wydatków poniesionych w ramach projektu zgodnie z umową o dofinansowanie, weryfikacja zakresu realizacji projektu, budżetu projektu, kontrola i nadzór nad dokumentacją, sprawozdawczość,
opracowanie niezbędnych dokumentów projektowych, raportów, sprawozdań po realizacji projektu,
przygotowywanie dokumentacji do Wniosków o Płatność ,
przygotowywanie Wniosków o płatność w systemie SL 2014,
przygotowywanie opisów do zapytań ofertowych, postępowań przetargowych,
obsługa kontroli i audytów,
współpraca z Instytucjami Pośredniczącymi oraz innymi działami szpitala zaangażowanymi w realizację projektu
prowadzenie spraw pracowniczych wybranej grupy pracowniczej,
przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zatrudnienia pracowników, umów o pracę, aneksów, porozumień oraz świadectw pracy,
prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym prowadzenie ewidencji czasu pracy,
naliczanie wynagrodzeń (pracownicy etatowi + umowy cywilnoprawne) oraz świadczeń z ubezpieczenia społecznego,
sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników RP-7,
współpraca z właściwymi instytucjami zewnętrznymi, również na udostępnionych przez nie platformach internetowych (ZUS, US, PUP, PIP, UM, Urząd Pracy, GUS, Urząd Marszałkowski, Ministerstwo Zdrowia, Wielkopolskie Centrum Zdrowia Publicznego)
Dokonywanie rozliczeń w zakresie podatku VAT, w tym sporządzanie JPK_VAT z deklaracją oraz innych zeznań podatkowych zgodnie z aktualnymi przepisami prawa,
Kontrola prawidłowości ujęcia zdarzeń gospodarczych oraz dokumentacji pod kątem prawidłowości rozliczeń podatkowych w odniesieniu do podatku od towarów i usług, podatku dochodowego od osób prawnych, podatku od czynności cywilno-prawnych i innych zobowiązań podatkowych,
Analiza przepisów podatkowych, interpretacji oraz orzeczeń sądowych pod kątem ich prawidłowego zastosowania oraz wprowadzenie procesów kontrolnych, procedur i zasad,
Opiniowanie transakcji i umów pod względem podatkowym – eliminacja ryzyk podatkowych
Opracowywanie wniosków o indywidualne interpretacje podatkowe,
Rozliczanie i uzgadnianie sald na kontach dotyczących podatku VAT i innych zobowiązań podatkowych,
wystawiania i księgowanie faktur do paragonów fiskalnych,
rozliczanie i księgowanie wpłat za terminale płatnicze,
dekretowanie faktur sprzedażowych
comiesięczne rozliczanie kont rozrachunkowych od strony należności,
sporządzanie, obliczanie i księgowanie not odsetkowych symulowanych i zapłaconych oraz wezwań do zapłaty dla kontrahentów zwlekających z zapłatą należności,
kontrola spływu należności oraz monity telefoniczne w zakresie not odsetkowych,
monitoring pozwów oraz nakazów zapłaty od należności i zobowiązań skierowanych na drogę postępowania sądowego,
rozliczanie oraz księgowanie zajęć komorniczych dot. należności przeterminowanych,
comiesięczne kontrola oraz sporządzanie kompensat wzajemnych wierzytelności dla kontrahentów występujących jako wierzyciel i dłużnik,
bieżące monitorowanie zapłat należności, przekazywanie kserokopii dokumentów oraz innych informacji do windykacji przez Radcę Prawnego,
rozliczanie różnic kursowych bieżących i bilansowych na koniec roku,
przygotowywanie pism w sprawie niezgodności oraz próśb umorzenia not odsetkowych do kontrahentów,
analiza, rozliczanie i uzgadnianie kont ksiąg rachunkowych dotyczących rozrachunków z tytułu odsetek „zespołu 2-go” oraz „zespołu 7- go”,
wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego
sprawdzenie pod względem formalnym i rachunkowym, dekretacja oraz księgowanie faktur zakupu wyrobów medycznych, materiałów, odczynników, wyposażenia,
prowadzenie analityki przychodu i rozchodu kont magazynowych związanych z powyższymi magazynami,
miesięczne uzgadnianie wartości sald magazynowych z właściwą komórką merytoryczną,
analiza, rozliczanie i uzgadnianie kont magazynowych zespołu 3-go oraz kont rozrachunkowych zespołu 2-go związanych z w/w zakresem księgowań,
kontrola i sprawdzanie rachunkowe wyceny arkuszy spisu z natury, spisu apteczek oddziałowych innych dokumentów generowanych przez system SIMPLE i ESKULAP wraz z księgowaniem nadwyżek i niedoborów,
sprawdzanie formalno-rachunkowe oraz księgowanie Protokołów Kasacji w zakresie prowadzonej ewidencji,
sprawdzenie pod względem formalnym i rachunkowym, opracowywanie, dekretacja oraz księgowanie dokumentów dotyczących rozrachunków pracowniczych z tytułu zaliczek łącznie z comiesięcznym uzgodnieniem konta,
sporządzanie dowodów PK,
przechowywanie i archiwizacja dokumentów
wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego
prowadzenie spraw pracowniczych wybranej grupy pracowniczej,
przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zatrudnienia pracowników,
przygotowanie umów o pracę, aneksów, porozumień, świadectw pracy,
prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
prowadzenie ewidencji czasu pracy (elektronicznie),
sporządzanie sprawozdań statystycznych oraz prowadzenie rejestrów pracowników,
obsługa w pełnym zakresie kadrowo-płacowych programów komputerowych oraz platform internetowych,
naliczanie wynagrodzeń (pracownicy etatowi + umowy cywilnoprawne),
naliczanie świadczeń z ubezpieczenia chorobowego – zasiłki,
sporządzanie przelewów elektronicznych zgodnie z terminem płatności,
sporządzanie deklaracji PIT, ZUS, GUS,
sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników RP-7,
przygotowanie dokumentów i przekazywanie ich do archiwum
współpraca z właściwymi instytucjami zewnętrznymi, również na udostępnionych przez nie platformach internetowych (ZUS, US, PUP, PIP, UM, Urząd Pracy, GUS, Urząd Marszałkowski, Ministerstwo Zdrowia, Wielkopolskie Centrum Zdrowia Publicznego i innych)
zapewnienie zgodności prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego z ustawą Prawo zamówień publicznych,
przygotowanie dokumentów dotyczących postępowań o udzielenie zamówienia publicznego we współpracy z komórkami organizacyjnymi szpitala,
przygotowywanie pisemnej dokumentacji w ramach prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
przygotowanie, zamieszczenie, przekazanie ogłoszeń zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,
dokonywanie uzgodnień, wyjaśnień, modyfikacji dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz zamieszczanie stosownej informacji zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
przygotowanie, przekazanie i zamieszczanie niezbędnych informacji o wynikach postępowań o udzielenie zamówienia publicznego stosownie do wymagań określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych,
obsługa we współpracy z kancelarią prawną szpitala dokumentów dotyczących postępowań odwoławczych,
koordynowanie przygotowania materiałów na potrzeby organów kontroli,
udzielanie pomocy merytorycznej komórkom organizacyjnym szpitala w zakresie stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
przygotowywanie we współpracy z komórkami organizacyjnymi Szpitala planu postępowań o udzielenie zamówień i jego aktualizacja
Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu zatrudni w pełnym wymiarze czasu pracy osobę na stanowisku: Specjalista w Dziale Kontrolingu
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Hydraulik
Poznań
Wygasła: 31.05.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Praca na terenie szpitala. Praca zgodnie z miesięcznym harmonogramem
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Księgowa/y w Dziale Rachunkowości
Długa 1/2, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 29.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
sprawdzenie pod względem formalnym i rachunkowym, dekretacja oraz księgowanie faktur zakupu wyrobów medycznych, materiałów, odczynników, wyposażenia,
prowadzenie analityki przychodu i rozchodu kont magazynowych związanych z powyższymi magazynami,
miesięczne uzgadnianie wartości sald magazynowych z właściwą komórką merytoryczną,
analiza, rozliczanie i uzgadnianie kont magazynowych zespołu 3-go oraz kont rozrachunkowych zespołu 2-go związanych z w/w zakresem księgowań,
kontrola i sprawdzanie rachunkowe wyceny arkuszy spisu z natury, spisu apteczek oddziałowych innych dokumentów generowanych przez system SIMPLE i ESKULAP wraz z księgowaniem nadwyżek i niedoborów,
sprawdzanie formalno-rachunkowe oraz księgowanie Protokołów Kasacji w zakresie prowadzonej ewidencji,
sprawdzenie pod względem formalnym i rachunkowym, opracowywanie, dekretacja oraz księgowanie dokumentów dotyczących rozrachunków pracowniczych z tytułu zaliczek łącznie z comiesięcznym uzgodnieniem konta,
sporządzanie dowodów PK,
przechowywanie i archiwizacja dokumentów
wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego
zapewnienie zgodności prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego z ustawą Prawo zamówień publicznych,
przygotowanie dokumentów dotyczących postępowań o udzielenie zamówienia publicznego we współpracy z komórkami organizacyjnymi szpitala,
przygotowywanie pisemnej dokumentacji w ramach prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
przygotowanie, zamieszczenie, przekazanie ogłoszeń zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,
dokonywanie uzgodnień, wyjaśnień, modyfikacji dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz zamieszczanie stosownej informacji zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
przygotowanie, przekazanie i zamieszczanie niezbędnych informacji o wynikach postępowań o udzielenie zamówienia publicznego stosownie do wymagań określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych,
obsługa we współpracy z kancelarią prawną szpitala dokumentów dotyczących postępowań odwoławczych,
koordynowanie przygotowania materiałów na potrzeby organów kontroli,
udzielanie pomocy merytorycznej komórkom organizacyjnym szpitala w zakresie stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
przygotowywanie we współpracy z komórkami organizacyjnymi Szpitala planu postępowań o udzielenie zamówień i jego aktualizacja
Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu zatrudni w pełnym wymiarze czasu pracy osobę na stanowisku: Specjalista w Dziale Kontrolingu
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Koordynator projektu
Długa 1/2, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 31.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
organizacja i nadzór nad realizacją zadań realizowanych w ramach projektu dofinansowanego ze środków UE,
organizacja spotkań, szkoleń i konferencji,
nadzór nad realizacją wskaźników i terminowością realizacji działań,
rozliczanie wydatków poniesionych w ramach projektu zgodnie z umową o dofinansowanie, weryfikacja zakresu realizacji projektu, budżetu projektu, kontrola i nadzór nad dokumentacją, sprawozdawczość,
opracowanie niezbędnych dokumentów projektowych, raportów, sprawozdań po realizacji projektu,
przygotowywanie dokumentacji do Wniosków o Płatność ,
przygotowywanie Wniosków o płatność w systemie SL 2014,
przygotowywanie opisów do zapytań ofertowych, postępowań przetargowych,
obsługa kontroli i audytów,
współpraca z Instytucjami Pośredniczącymi oraz innymi działami szpitala zaangażowanymi w realizację projektu
Zapewnienie bezawaryjnej pracy wszystkich urządzeń szpitala – dopilnowanie oraz usuwanie drobnych awarii zgłaszanie konieczności wezwania serwisów specjalistycznych
od 3 100 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Instalator
Poznań
Wygasła: 31.03.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Zapewnienie bezawaryjnej pracy szpitala pod względem instalacyjnym
usuwanie wszelkich awarii. Zabezpieczenie do czasu pojawienia się uprawnionego serwisu
od 3 100 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik Działu Informatyki
Przybyszewskiego 49, Grunwald, Poznań
Wygasła: 27.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Udział w określaniu kierunków i koordynacja zadań związanych z rozwojem systemów i infrastruktury teleinformatycznych Szpitala
Nadzór i koordynacja zadań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa teleinformatycznego, dostępu do danych, administracją systemami i infrastrukturą informatyczną oraz CCTV wykorzystywaną przez Szpital, ciągłością działania, dostępnością usług i wsparciem pracowników Szpitala
Zarządzanie zespołem, planowanie, rozdzielanie i monitorowanie wykonywanie zadań przez zespół
Udział w tworzeniu dokumentacji związanej z zakupem oraz rozbudową systemów i infrastruktury informatycznej, oraz usług teleinformatycznych
Współpraca z dostawcami usług np. telefonii stacjonarnej i komórkowej, łączy internetowych, serwisu i nadzoru eksploatacyjnego, itp
Nadzór nad zapewnieniem, utrzymaniem, konserwacją i modernizacją sprzętu teleinformatycznego oraz oprogramowania wykorzystywanego przez pracowników Szpitala
Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Szpitala w zakresie definiowania potrzeb rozwojowych systemów oraz infrastruktury teleinformatycznej
Udział w projektach realizowanych przez Szpitala związanych z pozyskaniem zewnętrznych źródeł finansowania (np. środki UE) – udział w: przygotowaniu założeń, dokumentacji przed i powykonawczej, realizacji i rozliczeniu projektu
Udział w określaniu kierunków i koordynacja zadań związanych z rozwojem systemów i infrastruktury teleinformatycznych Szpitala
Nadzór i koordynacja zadań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa teleinformatycznego, dostępu do danych, administracją systemami i infrastrukturą informatyczną oraz CCTV wykorzystywaną przez Szpital, ciągłością działania, dostępnością usług i wsparciem pracowników Szpitala
Zarządzanie zespołem, planowanie, rozdzielanie i monitorowanie wykonywanie zadań przez zespół
Udział w tworzeniu dokumentacji związanej z zakupem oraz rozbudową systemów i infrastruktury informatycznej, oraz usług teleinformatycznych
Współpraca z dostawcami usług np. telefonii stacjonarnej i komórkowej, łączy internetowych, serwisu i nadzoru eksploatacyjnego, itp
Nadzór nad zapewnieniem, utrzymaniem, konserwacją i modernizacją sprzętu teleinformatycznego oraz oprogramowania wykorzystywanego przez pracowników Szpitala
Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Szpitala w zakresie definiowania potrzeb rozwojowych systemów oraz infrastruktury teleinformatycznej
Udział w projektach realizowanych przez Szpitala związanych z pozyskaniem zewnętrznych źródeł finansowania (np. środki UE) – udział w: przygotowaniu założeń, dokumentacji przed i powykonawczej, realizacji i rozliczeniu projektu