Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Obsługa recepcji hotelu i gości hotelowych.
Praca na 3 zmiany
Kraków: ul.Piastowska
od 31,1 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik Działu Bankietów i Konferencji
Kraków
Wygasła: 10.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
podejmowanie działań mających na celu zwiększenie sprzedaży w sektorze indywidualnym, MICE i korporacyjnym
koordynowanie działań związanych z przygotowaniem, organizacją, przebiegiem oraz rozliczeniem finansowym spotkań, konferencji, eventów
prowadzenie bieżących ustaleń z kluczowymi klientami i partnerami biznesowymi
dbałość o realizację projektów zgodnie z budżetem
organizowanie i koordynowanie spotkań z organizatorami eventów
zapewnienie pozytywnych doświadczeń gości w obszarze realizacji konferencji oraz eventów, identyfikacja i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję
budowanie trwałych relacji z klientami
utrzymywanie efektywnej komunikacji z klientem związanej z organizacją imprez
nadzór nad jakością ofert i komunikacji z klientami
odpowiedzialność za strategiczne planowanie i zarządzanie oraz zapewnienie płynności finansowej (ocena ryzyk, strategia krótko - i długofalowa rozwoju firmy)
nadzór na przygotowaniem budżetu i planów wieloletnich, kontrola jego wykonania oraz podejmowanie działań, mających na celu realizację wskaźników finansowych, zgodnie z przyjętą strategią rozwoju firmy
współpraca z Głównym Księgowym w zakresie optymalizacji polityki podatkowej, struktury kosztów i przychodów
ocena projektów inwestycyjnych pod kątem możliwości finansowych i rentowności
przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby Zarządu i instytucji zewnętrznych (odpowiedzialność za sprawozdawczość)
współpraca i reprezentowanie firmy przed instytucjami zewnętrznymi (m.in. inwestorami, bankami, firmami ubezpieczeniowymi)
kontrola i weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym
sprawdzanie prawidłowości opisanych dokumentów księgowych w systemie elektronicznego obiegu dokumentów, umożliwiającym automatyczną dekretację w systemie księgowym
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych
ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w systemie księgowym
uzgadnianie kont księgowych
księgowanie wyciągów bankowych i analiza rozrachunków
współpraca z innymi członkami zespołu księgowego i finansowego
kontrola i weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym
sprawdzanie prawidłowości opisanych dokumentów księgowych w systemie elektronicznego obiegu dokumentów, umożliwiającym automatyczną dekretację w systemie księgowym
ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w systemie księgowym (uzgadnianie kont księgowych)
wparcie Głównego Księgowego w przygotowywaniu analiz i raportów na potrzeby Zarządu i instytucji zewnętrznych (deklaracje i rozliczenia podatkowe / roczne i okresowe sprawozdania finansowe)
odpowiedzialność za strategiczne planowanie i zarządzanie oraz zapewnienie płynności finansowej (ocena ryzyk, strategia krótko - i długofalowa rozwoju firmy)
nadzór na przygotowaniem budżetu i planów wieloletnich, kontrola jego wykonania oraz podejmowanie działań, mających na celu realizację wskaźników finansowych, zgodnie z przyjętą strategią rozwoju firmy
współpraca z Głównym Księgowym w zakresie optymalizacji polityki podatkowej, struktury kosztów i przychodów
ocena projektów inwestycyjnych pod kątem możliwości finansowych i rentowności
przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby Zarządu i instytucji zewnętrznych (odpowiedzialność za sprawozdawczość)
współpraca i reprezentowanie firmy przed instytucjami zewnętrznymi (m.in. inwestorami, bankami, firmami ubezpieczeniowymi)
przygotowanie i realizacja projektów inwestycyjnych w zakresie aranżacji wnętrz hotelowych oraz apartamentowych zgodnie z zadanymi wytycznymi i ustalonymi standardami
prowadzenie negocjacji handlowych i technicznych w ramach realizowanych projektów
sporządzanie wycen na potrzeby realizowanych inwestycji
współpraca w zakresie przygotowania harmonogramu prac dla inwestycji
prowadzenie inwestycji w zakresie wykończenia pod klucz
koordynacja działań projektowych i wykonawczych – ścisła współpraca z projektantami wnętrz oraz podwykonawcami
ustalanie warunków handlowych
nadzorowanie prac realizowanych przez podwykonawców w zakresie zgodności ze standardem i jakością wykończenia, zakresem prac oraz harmonogramem
ścisła współpraca z Działem Inwestycji oraz z przedstawicielami inwestora, architektami, inspektorami nadzoru i podwykonawcami w zakresie prowadzonych robót wykończeniowych
budowanie relacji z kontrahentami i podwykonawcami
kontrola i rozliczanie prowadzonych robot oraz udział w odbiorach
rozliczanie miesięczne oraz końcowe zakontraktowanych podwykonawców oraz przestrzeganie terminów składania dokumentów finansowych do Spółki
monitorowanie terminowości dostaw oraz kontrolowanie zgodności dostaw materiałów oraz wykonywanych usług zgodnie z zamówieniami
analizowanie dokumentacji wykonawczej pod względem zgodności z przepisami technicznymi oraz wymogami sieciowymi
nadzór nad przygotowaniem dokumentacji powykonawczej
wsparcie w zakresie usuwania wad i usterek z uzgodnionego zakresu prowadzonej inwestycji, po jej zakończeniu
Zapewnienie prawidłowego przekazywania rezerwacji do innych działów hotelu
Nadzór nad wprowadzanymi rezerwacjami pod kątem jakości i zgodności, że standardami sieci Marriott
Kontrola nad strukturą pokoi
Stosować ustaloną politykę cenową, dążyć do maksymalizacji obłożenia i średniej ceny za pokój
Przestrzeganie założeń budżetowych w odniesieniu do obłożenia i średniej ceny, współpraca z Revenue Managerem oraz Kierownikiem Recepcji
Zapewnienie ścisłe przestrzeganie polityki cenowej oraz procedur (gwarancje, depozyty)
Posiadanie wiedzę na temat usług oferowanych przez hotel
Sporządzanie zestawień, sprawozdań i raportów, w przypadku, gdy są one wymagane
Rozwiązywanie ewentualnych problemów w porozumieniu z Kierownikiem Recepcji zawsze dbać o dobro Gości hotelowych z jednoczesną ochroną interesów hotelu
Zostań recepcjonistą w hotelu sieciowym 4*. Recepcjonista to dusza hotelu - reprezentuje obiekt podczas pierwszego kontaktu z klientem. Recepcjonista nie boje się trudnych sytuacji, jest samodzielny, chętny poznawać i uczyć się nowych rzeczy. Chcesz zacząć swoja przygodę w hotelarstwie i zostać recepcjonistą - wyślij cv i przyjdź na rozmowę kwalifikacyjną
• obsługa telefoniczna
• dbanie o prawidłowy obieg korespondencji
• meldowanie i wymeldowanie gości
• pobieranie opłat, wystawianie rachunków, faktur
• ścisła współpraca z innymi działamy hotelu (rezerwacja, sprzedaż itp.)
• udzielenie informacji o usługach, ofertach świadczonych w hotelu
prowadzenie rekrutacji na stanowiska kierownicze i szeregowe w działach operacyjnych (aktywne poszukiwanie kandydatów, publikacja ogłoszeń, weryfikacja aplikacji, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych)
wsparcie w realizacji procesu zatrudniania i prowadzeniu dokumentacji personalnej
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Manager Hotelu
Kraków
Wygasła: 02.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
• zarządzanie operacyjne, celem zapewnienia efektywnej działalności obiektu hotelowego z restauracją
• opracowanie strategii marketingowo - sprzedażowej - pozyskiwanie nowych klientów
• tworzenie i realizacja budżetu operacyjnego
• wdrażanie rozwiązań, nadzorowanie przestrzegania standardów operacyjnych, optymalizacja procesów
• budowanie pozytywnych relacji z Gośćmi, dbałość o jakość obsługi i pozytywny wizerunek obiektu hotelowego i restauracji
• nadzorowanie i koordynowanie pracy podległego personelu
PI Management - operator hotelowy z siedzibą w Krakowie, poszukuje pracowników do nowej inwestycji w Gdańsku. Chętnie nawiążemy współprace z osobą w pełni dyspozycyjną, gotową w 100% zająć się naszym projektem
Zadania:
• przygotowanie budżetu oraz harmonogramu inwestycji
• prowadzenie negocjacji handlowych i technicznych
• prowadzenie inwestycji w zakresie wykonania stanu deweloperskiego – koordynacja działań projektowych i wykonawczych
• współpraca i wsparcie techniczne dla inwestycji w zakresie ofertowania materiałów wykończeniowych oraz wyposażenia
• ścisła współpraca z Działem Inwestycji oraz z przedstawicielami inwestora, architektami, inspektorami nadzoru i podwykonawcami w zakresie prowadzonych robót wykończeniowych
• koordynacja podwykonawców
• kontrola i rozliczanie prowadzonych robot oraz udział w odbiorach
• rozliczanie miesięczne oraz końcowe zakontraktowanych podwykonawców oraz przestrzeganie terminów składania dokumentów finansowych do Spółki
• monitorowanie terminowości dostaw oraz kontrolowanie zgodności dostaw materiałów oraz wykonywanych usług zgodnie z zamówieniami
• analizowanie dokumentacji wykonawczej pod względem zgodności z przepisami technicznymi oraz wymogami sieciowymi
PI Management - operator hotelowy z siedzibą w Krakowie, poszukuje pracowników do nowej inwestycji w Gdańsku. Chętnie nawiążemy współprace z osobą w pełni dyspozycyjną, gotową w 100% zająć się naszym projektem
Zadania:
• przygotowanie budżetu oraz harmonogramu inwestycji
• prowadzenie negocjacji handlowych i technicznych
• prowadzenie inwestycji w zakresie wykonania stanu deweloperskiego – koordynacja działań projektowych i wykonawczych
• współpraca i wsparcie techniczne dla inwestycji w zakresie ofertowania materiałów wykończeniowych oraz wyposażenia
• ścisła współpraca z Działem Inwestycji oraz z przedstawicielami inwestora, architektami, inspektorami nadzoru i podwykonawcami w zakresie prowadzonych robót wykończeniowych
• koordynacja podwykonawców
• kontrola i rozliczanie prowadzonych robot oraz udział w odbiorach
• rozliczanie miesięczne oraz końcowe zakontraktowanych podwykonawców oraz przestrzeganie terminów składania dokumentów finansowych do Spółki
• monitorowanie terminowości dostaw oraz kontrolowanie zgodności dostaw materiałów oraz wykonywanych usług zgodnie z zamówieniami
• analizowanie dokumentacji wykonawczej pod względem zgodności z przepisami technicznymi oraz wymogami sieciowymi
PI Management - operator hotelowy z siedzibą w Krakowie, poszukuje pracowników do nowej inwestycji w Gdańsku. Chętnie nawiążemy współprace z osobą w pełni dyspozycyjną, gotową w 100% zająć się naszym projektem
Zadania:
• przygotowanie budżetu oraz harmonogramu inwestycji
• prowadzenie negocjacji handlowych i technicznych
• prowadzenie inwestycji w zakresie wykonania stanu deweloperskiego – koordynacja działań projektowych i wykonawczych
• współpraca i wsparcie techniczne dla inwestycji w zakresie ofertowania materiałów wykończeniowych oraz wyposażenia
• ścisła współpraca z Działem Inwestycji oraz z przedstawicielami inwestora, architektami, inspektorami nadzoru i podwykonawcami w zakresie prowadzonych robót wykończeniowych
• koordynacja podwykonawców
• kontrola i rozliczanie prowadzonych robot oraz udział w odbiorach
• rozliczanie miesięczne oraz końcowe zakontraktowanych podwykonawców oraz przestrzeganie terminów składania dokumentów finansowych do Spółki
• monitorowanie terminowości dostaw oraz kontrolowanie zgodności dostaw materiałów oraz wykonywanych usług zgodnie z zamówieniami
• analizowanie dokumentacji wykonawczej pod względem zgodności z przepisami technicznymi oraz wymogami sieciowymi
Manager ds. Aktywnej sprzedaży MICE (branża hotelarska)
Piastowska 44d, Bronowice, Kraków
Wygasła: 29.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
PI Management operator hotelowy w Krakowie otwiera swoje drzwi dla branży MICE i poszukuje Manager ds. aktywnej sprzedaży MICE. Możliwość pracy w Warszawie, nie jest wymagana relokacja
OERTA TYLKO DLA OSÓB Z DOŚWIADCZENIEM W HOTELARSTWIE
Jakie umiejętności będą przydatne na tym stanowisku:
• Znajomości branży hotelarskiej
• Doświadczenia w organizacji eventów
• Wyższego wykształcenia
• Doświadczenie sprzedażowe (w sprzedaży bezpośredniej)
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
• Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera - znajomość systemów operacyjnych hoteli będzie dodatkowym atutem
• Samodzielność, umiejętność wyznaczania priorytetów i skuteczność w działaniu
• Umiejętność pracy w zespole
• Dyspozycyjność w tym wyjazdy służbowe
• Prawo jazdy kat. B
Zakres Twoich działań będzie obejmować:
• Realizację krótko - i długoterminowej strategii sprzedaży MICE
• Aktywne pozyskiwanie klientów z sektora MICE
• Budowanie trwałych relacji z klientami
• Tworzenie i aktualizowanie bazy danych o klientach
• Maksymalizację przychodów poprzez osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych
• Realizację działań sprzedażowych w stosunku do istniejących i potencjalnych klientów MICE
• Monitorowanie i analizowanie danych sprzedażowych
Portfel Inwestycyjny Management to operator zarządzający apartamentami i obiektami hotelowymi. Do naszej centrali w Krakowie na ul. Piastowska poszukujemy samodzielnej księgowej dyspozycyjnej od już
Praca w biurze od 09:00 do 17:00
Nie ma możliwości pracy zdalnej lub hybrydowo
• kontrola i weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym
• sprawdzanie prawidłowości opisanych dokumentów księgowych w systemie elektronicznego obiegu dokumentów, umożliwiającym automatyczną dekretację w systemie księgowym
• nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych
• ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w systemie księgowym (uzgadnianie kont księgowych)
• księgowanie wyciągów bankowych i analiza rozrachunków
• wsparcie Głównego Księgowego w przygotowywaniu analiz i raportów na potrzeby Zarządu i instytucji zewnętrznych (deklaracje i rozliczenia podatkowe / roczne i okresowe sprawozdania finansowe)
• archiwizacja dokumentów księgowych
• bieżące monitorowanie zmian w regulacjach prawnych
Operator Hotelowy, działający w ramach Grupy spółek Portfel Inwestycyjny Apartamenty & Hotele, poszukuje kandydatów na stanowisko recepcjonisty na kilka obiektów w Krakowie:
- Hotel The Bridge Suites
- Hotel AC Marriott
Szukamy osób z doświadczeniem i znajomością języka angielskiego. Dodatkowo do zadań takiej osoby należy:
Restauracja w hotelu poszukuje, komunikatywnych, doświadczonych oraz samodzielnych kelnerów i barmanów (K/M)
Wymagane doświadczenie, znajomość języka angielskiego min na poziomie B2 . Grafik pracy elastyczny dopasowany do potrzeb pracownika. Gwarantujemy wysokie napiwki, premie od sprzedaży win, kartę medyczną i dopłatę do multisport
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik techniczny w hotelu
Kraków
Wygasła: 17.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
obsługa techniczna obiektu hotelowego w ramach zespołu działu technicznego – utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń
kontrola i weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym
sprawdzanie prawidłowości opisanych dokumentów księgowych w systemie elektronicznego obiegu dokumentów, umożliwiającym automatyczną dekretację w systemie księgowym
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych
ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w systemie księgowym (uzgadnianie kont księgowych)
księgowanie wyciągów bankowych i analiza rozrachunków
wsparcie Głównego Księgowego w przygotowywaniu analiz i raportów na potrzeby Zarządu i instytucji zewnętrznych (deklaracje i rozliczenia podatkowe / roczne i okresowe sprawozdania finansowe)
archiwizacja dokumentów księgowych
bieżące monitorowanie zmian w regulacjach prawnych
kontrola i weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym
sprawdzanie prawidłowości opisanych dokumentów księgowych w systemie elektronicznego obiegu dokumentów, umożliwiającym automatyczną dekretację w systemie księgowym
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych
ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w systemie księgowym (uzgadnianie kont księgowych)
księgowanie wyciągów bankowych i analiza rozrachunków
wsparcie Głównego Księgowego w przygotowywaniu analiz i raportów na potrzeby Zarządu i instytucji zewnętrznych (deklaracje i rozliczenia podatkowe / roczne i okresowe sprawozdania finansowe)
archiwizacja dokumentów księgowych
bieżące monitorowanie zmian w regulacjach prawnych
organizowanie i nadzór nad przebiegiem przyjęć weselnych i okolicznościowych
ścisła współpraca z działem sprzedaży pod kątem realizacji ofert z segmentu MICE
raportowanie i rozliczanie bankietów, wesel i imprez okolicznościowych
sprawna komunikacja pomiędzy działami hotelu a klientami, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i klientów wewnętrznych
koordynowanie pracy podległego zespołu
zaangażowanie w utrzymanie dobrych relacji z aktualnymi klientami hotelu
organizowanie i nadzór nad przebiegiem konferencji i eventami
ścisła współpraca z działem Sprzedaży pod kątem realizacji ofert z segmentu MICE
raportowanie i rozliczanie konferencji, bankietów i imprez okolicznościowych
sprawna komunikacja pomiędzy działami hotelu a klientami, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i klientów wewnętrznych,
koordynowanie pracy podległego zespołu,
aktywne pozyskiwanie nowych klientów z segmentu MICE,
zaangażowanie w utrzymanie dobrych relacji z aktualnymi klientami hotelu,
Organizowanie i nadzór nad przebiegiem konferencji i bankietów,
ścisła współpraca z działem Sprzedaży pod kątem realizacji ofert z segmentu MICE,
raportowanie i rozliczanie konferencji, bankietów i imprez okolicznościowych,
sprawna komunikacja pomiędzy działami hotelu a klientami, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i klientów wewnętrznych,
koordynowanie pracy podległego zespołu,
aktywne pozyskiwanie nowych klientów z segmentu MICE,
zaangażowanie w utrzymanie dobrych relacji z aktualnymi klientami hotelu
Organizowanie i nadzór nad przebiegiem konferencji i bankietów
Ścisła współpraca z działem Sprzedaży pod kątem realizacji ofert z segmentu MICE
Raportowanie i rozliczanie konferencji, bankietów i imprez okolicznościowych
Sprawna komunikacja pomiędzy działami hotelu a klientami, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i klientów wewnętrznych,
Koordynowanie pracy podległego zespołu,
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów z segmentu MICE,
Zaangażowanie w utrzymanie dobrych relacji z aktualnymi klientami hotelu
kontrola i weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym
sprawdzanie prawidłowości opisanych dokumentów księgowych w systemie elektronicznego obiegu dokumentów, umożliwiającym automatyczną dekretację w systemie księgowym
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych
ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w systemie księgowym (uzgadnianie kont księgowych)
księgowanie wyciągów bankowych i analiza rozrachunków
wsparcie Głównego Księgowego w przygotowywaniu analiz i raportów na potrzeby Zarządu i instytucji zewnętrznych (deklaracje i rozliczenia podatkowe / roczne i okresowe sprawozdania finansowe)
archiwizacja dokumentów księgowych
bieżące monitorowanie zmian w regulacjach prawnych
prowadzenie, nadzorowanie i koordynowanie robót wykończeniowych pod klucz
weryfikacja prac podwykonawców w zakresie wykończenia: posadzek, tapet, łazienek, sufitów, mebli itp
Wykonywanie odbiorów częściowych oraz końcowych,
Weryfikacja oraz przygotowanie protokołów przerobowych podwykonawców,
Wsparcie działu inwestycji w zakresie zamówień materiałowych,
Odbiory dostaw materiałowych, weryfikacja ilościowa oraz jakościowa dostaw,
Nadzór nad wydawaniem materiałów dla podwykonawców,
współpraca z przedstawicielami inwestora, architektami, kierownikiem budowy, inspektorem nadzoru i podwykonawcami, w zakresie prowadzonych robót wykończeniowych
współpraca przy tworzeniu i aktualizowaniu harmonogramu dostaw materiałów oraz wykonywania prac wykończeniowych, organizowanie i nadzór nad wykonywanymi pracami, celem zapewnienia ciągłości procesów
kompletowanie dokumentacji technicznej w zakresie materiałów oraz dokumentów podwykonawczych
prowadzenie, nadzorowanie i archiwizowanie dokumentacji w ramach przydzielonych prac