Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (55)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 55 )
Customer Care Specialist
aleja Zwycięstwa 96/98, Redłowo, Gdynia
Wygasła: 08.04.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
home office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Keeping an eye on our service desk, keeping in touch with customers, and making sure customer issues are raised with the Scrum team
Monitoring the support email & phone
Helping customers solve their problems - suggesting workarounds and providing assistance based on available documentation
Being a voice for customers during our meetings
Actively partaking in discussions on Atlassian Community and recommending our products where they can help potential customers solve their challenges
Proactively reaching out to customers, helping the Product Owner gather their feedback and requirements when asked, and helping them convert after their trial ends
Proactively reaching out to customers to ensure they are adequately informed on their queries or other critical aspects
Cooperating with Atlassian Partners - maintaining cooperation, especially with customer-facing issues
Handling demo requests from potential customers, and actively offering to showcase our products
Working closely with customers (this is essential, and customers tend to be in different time zones)
Gathering information and requirements from customers
Attending the meetings with the customer and your team
Establishing what is the most important thing to work on next
Making sure that the team understands what needs to be done
Managing project deadlines, budget and profitability
Planning resources in projects
Monitoring project progress and success rate
Managing reports and necessary documentation
Making sure that the project and the team stick to company’s standards
Working closely with other Project Managers on the implementation of projects’ standards, strategy planning and constant improvement of the project management department
Engages in establishing details of future projects if needed
Actively participates in PMO meetings and initiatives
Budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz organizacji poprzez budowanie i realizację skutecznej strategii EB
Inicjowanie i organizowanie działań budujących angażujące środowisko pracy, w tym organizacja wewnętrznych eventów EB i ich aktywna promocja wśród pracowników, a także okresowe informowanie pracowników o ich przebiegu, efektach i planach na przyszłość w tym zakresie
Wspieranie zespołu HR poprzez podejmowanie inicjatyw i organizowanie wydarzeń mających na celu dotarcie do najlepszych kandydatów
Definiowanie grup docelowych i sposobu efektywnej komunikacji z nimi
Budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz organizacji poprzez budowanie i realizację skutecznej strategii EB
Monitoring mediów w kontekście postrzegania firmy jako pracodawcy
Organizowanie zewnętrznych eventów EB, takich jak targi pracy, stoiska informacyjne, współpraca z uczelniami, eventy online