Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Obsługa klientów CCHBC w panelu sieci lokalnych na powierzonym terenie
Rozwijanie i wdrożenie długoterminowej współpracy z Klientami w celu zapewnienia realizacji naszych strategii 24/7
Zarządzanie budżetem Przedpłatowym dbając o ich profitowość z przeznaczeniem dla klientów o wysokim potencjale
Pozyskiwanie nowych punktów sprzedaży, identyfikowanie możliwości biznesowych,
Skuteczne prowadzenie procesów negocjacyjnych,
Ścisła współpraca z Business Developerami, Sales Team Lead oraz Key Account Managerami i działami wspierającymi
Wertykalny i horyzontalny rozwój rynku gastronomicznego z udziałem nowych kategorii PS, COSTA coffee, Beer
Odpowiedzialność za współtworzenie strategii kanału gastronomicznego,
Wdrożenie rocznych planów, strategii, realizacji sprzedaży i programów egzekucyjnych w celu osiągnięcia wielkości sprzedaży, zysku, EBIT i NSR zgodnie z założeniami BP
Analiza i ocena rentowności prowadzonych klientów
Zarządzanie budżetem Przedpłatowym dbając o ich profitowość z przeznaczeniem dla klientów o wysokim potencjale
Wdrażanie rocznych planów klienta i przeprowadzanie kwartalnych Business Review u wybranych TOP Klientów
Regularne monitorowanie lokalnego rynku gastronomicznego w celu pozyskania nowych klientów
Realizacja dodatkowych zadań ustalonych w uzgodnieniu z przełożonym
Obsługa klientów CCHBC w panelu sieci lokalnych na powierzonym terenie
Rozwijanie i wdrożenie długoterminowej współpracy z Klientami w celu zapewnienia realizacji naszych strategii 24/7
Zarządzanie budżetem Przedpłatowym dbając o ich profitowość z przeznaczeniem dla klientów o wysokim potencjale
Pozyskiwanie nowych punktów sprzedaży, identyfikowanie możliwości biznesowych,
Skuteczne prowadzenie procesów negocjacyjnych,
Ścisła współpraca z Business Developerami, Sales Team Lead oraz Key Account Managerami i działami wspierającymi
Wertykalny i horyzontalny rozwój rynku gastronomicznego z udziałem nowych kategorii PS, COSTA coffee, Beer
Odpowiedzialność za współtworzenie strategii kanału gastronomicznego,
Wdrożenie rocznych planów, strategii, realizacji sprzedaży i programów egzekucyjnych w celu osiągnięcia wielkości sprzedaży, zysku, EBIT i NSR zgodnie z założeniami BP
Analiza i ocena rentowności prowadzonych klientów
Zarządzanie budżetem Przedpłatowym dbając o ich profitowość z przeznaczeniem dla klientów o wysokim potencjale
Wdrażanie rocznych planów klienta i przeprowadzanie kwartalnych Business Review u wybranych TOP Klientów
Regularne monitorowanie lokalnego rynku gastronomicznego w celu pozyskania nowych klientów
Realizacja dodatkowych zadań ustalonych w uzgodnieniu z przełożonym
Portfolio Management, from activation plans creation (based on Business Plan) to execution in the outlets
Cooperation with Supply Chain in product development and Trade Marketing & Sales in execution plans development
Managing Activity & Priorities calendar with full scope of campaigns & novelties for respective categories
Monitoring competition activities and consumer trends and adjust the brand marketing strategies & plans to meet the changing market & competitive conditions
Driving portfolio & product development for dedicated brands
Ensuring implementation and follow-up of developed marketing strategies and action plans
Leading Business Plan process for respective categories
Creating compelling sales force tools and activation
Przeprowadzanie regularnych testów jakościowych/ analiz pobranych próbek we wszystkich obszarach działania laboratorium (mikrobiologia, kontrola surowców, linie rozlewnicze, linia rozdmuchu butelek) zgodnie ze specyfiką zakładu produkcyjnego
Regularne i terminowe zapisywanie wyników pomiarów, przetwarzanie informacji i przekazywanie ich zgodnie z zasadami obiegu dokumentów w zakładzie
Podejmowanie działań korygujących stosownie do zaistniałej sytuacji. Uczestniczenie w realizacji podjętych działań korygujących w pełnym zakresie odpowiedzialności działu zapewnienia jakości
Uczestnictwo w realizacji celów i zadań wynikających z polityki firmy w zakresie Zintegrowanego Systemu Zarządzania obejmującego: zapewnienie jakości, ochronę środowiska, BHP oraz HACCP
International on-the-job experience: You will discover our fast-paced business through a series of job assignments, including international rotations. You will develop your strategic view through joining cross-country projects, into diverse teams. You will handle cross-functional projects
Accelerated development towards leadership roles: You will get hands-on experience in the market from the very beginning - from understanding our Field Sales to learning how to create a partnership with our customers. You will learn a lot about finance, e-commerce, data analytics, and digital. You learn by doing and through formal training
Senior Leaders support on your way: You will meet amazing people, peers, and colleagues, who will always be there for you. During the whole journey, you can count on support from our Senior Leaders, who will mentor you and sponsor your career. You will be assigned a buddy from local operations, but also feel part of the International Leadership Trainee community. You will benefit from working with a career coach
Learn and develop your capabilities: This is a tailor-made learning journey to cover your key developmental needs. It is delivered by a world class business school, combined with Coca-Cola HBC functional academies
Bring your own magic: talent, personality and curiosity – to influence and make an impact in a fast-paced, diverse environment. After successful completion of the program, you will be on the path to becoming a successful commercial leader, with operational and strategic expertise
Branie udziału w prognozowaniu sprzedaży dla nowych SKU i w prognozowaniu sprzedaży promocyjnej,
Identyfikowanie problemów w łańcuchu dostaw Klienta wpływających na nadmierne zapasy i/lub braki towarowe,
Wypracowywanie i wdrażanie planów akcji mających na celu poprawę procesów sprzedażowych i logistycznych CC HBC i Klienta, zdefiniowanych w wyniku prowadzonych analiz,
Analizowanie i poprawianie dostępności produktu na półce (OSA),
Analizowanie i poprawianie realizacji zamówień (SL, DIFOTAI),
Komunikowanie się z klientem wewnętrznym i zewnętrznym dbając o odpowiedni poziom obsługi Klientów, zgodnie z obowiązującym standardem,
Zarządzanie promocjami i wdrażanie nowości u Klienta,
Budowanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
Zarządzanie podległym zespołem Prestige Accounts Developer-ów oraz osiąganie wyznaczonych celów biznesowych
Rozwój kompetencji, motywowanie oraz monitorowanie wyników podległego zespołu w celu podjęcia akcji naprawczych, pozwalających osiągnąć cele biznesowe
Tworzenie i realizowanie strategii sprzedażowych oraz rozwijanie współpracy w obrębie kanału w celu integracji marki z ofertą i wizerunkiem klienta, kreując niezapomniane i wyjątkowe wspomnienia
Wsparcie zespołu w budowaniu i pielęgnowaniu silnych relacji z kluczowymi klientami Premium Spirits w sektorze HoReCa
Wsparcie Prestige Accounts Developer-ów w koordynacji akcji marketingowych i promocyjnych, tj. degustacji i eventów, w celu zbudowania silnej marki w kanale HoReCa
Współpraca cross-funkcyjna z zespołem Marketingu, Premium Spirits, Finansów
Leads annual Talent Review cycle; cascades central talent review guidelines to business leaders; ensures execution of agreed actions
Contributes to defining talent development strategy and creating a culture of continuous talent development across the organization
Leads the implementation of talent processes and programs country wide e.g Management/graduate Trainee and Early Talent Programs
Performs talent pipeline health checks, focusing on Commercial
Actively scans talent across country to identify ongoing talent pools for critical roles, based on succession planning sessions and candidate trend forecasts
Builds Talent Development capability and strengthens the talent mindset country wide
Puts appropriate governance in place to ensure consistent, high quality and effective implementation of all programs
Acts as Talent Partner to business leaders, supporting them with succession planning and IDP quality for talents
Continously improves processess and programs
Performs talent reporting & analytics quarterly, provides recommendations based on insights
Strategic thinking. Develop and implement comprehensive trade marketing strategies for key accounts, ensuring alignment with overall business objectives and sales targets
Being in charge of AT HOME, C&C, WHSP marketing development – the channel with over 30% + revenue in the PS, critical to secure growth and business growth
Identify growth opportunities within AT HOME, C&C, WHSP and leverage marketing initiatives to capitalize on these opportunities
Serve as the primary marketing contact for AT HOME, C&C, WHSP, facilitating communication and collaboration to ensure the successful execution of trade marketing activities
Markeitng activation plan development and execution. Lead the creation and execution of innovative marketing campaigns and promotions tailored to key accounts, aimed at enhancing brand presence and driving sales
Collaborate with internal teams and external agencies to develop compelling marketing materials and point-of-sale (POS) initiatives
Monitor, analyze, and report on the performance of trade marketing initiatives within key accounts, utilizing data to inform future strategies and improve ROI
Conduct regular market and competitor analyses to stay ahead of industry trends and adjust marketing strategies accordingly
Budget management & oversee the trade marketing budget for key accounts, ensuring efficient allocation of resources to maximize impact and achieve financial objectives
Work closely with sales, brand marketing, and product teams to ensure cohesive strategy, messaging, and execution across all touchpoints within key accounts
Facilitate the sharing of insights and feedback between key accounts and internal teams to drive continuous improvement and innovation
Lead, mentor, and develop a team of trade marketing professionals, fostering an environment of excellence, creativity, and accountability
Obsługa klientów CCHBC w panelu sieci lokalnych na powierzonym terenie
Rozwijanie i wdrożenie długoterminowej współpracy z Klientami w celu zapewnienia realizacji naszych strategii 24/7
Zarządzanie budżetem Przedpłatowym dbając o ich profitowość z przeznaczeniem dla klientów o wysokim potencjale
Pozyskiwanie nowych punktów sprzedaży, identyfikowanie możliwości biznesowych,
Skuteczne prowadzenie procesów negocjacyjnych,
Ścisła współpraca z Business Developerami, Sales Team Lead oraz Key Account Managerami i działami wspierającymi
Wertykalny i horyzontalny rozwój rynku gastronomicznego z udziałem nowych kategorii PS, COSTA coffee, Beer
Odpowiedzialność za współtworzenie strategii kanału gastronomicznego,
Wdrożenie rocznych planów, strategii, realizacji sprzedaży i programów egzekucyjnych w celu osiągnięcia wielkości sprzedaży, zysku, EBIT i NSR zgodnie z założeniami BP
Analiza i ocena rentowności prowadzonych klientów
Zarządzanie budżetem Przedpłatowym dbając o ich profitowość z przeznaczeniem dla klientów o wysokim potencjale
Wdrażanie rocznych planów klienta i przeprowadzanie kwartalnych Business Review u wybranych TOP Klientów
Regularne monitorowanie lokalnego rynku gastronomicznego w celu pozyskania nowych klientów
Realizacja dodatkowych zadań ustalonych w uzgodnieniu z przełożonym
Obsługa klientów CCHBC w panelu sieci lokalnych na powierzonym terenie
Rozwijanie i wdrożenie długoterminowej współpracy z Klientami w celu zapewnienia realizacji naszych strategii 24/7
Zarządzanie budżetem Przedpłatowym dbając o ich profitowość z przeznaczeniem dla klientów o wysokim potencjale
Pozyskiwanie nowych punktów sprzedaży, identyfikowanie możliwości biznesowych,
Skuteczne prowadzenie procesów negocjacyjnych,
Ścisła współpraca z Business Developerami, Sales Team Lead oraz Key Account Managerami i działami wspierającymi
Wertykalny i horyzontalny rozwój rynku gastronomicznego z udziałem nowych kategorii PS, COSTA coffee, Beer
Odpowiedzialność za współtworzenie strategii kanału gastronomicznego,
Wdrożenie rocznych planów, strategii, realizacji sprzedaży i programów egzekucyjnych w celu osiągnięcia wielkości sprzedaży, zysku, EBIT i NSR zgodnie z założeniami BP
Analiza i ocena rentowności prowadzonych klientów
Zarządzanie budżetem Przedpłatowym dbając o ich profitowość z przeznaczeniem dla klientów o wysokim potencjale
Wdrażanie rocznych planów klienta i przeprowadzanie kwartalnych Business Review u wybranych TOP Klientów
Regularne monitorowanie lokalnego rynku gastronomicznego w celu pozyskania nowych klientów
Realizacja dodatkowych zadań ustalonych w uzgodnieniu z przełożonym
Premium Spirits Portfolio Development Executive (Off Trade)
Żwirki i Wigury 16, Włochy, Warszawa
Wygasła: 04.04.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Brand Execution Leadership: execution of brand strategies, ensuring all trade marketing activities align with the brand’s vision and goals
Campaign Management: Organize and oversee promotional campaigns and activities across both traditional and digital channels, ensuring they support the broader marketing strategy and objectives. This includes in-store promotions, digital activations, event sponsorships, and POS material distribution
Provide regular support to PS Trade Marketing Managers and cross functional team in preparation channel, brands plans and tailored made activities in order to set proper goals
Coordination and Specialized Support: Provide essential coordination and specialized support to the Trade Marketing Lead and Trade Marketing Manager, ensuring seamless execution and alignment of trade marketing initiatives across the region. Act as a critical link between strategic planning and on-the-ground implementation
Sales Support and Collaboration: Collaborate closely with the sales team to integrate trade marketing strategies with sales objectives, supplying the sales force with the tools and materials needed to boost effectiveness and retailer engagement
Budget Management: Manage the trade marketing budget, allocating resources efficiently across various campaigns and activities to achieve the best ROI
Performance Tracking and Reporting: Monitor and analyze the performance of trade marketing initiatives, using data to evaluate their effectiveness and inform future strategies. Adjust campaigns based on real-time feedback to optimize results
Event Coordination: Plan and organize promotional events, workshops, or webinars, and attend them to facilitate their success
Developing PS & BEER business strategy for HoReCa channel PL
In charge of total PS & Beer performance in HoReCa channel PL
Responsibility for key metrics (Sales, Distribution, Visibility, Events)
Responsible for the team recruitment, development (from cocreating the plan to roll out across HoReCa Team) and team engagement
Close cooperation with cross functional teams and key stakeholders: Brand Managers to develop and execute brand strategy and communication in ON TRADE channel, Out of Home Sales Manager, Beer Manager, Brand Marketing
Servicing current Coca-Cola HBC customers with a focus on the alcoholic beverage portfolio
Acquisition of new customers from the HoReCa channel
Building and maintaining long-term business relationships
Przeprowadzanie regularnych testów jakościowych/ analiz pobranych próbek we wszystkich obszarach działania laboratorium (mikrobiologia, kontrola surowców, linie rozlewnicze, linia rozdmuchu butelek) zgodnie ze specyfiką zakładu produkcyjnego
Regularne i terminowe zapisywanie wyników pomiarów, przetwarzanie informacji i przekazywanie ich zgodnie z zasadami obiegu dokumentów w zakładzie
Podejmowanie działań korygujących stosownie do zaistniałej sytuacji. Uczestniczenie w realizacji podjętych działań korygujących w pełnym zakresie odpowiedzialności działu zapewnienia jakości
Uczestnictwo w realizacji celów i zadań wynikających z polityki firmy w zakresie Zintegrowanego Systemu Zarządzania obejmującego: zapewnienie jakości, ochronę środowiska, BHP oraz HACCP
Wspieranie Zespołu Planowania w procesie planowania i raportowania,
Koordynowanie planowania produkcji, surowców,co-packing i dystrybucji,
Ścisła współpraca z Działem: Produkcji, Inżynieringu, Logistyki Klienckiej, Transportu, Magazynów, Jakości, Prognozowania Sprzedaży, Zakupów, Marketingu dla Polski i Krajów Bałtyckich,
Udział w projektach dot. komercjalizacji portfolio, optymalizujących i podnoszących efektywność produkcji i operacji w ramach Łańcucha Dostaw
Manages through planning, securing and controlling costs for the respective marketing programs and/or initiatives
Ensures implementation and follow-up of developed marketing strategies and action plans
Supports creation & delivery of compelling sales force tools and activation solutions within chosen sales channels
Drives targets & distribution KBIs within respective channel/CPL to properly estimate volume & NSR
Monitors competition activities and consumer trends and adjusts the brand marketing strategies & plans to meet the changing market & competitive conditions
Builds x-functional project teams to drive sustainable portfolio development and market shares growth within respective sales channels
Leads day-to-day cooperation with respective business partners, Trade Marketing and Sales Teams to ensure that portfolio meets marketing requirements
Przeprowadzanie regularnych testów jakościowych/ analiz pobranych próbek we wszystkich obszarach działania laboratorium (mikrobiologia, kontrola surowców, linie rozlewnicze, linia rozdmuchu butelek) zgodnie ze specyfiką zakładu produkcyjnego
Regularne i terminowe zapisywanie wyników pomiarów, przetwarzanie informacji i przekazywanie ich zgodnie z zasadami obiegu dokumentów w zakładzie
Podejmowanie działań korygujących stosownie do zaistniałej sytuacji. Uczestniczenie w realizacji podjętych działań korygujących w pełnym zakresie odpowiedzialności działu zapewnienia jakości
Uczestnictwo w realizacji celów i zadań wynikających z polityki firmy w zakresie Zintegrowanego Systemu Zarządzania obejmującego: zapewnienie jakości, ochronę środowiska, BHP oraz HACCP
Koordynowanie wszelkich działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa pracy w rejonie prowadzenia prac inwestycyjnych,
Podejmowanie środków mających na celu bezpośrednie zapobieganie niebezpieczeństwom,
Egzekwowanie i sprawowanie kontroli nad przestrzeganiem wymagań prawnych, zasad CC HBC oraz wymagań korporacyjnych TCCC dot. bezpieczeństwa i higieny pracy wszystkich pracowników kontraktorów i podwykonawców wykonujących prace na terenie CC HBC Polska,
Udział w ustalaniu zakresu i kolejności prac przez kontraktorów i ich wykonawców oraz wnoszenie uwag,
Analiza ryzyka związana z prowadzonymi pracami inwestycyjnymi przez różne podmioty na terenie zakładu produkcyjnego CC HBC oraz określanie i wdrażanie środków eliminujących lub zmniejszających zagrożenia,
Informowanie osób kierujących pracownikami kontraktora o uchybieniach w stosowaniu się do przepisów i zasad BHP oraz ustaleń między kontraktorami,
Dokumentowanie wszystkich niezgodności (near miss) oraz odbytych kontroli (walk the talk) i rozmów i szkoleń na temat bezpieczeństwa (toolbox talk, BBS) w systemie rejestracji QSE Register,
Monitorowanie poprawności rejestracji firm kontraktorów oraz podwykonawców w systemie LimeBook,
Wystawianie pozwoleń na prace dla prac kontraktorów związanych z realizacja procesów inwestycyjnych oraz omawianie wystawianych pozwoleń na pracę z pracownikami firm kontraktorskich i podwykonawców,
Komunikacja i przekazywanie aktualnych informacji i wymagań w zakresie bezpieczeństwa pracy firmom kontraktorskim i podwykonawcom
Realizacja strategii marketingowej dla podległych terytoriów w bezpośredniej współpracy z działem sprzedaży, marketingiem, działami wspierającymi
Wsparcie działu sprzedaży w tworzeniu działań i realizacji działań marketingowych zgodnie z kalendarzem aktywacji, PiCoS i priorytetami (funkcja wspierająca)
Monitorowanie i zarządzanie istniejącymi aktywacjami
Praca nad analizą kosztów i korzyści działań marketingowych
Odpowiedzialność za realizację kluczowych projektów dla kluczowych marek (SSD, Adults, Water), wspieranie działu sprzedaży i procesów negocjacyjnych dla kluczowych klientów
Budowanie relacji biznesowych w kluczowych miastach z kluczowymi klientami, podmiotami odpowiedzialnymi za główne inwestycje w hale gastronomiczne i sezonowe projekty miejskie
Przygotowywanie kwartalnych planów aktywacji dla podległych terytoriów
QFS KBIs: ensure country QFS KBIs target setting with regular monitoring and reporting of results, support plant teams in preparation of trend analyses and continuous improvement plans
Complaint management: coordinate at country level the complaints management process - consumer and Customer complaints, X-border complaints (importing & exporting), raw and packaging material complaints. Continuously improve customer and consumer complaint management practices. Ensure and establish Sustainable Supplier’s Management process. Participation in QFS related incident management (IMCR)
Change management / validations / New Product Implementation (NPI): coordinating the quality validation of new products (NPI), new and changed packaging materials, new technologies and technological changes, new equipment. Ensure finalization of validations including TCCC and CCHBC group approvals, Management of Master Mixing documents with TCCC
Ensure Packaging NPD & EPD processes, drive innovations and optimization in this area; ensure that Food Safety legislation is met
CCHBC Programs: ensure and support the implementation of Critical to Quality Maintenance Matrix, DPMO, Natural Mineral Water operating requirements, ASEPTIC quarantine elimination, CIP/COP validations, Total Age Management and Quality digitalization
Escalation process: identifies potential risks for Quality & Food Safety, escalating at County/Group process related and supplier related QFS issues and trends/alerts, participate to final decisions on QFS issues management and risk mitigation, participation in the usage decision of affected products (release, write off)
Structured problem solving and root cause analysis: active participation in the management of corrective measures in the case of quality and food safety non-conformities together with cross-functional team. Lead and support RCA activities in cooperation with internal and external teams and experts. Monitoring and follow up of corrective actions, checking their effectiveness. Closely monitors all financial data related to “Cost of Quality” and propose actions for cost reduction
People development: together with Manufacturing team build sustainable Quality Talent Pipeline (talent identification, successors development - PDF & IDPs executed). Continue building capabilities in Quality area through Quality Academy program, Sensory training & Micro Academy program
Quality culture: ensuring implementation of programs to improve maturity of the Quality culture in the whole organization
Zarządzanie podległym zespołem Prestige Accounts Developer-ów oraz osiąganie wyznaczonych celów biznesowych
Rozwój kompetencji, motywowanie oraz monitorowanie wyników podległego zespołu w celu podjęcia akcji naprawczych, pozwalających osiągnąć cele biznesowe
Tworzenie i realizowanie strategii sprzedażowych oraz rozwijanie współpracy w obrębie kanału w celu integracji marki z ofertą i wizerunkiem klienta, kreując niezapomniane i wyjątkowe wspomnienia
Wsparcie zespołu w budowaniu i pielęgnowaniu silnych relacji z kluczowymi klientami Premium Spirits w sektorze HoReCa
Wsparcie Prestige Accounts Developer-ów w koordynacji akcji marketingowych i promocyjnych, tj. degustacji i eventów, w celu zbudowania silnej marki w kanale HoReCa
Współpraca cross-funkcyjna z zespołem Marketingu, Premium Spirits, Finansów
Przeprowadzanie regularnych testów jakościowych/ analiz pobranych próbek we wszystkich obszarach działania laboratorium (mikrobiologia, kontrola surowców, linie rozlewnicze, linia rozdmuchu butelek) zgodnie ze specyfiką zakładu produkcyjnego
Regularne i terminowe zapisywanie wyników pomiarów, przetwarzanie informacji i przekazywanie ich zgodnie z zasadami obiegu dokumentów w zakładzie
Podejmowanie działań korygujących stosownie do zaistniałej sytuacji. Uczestniczenie w realizacji podjętych działań korygujących w pełnym zakresie odpowiedzialności działu zapewnienia jakości
Uczestnictwo w realizacji celów i zadań wynikających z polityki firmy w zakresie Zintegrowanego Systemu Zarządzania obejmującego: zapewnienie jakości, ochronę środowiska, BHP oraz HACCP
Create event strategy for key brands of Coca-Cola portfolio,
Responsibility for comprehensive implementation of Coca-Cola Hellenic events and projects with programs and innovations tailored to each event -site visit / sales / marketing / logistics,
Responsibility for strategy and implementation of joint events in direct relationship with The Coca-Cola Company system,
Monitor and manage existing events. Work on involving cost benefit analysis for warehousing of increased effective management of special events equipment,
Build business relationships in key cities with entities responsible for major investments in food halls & seasonal city projects,
Managing marketing/event budget, including monthly allocation, monitoring expenses, creating, and settling POs within available budget,
Research and develop digital market tools to launch marketing projects and campaigns
Przeprowadzanie regularnych testów jakościowych/ analiz pobranych próbek we wszystkich obszarach działania laboratorium (mikrobiologia, kontrola surowców, linie rozlewnicze, linia rozdmuchu butelek) zgodnie ze specyfiką zakładu produkcyjnego
Regularne i terminowe zapisywanie wyników pomiarów, przetwarzanie informacji i przekazywanie ich zgodnie z zasadami obiegu dokumentów w zakładzie
Podejmowanie działań korygujących stosownie do zaistniałej sytuacji. Uczestniczenie w realizacji podjętych działań korygujących w pełnym zakresie odpowiedzialności działu zapewnienia jakości
Uczestnictwo w realizacji celów i zadań wynikających z polityki firmy w zakresie Zintegrowanego Systemu Zarządzania obejmującego: zapewnienie jakości, ochronę środowiska, BHP oraz HACCP
Set up and support BU Logistics Development Strategy and manage Logistics CAPEX. Define with Logistics Operations Managers CAPEX prioritization for investment decisions
Lead BU initiatives in the area of Logistics Development in FG & RM (e.g. Warehouse expansion, new WMS, Automated Yard Management, Palantir, Shippeo etc)
Change Management leader in implementing new tools and technologies and providing training and support to employees
Responsible for Logistics digital roadmap for total BU. Explore and implement jointly with DTPS new technologies and systems for Logistics
Support Logistics Operations & Distribution as project team member/leader, jointly with local DTPS team
Drive productivity in logistics by using, replicating, or creating ways of automation, new processes, process automation, route optimization, continuous training, safety and compliance, investments in technology
Project Manager in all key project of the logistics function
Working closely with Group function on improving logistics network efficiency and using benchmarking to identify opportunities to drive the overall effectiveness
Working closely together with Logistic peers, SC Planning and Commercial to develop optimal Logistic Network capacity
Responsible for tracking and maintaining performance metrics and KPIs
Odpowiedzialność za biznes CC HBC na podległym terenie: Volume (wolumen), Gross Profit (zysk), Market Share (udziały rynkowe)
Zapewnianie rozwój sprzedaży poprzez realizację uzgodnionych kluczowych celów sprzedażowych, zgodnie ze strategią Firmy oraz Standardami Efektywności, na swoim terenie
Zapewnianie ciągłego rozwoju i budowanie zaangażowania podległego zespołu sprzedażowego
Zapewnianie wdrażania ogólnych standardów merchandisingowych, zgodnie z „Obrazem Sukcesu” - „Picture of Success” (np. lodówki, karty menu, COMBO, asortyment, itp.)
Zarządzanie powierzonym majątkiem zgodnie z przepisami
Wdrażanie procesów i systemów w celu zapewnienia dostarczania wyników przez dział
Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe podległego Regionu
Rozwijanie wolumenu sprzedaży i udziałów w rynku z zachowaniem maksymalnej profitowości
Odpowiedzialność za efektywne zarządzanie i rozwój podległego zespołu w celu osiągnięcia uzgodnionych celów, zgodnie z Biznes Planem, Standardami Efektywności oraz Wartościami Firmy
Budowanie efektynych planów sukcesji i zapewnianie ciągłego rozwoju potencjalnych sukcesorów na stanowisko Regional Slaes Managera oraz inne (wspiera realizację Indywidualnego Planu Rozwoju - IDP)
Odpowiedzialność za biznes CC HBC na podległym terenie: Volume (wolumen), Gross Profit (zysk), Market Share (udziały rynkowe)
Zapewnianie rozwój sprzedaży poprzez realizację uzgodnionych kluczowych celów sprzedażowych, zgodnie ze strategią Firmy oraz Standardami Efektywności, na swoim terenie
Zapewnianie ciągłego rozwoju i budowanie zaangażowania podległego zespołu sprzedażowego
Zapewnianie wdrażania ogólnych standardów merchandisingowych, zgodnie z „Obrazem Sukcesu” - „Picture of Success” (np. lodówki, karty menu, COMBO, asortyment, itp.)
Zarządzanie powierzonym majątkiem zgodnie z przepisami
Wdrażanie procesów i systemów w celu zapewnienia dostarczania wyników przez dział
Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe podległego Regionu
Rozwijanie wolumenu sprzedaży i udziałów w rynku z zachowaniem maksymalnej profitowości
Odpowiedzialność za efektywne zarządzanie i rozwój podległego zespołu w celu osiągnięcia uzgodnionych celów, zgodnie z Biznes Planem, Standardami Efektywności oraz Wartościami Firmy
Budowanie efektynych planów sukcesji i zapewnianie ciągłego rozwoju potencjalnych sukcesorów na stanowisko Regional Slaes Managera oraz inne (wspiera realizację Indywidualnego Planu Rozwoju - IDP)
Odpowiedzialność za biznes CC HBC na podległym terenie: Volume (wolumen), Gross Profit (zysk), Market Share (udziały rynkowe)
Zapewnianie rozwój sprzedaży poprzez realizację uzgodnionych kluczowych celów sprzedażowych, zgodnie ze strategią Firmy oraz Standardami Efektywności, na swoim terenie
Zapewnianie ciągłego rozwoju i budowanie zaangażowania podległego zespołu sprzedażowego
Zapewnianie wdrażania ogólnych standardów merchandisingowych, zgodnie z „Obrazem Sukcesu” - „Picture of Success” (np. lodówki, karty menu, COMBO, asortyment, itp.)
Zarządzanie powierzonym majątkiem zgodnie z przepisami
Wdrażanie procesów i systemów w celu zapewnienia dostarczania wyników przez dział
Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe podległego Regionu
Rozwijanie wolumenu sprzedaży i udziałów w rynku z zachowaniem maksymalnej profitowości
Odpowiedzialność za efektywne zarządzanie i rozwój podległego zespołu w celu osiągnięcia uzgodnionych celów, zgodnie z Biznes Planem, Standardami Efektywności oraz Wartościami Firmy
Budowanie efektynych planów sukcesji i zapewnianie ciągłego rozwoju potencjalnych sukcesorów na stanowisko Regional Slaes Managera oraz inne (wspiera realizację Indywidualnego Planu Rozwoju - IDP)