Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
- SPRAWOWANIE NADZORU NAD PRAWIDŁOWYM TECHNICZNYM UTRZYMANIEM I EKSPLOATACJĄ NIERUCHOMOŚCI ZNAJDUJĄCYMI SIĘ W TRWAŁYM ZARZĄDZIE
- UCZESTNICZENIE W ODBIORACH CZĘŚCIOWYCH I KOŃCOWYCH ROBÓT BUDOWLANYCH
- PODEJMOWANIE SYSTEMOWYCH DZIAŁAŃ ZGODNYCH Z WYMOGAMI PRAWA I PRZEPISAMI RESORTOWYMI
OBEJMUJĄCYCH UTRZYMANIE NA ODPOWIEDNIM POZIOMIE TECHNICZNYM NIERUCHOMOŚCI
- NADZOROWANIE TERMINOWEGO WYKONYWANIA PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH
POMIARÓW
PRÓB I BADAŃ
REALIZOWANYCH PRZEZ ADMINISTRATORÓW
- WSPÓŁPRACA Z ADMINISTRATORAMI PRZY USTALANIU POTRZEB REMONTOWYCH W OPARCIU O DOKONANE KONTROLE I PRZEGLĄDY ORAZ PRZY OPRACOWANIU PLANU REMONTÓW
KONSERWACJI I NAPRAW
ROZBIÓREK I EKSPERTYZ ORAZ NADZÓR NAD ICH REALIZACJĄ.
- OPINIOWANIE WNIOSKÓW INWESTYCYJNYCH I PROGRAMÓW ORGANIZACYJNO UŻYTKOWYCH
DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ
KOSZTORYSOWEJ ORAZ ORGANIZACYJNO UŻYTKOWEJ DOTYCZĄCEJ KONSERWACJI
1. SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI PRZETARGOWYCH W ŚCISŁEJ WSPÓŁPRACY Z PRACOWNIKAMI MERYTORYCZNYMI;
2. PRZYGOTOWYWANIE ODPOWIEDNICH DRUKÓW FORMALNYCH NIEZBĘDNYCH DO PRACY KOMISJI PRZETARGOWEJ
SPORZĄDZANIE PROTOKOŁU Z OTWARCIA OFERT I WNIOSKÓW ORAZ PROTOKOŁU Z POSTĘPOWANIA;
3. PROWADZENIE REJESTRU POSTĘPOWAŃ O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE;
4. SPORZĄDZANIE I ARCHIWIZACJA ELABORATU ROZLICZENIOWEGO Z PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO;
5. ANALIZOWANIE TREŚCI SPORZĄDZONYCH DOKUMENTÓW PRZETARGOWYCH Z PRZEPISAMI ZAWARTYMI W OBOWIĄZUJĄCYCH AKTACH PRAWNYCH;
6. UCZESTNICTWO W NARADACH
- SPRAWOWANIE NADZORU NAD PRAWIDŁOWYM TECHNICZNYM UTRZYMANIEM I EKSPLOATACJĄ NIERUCHOMOŚCI ZNAJDUJĄCYMI SIĘ W TRWAŁYM ZARZĄDZIE
- UCZESTNICZENIE W ODBIORACH CZĘŚCIOWYCH I KOŃCOWYCH ROBÓT BUDOWLANYCH
- PODEJMOWANIE SYSTEMOWYCH DZIAŁAŃ ZGODNYCH Z WYMOGAMI PRAWA I PRZEPISAMI RESORTOWYMI
OBEJMUJĄCYCH UTRZYMANIE NA ODPOWIEDNIM POZIOMIE TECHNICZNYM NIERUCHOMOŚCI
- NADZOROWANIE TERMINOWEGO WYKONYWANIA PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH
POMIARÓW
PRÓB I BADAŃ
REALIZOWANYCH PRZEZ ADMINISTRATORÓW
- WSPÓŁPRACA Z ADMINISTRATORAMI PRZY USTALANIU POTRZEB REMONTOWYCH W OPARCIU O DOKONANE KONTROLE I PRZEGLĄDY ORAZ PRZY OPRACOWANIU PLANU REMONTÓW
KONSERWACJI I NAPRAW
ROZBIÓREK I EKSPERTYZ ORAZ NADZÓR NAD ICH REALIZACJĄ
- OPINIOWANIE WNIOSKÓW INWESTYCYJNYCH I PROGRAMÓW ORGANIZACYJNO- UŻYTKOWYCH
DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ
KOSZTORYSOWEJ ORAZ ORGANIZACYJNO- UŻYTKOWEJ DOTYCZĄCEJ KONSERWACJI
- REALIZACJA OBOWIĄZKÓW W ZAKRESIE STANU POSIADANIA NIERUCHOMOŚCI TERENOWYCH BĘDĄCYCH W TRWAŁYM ZARZĄDZIE
ZARZĄDZIE I UŻYTKOWANIU MON W REJONIE DZIAŁANIA RZI
- BIEŻĄCE PROWADZENIE EWIDENCJI NIERUCHOMOŚCI TERENOWYCH I BUDOWLANYCH
- SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ Z WYKORZYSTANIA POWIERZCHNI W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH W REJONIE DZIAŁANIA WŁAŚCIWYCH ADMINISTRATORÓW
- WSPÓŁPRACA Z PIONEM GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO W ZAKRESIE WPROWADZANIA BIEŻĄCYCH ZMIAN W ZASOBIE EWIDENCJI NIERUCHOMOŚCI
- PROWADZENIE INFORMATYCZNYCH EWIDENCJI NIERUCHOMOŚCI UŻYTKOWYCH PRZEZ WOJSKO W REJONIE DZIAŁANIA RZI SZCZECIN
- OPRACOWANIE MELDUNKÓW W ZAKRESIE ZMIAN W EWIDENCJI NIERUCHOMOŚCI ZGODNIE Z WYTYCZNYMI DEPARTAMENTU INFRASTRUKTURY I INSPEKTORATU WSPARCIA SIŁ ZBROJNYCH
- SPORZĄDZANIE PROTOKOŁÓW PRZEKAZANIA W ADMINISTRACJĘ NIERUCHOMOŚCI W TRWAŁYM ZARZĄDZIE
1. KOORDYNACJA ORGANIZACJI PROCESU INWESTYCYJNEGO ZADAŃ
KOORDYNOWANIE PRACY ZESPOŁU ZADANIOWEGO W ZAKRESIE REALIZACJI PLANU RZECZOWO - FINANSOWEGO W ZAKRESIE PRZYDZIELONYCH ZADAŃ INWESTYCYJNYCH I REMONTOWYCH POPRZEZ ZAWARCIE UMÓW
DOKONANIE KOREKT PLANU RZECZOWO - FINANSOWEGO
2. KOORDYNOWANIE DZIAŁAŃ ZESPOŁU ZADANIOWEGO W ZAKRESIE REALIZACJI ZGODNIE Z PLANEM ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
3. KOORDYNACJA DZIAŁAŃ ZESPOŁU ZADANIOWEGO W ZAKRESIE REALIZACJI ZADAŃ W ZAKRESIE ICH PROGRAMOWANIA I PROJEKTOWANIA
4. KOORDYNACJA DZIAŁAŃ ZESPOŁU ZADANIOWEGO W ZAKRESIE REALIZACJI ZADAŃ W ZAKRESIE ICH REALIZACJI PODCZAS ROBÓT BUDOWLANYCH ORAZ OKRESU GWARANCYJNEGO
5. SPORZĄDZANIE WYCEN INWESTORSKICH
OPRACOWANIE PROGRAMÓW INWESTYCJI; OPRACOWANIE HARMONOGRAMÓW
PLANÓW REALIZACJI ZADAŃ
6. PRZYGOTOWYWANIE
OPRACOWANIE I OCENA DOKUMENTÓW W CELU PRZYGOTOWYWANIA PROCEDUR PRZETARGOWYCH NA ZLECENIE PROGRAMÓW INWESTYCJI
PROGRAMÓW FUNKCJONALNO - UŻYTKOWYCH
DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH ORAZ INNYCH WYMAGANYCH PROCESEM INWESTYCYJNYM OPRACOWAŃ DOKUMENTACYJNYCH A TAKŻE ROBÓT BUDOWLANYCH
7. ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z BIURAMI PROJEKTÓW LUB INNYMI PODMIOTAMI REALIZUJĄCYMI OPRACOWANIA DOKUMENTACYJNE LUB ROBOTY BUDOWLANE A TAKŻE Z UŻYTKOWNIKAMI
ADMINISTRATORAMI W ZAKRESIE PRZYDZIELONYCH ZADAŃ; RÓWNIEŻ W ZAKRESIE NADZORU AUTORSKIEGO
8. OPINIOWANIE PROGRAMÓW INWESTYCJI
PROGRAMÓW FUNKCJONALNO - UŻYTKOWYCH
DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH ORAZ INNYCH WYMAGANYCH PROCESEM INWESTYCYJNYM OPRACOWAŃ DOKUMENTACYJNYCH
WERYFIKACJA WYMIENIONYCH OPRACOWAŃ W ZAKRESIE ZGODNOŚCI ICH WYKONANIA Z UMOWĄ ORAZ OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI
9. ANALIZOWANIE PRZEBIEGU OPRACOWYWANIA DOKUMENTACYJNEGO ORAZ ROBÓT BUDOWLANYCH W ZAKRESIE ICH TERMINOWOŚCI
1. ORGANIZOWANIE ZAOPATRYWANIA RZI W SPRZĘT I MATERIAŁY SŁUŻB LOGISTYCZNYCH POPRZEZ SKŁADANIE ZAPOTRZEBOWAŃ
POBIERANIE ZAKUPIONEGO SPRZĘTU I DOSTARCZANIE GO UŻYTKOWNIKOM
2. PROWADZENIE EWIDENCJI I DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ PRZYJĘTEGO SPRZĘTU I MATERIAŁÓW ORAZ UZGADNIANIE JEJ Z EWIDENCJĄ 15 WOG
3. ZGŁASZANIE DO NAPRAWY
SERWISÓW GWARANCYJNYCH I POGWARANCYJNYCH USZKODZONEGO SPRZĘTU
4. NADZÓR NAD PRZEBIEGIEM OBSŁUG TECHNICZNYCH
REMONTÓW ORAZ SERWISÓW I NAPRAW SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO I INFORMATYCZNEGO
5. DZIAŁANIE NA RZECZ PEŁNEGO ZABEZPIECZENIA NALEŻNOŚCI SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ
1. KOORDYNACJA ORGANIZACJI PROCESU INWESTYCYJNEGO ZADAŃ
KOORDYNOWANIE PRACY ZESPOŁU ZADANIOWEGO W ZAKRESIE REALIZACJI PLANU RZECZOWO- FINANSOWEGO W ZAKRESIE PRZYDZIELONYCH ZADAŃ INWESTYCYJNYCH I REMONTOWYCH POPRZEZ ZAWARCIE UMÓW
DOKONANIE KOREKT PLANU RZECZOWO - FINANSOWEGO.
2. KOORDYNOWANIE DZIAŁAŃ ZESPOŁU ZADANIOWEGO W ZAKRESIE REALIZACJI ZGODNIE Z PLANEM ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
3. KOORDYNOWANIE DZIAŁAŃ ZESPOŁU ZADANIOWEGO W ZAKRESIE REALIZACJI ZADAŃ W ZAKRESIE ICH PROGRAMOWANIA I PROJEKTOWANIA.
4. KOORDYNACJA DZIAŁAŃ ZESPOŁU ZADANIOWEGO W ZAKRESIE REALIZACJI ZADAŃ W ZAKRESIE ICH REALIZACJI PODCZAS ROBÓT BUDOWLANYCH ORAZ OKRESU GWARANCYJNEGO.
5. SPORZĄDZANIE WYCEN INWESTORSKICH
OPRACOWANIE PROGRAMÓW INWESTYCJI; OPRACOWANIE HARMONOGRAMÓW
PLANÓW REALIZACJI ZADAŃ.
6. PRZYGOTOWYWANIE
OPRACOWYWANIE I OCENA DOKUMENTÓW W CELU PRZYGOTOWANIA PROCEDUR PRZETARGOWYCH NA ZLECENIE PROGRAMÓW INWESTYCJI
PROGRAMÓW FUNKCJONALNO- UŻYTKOWYCH
DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH ORAZ INNYCH WYMAGANYCH PROCESEM INWESTYCYJNYM OPRACOWAŃ DOKUMENTACYJNYCH A TAKŻE ROBÓT BUDOWLANYCH
7. ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z BIURAMI PROJEKTÓW LUB INNYMI PODMIOTAMI REALIZUJĄCYMI OPRACOWANIA DOKUMENTACYJNE LUB ROBOTY BUDOWLANE A TAKŻE Z UŻYTKOWNIKAMI
ADMINISTRATORAMI W ZAKRESIE PRZYDZIELONYCH ZADAŃ; RÓWNIEŻ W ZAKRESIE NADZORU AUTORSKIEGO.
8. OPINIOWANIE PROGRAMÓW INWESTYCJI
PROGRAMÓW FUNKCJONALNO- UŻYTKOWYCH
DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH ORAZ INNYCH WYMAGANYCH PROCESEM INWESTYCYJNYM OPRACOWAŃ DOKUMENTACYJNYCH
WERYFIKACJA WYMIENIONYCH OPRACOWAŃ W ZAKRESIE ZGODNOŚCI ICH WYKONYWANIA Z UMOWĄ ORAZ OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI.
9. ANALIZOWANIE PRZEBIEGU OPRACOWANIA DOKUMENTACYJNEGO ORAZ ROBÓT BUDOWLANYCH W ZAKRESIE ICH TERMINOWOŚCI
OPRACOWANIE PROGRAMÓW INWESTYCJI; OPRACOWANIE HARMONOGRAMÓW
PLANÓW REALIZACJ ZADAŃ
2. PRZYGOTOWANIE
OPRACOWANIE I OCENA DOKUMENTÓW W CELU PRZYGOTOWANIA PROCEDUR PRZETARGOWYCH NA ZLECENIE PROGRAMÓW INWESTYCJI
PROGRAMÓW FUNKCJONALNO- UŻYTKOWYCH
DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH ORAZ INNYCH WYMAGANYCH PROCESEM INWESTYCYJNYM OPRACOWAŃ DOKUMENTACYJNYCH A TAKŻE ROBÓT BUDOWLANYCH.
3. ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z BIURAMI PROJEKTÓW LUB INNYMI PODMIOTAMI REALIZUJĄCYMI OPRACOWANIA DOKUMENTACYJNE LUB ROBOTY BUDOWLANE
A TAKŻE Z UŻYTKOWNIKAMI
ADMINISTRATORAMI W ZAKRESIE PRZYDZIELONYCH ZADAŃ; RÓWNIEŻ W ZAKRESIE NADZORU AUTORSKIEGO.
4. OPINIOWANIE PROGRAMÓW INWESTYCYJNYCH
PROGRAMÓW FUNKCJONALNO UŻYTKOWYCH
DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH ORAZ INNYCH WYMAGANYCH PROCESEM INWESTYCYJNYM OPRACOWAŃ W ZAKRESIE ZGODNOŚCI ICH WYKONYWANIA Z UMOWĄ ORAZ OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI.
5. ANALIZOWANIE PRZEBIEGU OPRACOWYWANIA DOKUMENTACYJNEGO ORAZ ROBÓT BUDOWLANYCH W ZAKRESIE ICH TERMINOWOŚCI
- SPRAWOWANIE NADZORU NAD PRAWIDŁOWYM TECHNICZNYM UTRZYMANIEM I EKSPLOATACJĄ NIERUCHOMOŚCI ZNAJDUJĄCYMI SIĘ W TRWAŁYM ZARZĄDZIE
- UCZESTNICZENIE W ODBIORACH CZĘŚCIOWYCH I KOŃCOWYCH ROBÓT BUDOWLANYCH
- PODEJMOWANIE SYSTEMOWYCH DZIAŁAŃ ZGODNYCH Z WYMOGAMI PRAWA
I PRZEPISAMI RESORTOWYMI
OBEJMUJĄCYCH UTRZYMANIE NA ODPOWIEDNIM POZIOMIE TECHNICZNYM NIERUCHOMOŚCI
- NADZOROWANIE TERMINOWEGO WYKONYWANIA PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH
POMIARÓW
PRÓB I BADAŃ REALIZOWANYCH PRZEZ ADMINISTRATORÓW
- WSPÓŁPRACA Z ADMINISTRATORAMI PRZY USTALANIU POTRZEB REMONTOWYCH W OPARCIU O DOKONANE KONTROLE I PRZEGLĄDY ORAZ PRZY OPRACOWANIU PLANU REMONTÓW
KONSERWACJI I NAPRAW
ROZBIÓREK I EKSPERTYZ ORAZ NADZÓR NAD ICH REALIZACJĄ
- OPINIOWANIE WNIOSKÓW INWESTYCYJNYCH I PROGRAMÓW ORGANIZACYJNO- UŻYTKOWYCH
DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ KOSZTORYSOWEJ ORAZ ORGANIZACYJNO- UŻYTKOWEJ DOTYCZĄCEJ KONSERWACJI
- SPRAWOWANIE NADZORU NAD PRAWIDŁOWYM TECHNICZNYM UTRZYMANIEM I EKSPLOATACJĄ NIERUCHOMOŚCI ZNAJDUJĄCYMI SIĘ W TRWAŁYM ZARZĄDZIE
- UCZESTNICZENIE W ODBIORACH CZĘŚCIOWYCH I KOŃCOWYCH ROBÓT BUDOWLANYCH
- PODEJMOWANIE SYSTEMOWYCH DZIAŁAŃ ZGODNYCH Z WYMOGAMI PRAWA I PRZEPISAMI RESORTOWYMI
OBEJMUJĄCYCH UTRZYMANIE NA ODPOWIEDNIM POZIOMIE TECHNICZNYM NIERUCHOMOŚCI
- NADZOROWANIE TERMINOWEGO WYKONYWANIA PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH
POMIARÓW
PRÓB I BADAŃ REALIZOWANYCH PRZEZ ADMINISTRATORÓW
- WSPÓŁPRACA Z ADMINISTRATORAMI PRZY USTALANIU POTRZEB REMONTOWYCH W OPARCIU O DOKONANE KONTROLE I PRZEGLĄDY ORAZ PRZY OPRACOWYWANIU PLANU REMONTÓW
KONSERWACJI I NAPRAW
ROZBIÓREK I EKSPERTYZ ORAZ NADZÓR NAD ICH REALIZACJĄ
- OPINIOWANIE WNIOSKÓW INWESTYCYJNYCH I PROGRAMÓW ORGANIZACYJNO- UŻYTKOWYCH
DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ
KOSZTORYSOWEJ ORAZ ORGANIZACYJNO- UŻYTKOWEJ DOTYCZĄCEJ KONSERWACJI
1. PRZYGOTOWYWANIE ODPOWIEDNICH DRUKÓW FORMALNYCH NIEZBĘDNYCH DO PRACY KOMISJI PRZETARGOWEJ.
2. PROWADZENIE REJESTRU POSTĘPOWAŃ O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE
3. SPORZĄDZANIE I ARCHIWIZACJA ELABORATU ROZLICZENIOWEGO Z PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO.
4. UCZESTNICTWO W NARADACH
PRACACH KOMISJI PRZETARGOWEJ.
5. SPORZĄDZANIE MELDUNKÓW
1. PROWADZENIE KONTROLI WEWNĘTRZNYCH W SZCZEGÓLNOŚCI Z OBSZARU REALIZACJI ZADAŃ INWESTYCYJNYCH I REMONTOWYCH POD KĄTEM ZGODNOŚCI Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI/PROCEDURAMI
2. KONTROLA REALIZACJI ZADAŃ INWESTYCYJNYCH I REMONTOWYM WRAZ ZE SPRAWDZENIEM POSTĘPU ROBÓT NA BUDOWIE
3. IDENTYFIKOWANIE ZAGROŻEŃ I RYZYK W KONTROLOWANYM OBSZARZE ORAZ WSKAZYWANIE PROPOZYCJI DZIAŁAŃ W CELU ICH ELIMINACJI
4. UZGADNIANIE
OPINIOWANIE WEWNĘTRZNYCH PROCEDUR
WYTYCZNYCH POD KĄTEM ICH WZAJEMNEJ ZGODNOŚCI ORAZ ZGODNOŚCI Z PRZEPISAMI PRAWA
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA STARSZEGO INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO:
1. SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZOWANYMI INWESTYCJAMI W ZAKRESIE OKREŚLONYMI PRZEPISAMI USTAWY PRAWO BUDOWLANE Z DNIA 07.07.1994 Z PÓŹNIEJSZYMI ZMIANAMI.
2. SPRAWOWANIE KONTROLI W ZAKRESIE REALIZACJI ZAKRESU RZECZOWO-FINANSOWEGO
PRZYPADAJĄCEGO NA DANY ROK BUDŻETOWY
POSZCZEGÓLNYCH ZADAŃ.
3. SPRAWOWANIE NADZORU I KONTROLI NAD ZADANIAMI W TOKU REALIZACJI ZADANIA W ZAKRESIE JEGO PROGRAMOWANIA I PROJEKTOWANIA.
4 . ROZLICZANIE ZADAŃ
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA STARSZEGO INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO:
1. SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZOWANYMI INWESTYCJAMI W ZAKRESIE OKREŚLONYMI PRZEPISAMI USTAWY PRAWO BUDOWLANE Z DNIA 07.07.1994 Z PÓŹNIEJSZYMI ZMIANAMI.
2. SPRAWOWANIE KONTROLI W ZAKRESIE REALIZACJI ZAKRESU RZECZOWO-FINANSOWEGO
PRZYPADAJĄCEGO NA DANY ROK BUDŻETOWY
POSZCZEGÓLNYCH ZADAŃ
3. SPRAWOWANIE NADZORU I KONTROLI NAD ZADANIAMI W TOKU REALIZACJI ZADANIA W ZAKRESIE JEGO PROGRAMOWANIA I PROJEKTOWANIA
4 . ROZLICZANIE ZADAŃ
1. PROWADZENIE KONTROLI WEWNĘTRZNYCH W SZCZEGÓLNOŚCI Z OBSZARU REALIZACJI ZADAŃ INWESTYCYJNYCH I REMONTOWYCH POD KĄTEM ZGODNOŚCI Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI/PROCEDURAMI
2. KONTROLA REALIZACJI ZADAŃ INWESTYCYJNYCH I REMONTOWYM WRAZ ZE SPRAWDZENIEM POSTĘPU ROBÓT NA BUDOWIE
3. IDENTYFIKOWANIE ZAGROŻEŃ I RYZYK W KONTROLOWANYM OBSZARZE ORAZ WSKAZYWANIE PROPOZYCJI DZIAŁAŃ W CELU ICH ELIMINACJI
4. UZGADNIANIE
OPINIOWANIE WEWNĘTRZNYCH PROCEDUR
WYTYCZNYCH POD KĄTEM ICH WZAJEMNEJ ZGODNOŚCI ORAZ ZGODNOŚCI Z PRZEPISAMI PRAWA
KIEROWNIK W SEKCJI GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI W WYDZIALE NIERUCHOMOŚCI I ZAKWATEROWANIA WOJSK
Szczecin
Wygasła: 27.12.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
1. REALIZACJA ZADAŃ ZWIĄZANYCH Z REGULOWANIEM STANÓW FORMALNOPRAWNYCH NIERUCHOMOŚCI
2. PROWADZENIE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCI W ZAKRESIE USTALONYM PRZEPISAMI PRAWA POWSZECHNEGO
RESORTOWEGO ORAZ WYTYCZNYMI PRZEŁOŻONYCH
3. PRZEJMOWANIE NIERUCHOMOŚCI NA POTRZEBY JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH RESORTU OBRONY NARODOWEJ I PRZEKAZYWANIE ZBĘDNYCH NIERUCHOMOŚCI AGENCJI MIENIA WOJSKOWEGO LUB INNYM
WŁAŚCIWYM ORGANOM ADMINISTRACJI RZĄDOWEJ LUB SAMORZĄDOWEJ
4. NADZÓR NAD REALIZACJĄ SPRAW PROWADZONYCH W RAMACH SEKCJI GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
W TYM GOSPODARKĄ NIERUCHOMOŚCIAMI Z OBSZARU DZIAŁAŃ ZARZĄDU
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA STARSZEGO INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO:
1. SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZOWANYMI INWESTYCJAMI W ZAKRESIE OKREŚLONYMI PRZEPISAMI USTAWY PRAWO BUDOWLANE Z DNIA 07.07.1994 Z PÓŹNIEJSZYMI ZMIANAMI.
2. SPRAWOWANIE KONTROLI W ZAKRESIE REALIZACJI ZAKRESU RZECZOWO-FINANSOWEGO
PRZYPADAJĄCEGO NA DANY ROK BUDŻETOWY
POSZCZEGÓLNYCH ZADAŃ.
3. SPRAWOWANIE NADZORU I KONTROLI NAD ZADANIAMI W TOKU REALIZACJI ZADANIA W ZAKRESIE JEGO PROGRAMOWANIA I PROJEKTOWANIA.
4 . ROZLICZANIE ZADAŃ
1. PROWADZENIE KONTROLI WEWNĘTRZNYCH W SZCZEGÓLNOŚCI Z OBSZARU REALIZACJI ZADAŃ INWESTYCYJNYCH I REMONTOWYCH POD KĄTEM ZGODNOŚCI Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI/PROCEDURAMI
2. KONTROLA REALIZACJI ZADAŃ INWESTYCYJNYCH I REMONTOWYM WRAZ ZE SPRAWDZENIEM POSTĘPU ROBÓT NA BUDOWIE
3. IDENTYFIKOWANIE ZAGROŻEŃ I RYZYK W KONTROLOWANYM OBSZARZE ORAZ WSKAZYWANIE PROPOZYCJI DZIAŁAŃ W CELU ICH ELIMINACJI
4. UZGADNIANIE
OPINIOWANIE WEWNĘTRZNYCH PROCEDUR
WYTYCZNYCH POD KĄTEM ICH WZAJEMNEJ ZGODNOŚCI ORAZ ZGODNOŚCI Z PRZEPISAMI PRAWA
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA STARSZEGO INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO:
1. SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZOWANYMI INWESTYCJAMI W ZAKRESIE OKREŚLONYMI PRZEPISAMI USTAWY PRAWO BUDOWLANE Z DNIA 07.07.1994 Z PÓŹNIEJSZYMI ZMIANAMI.
2. SPRAWOWANIE KONTROLI W ZAKRESIE REALIZACJI ZAKRESU RZECZOWO-FINANSOWEGO
PRZYPADAJĄCEGO NA DANY ROK BUDŻETOWY
POSZCZEGÓLNYCH ZADAŃ
3. SPRAWOWANIE NADZORU I KONTROLI NAD ZADANIAMI W TOKU REALIZACJI ZADANIA W ZAKRESIE JEGO PROGRAMOWANIA I PROJEKTOWANIA
4 . ROZLICZANIE ZADAŃ
1. PRZYGOTOWYWANIE ODPOWIEDNICH DRUKÓW FORMALNYCH NIEZBĘDNYCH DO PRACY KOMISJI PRZETARGOWEJ
SPORZĄDZANIE PROTOKOŁU Z POSTĘPOWANIA.
2. PROWADZENIE REJESTRU POSTĘPOWAŃ O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE.
3. SPORZĄDZANIE I ARCHIWIZACJA ELABORATU ROZLICZENIOWEGO Z PRZEPROWADZANEGO POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO.
4. ANALIZOWANIE TREŚCI SPORZĄDZANYCH DOKUMENTÓW PRZETARGOWYCH Z PRZEPISAMI ZAWARTYMI W OBOWIĄZUJĄCYCH AKTACH PRAWNYCH.
5. UCZESTNICTWO W NARADACH
PRACACH KOMISJI PRZETARGOWEJ.
6. SPORZĄDZANIE MELDUNKÓW
- SPRAWOWANIE NADZORU NAD PRAWIDŁOWYM TECHNICZNYM UTRZYMANIEM I EKSPLOATACJĄ NIERUCHOMOŚCI ZNAJDUJĄCYMI SIĘ W TRWAŁYM ZARZĄDZIE
- UCZESTNICZENIE W ODBIORACH CZĘŚCIOWYCH I KOŃCOWYCH ROBÓT BUDOWLANYCH
- PODEJMOWANIE SYSTEMOWYCH DZIAŁAŃ ZGODNYCH Z WYMOGAMI PRAWA I PRZEPISAMI RESORTOWYMI
OBEJMUJĄCYCH UTRZYMANIE NA ODPOWIEDNIM POZIOMIE TECHNICZNYM NIERUCHOMOŚCI
- NADZOROWANIE TERMINOWEGO WYKONYWANIA PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH
POMIARÓW
PRÓB I BADAŃ
REALIZOWANYCH PRZEZ ADMINISTRATORÓW
- WSPÓŁPRACA Z ADMINISTRATORAMI PRZY USTALANIU POTRZEB REMONTOWYCH W OPARCIU O DOKONANE KONTROLE I PRZEGLĄDY ORAZ PRZY OPRACOWANIU PLANU REMONTÓW
KONSERWACJI I NAPRAW
ROZBIÓREK I EKSPERTYZY ORAZ NADZORU NAD ICH REALIZACJĄ
- OPINIOWANIE WNIOSKÓW INWESTYCYJNYCH I PROGRAMÓW ORGANIZACYJNO- UŻYTKOWYCH
DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ
KOSZTORYSOWEJ ORAZ ORGANIZACYJNO- UŻYTKOWEJ DOTYCZĄCEJ KONSERWACJI
- SPRAWOWANIE NADZORU TECHNICZNEGO NAD BUDOWLAMI HYDROTECHNICZNYMI ZNAJDUJĄCYMI SIĘ W TRWAŁYM ZARZĄDZIE
- UCZESTNICZENIE W ODBIORACH CZĘŚCIOWYCH I KOŃCOWYCH ROBÓT BUDOWLANYCH
- PODEJMOWANIE SYSTEMOWYCH DZIAŁAŃ ZGODNYCH Z WYMOGAMI PRAWA I PRZEPISAMI RESORTOWYMI
OBEJMUJĄCYCH UTRZYMANIE NA ODPOWIEDNIM POZIOMIE TECHNICZNYM BUDOWLI HYDROTECHNICZNYCH
- NADZOROWANIE TERMINOWEGO WYKONYWANIA PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH
POMIARÓW
PRÓB I BADAŃ
REALIZOWANYCH PRZEZ ADMINISTRATORÓW
- WSPÓŁPRACA Z ADMINISTRATORAMI PRZY USTALANIU POTRZEB REMONTOWYCH W OPARCIU O DOKONANE KONTROLE I PRZEGLĄDY ORAZ PRZY OPRACOWYWANIU PLANU REMONTÓW
KONSERWACJI I NAPRAW
ROZBIÓREK I EKSPERTYZ ORAZ NADZÓR NAD ICH REALIZACJĄ
- OPINIOWANIE WNIOSKÓW INWESTYCYJNYCH I PROGRAMÓW ORGANIZACYJNO- UŻYTKOWYCH
DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ
KOSZTORYSOWEJ ORAZ ORGANIZACYJNO- UŻYTKOWEJ DOTYCZĄCEJ KONSERWACJI
REMONTÓW I MODERNIZACJI OBEJMUJĄCYCH BUDOWLE HYDROTECHNICZNE
W SZCZEGÓLNOŚCI Z OBSZARU REALIZACJI ZADAŃ INWESTYCYJNYCH I REMONTOWYCH POD KĄTEM ZGODNOŚCI Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI/PROCEDURAMI
2. KONTROLA REALIZACJI ZADAŃ INWESTYCYJNYCH I REMONTOWYCH WRAZ ZE SPRAWDZENIEM POSTĘPU ROBÓT NA BUDOWIE
3. IDENTYFIKOWANIE ZAGROŻEŃ I RYZYK W KONTROLOWANYM OBSZARZE ORAZ WSKAZYWANIE PROPOZYCJI DZIAŁAŃ W CELU ICH ELIMINACJI
4. UZGADNIANIE
OPINIOWANIE WEWNĘTRZNYCH PROCEDUR
WYTYCZNYCH POD KĄTEM ICH WZAJEMNEJ ZGODNOŚCI ORAZ ZGODNOŚCI Z PRZEPISAMI PRAWA
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA STARSZEGO INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO:
1. SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZOWANYMI INWESTYCJAMI W ZAKRESIE OKREŚLONYMI PRZEPISAMI USTAWY PRAWO BUDOWLANE Z DNIA 07.07.1994 Z PÓŹNIEJSZYMI ZMIANAMI.
2. SPRAWOWANIE KONTROLI W ZAKRESIE REALIZACJI ZAKRESU RZECZOWO-FINANSOWEGO
PRZYPADAJĄCEGO NA DANY ROK BUDŻETOWY
POSZCZEGÓLNYCH ZADAŃ
3. SPRAWOWANIE NADZORU I KONTROLI NAD ZADANIAMI W TOKU REALIZACJI ZADANIA W ZAKRESIE JEGO PROGRAMOWANIA I PROJEKTOWANIA
4 . ROZLICZANIE ZADAŃ
Obsługa obszaru wynagrodzeń/uposażeń dla pracowników/żołnierzy,
Sporządzanie listy wynagrodzeń/uposażeń do wypłaty zgodnie z obowiązującymi przepisami
Sporządzanie listy dodatkowych należności wynikających z przepisów kodeksu pracy, ponadzakładowego układu zbiorowego pracy dla PWJOSB oraz ustawy o obronie ojczyzny
Ewidencja księgowa zobowiązań z tytułu wynagrodzeń, składek ZUS, PPK, zaliczek na podatek dochodowy,
Prowadzenie kart wynagrodzeń/uposażeń oraz zasiłkowych dla pracowników
Prowadzenie rozliczeń z ZUS, US, PPK, PFRON, ZFŚS, krajowych oraz zagranicznych podróży służbowych w oparciu o obowiązujące przepisy prawa powszechnego
W SZCZEGÓLNOŚCI Z OBSZARU REALIZACJI ZADAŃ INWESTYCYJNYCH I REMONTOWYCH POD KĄTEM ZGODNOŚCI Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI/PROCEDURAMI
2. KONTROLA REALIZACJI ZADAŃ INWESTYCYJNYCH I REMONTOWYCH WRAZ ZE SPRAWDZENIEM POSTĘPU ROBÓT NA BUDOWIE
3. IDENTYFIKOWANIE ZAGROŻEŃ I RYZYK W KONTROLOWANYM OBSZARZE ORAZ WSKAZYWANIE PROPOZYCJI DZIAŁAŃ W CELU ICH ELIMINACJI
4. UZGADNIANIE
OPINIOWANIE WEWNĘTRZNYCH PROCEDUR
WYTYCZNYCH POD KĄTEM ICH WZAJEMNEJ ZGODNOŚCI OPRAZ ZGODNOŚCI Z PRZEPISAMI PRAWA
NADZÓR NAD WPŁYWEM PROCESU PLANISTYCZNO-PRZESTRZENNEGO JEDNOSTEK SAMORZĄDOWYCH I/LUB PROCESU INWESTYCYJNEGO PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH NA NIERUCHOMOŚCI RESORTU OBRONY NARODOWEJ I POTRZEBY OBRONNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA. NADZÓR NAD ŁADEM PRZESTRZENNYM I PLANAMI ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO NIERUCHOMOŚCI STANOWIĄCYCH WOJSKOWE TERENY ZAMKNIĘTE. WYKONYWANIE OPRACOWAŃ PLANISTYCZNO-PRZESTRZENNYCH KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH
od 4 702,8 do 5 486,6 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pozostali inżynierowie budownictwa/stanowisko: starszy specjalista w Sekcji Inwestycji Sojuszniczych i Programowych
Szczecin
Wygasła: 13.09.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- udział w opiniowaniu pod względem merytorycznym i formalno-prawnym dokumentów związanych z realizacją projektów wojsk sojuszniczych
- współpraca z przedstawicielami Sił Zbrojnych Stanów Zjednoczonych
odpowiedzialnymi za realizację infrastruktury projektów inwestycyjnych w języku angielskim
- wymiana korespondencji z przedstawicielami Sił Zbrojnych Stanów Zjednoczonych
- uczestniczenie w naradach służbowych
odprawach
rekonesansach
spotkaniach itp
w których poruszana jest problematyka związana z planowaniem i realizacją wojsk sojuszniczych
- prowadzenie dokumentacji projektów w języku angielskim i polskim
- SPRAWOWANIE NADZORU TECHNICZNEGO NAD BUDOWLAMI HYDROTECHNICZNYMI ZNAJDUJĄCYMI SIĘ W TRWAŁYM ZARZĄDZIE
- UCZESTNICZENIE W ODBIORACH CZĘŚCIOWYCH I KOŃCOWYCH ROBÓT BUDOWLANYCH
- PODEJMOWANIE SYSTEMOWYCH DZIAŁAŃ ZGODNYCH Z WYMOGAMI PRAWA I PRZEPISAMI RESORTOWYMI
OBEJMUJĄCYCH UTRZYMANIE NA ODPOWIEDNIM POZIOMIE TECHNICZNYM BUDOWLI HYDROTECHNICZNYCH
- NADZOROWANIE TERMINOWEGO WYKONYWANIA PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH
POMIARÓW
PRÓB I BADAŃ
REALIZOWANYCH PRZEZ ADMINISTRATORÓW
- WSPÓŁPRACA Z ADMINISTRATORAMI PRZY USTALANIU POTRZEB REMONTOWYCH W OPARCIU O DOKONANE KONTROLE I PRZEGLĄDY ORAZ PRZY OPRACOWYWANIU PLANU REMONTÓW
KONSERWACJI I NAPRAW
ROZBIÓREK I EKSPERTYZ ORAZ NADZÓR NAD ICH REALIZACJĄ
- OPINIOWANIE WNIOSKÓW INWESTYCYJNYCH I PROGRAMÓW ORGANIZACYJNO- UŻYTKOWYCH
DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ
KOSZTORYSOWEJ ORAZ ORGANIZACYJNO-UŻYTKOWEJ DOTYCZĄCEJ KONSERWACJI
REMONTÓW I MODERNIZACJI OBEJMUJĄCYCH BUDOWLE HYDROTECHNICZNE
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA STARSZEGO INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO:
1. SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZOWANYMI INWESTYCJAMI W ZAKRESIE OKREŚLONYM PRZEPISAMI USTAWY PRAWO BUDOWLANE Z DNIA 07.07.1994 Z PÓŹNIEJSZYMI ZMIANAMI.
2. SPRAWOWANIE KONTROLI W ZAKRESIE REALIZACJI ZAKRESU RZECZOWO-FINANSOWEGO
PRZYPADAJĄCEGO NA DANY ROK BUDŻETOWY
POSZCZEGÓLNYCH ZADAŃ
3. SPRAWOWANIE NADZORU I KONTROLI NAD ZADANIAMI W TOKU REALIZACJI ZADANIA W ZAKRESIE JEGO PROGRAMOWANIA I PROJEKTOWANIA
4 . ROZLICZANIE ZADAŃ
- SPRAWDZANIE NADZORU NAD PRAWIDŁOWYM TECHNICZNYM UTRZYMANIEM I EKSPLOATACJĄ NIERUCHOMOŚCI ZNAJDUJĄCYMI SIĘ W TRWAŁYM ZARZĄDZIE
- UCZESTNICZENIE W ODBIORACH CZĘŚCIOWYCH I KOŃCOWYCH ROBÓT BUDOWLANYCH
- PODEJMOWANIE SYSTEMOWYCH DZIAŁAŃ ZGODNYCH Z WYMOGAMI PRAWA I PRZEPISAMI RESORTOWYMI
OBEJMUJĄCYCH UTRZYMANIE NA ODPOWIEDNIM POZIOMIE TECHNICZNYM
NIERUCHOMOŚCI
- NADZOROWANIE TERMINOWEGO WYKONYWANIA PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH
POMIARÓW PRÓB I BADAŃ REALIZOWANYCH PRZEZ ADMINISTRATORÓW
- WSPÓŁPRACA Z ADMINISTRATORAMI PRZY USTALANIU POTRZEB REMONTOWYCH W OPARCIU O DOKONANE KONTROLE I PRZEGLĄDY ORAZ PRZY OPRACOWYWANIU PLANU REMONTÓW
KONSERWACJI I NAPRAW
ROZBIÓREK I EKSPERTYZ ORAZ NADZÓR NAD ICH REALIZACJĄ
- OPINIOWANIE WNIOSKÓW INWESTYCYJNYCH I PROGRAMÓW ORGANIZACYJNO-UŻYTKOWYCH
DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ
KOSZTORYSOWEJ ORAZ ORGANIZACYJNO-UŻYTKOWEJ DOTYCZĄCEJ KONSERWACJI
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA STARSZEGO INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO:
1. SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZOWANYMI INWESTYCJAMI W ZAKRESIE OKREŚLONYMI PRZEPISAMI USTAWY PRAWO BUDOWLANE Z DNIA 07.07.1994 Z PÓŹNIEJSZYMI ZMIANAMI.
2. SPRAWOWANIE KONTROLI W ZAKRESIE REALIZACJI ZAKRESU RZECZOWO-FINANSOWEGO
PRZYPADAJĄCEGO NA DANY ROK BUDŻETOWY
POSZCZEGÓLNYCH ZADAŃ
3. SPRAWOWANIE NADZORU I KONTROLI NAD ZADANIAMI W TOKU REALIZACJI ZADANIA W ZAKRESIE JEGO PROGRAMOWANIA I PROJEKTOWANIA
4 . ROZLICZANIE ZADAŃ
KIEROWNIK SEKCJI INWESTYCJI SOJUSZNICZYCH I PROGRAMOWYCH
Szczecin
Wygasła: 23.07.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
1. KOORDYNOWANIE I MONITORING DZIAŁAŃ PROWADZONYCH PRZEZ KOMÓRKI WEWNĘTRZNE ZARZĄDU W ZAKRESIE REALIZACJI PROGRAMÓW I PROJEKTÓW WOJSK SOJUSZNICZYCH
2. KOORDYNOWANIE PROCESU PLANOWANIA I PROWADZENIA INWESTYCJI I REMONTÓW
PODEJMOWANYCH PRZEZ WOJSKA SOJUSZNICZE W UZGODNIONYCH OBIEKTACH I TERENACH
3. OPRACOWYWANIE PROCEDUR
INSTRUKCJI
REGULAMINÓW I INNYCH AKTÓW NORMUJĄCYCH PROCEDURY ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PROJEKTÓW WOJSK SOJUSZNICZYCH
4. WSPÓŁPRACA Z PRZEDSTAWICIELAMI WOJSK SOJUSZNICZYCH
ODPOWIEDZIALNYMI ZA REALIZACJĘ PROJEKTÓW W TYM W SZCZEGÓLNOŚCI SIŁ ZBROJNYCH STANÓW ZJEDNOCZONYCH
W JĘZYKU ANGIELSKIM
5. WSPÓŁPRACA Z OSOBAMI I KOMÓRKAMI ORGANIZACYJNYMI JEDNOSTEK RESORTU OBRONY NARODOWEJ SZ RP ODPOWIEDZIALNYMI ZA REALIZACJĘ PROJEKTÓW SOJUSZNICZYCH ZE STRONY POLSKIEJ
- SPRAWOWANIE NADZORU TECHNICZNEGO NAD BUDOWLAMI HYDROTECHNICZNYMI ZNAJDUJĄCYMI SIĘ W TRWAŁYM ZARZĄDZIE
- UCZESTNICZENIE W ODBIORACH CZĘŚCIOWYCH I KOŃCOWYCH ROBÓT BUDOWLANYCH
- PODEJMOWANIE SYSTEMOWYCH DZIAŁAŃ ZGODNYCH Z WYMOGAMI PRAWA I PRZEPISAMI RESORTOWYMI
OBEJMUJĄCYCH UTRZYMANIE NA ODPOWIEDNIM POZIOMIE TECHNICZNYM BUDOWLI HYDROTECHNICZNYCH
- NADZOROWANIE TERMINOWEGO WYKONYWANIA PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH
POMIARÓW
PRÓB I BADAŃ
REALIZOWANYCH PRZEZ ADMINISTRATORÓW
- WSPÓŁPRACA Z ADMINISTRATORAMI PRZY USTALANIU POTRZEB REMONTOWYCH W OPARCIU O DOKONANE KONTROLE I PRZEGLĄDY ORAZ PRZY OPRACOWYWANIU PLANU REMONTÓW
KONSERWACJI I NAPRAW
ROZBIÓREK I EKSPERTYZ ORAZ NADZÓR NAD ICH REALIZACJĄ
- OPINIOWANIE WNIOSKÓW INWESTYCYJNYCH I PROGRAMÓW ORGANIZACYJNO- UŻYTKOWYCH
DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ
KOSZTORYSOWEJ ORAZ ORGANIZACYJNO- UŻYTKOWEJ DOTYCZĄCEJ KONSERWACJI
REMONTÓW I MODERNIZACJI OBEJMUJĄCYCH BUDOWLE HYDROTECHNICZNE
ORGANAMI ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ I INNYMI STRONAMI POWIĄZANYMI Z PROCESAMI INWESTYCYJNYMI
2. OPRACOWANIE ZBIORCZEJ EWIDENCJI PRZYDZIELONYCH ZADAŃ INWESTYCYJNYCH W FAZIE REALIZACYJNEJ I STOPNIA ICH ZAAWANSOWANIA
3. KOMPLETOWANIE W TECZKACH ZADAŃ
Z CHWILĄ WPROWADZENIA ZADAŃ DO ETAPU REALIZACJI DOKUMENTÓW PROCESU INWESTYCYJNEGO
4. ROZLICZANIE ZADAŃ INWESTYCYJNYCH
5. WSPÓŁPRACA Z INNYMI KOMÓRKAMI WEWNĘTRZNYMI RZI
ORGANAMI ADMINISTRACJI PAŃSTWOWEJ
NADZOREM BUDOWLANYM
ADMINISTRATORAMI I UŻYTKOWNIKAMI W ZAKRESIE USTALANIA WARUNKÓW LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO
WARUNKÓW ZABUDOWY I ZAGOSPODAROWANIA TERENU DLA BUDOWNICTWA NA TERENACH MIEJSKICH I W KOMPLEKSACH ZAMKNIĘTYCH
A TAKŻE W ZAKRESIE POZOSTAŁYCH UWARUNKOWAŃ
ODDZIAŁUJĄCYCH W SPOSÓB ISTOTNY NA REALIZACJĘ ZADANIA
- SPRAWDZANIE NADZORU NAD PRAWIDŁOWYM TECHNICZNYM UTRZYMANIEM I EKSPLOATACJĄ NIERUCHOMOŚCI ZNAJDUJĄCYMI SIĘ W TRWAŁYM ZARZĄDZIE
- UCZESTNICZENIE W ODBIORACH CZĘŚCIOWYCH I KOŃCOWYCH ROBÓT BUDOWLANYCH
- PODEJMOWANIE SYSTEMOWYCH DZIAŁAŃ ZGODNYCH Z WYMOGAMI PRAWA I PRZEPISAMI RESORTOWYMI
OBEJMUJĄCYCH UTRZYMANIE NA ODPOWIEDNIM POZIOMIE TECHNICZNYM
NIERUCHOMOŚCI
- NADZOROWANIE TERMINOWEGO WYKONYWANIA PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH
POMIARÓW PRÓB I BADAŃ REALIZOWANYCH PRZEZ ADMINISTRATORÓW
- WSPÓŁPRACA Z ADMINISTRATORAMI PRZY USTALANIU POTRZEB REMONTOWYCH W OPARCIU O DOKONANE KONTROLE I PRZEGLĄDY ORAZ PRZY OPRACOWYWANIU PLANU REMONTÓW
KONSERWACJI I NAPRAW
ROZBIÓREK I EKSPERTYZ ORAZ NADZÓR NAD ICH REALIZACJĄ
- OPINIOWANIE WNIOSKÓW INWESTYCYJNYCH I PROGRAMÓW ORGANIZACYJNO-UŻYTKOWYCH
DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ
KOSZTORYSOWEJ ORAZ ORGANIZACYJNO-UŻYTKOWEJ DOTYCZĄCEJ KONSERWACJI
KIEROWNIK W SEKCJI GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI W WYDZIALE NIERUCHOMOŚCI I ZAKWATEROWANIA WOJSK
Szczecin
Wygasła: 23.07.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
M. IN.
- REALIZACJA ZADAŃ ZWIĄZANYCH Z REGULOWANIEM STANÓW FORMALNOPRAWNYCH NIERUCHOMOŚCI
- PROWADZENIE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI W ZAKRESIE USTALONYM PRZEPISAMI PRAWA POWSZECHNEGO
RESORTOWEGO ORAZ WYTYCZNYMI PRZEŁOŻONYCH
- PRZEJMOWANIE NIERUCHOMOŚCI NA POTRZEBY JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH RESORTU OBRONY NARODOWEJ I PRZEKAZYWANIE ZBĘDNYCH NIERUCHOMOŚCI AGENCJI MIENIA WOJSKOWEGO LUB INNYM
WŁAŚCIWYM ORGANOM ADMINISTRACJI RZĄDOWEJ LUB SAMORZĄDOWEJ
- NADZÓR NAD REALIZACJĄ SPRAW PROWADZONYCH W RAMACH SEKCJI GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
W TYM GOSPODARKĄ NIERUCHOMOŚCIAMI Z OBSZARU DZIAŁANIA ZARZĄDU
- SPRAWDZANIE NADZORU NAD PRAWIDŁOWYM TECHNICZNYM UTRZYMANIEM I EKSPLOATACJĄ NIERUCHOMOŚCI ZNAJDUJĄCYMI SIĘ W TRWAŁYM ZARZĄDZIE
- UCZESTNICZENIE W ODBIORACH CZĘŚCIOWYCH I KOŃCOWYCH ROBÓT BUDOWLANYCH
- PODEJMOWANIE SYSTEMOWYCH DZIAŁAŃ ZGODNYCH Z WYMOGAMI PRAWA I PRZEPISAMI RESORTOWYMI
OBEJMUJĄCYCH UTRZYMANIE NA ODPOWIEDNIM POZIOMIE TECHNICZNYM
NIERUCHOMOŚCI
- NADZOROWANIE TERMINOWEGO WYKONYWANIA PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH
POMIARÓW PRÓB I BADAŃ REALIZOWANYCH PRZEZ ADMINISTRATORÓW
- WSPÓŁPRACA Z ADMINISTRATORAMI PRZY USTALANIU POTRZEB REMONTOWYCH W OPARCIU O DOKONANE KONTROLE I PRZEGLĄDY ORAZ PRZY OPRACOWYWANIU PLANU REMONTÓW
KONSERWACJI I NAPRAW
ROZBIÓREK I EKSPERTYZ ORAZ NADZÓR NAD ICH REALIZACJĄ
- OPINIOWANIE WNIOSKÓW INWESTYCYJNYCH I PROGRAMÓW ORGANIZACYJNO UŻYTKOWYCH
Technik geodeta/STANOWISKO: KIEROWNIK W SEKCJI GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI W WYDZIALE NIERUCHOMOŚCI I ZAKWATEROWANIA WOJSK
Szczecin
Wygasła: 22.06.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
m. in.
- realizacja zadań związanych z regulowaniem stanów formalnoprawnych nieruchomości
- prowadzenie gospodarki nieruchomościami w zakresie ustalonym przepisami prawa powszechnego
resortowego oraz wytycznymi przełożonych
- przejmowanie nieruchomości na potrzeby jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej i przekazywanie zbędnych nieruchomości Agencji Mienia Wojskowego lub innym
właściwym organom administracji rządowej lub samorządowej
- nadzór nad realizacją spraw prowadzonych w ramach Sekcji Geodezji I Gospodarki Nieruchomościami
w tym gospodarką nieruchomościami z obszaru działania Zarządu
Technik budownictwa/STANOWISKO: kierownik sekcji inwestycji sojuszniczych i programowych
Szczecin
Wygasła: 22.06.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- koordynowanie i monitoring działań prowadzonych przez komórki wewnętrzne Zarządu w zakresie realizacji programów i projektów wojsk sojuszniczych
- koordynowanie procesu planowania i prowadzenia inwestycji i remontów
podejmowanych przez wojska sojusznicze w uzgodnionych obiektach i terenach
- opracowywanie procedur
instrukcji
regulaminów i innych aktów normujących procedury związane z realizacją projektów wojsk sojuszniczych
- współpraca z przedstawicielami wojsk sojuszniczych
odpowiedzialnymi za realizację projektów w tym w szczególności Sił Zbrojnych Stanów Zjednoczonych
w języku angielskim
- współpraca z osobami i komórkami organizacyjnymi jednostek resortu obrony narodowej SZ RP odpowiedzialnymi za realizację projektów sojuszniczych ze strony polskiej
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA STARSZEGO INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO:
1. SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZOWANYMI INWESTYCJAMI W ZAKRESIE OKREŚLONYMI PRZEPISAMI USTAWY PRAWO BUDOWLANE Z DNIA 07.07.1994 Z PÓŹNIEJSZYMI ZMIANAMI.
2. SPRAWOWANIE KONTROLI W ZAKRESIE REALIZACJI ZAKRESU RZECZOWO- FINANSOWEGO
PRZYPADAJĄCEGO NA DANY ROK BUDŻETOWY
POSZCZEGÓLNYCH ZADAŃ
3. SPRAWOWANIE NADZORU I KONTROLI NAD ZADANIAMI W ZAKRESIE JEGO PROGRAMOWANIA I PROJEKTOWANIA
4 . ROZLICZANIE ZADAŃ
ORGANAMI ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ I INNYMI STRONAMI POWIĄZANYMI Z PROCESAMI INWESTYCYJNYMI
2. OPRACOWANIE ZBIORCZEJ EWIDENCJI PRZYDZIELONYCH ZADAŃ INWESTYCYJNYCH W FAZIE REALIZACYJNEJ I STOPNIA ICH ZAAWANSOWANIA
3. KOMPLETOWANIE W TECZKACH ZADAŃ
Z CHWILĄ WPROWADZENIA ZADAŃ DO ETAPU REALIZACJI DOKUMENTÓW PROCESU INWESTYCYJNEGO
4. ROZLICZANIE ZADAŃ INWESTYCYJNYCH
5. WSPÓŁPRACA Z INNYMI KOMÓRKAMI WEWNĘTRZNYMI RZI
ORGANAMI ADMINISTRACJI PAŃSTWOWEJ
NADZOREM BUDOWLANYM
ADMINISTRATORAMI I UŻYTKOWNIKAMI W ZAKRESIE USTALANIA WARUNKÓW LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO
WARUNKÓW ZABUDOWY I ZAGOSPODAROWANIA TERENU DLA BUDOWNICTWA NA TERENACH MIEJSKICH IW KOMPLEKSACH ZAMKNIĘTYCH A TAKŻE W ZAKRESIE POZOSTAŁYCH UWARUNKOWAŃ
ODDZIAŁUJĄCYCH W SPOSÓB ISTOTNY NA REALIZACJĘ ZADANIA
- SPRAWOWANIE NADZORU TECHNICZNEGO NAD BUDOWLAMI HYDROTECHNICZNYMI ZNAJDUJĄCYMI SIĘ W TRWAŁYM ZARZĄDZIE
- UCZESTNICZENIE W ODBIORACH CZĘŚCIOWYCH I KOŃCOWYCH ROBÓT BUDOWLANYCH
- PODEJMOWANIE SYSTEMOWYCH DZIAŁAŃ ZGODNYCH Z WYMOGAMI PRAWA I PRZEPISAMI RESORTOWYMI
OBEJMUJĄCYCH UTRZYMANIE NA ODPOWIEDNIM POZIOMIE TECHNICZNYM BUDOWLI HYDROTECHNICZNYCH
- NADZOROWANIE TERMINOWEGO WYKONYWANIA PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH
POMIARÓW
PRÓB I BADAŃ
REALIZOWANYCH PRZEZ ADMINISTRATORÓW
- WSPÓŁPRACA Z ADMINISTRATORAMI PRZY USTALANIU POTRZEB REMONTOWYCH W OPARCIU O DOKONANE KONTROLE I PRZEGLĄDY ORAZ PRZY OPRACOWYWANIU PLANU REMONTÓW
KONSERWACJI I NAPRAW
ROZBIÓREK I EKSPERTYZ ORAZ NADZÓR NAD ICH REALIZACJĄ
- OPINIOWANIE WNIOSKÓW INWESTYCYJNYCH I PROGRAMÓW ORGANIZACYJNO- UŻYTKOWYCH
DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ
KOSZTORYSOWEJ ORAZ ORGANIZACYJNO- UŻYTKOWEJ DOTYCZĄCEJ KONSERWACJI
REMONTÓW I MODERNIZACJI OBEJMUJĄCYCH BUDOWLE HYDROTECHNICZNE
- NADZOROWANIE DZIAŁALNOŚCI Z ZAKRESU OCHRONY ŚRODOWISKA W OBSZARZE GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ
A W RAZIE STWIERDZENIA USTEREK I NIEPRAWIDŁOWOŚCI WNIOSKOWANIE O ICH USUNIĘCIE
- NADZOROWANIE WŁAŚCIWEJ EKSPLOATACJI OBIEKTÓW SOZOTECHNICZNYCH
ZGODNIE Z POSIADANYMI DECYZJAMI
- PROWADZENIE SPRAW ZWIĄZANYCH Z DOKONYWANIEM ZGŁOSZEŃ ORAZ UZYSKIWANIE DECYZJI LUB POZWOLEŃ ADMINISTRACYJNYCH -INICJOWANIE PROCESÓW ZWIĄZANYCH Z POZYSKIWANIEM DECYZJI ADMINISTRACYJNYCH ZEZWALAJĄCYCH NA EKSPLOATACJĘ URZĄDZEŃ WODNO-ŚCIEKOWYCH
- PRZYGOTOWYWANIE DANYCH NA POTRZEBY SPECYFIKACJI TECHNICZNYCH DLA PROCEDUR PRZETARGOWYCH REALIZOWANYCH W ZAKRESIE GOSPODARKI WODNO- ŚCIEKOWEJ
SPECJALISTA ( SEKCJA GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI)
Szczecin
Wygasła: 15.04.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- PROWADZENIE SPRAW DOTYCZĄCYCH NIERUCHOMOŚCI WOJSKOWYCH W OPARCIU O PRZEPISY PRAWA ORAZ PRZEPISY WOJSKOWE
W TYM MIN. REGULACJE STANÓW FORMALNOPRAWNYCH NIERUCHOMOŚCI
POZYSKIWANIE NIERUCHOMOŚCI
PRZEKAZYWANIE NIERUCHOMOŚCI POZA RESORT OBRONY NARODOWEJ
- WSPÓŁPRACA Z KOMÓRKAMI WEWNĘTRZNYMI ORGANAMI ADMINISTRACJI RZĄDOWEJ I SAMORZĄDOWEJ
OSOBAMI FIZYCZNYMI I PRAWNYMI
- PRZYGOTOWANIE OPINII I WNIOSKÓW
- UCZESTNICZENIE W REKONESANSACH I SPOTKANIACH DOTYCZĄCYCH NIERUCHOMOŚCI
- PRZYGOTOWYWANIE WNIOSKÓW NA PRZEPROWADZENIE PROCEDUR PRZETARGOWYCH ORAZ KOMPLETOWANIE I ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI NA PROCEDURY PRZETARGOWE
- WYKONYWANIE ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z BIEŻĄCYCH POTRZEB I DECYZJI PRZEŁOŻONYCH W RAMACH STANOWISKA ZGODNIE Z PRZEPISAMI PRAWA
WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE
SPECJALNOŚĆ GOSPODARKA NIERUCHOMOŚCIAMI LUB POKREWNE
UMIEJĘTNOŚCI :
1. ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW DOTYCZĄCYCH NIERUCHOMOŚCI W TYM MIN. GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
EWIDENCJI GRUNTÓW
NIERUCHOMOŚCI ROLNYCH I LEŚNYCH
KSIĄG WIECZYSTYCH
2. ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA
ZNAJOMOŚĆ MS Office
3. PODSTAWOWA WIEDZA W ZAKRESIE SYSTEMÓW INFORMACJI PRZESTRZENNEJ- UMIEJĘTNOŚĆ POSŁUGIWANIA SIĘ PROGRAMAMI GIS
4. UMIEJĘTNOŚĆ REDAGOWANIA PISM W JĘZYKU POLSKIM
5. MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW RESORTOWYCH
6. SAMODZIELNOŚĆ
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: ZAJMOWANIE PODOBNYCH STANOWISK W JEDNOSTKACH I INSTYTUCJACH BUDŻETOWYCH W DZIEDZINIE GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI BĄDŹ POKREWNYCH
MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W PRACY W JEDNOSTKACH BUDŻETOWYCH W DZIEDZINIE GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI BĄDŹ POKREWNYCH
MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W PRACY W JEDNOSTKACH I INSTYTUCJACH MINISTERSTWA OBRONY NARODOWEJ
ORGANAMI ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ I INNYMI STRONAMI POWIĄZANYMI Z PROCESEM INWESTYCYJNYM
2. OPRACOWYWANIE ZBIORCZEJ EWIDENCJI PRZYDZIELONYCH ZADAŃ INWESTYCYJNYCH W FAZIE REALIZACYJNEJ I STOPNIA ICH ZAAWANSOWANIA.
3. KOMPLETOWANIE W TECZKACH ZADAŃ
Z CHWILĄ WPROWADZENIA ZADAŃ DO ETAPU REALIZACJI DOKUMENTÓW PROCESU INWESTYCYJNEGO
4. ROZLICZANIE ZADAŃ INWESTYCYJNYCH
5. WSPÓŁPRACA Z INNYMI KOMÓRKAMI WEWNĘTRZNYMI RZI
ORGANAMI ADMINISTRACJI PAŃSTWOWEJ
NADZOREM BUDOWLANYM
ADMINISTRATORAMI UŻYTKOWNIKAMI W ZAKRESIE USTALANIA WARUNKÓW ZABUDOWY I ZAGOSPODAROWANIA TERENU DLA BUDOWNICTWA NA TERENACH MIEJSKICH I W KOMPLEKSACH ZAMKNIĘTYCH A TAKŻE W ZAKRESIE POZOSTAŁYCH UWARUNKOWAŃ
ODDZIAŁUJĄCYCH W SPOSÓB ISTOTNY NA REALIZACJĘ ZADANIA.
WYMAGANIA:
WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE - BUDOWLANE
EKONOMICZNE)
UMIEJĘTNOŚĆ ANALIZY
ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW
PRACA W ZESPOLE
DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU
PRACA W JEDNOSTKACH I INSTYTUCJACH MINISTERSTWA OBRONY NARODOWEJ- MILE WIDZIANE
OPRACOWANIE PROGRAMÓW INWESTYCJI; PRACOWANIE HARMONOGRAMÓW
PLANÓW REALIZACJI ZADAŃ.
2. PRZYGOTOWYWANIE
OPRACOWANIE I OCENA DOKUMENTÓW W CELU PRZYGOTOWANIA PROCEDUR PRZETARGOWYCH NA ZLECENIE PROGRAMÓW INWESTYCJI
PROGRAMÓW FUNKCJONALNO- UŻYTKOWYCH
DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH ORAZ INNYCH WYMAGANYCH PROCESEM INWESTYCYJNYM OPRACOWAŃ DOKUMENTACYJNYCH A TAKŻE ROBÓT BUDOWLANYCH.
3. ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z BIURAMI PROJEKTÓW LUB INNYMI PODMIOTAMI REALIZUJĄCYMI OPRACOWANIA DOKUMENTACYJNE LUB ROBOTY BUDOWLANE A TAKŻE Z UŻYTKOWNIKAMI
ADMINISTRATORAMI W ZAKRESIE PRZYDZIELONYCH ZADAŃ; RÓWNIEŻ W ZAKRESIE NADZORU AUTORSKIEGO
4. OPINIOWANIE PROGRAMÓW INWESTYCJI
PROGRAMÓW FUNKCJONALNO-UŻYTKOWYCH
DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH ORAZ INNYCH WYMAGANYCH PROCESEM INWESTYCYJNYM OPRACOWAŃ DOKUMENTACYJNYCH
WERYFIKACJA WYMIENIONYCH OPRACOWAŃ W ZAKRESIE ZGODNOŚCI ICH WYKONANIA Z UMOWĄ ORAZ OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI.
5. ANALIZOWANIE PRZEBIEGU OPRACOWANIA DOKUMENTACYJNEGO ORAZ ROBÓT BUDOWLANYCH W ZAKRESIE ICH TERMINOWOŚCI
OPRACOWANIE PROGRAMÓW INWESTYCJI; OPRACOWANIE HARMONOGRAMÓW
PLANÓW REALIZACJI ZADAŃ;
2. PRZYGOTOWYWANIE
OPRACOWANIE I OCENA DOKUMENTÓW W CELU PRZYGOTOWANIA PROCEDUR PRZETARGOWYCH NA ZLECENIE PROGRAMÓW INWESTYCJI
PROGRAMÓW FUNKCJONALNO-UŻYTKOWYCH
DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH ORAZ INNYCH WYMAGANYCH PROCESEM INWESTYCYJNYM OPRACOWAŃ DOKUMENTACYJNYCH A TAKŻE ROBÓT BUDOWLANYCH.
3. ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z BIURAMI PROJEKTÓW LUB INNYMI PODMIOTAMI REALIZUJĄCYMI OPRACOWANIA DOKUMENTACYJNE LUB ROBOTY BUDOWLANE A TAKŻE Z UŻYTKOWNIKAMI
ADMINISTRATORAMI W ZAKRESIE PRZYDZIELONYCH ZADAŃ; RÓWNIEŻ W ZAKRESIE NADZORU AUTORSKIEGO.
4. OPINIOWANIE PROGRAMÓW INWESTYCJI
PROGRAMÓW FUNKCJONALNO-UŻYTKOWYCH
DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH ORAZ INNYCH WYMAGANYCH PROCESEM INWESTYCYJNYM OPRACOWAŃ DOKUMENTACYJNYCH
WERYFIKACJA WYMIENIONYCH OPRACOWAŃ W ZAKRESIE ZGODNOŚCI ICH WYKONANIA Z UMOWĄ ORAZ OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI;
5. ANALIZOWANIE PRZEBIEGU OPRACOWANIA DOKUMENTACYJNEGO ORAZ ROBÓT BUDOWLANYCH W ZAKRESIE ICH TERMINOWOŚCI.
6. CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z ORGANIZACJĄ PROCESU INWESTYCYJNEGO PRZY BUDOWIE STACJI LUB BAZ PALIW
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA STARSZEGO INWESTORA NADZORU INWESTORSKIEGO:
1) SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZOWANYMI INWESTYCJAMI W ZAKRESIE OKREŚLONYM PRZEPISAMI USTAWY PRAWO BUDOWLANE Z DNIA 7 LIPCA 1994R. Z PÓŹNIEJSZYMI ZMIANAMI.
2) SPRAWOWANIE KONTROLI W ZAKRESIE REALIZACJI ZAKRESU RZECZOWO- FINANSOWEGO
PRZYPADAJĄCEGO NA DANY ROK BUDŻETOWY
POSZCZEGÓLNYCH ZADAŃ.
3) SPRAWOWANIE NADZORU I KONTROLI NAD ZADANIAMI W TOKU REALIZACJI ZADANIA W ZAKRESIE JEGO PROGRAMOWANIA I PROJEKTOWANIA.
4) ROZLICZANIE ZADAŃ
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA STARSZEGO INWESTORA NADZORU INWESTORSKIEGO:
1) SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZOWANYMI INWESTYCJAMI W ZAKRESIE OKREŚLONYM PRZEPISAMI USTAWY PRAWO BUDOWLANE Z DNIA 7 LIPCA 1994R. Z PÓŹNIEJSZYMI ZMIANAMI.
2) SPRAWOWANIE KONTROLI W ZAKRESIE REALIZACJI ZAKRESU RZECZOWO- FINANSOWEGO
PRZYPADAJĄCEGO NA DANY ROK BUDŻETOWY
POSZCZEGÓLNYCH ZADAŃ.
3) SPRAWOWANIE NADZORU I KONTROLI NAD ZADANIAMI W TOKU REALIZACJI ZADANIA W ZAKRESIE JEGO PROGRAMOWANIA I PROJEKTOWANIA.
4) ROZLICZANIE ZADAŃ
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA STARSZEGO INWESTORA NADZORU INWESTORSKIEGO:
1) SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZOWANYMI INWESTYCJAMI W ZAKRESIE OKREŚLONYM PRZEPISAMI USTAWY PRAWO BUDOWLANE Z DNIA 7 LIPCA 1994R. Z PÓŹNIEJSZYMI ZMIANAMI.
2) SPRAWOWANIE KONTROLI W ZAKRESIE REALIZACJI ZAKRESU RZECZOWO- FINANSOWEGO
PRZYPADAJĄCEGO NA DANY ROK BUDŻETOWY
POSZCZEGÓLNYCH ZADAŃ.
3) SPRAWOWANIE NADZORU I KONTROLI NAD ZADANIAMI W TOKU REALIZACJI ZADANIA W ZAKRESIE JEGO PROGRAMOWANIA I PROJEKTOWANIA.
4) ROZLICZANIE ZADAŃ
M. IN.:
- SPRAWOWANIE NADZORU TECHNICZNEGO NAD BUDOWLAMI HYDROTECHNICZNYMI ZNAJDUJĄCYMI SIĘ W TRWAŁYM ZARZĄDZIE
- UCZESTNICZENIE W ODBIORACH CZĘŚCIOWYCH I KOŃCOWYCH ROBÓT BUDOWLANYCH
- PODEJMOWANIE SYSTEMOWYCH DZIAŁAŃ ZGODNYCH Z WYMOGAMI PRAWA I PRZEPISAMI RESORTOWYMI
OBEJMUJĄCYCH UTRZYMANIE NA ODPOWIEDNIM POZIOMIE TECHNICZNYM BUDOWLI HYDROTECHNICZNYCH
- NADZOROWANIE TERMINOWEGO WYKONYWANIA PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH
POMIARÓW
PRÓB I BADAŃ
REALIZOWANYCH PRZEZ ADMINISTRATORÓW
- WSPÓŁPRACA Z ADMINISTRATORAMI PRZY USTALANIU POTRZEB REMONTOWYCH W OPARCIU O DOKONANE KONTROLE I PRZEGLĄDY ORAZ PRZY OPRACOWYWANIU PLANU REMONTÓW
KONSERWACJI I NAPRAW
ROZBIÓREK I EKSPERTYZ ORAZ NADZÓR NAD ICH REALIZACJĄ
- OPINIOWANIE WNIOSKÓW INWESTYCYJNYCH I PROGRAMÓW ORGANIZACYJNO - UŻYTKOWYCH
DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ
KOSZTORYSOWEJ ORAZ ORGANIZACYJNO - UŻYTKOWEJ DOTYCZĄCEJ KONSERWACJI
REMONTÓW I MODERNIZACJI OBEJMUJĄCYCH BUDOWLE HYDROTECHNICZNE
WYMAGANIA:
- WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE INŻYNIERYJNO - TECHNICZNE
- BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA
- ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE
- UMIEJĘTNOŚĆ REDAGOWANIA PISM
- UMIEJĘTNOŚĆ SAMODZIELNEGO OPRACOWYWANIA DOKUMENTACJI I BARDZO DOBREJ ORGANIZACJI PRACY WŁASNEJ
- UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ
- ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW BRANŻOWYCH
- MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW OGÓLNOWOJSKOWYCH
- UPRAWNIENIA BUDOWLANE W SPECJALNOŚCI HYDROTECHNICZNEJ BEZ OGRANICZEŃ
- DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU W SPECJALNOŚCI INŻYNIERYJNEJ HYDROTECHNICZNEJ MINIMUM 3 LATA
- MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W PRACY W JEDNOSTKACH I INSTYTUCJACH BUDŻETOWYCH
- PREFEROWANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
M. IN.:
- SPRAWOWANIE NADZORU NAD PRAWIDŁOWYM TECHNICZNYM UTRZYMANIEM I EKSPLOATACJĄ NIERUCHOMOŚCI ZNAJDUJĄCYMI SIĘ W TRWAŁYM ZARZĄDZIE
- UCZESTNICZENIE W ODBIORACH CZĘŚCIOWYCH I KOŃCOWYCH ROBÓT BUDOWLANYCH
- PODEJMOWANIE SYSTEMOWYCH DZIAŁAŃ ZGODNYCH Z WYMOGAMI PRAWA I PRZEPISAMI RESORTOWYMI
OBEJMUJĄCYCH UTRZYMANIE NA ODPOWIEDNIM POZIOMIE TECHNICZNYM NIERUCHOMOŚCI
- NADZOROWANIE TERMINOWEGO WYKONYWANIA PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH
POMIARÓW
PRÓB I BADAŃ
REALIZOWANYCH PRZEZ ADMINISTRATORÓW
- WSPÓŁPRACA Z ADMINISTRATORAMI PRZY USTALANIU POTRZEB REMONTOWYCH W OPARCIU O DOKONANE KONTROLE I PRZEGLĄDY ORAZ PRZY OPRACOWYWANIU PLANU REMONTÓW
KONSERWACJI I NAPRAW
ROZBIÓREK I EKSPERTYZ ORAZ NADZÓR NAD ICH REALIZACJĄ
- OPINIOWANIE WNIOSKÓW INWESTYCYJNYCH I PROGRAMÓW OPERACYJNO - UŻYTKOWYCH
DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ
KOSZTORYSOWEJ ORAZ ORGANIZACYJNO - UŻYTKOWEJ DOTYCZĄCEJ KONSERWACJI
REMONTÓW I MODERNIZACJI NIERUCHOMOŚCI
WYMAGANIA:
- WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE INŻYNIERYJNO - TECHNICZNE
- BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA
- ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE
- UMIEJĘTNOŚĆ REDAGOWANIA PISM
- UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ
- ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW BRANŻOWYCH
- UMIEJĘTNOŚĆ SAMODZIELNEGO OPRACOWYWANIA DOKUMENTACJI I BARDZO DOBREJ ORGANIZACJI PRACY WŁASNEJ
- MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW OGÓLNOWOJSKOWYCH
- UPRAWNIENIA BUDOWLANE W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI
INSTALACJI I URZĄDZEŃ CIEPLNYCH
WENTYLACYJNYCH
GAZOWYCH
WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH BEZ OGRANICZEŃ
- DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI
INSTALACJI I URZĄDZEŃ CIEPLNYCH
WENTYLACYJNYCH
GAZOWYCH
WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH - MINIMUM 3 LATA
- MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W PRACY W JEDNOSTKACH I INSTYTUCJACH BUDŻETOWYCH
- PREFEROWANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
1. Współpraca z przedstawicielami wojsk sojuszniczych
odpowiedzialnymi za realizację projektów inwestycyjnych w języku angielskim;
2. Prowadzenie i uczestniczenie w wymianie korespondencji z wojskami sojuszniczymi
również poprzez dokonywanie tłumaczeń tekstów korespondencji z języka angielskiego na język polski i odwrotnie;
3. Udział w opiniowaniu pod względem merytorycznym i formalno - prawnym dokumentów związanych z realizacją projektów wojsk sojuszniczych;
4. Uzgadnianie koniecznych zmian w zakresie organizacji i funkcjonowania współpracy z przedstawicielami wojsk sojuszniczych;
5. Uczestniczenie w naradach służbowych
odprawach
rekonesansach
spotkaniach itp
w których poruszana jest problematyka związana z planowaniem i realizacją projektów wojsk sojuszniczych
KIEROWNIK SEKCJI ROZLICZEŃ W WYDZIALE INWESTYCJI BUDOWLANYCH
Szczecin
Wygasła: 09.03.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- kierowanie i nadzór nad pracami podległego zespołu pracowników
- prawidłowe wykonywanie zadań związanych z realizacją planu rzeczowo - finansowego w zakresie przydzielonych zadań inwestycyjno - remontowych
- prowadzenie skutecznego nadzoru nad przygotowaniem dokumentów do procedur przetargowych na usługi
dostawy i roboty budowlane zgodnie z przydzielonymi limitami finansowymi
- opracowanie lub polecenie opracowania opinii fachowych do spraw arbitrażowych
- opiniowanie umów i aneksów do umów dla zamówień związanych z realizacją przydzielonych zadań inwestycyjnych i remontowych
- udział w posiedzeniach komisji przetargowych rozpatrujących postępowania o udzielenie zamówień publicznych oraz nadzór na weryfikację złożonych ofert
1. Współpraca z przedstawicielami wojsk sojuszniczych
odpowiedzialnymi za realizację projektów inwestycyjnych w języku angielskim;
2. Prowadzenie i uczestniczenie w wymianie korespondencji z wojskami sojuszniczymi
również poprzez dokonywanie tłumaczeń tekstów korespondencji z języka angielskiego na język polski i odwrotnie;
3. Udział w opiniowaniu pod względem merytorycznym i formalno - prawnym dokumentów związanych z realizacją projektów wojsk sojuszniczych;
4. Uzgadnianie koniecznych zmian w zakresie organizacji i funkcjonowania współpracy z przedstawicielami wojsk sojuszniczych;
5. Uczestniczenie w naradach służbowych
odprawach
rekonesansach
spotkaniach itp
w których poruszana jest problematyka związana z planowaniem i realizacją projektów wojsk sojuszniczych
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA STARSZEGO INSPEKTORA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO:
1. SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZOWANYMI INWESTYCJAMI W ZAKRESIE OKREŚLONYMI USTAWY PRAWO BUDOWLANE Z DNIA 07.07.1994 Z PÓŹNIEJSZYMI ZMIANAMI.
2. SPRAWOWANIE KONTROLI W ZAKRESIE REALIZACJI ZAKRESU RZECZOWO- FINANSOWEGO
PRZYPADAJĄCEGO NA DANY ROK BUDŻETOWY
POSZCZEGÓLNYCH ZADAŃ.
3. SPRAWOWANIE NADZORU I KONTROLI NAD ZADANIAMI W TOKU REALIZACJI ZADANIA W ZAKRESIE JEGO PROGRAMOWANIA I PROJEKTOWANIA.
4. ROZLICZANIE ZADAŃ
OPRACOWANIE PROGRAMÓW INWESTYCJI; PRACOWANIE HARMONOGRAMÓW
PLANÓW REALIZACJI ZADAŃ.
2. PRZYGOTOWYWANIE
OPRACOWANIE I OCENA DOKUMENTÓW W CELU PRZYGOTOWANIA PROCEDUR PRZETARGOWYCH NA ZLECENIE PROGRAMÓW INWESTYCJI
PROGRAMÓW FUNKCJONALNO- UŻYTKOWYCH
DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH ORAZ INNYCH WYMAGANYCH PROCESEM INWESTYCYJNYM OPRACOWAŃ DOKUMENTACYJNYCH A TAKŻE ROBÓT BUDOWLANYCH.
3. ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z BIURAMI PROJEKTÓW LUB INNYMI PODMIOTAMI REALIZUJĄCYMI OPRACOWANIA DOKUMENTACYJNE LUB ROBOTY BUDOWLANE A TAKŻE Z UŻYTKOWNIKAMI
ADMINISTRATORAMI W ZAKRESIE PRZYDZIELONYCH ZADAŃ; RÓWNIEŻ W ZAKRESIE NADZORU AUTORSKIEGO
4. OPINIOWANIE PROGRAMÓW INWESTYCJI
PROGRAMÓW FUNKCJONALNO-UŻYTKOWYCH
DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH ORAZ INNYCH WYMAGANYCH PROCESEM INWESTYCYJNYM OPRACOWAŃ DOKUMENTACYJNYCH
WERYFIKACJA WYMIENIONYCH OPRACOWAŃ W ZAKRESIE ZGODNOŚCI ICH WYKONANIA Z UMOWĄ ORAZ OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI.
5. ANALIZOWANIE PRZEBIEGU OPRACOWANIA DOKUMENTACYJNEGO ORAZ ROBÓT BUDOWLANYCH W ZAKRESIE ICH TERMINOWOŚCI
OPRACOWANIE PROGRAMÓW INWESTYCJI; OPRACOWANIE HARMONOGRAMÓW
PLANÓW REALIZACJI ZADAŃ;
2. PRZYGOTOWYWANIE
OPRACOWANIE I OCENA DOKUMENTÓW W CELU PRZYGOTOWANIA PROCEDUR PRZETARGOWYCH NA ZLECENIE PROGRAMÓW INWESTYCJI
PROGRAMÓW FUNKCJONALNO-UŻYTKOWYCH
DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH ORAZ INNYCH WYMAGANYCH PROCESEM INWESTYCYJNYM OPRACOWAŃ DOKUMENTACYJNYCH A TAKŻE ROBÓT BUDOWLANYCH.
3. ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z BIURAMI PROJEKTÓW LUB INNYMI PODMIOTAMI REALIZUJĄCYMI OPRACOWANIA DOKUMENTACYJNE LUB ROBOTY BUDOWLANE A TAKŻE Z UŻYTKOWNIKAMI
ADMINISTRATORAMI W ZAKRESIE PRZYDZIELONYCH ZADAŃ; RÓWNIEŻ W ZAKRESIE NADZORU AUTORSKIEGO.
4. OPINIOWANIE PROGRAMÓW INWESTYCJI
PROGRAMÓW FUNKCJONALNO-UŻYTKOWYCH
DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH ORAZ INNYCH WYMAGANYCH PROCESEM INWESTYCYJNYM OPRACOWAŃ DOKUMENTACYJNYCH
WERYFIKACJA WYMIENIONYCH OPRACOWAŃ W ZAKRESIE ZGODNOŚCI ICH WYKONANIA Z UMOWĄ ORAZ OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI;
5. ANALIZOWANIE PRZEBIEGU OPRACOWANIA DOKUMENTACYJNEGO ORAZ ROBÓT BUDOWLANYCH W ZAKRESIE ICH TERMINOWOŚCI.
6. CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z ORGANIZACJĄ PROCESU INWESTYCYJNEGO PRZY BUDOWIE STACJI LUB BAZ PALIW
M. IN.:
- SPRAWOWANIE NADZORU NAD PRAWIDŁOWYM TECHNICZNYM UTRZYMANIEM I EKSPLOATACJĄ NIERUCHOMOŚCI ZNAJDUJĄCYMI SIĘ W TRWAŁYM ZARZĄDZIE
- UCZESTNICZENIE W ODBIORACH CZĘŚCIOWYCH I KOŃCOWYCH ROBÓT BUDOWLANYCH
- PODEJMOWANIE SYSTEMOWYCH DZIAŁAŃ ZGODNYCH Z WYMOGAMI PRAWA I PRZEPISAMI RESORTOWYMI
OBEJMUJĄCYCH UTRZYMANIE NA ODPOWIEDNIM POZIOMIE TECHNICZNYM NIERUCHOMOŚCI
- NADZOROWANIE TERMINOWEGO WYKONYWANIA PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH
POMIARÓW
PRÓB I BADAŃ
REALIZOWANYCH PRZEZ ADMINISTRATORÓW
- WSPÓŁPRACA Z ADMINISTRATORAMI PRZY USTALANIU POTRZEB REMONTOWYCH W OPARCIU O DOKONANE KONTROLE I PRZEGLĄDY ORAZ PRZY OPRACOWYWANIU PLANU REMONTÓW
KONSERWACJI I NAPRAW
ROZBIÓREK I EKSPERTYZ ORAZ NADZÓR NAD ICH REALIZACJĄ
- OPINIOWANIE WNIOSKÓW INWESTYCYJNYCH I PROGRAMÓW OPERACYJNO - UŻYTKOWYCH
DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ
KOSZTORYSOWEJ ORAZ ORGANIZACYJNO - UŻYTKOWEJ DOTYCZĄCEJ KONSERWACJI
REMONTÓW I MODERNIZACJI NIERUCHOMOŚCI
WYMAGANIA:
- WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE INŻYNIERYJNO - TECHNICZNE
- BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA
- ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE
- UMIEJĘTNOŚĆ REDAGOWANIA PISM
- UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ
- ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW BRANŻOWYCH
- UMIEJĘTNOŚĆ SAMODZIELNEGO OPRACOWYWANIA DOKUMENTACJI I BARDZO DOBREJ ORGANIZACJI PRACY WŁASNEJ
- MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW OGÓLNOWOJSKOWYCH
- UPRAWNIENIA BUDOWLANE W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI
INSTALACJI I URZĄDZEŃ CIEPLNYCH
WENTYLACYJNYCH
GAZOWYCH
WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH BEZ OGRANICZEŃ
- DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI
INSTALACJI I URZĄDZEŃ CIEPLNYCH
WENTYLACYJNYCH
GAZOWYCH
WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH - MINIMUM 3 LATA
- MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W PRACY W JEDNOSTKACH I INSTYTUCJACH BUDŻETOWYCH
- PREFEROWANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
M. IN.:
- SPRAWOWANIE NADZORU TECHNICZNEGO NAD BUDOWLAMI HYDROTECHNICZNYMI ZNAJDUJĄCYMI SIĘ W TRWAŁYM ZARZĄDZIE
- UCZESTNICZENIE W ODBIORACH CZĘŚCIOWYCH I KOŃCOWYCH ROBÓT BUDOWLANYCH
- PODEJMOWANIE SYSTEMOWYCH DZIAŁAŃ ZGODNYCH Z WYMOGAMI PRAWA I PRZEPISAMI RESORTOWYMI
OBEJMUJĄCYCH UTRZYMANIE NA ODPOWIEDNIM POZIOMIE TECHNICZNYM BUDOWLI HYDROTECHNICZNYCH
- NADZOROWANIE TERMINOWEGO WYKONYWANIA PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH
POMIARÓW
PRÓB I BADAŃ
REALIZOWANYCH PRZEZ ADMINISTRATORÓW
- WSPÓŁPRACA Z ADMINISTRATORAMI PRZY USTALANIU POTRZEB REMONTOWYCH W OPARCIU O DOKONANE KONTROLE I PRZEGLĄDY ORAZ PRZY OPRACOWYWANIU PLANU REMONTÓW
KONSERWACJI I NAPRAW
ROZBIÓREK I EKSPERTYZ ORAZ NADZÓR NAD ICH REALIZACJĄ
- OPINIOWANIE WNIOSKÓW INWESTYCYJNYCH I PROGRAMÓW ORGANIZACYJNO - UŻYTKOWYCH
DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ
KOSZTORYSOWEJ ORAZ ORGANIZACYJNO - UŻYTKOWEJ DOTYCZĄCEJ KONSERWACJI
REMONTÓW I MODERNIZACJI OBEJMUJĄCYCH BUDOWLE HYDROTECHNICZNE
WYMAGANIA:
- WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE INŻYNIERYJNO - TECHNICZNE
- BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA
- ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE
- UMIEJĘTNOŚĆ REDAGOWANIA PISM
- UMIEJĘTNOŚĆ SAMODZIELNEGO OPRACOWYWANIA DOKUMENTACJI I BARDZO DOBREJ ORGANIZACJI PRACY WŁASNEJ
- UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ
- ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW BRANŻOWYCH
- MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW OGÓLNOWOJSKOWYCH
- UPRAWNIENIA BUDOWLANE W SPECJALNOŚCI HYDROTECHNICZNEJ BEZ OGRANICZEŃ
- DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU W SPECJALNOŚCI INŻYNIERYJNEJ HYDROTECHNICZNEJ MINIMUM 3 LATA
- MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W PRACY W JEDNOSTKACH I INSTYTUCJACH BUDŻETOWYCH
- PREFEROWANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA STARSZEGO INWESTORA NADZORU INWESTORSKIEGO:
1) SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZOWANYMI INWESTYCJAMI W ZAKRESIE OKREŚLONYM PRZEPISAMI USTAWY PRAWO BUDOWLANE Z DNIA 7 LIPCA 1994R. Z PÓŹNIEJSZYMI ZMIANAMI.
2) SPRAWOWANIE KONTROLI W ZAKRESIE REALIZACJI ZAKRESU RZECZOWO- FINANSOWEGO
PRZYPADAJĄCEGO NA DANY ROK BUDŻETOWY
POSZCZEGÓLNYCH ZADAŃ.
3) SPRAWOWANIE NADZORU I KONTROLI NAD ZADANIAMI W TOKU REALIZACJI ZADANIA W ZAKRESIE JEGO PROGRAMOWANIA I PROJEKTOWANIA.
4) ROZLICZANIE ZADAŃ
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA STARSZEGO INWESTORA NADZORU INWESTORSKIEGO:
1) SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZOWANYMI INWESTYCJAMI W ZAKRESIE OKREŚLONYM PRZEPISAMI USTAWY PRAWO BUDOWLANE Z DNIA 7 LIPCA 1994R. Z PÓŹNIEJSZYMI ZMIANAMI.
2) SPRAWOWANIE KONTROLI W ZAKRESIE REALIZACJI ZAKRESU RZECZOWO- FINANSOWEGO
PRZYPADAJĄCEGO NA DANY ROK BUDŻETOWY
POSZCZEGÓLNYCH ZADAŃ.
3) SPRAWOWANIE NADZORU I KONTROLI NAD ZADANIAMI W TOKU REALIZACJI ZADANIA W ZAKRESIE JEGO PROGRAMOWANIA I PROJEKTOWANIA.
4) ROZLICZANIE ZADAŃ