Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Obsługa studentów m. in. w zakresie przygotowywania korespondencji wynikającej z decyzji podjętych przez Dziekana, rozliczanie studentów odbierających dokumenty, wystawiania różnego rodzaju zaświadczeń
Prowadzenie ewidencji i dokumentacji przebiegu studiów (umowy, indeksy, dyplomy, legitymacje, suplementy itp.)
Prowadzenie dokumentacji związanej z indywidualną organizacją studiów oraz indywidualnym programem studiów
Organizowanie zapisów na przedmioty
Tworzenie grup studenckich
Obsługa absolwentów m. in. w zakresie wystawiania duplikatów dokumentów, zaświadczeń
Organizowanie uroczystości absolutoryjnych
Sporządzanie sprawozdań (m. in. do GUS)
Archiwizowanie dokumentacji ścisłego zarachowania
Obsługa wewnętrznych systemów informatycznych w sprawach objętych zakresem obowiązków
Specjalista ds. technicznych Działu Administracyjno-Technicznego ZWKF
Estkowskiego 13, Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 09.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Realizacja projektów remontowo-eksploatacyjnych i inwestycyjnych ZWKF Uczelni
Kompletowanie dokumentacji technicznej dotyczącej realizowanych i zrealizowanych robót inwestycyjnych i remontowych
Prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem decyzji formalno-prawnych realizowanych remontów i inwestycji
Prowadzenie dokumentacji i kontrolowanie na bieżąco wykonywania okresowych kontroli budynków
Prowadzenie dokumentacji związanej z książkami obiektów budowlanych
Prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem sprawnej łączności telekomunikacyjnej
Udział w obiorach częściowych i końcowych remontów i inwestycji
Kompletowanie wniosków na wykonanie remontów w Uczelni
Sporządzanie rocznych zestawień kosztów remontowych wykonywanych przez wykonawców z zewnątrz, oraz przez konserwatorów działu
Sporządzanie zamówień materiałowych wraz z ich rozliczaniem (w tym zaopatrzeń pracowników w odzież i obuwie robocze środki ochrony indywidualnej i środki higieny osobistej zgodnie z zakładową tabelą norm)
Współuczestniczenie w procesie przygotowywania procedury przetargowej związanych z wyborem wykonawców na prace projektowe, roboty remontowe i inwestycyjne z zachowaniem przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych
remontowo-konserwacyjnych w zakresie instalacji sanitarnych i centralnego ogrzewania na terenie obiektów Uczelni a w razie potrzeby uczestniczenie w innych pracach remontowych realizowanych przez Dział Administracyjno-Techniczny ZWKF.
Pomoc przy pracach stolarsko-konserwatorskich na terenie obiektów Uczelni.
Pomoc przy pracach malarskich oraz remontowo-konserwacyjnych na terenie obiektów Uczelni.
Pomoc przy pracach porządkowych po wykonanych remontach.
W razie konieczności pomoc przy pracach konserwacyjnych
porządkowych i pielęgnacyjnych
zapewniających płynne i bezpieczne funkcjonowanie obiektów Uczelni oraz odpowiedni stan ich mienia.
Dbanie o utrzymanie w należytym stanie ilościowym i jakościowym powierzonych narzędzi
sprzętu i urządzeń służbowych.
Uczestniczenie przy organizowaniu imprez i uroczystości odbywających się na obiektach ZWKF
Realizacja projektów remontowo-eksploatacyjnych i inwestycyjnych Uczelni
Przygotowywanie i prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań inwestycyjnych
Kompletowanie dokumentacji technicznej dotyczącej realizowanych i zrealizowanych robót inwestycyjnych i remontowych
Realizowanie prac dotyczących dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonywanych przez jednostki projektowe
Prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem decyzji formalno-prawnych realizowanych remontów i inwestycji
Prowadzenie dokumentacji i kontrolowanie na bieżąco wykonywania okresowych kontroli budynków
Prowadzenie dokumentacji związanej z książkami obiektów budowlanych
Prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem sprawnej łączności telekomunikacyjnej
Udział w odbiorach częściowych i końcowych remontów i inwestycji
Kompletowanie wniosków na wykonanie remontów w Uczelni
Sporządzanie wycen kosztorysowych robót na wykonanie remontów w Uczelni na podstawie norm w katalogach nakładów rzeczowych
Sporządzanie rocznych zestawień kosztów remontowych wykonywanych przez wykonawców z zewnątrz oraz przez konserwatorów działu
Sporządzanie zamówień materiałowych wraz z ich rozliczaniem (w tym zaopatrywanie pracowników w odzież i obuwie robocze, środki ochrony indywidualnej i środki higieny osobistej, zgodnie z zakładową tabelą norm)
Przygotowywanie i realizacja zapytań ofertowych oraz przetargów publicznych zgodnie z ustawą – Prawo zamówień publicznych,
Współuczestniczenie w procesie przygotowywania procedury przetargowej związanych z wyborem wykonawców na prace projektowe, roboty remontowe i inwestycyjne z zachowaniem przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych
Obsługa studentów m. in. w zakresie przygotowywania korespondencji wynikającej z decyzji podjętych przez Dziekana, rozliczanie studentów odbierających dokumenty, wystawiania różnego rodzaju zaświadczeń
Prowadzenie ewidencji i dokumentacji przebiegu studiów (umowy, indeksy, dyplomy, legitymacje, suplementy itp.)
Prowadzenie dokumentacji związanej z indywidualną organizacją studiów oraz indywidualnym programem studiów
Organizowanie zapisów na przedmioty
Tworzenie grup studenckich
Obsługa absolwentów m. in. w zakresie wystawiania duplikatów dokumentów, zaświadczeń
Organizowanie uroczystości absolutoryjnych
Sporządzanie sprawozdań (m. in. do GUS)
Archiwizowanie dokumentacji ścisłego zarachowania
Obsługa wewnętrznych systemów informatycznych w sprawach objętych zakresem obowiązków
Opracowywanie materiałów informacyjnych dla pracowników naukowych na podstawie ogłoszonych/funkcjonujących programów/konkursów dot. finansowania projektów naukowo-badawczych (regionalnych, krajowych, międzynarodowych, unijnych)
Bieżąca współpraca z pracownikami naukowymi uczelni
Współpraca z instytucjami udzielającymi wsparcia finansowego na realizację projektów naukowo-badawczych
Pomoc w przygotowaniu dokumentacji formalnej w zakresie pozyskiwania finansowania projektów oraz opracowywania niezbędnych dokumentów w toku realizacji projektów
Pomoc w przygotowywaniu raportów i rozliczeń finansowych realizowanych projektów naukowo-badawczych
Prowadzenie wymaganej sprawozdawczości
Bieżąca współpraca z działem księgowości, działem kadr i płac oraz innymi jednostkami organizacyjnymi uczelni
Nadzór nad obiegiem dokumentów finansowych i księgowych
Bieżące śledzenie przepisów prawnych związanych z finansowaniem projektów naukowo-badawczych
Wykonywanie prac porządkowych w pomieszczeniach oraz w otoczeniu obiektów; Przygotowywanie obiektu do wynajmu
m.in. wymiana pościeli
ręczników; Współpraca z firmą sprzątającą
ochraniarską; Prace recepcyjne; Pobieranie opłat (klimatycznych i ich odprowadzanie); Dbanie o właściwy stan nawierzchni ciągów komunikacyjnych i parkingów (odśnieżanie); Pielęgnacja zieleni; Obsługiwanie i konserwacja sprzętu technicznego wykorzystywanego w pracy.Praca w Ustroniu Morskim w godzinach 7-15.
Oferujemy: samodzielne stanowisko pracy
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat
trzynaste wynagrodzenie z Zakładowego Funduszu Swiadczeń Socjalnych oraz pakiet socjalny