Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Wspieranie klientów w obsłudze systemu VDR, obsługiwanie zagadnień technicznych i biznesowych (od prostych do bardziej skomplikowanych), proponowanie klientom rozwiązań, szukanie tzw. „work arounds”, wykonywanie zleceń
Rozwiązywanie trudności technicznych użytkowników systemu VDR (telefonicznie, mailowo, przez czat, w języku polskim i angielskim)
Prowadzenie spotkań demonstracyjnych i treningowych
Budowanie Bazy wiedzy VDR FORDATA i wykonywanie zadań Back Office
Budowanie trwałych i pozytywnych relacji z klientami
Współpraca z działem R&D i IT przy rozwoju i testowaniu aplikacji Virtual Data Room
You will be responsible for building awereness of the VDR solution and FORDATA brand and acquiring new customers on the German and Austrian market. You will implement a coherent development strategy, working closely with the sales team and directly with the Sales Director. Your goal will be to generate new customer inquiries from Germany and Austria
Your tasks will include:
• Contacting prospects from M&A industry in Germany and Austria (corporate finance advisers, investment bankers, PE/VC investment directors, legal advisers) through, but not limited to, LinkedIn messages, email, direct calls, leveraging personal networks
• Looking for new ideas of contacting customers
• Demonstrating the value of our product to potential clients (during chats, calls, e-meetings)
• Brand Advocacy on LinkedIn (including social selling)
• Promoting FORDATA products on industry conferences
#2 Handling RFPs
Your role will be to handle inquiries from new customers from Germany and Austria. Your goal will be to generate revenue from these customers
Your tasks will include:
• Gathering requirements from customers and advising on the best solutions
• Preparing proposals (based on our templates), negotiations, closing sales
• Preparing contracts (based on our templates), negotiations, finalization
• Working on both leads generated by marketing and those acquired independently
• Establishing and maintaining relationships with corporate clients
You will be responsible for building awereness of the VDR solution and FORDATA brand and acquiring new customers on the German and Austrian market. You will implement a coherent development strategy, working closely with the sales team and directly with the Sales Director. Your goal will be to generate new customer inquiries from Germany and Austria
Your tasks will include:
• Contacting prospects from M&A industry in Germany and Austria (corporate finance advisers, investment bankers, PE/VC investment directors, legal advisers) through, but not limited to, LinkedIn messages, email, direct calls, leveraging personal networks
• Looking for new ideas of contacting customers
• Demonstrating the value of our product to potential clients (during chats, calls, e-meetings)
• Brand Advocacy on LinkedIn (including social selling)
• Promoting FORDATA products on industry conferences
#2 Handling RFPs
Your role will be to handle inquiries from new customers from Germany and Austria. Your goal will be to generate revenue from these customers
Your tasks will include:
• Gathering requirements from customers and advising on the best solutions
• Preparing proposals (based on our templates), negotiations, closing sales
• Preparing contracts (based on our templates), negotiations, finalization
• Working on both leads generated by marketing and those acquired independently
• Establishing and maintaining relationships with corporate clients
Wspieranie klientów w obsłudze systemu VDR, obsługiwanie zagadnień technicznych i biznesowych (od prostych do bardziej skomplikowanych), proponowanie klientom rozwiązań, szukanie tzw. „work arounds”, wykonywanie zleceń
Rozwiązywanie trudności technicznych użytkowników systemu VDR (telefonicznie, mailowo, przez czat, w języku polskim i angielskim)
Budowanie bazy wiedzy VDR FORDATA i wykonywanie zadań back office
Budowanie trwałych i pozytywnych relacji z klientami
Wspieranie klientów w obsłudze systemu VDR, obsługiwanie zagadnień technicznych i biznesowych (od prostych do bardziej skomplikowanych), proponowanie klientom rozwiązań, szukanie tzw. „work arounds”, wykonywanie zleceń
Rozwiązywanie trudności technicznych użytkowników systemu VDR (telefonicznie, mailowo, przez czat, w języku polskim i angielskim)
Budowanie bazy wiedzy VDR FORDATA i wykonywanie zadań back office
Budowanie trwałych i pozytywnych relacji z klientami
Będziesz miałx okazję stworzyć angażujący content w języku angielskim i polskim – branżowe artykuły na bloga, wywiady, krótsze formy, kreatywne claimy, czy slogany
Zadbasz również o dobre pozycjonowanie naszych tekstów (jeśli nie masz jeszcze doświadczenia w SEO - nauczymy Cię!)
Wesprzesz nasz zespół, gdy będzie potrzebował tłumaczenia lub korekty tekstu w języku angielskim lub polskim - w końcu będziesz naszym językowym guru :)
Współtworząc raporty i webinary biznesowe, nawiążesz relację z międzynarodowymi ekspertami, krok po kroku poznając branżę M&A, i fintech
Może nawet sam, jeśli będziesz miałx chęci i predyspozycje, wystąpisz w roli prowadzącego przy jednym z webinarów?
Będziesz odpowidzialnx za nawiązanie relacji i kontakt z dziennikarzami w Polsce i za granicą
To Ty również, po etapie wdrożenia, będziesz utrzymywać kontakt z naszymi klientami i dbać o jak największą liczbę referencji
Będziesz współtworzyć również z nami różne formy video (wywiady z pracownikami, ekspertami, case study z klientami)
Po etapie wdrożenia damy Ci większą swobodę w realizacji własnych pomysłów w innych kanałach promocji
Bedziesz wspierax nas w codziennych aktywnościach marketingowych, podejmując się realizacji zadań z różnych obszarów. To świetna okazja poszerzenia swoich kompetencji i zdobycia nowych umiejętności!
Weźmiesz udział również w rebrandingu marki, który właśnie prowadzimy - wdrażanie zmian brandingowych, udział w warsztatach kreatywnych. Wejdziesz w sam środek projektu i poznasz od podszewki, jak zmienia się identyfikację wizualną marki. Pomożesz nam w kreatywnym copywritingu
Masz duszę researchera? Analiza trendów, monitoring działań konkurencji i szukanie inspiracji to dodatkowe aspekty Twojej pracy
Na koniec będziesz potrzebnx wszędzie tam, gdzie przyda się więcej niż jedna “kreatywna głowa” i zespołowa burza mózgów, bo #FORDATAteam to różni ludzie, różne pasje, ale jeden zespół i najlepiej wychodzi nam wspólne działanie
Customer Service Manager (PL+EN) (zastępstwo 2 lata)
Stanisława Taczaka 24, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 12.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
umowa na zastępstwo
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
1 Zarządzanie zespołem Działu Obsługi Klienta (OK)
Twoją rolą będzie wspieranie pracowników Działu Obsługi Klienta (aktualnie 5 osób) w rozwoju i realizowaniu stawianych celów, a także współpraca z Zarządem i Managerami innych działów firmy nad planowaniem strategii rozwoju. Będziesz raportować bezpośrednio do Zarządu
Twoje zadania będą obejmowały:
Motywowanie i coaching zespołu
Zarządzanie pracą zespołu, delegowanie zadań
Wyznaczanie celów i wspieranie zespołu w ich realizacji
Prowadzenie procesów HR (np. rekrutacje, onboarding) w dziale OK
Optymalizacja procesów w ramach działu
Współtworzenie i odpowiedzialność za budżet działu
Współpraca z działem IT w obszarze rozwoju systemu VDR
Współpraca z innymi działami w firmie w celu optymalizacji i zwiększania sprzedaży
2 Obsługa Klienta
Twoją rolą będzie doradztwo dla klientów w obszarze optymalizacji projektów z wykorzystaniem systemu Virtual Data Room, obsługa zapytań technicznych i operacyjnych Klientów, w tym:
Wspieranie klientów w obsłudze systemu VDR, proponowanie klientom rozwiązań, szukanie tzw. „work arounds”, doradztwo przy procesach zgodnie z najlepszymi praktykami
Prowadzenie spotkań mających na celu prezentację systemu VDR
Budowanie trwałych i pozytywnych relacji z klientami
Twoją rolą będzie budowanie świadomości rozwiązania Virtual Data Room i marki FORDATA w rozwojowych dla firmy segmentach rynku oraz pozyskiwanie nowych klientów w Polsce. Będziesz realizował spójną strategię rozwoju, ściśle współpracując z zespołem sprzedaży i bezpośrednio z Dyrektorem Sprzedaży. Twoim celem będzie pozyskiwanie zapytań ofertowych od nowych klientów z Polski
Twoje zadania będą obejmowały:
• Kontakt z potencjalnymi klientami w branży fuzji i przejęć w Polsce (kancelarie prawne, Doradcy Corporate Finance, banki inwestycyjne, fundusze PE/VC, duże spółki publiczne ), między innymi za pomocą działań na serwisie LinkedIn, kontakt e-mail, rozmowy bezpośrednie, wykorzystywanie sieci osobistych kontaktów
• Szukanie nowych pomysłów na nawiązywanie i budowanie relacji z klientem
• Prezentowanie produktu i oferty FORDATA potencjalnym klientom (podczas czatów, rozmów i spotkań online oraz bezpośrednich)
• Nawiązywanie i budowanie trwałych relacji z klientem korporacyjnym
• Promowanie marki na LinkedIn
• Udział w konferencjach branżowych
#2 Obsługa zapytań ofertowych
Twoją rolą będzie obsługa zapytań ofertowych od klienta nowego z Polski. Twoim celem będzie generowanie przychodów od tych klientów
Twoje zadania będą obejmowały:
• Zbieranie wymagań od klienta i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań
• Przygotowywanie ofert (na bazie naszych wzorów), negocjacje, domykanie sprzedaży
• Przygotowywanie umów (na bazie naszych wzorów), negocjacje, finalizacja
• Będziesz pracował zarówno na leadach wygenerowanych przez marketing, jak i tych pozyskanych samodzielnie
Wspieranie klientów w obsłudze systemu VDR, obsługiwanie zagadnień technicznych i biznesowych (od prostych do bardziej skomplikowanych), proponowanie klientom rozwiązań, szukanie tzw. „work arounds”, wykonywanie zleceń
Rozwiązywanie trudności technicznych użytkowników systemu VDR (telefonicznie, mailowo, przez czat, w języku polskim i angielskim)
Prowadzenie spotkań demonstracyjnych i treningowych
Budowanie Bazy wiedzy VDR FORDATA i wykonywanie zadań Back Office
Budowanie trwałych i pozytywnych relacji z klientami
Współpraca z działem R&D i IT przy rozwoju i testowaniu aplikacji Virtual Data Room
Będziesz miał/a okazję stworzyć angażujący, biznesowy content, współpracować z międzynarodowymi ekspertami i krok po kroku poznań branże M&A, fintech. Po etapie wdrożenia damy Ci dużo wolnej ręki w tworzeniu content planu i przestrzeń do własnych pomysłów ( jeśli tylko będa w zakresie naszych wartości wyznawanych przez organizację ;)). Masz duszę researchera? Analiza trendów i monitoring działań konkurencji to dodatkowe aspekty Twojej pracy
E-MAIL MARKETING
Tu wyczucie estetyki, “pióro” do tworzenia reklamowych tekstów idą w parze. Będziesz miał/a wsparcie naszego copy, ale Ty będziesz żonglować CTA i “wzywać do działania” naszych subskrybentów. Logiczne myślenie, analityczna głowa i skrupulatność również będzie pomocna, ponieważ prowadzimy Cię w świat marketing automation. A może masz już spore doświadczenie na tym polu i sam nam coś podpowiesz?
EMPLOYER BRANDING
Będziesz miał/a szansę wdrożyć program employer advocacy do naszej firmy i stworzyć prawdziwych ambasadorów marki z naszych pracowników. W skrócie dużo kreatywnej pracy, np przy contencie video i LinkedIn Pulse a przede wszystkim - praca z ludźmi, naszym zespołem i dobra komunikacja
W CO JESZCZE MOŻESZ BYĆ ZAANGAŻOWANA/Y:
Aktywny udział w właśnie prowadzonym rebrandingu marki - wdrażanie zmian brandingowych, udział w warsztatach kreatywnych . Wejdziesz w sam środek projektu i poznasz od podszewki, jak zmienia się identyfikację wizualną marki
Współtworzenie i obsługa webinarów, konferencji itp. - robimy ich coraz więcej i nie zamierzamy przestać
Zlecenie materiałów marketingowych do druku, ale i uszczęśliwianie naszych pracowników nowymi gadżetami
Zaangażowanie w akcje CSR-owe - może będziesz miał okazję zaangażować się w ramach pracy w bliską Tobie inicjatywę
Wszędzie tam, gdzie potrzebna jest więcej niż jedna “kreatywna głowa” i zespołowa burza mózgów, bo #teamFordata to różni ludzie, różne pasje ale jeden zespół i najlepiej wychodzi nam wspólne działanie
Product Support Specialist - 1 linia wsparcia (PL+EN)
Stanisława Taczaka 24, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 21.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wspieranie klientów w obsłudze systemu VDR, obsługiwanie zagadnień technicznych i biznesowych (od prostych do bardziej skomplikowanych), proponowanie klientom rozwiązań, szukanie tzw. „work arounds”, wykonywanie zleceń
Rozwiązywanie trudności technicznych użytkowników systemu VDR (telefonicznie, mailowo, przez czat, w języku polskim i angielskim)
Prowadzenie spotkań demonstracyjnych i treningowych
Budowanie Bazy wiedzy VDR FORDATA i wykonywanie zadań Back Office
Budowanie trwałych i pozytywnych relacji z klientami
Współpraca z działem R&D i IT przy rozwoju i testowaniu aplikacji Virtual Data Room