Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
prace związanych z realizacja wydarzeń kulturalno-rozrywkowych,
planowanie pracy zespołu techniczno-gospodarczego oraz nadzór nad zleconymi zadaniami oraz opracowywania grafików pracy zatrudnionych w dziale pracowników
pozyskiwanie (rekrutacja) pracowników sezonowych do pracy w dziale w zależności od potrzeb i planowanych imprez,
przygotowywanie umów oraz rozliczenia wynagrodzeń pracowników sezonowych
dbanie o stan techniczny sprzętu będącego na stanie instytucji,
prace związanych z utrzymaniem ruchu w obiekcie,
przygotowywanie rocznych planów w zakresie konserwacji, remontów, przeglądów instalacji/systemów/urządzeń w oparciu o analizę sprawności technicznej, urządzeń, instalacji, itd
prowadzenie dokumentacji technicznej obiektów oraz wszystkich urządzeń i materiałów;
kontrola działania i koordynacja działań związanych konserwacja urządzeń, instalacji technologicznych i elektrycznych;
diagnostyka i analiza awarii;
działania prewencyjne dotyczące funkcjonowania obiektu, urządzeń, instalacji;
planowanie dostaw oraz zapewnienie części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń/instalacji;
współpraca z serwisem lub zewnętrznymi firmami serwisowymi, w tym prowadzenie pełnej dokumentacji z podejmowanych działań;
sporządzanie raportów wewnętrznych
współtworzenie kosztorysów, budżetów, analiz i statystyk na potrzeby sprawozdawczości zewnętrznej,
opisywanie zgodnie z polityką firmy faktur za dostarczane media
prace związanych z realizacja wydarzeń kulturalno-rozrywkowych,
planowanie pracy zespołu techniczno-gospodarczego oraz nadzór nad zleconymi zadaniami oraz opracowywania grafików pracy zatrudnionych w dziale pracowników
pozyskiwanie (rekrutacja) pracowników sezonowych do pracy w dziale w zależności od potrzeb i planowanych imprez,
przygotowywanie umów oraz rozliczenia wynagrodzeń pracowników sezonowych
dbanie o stan techniczny sprzętu będącego na stanie instytucji,
prace związanych z utrzymaniem ruchu w obiekcie,
przygotowywanie rocznych planów w zakresie konserwacji, remontów, przeglądów instalacji/systemów/urządzeń w oparciu o analizę sprawności technicznej, urządzeń, instalacji, itd
prowadzenie dokumentacji technicznej obiektów oraz wszystkich urządzeń i materiałów;
kontrola działania i koordynacja działań związanych konserwacja urządzeń, instalacji technologicznych i elektrycznych;
diagnostyka i analiza awarii;
działania prewencyjne dotyczące funkcjonowania obiektu, urządzeń, instalacji;
planowanie dostaw oraz zapewnienie części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń/instalacji;
współpraca z serwisem lub zewnętrznymi firmami serwisowymi, w tym prowadzenie pełnej dokumentacji z podejmowanych działań;
sporządzanie raportów wewnętrznych
współtworzenie kosztorysów, budżetów, analiz i statystyk na potrzeby sprawozdawczości zewnętrznej,
opisywanie zgodnie z polityką firmy faktur za dostarczane media
Prowadzenie ksiąg rachunkowych BART-u zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami
Bieżące i prawidłowe prowadzenie sprawozdawczości finansowej w sposób umożliwiający terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych
Prowadzenie gospodarki finansowej BART-u zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
Nadzór nad prawidłowością wykorzystania środków pochodzących z budżetu Państwa
Nadzór i koordynacja działań związanych z realizacją procesu budżetowania
Zgodne z prawem i terminowe wykonywanie obowiązków wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznych aktów normatywnych BART-u, regulujących kwestię zakupu dostaw, robót i usług, z zachowaniem zasad wydatkowania środków publicznych określonych w ustawie o finansach publicznych oraz ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
prace związanych z realizacja wydarzeń kulturalno-rozrywkowych,
dbanie o stan techniczny sprzętu będącego na stanie instytucji,
prace związanych z utrzymaniem ruchu w obiekcie,
przygotowywanie rocznych planów w zakresie konserwacji, remontów, przeglądów instalacji/systemów/urządzeń w oparciu o analizę sprawności technicznej, urządzeń, instalacji, itd
prowadzenie dokumentacji technicznej obiektów oraz wszystkich urządzeń i materiałów;
kontrola działania i koordynacja działań związanych konserwacja urządzeń, instalacji technologicznych i elektrycznych;
diagnostyka i analiza awarii;
działania prewencyjne dotyczące funkcjonowania obiektu, urządzeń, instalacji;
planowanie dostaw oraz zapewnienie części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń/instalacji;
współpraca z serwisem lub zewnętrznymi firmami serwisowymi, w tym prowadzenie pełnej dokumentacji z podejmowanych działań
Aktywny udział we wszystkich przedsięwzięciach związanych z realizacją zadań instytucji, w tym organizacja i obsługa wydarzeń takich jak koncerty, festiwale, spektakle, eventy artystyczne itp
Analiza rynku, trendów, rozwiązań, poszukiwanie inspiracji i nowych pomysłów na realizację wydarzeń,
Współtworzenie ofert i założeń merytorycznych wydarzeń w ramach działalności instytucji,
Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej organizowania imprez, m.in. sporządzanie umów, kosztorysów, kart projektów itp
Współpraca z podwykonawcami – technika sceniczna (oświetlenie, multimedia, nagłośnienie, backline),
Organizacja widowni, budowanie relacji z publicznością,
Monitorowanie wyników sprzedaży, bieżące reagowanie na odchylenia od założonych poziomów sprzedaży w ścisłej współpracy z działem promocji
prace związanych z realizacja wydarzeń kulturalno-rozrywkowych,
dbanie o stan techniczny sprzętu będącego na stanie instytucji,
prace związanych z utrzymaniem ruchu w obiekcie,
przygotowywanie rocznych planów w zakresie konserwacji, remontów, przeglądów instalacji/systemów/urządzeń w oparciu o analizę sprawności technicznej, urządzeń, instalacji, itd
prowadzenie dokumentacji technicznej obiektów oraz wszystkich urządzeń i materiałów;
kontrola działania i koordynacja działań związanych konserwacja urządzeń, instalacji technologicznych i elektrycznych;
diagnostyka i analiza awarii;
działania prewencyjne dotyczące funkcjonowania obiektu, urządzeń, instalacji;
planowanie dostaw oraz zapewnienie części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń/instalacji;
współpraca z serwisem lub zewnętrznymi firmami serwisowymi, w tym prowadzenie pełnej dokumentacji z podejmowanych działań;
drobne prace elektryczne (naprawa i wymiana uszkodzonych gniazdek i kontaktów, żarówek itp);
dbałość o prawidłowe funkcjonowanie elementów wyposażenia obiektów (drzwi, okna, ich zamknięcia, zamki)
Prowadzenie spraw związanych z obsługą płacową oraz sprawozdawczość wewnętrzna i zewnętrzna, między innymi sporządzanie sprawozdań i zaświadczeń oraz zestawień zawierających dane o wynagrodzeniach z podziałem na koszty w poszczególnych jednostkach organizacyjnych,
Weryfikacja, ewidencja i rozliczanie PPK,
Naliczanie wynagrodzeń w systemie płacowo- kadrowym, sporządzanie list płac i dokumentów związanych z obsługą płacową, (w tym list płac: osobowej, bezosobowej, dotyczącej ZFŚS z naliczaniem obciążeń publiczno-prawnych),
Organizowanie i realizowanie systemu wypłat wynagrodzeń, zasiłków, świadczeń z ZFŚS zgodnie z przepisami prawa i wewnętrznymi procedurami,
Prowadzenie kasy (wpłaty i wypłaty oraz raporty kasowe),
Rozliczanie umów cywilno- prawnych,
Współpraca z ZUS, US, kancelariami komorniczymi odnośnie płac, w niezbędnym do realizacji przepisów zakresie,
Sporządzanie i weryfikacja deklaracji podatkowych oraz dokumentów rozliczeniowych (PIT, ZUS),
Weryfikacja prawidłowości sald na kontach księgowych związanych z rozliczaniem list płac, podatku dochodowego, składek na ubezpieczenia społeczne i PPK,
Udzielanie informacji pracownikom z zakresu rozliczenia wynagrodzeń w oparciu o obowiązujące regulacje prawne,
Archiwizacja i przetwarzanie dokumentacji płacowej do celów emerytalnych, podatkowych oraz dla potrzeb ewidencji księgowej,
Tworzenie budżetu działu i nadzór nad jego prawidłową realizacją,
Planowanie, organizowanie i nadzorowanie pracy działu,
Planowanie kalendarza eventów okolicznościowych i bankietów,
Tworzenie cenników, kosztorysów i ofert,
Utrzymywanie dobrych relacji ze stałymi partnerami i klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych,
Sporządzanie umów i nadzorowanie ich prawidłowego wykonania,
Nadzór nad organizacją i realizacją eventów okolicznościowych i bankietów,
Nadzór nad procesem pozyskiwania pracowników obsługi eventów i ich rozliczaniem,
Organizacja strefy food truck,
Planowanie zakupów i nadzór nad stanami magazynowymi,
Prowadzenie dokumentacji oraz nadzór nad jej aktualnością i prawidłowością (HACCP, pozwolenia sanitarne oraz inne wymagane rodzajem prowadzonej działalności),
Odpowiedzialność za czysty i estetyczny wygląd przestrzeni/sprzętów eventowo-gastronomicznych,
Ścisła współpraca z innymi działami instytucji,
Opracowywanie sprawozdań i statystyk dotyczących realizacji planu sprzedaży,
Ewidencja towarów i ich rozchodów,
Realizacja inwentaryzacji stanów magazynowych BART,
Dbałość o prawidłowe magazynowanie zakupionych towarów
Tworzenie budżetu działu i nadzór nad jego prawidłową realizacją,
Planowanie, organizowanie i nadzorowanie pracy działu,
Planowanie kalendarza eventów okolicznościowych i bankietów,
Tworzenie cenników, kosztorysów i ofert,
Utrzymywanie dobrych relacji ze stałymi partnerami i klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych,
Sporządzanie umów i nadzorowanie ich prawidłowego wykonania,
Nadzór nad organizacją i realizacją eventów okolicznościowych i bankietów,
Nadzór nad procesem pozyskiwania pracowników obsługi eventów i ich rozliczaniem,
Organizacja strefy food truck,
Planowanie zakupów i nadzór nad stanami magazynowymi,
Prowadzenie dokumentacji oraz nadzór nad jej aktualnością i prawidłowością (HACCP, pozwolenia sanitarne oraz inne wymagane rodzajem prowadzonej działalności),
Odpowiedzialność za czysty i estetyczny wygląd przestrzeni/sprzętów eventowo-gastronomicznych,
Ścisła współpraca z innymi działami instytucji,
Opracowywanie sprawozdań i statystyk dotyczących realizacji planu sprzedaży,
Ewidencja towarów i ich rozchodów,
Realizacja inwentaryzacji stanów magazynowych BART,
Dbałość o prawidłowe magazynowanie zakupionych towarów
koordynacja i organizacja wydarzeń we współpracy z właściwymi zespołami BART-u,
pozyskiwanie środków zewnętrznych na organizację wydarzeń kulturalnych (programy operacyjne MKiDN, środki Unijne),
koordynacja logistyki związanej z organizacją wydarzeń,
analiza rynku, trendów, rozwiązań, poszukiwanie inspiracji i nowych pomysłów na realizację wydarzeń,
promocja wydarzeń w ścisłej współpracy z zespołem ds. komunikacji,
koordynacja i realizowanie procesu zawierania umów i zamówień do wydarzeń, zgodnie z przyjętymi w BART zasadami,
współpraca z osobami odpowiedzialnymi za zamówienia publiczne w BART, w szczególności w zakresie organizacji wydarzeń (umowy, zamówienia na zakup towarów i usług),
obecność podczas realizacji imprez,
przygotowywanie dokumentacji organizowanego przedsięwzięcia (konstruowanie m.in. kart projektów, kosztorysów, umów cywilno-prawnych, sprawozdań, regulaminów)