Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (30)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 30 )
Specjalista / Specjalistka ds. kadrowo-płacowych
plac Orła Białego 2, Szczecin
Wygasła: 08.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie teczek akt osobowych nauczycieli akademickich i pracowników administracji,
przygotowywanie od strony formalnoprawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych dokumentów dotyczących zatrudniania i wynagrodzeń pracowników, do których wydawania pracodawca zobowiązany jest przepisami prawa,
ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (karty urlopowe, plany urlopowe, ekwiwalent za urlop),
prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej /zgłoszenia i wyrejestrowania,
sporządzanie dokumentacji określonej w przepisach emerytalno-rentowych,
prowadzenie dokumentacji i kontrola terminów badań lekarskich i szkoleń BHP,
obsługa wynagrodzeń pracowników i sporządzanie dokumentów rozliczeniowych,
Specjalista / Specjalistka ds. audytu i kontroli wewnętrznej
plac Orła Białego 2, Szczecin
Wygasła: 14.01.2024
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wspieranie Rektora Uczelni w realizacji celów i zadań poprzez systematyczne, niezależne i konsekwentne działanie o charakterze zapewniającym i doradczym
Wykonywanie zadań audytowych w zgodności ze standardami audytu wewnętrznego oraz przepisami prawa
Przygotowanie Planu audytu:
w porozumieniu z Rektorem przygotowywanie opartego na analizie ryzyka planu audytu wewnętrznego na rok następny oraz przedstawienie go do podpisu rektorowi (do końca roku);
sporządzanie sprawozdania z wykonania planu audytu wewnętrznego za rok poprzedni i przedstawienie go Rektorowi (do końca stycznia);
Przeprowadzanie zadań audytowych określonych w Planie audytu
Przeprowadzanie zadań audytowych poza planem audytu- na polecenie Rektora
Monitorowanie wdrażania zaleceń
Przeprowadzanie czynności sprawdzających
Sporządzenie Sprawozdania z prowadzenia audytu wewnętrznego
Opracowanie i aktualizacja procedur dotyczących audytu wewnętrznego w Uczelni
Współpraca z audytorami zewnętrznymi, instytucjami kontrolnymi i nadzorującymi w zakresie wykonywanych zadań
prowadzenie teczek akt osobowych nauczycieli akademickich i pracowników administracji,
przygotowywanie od strony formalnoprawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych dokumentów dotyczących zatrudniania i wynagrodzeń pracowników, do których wydawania pracodawca zobowiązany jest przepisami prawa,
ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (karty urlopowe, plany urlopowe, ekwiwalent za urlop),
prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej /zgłoszenia i wyrejestrowania,
sporządzanie dokumentacji określonej w przepisach emerytalno-rentowych,
prowadzenie dokumentacji i kontrola terminów badań lekarskich i szkoleń BHP,
obsługa wynagrodzeń pracowników i sporządzanie dokumentów rozliczeniowych,
Nadzór nad stanem bezpieczeństwa oraz nadzór i kontrola nad warunkami pracy i przestrzeganiem przepisów BHP i PPOŻ,
Bieżące wykonywanie zadań służby BHP, określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy,
Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych w zakresie BHP i ochrony PPOŻ,
Prowadzenie dokumentacji BHP oraz raportowanie danych zgodnie z przyjętymi standardami,
Dokonywanie oceny ryzyka zawodowego, pomiarów czynników szkodliwych i audytów, bezpieczeństwa (tworzenie niezbędnej dokumentacji),
Współpraca z laboratoriami upoważnionymi do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych, uciążliwych dla zdrowia występujących w środowisku pracy,
Współpraca z laboratoriami i innymi jednostkami zajmującymi się pomiarami stanu środowiska naturalnego, działającymi w systemie państwowego monitoringu środowiska, określonego w odrębnego przepisach,
współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników,
Organizacja i przeprowadzanie szkoleń wstępnych z zakresu BHP,
Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników,
Przeprowadzanie postępowań powypadkowych,
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
inne działania, które są niezbędne w pracy w Służbie BHP
Koordynowanie prac w dziale Administracji Akademii Sztuki, w tym nadzór nad sekcjami: budynków, inwestycji i remontów, gospodarowania środkami trwałymi, zamówień publicznych;
Prowadzenie czynności nadzoru inwestorskiego;
Udział w procesie budowlanym, zamierzeń inwestycyjnych i remontowych;
Wykonywanie zadań z zakresu administracji i zarządzania nieruchomościami oraz mieniem Akademii Sztuki w Szczecinie;
Prowadzenie bieżącego nadzoru nad urządzeniami oraz wyposażeniem obiektów;
Przygotowywanie dokumentów, w tym wewnętrznych aktów prawnych w zakresie merytorycznie realizowanych spraw;
Opracowywanie planów rzeczowo-finansowych dla powierzonego zakresu zadań oraz monitoring i kontrola ich realizacji;
Planowanie i realizacja budżetu w ramach posiadanych zadań;
Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w ramach posiadanych zadań;
Współpraca z organami administracji rządowej i samorządowej w zakresie realizowanych zadań;
Współpraca z biurami projektów i wykonawcami robot budowlanych;
Opracowywanie i nadzór nad niezbędną dokumentacją związaną z uzyskaniem dotacji na realizację danego zadania inwestycyjnego i remontowego np. wniosek o uzyskanie dotacji, harmonogram rzeczowo finansowy itp.;
Zlecanie usług i dokonywanie zakupów inwestycyjnych zgodnie z ustawą ZP
prowadzenie teczek akt osobowych nauczycieli akademickich i pracowników administracji,
przygotowywanie od strony formalnoprawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych dokumentów dotyczących zatrudniania i wynagrodzeń pracowników, do których wydawania pracodawca zobowiązany jest przepisami prawa,
ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (karty urlopowe, plany urlopowe, ekwiwalent za urlop),
prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej /zgłoszenia i wyrejestrowania,
sporządzanie dokumentacji określonej w przepisach emerytalno-rentowych,
prowadzenie dokumentacji i kontrola terminów badań lekarskich i szkoleń BHP,
obsługa wynagrodzeń pracowników i sporządzanie dokumentów rozliczeniowych,
Prowadzenie zajęć dydaktycznych w formie lektoratu języka angielskiego na różnych poziomach zaawansowania (A2-B2+), prowadzenie dokumentacji związanej z prowadzeniem lektoratu, opracowywanie programów zajęć, doskonalenie warsztatu dydaktycznego, podnoszenie kwalifikacji dydaktycznych lub zawodowych
Gotowość do prowadzenia zajęć stacjonarnie w Akademii Sztuki w Szczecinie oraz online (platforma Teams)
Zaangażowanie w prace organizacyjne Akademii Sztuki
bieżąca obsługa sekretariatu dziekanów (interesanci, rozmowy telefoniczne i korespondencja mailowa)
wprowadzanie, aktualizacja danych i informacji do sytemu ProAkademia
nadzór i koordynacja realizacji zadań przypisanych do kompetencji dziekana (np. wnioski budżetowe, wnioski na badania statutowe, i inne)
prowadzenia terminarza spotkań dziekana i pilnowanie terminów składania sprawozdań, dokumentów
gromadzenie aktów prawnych oraz informacji niezbędnych przy prowadzeniu Wydziału, ewidencjonowanie sprawozdań, archiwizacja pism z działalności Wydziału
przygotowanie formalne (zaproszenia, listy obecności) i protokołowanie posiedzeń, którym przewodniczy Dziekan Wydziału Wokalnego
tworzenie różnych dokumentów, linków do głosowania, spotkań na platformie online
tworzenie wraz z dziekanem przydziałów (godziny pracy nauczycieli akademickich, plany obciążeń), a także współpraca z działem kadr, płac oraz kwesturą
opisywanie faktur dot. wniosków
wykonywanie innych bieżących zadań zleconych przez dziekana
realizacja planowanych i nieplanowanych postępowań zakupowych na podstawie procedur wewnętrznych (na podstawie Regulaminu AS)
dokonywanie bieżących zakupów materiałów, towarów i usług dla jednostek AS na podstawie zaakceptowanych wniosków budżetowych i opisu przedmiotu zamówienia
weryfikacja prawidłowości składanych zamówień, opisu przedmiotu zamówienia i załączników (weryfikacja i uzgadnianie dokumentów z komórkami/jednostkami organizacyjnymi AS)
przygotowywanie i wysyłanie zamówień do dostawców oraz prowadzenie korespondencji związanej z realizacją
weryfikacja faktur dotyczących zakupów pod kątem zgodności ze złożonym zamówieniem lub umową i opisywanie faktur z godnie z przyjętymi zasadami w Akademii Sztuki
pilnowanie terminów realizacji płatności i terminów zamówień
prowadzenie i archiwizacja dokumentacji zakupowej
współpraca z działem zamówień publicznych
wsparcie w przygotowywaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz z wewnętrznym Regulaminem obowiązującym w AS
prowadzenie teczek akt osobowych nauczycieli akademickich i pracowników administracji,
przygotowywanie od strony formalnoprawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych dokumentów dotyczących zatrudniania i wynagrodzeń pracowników, do których wydawania pracodawca zobowiązany jest przepisami prawa,
ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (karty urlopowe, plany urlopowe, ekwiwalent za urlop),
prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej /zgłoszenia i wyrejestrowania,
sporządzanie dokumentacji określonej w przepisach emerytalno-rentowych,
prowadzenie dokumentacji i kontrola terminów badań lekarskich i szkoleń BHP,
obsługa wynagrodzeń pracowników i sporządzanie dokumentów rozliczeniowych,