Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (12)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 12 )
Kierownik Działu Technicznego
Uniwersytecka 6A, Wacyn, Radom
Wygasła: 14.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Administrowanie nieruchomością RCO oraz sprawowanie nadzoru nad infrastrukturą techniczną Szpitala
Zapewnienie ciągłości dostaw surowców niezbędnych do utrzymania odpowiedniego stanu technicznego obiektu
Planowanie, organizowanie i nadzorowanie pracy podległych pracowników w zakresie prowadzonych napraw na terenie Szpitala, koordynowanie pracy kierowców
Zarządzanie bieżącymi naprawami oraz nadzorowanie prac remontowych. Serwis i utrzymanie urządzeń technicznych
Analiza dokumentacji projektowej
Diagnozowanie usterek przy urządzeniach medycznych, ocena sprawności sprzętu medycznego oraz planowanie realizacji naprawy, analiza najdogodniejszych warunków serwisowych
Nadzór i kontrola nad bieżącymi sprawami związanymi z ochroną środowiska i gospodarką odpadami medycznymi i komunalnymi
Przygotowywanie raportów na potrzeby Zarządu, urzędów, sanepidu, instytucji kontrolnych
Prowadzenie ewidencji urządzeń technicznych, dokumentacji serwisowej i ksiąg przeglądów budowlanych
Przygotowywanie dokumentacji i analiz dotyczącej audytów, badań wody, przebudowy obiektów, infrastruktury sieciowej, kosztów zużycia mediów
realizowanie zadań administracyjno – technicznych firmy,
sporządzanie dokumentacji technicznej urządzeń i materiałów,
utrzymywanie i kontrolowanie poziomu zapasów elementów wyposażenia technicznego,
diagnostyka i analiza awarii, uczestniczenie w pracach konserwacyjno – remontowych,
monitorowanie procesu dostarczania tlenu, przyjmowanie i akceptowanie innych surowców, przyjmowanie zleceń oraz rejestracja odbioru,
kompletowanie, aktualizowanie i upowszechnianie aktów prawnych dotyczących zagadnień związanych z ochroną środowiska,
prowadzenie wymaganej prawem i regulacjami wewnętrznymi dokumentacji w obrocie odpadami i surowcami wtórnymi w ramach realizacji kontraktu z odbiorcą odpadów,
współpraca z zewnętrznymi firmami serwisowymi, tworzenie i aktualizacja bazy danych odbiorców
Ścisła współpraca z zarządem oraz działem finansowym
Wsparcie analityczne w obszarze – sprzedaż, koszty, rachunek wyników, marże na realizowanych usługach, wskaźniki efektywności, bieżące raportowanie ilościowe i wartościowe
Opracowywanie i tworzenie optymalizacji procesów raportowania i analiz
Współtworzenie rocznych budżetów i bieżąca analiza ich wykonania
Raportowanie wyników zarządczych na poziomie miesięcznym, rozbudowa funkcji analitycznych (praca nad zestawieniem obrotów i sald, bilans)